hadi – 79
hadi
hadi – 79

illik egy mészároshoz hogy jó hadi ember legyen. mivel ugy is (TL 13)

vezér is, de nem jó hadi ember, ha szinte jo hadi (TL 17)

hadi ember, ha szinte jo hadi ember volna is, de ötet (TL 17)

fel zendülének mellette. föképpen a hadi rend. annyira hogy ölésel fenyegeték (TL 89)

képest tudgya., és már jó hadi tiszt. nem csak hadi dolgot (TL 107)

hadi tiszt. nem csak hadi dolgot, de országos dolgot is (TL 107)

a melyben, egy ollyan nagy hadi ember. a maga szegénysége mellet (TL 119)

de azok csak nem mind hadi emberek lévén, gerardus ugy rendelé (TL 125)

fordittyák, ezek tehát egyszers mind hadi szerzetesek lének, azután meg szaporodván (TL 126)

a templáristák sok szép nevezetes hadi dolgokot vittek végben. a jerusálemi (TL 126)

se baratok nem voltanak, hanem hadi szerzet volt, de ök lássák (TL 127)

tanácsot az egész ulémákal, és hadi tisztekel, a nem okos. pátrona (TL 169)

ember, valo hogy nem volt hadi ember, mivel a fö harminczadoságból (TL 226)

ö rajta vannak mind a hadi. mind a tör- vényes dolgok (TL 258)

három bontsokosok., és urai mind ahadi, mind a törvényes dolgoknak (TL 266)

fordul, annál is inkább, ha hadi szolgálatra adgya Ked, a’ melyre (ML 318)

hadi embereknek, farisaeusoknak, akirályoknak, egy szoval (É 672)

sokszor gyözedelmesek voltanak, ez a hadi készület az egész europát nagy (MN 14)

ember formája lesz belöllem annyi hadi emberek közöt, akik tsak a (MN 23)

a tolvajok hajojában, mind a hadi embereket, mind a hajosokot esze (MN 29)

volt meg igazitatá. élésel. és hadi emberekel meg raká. lunlei már (MN 30)

ö nagy hadi keszületi olosz országot tekéntené, mivel (MN 48)

készebbek lehessenek a békeséges türésre. ahadi ember is nagyob bátorságal., és (KKU 359)

ahideget el szenvedi. és a hadi emberek a sebeket, leheté tehát (KKU 360)

és az árendások. és az hadi emberek. azt kérdék tölle. hogy (KJÉ 618)

mint parantsollyák nékik, és az hadi embereknek. hogy meg elégedgyenek soldokal (KJÉ 619)

ugyan ezért is oly veszedelmes ahadi rend az üdveségre, mivel az (VKT 913)

rendelés ne volna, hogy a hadi rend szent hivatal ne lehesen (VKT 913)

ezért is kel. avaloságos keresztyénnek. ahadi rendre adni magát. az Istennek (VKT 914)

55 a hadi emberekröl 231 (VKT 929)

IV Art A hadi rendröl 597 (IK/A 17)

hogy hathatosaban imádkozanak, mint egy hadi sereg, hogy az Istenen Szent (IK/A 135)

IV Articulus. A hadi rendröl (IK/A 336)

mely rend szerént valo a hadi embereknél., a meg is vetteti (IK/A 336)

Igen nehéz a hadi embernek, hogy az illyen vétkekben (IK/A 336)

ilyen indulatok viszik sokakot a hadi rendre. és ezek okozák a (IK/A 336)

más egyebeket, a melyeket a hadi emberek követhetnek., azal tartozol; föképen (IK/A 338)

IV Articulus. Az hadi rendröl (IK/B 663)

az elsö az. hogy, az hadi emberek az vallásal nem gondolnak (IK/B 663)

Igen nehéz egy hadi embernek ezeket az vétkeket el (IK/B 663)

ugy mint az szent irást, hadi, vagy törvényes dolgokot., valami hasznos (IK/B 680)

4 articulus az hadi rendröl. pag. 260 (IK/B 706)

hogy meg gazdagodhasanak. 2. A hadi emberek kik a hadakozást kiványák (C/A 417)

köntösök vagyon. ugy hasonlo képen ahadi embereknek is. mindenik ezerben a (C/A 647)

hogy meg gazdagodhassanak, 2. A hadi emberek, kik a hadakozást kivánnyák (C/B 1218)

vagyon, ugy hasonlo képen. a hadi embereknek is. mindenik ezerben., a (C/B 1388)

romai törvény azt parantsolta. a hadi embereknek; hogy tsak fent álva (IJE 29)

is voltanak közöttök, olyan nagy hadi emberek (IJE 30)

töltene. valamely jó, és értelmes. hadi ember mellet tiszttség nélkül, az (IJE 99)

helyet ök gymnásiumnak nevezték, és ahadi dolgokban. sem ugy, valamint aromaiak (ISZ 215)

salamon hadának fö tiszttye lön, hadi embereknek tarták tehát mind azokat (ISZ 256)

ország dolgárol tanátskoztanak. az iffiak, hadi köntösökben tzifrálkodtanak., az egész országban (ISZ 278)

egyeztek avallásal, erre valo nézve. ahadi embereket nem kénszeritették arra, hogy (KSZ 323)

kövessék, akeresztények közöt, igen sok hadi emberek valának, szent mauriciusnak. egész (KSZ 323)

öleté meg maximiánus tsászár, aromai hadi rend tartások, még akoron szokásban (KSZ 323)

hogy sokszor el is kerülték ahadi szolgálatot, némelykor el is hagyták (KSZ 324)

és polgár mesterek, mind a hadi dolgokot, mind a törvényes dolgokot (KSZ 349)

parantsolták nékik, hogy szállást adgyanak ahadi embereknek, vagy másoknak. kik az (KSZ 374)

avilágiak, mivel ök is tartoztanak hadi embereket fel álitani, az ország (KSZ 461)

életét, a nehéz penitentziák helyet, hadi szarándokságra el menni, mivel azok (KSZ 478)

fö renden valok utálták, a hadi renden valok hivek valának hozája (SUT 602)

elegendö fegyverek, és pénzek, és hadi emberek, ha olyan nagy dologhoz (SUT 605)

vevék, Cumanus azt meg tudván. hadi embereket külde utánnok., meg parantsolván (SUT 634)

a falukot fel prédálák. egy hadi ember a Mojses könyveire talála (SUT 634)

pedig sátor tsinálo volt. a hadi embereknek bör sátorokot tsinált, szent (SUT 660)

kik királyi familiábol valának, sok hadi emberei valának a kikért tartottanak (SUT 744)

álithasa, az engedelmeséget. és a hadi rendet., a mellyek tették a (SUT 799)

oly gyözhetetleneké; és hogy öket hadi embereké tehesse, mint olyanokot. a (SUT 799)

tsónakba ugordék tsak harmad magával ahadi emberei pedig fegyvert akarván fogni (SUT 802)

jó akaroi tudtára adák, hogy hadi embereket küldenének hozája, de töbröl (SUT 803)

josef rendelést tehetet volna, azok ahadi emberek ellen. Gamála, Scytopolis. Giskála (SUT 803)

számuan valának, de rend, és hadi tudomány nélkül. Antal meg tudván (SUT 806)

a szolgákot. a kik mind hadi emberek valának, életeket aveszedelemben. és (SUT 807)

amásét., Én tiéd vagyok a hadi hatalom által, és te rövid (SUT 814)

levének. ezek atemplomba menvén. azt hadi eröségé tsinálák, és azt meg (SUT 822)

vala, de tudatlan volt a hadi dologba, A maga életiért. szabadságáért (SUT 846)

szint elegen volnának ís. elegendö hadi tudományok, bátorságok volnais. de rövid (SUT 856)

és hogy még aváros béli hadi emberek is mennének ki atöbivel (SUT 857)

meg vala rakva. az akori hadi embereknek szokások szerent. meg sikamodék (SUT 873)