egy1 – 999
vö. 1edgy
edgy – 36
szerette evilágot, hogy az ö edgy fiát adta. a bünös emberek (C/B 959)
illeti, mivel ugyan az az edgy személy. Isten. és ember egy (C/B 1030)
közli az attya. a fiával. edgy, mind egyik. mind a másik (C/B 1055)
az Anya szent egy ház. Edgy. szent. közönséges, és Apostoli. a (C/B 1075)
hogy az Anyaszent egy ház edgy (C/B 1076)
az Anyaszent egy ház. csak edgy hitek vagyon (C/B 1076)
az anyaszent egy ház tanitása edgy az apostolok tanitásával (C/B 1082)
a hivekböl állo társaság. akik edgy hitben lévén, egy lélek altal (C/B 1086)
alutheránusok. és a Calvinisták. nincsen edgy is ezek közül. a kiknek (C/B 1087)
arrol lehet el mondani., hogy edgy, szent, közönséges, és apostoli, ezek (C/B 1091)
valamit mostanában is. {…} hiszem az edgy, szent., közönséges. és apostoli anyaszent (C/B 1093)
hogy az anyaszent egy ház edgy, szent, közönséges, és apostoli.. meg (C/B 1094)
más képpen nem volna csak edgy, az anyaszent egy ház. azt (C/B 1095)
hogy bizonyosok vagyunk. hogy vagyon edgy Isten akiben kel vetnünk minden (C/B 1148)
azt meg nem foghattyuk., hogy edgy Istenségben három. külömbözö személy légyen (C/B 1148)
tizen négy levelei. szent jakabnak edgy, szent péternek kettö, szent Jánosnak (C/B 1152)
szent Jánosnak három, szent Judásnak. edgy. és az apocalypsis. vagy szent (C/B 1152)
a tanittást, vagy tartást. azon edgy mestertöl nem vették. volna. aki (C/B 1155)
el terjedvén az egész világra. edgy lélekben tanitották és rendelték mind (C/B 1156)
{…} A hit edgyé mindenekben akik hisznek (C/B 1161)
szabadoson élhetnek az értelemel, mivel edgy sem üdvezülhet közüllök, hogy ha (C/B 1161)
Császár kérdésire meg felelni mivel edgy keresztény ótt jelen lévén. keresztet (C/B 1163)
{…} A reménség edgyé minden keresztényben (C/B 1165)
és edgy fösvény agazdagságra. az Isten nem (C/B 1168)
mindenkor meg vallotta hogy tsak edgy Istent imád, nem lehet tehát (C/B 1193)
lehettenek volna jelen csak az edgy misén. ugyan egy pap is (C/B 1227)
a három anyaszent egyház csak edgy. fejek is tsak edgy vagyon (C/B 1250)
csak edgy. fejek is tsak edgy vagyon. a kristus Jesus (C/B 1250)
hogy Isten a Fiu. és edgy az Atyával (C/B 1306)
hogy tsak egy sziveknek, és edgy lelkeknek kel lenni, a kristusal (C/B 1309)
9 Articulus Az Edgy szin alat valo Communiorol (C/B 1312)
eszen. éll én általam. {…} az edgy szin alat valo Communioban ugy (C/B 1315)
egy ház. décrétumot tsinált az edgy szin alat valo Communiorol. 2 (C/B 1315)
ezt el kerülhessék. lassanként az edgy szin alat valo Communio szokásban (C/B 1315)
egy szin alat valo Communio. edgy volna, kétt száz esztendeig az (C/B 1315)
hogy hiszik azt, hogy az edgy szin alat annyit vesznek, valamint (C/B 1316)
edgyek – 1
a kristusal, ugy., hogy mind edgyek lesznek véle (C/B 1127)
edgyet – 6
parancsolattyának hogy ha ahárom közül edgyet meg halgatunk. mind azon által (C/B 1228)
mindenik soltár után el oltanak edgyet (C/B 1237)
bánni, ki nem hagyván tsak edgyet is. mert ha még valamely (C/B 1321)
szó, szivbéli ragaszkodás, vagy szeretett, edgyet tészen (C/B 1323)
három féle dolog., amely tsak edgyet tészen, tehát, ezt a parantsolatot (C/B 1405)
egy szoval. a mi edgyet jóvá tehet, az el vesztheti (C/B 1411)
edgy képpen – 1
{…} Edgy képpen kériké az Istent. és (C/B 1187)
edgynek – 2
külömböztessék atöbbitöl. tudni illik. annak. edgynek. szentnek, közönségesnek. és apostolinak kelletett (C/B 1093)
azt meg igérte. és mindenkoron edgynek. szentnek, közönségesnek. és apostolinak kel (C/B 1094)
egy
egy – 775
mondok. hogy ha az esztendö egy holnapbol állana. reménlem édes néném (TL 8)
hogy már ezután mint hogy egy áerrel élünk, gyakrabban veszem kedves (TL 8)
egyszersmind, az ebédnek vége lévén, egy ora mulva azután, a fejdelmet (TL 18)
ma ha jol fel számlálom. egy holnapja hogy irtam kédnek, de (TL 19)
hadnak hallotta kéd hirit. itt egy sereg volt ollyan közöttünk., elég (TL 27)
mitöl vagyon a, hogy már egy holnaptol fogvást nem irtunk egymásnak (TL 31)
nénécském. gyakortaé négyszer látni. kédet egy holnap alat. ha négyszer látnám (TL 31)
kivánok kednek, a hoszas, és egy hetig tanult kivánatokot hadgyuk az (TL 34)
gyermekekre valo áldás, el tart egy oráig. és egy anya sincsen (TL 34)
el tart egy oráig. és egy anya sincsen. a ki a (TL 34)
lesz mindenkor pap sajttya, már egy hete hogy egymásal nem nevettünk (TL 36)
vártuk, mert reggeltöl fogva estig egy helyben ló háton ülni, étlen (TL 37)
meg ne unnyák, keveset maradgyon egy helyt., de még nagyob okát (TL 37)
érzették. a föld indulás elöt egy orával láttuk hogy a vezér (TL 38)
tisztartojának, meg látnok hogy mindenik egy huron pendül, és nem sok (TL 40)
földön félorára vagyon. vizen, pedig egy fertály ora., hogy igy eset (TL 41)
oda érkezik, nem akarván véle egy városban lakni, már most mind (TL 41)
nap változnak. ahol ha ma egy dolgot el végez azember, holnap (TL 41)
nálunk a nagy böjt, és egy holnapig tart, azis tudva vagyon (TL 43)
esznek. se nem isznak. csak egy csep vizet is. még csak (TL 43)
küldene egy férfinak. a csak egy szál rosábol állana is, valo (TL 48)
el lehet menni. tengeren pedig egy nap. a bizonyos hogy suhult (TL 55)
kéd töllem. mit beszéltek nekem, egy szót sem tudnék meg mondani (TL 58)
mikor meg kostoltuk, lehetetlen volt egy csepet el nyelni. mert csak (TL 60)
ollyan gyönyörüségtöl meg fosztani amely egy pénziben sem telik kednek. a (TL 61)
fel. hogy a spanyol király egy leányát a franczia királynak adgya (TL 61)
annya., és ami fejdelem aszszonyunk egy familiábol valok. de a fejdelmek (TL 62)
vagy bercsényi ural nem lakhatot egy városban, lehet hogy mindenik okozta (TL 65)
lakik avárosnak. a város csak egy, de négy részben vagyon. és (TL 66)
közöt. mind a négy nemzettségnek. egy birájok vagyon. aki török. ecsak (TL 66)
öt polturát. ki tizet, ki. egy tallért ád. amint már. birja (TL 66)
egy örmény a lakadalma után. egy hétig. vagy kettöig. a feleségivel (TL 67)
leg-ény házához, hol kezdenek, vígassághoz, egy hetig tart, lakadalom. három napig (TL 70)
is kéd. de hozok még egy példát elé. mert nem mindenkor (TL 72)
városban kellene mennünk ha csak egy holnapig is, de azt gondolom (TL 75)
a gyerttyát melléje tették volt. egy szempillantás alat. egészen meg gyult (TL 76)
nyughatatlansága. atesti fáradságnál. és hogy egy oráig valo bu, és törödés (TL 77)
hogy a szegény aszszony éltében egy holnapban sem mosdottunk meg egyszer (TL 80)
az okát adom, hogy már egy holnaptol fogvást. a mi urunk (TL 82)
nagy büntetés enekem. bár csak egy holnapig tartana a büntetés. de (TL 90)
gazdag pátriárkák közöt, talám csak egy volt. akiröl mondgyák hogy hét (TL 94)
akor könnyü volna, és csak egy dologra vigyáznának, nem ugy mint (TL 97)
veszen magára, hát nem elég egy holnap alat. háromszor változtatni a (TL 103)
alkalmatosok volnának. és ha csak egy könyvet forditana is meg, életében (TL 109)
minket ide hozot. aztot mind egy kéz cselekedte. egy régi philosophus (TL 110)
majd tél sincsen, leg aláb egy holnapal eléb kellene szürni mint (TL 115)
házához. sokszor történik ugy, hogy egy holnapig sem lakik véle, hanem (TL 123)
misét kelletet halgatni, csak háromszor egy hétben volt szabad hust enniek (TL 126)
akéd karja. és ujjai, mert egy holnaptol fogvást egy levelet irni (TL 130)
ujjai, mert egy holnaptol fogvást egy levelet irni. a nagy fáradság (TL 130)
bujdostanak. mi pedig szegényen maradunk egy helyben és annyiban jol vagyok (TL 132)
volt; nem lehet örökké csak egy helyben ülni, az egésségnek használ (TL 138)
baj nélkül töltöttem két holnapot. egy holnapig néztem mint szürnek, egy (TL 138)
egy holnapig néztem mint szürnek, egy holnapig pedig eleget jártam. mert (TL 138)
meg nem fejéritti. mint csak egy holnapi bu, vagy gond. valamint (TL 160)
holnapnak., it mi dél után egy orakor egy csillagot láttunk. 3 (TL 162)
mivel egynehány plébánusnak voltam házánál.. egy könyvet nem láttam nálok. hanem (TL 163)
semmi hasznát nem veheti az egy juhocskájának. és hogy csak a (TL 163)
mindenik jancsárnak. hó pénzit napjában egy pénzel meg szaporittyák, ás azon (TL 167)
másikárol nem tanul. CSak mind egy porázon futnak., valami mesterséget kellene (TL 174)
ugyan is. mit keresnek közöttünk, egy állapotban vagyunk. egyik ugy hadta (TL 175)
volna. de hadd hozzak még egy példát. elö. az irigységröl is (TL 177)
tekintem ötet ugy. mint velem egy személyt szeretöt. és az a (TL 184)
álla házaságunkra. mind addig, még egy fogg marada aszájában. a jegy (TL 192)
édes egésségünket, azt tarttyák hogy egy ebéd felet négyszer innya elég (TL 193)
hadta, és velenczében érkezet, már egy rákoczi sincsen a császár keze (TL 196)
is némán. kel maradni., noha egy házban laknak, ennek a szokásnak (TL 198)
mikor lészen a.? vagyon már egy holnapja., hogy el küldöttünk utánna (TL 206)
a jele. ahadakozásnak, és hogy, egy holnap mulva. avezér meg indul (TL 212)
akarnak két ellenséget tsinálni., az egy is elég most nekik. ezen (TL 215)
baját. és perét., a vezér. egy szovával, minden törvénykezésnek véget vett (TL 221)
törvénykezésnek véget vett, igaságot teszen egy szem pillantás alat., akár mely (TL 221)
parantsolá hogy kezdgyenek a fizetéshez., egy ora alát ezt a sok (TL 221)
gyakorta eszik. de keveset egyszer; egy tálbol két három falatot eszik (TL 221)
hazban. olyan szomoru halgatás volt egy oráig, mint ha senki nem (TL 221)
szolitták, és a császárhoz vivék. egy fertály ora mulva ismét viszá (TL 221)
ki a fejdelmet a varosbol., egy pediglen. mindenkor mellettünk fog lenni (TL 223)
menénk nagy pompával. apasa is egy ora mulva nagy Céremoniával oda (TL 225)
meg tudgya tartani a Ceremoniát, egy ora mulva a fejdelem hozája (TL 225)
hozája mene, és a beszélgetés egy oráig tarta. ez a pasa (TL 225)
meg. más meg a gyermekét, egy orában ugy el válnak egymástol (TL 226)
levelit vennem. a midön soha egy helyben nem maradunk, hol a (TL 233)
a vagyon fel téve. hogy egy orával. eléb indullyunk meg., mert (TL 236)
küldenek valakit, hogy siesen, hanem egy orával eléb indullyon meg. mint (TL 236)
meg. mint sem kellene. és egy orával eléb légyen ót a (TL 236)
a van fel téve, hogy egy orával eléb indullyunk meg. mint (TL 237)
azt irják a fermányban. hogy egy orával eléb indullyon meg. és (TL 237)
orával eléb indullyon meg. és egy orával eléb (TL 237)
jászbol nem irok. de akor, egy orával. eléb kel irni., had (TL 238)
kel irni., had vehessem eléb egy orával, én pedig még bukureströl (TL 238)
szemben voltunk véle. csak nem egy oráig voltunk nála, a szeme (TL 239)
görög. fö képen, ha csak egy arasznira is. fel emelik aföldtöl (TL 241)
Már egy holnapja. hogy unadalomal. töltöm az (TL 241)
meg indulni., ha lehet, még egy orával indulok meg eléb mint (TL 245)
darab fa. vagy a kiben egy csep vér nincsen. ollyan voltam (TL 246)
rollam a hus. mint ha egy holnapig feküttem., volna. a belsö (TL 246)
a kalendáriumbol tudgyuk., már töb egy holnapjánál hogy vajdánk nincsen, mert (TL 248)
fáradnak a tánczban, mert csak egy helybe tánczolnak, a lábokot ritkán (TL 249)
néném, jó egy lépés, bukureströl ide., az Isten (TL 249)
mind ezek nagy dolgok. és egy esztendöben, ennél nagyobak nem történtenek (TL 252)
apestistöl tartottunk, de Istennek hálá egy esztendö sem volt egéségeseb, a (TL 255)
szerentséje a vezéreknek. hogy már egy, vagy két török császár meg (TL 258)
maga perit ö eleibe viheti. egy hétbe. négyszer tart divant a (TL 266)
Az Emireknek egy fejek vagyon. akit Nakib Essrefnek (TL 273)
tartozik maga is ezer. és egy pénzt fizetní. a földért a (TL 274)
ád a feleséginek, hogy kétszer egy hétben a feredöben mehesen. tarthat (TL 277)
semitöl is. mert még soha egy keresztyén aszszonyt sem hallottam hogy (TL 282)
se enni, se inya tsak egy tsep vizet is. ami pedig (TL 282)
jól vendégli magát tselédit. sok. egy holnap alat el (TL 282)
az egész város tzinteremé valtozot egy orában, és el temette alakosit (TL 289)
béli szép Lovakat láttam, de egy sem hasonlit ezekhez, mert ugyan (ML 321)
Törők a’ mit esztendeig szerzett, egy holnap alatt el kőlti, akor (ML 322)
tekintvén., meg egyesitet minket magával. egy testben, és egy lélekben, ezt (É 16)
minket magával. egy testben, és egy lélekben, ezt a peldát, és (É 16)
a trécsélést szeretik. nem maradhatnak egy helyben, se különösön a magok (É 33)
jelen valo lételét, mivel tsak egy szavával, vagy jelen lételével, el (É 43)
A mái Évangyélium: egy a holnapival (É 44)
meg értetni, hogy a Fiu egy állattyában az Atyával. véle egy (É 65)
egy állattyában az Atyával. véle egy örökségü, de nem egy személy (É 65)
véle egy örökségü, de nem egy személy véle, mert az. aki (É 65)
mert az. aki szül, nem egy azal a kit szült (É 65)
alat vagynak, vagy a kikel egy társaságban vagyunk, meg mutatván azt (É 67)
magát meg szabaditani. és tsak egy szavával el törölni de ök (É 82)
igasságot, örülünk világoságának, de tsak egy helyben maradunk (É 95)
ahitnek mértékét. mert a mint egy testben sok tagjaink vannak. minden (É 98)
tagoknak pedig nem ugyan azon egy tselekedetek vagyon, ugy sokan egy (É 98)
egy tselekedetek vagyon, ugy sokan egy test vagyunk akristusban, mindenikünk pedig (É 98)
Arra hogy az egész hivek, egy testben foglaltatván, mindenik különösön tagja (É 100)
testvér atyánkfiát., mert minnyájunknak tsak egy Attya vagyon és hogy mindnyájan (É 106)
a kristusban és minnyájunkban azon egy léleknek kel lenni, a ki (É 107)
hogy hajlékomba jöj, hanem tsak egy szóval mondgyad, és meg gyogyul (É 113)
ati sziveitekben. melyre hivattattatok is egy testben, és háláadok legyetek, A (É 123)
embereket egy másal, hogy tsak egy szivek, és egy lelkek légyen (É 124)
hogy tsak egy szivek, és egy lelkek légyen, arosz keresztyének egyesége (É 124)
pályát futnak noha mindnyájan futnak., egy veszi el ajutalmat, ugy fussatok (É 136)
azt az Apostol., hogy tsak egy veszi el ajutalmat (É 137)
ellen. mondván, ezek az utolsok. egy oráig nem munkálkodtak, és egyenlöké (É 140)
nem tészek neked hamissat, nem egy pénzben szegödtélé meg velem, vedd (É 140)
felet, ahalálokba gyakorta, asidoktol öttzör, egy heján negyven tsapást vettem, háromszor (É 144)
magával bizonyosan el hitetni, mivel egy ember sem tudhattya ha a (É 152)
mert mind atyánk fiai, és egy véren váltottak meg velünk, tartozunk (É 171)
hija öket. magához kaptsollya, és egy testé tészi öket aszeretet által (É 186)
és az Isteni szeretett mind egy, az Isteni szeretet üdveziti azt (É 189)
gonoszul gyöttrettetik az ördögtöl, ki egy igét sem felele neki, és (É 206)
görög közöt, mert ugyan azon egy ura minnyájoknak. ki gazdag minnyájokhoz (É 220)
egyeztette a sidokot; az pogányokal. egy hitben, és egy vallásban, és (É 236)
az pogányokal. egy hitben, és egy vallásban, és egyház népévé tette (É 236)
a kristus feje lévén ahiveknek egy test vélek, és afő. atagok (É 239)
Tamás pedig egy a tizen kettö közül ki (É 254)
ellen. mondván. ezek az utolsok egy oráig munkálkodtak, és egyenlökké tetted (É 257)
nem tészek néked hamissat nem egy pénzben szegödtélé meg velem, ved (É 257)
ö fel támadásának mi velünk. egy ezek közül. és elö állatának (É 259)
mái Évangyélium. és annak magyárázattya egy a tegnapival (É 268)
kéttségben esni, de arrol tsak egy vagyon, ne allittsad azt magad (É 272)
pedig ne hivatassatok Rabbinak. mert egy ati mesteretek, ti pedig minnyájan (É 277)
senkit atyátoknak e földön, mert egy a ti atyátok ki mennyekben (É 277)
hivattassatok mestereknek, mert ati mesteretek egy, akristus. aki nagyob köztetek, ti (É 277)
keveset vegyen is, mondá néki egy a tanitványok közül. András, simon (É 356)
én, és ez az aszszony egy házban laktunk. és szültem nála (É 360)
akarja jelenteni.:. A ti Mesteretek. egy. a kristus. {…} azt parantsollya nékünk (É 396)
lévén bizonyosok abban, hogy tsak egy nap is adassék nékik arra (É 405)
fiait. és barátinkot, mert mindnyájunknak egy attya vagyon, a ki az (É 416)
az ö képére teremtettünk. minnyájunkban egy emberi természet vagyon., tsak avétket (É 416)
kezéböl. Én. és az Atya. egy vagyunk, köveket vönek a sidok (É 417)
el veszik hellyünket. és nemzetségünket. egy pedig közüllök kaifás nevü midön (É 429)
a kenetnek illattyával. mondá azért egy a tanitványi közül. judás Iskariotes (É 444)
szeretetett, ez a két szeretet egy szivben meg nem maradhatnak, mivel (É 445)
ö emlékezetire; akkor el mene egy a tizen kettö közül, ki (É 463)
mondá bizony mondom néktek, hogy egy közzületek el árul engem, és (É 463)
péternek, igy nem vigyázhattoké velem egy oráig. vigyázatok. és imádkozatok, hogy (É 464)
még ö szolván. imé judás, egy a tizen kettö közül el (É 464)
meg fogák ötet., és imé egy azok közül kik Jesussal valának (É 464)
ellened; és nem felele néki egy szovára is, ugy hogy felette (É 466)
ez. és mindgyárt el futamodván egy közüllök. spongyiát vévén. meg tölté (É 468)
az Évangyéliumban. hogy az üdvezitönek egy szavára a földre esének avitézek (É 472)
kardgyát. és el vágá néki egy fülét (É 472)
és akö sziklák meg hasadozának egy Istennek halálára, keményebnek kellene szivünknek (É 478)
az Attyához hasonlo, és véle egy Isten, valamint ezt maga meg (É 503)
ez a három személy állattyában egy Isten., a kereszttségben fogadot fiaivá (É 531)
a szent Lélek, és aharom egy, és harman vannak akik bizonyságot (É 537)
viz, és avér, és eharom egy, ha az emberek bizonyságát bé (É 537)
mind ezekböl ki tettzik, hogy egy lelke, és egy teste volt (É 539)
tettzik, hogy egy lelke, és egy teste volt, és valoságos ember (É 539)
meg vannak tartva, Tamás pedig egy a tizen kettö közül, ki (É 540)
A mái Évangyéliumnak amagyarázattya, egy a husvét keddin lévö Évangyéliumnak (É 540)
el töröllye, noha arra tsak egy szava kivántatot volna, ez a (É 541)
ideig kel maradni, talám tsak egy napig, ameny az ö örökös (É 547)
azt, hogy nékünk el küldötte egy Fiát akit érettünk ahalálra adván (É 610)
Végezetre pedíg minnyájan egy akaratuak legyetek, szánakodok, atyafiuságnak szeretöi (É 642)
kik ötet szeretik, hogy tsak egy szivek és egy lelkek legyen (É 643)
hogy tsak egy szivek és egy lelkek legyen, valamint az irás (É 643)
és irigységeket látunk, hogy pediglen. egy hitünk, és egy lelkünk lehesen (É 643)
hogy pediglen. egy hitünk, és egy lelkünk lehesen. mondgyunk ellene aviszalkodásnak (É 643)
világon, e szerént lennénk minnyájan egy sziv, és egy lélek, nem (É 643)
lennénk minnyájan egy sziv, és egy lélek, nem léven más igyekezetünk (É 643)
minnyájan együt. tsak. ez az egy kivánság uralkodot arégi keresztyénekben (É 643)
mint magunk attyafiait. mivel tsak egy atyánk vagyon, a ki is (É 643)
is az Isten. és tsak egy Anyánk (É 643)
benne is higyenek, mivel ö egy az Atyával, ha az Atyában (É 658)
az Atyát, mivel a Fiu egy ö véle, és birja valamint (É 659)
az oltó ág, afájában, hogy egy test legyünk ö véle, valamint (É 695)
közül paráználkodtak, és el estek egy nap huszon három ezeren, se (É 714)
abban estenek vala. mivel tsak egy nap, huszon három ezer embert (É 717)
hogy mind ezek az ajándékok, egy lélektöl erednek és származnak, meg (É 724)
Anyaszent egyház guberniumja, de tsak egy ur rendelé ezeket az Anyaszent (É 724)
mint epublikanus is. kétszer böjtölök egy hétben, dézmát adok mindenekböl, a (É 725)
ugyan azon irások szerént, hogy egy Isten meg halyon, és azért (É 730)
nem egyé, az Isten pedig egy, atörvény tehát az Isten igéreti (É 741)
teszi az igéretet, mert véle egy Isten lévén, köz nem adatik (É 744)
jelentik az ollyan bünösököt, akik egy társaságra adgyák magokot. az ollyanokal (É 745)
ha hivek volnánk az Istenhez, egy haj szálat. sem vehetne el (É 752)
ö ditsöségében fel öltözve. mint egy ezek közül. ha pedig amezei (É 770)
avilági dolgokban töltik, a melyek egy orát sem engednek nékik. hogy (É 788)
mondaná az olvasoját. és ha egy pénzt nem adna a templom (É 788)
a léleknek egyeségét, abékeségnek kötelében., egy test, és egy lélek amint (É 789)
abékeségnek kötelében., egy test, és egy lélek amint ati hivatalotoknak egy (É 789)
egy lélek amint ati hivatalotoknak egy reménségében hivattattatok. egy az Ur (É 789)
ati hivatalotoknak egy reménségében hivattattatok. egy az Ur. egy a hit (É 789)
reménségében hivattattatok. egy az Ur. egy a hit, egy akereszttség. egy (É 789)
az Ur. egy a hit, egy akereszttség. egy az Isten. és (É 789)
egy a hit, egy akereszttség. egy az Isten. és mindeneknek Attya (É 789)
minnyájunkban fogyatkozás lévén. lehetetlen volna egy társaságban. és békeségben élni, ha (É 791)
szorgalmatosak legyenek meg tartani az egy lélekbe valo egyeséget, a békeségnek (É 791)
hogy az elsö keresztyéneknek. tsak egy szivek. és lelkek vala. mert (É 791)
{…} Azzal: hogy egy testnek. és léleknek kel lennünk (É 791)
hivatattunk, hogy minnyájunknak, ugyan azon egy ura vagyon. egy hite, és (É 791)
ugyan azon egy ura vagyon. egy hite, és egy kereszttsége, mindnyájunknak (É 791)
ura vagyon. egy hite, és egy kereszttsége, mindnyájunknak ugyan azon Istent (É 791)
azon Istent kel imádnunk, azon egy Atyánk vagyon, akinek mindnyájan fiai (É 791)
lévén, mind atyafiasok vagyunk, és egy tselédek, akik közöt az egyeségnek (É 791)
hivek is vettek, mert mindnyájan egy test lévén. és egy lélektöl (É 797)
mindnyájan egy test lévén. és egy lélektöl elevenitetvén. a mások jóvain (É 797)
gyalázatos voltát, az Istennek tsak egy szava bé fogja száját a (É 806)
és második izben hittanak amenyegzöre, egy sem ment el, és tsak (É 807)
engedgyünk akristusban. ditsérvén az Istent egy szivel. és szájal, mivel az (É 810)
lehet életünk, és minnyájunknak tsak egy szivünknek, és lelkünknek kel lenni (É 861)
valamint a tagjainknak, hogy tsak egy szive, és lelke vagyon (É 861)
publikánusokal, és a bünösökel ül egy asztalhoz (É 875)
vesd el töled. jóbb néked egy szemmel az életre bé menned (É 880)
ahol együt tölthetnének ha tsak egy hetet is lakadalmok elött, mivel (MN 9)
egész társaságnak. hogy ebéd után. egy oráig az ebédlö palotán beszélgessünk (MN 12)
el kezdé. a mely is egy oráig tartván, a fregáta a (MN 20)
adot engemet. tsakugyan ezen az egy okbol tselekeszem éretted a mit (MN 22)
vivék, a többi közöt találközék egy, akinek oly szép és nemesi (MN 25)
kötözvén sebeit. azzal vigasztalák. hogy egy sebe sem volna halálos. ez (MN 35)
ölelé leányát. és tsak nem egy oráig tartá ölelve, nem mondhatván (MN 42)
oráig tartá ölelve, nem mondhatván egy szot is néki. mind azoknak (MN 42)
dom fernándnak. és eleonorának, még egy napig várakozék a lakadalomal. azért (MN 46)
elme fáradság volna sok ideig egy dologra függeszteni elménket. a midön (MN 46)
vigyázna azokra a gyilkosokra, hogy egy se szaladhasson el bennek. törvényt (MN 61)
fényeségel. ez özvegy lévén. tsak egy leánya volt., a kinek is (MN 79)
idöt ne vesztene. és tsak egy emberit tartá meg maga mellet (MN 82)
meg kellene válni attol az egy embertöl aki azt mind látta (MN 84)
tarta. és az alat agrof egy napot sem mulata el. hogy (MN 87)
a veszedelemre tett volt engemet; egy napot el nem mulattam kilencz (MN 100)
kel. nékem engedelmeskedned. abban az egy dologban. a melyben meg mutathatod (MN 110)
nem felejtem. hanem arra az egy dologra kénszeritlek, hogy légy minden (MN 123)
a dom lajos háza tsak egy mély földnire. volt a várostol (MN 124)
hogy menyen. alig várakozék ót egy oráig, hogy látá eleonorát a (MN 128)
akertböl. az eleonora házában menvén. egy szot nem szolhatot. ugy tettzet (MN 130)
Egy holnapja volt már. hogy Elvir (MN 148)
várja vala korkot. és soha egy nap sem tettzet néki oly (MN 177)
illendö képen. kork nagy szorgalmatoságal. egy hét alat. mindeneket végben vive (MN 177)
egy orával is; ate nagy szépséged (MN 204)
már nem szereti Ételgivát már egy holnaptol fogvást. az ö szeretete (MN 206)
Egrád fejdelem. a ki keserüségeben egy szót sem szolhatot. maga is (MN 209)
szokta tartani holmi köves portékáit; egy szot nem szolván Etelgivárol. más (MN 211)
esketé öket, a lakadalmi vendégségek egy holnapig tartának (MN 211)
azon kivül is vagyon már egy hete. hogy a historiámot a (MN 218)
a meny. és a tenger. egy akaratban volnának hogy minket el (MN 224)
tölle butsuzni, amidön kegyes ábrázattal egy kezét fel emelé az nap (MN 227)
azután meg tsokolgatá a madarat., egy kezét a számra tevé. a (MN 229)
honnét vagyon hogy mi soha egy lakost sem látunk? hová rejtik (MN 230)
kezde hozája lenni, meg hajtván egy térdit elötte. ez a tselekedet (MN 230)
magát atanulásra, hogy leg alab. egy holnap alat. tudot anyit. hogy (MN 235)
de honoria meg izenvén hogy egy ora mulva az el indulásnak (MN 242)
az el végezés szerént alakadalmok. egy nap ment végben (MN 243)
nem a földre esvén ijedtében. egy szót sem szolhata. de az (KKU 254)
a melyeket parancsoltam szenvedni, nincsen egy is, a melyet én Isten (KKU 264)
közöt. a melyeket láttál, nintsen egy is, a melyet nem hordoztam (KKU 264)
és az Isten akarattya ellen. egy haj szál sem vész fejedröl (KKU 278)
kivánnyanak engemet követni. noha nincsen egy is aki nem akarna hozám (KKU 281)
és meg nem tselekeszi. noha egy az aki parancsol, azal akinek (KKU 282)
nyomja. ezeknek egyikét. ugyan azon egy lélek kiványa, de azt nem (KKU 282)
is. nem tsak azt az egy kötelet viselik. a mely köteledzi (KKU 304)
ö. se a tenger fenekén. egy napot és egy éttzakát nem (KKU 342)
tenger fenekén. egy napot és egy éttzakát nem töltöttél egy szoval (KKU 342)
töltöttemé én magam valaha el egy orát. szenvedés nélkül, azért is (KKU 345)
{…} A kristus. Még egy dolog vagyon hátra storophila, a (KKU 384)
köveztettem, háromszor hajo törést szenvedtem, egy nap, és egy éttzaka. atenger (KKU 387)
törést szenvedtem, egy nap, és egy éttzaka. atenger mélységében voltam 2 (KKU 387)
a ki az urhoz ragaszkodik egy lélek ö véle, 1 {…} oh (KKU 397)
ezekre, egy házat nem tsak egy köböl épitenek. az egész jó (KKU 420)
hagyatom veled a beszédet. mert egy dolgot akarnék tölled meg tudni (KKU 429)
ö szemek által, mert mi egy testek vagyunk vélek, ök azokot (KG 453)
Minékünk tsak egy Istenünk vagyon. aki minket magáért (KG 459)
Tsak egy lépés vagyon. az én életem (KG 462)
Isten az ö szine elött. egy a szent atyák közül azt (KG 473)
akét élü pallos, a mely egy tsapásal meg öli mind a (KG 480)
el veszteni. mint sem tsak egy vétket tselekedni (KG 480)
haszontalanoká lésznek nekünk, 2. hogy egy oráig tarto jol el töltöt (KG 512)
bé, a munkások kik tsak egy oráig dolgozának., hasonlo jutalmat vevének (KG 513)
ditsöségében fel öltöztetve ugy, mint egy ezek közül. ha Istennek amezei (KG 520)
Istenben, hogy mind együt tsak egy szivek, egy lelkek, egy templomok (KG 538)
mind együt tsak egy szivek, egy lelkek, egy templomok legyünk, és (KG 538)
tsak egy szivek, egy lelkek, egy templomok legyünk, és egy áldozat (KG 538)
lelkek, egy templomok legyünk, és egy áldozat. akristusal, ami közben járonkal (KG 538)
azö fiához, ö minékünk tsak egy dolgot hágy, mondván, hogy tselekedgyük (KG 539)
ezekben az állapotokban nem monda egy szót is (KG 540)
8. Egy napot se hadgy el mulni (KG 552)
2. Minden holnapban végy egy napot magadnak amelyben jol meg (KG 554)
áldozat véghetetlen nagy árru lévén. egy volt az Isteni személyel. az (KJÉ 576)
földre estenek ö elötte, tsak egy szavára. hogy ha az (KJÉ 588)
ember egy szers mind, és egy személyben foglallya az Isteni természetet (KJÉ 609)
az az. Isten. akit imádunk, egy három személyben. akinek a második (KJÉ 609)
Isten volt. és az ige egy, azal, aki ötet szülte (KJÉ 610)
hogy annak elötte valo napon. egy orakor dél után, ahideg el (KJÉ 629)
viz fel zavarodgyék. vala ót egy atöbi közöt. a ki harmintz (KJÉ 640)
nyomorultul gyötrettetik az ordögtöl, amelyre egy szót nem felele. az apostolok (KJÉ 669)
a ki számot vévén szolgaitol., egy atöbbi közöt olyan találkozék. aki (KJÉ 679)
is engedelmeskedvén, utyokban meg gyogyulának, egy a többi közül., samaritánus, lévén (KJÉ 680)
állani, a kik közül még egy sem hinne ö benne.. Erre (KJÉ 682)
az imádságban. mivel egykor, valamelyik egy a tanitvánnyi közül, hogy látná (KJÉ 690)
mind ezek öket tekintenék, azért egy közüllök mondá Jésusnak. Mester. az (KJÉ 692)
ö benne; akoron mondá néki egy a sereg közül. mester, mond (KJÉ 692)
Egy azok közül. kik asztalnál valának (KJÉ 698)
az idö,. amelyben kivánnák hatsak egy napig is az ö jelen (KJÉ 704)
publikánus is, én kétszer böjtölök egy hetben. és mindenemböl atizedet ki (KJÉ 705)
ha tekélletes akarsz lenni, még egy dolog vagyon hátra, eredgy ad (KJÉ 706)
és nap le mente elött egy orával, meg igérvén nékik a (KJÉ 708)
nevellye az ö hiteket. thamás, egy a tizen kettö közül látván (KJÉ 710)
melyet kezekben adot volt., vala egy közöttök, a ki tiz anyit (KJÉ 715)
magokban, hogy mindnyájan atyafiak lévén. egy attyok vagyon az Istenben, és (KJÉ 728)
is öket, de a fejekröl egy haj szál le nem esik (KJÉ 729)
aluszol.? hát nem vigyázhattatok velem egy oráig.? vigyázatok. és imádkozatok. hogy (KJÉ 748)
sött még, nemis üsmerné. mint egy ora mulva ez után. egy (KJÉ 751)
egy ora mulva ez után. egy a (KJÉ 751)
másikátol, mert a kristus mindenkor egy mindenikben (VKT 786)
tagadhattyuk. a mint is hogy, egy sem tagadta meg közüllök. ugyan (VKT 790)
ha szinte találkozot volna is egy közöttök olyan, esztelen. aki illyen (VKT 790)
mind egyike, mind a másika. egy dologtol származnak. mind azon által (VKT 867)
az Isten igasságosan tselekeszi. de egy emberhez sem illik. más embereknek (VKT 871)
hogy az igazság is tsak egy. az igazság. együgyü, valamint az (VKT 874)
nélkül mondá nékik, én is egy kérdést akarok néktek tenni, amidön (VKT 874)
el vesztése. de ö mindenkor egy állapotban vagyon. azt tudgya hogy (VKT 879)
az ö akarattya nélkül tsak egy haj szál sem esik el (VKT 879)
mind azon által., imé még egy, a mely igen szorgalmaztathat minket (VKT 885)
aki minden szorgalmatoságával. adhatna amagoságához egy könyöknyit.? ne legyetek azért szorgalmatosok (VKT 894)
nékünk azt mondgya, hogy tsak egy szükséges dolog vagyon, azt is (VKT 897)
a szent mondásbol., hogy tsak egy hasznos modgya vagyon., az idövel (VKT 897)
a valoságos világoság pedig tsak egy. a ki is akristus, azö (VKT 897)
és teremtette lelkedet hatalmával, te egy Istennek vagy munkája, egy Isten (IK/A 22)
te egy Istennek vagy munkája, egy Isten ate Atyád, és a (IK/A 22)
két fia. ofni, és finé. egy napon öletnek meg., és hogy (IK/A 41)
tellyesedének, oh’ menyi nyomoruság következik egy familiában. két fiunak. gonosz életiért (IK/A 41)
mely tsak nem hihetetlen.) tsak egy példát látunk olyat. Manasesben. a (IK/A 64)
elödben adom historiáját és ezen egy példa helyet, az irás sok (IK/A 64)
sokak mások is. a melyek egy eredetböl jönek, a melyeket jó (IK/A 68)
akik veled egy idösüek, és egy renden valok., a kiket látod (IK/A 121)
olvasot vagy az officiumát. némelykor egy hétben, tselekedgyél minden szombaton valamit (IK/A 123)
oly igen szeret, hogy mindenikünknek egy Angyalát adgya örzésünkre, rendelvén szolgálatunkra (IK/A 126)
ha mondgyák jere velünk, legy egy társaságban vélünk, fiam ne járj (IK/A 158)
volnának. mivel. azt jól mondgya egy az Atyák közül. hogy mit (IK/A 206)
illeti, azt nem kel tsak egy naprá, vagy egy kevés idöre (IK/A 288)
a szükséges tanátsot, a melyet egy az ö poétájok közül., ezt (IK/A 289)
hogy a jó erkölcs mindenkor. egy, és a soha meg nem (IK/A 357)
erkölcsü ifiakot. a kik veled egy rendüek, az olyanokra gyakorta találsz (IK/A 359)
a keresztyéni igazságnak fundamentuma.: hogy egy Isten vagyon, és hogy örökös (IK/A 370)
örökösnek el éréset meg nyerhesük., Egy dolog szükséges. mondgya az igazság (IK/A 370)
két fia ophni, és phiné, egy napon meg öletnek. mind ezek (IK/B 408)
velünk, szerelmes fiam ne járj egy uton ezekel. tartoztasd meg az (IK/B 509)
Mind azon által szükséges még egy dologra vigyázni, mivel két féle (IK/B 533)
szodot nem fogadgya. végy melléd egy vagy két embert. hogy ha (IK/B 594)
hogy az jó erkölcs mindenkor egy. és nem változik, és hogy (IK/B 678)
kerüllyed társaságokot; az kik veled egy rendben vannak. mert az illyenek (IK/B 679)
értem rajta. hogy nem csak egy napot kel venni annak meg (IK/B 682)
végben vitted is. vagyon még egy hátra, az melyre kel vigyázni (IK/B 682)
az ki másokal nem jár egy uton. az ki minden áitatoságiban (IK/B 684)
fundamentuma, az kereszténységnek, tudnillik, hogy egy Isten vagyon. és az jutalmat (IK/B 688)
keresük az mely örökös. leszen, egy dolog szükséges, mondgya az kristus (IK/B 688)
3 Art. Hogy tsak egy Isten vagyon 10 (C/A 11)
Egy Isten vagyon., aki egy három (C/A 24)
Egy Isten vagyon., aki egy három külömbözö szemelyiben. Ez az (C/A 24)
Ez a nép tsak egy embertöl eredvén. és mint egy (C/A 26)
egy embertöl eredvén. és mint egy tsak egy familia lévén. hebréusoknak (C/A 26)
eredvén. és mint egy tsak egy familia lévén. hebréusoknak neveztetének, és (C/A 26)
hogy az Anyaszent egy ház. egy, szent.Apostoli. és közönséges (C/A 28)
vagyunké mi abban hogy vagyon egy Isten (C/A 33)
el mi azt magunkal. hogy egy Isten vagyon (C/A 34)
aki ne üsmérte volna az egy Istenségnek létit. nintsen is olyan (C/A 34)
örökké valo szándékát., ö mindenkor egy állapotban vagyon. és olyan változást (C/A 38)
3 Articulus. Hogy tsak egy Isten vagyon (C/A 39)
{…} Nintsené több egy Istenél (C/A 39)
{…} Világos lévén hogy lehetetlen egy Istenél töbnek lenni. miért tehát (C/A 40)
egyébért hanem azért hogy tsak egy Istent vallottak lenni, szent Agoston (C/A 40)
ez az három személy tsak egy Isten (C/A 41)
hiszi hogy az Isten állattyában egy, személyiben három (C/A 42)
ez a három személy tsak egy Isten mind a háromnak egy (C/A 42)
egy Isten mind a háromnak egy természete, és egy Istensége vagyon (C/A 42)
a háromnak egy természete, és egy Istensége vagyon (C/A 42)
tekélleteségben. a három személy tsak egy Isten (C/A 43)
Fiat, a ki is véle egy, és hasonlo Isten. és a (C/A 43)
Atyának tulajdonittyák valamint a hiszek egy Istenben vagyon Hiszek egy Istenben (C/A 44)
hiszek egy Istenben vagyon Hiszek egy Istenben, mindenhato Atyában menynek és (C/A 44)
{…} Mindnyájan egy rendben vannaké az Angyalok (C/A 48)
férfiét. hanem álmat botsátván Ádámra. egy oldal tsontyát kivévé néki. és (C/A 54)
a világot hogy az ö egy Fiát adta a bünös emberek (C/A 63)
{…} Az egy Istenben kelleték hinni. ötet imádni (C/A 66)
Isten hogy az emberi nemzet egy embertöl származék (C/A 68)
emberek, és az állatok közül egy sem marada tehát meg (C/A 73)
{…} Tizenkét fiai és egy leánya. ezek négy aszonytol lettenek (C/A 83)
sido nemzet aki mind egészen egy embertöl származék (C/A 85)
vala azt a földet hogy egy sem maradot volna (C/A 114)
az Isteni természetet illeti, ö egy Isten az Atya. és a (C/A 151)
meg egyezvén egy másal. tsak egy ember lészen meg egyezésekböl. ezen (C/A 151)
ember lészen meg egyezésekböl. ezen egy személyben valo meg egyezésekböl a (C/A 151)
Istent illeti. mivel ugyan azon egy személy Isten. és ember egy (C/A 151)
lehesen a, hogy a kristus egy természet lévén az Atyával. és (C/A 152)
{…} Elöre meg mondá hogy egy az Apostolok közül el fogja (C/A 171)
{…} Ha szinte nem volna egy is aki közüllök arrol irt (C/A 177)
Hanem egy a vitézek közül, hogy bizonyosab (C/A 183)
közli az Atya a Fiával, egy mind az egyik, mind a (C/A 196)
velünk értetni, hogy a kristus egy Isten az ö Attyával., és (C/A 197)
hogy az Anyaszent egy ház egy test akristusal és akinek feje (C/A 199)
hogy a két nép tsak egy lenne. és hogy ö a (C/A 202)
meg térének., szent péter tsak egy napon három ezeret téritte meg (C/A 212)
Igen szent életet éltenek, mindnyájoknak egy szivek. és egy lelkek vala (C/A 212)
éltenek, mindnyájoknak egy szivek. és egy lelkek vala, ajoszágokot oly kevésre (C/A 212)
és Apostolá választá. nem volt egy is a ki nálánál hasznosaban (C/A 216)
a mely meg egyezvén akristusban, egy testé lettek ö véle, a (C/A 223)
benne meg egyesültek, hogy tsak egy testek lennének (C/A 223)
Ennek az egy testnek, egy nehány tagjai vannak (C/A 223)
azok által lesznek a hivek egy testé akristusal. és lesznek egyeseké (C/A 224)
a kikböl áll. társasága, tsak egy testben foglaltatnak, tsak egy fejek (C/A 226)
tsak egy testben foglaltatnak, tsak egy fejek vagyon, egy lelkek. a (C/A 226)
foglaltatnak, tsak egy fejek vagyon, egy lelkek. a ki élteti ezt (C/A 226)
tagja egyet hiszen. egyet remél. egy jókban részesül (C/A 226)
hogy az Anyaszent egy háznak. egy teste. és egy lelke vagyon (C/A 226)
egy háznak. egy teste. és egy lelke vagyon, a mely élteti (C/A 226)
áll az Anyaszent egyház; tsak egy hitek vagyon (C/A 226)
akarja hogy az egész tagjai egy hitben legyenek (C/A 227)
kikböl áll az Anyaszent egyhaz: egy jokban részesülnek (C/A 227)
kristushoz tartoztanak, hogy ha az egy Istenben hittenek, és a meg (C/A 229)
el választotta egymástol, és tsak egy népé tette. melyet nevezik keresztyéni (C/A 229)
Igen is mivel mindnyájan tsak egy testben foglaltatnak, a mely testnek (C/A 231)
öket esze egymásal. hogy mindnyájan egy lélekböl, egy kegyelmekböl részesülnek, és (C/A 231)
egymásal. hogy mindnyájan egy lélekböl, egy kegyelmekböl részesülnek, és egy láthatatlan (C/A 231)
lélekböl, egy kegyelmekböl részesülnek, és egy láthatatlan fötöl fügenek. külsö képen (C/A 231)
külsö képen pedig a, hogy egy hitet vallanak, egyet reménlenek, azon (C/A 231)
azon pásztoroknak engedelmeskednek, és ugyan egy látható fötöl fügenek (C/A 231)
ez a három Anyaszent egyház egy test. mindnyájan is egyenlö jókban (C/A 232)
azt mondgya, hogy Az eretnekektöl. egy vagy két intés után távozál (C/A 240)
lhutheránusok, és a Calvénisták. nintsen egy is ezek közül akiknek nem (C/A 244)
meg egyesülvén a kristusban. tsak egy Anyaszent egy ház. valamint szent (C/A 246)
hogy hová gyülekeztenek a Catholicusok, egy éretnek sem méri mutatni a (C/A 249)
hiszem hogy az Anyaszent egyház egy, szent, közönséges, és Apostoli,. meg (C/A 253)
más képen nem volna tsak egy az Anyaszent egy ház. azt (C/A 255)
irások. mivel az Anyaszent egyháznak egy hit ágazattya nintsen. a mely (C/A 263)
akristusban, mind azon által. tsak egy tselekedet, és egy akarat volt (C/A 271)
által. tsak egy tselekedet, és egy akarat volt benne, amely tselekedet (C/A 271)
ö láthato feje akivel mindenkoron egy volt, akristus ellen támadot volna (C/A 293)
az Istennel. es a kristusal egy akarattyok vagyon (C/A 300)
lesznek, a boldog lelkek mindnyájan egy boldogságban vannak, de némellyek, közüllök (C/A 301)
„1 Hiszek egy minden hato Istenben, menynek és (C/A 304)
hogy bizonyosok vagyunk hogy vagyon egy Isten., akiben kel vetnünk minden (C/A 326)
azt meg nem foghattyuk hogy egy Istenségben három külömbözö személy légyen (C/A 326)
tizen négy levelei, szent jakabnak. egy, szent péternek kettö, szent Janosnak (C/A 331)
szent Janosnak három. szent Judásnak egy, és az Apocalypsis. vagy szent (C/A 331)
a tanitást, és tartást azon egy mestertöl nem vették volna, aki (C/A 335)
el terjedvén az egész világra. egy lélekben. tanitották és rendelték. mindenüt (C/A 337)
provinciále, (tartomány béli) vagy diaecesisi. (egy püspökségbéli.) A Concilium generale, az (C/A 338)
püspököknek gyülekezetiböl áll, A provinciale., egy tartományban lévö püspököknek gyülekezetiböl. A (C/A 338)
lévö püspököknek gyülekezetiböl. A diaecesisi. egy püspökségben levö Clericusoknak gyülekezetibol áll (C/A 338)
szabadoson elhetnek az értelemel, mivel egy sem üdvezülhet közüllök. hogy ha (C/A 342)
1. Tsak egy Istent kel imádnod. szeretettel azt (C/A 370)
az Istenség. és az emberség egy személy (C/A 376)
{…} Egy formában kériké az Istent és (C/A 377)
mindenkor meg vallotta hogy tsak egy Istent imád, nem lehet tehát (C/A 384)
káromkodásáért. Az Assiriai királynak, sennacheribnek egy káromkodo szováért egy éttzaka száz (C/A 394)
királynak, sennacheribnek egy káromkodo szováért egy éttzaka száz nyolczvan öt ezer (C/A 394)
igaságos dolog hogy leg aláb egy légyen a melyet arra szentellyék (C/A 397)
tiszteletet. adgyunk. és minden héten egy napot meg szentelni, és azt (C/A 420)
nap rendeltetet a munkára, és egy a meg szentelésre, de ezek (C/A 422)
a kristus fel támadásával.: régenten egy hétig üllötték ezt az innepet (C/A 445)
három Anyaszent egy ház, tsak egy, ugyan azon egy fejek is (C/A 460)
ház, tsak egy, ugyan azon egy fejek is vagyon, a ki (C/A 460)
Hiszek egy Istenben. Mindenhato Atyában. menynek (C/A 480)
láthatatlan állatoknak teremtöjében. Es az egy ur Jesus kristusban. Istennek. egyetlen (C/A 481)
az proféták által szollot., Es egy, szent, közönséges, és Apostoli gyülekezetet (C/A 481)
és Apostoli gyülekezetet, vallom az egy kereszttséget bünöknek botsánattyára, És várom (C/A 481)
Miért mondattyák el a hiszek egy Istent. akereszt Atyákal. és Anyákal (C/A 515)
a gyermeket midön a hiszek egy Istent mondgyák (C/A 516)
Hiszek egy Istenben, mindenhato Atyában, menynek és (C/A 517)
mutassa, hogy a Fiu. Isten. egy az Atyával (C/A 537)
tselekeszi; hogy mi ugy szolván. egy testé és leleké leszünk akristusal (C/A 540)
egyezteti. ugy annyira. hogy tsak egy szivüeknek, és egy lelküeknek kel (C/A 540)
hogy tsak egy szivüeknek, és egy lelküeknek kel lenni akristusal valo (C/A 540)
kel enni vagy inya, tsak egy tsep vizet is el nyelni (C/A 543)
9 Articulus Az egy szin alat valo Communiorol (C/A 545)
mostani szokása szerént tsak az egy szin alat Communicalnak. mind azon (C/A 545)
Communicálni, vagy is tsak az egy szin alat (C/A 545)
alkalmatoság is a melyekben tsak egy szin alat Communicáltanak (C/A 545)
tartozando résznek akét, vagy az egy szin alat valo Communiot (C/A 547)
alat, és hogy anyit vesznek egy szin alat., valamint kettö alat (C/A 547)
eszen, éll én általam. az egy szin alat valo Communioban ugy (C/A 548)
{…} Az egy szin alat valo Communio már (C/A 548)
Anyaszent egyház decretumot tsinált az egy szin alat valo Communiorol 2 (C/A 548)
betegeket rend szerént tsak az egy szin alat Communicáltatták. 2. a (C/A 548)
ezt el kerülhesék, lassanként az egy szin alat valo Communio szokásban (C/A 548)
lévén hogy akét, vagy az egy szin alat valo Communio egy (C/A 549)
egy szin alat valo Communio egy volna. két száz esztendeig az (C/A 549)
volna. két száz esztendeig az egy szin alat valo Communioval meg (C/A 549)
szokást meg kellene tartani. az egy szin alat valo Communio iránt (C/A 549)
a Communioban. hogy hiszik az egy szin alat anyit venni valamint (C/A 549)
3 A mint egy Istenel valo jádzás, mikor olyan (C/A 552)
lopas nagyob mint ha tsak egy tallért loptak volna tölle, de (C/A 567)
stilusa szerént., az a privilégium egy. hétben., tsak egy, vagy két (C/A 596)
a privilégium egy. hétben., tsak egy, vagy két. naprá engedtetik meg (C/A 596)
jelen leni, mikor lehetet, de egy elegendö, ez is most a (C/A 613)
most a szokás, hogy tsak egy adgya fel (C/A 613)
Diaconuság valoságos szenttség. mivel az egy része apapságnak, a melyet is (C/A 618)
hogy az Egy házi rendnek egy szenttsége vagyon igazán szolván. mely (C/A 618)
4. az Anyaszent egy ház egy test lévén akristusal. a férfiu (C/A 651)
lévén akristusal. a férfiu is egy test az Aszonyal. 5 akristus (C/A 651)
válaszanak, 3 magokal ne hálasák egy ágyban, esztendös és egy napi (C/A 665)
akar lengyel országban mennyen. mindenüt egy nyelven halya lenni az Isteni (C/A 721)
avolt szokása, hogy agyülekezetben tsak egy éneklette a soltárokot. atöbbi tsendeségben (C/A 732)
mint a melyel tartozunk az egy Istennek, arra valo nézve választottak (C/A 735)
{…} A régi áldozatok mindnyájan egy dolgot jelentetteké (C/A 741)
áldozatok volnának., hanem hogy az egy áldozatban sok ajánlások vannak., melyeket (C/A 759)
volt az ajánlás, de tsak egy volt az áldozat (C/A 759)
házal valo egyeségit, akivel is egy test amint ide fellyeb meg (C/A 763)
2. Az egész lyturgiákbol, mivel egy nintsen., aki emlékezetet ne tenne (C/A 765)
a harmintzadik napon, a mely egy holnapja halálanak, 5 esztendö mulván (C/A 767)
{…} A Görög templomban tsak egy oltár vagyon. mivel napjában tsak (C/A 772)
oltár vagyon. mivel napjában tsak egy misét mondanak mindenik templomban.. szent (C/A 772)
nem jóbb volnaé mind ezeket egy helyben el mondani, mire valo (C/A 793)
Hiszek egy Istenben. minden hato Atyában, menynek (C/A 803)
láthatatlan állatoknak teremtöjeben. és az egy ur Jesus kristusban. Istennek egyetlen (C/A 803)
a profeták által szollot, és egy szent közönséges és apostoli gyülekezetet (C/A 804)
és apostoli gyülekezetet, vallom az egy kereszttséget, bünöknek botsánatyára, és várom (C/A 804)
fejek a kristus Jesus alat, egy szivel. egy szoval szeresék., ditsérjék (C/A 837)
kristus Jesus alat, egy szivel. egy szoval szeresék., ditsérjék, áldgyák és (C/A 837)
lassant mondgya, ugy a hiszek egy Istent is tsak a misekor (C/A 843)
mi Atyánkot., se a hiszek egy Istent soha nem mondották, mivel (C/A 843)
Mi Atyánkra, és a hiszek egy Istenre, midön már azok közé (C/A 843)
mi Atyankot, és a Hiszek egy Istent. fel szoval könyvnélkül mondották (C/A 843)
mi Atyánkot és a Hiszek egy Istent; de a Misekor éneklették (C/A 844)
hogy ahivek kik néki tagjai. egy testé, és léleké legyenek. és (C/A 851)
{…} Mert mindnyájan egy test vagyunk mondgya szent Pál (C/A 851)
mondgya szent Pál, és mindnyájan egy kenyérben. és egy pohárban részesülünk (C/A 851)
és mindnyájan egy kenyérben. és egy pohárban részesülünk. ugyan ezen okra (C/A 851)
az ö szent testét vévén, egy testé is lesznek véle, és (C/A 851)
véle, és mint hogy mindnyájan egy testben részesülnek, magok közöt is (C/A 851)
testben részesülnek, magok közöt is egy testé kel lenniek, hogy mindnyájan (C/A 851)
testé kel lenniek, hogy mindnyájan egy test lehessenek a kristusal (C/A 851)
Vegyed kedvesen szent Haromság egy Isten az éngedelmes szolgálatomot, és (C/A 862)
imádságokban, az után a hiszek egy Istent el kel mondani, a (C/A 899)
9 Art az egy szin alat valo Communiorol 82 (C/A 911)
3 art. hogy tsak egy Isten vagyon. 8 (C/B 929)
vagyunké mi abban hogy vagyon egy Isten (C/B 937)
el mi azt magunkal hogy egy Isten vagyon (C/B 937)
aki nem üsmérte volna. az egy Istenségnek létit. nincsen is ollyan (C/B 938)
minden tekélleteségeket egészen birni, mind egy, mástol nem függeni. tellyeségel csak (C/B 940)
maradni. és véghetetlennek lenni mind egy. ebböl következik hogy az Isten (C/B 940)
örökké valo szándékát. ö mindenkor egy állapotban vagyon, és ollyan változást (C/B 941)
3. Articulus. Hogy csak egy Isten vagyon (C/B 942)
{…} Nincsené több egy Istennél (C/B 942)
{…} világos lévén hogy lehetetlen egy Istennél töbnek lenni. miért hát (C/B 942)
egyébért, hanem azért. hogy tsak egy Istent vallottak lenni. szent agoston (C/B 942)
tarttyák, hogy három személy vagyon egy Istenben (C/B 943)
ez a három személy csak egy Isten (C/B 943)
hiszi, hogy az Isten állattyában egy, személyiben három (C/B 944)
ez a három személy tsak egy Isten., mind a háromnak egy (C/B 944)
egy Isten., mind a háromnak egy természete. és egy Istensége vagyon (C/B 944)
a háromnak egy természete. és egy Istensége vagyon (C/B 944)
és tekélleteségben. aharom személy csak egy Isten (C/B 944)
Fiat, a ki is véle egy, és hasonlo Isten., és akit (C/B 944)
Istennek tulajdonittyák. valamint a hiszek egy Istenben vagyon. hiszek egy Istenben (C/B 945)
hiszek egy Istenben vagyon. hiszek egy Istenben minden hato Atyában. menynek (C/B 945)
{…} mindnyájan egy rendbe vannaké az angyalok (C/B 948)
{…} Az egy Istenben kelleték hinni, ötet imádni (C/B 962)
Isten. hogy az emberi nemzet egy embertöl származék (C/B 963)
hogy nem vala majd csak egy is. a földön, aki ártatlan (C/B 968)
közül, és az állatok közül, egy sem marada tehát meg (C/B 968)
romlás közönségesé let, és csak egy sem találtaték aföldön, aki az (C/B 970)
és jákób. ezek ikrek valának. egy hasal szülvén öket rebeka, esau (C/B 975)
nemzet. aki is mind egészen., egy embertöl származék (C/B 977)
vala azt a földet, hogy egy sem maradot volna (C/B 1000)
a templomban, oltár is csak egy vala., amelyen áldozták az áldozatokot (C/B 1006)
az uj törvény béli áldozatnak egy voltát, az Isteni szolgálatnak egy (C/B 1006)
fogvást. hogy nem lett volna. egy is közöttök. aki üsmérte, és (C/B 1022)
Isten mi velünk.). akét természetnek, egy személyben valo meg egyesüléséért (C/B 1030)
az Isteni természetet illeti. ö egy Isten az Atya. és a (C/B 1030)
lehesen a, hogy a kristus egy természet lévén az Atyával. és (C/B 1031)
lévén. a szélvézt meg csendesité. egy szovával. az után a gergesénusok (C/B 1040)
velünk értetni. hogy a kristus. egy Isten az ö attyával, és (C/B 1056)
hogy az anyaszent egy ház. egy test akristusal., és a kinek (C/B 1058)
Igen szent életet éltenek., mindnyájoknak. egy szivek, és egy lelkek vala (C/B 1068)
éltenek., mindnyájoknak. egy szivek, és egy lelkek vala, ajoszágokot oly kevésre (C/B 1068)
hivek. akikböl all tarsasága csak egy testben foglaltatnak. egy fejek is (C/B 1076)
tarsasága csak egy testben foglaltatnak. egy fejek is vagyon, és mindenik (C/B 1076)
akarja hogy az egész tagjai egy hitben legyenek (C/B 1076)
igen is. mivel mindnyájan csak egy testben foglaltatnak, a mely testnek (C/B 1077)
öket esze egymásal. hogy mindnyájan egy lélekböl, és kegyelmekböl részesülnek. és (C/B 1077)
külsö képen pedíg a, hogy egy hitet vallanak: egyet reménlenek. azon (C/B 1077)
a három anyaszent egy ház egy test. mindnyájan is egyenlö jokban (C/B 1078)
azt mondgya hogy Az Eretnektöl. egy vagy két intés után távozál (C/B 1084)
társaság. akik edgy hitben lévén, egy lélek altal vezéreltetnek a kristustol (C/B 1086)
akristusban., mind azon által., csak egy cselekedet, és egy akarat volt (C/B 1104)
által., csak egy cselekedet, és egy akarat volt benne. amely cselekedet (C/B 1104)
feje., a kivel minden koron egy volt. akristus ellen támadot volna (C/B 1121)
az Istennel, és a kristusal. egy akarattyok vagyon (C/B 1126)
lesznek., a boldog lelkek mindnyájan. egy bóldógságban vannak. de némellyek közüllök (C/B 1127)
1. Tsak egy Istent kell Imádnod, szeretettel azt (C/B 1182)
igasságos dolog. hogy leg aláb egy legyen. a melyet arra szentellyék (C/B 1202)
a kristus fel támadásával, régenten egy hétig illették (C/B 1239)
Hiszek egy Istenben. mindenhato Atyában. menynek, földnek (C/B 1265)
láthatatlan állatoknak teremtöjében., Es az egy ur Jesus kristusban. Istennek egyetlen (C/B 1265)
Miért mondattyák el a Hiszek egy Istent a kereszt atyákal. és (C/B 1291)
atemplomban a gyermeket, midön ahiszek egy Istent mondgyák (C/B 1291)
Hiszek egy Istenben. minden hato Atyában. menynek (C/B 1292)
tselekeszi, hogy mi, ugy szolván. egy testé. és lélekké leszünk a (C/B 1309)
edgyezteti. ugy annyira. hogy tsak egy sziveknek, és edgy lelkeknek kel (C/B 1309)
kell enni, vagy inya, tsak egy tsep vizet is el nyelni (C/B 1311)
mostani szokása szerént, csak az egy szin alat Communicálnak (C/B 1312)
Communicálni. vagy akár tsak az egy szin alatt (C/B 1313)
is volt. a melyekben tsak egy szin alat Communicáltanak (C/B 1313)
tartozando résznek, akét., vagy az egy szin alatt valo Communiot (C/B 1314)
alat., és hogy annyit vesznek egy szin alat. valamint kettö alat (C/B 1314)
{…} Az egy szin alat valo Communio már (C/B 1315)
betegeket rend szerent tsak az egy szin alat Communicáltatták., 2. a (C/B 1315)
hogy a két. vagy az egy szin alat valo Communio. edgy (C/B 1315)
volna, kétt száz esztendeig az egy szin alat valo Communioval meg (C/B 1315)
meg kellene tartani az egy szin alat valo Communio iránt (C/B 1316)
lópás nagyob, mint ha tsak egy tallert loptak volna, de még (C/B 1329)
valo penitentziára. a melyek közül egy esztendöt. kenyérel: és vizel kelletet (C/B 1340)
misét mondhassanak, egyszer, vagy kéttszer egy hétben., de a privilegiátus oltár (C/B 1351)
4. az anyaszent egy ház. egy test lévén a kristusal.. a (C/B 1390)
a kristusal.. a férfiu is egy test az aszonyal. 5. A (C/B 1390)
válaszanak, 3 magokkal ne hálassák. egy ágyban. esztendös. és egy napi (C/B 1401)
akár lengyel. országban mennyen, mindenüt egy nyelven halya lenni az Isteni (C/B 1439)
mivel a nyelvek, szüntelen változván, egy nemzetnek nyelve. nem maradhat egy (C/B 1439)
egy nemzetnek nyelve. nem maradhat egy állapotban. száz esztendö mulva, 2 (C/B 1439)
azért, hogy némely szók, akik egy idöben jok voltak. másban illetlenek (C/B 1439)
szándékjokot nem közölhetik, és azon egy mestertöl egyenlö oktatást nem vehetnek (C/B 1446)
szokása. hogy a gyülekezetben tsak egy éneklette a soltárokot.. a többi (C/B 1447)
mint a melyel. tartozunk. az egy Istennek., arra. valo nézve. választottak (C/B 1451)
{…} A régi áldozatok mindnyájan egy dolgot jelentetteké (C/B 1455)
a kereszt áldozattyátol, de azzal egy, A sidok áldozati ollyanok valának (C/B 1458)
ez a két áldozat. tsak egy volt (C/B 1460)
mind ajánlották az Istennek., tsak egy áldozat volt. a kristus Isten (C/B 1460)
volt az ajánlás, de tsak egy volt az áldozat (C/B 1467)
házal valo egyeségit, akivel is egy test, amint ide fellyeb meg (C/B 1470)
{…} A görög templomban tsak egy oltár vagyon., mivel napjában tsak (C/B 1477)
oltár vagyon., mivel napjában tsak egy misét mondanak, mindenik templomban, szent (C/B 1477)
egy házban mindenik templomban tsak egy oltár vagyon. és napjában soha (C/B 1481)
soha sem mondanak két misét egy oltáron, ez igen regi szokás (C/B 1481)
nem jóbb volnaé mind ezeket egy helyben el mondani, mire valo (C/B 1493)
Hiszek egy Istenben mindenhato atyában, menynek földnek (C/B 1500)
láthatatlan állatoknak teremtöjében, és az egy ur jesus kristusban, Istennek egyetlen (C/B 1500)
és apostoli gyülekezetett, vallom az egy kereszttséget, bünöknek botsánattyára; és várom (C/B 1501)
ö fejek, akristus jesus alat, egy szivel, egy szoval. szeresék. ditsérjék (C/B 1527)
akristus jesus alat, egy szivel, egy szoval. szeresék. ditsérjék, áldgyák. és (C/B 1527)
lassan mondgya. ugy a hiszek egy Istent is. tsak a misekor (C/B 1531)
mi atyánkot, se a hiszek egy Istent. soha nem mondották, mivel (C/B 1532)
mi atyánkra, és a hiszek egy Istenre. midön már azok közzé (C/B 1532)
mi atyánkot, és a hiszek egy Istent. fel szoval, könyv nélkül (C/B 1532)
ami atyánkot, és a hiszek egy Istent, de a misekor. éneklették (C/B 1532)
a hivek. kik néki tagjai, egy testé, és léleké legyenek. és (C/B 1538)
{…} Mert mindnyájan egy test vagyunk mondgya szent pál (C/B 1538)
mondgya szent pál és mindnyájan. egy kenyérben,, és egy pohárban részesülünk (C/B 1538)
és mindnyájan. egy kenyérben,, és egy pohárban részesülünk {…} ugyan ezen okra (C/B 1538)
hogy azö sz. testét vévén. egy testé is lesznek véle, és (C/B 1538)
véle, és mint hogy mindnyájan egy testben részesülnek, magok közöt is (C/B 1538)
testben részesülnek, magok közöt is egy testé kell lenniek. hogy mindnyájan (C/B 1538)
testé kell lenniek. hogy mindnyájan egy test lehessenek. akristusal (C/B 1538)
Vegyed kedvesen Szent Haromság egy Isten. az én engedelmes szolgálatomot (C/B 1546)
atöbb imádságokban. azutan a hiszek egy Istent el kell mondani. a (C/B 1575)
9 art a egy szin alat valo Communiorol. 63 (C/B 1585)
a mint leg közeleb is egy hetet töltöt nála, evilági pap (IJE 9)
keresni, mivel elég volt már egy holnaptol fogvást. két oráig valo (IJE 13)
mondani felöllem páter uram, hogy egy holnaptol fogvást még semmit sem (IJE 13)
példának okáért. ha éfel után egy orakor fekszik le kegyelmed, és (IJE 30)
mindenkor álmodtam. mivel az én egy ora alat valo álmom, többet (IJE 31)
mutathatnám kegyelmednek. de meg elégszem egy példával. és csak az esztelen (IJE 33)
kivántatik, mert mikor valaki tsak egy dolgot tselekeszik, sokal jobban miveli (IJE 42)
valamint abban jöttek. mivel mind egy, akár ót ne legyen az (IJE 44)
apáternek. mert látom hogy mind egy zászlo alá teszi kegyelmed azokot (IJE 52)
kel fel kelni, mivel még egy oránk, vagy fél oránk vagyon (IJE 65)
az igasság mint hogy mindenüt egy, egy féle dolgot is kell (IJE 66)
a szent Lélek, a kivel egy az Atya, és a fiu (IJE 68)
az a szent háromság aki egy Isten. int minket arra. hogy (IJE 68)
Ezekre jött el minket tanittani. egy társaságot tsinálván, mind azokbol, a (IJE 68)
kegyelem,. mind aszent lélek, hogy egy Isten vagyon., azt mi (IJE 68)
jutalmat ád azoknak. kik tsak egy oráig dolgoztanak. mint azoknak, kik (IJE 117)
töllünk. valo hogy azok tsak egy oráig dolgozának, de ajó akarattyok (IJE 117)
engedelmeskedgyék, az emberek evilágra jövén, egy társaságban kell nékiek élni. és (IJE 118)
fösvényséÉn felele a páter, angyélikával egy értelemben vagyok, mivel az adosságot (IJE 135)
idejében dolgoztatni a munkásokot, mivel egy ember tizet ér, ha annak (IJE 156)
azt el kerülni, bár tsak egy hétig, a nem ollyan nehéz (IJE 162)
modgyát. annak foglalatosságát, és az egy társaságban valo életett, meg tanulhattyuk (ISZ 169)
a törvény, az ö familiájok egy helyben maradot. és atörvény szerént (ISZ 181)
hogy ki ki amaga szomszédgyával egy értelemben lett volna, de söt (ISZ 191)
föld volt abban, eustathius szerént. egy arura száz {…}, az az száz (ISZ 191)
két száz ötven lábni mérték, egy {…} harmad fél láb., immár azt (ISZ 191)
azt kell meg nézni. hogy egy ölben hány lábni mérték vagyon (ISZ 191)
mérték vagyon, és hogy nálunk egy rend szerént valo hóld földnek (ISZ 191)
eszerént meg lehet látni, hogy egy árura hány ölni hóld földet (ISZ 191)
arura. a franczia mérték szerént. egy hold földön termet buzával. négy (ISZ 191)
a franczia mérték szerént valo egy hold földön termet buzával. tsak (ISZ 192)
a három {…} árura, oda valo egy {…} hat száz nyolczvan hét ezer (ISZ 192)
lehet kevesebbet adni ött gradusnál. egy gradus pedig magában foglal. két (ISZ 192)
tizen négy {…} hat száz öttven egy ezer, kétt száz kiletzven nyolcz (ISZ 192)
kis ásiában. lakván, Illyés profétával egy idöben éle, és valamit mond (ISZ 198)
Abbol az egy könyvböl, ök mindent meg tanulhattak (ISZ 216)
gyász. hét napig tartot, némelykor egy holnapig., némelykor hetven napig, a (ISZ 225)
homályosan. azokot világosan tudták. hogy egy Isten vagyon, aki is mindeneket (ISZ 227)
szokásinktol, az egész népnek tsak egy temploma vala, és abban tsak (ISZ 228)
temploma vala, és abban tsak egy oltár, a melyen szabad volt (ISZ 228)
áldozni, enyilván jelenté, hogy tsak egy Isten vagyon., hogy pedig nagyob (ISZ 228)
épület vala, a nem tsak egy épületböl állot. mint a mi (ISZ 228)
vallásban neveltettenek is fel, az egy Istent ugyan hiszik, alelket halhatatlannak (ISZ 240)
ollyan parittyások valának, hogy tsak egy ször szálat is meg találtak (ISZ 257)
kétt kerekü kis szekerek, amelyeken. egy vagy kétt ember állott, de (ISZ 258)
valok kezdének esze gyülni, az egy vallás alá, de söt még (ISZ 277)
hetven tanátsok igazgaták, minden synagogának egy feje vala, ahoz papok, és (ISZ 278)
kérdezkedtek töllök, és a hiszek egy Istent. vélek el mondatták. {…} {…} rendszerent (KSZ 315)
el kel mondani. a hiszek egy Istent, és a midön veszedelemben (KSZ 318)
ketten egyenlö terhet viselnek, ketten egy értelemben, és egy testben vannak (KSZ 334)
viselnek, ketten egy értelemben, és egy testben vannak, együt le borulnak (KSZ 334)
A valo hogy az egy helyben lako hivek egy mást (KSZ 335)
egyenlö akarattal vitték végben, az egy tartományban lévö. püspökök, gyakorta esze (KSZ 336)
aközönséges anyaszent egy ház. valoságal egy test volt. akinek tagjait meg (KSZ 336)
házi szolgakot, arendelések után, az egy helyben., holtig valo maradásra kénszeritették (KSZ 381)
és mindeneknek ki osztogatták az egy holnapra, vagy egy hétre valo (KSZ 385)
osztogatták az egy holnapra, vagy egy hétre valo prémondáját, azt pedig (KSZ 385)
beszélyen, vagy zörgést ne tegyen, egy vala közüllök olyan, aki tsak (KSZ 413)
egy ház formájára, az illyenek, egy háznál laktanak, együt ettenek, és (KSZ 423)
magával éteté szent mártont, és egy véle valo papot, és a (KSZ 424)
A mely püspökök, egy társaságban akarák tartani a Cléricusokot (KSZ 440)
társaságban valo élet az, amidön egy házban hálnak, és esznek, jobban (KSZ 444)
és az Istennek ugyan azon egy fiát, a jesus kristust, az (KSZ 470)
volt állandó, azért hogy sokáig egy helyben nem maradhattak (KSZ 480)
szent szokásokot, ugy mint, az egy szin alat valo Communiot, areliquiákhoz (KSZ 488)
Mindnyájan ezeknek az elsö keresztyéneknek egy szivek, és egy lelkek vala (SUT 501)
elsö keresztyéneknek egy szivek, és egy lelkek vala. nem vala közöttök (SUT 501)
házánál, és tselédivel, vagy felesen egy társaságban. ugyan azon egy haznál (SUT 501)
felesen egy társaságban. ugyan azon egy haznál, örömel, és együgyü szivel (SUT 501)
ís a földgyöket, Ananias pedíg egy akaratbol a feleségivel, meg tartá (SUT 505)
el oszlottak volna, a hiszek egy Istent szerzék, a melynek hit (SUT 530)
az Attya, Hérodes meg öleté, egy fia marada. Agrippa nevü., ezt (SUT 536)
örömét, a százados aki véle egy vason volt, azt észre vevé (SUT 543)
meg vetik azoknak tartásokot., kik egy személyé teszik Bertalant. Nathánaelel (SUT 557)
öket. és ahol tsak nem egy holnapig maradának. és mind addig (SUT 571)
maradának atengeren, és az után egy holnapal. érkezének syriában. hogy petronius (SUT 588)
akara szaladni, de Cornelius sabinus egy a párt ütök közül. más (SUT 602)
annak a parantsolatnak, és azt egy holnapig tarttsák fel fügesztve a (SUT 607)
az Aszonyokbol álló, két Chorus, egy Chorusá lészen., annak atántznak követésire (SUT 642)
nem találtanak öbenne. mivel ö egy értelemben vagyon péterel. Jakabal. és (SUT 683)
hivek tagjai lévén ugyan azon egy testnek, senkínek nem kel magát (SUT 687)
fabula, azt tarttya. hogy ezek egy hasal let fiai valának Jupiternek (SUT 728)
Jakab helyében mást válaszanak. mindnyájan egy szóval szent Simeont választák Simeon (SUT 740)
meg vereték. ö pediglen se egy szoval magát nem menté. se (SUT 746)
de mind ezek után is egy szót sem vehetének ki belölle (SUT 746)
feleségüek legyenek. és akiknek tsak egy feleségek volt. püspökségek elöt, a (SUT 748)
vegyék öket., a kik tsak egy feleségüek. és akik tiszteségesen igazgatták (SUT 748)
hatvan esztendös legyen, kinek tsak egy férje volt, a kinek jó (SUT 749)
A ki meg fedhetetlen. és egy feleségü légyen. mivel ö az (SUT 750)
ez a levél nem tsak egy városnak. hanem. az egész Ásiában (SUT 760)
ugyan azért sem szalada el egy is közüllök, a tó veres (SUT 817)
ki mula a világbol., harmintz egy esztendös korában. uralkodásának tizen negyedik (SUT 832)
hol másra mentenek zörgetni. és egy ora alat kétszer, háromszor is (SUT 862)
nem valának., hanem ajövendötöl tartának, Egy veka buza egy tálentumot ért (SUT 862)
pedig Titus ki mene atemplombol., egy azok közül a kik bé (SUT 880)
egyben – 2
az aszszonyok boszu állok, ki egyben. ki másban. hogy pedíglen a (TL 114)
mint sokakban, hanem ugy mint egyben. és ate magodnak. ki akristus (É 741)
egyé – 3
{…} A kik egyé akarják tenni az Istent avilágal (É 771)
járulnak meg egyesülnek akristusal. és egyé lesznek véle, ugy anyira hogy (C/A 851)
járulnak. meg egyesülnek akristusal. és egyé lesznek véle, ugy anyira., hogy (C/B 1538)
egyek – 11
egyeségben a jokal., mert minnyájan egyek vagyunk, a kristusban és minnyájunkban (É 107)
és a fiu az atyában. egyek természetekben., Atyám, mondá ismét. azt (KJÉ 747)
mondgya, Az Atya és Én egyek vagyunk, ez ugy vagyon. a (C/A 151)
és meg holtak. mivel természetben egyek a Fiuval, a ki felöl (C/A 152)
kristusal., ugy anyira hogy mind egyek lesznek véle (C/A 300)
meg egyesit, hogy ugy mondván. egyek vagyunk véle, vagy is inkáb (C/A 505)
a kristusal, hogy ugy mondván egyek ö véle (C/A 888)
hogy az atya és én, egyek vagyunk, ez ugy vagyon. a (C/B 1030)
és meg holtak, mivel természetben egyek a fiuval, aki felöl el (C/B 1031)
meg edgyesit. hogy ugy mondván. egyek vagyunk véle., vagy is inkáb (C/B 1282)
akristusal menyekben, hogy ugy mondván egyek övéle (C/B 1566)
egyeké – 1
is mondgya az üdvezitö. hogy egyeké lészünk mindnyájan, valamint ö egy (VKT 801)
egyel – 2
a kik körülötte voltanak ki egyel. ki másal kivánta volna vigasztalni (MN 125)
mind más képen bánék pediglen egyel atanitványiközül, mivel azt parancsolá néki (KJÉ 632)
egyen – 1
kezdének néki tettzeni. azon az egyen kivül. hogy senkit sem botsátottak (MN 138)
egyért – 3
gyümöltsöt fognak hozni, némely százat egyért, némely hatvant, némely harmintzat; mit (É 150)
ö mondások szerént. a szüzek egyért, százat hoznak. az özvegyek hatvant (É 150)
harmintzat, hatvant. száz magot veszen egyért, az Évangyélium (É 849)
egyet – 107
sereg doktorokot gyüjtöttek esze. ki egyet, ki mástjovallot, hogy a himlö (TL 32)
szállásaink aváros széllyin vannak, csak egyet lépem, már a mezön vagyok (TL 55)
embert, harom oráig is, hogy egyet ne szollyák. de azután kérdgye (TL 58)
aszonyal; két oráig sem szollok egyet. ha nevet én is nevetek (TL 59)
franczia országbol. két levelet ir. egyet a fiának. a ki az (TL 87)
is azt felelte reá, hogy egyet fel magasztal, és mást, meg (TL 110)
nincsen boldogtalanab, ha hat közül egyet el adnak., a többinek. valamely (TL 153)
a császár udvarában nevelik fel, egyet a többi közöt. hogy még (TL 178)
hogy ki kaphat el hamaráb egyet belölle, egy szempillantás alat, egy (TL 220)
pedig a vezér meg indul. egyet lönek ágyubol. a vezérel pedig (TL 228)
avezerit sokszor meg változtatta, de egyet sem öletet meg., el mondhatni (TL 287)
az országba vagyunk. nem tudok egyet is mást, a kit aCsaszár (TL 288)
tsinállyunk itt három hajlékot, néked egyet, Mojsesnek egyet, és Illyésnek egyet (É 217)
három hajlékot, néked egyet, Mojsesnek egyet, és Illyésnek egyet. még ö (É 217)
egyet, Mojsesnek egyet, és Illyésnek egyet. még ö szolván imé fényes (É 217)
fiadnak hivatassam. tégy engem mint egyet ate béresid közül, és fel (É 303)
és a tántzot., és hivá egyet a szolgák közül. és meg (É 304)
halgat téged, végy magadal még egyet vagy kettöt. hogy két vagy (É 322)
nékik, ha bünös nem. tudom, egyet tudok, hogy midön vak volnék (É 375)
megyen, illyen akeresztyéni élet, akinek egyet kel szeretni, és ahoz atzélhoz (É 547)
vagyon és ha el veszt egyet, azok közül, nem hadgyaé a (É 632)
sem ment el, és tsak egyet vetettek ki amenyegzös házbol, szent (É 807)
pedig az a szolga talála egyet, a szolga társai közül, ki (É 816)
tsinállyunk itt három hajlékot, néked egyet, Mojsesnek egyet. Illyésnek egyet, meg (É 847)
három hajlékot, néked egyet, Mojsesnek egyet. Illyésnek egyet, meg ö szolván (É 847)
néked egyet, Mojsesnek egyet. Illyésnek egyet, meg ö szolván. imé fényes (É 847)
a ki pedig meg botránkoztat egyet ekisdedek közül, kik én bennem (É 880)
lássátok hogy meg ne utállyátok. egyet akisdedek közül, mert mondom néktek (É 880)
magának azal hizelkedék. hogy ha egyet meg nyerhetet., idövel atöbbit is (MN 22)
az idö fel tisztulván. kerm egyet sem láthata a hajoji közül (MN 25)
találának. de a többi közül egyet méltonak itélék hogy amuratesnek adgyák (MN 49)
hatalmadban vannak, ne talály tsak egyet is közüllök., a ki méltób (MN 99)
kérö vólt. a kik közül egyet meg külömböztették. nem tsak azért (MN 107)
keserüségében sokáig setált a házban. egyet sem szollot. álváré pedig mellette (MN 134)
király lévén. a hét országbol. egyet tsinala, és mint hogy azon (MN 171)
a többi közül olyat valaszta egyet. akiben egész bizodalomal volt. ezt (MN 172)
ellenség hajojában menvén. kiáltok. hogy egyet se hagyanak meg életben., de (MN 241)
és imé magam tsináltam magamnak egyet., a mely igen nehéz, valyon (KKU 252)
de az egész aszszonyok közöt, egyet nem találtam {…} mint ha azt (KKU 305)
nem szabad azokbol el venni egyet is. a mely jót tselekeszünk (KG 457)
halálát, ugyan egyedül. azt az egyet nem öletheté meg., mivel az (KJÉ 616)
akarod tsinályunk itt három hajlékot. egyet néked, egyet mojsesnek, egyet Illyésnek (KJÉ 674)
itt három hajlékot. egyet néked, egyet mojsesnek, egyet Illyésnek, de az (KJÉ 674)
hajlékot. egyet néked, egyet mojsesnek, egyet Illyésnek, de az alat amég (KJÉ 674)
vettetnének, mint sem meg botránkoztatni. egyet a kisdedek közül, kik én (KJÉ 677)
veleje, és a melyekböl lehet egyet, vagy kettöt ki venni. egyszere (VKT 786)
minden köteleségeit, de azok közül egyet sem vivén véghez. olyan békeségben (VKT 821)
elöl járó beszédre, és ha egyet tsináltam., azt tsak azért, hogy (IK/A 9)
A ki pedig meg bottránkoztat egyet akisdedek közül. kik én bennem (IK/A 35)
a mint meg mondottam, tsak egyet találunk olyat, aki minek utánna (IK/A 66)
Sok könyveket ne olvass. hanem egyet, vagy kettöt. a melyek a (IK/A 117)
akar is. nem is. ma egyet akar, holnap meg mást; ma (IK/A 162)
fel tévén magokban., hogy soha egyet se szenvedgyenek el. oh ! Istenem (IK/A 206)
meg unnyák rendeket. alig választottanak egyet. hogy mást ohajtanak, és keresnek (IK/A 287)
pedig eleget találunk., de csak egyet találunk ollyat., az ki meg (IK/B 427)
Sok könyvet ne olvass. hanem egyet, vagy kettöt, ollyat. mely az (IK/B 474)
akar is, nem is * ma egyet akar, holnap mást, ma jot (IK/B 512)
külömb külömb féle képen: rendelvén egyet egyre. mást másra. mint egy (IK/B 614)
meg unnyák rendeket. elig választanak egyet. hogy már mást kivánnak és (IK/B 620)
hogy micsoda rendet válaszanak, hogy egyet le tegyenek. meg mást akarjanak (IK/B 680)
igazán valok. mert az ki egyet el hágy az parancsolatban. abban (IK/B 684)
a kanaán földére, mindenik nemzettségböl, egyet, hogy onnét gyümölcsöt hoznának (C/A 107)
a testnek. mindenik élö tagja egyet hiszen. egyet remél. egy jókban (C/A 226)
mindenik élö tagja egyet hiszen. egyet remél. egy jókban részesül (C/A 226)
a, hogy egy hitet vallanak, egyet reménlenek, azon szenttségekel részesülnek. azon (C/A 231)
nagy böjtöt tarttsanak. noha tsak egyet tartottak az Apostolok rendelések szerént (C/A 267)
kivül, ugy meg egyezhesenek hogy egyet tanittsanak, és tarttsanak a vallás (C/A 335)
Igen is. mert ha tsak egyet által hagunk halálos vétekel. el (C/A 368)
szeretni, ez a két szó egyet tészen. szent Agoston sok helyt (C/A 373)
hogy ha a három közül egyet halgatunk. mind azon által azt (C/A 431)
mindenik soltár után el oltanak egyet (C/A 442)
báni, ki nem hagyván tsak egyet is, mert ha még valamely (C/A 556)
szó. szivbéli ragaszkodás, vagy szeretet. egyet tészen (C/A 559)
esztendeig valo penitentziára. melyek közül. egyet. kenyérel, és vizel kelletet böjtölni (C/A 581)
vett., három esztendeig valo penitentziára., egyet azok közül kenyérel. és vizel (C/A 583)
féle dolog a mely tsak egyet tészen. tehát a szüntelen valo (C/A 670)
dolgokot. egy szoval a mi egyet jóvá tehet. az el vesztheti (C/A 678)
lehet látni, mind azon által egyet szükséges fel tennem (C/A 767)
{…} Constantinus Császár epitetet vala egyet amaga udvara számára. valamint Eusebius (C/A 770)
keresztet tsinál az oltár táblájára. egyet a közepire, és négyet a (C/A 880)
tsinál a füstölövel az oltáron, egyet a közepére, és négyet, a (C/A 882)
a kanaán földére, mindenik nemzettségböl egyet; hogy onnét gyümölcsöt hoznának (C/B 995)
mindenik tagja ennek a testnek egyet hiszen, és remél (C/B 1076)
a, hogy egy hitet vallanak: egyet reménlenek. azon szenttségekel részesülnek. azon (C/B 1077)
nagy böjtöt tarttsanak., akik csak egyet tartottak azapostolok rendelése szerént., azt (C/B 1101)
kivül., ugy meg edgyezhessenek. hogy egyet tanittsanak. és tarttsanak., a vallás (C/B 1155)
Igen is. mert ha csak egyet által hágunk halálos vétekel., el (C/B 1181)
szeretni. ez a ket szó egyet tészen. szent agoston sok helyt (C/B 1185)
vett, három esztendeig valo penitentziára, egyet azok közül. kenyérel, és vizel (C/B 1341)
lehet látni, mind azon által, egyet szükséges fel tennem (C/B 1473)
{…} Constantinus Császár. épitetet vala egyet amaga udvara számára, amint Eusebius (C/B 1476)
keresztet tsinál az oltár táblájára, egyet a közepire, és negyet, a (C/B 1560)
ött keresztet tsinál. az oltáron, egyet a közepére, és négyet anégy (C/B 1562)
tanulni, hogy sem mint tsak egyet (IJE 41)
Én is akarok kegyelmedtöl egyet kérdeni. mondá télamon. apáternek. mert (IJE 52)
tsudálatos aszonyt üsmerni. én üsmerek egyet, ennek a bizonyos. hogy vagyon (IJE 151)
világi hivatalok közöt nem látok egyet is, amely nékik meg lett (ISZ 233)
pálnál, a {…} vagy agörög, mind egyet tészen (ISZ 270)
egy templomot épitetet ostia városában., egyet álbana varosaban, egyet Capua varosában (KSZ 430)
ostia városában., egyet álbana varosaban, egyet Capua varosában, és egyet neápolisban (KSZ 430)
varosaban, egyet Capua varosában, és egyet neápolisban. valamenyi arany, vagy ezüst (KSZ 430)
ugy hoza, Bassus elöl találván egyet a vitézek közül. meg tudá (SUT 573)
sok könyveket ira, atöbbi közöt egyet a sidok ellen, a melyben (SUT 589)
elsö uttyaban, szent lukáts tsak egyet teszen fel, a midön listriába (SUT 629)
veszének. és meg is ölének egyet közülök, azon meg boszonkodván a (SUT 661)
sok vétkekröl kezdék vádolni., de egyet sem bizonyithatának meg, szent pál (SUT 718)
volna az oka atámadásnak, Josef egyet avitézi közül a partra küldé (SUT 804)
egygyel – 1
tselekedtek. valahányszor nem miveltétek ezeket egygyel az én kitsinyeim közül, én (KKU 432)
egyhez – 2
szót. hogy hozájok megyen. soha egyhez sem ment (TL 153)
hegyröl hegyre mászkálni, ót hól. egyhez, hol máshoz járkálni, de ha (TL 250)
egyik – 1
legyenek, hogy az ellenséget mind egyik meg öllyék. meg is bünteté (VKT 913)
egynek – 22
a rébellionak. akik is, ki egynek, ki másnak tulajdonitván, hivatá a (TL 164)
fejedelmet, ennek elötte 27 esztendövel. egynek haláláért. ma is büntet Isten (TL 165)
szolgálnak. harmadszor azért. mert ha egynek adnának. a többi is, kérne (TL 206)
nékik. bizony mondom néktek, valamig egynek ez az én leg kissebbik (É 187)
néktek, valahányszor ezeket nem tselekedtétek egynek a kitsinyek közül, nékem nem (É 188)
Illyésnek, némellyek pedig Jérémiásnak. avagy egynek aproféták közül, felelvén simon péter (É 678)
Mondá pedig ehasonlatoságot is. egynek szölöjében füge fa vala plántálva (É 764)
lelket. és tsak azok közül egynek végben vitele, poklot érdemel., de (É 769)
lássa ale telepedeteket, látván hogy egynek közöttök nem volna menyegzöi ruhája (É 805)
ugy anyira hogy a mi egynek könyü. az amásikának igen nehéz (KKU 277)
hogy miért ád az orvoságbol. egynek többet. mint sem a másikának (KKU 341)
Léleknek. Három szent személynek. Állattyában egynek. Amen (KG 556)
kiknek vérit ki ontá. tsak egynek keresé halálát, ugyan egyedül. azt (KJÉ 616)
ideig valo károkot okoznak azok egynek, vagy másnak (VKT 909)
személyeknek. és olyan rend hasznos egynek. a mely ártalmas volna a (IK/A 279)
mindennek, és ollyan rend hasznos egynek. az mely artalmas volna az (IK/B 613)
hadgya jová, hogy az atyák egynek inkáb kedveznek. mint az többinek (IK/B 634)
ezt a szent hivatalt. hol – egynek, hol másnak adgya vala, a (C/A 133)
külömböztesék atobbitöl. tudni illik. annak. egynek., szentnek. közönségesnek. és Apostolinak kelletet (C/A 252)
azt meg igérte. és mindenkoron, egynek, szentnek., közönségesnek, és Apostolinak kel (C/A 253)
ezt a szent hivatalt. hol egynek. hol másnak adgya vala., a (C/B 1016)
sidok. ugy oltalmazák magokot., hogy egynek sem kegyelmezne meg, mind azon (SUT 883)
egynél – 7
volna, A valoságos keresztyén, többet egynél nem szenved. A két sziv (VKT 873)
{…} Nintsen több egynél. lehetetlen is hogy több legyen (C/A 39)
lehetetlen is hogy több legyen egynél (C/A 39)
hogy lehetetlen hogy több legyen egynél (C/A 39)
aházaságot, és meg tiltá az egynél, több feleség tartást, ki is (C/A 649)
{…} Nincsen több egynél. lehetetlen is hogy több legyen (C/B 942)
házaságot., és meg tiltá az egynél. több feleség tartást. {…} ki is (C/B 1389)
egyre – 5
száma eleinte nem volt csak egyre határozva mint mostanában, olvassuk ollyan (TL 144)
nagy tisztelettel félre tévén, csak egyre felelek meg, azt irod néném (TL 175)
emberre, de az aszszonyok közöt. egyre sem talaltam (KKU 305)
ha az ö rendelésinek, tsak egyre volna gondgya. ugyan öis táplállya (VKT 893)
külömb féle képen: rendelvén egyet egyre. mást másra. mint egy cselédes (IK/B 614)
egyröl – 4
irtoztato szép, de ez, vagy egyröl, vagy másrol, de örökké panaszolkodik (TL 35)
mark, és szent lukáts, tsak egyröl tésznek emlékezetet. talám azért, hogy (KJÉ 633)
{…} Tellyeségel nem lehet., mert egyröl nem lehet itélni az egész (C/A 242)
{…} tellyeségel nem lehet,, mert egyröl nem lehet itélni az egész (C/B 1085)
égy
égyet – 1
Mesopotámiai Édess városában küldé Thadéust. égyet a tanitványok közül, aki igen (SUT 560)
1
1 – 5
rodosto. 1 jan. 1721 (TL 63)
vidin. 1. 7bris 1738 (TL 230)
Csernavoda 1 junÿ 1739 (TL 236)
illeti, atörökök öt részre oszttyák. 1. hogy napjában ötször imádkozanak. 2 (TL 271)
ezek nem szükségesek tellyeségel azüdveségre, 1. hogy pénteket meg üllyék, 2 (TL 271)