eleje – 44
ele-
elein – 10
menttségem vagyon, mert az elein, és kezdetin a holnapnak, aztgondoltam (TL 137)
még az ötödik saeculumnak az elein kezdették a harang szot hallani (TL 148)
magamot. ennek a holnapnak az elein mene itt el a vezér (TL 244)
Ennek a holnapnak azelein érkezék Constantinápolyba Grof d’Ésalleur (TL 260)
az az. a könyvet az elein kezd el. és mind végig (IK/A 117)
azoknak. az kik kivánnyák hogy elein meg üsmérhessék (IK/B 446)
4 olvass rendel. az elein el kezdvén mind végig. más (IK/B 474)
meg emlékezetek a beszédekröl. melyek elein meg mondattak volt., a mi (C/A 254)
szerelmesim meg emlékezetek abeszédekröl. mellyek elein meg mondattak volt. ami urunk (C/B 1094)
Ez Aprilisnak az elein volt. ahusvét Innepe közelitet. erre (SUT 845)
eleit – 23
volna., ha egy nehány orával eleit nem vették volna. a CSászár (TL 170)
lett volna. de eleit vévén adolognak., és afö tisztei (TL 171)
birodalomnak nagy romlására volna. ha eleit nem vennék. mert noha. gyakrabban (TL 173)
szükséges hogy mindgyárt még kezdetiben eleit vegyék annak., aki az ellen (TL 261)
illyen formában, mindenkor vigyazunk, és eleit veszük, az ellenség intselkedésinek., ezért (É 630)
arendeletlenségekben vetik, a midön azoknak eleit nem veszik, hogy pediglen azokot (É 829)
keresnék éléonorát., de kerm mindennek eleit vette volt, és a szeretete (MN 16)
avétkeket, de söt még azoknak eleit veszik, azért mondgya abölcs. hogy (KKU 405)
szolgálattyátol, hogy ha idején annak eleit nem veszed, el kerülvén ifiuságodban (IK/A 37)
hogy ha idején eleit nem veszed, némelykor pediglen az (IK/B 472)
Hogy ha az álhatatlanságnak. idején eleit nem veszik., igen nagy akadállyára (IK/B 504)
templomban fog járni, hogy annak eleit vegye., két arany bornyut tsináltata (C/A 123)
gátolhassa és eleit vehesse. mint azt. hogy meg (C/A 214)
hogy azt meg gátolhassa. és eleit vehesse., mint azt, hogy meg (C/B 1069)
apáter, láttya kegyelmed mitsoda szükséges eleit venni, hogy a gyermeknek gyenge (IJE 77)
vagyon. mert ót a törvény eleit veszi avéteknek. és meg gátollya (IJE 83)
ajoszágot meg változtatni, és oly eleit vette vala annak atörvény, hogy (ISZ 193)
azt is, hogy az által eleit akarják venni egy szers mind (ISZ 206)
azokot a veszedelmes Doktorokot. és eleit vegye. tanitások el terjedésinek, az (SUT 736)
nem hogy a párt ütésnek eleit vette volna, és azt kezdetekor (SUT 752)
valo nézve szent péter, hogy eleit vegye. a meg hasonlásnak, halála (SUT 763)
várost magáévá tegye, hogy ha eleit nem veszik; a Jérusálemi nép (SUT 802)
valamit kezdeni., vespasiánus, hogy annak eleit vegye ellenek küldé Cerealist, az (SUT 811)
eleitöl – 3
mondgya. hogy az ö kijövetele, eleitöl fogva, az örök napoktol fogva (É 96)
ti is bizonyságot tésztek, mert eleitöl fogva velem vagytok, ezeket szollottam (É 576)
az te irgalmaságodrol uram. és eleitöl fogva valo cselekedetedröl, hogy te (IK/B 543)
eleje
eleje – 5
valanak. de mind inkáb az eleje a sidoknak. szent jános eszerént (KJÉ 618)
bethulia nevü varost judeában., az eleje az városnak, az egész népel (IK/B 543)
bizonyos Alexander nevü. mivel az eleje a nemzetnek. igen ellenzé ezt (SUT 662)
sidok azt nem tekintvén, az eleje közüllök, panaszra menének ellene a (SUT 717)
mély föld, tizen kettö az eleje a sidoknak samariában mene Gallushoz (SUT 780)
leg eleje – 2
mehesen, ahol volt Arétás, aleg eleje a sidoknak ptolémaidában jövének hozája (SUT 544)
A leg eleje a sidoknak, mondák a Gubernátornak (SUT 579)
elejit – 1
indittani ellene., de ö annak elejit vette. le tsendesitette. és az (TL 287)