hetven – 47
hetven
hetven – 38
elöllünk, a másodikát, harmadikát. egyszoval hetven, vagy nyolczvan tál igy repült (TL 10)
által maga eleiben hivatván. vagy hetven templaristát, csudálkozásal hallá hogy mivel (TL 126)
tette a pénzit., mivel, hól hetven, hol hatvan tallérja járt egy (TL 210)
beszélnem, a midön még innét hetven orára kel ügetnem, hát ha (TL 239)
Jéremiásnak hogy meg szabadittya népit hetven esztendö után valo rabságábol, miért (É 269)
@: XXIV jesus. hetven tanitványt választ (KJÉ 688)
melyet ök nem hallották volt hetven esztendeig tarto fogságokban (IK/A 81)
melyröl semmit nem hallottak vala. hetven esztendeig. mikoron pedig az nép (IK/B 440)
menni. minden tselédivel, a mely hetven személyböl állot. az ö maradéki (C/A 86)
számut teszen fel. noha a hetven forditok, és atöb féle versiok (C/A 105)
{…} Hetven esztendeig valamint az Isten meg (C/A 129)
a Cyrus elsö edictuma után hetven esztendövel,. Néhemiás vala fejek akor (C/A 131)
szent könyveket görög nyelvre. a hetven magyarázok ezeknek forditások nagy tiszteletben (C/A 132)
fogságok ababiloniai fogságok volt. amely hetven esztendeig tarta, de még akor (C/A 144)
fogvást a Messiás el jöveteléig hetven hetek lésznek. hogy a hetven (C/A 144)
{…} Ezeket mondgya. „Hetven hetek végeztettek. a néped felöl (C/A 175)
menni minden cselédevel., a mely hetven személyböl állot. azö maradéki ót (C/B 978)
a Cyrus elsö édictuma után. hetven esztendövel, nékémiás vala akor fejek (C/B 1014)
szent könyveket görög nyelvre; a hetven. magyarázok, ezeknek forditások nagy tiszteletben (C/B 1015)
ababiloniai fogságok volt., amely is hetven esztendeig tarta., de még akkor (C/B 1025)
fogvást. a Messiás el jöveteléig. hetven hetek, lésznek, hogy a hetven (C/B 1025)
{…} Ezeket mondgya. hetven hetek végeztettek, ate néped. felöl (C/B 1046)
tselekedtenek a földön hatvan.. vagy hetven esztendeig, azt fogják felelni semmit (IJE 44)
állapottyát avilágnak, az apjával tháresel hetven esztendeig lakék, Isák pedig vala (ISZ 173)
tartot, némelykor egy holnapig., némelykor hetven napig, a jákóbért valo gyász (ISZ 225)
nagy tanáts ház, a melyben hetven tanáts ur gyülekezik vala, és (ISZ 231)
maga mellé, az öregek közül hetven embereket, kik anépet véle együt (ISZ 251)
aközönséges varosokban lévö birák. azokot ahetven öregekböl álló tanáts eleiben vitték (ISZ 252)
el felejték, ugy anyira, hogy hetven esztendeig tartó rabságok után, a (ISZ 265)
anépet, az öregek közül valo hetven tanátsok igazgaták, minden synagogának egy (ISZ 278)
a tizen két apostolokot, és hetven tanitványokot, akiket ketten ketten küldi (KSZ 298)
hat {…} fogvást, dávid még tsak hetven, vagy nyolczvan esztendöröl (KSZ 325)
voltak a kristushoz, és a hetven tanitványok közöt meg külömböztettek (SUT 498)
Mátyás Apostol. eleinte mindgyárt a hetven tanitványok közül valo volt. az (SUT 563)
közöt. és lehet, hogy a hetven tanitványok közül voltak, A historia (SUT 648)
estve.:) tartsatok készen száz gyalogot., hetven lovást. és két (SUT 709)
a kik a nép közül hetven embert választának. hogy ötet meg (SUT 827)
formát akarának adni. akoron mondák ahetven biráknak, hogy mondanák ki reája (SUT 828)
hetven szerte – 1
az emberi okoság jovallya, hanem hetven szerte valo hét szer, a (VKT 856)
hetvent – 1
ezekböl akik leg értelmesebbek valának, hetvent választa, ezeket mint egy atartomány (SUT 798)
hétven
hétven – 1
{…} hétven esztendeig, valamint az Isten meg (C/B 1013)
70
70 – 6
{…} böjt 3dik vasárnapján. 70 (É 263)
jo erkölcs el nyerésinek. pag. 70 (IK/B 701)
41 42 43 / 68 69 70 71 / 96 97 98 99 (C/A 923)
a penitentzia tartásnak szükséges voltárol. 70 (C/B 1585)
jeles, és emberséges magok viselésekröl. 70 (ISZ 285)
az itéletek formájárol. a kinokrol. 70 (KSZ 491)