egy|aránt – 24
edgy aránt
edgy aránt – 1

{…} Az Eucháristia.. edgy aránt mivelié mind azokat a (C/B 1309)

egy aránt
egy aránt – 23

mindenekben hasonló hozzája, és aki egy aránt teremtet mindeneket ö véle (É 66)

mind hejábanvaloság. és haszontalanság, az egy aránt valo fizetés pedig jelenti (É 141)

jelenti az örök életet. amelyet egy aránt fogják meg adni aválasztattaknak (É 141)

tartoznak, mind szegénynek. mind gazdagnak. egy aránt tenni igasságot. agyengének. ugy (É 416)

az Atya, mint a Fiu egy aránt munkálodtak, és hogy az (É 487)

erköltsöt, és az igazságot, amelytöl egy aránt el távoztak, mert azokban (É 745)

a természet nem öntöt mindenikünket egy aránt, és tellyeségel nem érzem (MN 23)

gonosz szenvedtetié ötet. hanem mindentöl egy aránt veszi aszenvedést, és azt (KKU 322)

ollyan Isteni szeretetet., a mely egy aránt nevekedgyék mind ajokban. mind (KG 551)

egy beteg adoktorához, eleiben terjesztvén egy aránt, a benned valo jót (IK/A 93)

atudosok a philosophusok, is mind egy aránt. miért szenvedtek a keresztyének (C/A 40)

hogy a mit az Anyaszent egy ház mindenüt egy aránt tart (C/A 755)

lészen egy aránsu. de mindnyájan egy aránt szenvedik. az Istentöl. valo (C/B 1129)

anyaszent egy ház. tart mindenüt egy aránt. és a melynek kezdetit (C/B 1464)

Az izraéliták. nem kerülték mind egy aránt az idegeneket, abálványozokot utálták (ISZ 209)

ment bé jérusalemben, hidegben, melegben, egy aránt utozot, amidön a samaritana (KSZ 295)

atudatlanok. valamint avakon születet., mind egy aránt értették, és tsudálták, a (KSZ 297)

egy tselédeké tette öket, hogy egy aránt tápláltassanak, mindenkoron elméjekben viselték (KSZ 304)

meg egyesitette, nem tsak az egy aránt valo hitt, hanem még (KSZ 336)

leg szükségeseb volt, azt mindenüt egy aránt meg tartották, ezeket irásban (KSZ 338)

abuzgoságot, ha angyalok volnánk, mindenüt egy aránt imádkozhatnánk. mezön, uttzán, uton (KSZ 402)

tudták egy mástol külömböztetni, és egy aránt üldözték, mind azt, valaki (KSZ 422)

szerencsés lévén a hadban, aprédát egy aránt osztotta, akeresztények pedig sokáig (KSZ 463)


egyaránt – 37
egyaránt
egyaránt – 36

volna is. akor is mind egyaránt folynak rendek. hatod (TL 57)

a szüret. csak nem mindenüt egyaránt, mind azon által nekem ugy (TL 115)

egyszersmind kezdessék a böjtöt, és egyaránt tarttsák a husvétot,. akor nem (TL 143)

a jót. mind a roszat. egyaránt kel az ö kezeiböl venni (TL 155)

mindeniknek. egyaránsu oka vagyon. és egyaránt kivánhattyák az elsöséget. de nem (TL 172)

egyaránt osztogattyák. hanem csak az a (TL 176)

amire szeretik, atörököknél a gyermekek, egyaránt osztoznak, akár mely aszonytol valok (TL 278)

elö számlál nékik, mivel mindenek egyaránt az ö teremtési, és hogy (É 205)

hogy az Isteni három személy, egyaránt, és egyszers mind munkálodik az (É 531)

három Isteni személyt, és annak egyaránt valo munkáját, az emberi üdveségnek (É 531)

elméjek egyenlö mértekben légyen mindenkor, egyaránt vévén mind a jót, mind (É 549)

Léleknek nevében, ez ahárom személy egyaránt, és egyenlö képen munkálodgya, az (É 665)

az ajándékok. szolgálatok, tselekedetek, nem egyaránt jöneké az Isteni három személytöl (É 724)

{…} Igen is egyaránt jönek attol., az Atya, a (É 724)

Fiu, és a szent Lélek, egyaránt, és egy mástol. meg válhatatlanul (É 724)

de ámbár a Három személy egyaránt munkálodgyék is mindenekben, mind azon (É 724)

mint ha ö tartoznék azokot egyaránt osztogatni (É 725)

kisértetnek, a fazakas nem mind egyaránt probállya meg az edényeket. avastagab (KKU 279)

fel. az Isten ditsöségire., azt egyaránt. mind végig kövessed (KKU 332)

mindnyájan engedelmeségel, a magok akarattyoknak. egyaránt valo. ellene mondásával. tegyük ehez (VKT 823)

midnyájan egyaránsuak volnának, ha mindnyájan egyaránt vennék abetsületet. egy szoval tegyünk (VKT 866)

segittségit, akiket itél. azokot mind egyaránt ugy tekinti mint atyafiait. vagy (VKT 916)

külömböztetést tesznek gyermekek közöt. holot egyaránt hozájok tartoznak (IK/A 302)

egész Anyaszent egy házban közönségesen egyaránt hisznek, tanitanak, és (C/A 336)

esze beszélnek magok közöt. hogy egyaránt adgyák árujokot. a mely igen (C/A 406)

Isten miért nem adgya mindennek egyaránt üdvezitö kegyelmét, holot azt akarja (C/A 497)

{…} Az Eucharistia egyaránt mivelié mind azokot a hasznokot (C/A 540)

formában mindenüt, de azt mindenüt egyaránt tartották, hogy a penitentzia négy (C/A 575)

atudosok. a philosophusok is mind egyaránt., miért szenvedtek akeresztények oly kegyetlen (C/B 942)

egész anyaszent egy házban közönségesen egyaránt hisznek. tanittanak. és követnek, nem (C/B 1156)

Isten miért nem adgya mindennek egyaránt. üdvezitö kegyelmét., holot azt akarja (C/B 1277)

egyaránsu formában mindenüt, de mindenüt egyaránt tartották. azt, hogy a penitentzia (C/B 1335)

kedvezni mint a másikának. hanem egyaránt szeresék gyermekeket (IJE 94)

házra valo gond viselését, mivel egyaránt kell azt végben vinni, sött (IJE 109)

avilági, mind avallás béli dolgokot egyaránt rendelte, azért különös székek nem (ISZ 255)

a véle ellenkezö fogyatkozásokot, mind egyaránt meg veti, mert se az (KSZ 456)

egy iránt
egy iránt – 1

nyilatkoztatván, hogy ámbár mindeneknek egy iránt ura legyen is. mind azon (IK/B 398)