be|megy – 258
+be megy
be mene – 2

Mit tselekedék az üdvezitö mikor be mene avárosban (É 436)

Titus lovas. és gyalog seregel. be mene városba. valakit találhattak azt (SUT 819)

be menének – 1

a szokra apalota ajtajához érkezvén, be menének. a hol is fejdelmi (MN 187)

+be mennek – 1

hogy mind azok. kik zugolodtanak. be nem mennek a meg igért (C/B 996)

meny be – 1

sok üres edényeket. és meny be. és zárd bé az ajtodot (É 320)

bémegy
bémegyen – 1

Ceremonia is vagyon. mert mikor bémegyen az ember valamely bolgár faluban (TL 250)

bémene – 1

fel téve hogy az Angyal bémene azon helyre a hol a (É 32)

bément – 1

Apostol azt mondgya, hogy oda bément, nem a bakok vére által (É 764)

+bé megy
bé mene – 9

álla, és járni kezde, és bé mene vélek együt a templomba (SUT 502)

templomba tenné. Agrippa ezen közben bé mene a császárhoz köszönteni szokása (SUT 583)

a tömlötz tarto gyertyát hozatván, bé mene atömlötzbe, és a lábaihoz (SUT 654)

pedig még inkáb meg bátorodván, bé mene avárosba, mondván. meg mutattya (SUT 765)

és az üzésbe, vélek együt bé mene a városnak elsö kerületében (SUT 811)

meg nyittyák néki, negyedik marty bé mene avárosba. a pártosok pedig (SUT 832)

meg adná kéréseket., és azonal bé mene avarosba. anép nagy örömel (SUT 841)

elsöt meg vették volna, Titus bé mene tehát két ezer emberel (SUT 854)

a Templomot., a szent helybe bé mene., azután a sánctuáriumba a (SUT 880)

bé menének – 6

vagyok mint magad, mind együt bé menének aházban, és szent péter (SUT 534)

reájok. hogy el szaladának. és bé menének Jérusalemben. Cestius táborba szálla (SUT 793)

strását meg ölvén a városba bé menének. senki elejekbe nem álla (SUT 812)

Romaiak pedig körül vévén avárat. bé menének, és valakit találának férfiat (SUT 819)

olyan balgatagok valanak hogy utánnok bé menének a kapukon Titus parantsolattya (SUT 850)

is tsinála. és a Romaiak bé menének avárosba, nem nagy eröszakal (SUT 853)

+bé ment – 1

kristust a kaifás udvarában. oda is ment, mert üsmeretes volt (SUT 553)

bé mentek – 1

hallottára, kik akapun, ki s’bé mentek, a midön a hémor (ISZ 253)

bé mentek volt – 1

egy azok közül a kik bé mentek volt véle. titkon tüzet (SUT 880)

bé meny – 1

már egyéb hátra, hanem hogy bé meny az urnak örömében, és (KKU 446)

+bé menyen – 1

szenteltetet. se a szent helyre ne menyen., az az idö (KJÉ 614)

bé menyenek – 2

is, hogy ambár a menyekben bé menyenek is hogy ót vegyék (C/A 115)

meg ne engedgye hogy mások bé menyenek a sanctuaríumban., hanem tsak (C/B 1376)

+bé mennyen – 1

mely világosit. hogy semmi tisztátalan ne mennyen az elmében, és (IK/B 571)

bé mennyenek – 2

keresztényekis. hogy ámbár a mennyekben bé mennyenek is. hogy ót vegyék (C/B 1001)

és meg nem engedé, hogy bé mennyenek a meg igért földre (C/B 1333)

+bé megyen
+bé megy – 1

tesznek. és az özvegynek dolga. sem megy hozájok. * . ne várjad (IK/B 653)

bé megyek – 4

ur. azután magam is látogatásokra bé megyek; a szállás pedig csak (TL 32)

harmad napján már nem türhettem, bé megyek utánna. az iró házában (TL 214)

Es bé megyek az Isten oltárához, az (C/A 787)

Es bé megyek az Isten oltárához az (C/B 1489)

+bé megyen – 13

én házam alá a tenger bé megyen. és mindenkor vagyon ót (TL 38)

idö mulva egy vén aszszony bé megyen a házban., és el (TL 190)

meg az embert a mi bé megyen aszájába, hanem a fertezteti (É 330)

ajtó, én általam a ki bé megyen üdvezül, és bé megyen (É 589)

ki bé megyen üdvezül, és bé megyen. és ki jö, és (É 589)

ha a török császár kastélyában bé megyen. azö veszedelme bizonyos. hanem (MN 58)

ellenkezö is, de a portusban bé megyen, nintsen mindenkor tsendeség atengeren (KKU 436)

@: I jérusálemben. gyözedelmesen bé megyen (KJÉ 717)

és a püspök a Clericusokal bé megyen. a nép pedig mind (C/A 879)

és nem tekélletes, a mennyekben nem megyen, alelki epülettöl mesze (C/B 1005)

és a püspök a Cléricusokal bé megyen. a nép pedig mind (C/B 1559)

tekéntetért. a völegény el érkezik, bé megyen. és a kaput bé (IJE 34)

ótt kell maradni. mihent oda bé megyen. de egy tselédes háznál (IJE 112)

bé megyen vala – 1

meg tért volna dél tájban., bé megyen vala susánna, és sétál (É 346)

+bé megyünk – 3

erdélyben elég a hogy, mi bé megyünk Isten tudgya mire, azt (TL 217)

olyan szükséges hogy a nélkül nem megyünk a menyeknek országában (C/A 316)

{…} ollyan szükséges hogy anélkül nem megyünk az Isten országában (C/B 1139)

+bé mene – 36

haragudtanak, a császár kastéllyában titkon bé mene, midön pedig már az (TL 170)

bé zárják., azonnal a csorbasi bé mene a diván házban, a (TL 170)

pasa menvén. a diván házba bé mene. a kalmakán, és a (TL 220)

vala. a püspök nem álhatván. bé mene az emberhez. és mondá (TL 299)

siettségel a juda városában, és bé mene a Zakarias házába. és (É 37)

én vagyok, ne féllyetek, és bé mene hozájok ahajoba, és meg (É 175)

Galilaeábol, a Názáreti proféta, és bé mene Jésus az Isten templomába (É 195)

és el mene Ananias, és bé mene aházba, és reá tévén (É 256)

a pokloságbol. a melyben vagyon, bé mene azért náámán az urához (É 314)

pedig, mikor alkalmatos napra figyelmeznének., bé mene susánna akertben szokása szerént (É 346)

mondván. nem támada fel agyermek, bé mene azért Eliséus aházba, és (É 380)

elö a sunamitist, ki hivatatván, bé mene hozája, Eliseus mondá., vid (É 381)

Miért tészik azt fel., hogy bé mene az Angyal hozzája (É 493)

el. hanyattlot a nap. és bé mene övélek, és lön midön (É 505)

simon péter is utánna, és bé mene a koporsoba, és látá (É 535)

helyen bé takarva, akor azért bé mene az a tanitvány is (É 535)

sebeségel, szent János hamaréb futván. nem mene akoporsoba, szent péter (É 535)

akoporsoba, szent péter pedig érkezvén bé mene, erre azt mondhatni, hogy (É 535)

siettségel. a juda városaban. és bé mene a Zakariás házaban és (É 686)

telék a menyegzö ale telepedetekel., bé mene pedig a király. hogy (É 804)

ki vettetett volna a sereg., bé mene és a kezét fogá (É 826)

Lön pedig midön mennének., öis bé mene egy kastélyba, és egy (É 858)

midön egészen fel öltözének kerm bé mene hozájok, de ha beátrix (MN 24)

öket egy mástol. és kerm bé mene port rojálba. és a (MN 25)

volt minden haragja. az országában bé mene hogy hartzra köteleze ötet (MN 55)

ezek a fejdelmek valának., és bé mene tizen két némával. és (MN 56)

hogy amurátesnek az anya is bé mene hozája, a ki is (MN 62)

a fejdelem aszonyhoz. thamár egyedül bé mene, és minek utánna sokat (MN 156)

egyességben lévén akor a királyal. bé mene akirály házában tsak lassan (MN 215)

hogy Esther a parantsolat ellen bé mene. a királyhoz. hivatlanul, a (KKU 374)

Storopila. azonba. az urnak örömiben bé mene, a mely egyedül a (KKU 449)

a hálojokot meg mosák. akristus bé mene az egyik hajoban. a (KJÉ 629)

a nép fogadgya. örömel. amidön bé mene a sok nép közöt (KJÉ 719)

A templomban hogy bé mene. a népet kezdé oktatni (KJÉ 722)

jános érkezék oda eléb, de nem mene, hanem meg hajtván (KJÉ 762)

földön, péter is oda érkezvén. bé mene. és látá aruhákot, atöbbi (KJÉ 762)

+bé menének – 4

miért kételkedtél.? és mind aketten bé menének ahajoban, a szél azonnal (KJÉ 665)

érkezék, és az okos szüzek bé menének véle a lakadalmas házhoz (KJÉ 732)

ne ehessék a husvetet, azért nem menének aházhoz. ugy annyira (KJÉ 753)

hitelt az aszonyok beszedinek., azután bé menének a várban. a tüzet (SUT 895)

+bé menne – 11

természetiben is, minek utánna ditsöségiben bé menne, gyalázatos halála után, azt (É 218)

egy Ananiás nevü ferfiat, hogy bé menne, és kezeit reá tenné (É 255)

láttyák vala avének hogy mindennap bé menne, és sétálna, és fel (É 346)

samarián, es Galilaean. és mikor bé menne egy kastélyba., eleiben jövének (É 744)

És lön midön bé menne Jesus. egy farisaeusok fejdelme (É 786)

valaki. hogy a ki hivatlanul bé menne az ö belsö palotájában (KKU 374)

földet meg látná., de oda nem menne. és hogy más (C/A 111)

harom szor akapun minek elötte bé menne atemplomban., és miért nem (C/A 886)

meg igért földet. de oda nem menne. és hogy más (C/B 998)

háromszor a kapun, minek elötte bé menne atemplomba, és miért nem (C/B 1564)

az egész nép. véle együt bé menne, nem vihetné ollyan tsendeségel (C/B 1565)

+bé mennek – 13

meg menekedhesék, ezek is mindgyárt bé mennek. és az ött veder (TL 237)

hanem agyerttya tartora, hogy akik bé mennek, lássák avilágoságot, ate testednek (É 901)

ök azon a folyo vizen bé mennek abban atartományban. erre tanácsot (MN 240)

örök kárhozatra mennek. és atöbbi bé mennek az örök életnek birtokában (KG 465)

kik azt mondgyak uram, uram, nem mennek azért mennyeknek országában (KG 472)

nyitva volnának is, egyik fülemen habé mennek, a másikán ki kel (KG 558)

és mondgyák a midön házokban bé mennek, a békeség légyen ennél (KJÉ 660)

nagy, hogy mindnyájan a menyekben bé mennek, és jutalmát veszik, meg (KJÉ 709)

üdveségekért, mind addig valamég mindnyájan nem mennek. azö ditsöségének részesülésében (KJÉ 773)

hogy mind azok kik zugolodtanak, nem mennek a meg igért (C/A 108)

nintsenek meg kereszteltetve., a menyekben nem mennek, tsak a kereszttség (C/A 229)

Azután mindnyájan bé mennek procesioval és körül járják (C/A 881)

Azután mindnyájan bé mennek processioval., és körül járják (C/B 1561)

bé mennek vala – 1

az elsö sátorba ugyan mindenkor bé mennek vala a papok, az (É 761)

bé mennének – 1

és meg nem engedé hogy bé mennének a meg igért földre (C/A 573)

bé ment – 12

is hogy, mihent a királyné bé ment a házban, a beteg (TL 129)

idökben, mert fel támadása által, bé ment ditsöségében, az ö igazsága (É 879)

a kezében, mihent a király bé ment aházban. a gyermek szokása (MN 69)

de fel támadot ditsöségesen. és bé ment az örökös boldogságnak birtokában (KJÉ 775)

hogy a kristus halála által bé ment avaloságos sanctuariumban, hogy a (C/A 177)

után, a ki a házban bé ment. noha az ajtok bé (C/A 296)

képzette atestben lévö kristust, azután bé ment a szentek szentiben. a (C/A 748)

hogy a kristus halála által, bé ment a valoságos sánctuáriumban, hogy (C/B 1048)

fel támadása után. aki ahazban bé ment, noha az ajtok bé (C/B 1123)

tudni, hogy anép oda soha nem ment, hanem tsak apapok (ISZ 229)

abálványoknak adot ajándékok. mert anép nem ment, hanem, kivül az (KSZ 400)

egy házat üldözni. az házakhoz bé ment. onnét ki vonta az (SUT 513)

+bé mentek – 9

igéjét egész juda, kik bé mentek akapun., hogy imádgyátok az (É 334)

irás tudokénál, és a farisaeusokénál, nem mentek mennyeknek országában, hallottátok (É 646)

utón ne köszonttsetek, valamely házba bé mentek, elöször azt mondgyátok. békeség (É 652)

uton ne köszönttsetek, valamely házba bé mentek, elöször azt mondgyátok, békeség (É 863)

hasonlok nem lésztek a kisdedekhez, nem mentek amenyeknek országában., a (KJÉ 677)

illetni. és mint hogy magatok nem mentek a menyekben, másokot (KJÉ 692)

irás tudokénál, a menyeknek országában nem mentek: Legyetek tekélletesek. mondgya (VKT 797)

nem lésztek mint akis dedek, nem mentek a menyeknek országában (VKT 827)

ha hasonloká nem lésztek akisdedekhez. nem mentek amenyeknek országában, azért (VKT 848)

bé mentem – 1

valakinek hasznát volna. magam is bé mentem abban az ocsmány sárban (TL 59)

bé mentem volna – 1

havasi mellet mentem el; örömest bé mentem volna zágonban. de az (TL 240)

bé mentenek – 2

pogányok is az Anyaszent egyházban bé mentenek (É 584)

szor hazoktol ki mentenek, vagy bé mentenek, valahova indultanak, le ültenek (KSZ 319)

bé mentünk – 2

8 orakor reggel, ahéracléai portusban bé mentünk, és vas maskákot vetének (TL 53)

helyünket. a tenger parttyatol. annyira bé mentünk. a menyire lehetet. de (MN 225)

+bé ment volna – 7

Mojses bizonyságul nékik, mikor pedig bé ment volna kafarnaumban, egy százados (É 113)

Es midön bé ment volna Jerusalembe, fel indula (É 195)

és fel kele, és mikor bé ment volna aházba, a tanitványi (É 751)

bé botsátaték, de minek elötte bé ment volna, egy darab papirost (KKU 447)

szentelést amidön az egész nép bé ment volna véle együt (C/A 886)

szentelést. amidön az egész nép bé ment volna véle együt (C/B 1565)

szerencséjére. egyik a leányok közül nem ment volna. és a (IJE 79)

bé mentünk volt – 1

bé mentünk volt avárosban. mert a rut (TL 135)

bé menyen – 3

meg probálni hogy szabadság nélkül bé menyen. adervis azt izené, hogy (TL 296)

meg nem engedvén néki hogy bé menyen az meg igért földre (É 338)

vigyáztak arra, hogy valamely pogány ne menyen, és hogy semmi (KSZ 401)

+bé menyenek – 3

is meg akarjátok gátolni, hogy ne menyenek. az után szemekre (KJÉ 692)

meg nem tartoztaták öket. hogy ne menyenek., de azon el (KJÉ 762)

meg ne engedgye hogy mások bé menyenek a sanctuariumban hanem tsak (C/A 632)

bé mennyek – 1

imé két fát szedek. hogy bé mennyek, és meg tsinállyam azt (É 274)

bé ment – 4

Mitsoda szent hely az, amelyben bé ment, és aza sator, mely (É 400)

és aza sator, mely által bé ment (É 400)

sidok sátoránál, és a melyen bé ment akristus. a valoságos szent (É 400)

A még a nép atemplomban bé ment, és ki ki helyére (KSZ 404)

fognak bé menni – 2

midön az urnak. örömében fognak bé menni. a hol az Isten (KKU 371)

a Romaiak fegyveres kézel fognak bé menni az országba. azon igyekezék (SUT 798)

megyen bé – 5

aki nem az ajton megyen bé ajuhok aklába, hanem másut hág (É 589)

ki pedig az ajton megyen bé, pásztora ajuhoknak, ennek az ajton (É 589)

oda érkezem. adig más megyen bé elöttem. Jésus mondá néki. kely (KJÉ 640)

onnét, elsöben az gondolat megyen bé, az gondolat azután rut kivánságá (IK/B 519)

szeretet az szem által megyen bé, és sokszor egy tekintetet vétek (IK/B 529)

mene bé – 17

üle, és nagy pompával mene bé lisbonában. a nép nagy örömmel (TL 88)

vala jelen mikor szamáron mene bé ditsöségesen Jérusálemben. és mikor meg (TL 294)

mondhatni. hogy nagy gyozedelemel. mene bé avárosba., a midon válesco mindenekröl (MN 42)

a mit tselekedék. alig mene bé avárosban. hogy minden dolgot ibrahim (MN 52)

török fö pap alig mene bé a Császárhoz, ezel a veszedelmes (MN 62)

Cérémoniákrol. és szinte akor mene bé hozája. amikor Egrád fejdelem onnét (MN 204)

felöl. égy kis nyughatatlanságal mene bé Etelgivához., akit is vidám ábrázattal (MN 204)

nagy örömbe lévén. dicsöségel mene bé londonban, a királynét fiaival együt (MN 214)

üle., és illyen gyözedelmesen mene bé avárosban. hogy bé tellyesittené a (KJÉ 718)

az Izraéliták házaiban nem mene bé (C/A 89)

térité, azutan nagy gyözedelmesen mene bé Jérusalemben. szamáron ülvén, a melyet (C/A 170)

{…} A kristus szamáron mene bé a városban. Zakariás jövendölése szerént (C/A 438)

az izraéliták házaiban, nem mene bé (C/B 980)

téritté Azután nagy gyözedelmesen mene bé jérusalemben, szamáron ülvén. a melyet (C/B 1044)

{…} A kristus szamáron mene bé avárosban zakariás profetiája szerént, a (C/B 1234)

kezdé ostromlani, és maga mene bé elöször a seregi elöt, a (SUT 817)

napok mulva, nagy triumphusal mene bé. vespasiánusal az attyával. ebben a (SUT 892)

menek bé – 1

Vespásianus es Titus tríumphusal menek bé romaban (SUT 892)

menének bé – 3

azö szándékának. alig menének jól a tengeren. hogy a mi (MN 104)

tsak Caleb, és Josué menének bé, a meg igért földre és (C/A 109)

csak Cáleb. és josué menének bé a meg igért földre. és (C/B 997)

mennek bé – 9

a simonia utálatos uttyán mennek bé, ahaszon keresésért, elö menetelért, vagy (É 196)

venni valamely hivatalt., és mennek bé a menyeknek országában (É 591)

mondgyák, uram, uram, nem mennek bé azért, amenyeknek országaba. az üdveséget (É 705)

a kik nem magoktol mennek bé az akolyban, hanem az ajton (KJÉ 688)

mondgyák. uram. uram, nem mennek bé azért amenyeknek országaban. mondgya akristus (VKT 813)

ellen, akik tsak ugy mennek bé arendekben. azokhoz nem készülnek szent (IK/A 310)

oda tsak a választottak mennek bé (C/A 227)

látásiban., hogy tsak azok mennek bé menyekben, a kik bé iratattak (C/A 510)

27. hogy tsak azok mennek bé. menyekben, kik bé irattattak. az (C/B 1286)

mennék bé – 2

mondgyák. uram, uram, nem mennék bé azért az ö országában. azt (KG 454)

akik nem a kapun mennék bé a juhok aklában, hanem másut (KJÉ 687)

mennek vala bé – 2

nem vala, erövel mennek vala bé aházakba, buzát keresni, ha találtanak (SUT 861)

seregel és sebeségel mennek vala bé. nem azért hogy atüzet olttsák (SUT 879)

ment bé – 18

drinápolybol érkezvén. nagy pompával ment bé avárosban. nem tudom ha le (TL 30)

maga tulajdon vére által ment bé egyszer a szent helybe, örök (É 399)

üdvezitö amaga tulajdon vérivel ment bé menyekben (É 400)

atulajdon maga vére által, ment bé egyszer a szent helybe, örök (É 761)

hogy tsak egyedül ö ment bé a szentek szentiben, esztendöben tsak (É 763)

{…} A kristus miképen ment bé amenyei sanctuariumban (É 764)

és tekélleteseb sátor által ment bé. mint sem az ó törvény (É 764)

által. a fö pap ment bé a sanctuariumba, az új törvény (É 764)

szenvedesi, és halála által ment bé ditsöségében, és aki, keresztével érdemlette (KG 528)

üdvezitö. és ugyan azon ment bé oda maga is, szégyenleni kel (KJÉ 598)

hogy a kereszt által ment bé ditsöségében, a mint ö tselekedet (KJÉ 600)

arra tanyit. hogy ugy ment bé érettünk a menyekben. mint mi (KJÉ 772)

egy házi szolgák után ment bé a templomban, a midön az (C/A 800)

mitsoda sok fáradság után ment bé akristus ditsöségiben, és mint egy (C/A 886)

egy házi szolgák után ment bé atemplomban. a midön az introitust (C/B 1497)

mitsoda sok fáradság után ment bé akristus az ö ditsöségében. és (C/B 1564)

vala, a midőn szamáron ment bé jérusalemben, hidegben, melegben, egy aránt (KSZ 295)

pedig test örzöi nélkül ment bé, és tsak akor üle székiben (KSZ 393)

mentek bé – 2

mint a kisdedek, nem mentek bé, menyeknek országába, valaki azért magát (É 880)

nem alázátok magatokot, nem mentek bé amenyeknek országában, mind azon által (KJÉ 584)

mentem bé – 1

és az ördögöt, azon mentem bé dicsöségesen. a menyei jérusálemben. mivel (KKU 438)

mentenek bé – 3

Apostolok a kik parantsolattyábol mentenek bé ahajoban, a szélvésztöl hányatassanak (É 121)

az Isten félökel együt mentenek bé az Anyaszent egyházban. akik noha (É 638)

ök pediglen mezitelen lábal mentenek bé a szent helyekre. és a (ISZ 222)

mentunk bé – 1

a mariászá voda. hintojában mentunk bé pompával a városban., én is (TL 239)

ment volt bé – 1

dom sebastien után. ment volt bé a fejdelem aszonyhoz. azért kelleték (MN 160)

meny bé – 2

néki, kely fel. és meny bé avárosba. és ótt meg mondgyák (É 255)

néki, kely fel., és meny bé avárosba, és ót meg fogják (SUT 525)

menyen bé – 3

hogy az gazdag nehezen menyen bé meny országban. * kerüllyed hát fiam (IK/B 605)

hogy a békeségnek Angyala menyen bé véle együt atemplomban., azután harmadikszor (C/A 878)

hogy a békeségnek Angyala menyen bé véle együt a templomba, azután (C/B 1559)

mennyen bé – 2

nyillyanak meg, és hadd mennyen bé aditsöségnek királya. A diaconus a (C/A 878)

nyillyanak meg, és hadd mennyen bé a ditsöségnek királlya. A diaconus (C/B 1558)

mennyünk bé – 3

ide hogy hadakozás által mennyünk bé hazánkban; de nem avolt az (TL 24)

a királyok udvarához vezetet., mennyünk bé, és lássuk meg, hogy mitsoda (KKU 302)

hanem a szoros kapun mennyünk bé. és a keskeny uton járjunk (C/B 1170)

menyünk bé – 1

hanem a szoros kapun menyünk bé. és a keskeny uton járjunk (C/A 354)

+bé mégyen
+bé mégyen – 7

vala ötet lenni, és valahová bé mégyen vala afalukba, vagy majorokba (É 176)

tagjaival együt, kik aválasztottak, aki bé mégyen. az Istennek, azö Attyának (É 763)

születik vizböl és szent lélekböl. nem mégyen a menyeknek országában (KJÉ 624)

és nem tekélletes a menyekben nem mégyen. a lelki épülettöl (C/A 120)

fel. örökké valo kapuk. és bé mégyen a ditsöségnek királya (C/A 194)

szenvedéstöl. mert oda semmi tisztátalan nem mégyen. és hogy oda (C/A 587)

szenvedéstöl, mert oda semmi tisztátalan nem mégyen: és hogy oda (C/B 1344)

mégyen bé – 6

fog tartani, az is mégyen bé egyedül amennyekben, mert az által (É 155)

leg kiseb motsok sem mégyen bé. a menyei jerusálemben (KKU 407)

hanem tsak a mégyen oda bé, aki az én Atyám akarattyát (KG 472)

legyenek, mivel tsak a mégyen. bé a menyeknek országában, aki, amenyei (KG 517)

az egész Anyaszent egyházal mégyen bé gyözedelmesen menyekben (C/A 887)

egész anyaszent egy házal. mégyen bé gyözedelmesen menyekben (C/B 1565)