jel – 514
jel
jel – 47

nekik. a pedig igen rosz jel a Császárnak. a midön a (TL 220)

jelét adá néki, az a jel. evala, hogy egy szüz olyan (É 30)

varosában, és ez nektek a jel, találtok egy kis gyermekecskét, polákban (É 54)

jelentene az a rendkivül valo jel. melyet láttanak. és ingyen valo (É 95)

parázna nemzettség jelt keres, és jel nem adatik néki. hanem tsak (É 201)

készületektöl, és hogy az a jel. bizonyságul lenne néki, az Isten (É 489)

fényes jelit adá, az a jel pedig avolt, hogy egy szüz (É 490)

Hogy meg mutassa azon láthato jel által, hogy az Isteni szeretetnek (É 579)

se aproféták által., a második jel a, hogy meg lehet üsmérni (É 704)

szóból, a mely tsak külsö jel; szüntelen kel azt kérni, hittel (KG 511)

mennek. nem arra a melyet ajel. mutat., az ilyen jelnek mondanak (KJÉ 593)

gyermeket. a kin ez a jel nem volna, hogy ki törölné (KJÉ 612)

a valoságos keresztyeni szokás. vagy jel, ezen két ellenkezö dologbol. mint (VKT 786)

azt bizonyittya nékünk, hogy más jel azon kivül nem adatik. azok (VKT 790)

kiván töllünk., ez olyan Isteni jel, a mely fel nem találkozik (VKT 791)

külsö rendeletlenség mostanában igen rosz jel, és a jövendöröl igen roszul (IK/A 230)

{…} Nem valaé valamely külsö jel. mely mint egy zálogul és (C/A 78)

illik az a négy féle jel. a melyeket meg magyaráztuk (C/A 249)

{…} Ez olyan jel. a mely azért rendeltetet hogy (C/A 344)

{…} Anyiban hogy ezen jel. és szok által, segittségül hijuk (C/A 344)

mi atraditiobol tudgyuk, ez a jel mindenkoron szokásban volt az Anyaszent (C/A 345)

kereszt vetésnek regiségit, és ezen jel által lett tsudákot (C/A 346)

E szenttség mert láthato jel alat magában foglallya az (C/A 526)

kenet szenttség. mivel olyan láthato jel. mely kegyelmet ád. apap meg (C/A 611)

mond reája ez a láthato jel, akegyelem pedig ez. hogy a (C/A 611)

rend szenttség. mert olyan láthato jel. amely kegyelmet ád. mivel midön (C/A 616)

ebböl áll a külsö lathato jel, ahatalom, és a kegyelem. a (C/A 616)

melyet ád ez a láthato jel (C/A 616)

mi azt hogy ez a jel ezeket a lelki dolgokot tselekeszi (C/A 616)

{…} Abban hogy olyan láthato jel. mely kegyelmet ád azoknak. kik (C/A 650)

{…} Mitsoda az a láthato jel a házaságban (C/A 650)

külsö képen, és nyilván. valamely jel által. ami szivünknek indulattyát, az (C/A 739)

mi külsö képen valamely látható jel. által. meg mutatni szivünknek indulattyát (C/A 739)

áldozattyával., az árnyék, és a jel. helyt adot az igaságnak, akristust (C/A 740)

{…} Azon jel által. azt akarják meg mutatni (C/A 867)

{…} nem valaé valamely külsö jel. mely mint egy zálogul, és (C/B 971)

és illik ez a négy jel., ez világosan ki tettzik. a (C/B 1093)

kire illik ez a négy jel., el is hagyták azt az (C/B 1094)

{…} Ez ollyan jel. amely azért rendeltetett, hogy az (C/B 1162)

mi atraditiobol tudgyuk., Ez a jel mindenkoron szokásban volt az anyaszent (C/B 1163)

akereszt vetésnek régiségit. és ezen jel altal lett tsudákot (C/B 1164)

{…} Mitsoda az a láthato jel. a házaságban (C/B 1390)

külsöképen. és nyilván valamely láthato jel által. a mi szivünknek indulattyát (C/B 1453)

{…} Azon jel által. azt akarják meg mutatni (C/B 1550)

vettek, a mely levelben bizonyos jel volt, és a melyet tsak (KSZ 373)

nem akarák. köntösökel, vagy más jel által magokot meg külömböztetni atöbbitöl (KSZ 385)

nagy tsendeségel halgattyák, és valamely jel által. értésire adgyák. hogy meg (SUT 641)

jelböl – 1

tsak a keresztények tudták, {…} a jelböl meg lehetet üsmérni, hogy mitsoda (KSZ 373)

jele – 147

a pedig már a pestisnek jele volt, és harmad nap mulva (TL 76)

hogy a meg elödzés bizonyos jele a kéd felöllem. gyakortáb valo (TL 140)

ki tették Constancinápolyban. az a jele. ahadakozásnak, és hogy, egy holnap (TL 212)

nálok a tiszteletnek leg nagyob jele. azt nagy szorgalmatoságal olvasák, a (TL 270)

bérmálásrol nem, az a’ bizonyos jele hogy Ked nintsen meg bérmálva (ML 319)

magát, a mely szégyenel valo jele vala a véteknek, és magát (É 88)

néki. hanem tsak ajonás proféta jele, mert amint Jonás atzet hal (É 201)

de sött még. a volna ajele, hogy az Isten nem hivut (É 227)

a szent Atyák szerént, az ajele hogy arra hivatalos az ollyan (É 227)

tölti, meg kel abban maradni, jele hogy az Isten hitta arra (É 228)

tsak meg esést varhat magára, ajele hogy nem arra hivatatott, és (É 228)

arosz hajlandoságnak ellene mondása, elsö jele avaloságos meg térésnek, a második (É 344)

avaloságos meg térésnek, a második jele a buzgoságnak. az, amelyet mutatnak (É 344)

sok ellene mondoi vannak, a jele, hogy az Isten elött kedves (É 371)

vétekért, a melyet még szeretünk, jele volna a, hogy nintsen valoságos (É 374)

eföldön. és semit nem szenvedni, jele volna, ameg vettetésnek (É 377)

tekélletes meg térésnek, az a jele, a midön apenitentzia tartó mind (É 378)

a synagogábol ki ne üzetessenek. jele az illyen álhatatoság. a valoságos (É 378)

világoságnak, és az erönek,. és jele, az elöre adatot kegyelemnek, amely (É 379)

nyomoruságinkban, mivel hozánk valo szeretetinek jele, a midön ostoroz, ollyan Atya (É 391)

tsak a halasztástol, a mely jele az ö jóságának. és nem (É 407)

ugyan is mi lehet nagyob jele annak. hogy meg voltak vettetve (É 418)

az ö háborodások, és szomoruságok jele kevés bátorságoknak., és hogy szükségek (É 471)

a szeretetnek, és a békeségnek jele által., ugy az ollyan aki (É 471)

{…} Az üdvezitö fel támadása., jele és formája a bünösök meg (É 483)

kedves és tellyes volt, annak jele és bizonysága. a szent Léleknek (É 555)

helyében rendelni, amely áldozat. annak jele volt, 2. mert halála elött (É 619)

meg gyözhesük az akadályokot, a jele, hogy az Isten hivut arra (É 641)

{…} Hogy a jele lenne az Isten átkának, azokon (É 655)

fel tettzik az ember Fiának jele az égen. és akor sirnak (É 833)

{…} Ez az Isten átkának jele. mind azokra, kik bé nem (É 866)

nála lévén az elö Istennek jele, és nagy szoval kíálta a (É 887)

kalyibánkot, ugy hogy leg kisseb jele se maradgyon. és olyan helyre (MN 236)

féle kisértetekben estek, {…} aboldogulásnak bizonyos jele az. a midön valaki örülhet (KKU 371)

de a nagy békeséges türésnek. ajele, hálákot adni néki anyomoruságok közöt (KKU 374)

az Isten hozánk valo joságának jele, nem olvastadé mit mond Dávid (KKU 375)

ideig valo ostorozásod. ate irgalmaságodnak jele. valamint az irás mondgya. hogy (KKU 376)

büntetéshez fogni, nagy jó téteménynek jele. 2. {…} anyomoruság eszében juttattya az (KKU 379)

Storophila. Igen nagy jó erkölcsnek ajele, nem tsak roszul nem tenni (KKU 380)

az én hozájok valo szeretetemnek jele a, hogy öket részesültessem az (KKU 384)

a keresztnek faját. és a jele légyen. királyságomnak, és hatalmomnak, tisztelettel (KKU 386)

képen akereszt. melyet adtz szolgaidnak, jele hogy kedvedben vannak, ezért is (KKU 386)

kereszt. az ördögön vett gyözedelemnek jele vala, a melyen ötet mind (KKU 392)

tétele, ugy ellenben. a nagy jele az Isten haragjának., a midön (KKU 407)

tudodé azt, hogy a nyomoruság jele az elválasztatásnak. és hogy a (KKU 414)

tudta, hogy valamint a mátkásitásnak, jele, és petséttye, a gyürü, ugy (KKU 431)

el nyerésére, az oly bizonyos jele is az Isten szeretetének. hogy (KKU 433)

is meg holt tselekedet nélkül. jele a. hogy az Istent üsmérjük (KG 454)

tselekedni, a meg térésnek halogatása, jele ameg vettetésnek. a mely vétket (KG 485)

is, de a még elegendö jele nem volna szeretetünknek, de ellenben (KG 525)

avétek.? és ez a nagy jele az Isten hozánk valo nagy (KJÉ 579)

és profétajoknak. fel kenetetések, tsak. jele volt (KJÉ 603)

az idegen királynak. uralkodása, nyilvanságos jele volt. a messiás rövid idö (KJÉ 603)

sebesitettek volt akigyok. annak. tsak jele volt. akinek fel kelletet emeltetni (KJÉ 624)

egyik a másikára támadnak, abizonyos jele volna. hogy az ö uralkodások (KJÉ 653)

unnyák ezekröl beszélleni. a bizonyos jele, hogy aszivek oly tele az (VKT 806)

hogy elne kárhozál. arosz szolgának jele az. aki tsak averéstöl fél (VKT 809)

szolgálattyát el hagyák, a bizonyos jele ajó erkölcsnek., és meg bizonyittyák (IK/A 32)

el meritessék. nem elegendö nagy jeleé e. a kristus ifiakhoz valo (IK/A 35)

az Isten hozájok valo szeretetinek jele. valamint az irás mondgya a (IK/A 68)

haladgyák a joban, és a jele a rosz természetnek, és aroszban (IK/A 120)

vályék, ugy anyira hogy gyakorta jele a meg vettetésnek, és hogy (IK/A 206)

magadal. hogy a beneficiumod elegendö jele. arra valo hivatásodnak., mert talám (IK/A 211)

menyire a szemérmeteség benne kedves. ejele az igen rosz természetnek, és (IK/A 228)

a szemérmetes gyermek felöl. bizonyos jele is az. jó indulattyának. semmi (IK/A 228)

erkölcsöknek sengéje, atermészetnek tisztelete. és jele minden tiszteségnek (IK/A 228)

kivánni egy ifiuban, mert ebizonyos jele a belsö jó erkölcsnek, és (IK/A 229)

magad viselése vagyon. a bizonyos jele hogy az elméd gyenge. tétovázo (IK/A 229)

magad viselö légy, a mely jele legyen az okoságnak. igyekezél ilyen (IK/A 230)

semmit nem értenek., az ilyen jele a furtsa. gondolatlan. és hegyke (IK/A 233)

Beszély keveset. sokat halgas. nagy jele az okos elmének. a ki (IK/A 233)

hogy a halgatás oly nagy jele az okoságnak. hogy még az (IK/A 233)

könyen valo ember szollás pedig jele az olyan elmének . . a melyben (IK/A 236)

esik., az illyenekért meg haraguni, jele volna arendeletlen, és gyenge elmének (IK/A 246)

adnak okot arra: a mely jele. a hamis és a veszekedö (IK/A 249)

az egyik fundámentuma., és valoságos jele a keresztyéni elmének, enélkül nem (IK/A 255)

akadályok közöt is; a nagy jele. hogy az Istentöl vagyon., mind (IK/A 296)

valamely rendhez valo idegenségek gyakorta jele. hogy az Isten arra nem (IK/A 301)

ha a hajlandoságod nem maradando, ajele, hogy tsak emberi indulat volt (IK/A 319)

tégedet szállitani ez vala tisztaságodnak jele. hogy meg kereszteltetvén, büneidböl meg (IK/B 397)

erkölcsöd. és ugyan is valoságos jele hogy az Istent mindenek felet (IK/B 399)

Nem de nem elég nagy jele é ez az christus szeretetinek (IK/B 403)

az jó könyveket kedveségel olvasák. jele az, hogy az Istenes életre (IK/B 474)

az hozája hasonloktól. az pedig jele az rosz elmének, és az (IK/B 475)

mint egy nehézségel. mert ez jele az maga hittségnek. hanem alázatosan (IK/B 503)

iffiaknál az igen közönséges, és jele tisztátalan szereteteknek. ámbár (IK/B 529)

anyádot. ha öket nem becsüllöd, jele hogy az Istent nem féled (IK/B 564)

testnek. fundamentuma az szentségnek. és jele az töb mas jó erkölcsöknek (IK/B 570)

ortzáján, az szemérmeteség. micsoda bizonyos jele ez, az jó reménségnek az (IK/B 571)

gondolatlan, hebe hurgya elmenek az jele, és némelykor az kevélységtöl is (IK/B 573)

másokot igen halgass. az nagy jele az okos elmének mikor másokot (IK/B 573)

okos ember. * az halgatás pedig jele az bölcseségnek, mert még az (IK/B 573)

meg haragudni illetlen dolog, az jele is volna, az rendeletlen elmének (IK/B 583)

arra szánszándékal adnak okot. ez jele az veszekedö hamis elmének, hogy (IK/B 586)

jó erkölcsnek., és igazán valo jele az kereszténységnek., ez nélkül nem (IK/B 591)

el forditani. ez igy lévén, jele hogy Istentöl vagyon. de mind (IK/B 628)

gyermekeknek. valamely hivatalhoz kedvek nincsen. jele az, hogy az Isten arra (IK/B 633)

indulatod, és el fogy, az jele hogy csak emberi indulat volt (IK/B 647)

az anyaszent egy házat elsönek, jele, vagy az nagy hitetlenségnek. vagy (IK/B 686)

lévén az ö külsö ajándéka jele volt a belsönek. a melyel (C/A 71)

által, valamint a környül metélkedés jele volt hogy részesülnek az Abrahamal (C/A 79)

akristus tudván hogy a volna jele meg fogattatásának, azt nem tekinté (C/A 172)

ennek a nagy változásnak semi jele nem láttzot, a bé tellyesedés (C/A 190)

fel megyen az Apostolokig. bizonyos jeleé meg külömböztetésére az igazán valo (C/A 248)

meg fog láttzani, mint gyözedelemnek jele (C/A 297)

mikor akevelység uralkodik a szivben. ajele a meg vettetésnek (C/A 313)

{…} Miért jele akevelység a meg vettetésnek (C/A 313)

tudhatván annak kezdetét. a bizonyos jele Tertullianus, és szent Agoston szerént (C/A 337)

az a bé vétel bizonyos jele hogy azoknak a Conciliumoknak végezések (C/A 339)

el. a mely is bizonyos jele, hogy nem a szent lélek (C/A 345)

{…} Mert akülsö imádás. tsak jele abelsö imádásnak, azt mutatni pedig (C/A 374)

nem menének oda vélek, rettentö jele vala ez, annak a meg (C/A 434)

Isten azt meg adná, arettentö jele volna az ö igasságának, és (C/A 684)

ha pedig meg nem adgya, ajele Atyai jóságának., ebböl azt kel (C/A 684)

ha ilyen szándékban nintsenek, a jele hogy a szivek meg romlot (C/A 714)

{…} A köszöntesnek jele, és azért is. hogy meg (C/A 792)

A paténa jele. és eszköze abékeségnek, mivel az (C/A 846)

kapu küszöbjére, mondván, a keresztnek jele elöt. a gonosz lelkek el (C/A 879)

lévén, az ö külsö ajándéka. jele volt a belsönek, a melyel (C/B 966)

kristus által., valamint a környülmetelkedés jele volt hogy részesülnek. az ábrahámal (C/B 972)

akristus tudván, hogy a volna jele meg fogattatásának., még is kegyeségel (C/B 1045)

fel megyen az apostolokig. bizonyos jeleé meg külömböztetésére az igazán valo (C/B 1090)

meg fog láttzani, mint gyözedelmének jele (C/B 1124)

kevélység uralkodik. a szivben. a jele a meg vettetésnek (C/B 1137)

{…} Miért jele a kevélység a meg vettetésnek (C/B 1137)

tudhatván annak kezdetit., a bizonyos jele tertulliánus, és szent agoston szerént (C/B 1156)

az a bé vétel. bizonyos jele., hogy azoknak a Conciliumoknak. végezések (C/B 1158)

el. a mely is bizonyos jele. hogy nem a szent lélek (C/B 1163)

oda nem menének vélek., rettentö jele vala ez, annak a meg (C/B 1231)

azt meg adná. a rettentö jele volna az ö igasságának, és (C/B 1414)

meg nem adgya. attyai joságának jele a, ebböl azt kell ki (C/B 1414)

{…} A, köszöntésnek jele, és azért is, hogy meg (C/B 1492)

A patena, jele, és eszköze abékeségnek. mivel az (C/B 1534)

kapunak küszöbjére, mondván, a keresztnek jele elött, a gonosz lelkek. el (C/B 1559)

világosabban szollyak, a legg bizonyosab jele, hogy az a ház el (IJE 135)

küldgyön nékiek. mint ha az, jele volna a vetésnek, a melybe (IJE 156)

illyen jövendöröl valo gondolkodás nem jeleé anemesi elmének (ISZ 174)

hajadon fövel járni, a közöttök jele vala a gyászolásnak, valamint hogy (ISZ 202)

gyászolásnak, valamint hogy az is jele vala agyáznak, aki a haját (ISZ 202)

pusztulás. az izraéliták közöt, azis jele volt agyásznak, a midön valaki (ISZ 224)

absolon fel támadásának az elsö jele a vala, hogy lovas hadat (ISZ 257)

jele pedig a, hogy az atyák (KSZ 321)

szent Cyprianus meg térésének elsö jele avolt, hogy külsö kepen meg (KSZ 329)

e tsak nem minden idökben jele volt atiszteletnek, és a vigasságnak (KSZ 399)

nem küldötte, a mely bizonyos jele volt hozájok valo rosz akarattyának (SUT 568)

volt ajánlani a császárért. és jele volt. hogy hadakozást hirdetnek néki (SUT 785)

a templom helyén, a mely jele volt atellyeségel valo el rontásnak (SUT 891)

jelei – 17

és akeresztyéni életnek munkáit, amelyek jelei aszeretetnek (É 131)

meg hogy amahumet vallásának ezen jelei legyenek (É 133)

Elvir. ate hozám valo szeretetednek jelei, én nálam minden koron drágák (MN 123)

a szeretetnek, hanem a keménységnek. jelei, en pediglen tégedet mindenkor ugy (KKU 362)

a kereszt. mint egy bizonyos jelei aboldogulásnak. avilági jó állapot pedig (KKU 379)

a már el jöt üdvezitönek jelei. és olyan módók, a melyek (KG 503)

tett, a melyek árnyéki. és jelei valának. azoknak, amelyeket idövel akart (KJÉ 602)

rettentö jeleket láttok, amelyek tsak jelei. és kezdeti lésznek, azoknak az (KJÉ 729)

a kristus szent emberséginek fö jelei, lehetetté valaha látni. az alázatoságokban (VKT 827)

aköntösben, a beszédben, ezeknek rendeletlenségek. jelei a rendeletlen elmének (IK/A 229)

tselekedeteket, a melyek a fösvénységnek jelei az ifiakban ugy mint, anyereségért (IK/A 269)

ezek a rendeletlenségek nem látható jeleié az Isten büntetésinek az ö (IK/A 287)

Az hivataloságodnak pedig jelei három. az alázatoság, az elmének (IK/B 649)

valo büntetések, azö Atyai irgalmaságának jelei (C/A 111)

nézve voltak kedvesek, és annak jelei voltak (C/A 740)

büntetések, az ö atyai irgalmasságának jelei (C/B 998)

nézve voltak kedvesek., és annak jelei voltak (C/B 1454)

jeleire – 1

és boszu állásának anyi sok jeleire, a melyekel. tele a világ (KG 512)

jeleiröl – 4

ellen valo vétekröl, a hitnek jeleiröl. és a kereszt vetésröl (C/A 18)

ellen valo vétkekröl, a hitnek jeleiröl. és a kereszt vetésröl (C/A 343)

hit ellen valo vétkekröl. ahitnek jeleiröl. és a kereszt vetésröl. 338 (C/B 933)

ellen valo vétkekröl,. a hitnek jeleiröl. és a kereszt vetésröl (C/B 1162)

jeleit – 22

{…} Mitsoda külsö jeleit adá ez az aszszony töredelmeségenek (É 424)

is tekinték az Isten hatalmának jeleit. attol is féltek. hogy öket (É 431)

az Isten haragjának illyen nagy jeleit láttyuk (É 834)

meg vetné ezt az utolso jeleit szeretetednek., e nekem nagy tiszteletemre (MN 69)

Valtoztasd el felséges király ezeket ajeleit jóságodnak. azzá. a mire már (MN 193)

békeséges türesre, halasztván más idöre, jeleit adni hatalmaságomnak. azért leányom én (KKU 348)

az Isten gyönyörüségel mutatta ki jeleit mindenhatoságának, mind azok olyan tsudálatos (VKT 792)

ajutalomnak reménségével, minek utánna nagy jeleit adták volna szereteteknek (VKT 809)

beszédinkben fel tévén a keresztyennek jeleit. egy részínt fel tettük a (VKT 923)

Az Apostolok tselekedetiben láttyuk jeleit ennek a rendelésnek a 20 (IK/A 134)

az Isten nékünk mindenkor bizonyos jeleit adná sugarlásának, a midön nagy (IK/A 320)

A mi ahivataloságnak jeleit illeti, azok is hárman vannak (IK/A 321)

váltonak. nagy voltárol. elöre valo jeleit adgya, ki hirdetetvén a proféták (C/A 65)

és nagy veszedelemben forogván, nagy jeleit adá bátorságának. és jó erkölcseinek (C/A 118)

veték., a sidok már sok jeleit adták vala dühöségeknek., sok Apostolokot (C/A 215)

mi láttyuk a szenttségeknek külsö jeleit, de hinnünk kel hogy azok (C/A 225)

váltonak. nagy voltárol. elöre valo jeleit adgya, ki hirdetetvén a prophéták (C/B 961)

és nagy veszedelmekben forogván, nagy jeleit adá. bátorságának, és jó erkölcseinek (C/B 1003)

mi láttyuk a szenttségeknek külsö jeleit. de hinnünk kel. hogy azok (C/B 1075)

a görögöknél, és aromaiaknál, hasonlo jeleit láttyuk agyásznak, de a keresztények (KSZ 326)

viseli vala azoknak az Isteneknek jeleit. némely kor a lábaira szárnyakot (SUT 565)

ördöngös volna. a mint is jeleit adá. Apollonius parantsolá az ördögnek (SUT 680)

jeleivel – 3

Constancinápolyban, amurátes. arákimahoz valo szeretetének jeleivel. az egész damascus városát bé (MN 57)

dolgokra forditván, akeserüségnek ezen külsö jeleivel gerjeszték fel, azt a szomoruságot (KSZ 326)

bé tölték a hazát. kegyetlenségeknek jeleivel. ezek közöt az ellenségek közöt (SUT 674)

jelek – 31

Az idöben mondá Jesus atanitványinak, jelek lésznek anapban, és holdban, és (É 12)

midön azok az itéletröl valo jelek el jönek. talám mi akoron (É 13)

magasztaltattaké fel valamely rendkivül valo jelek által (É 247)

tért bünöshöz, meg engesztelödésre valo jelek, a ruha jelenti a kereszttségnek (É 307)

pedig akik hisznek. ezek a jelek követik, az én nevemben ördögöket (É 570)

Apostoloknak pedig kezek által sok jelek, és tsudák lesznek vala a (É 591)

Isten, azért tette nevezetesé anyi jelek által, ennek a gyermeknek születésit (É 673)

meg nem bizonyithattyák., se a jelek, se aproféták által., a második (É 704)

ditsöségesé tette volt, a sok jelek által., melyeket tett érette, hogy (É 857)

valoságosan meg tért, hogy külsö jelek által is ki ne mutassa (É 876)

de a sidoké tsak olyan jelek valának, a melyek a meg (KG 503)

ajánlanak vala az Istennek, tsak jelek valának, a mise áldozattyában pedig (KG 506)

anépnek nem szolhata. hanem tsak jelek által mutogatot. aki is észre (KJÉ 605)

el jövetele. és hogy mitsoda jelek elözik meg mind ezeket. ? jésus (KJÉ 729)

rend kivül valo. és irtoztato jelek fogják azt meg elözni, ugy (KJÉ 731)

elejekben adá, hogy akár minémü jelek elözék is meg, azö másodszori (KJÉ 732)

melyek abbol következnek, olyan bizonyos jelek a melyekböl az Isten meg (IK/A 302)

a rend szerént valo három jelek, a melyek által az Isten (IK/A 321)

lehet probálni a hivatalt. a jelek, és a tselekedetek által. Erre (IK/A 322)

Ezek az harom jelek. az mellyek által rend szerent (IK/B 649)

A szenttségek láthato jelek. a melyek által közöli az (C/A 31)

és a hereticusoktol, azok a jelek pedig ezek.az Anyaszent egyház (C/A 225)

mondád hogy a szenttségek láthato jelek (C/A 499)

az ur. azok a láthato jelek által (C/A 501)

és a hereticusoktol. azok a jelek pedig ezek., az Anya szent (C/B 1075)

apostoli, ezek. a négy féle jelek illenek a kristus anyaszent egy (C/B 1091)

mondád hogy a szenttségek láthato jelek (C/B 1279)

el borotváltatta, mind ezek gyászbéli jelek valának (ISZ 225)

apostoloknak kezek által pedig sok jelek, és tsudák lésznek vala. a (KSZ 302)

de a héjával sokat utozot jelek által beszéllet, és némelykor irásban (SUT 547)

a szó. volt az ö jelek, illyen vége lön kájus kaligalának (SUT 602)

jelekben – 2

nagyob erejét akülsö, és láthato jelekben (É 827)

ki részesül ezekben a szenttséges jelekben., a melyek minden bizonyal. kegyelmet (KG 503)

jelekböl – 9

a morgolodo baráttság., az égi jelekböl nem tudé kéd valamit jövendölni (TL 162)

engemet. meg állapodék. és sok jelekböl észre vévém. hogy azon meg (MN 230)

se azt meg üsmérni anyi jelekböl. hogy a messiás el jövetelének (KJÉ 671)

valoságal meg mutathasa nekik láthato jelekböl. hogy ö volna maga, és (KJÉ 767)

midön a ki tettzik elegendö jelekböl. a melyek közöt a gyermekeknek (IK/A 301)

igyekeznek. hogy az igazságot elegendö jelekböl meg üsmérhesék. azért hogy ahoz (IK/A 320)

{…} Négy féle jelekböl lehet azt meg üsmérni. a (C/A 225)

{…} Négy féle jelekböl lehet azt meg üsmérni. a (C/B 1075)

olvasást., hogy ki tettzék sok jelekböl. hogy petronius magára várhattya. az (SUT 583)

jelekel – 9

erejével fog eljöni minden hatalomal, jelekel., és hazug tselekedetekel., és ahamiságnak (É 43)

Isten. azokot fel magasztalá. sok jelekel., nem csak a prophéták, és (É 247)

a beszédet meg erösitvén. következendö jelekel (É 570)

Én is sok féle jelekel el butsuzám tölle. öis intvén (MN 227)

jelekel bizonyittá meg nékik, hogy ö (KJÉ 650)

inditot. külsö képen, ugyan azon jelekel, a melyek. az emberekben. akarattyok (KJÉ 710)

minden modot abban hogy külsö jelekel. meg mutathasuk nékik, mitsoda szives (VKT 825)

tudni. és olyan nékünk adot jelekel. a melyekel meg külömböztethesük a (IK/A 321)

aristobolus, fel ékesitté hatalmát királyi jelekel, mivel akoronát fel tévé, és (ISZ 275)

jeleket – 29

emberek kalendariumját. a nem más. jeleket mutat. hanem csak arra oktattya (TL 80)

már tudván mit kelletnék tselekední, jeleket mutata hogy a hajo a (TL 290)

egyház az advent kezdetin azokot ajeleket mellyek meg elözik az iteletet (É 12)

és az áltatok, ollyan nagy jeleket, és tsudákot fognak tenni, hogy (É 42)

és erövel nagy tsudákot és jeleket tselekeszik vala, anepben, támadának pedig (É 69)

is tekenték azokot ugy mint jeleket, hanem mint valoságos dolgokot, holot (É 84)

de tsak külsö képen ezeket ajeleket, de mely nagy külömbség vagyon (É 133)

nagy sokaság, mert láttyák vala ajeleket, melyeket tselekeszik vala azokon. kik (É 356)

hogy tselekedheti abünös ember a jeleket, és szakadás vala közöttök, mondának (É 375)

mert ö a meg szabadito. jeleket, és tsudákot tselekedö a földön (É 410)

mert ez az ember sok jeleket tészen. ha igy hagyuk ötet (É 429)

irás azt mondgya hogy sok jeleket. és tsudákot. tésznek vala, hogy (É 592)

Istentöl jöttél mesterül, mert senki ejeleket nem tselekedheti, a melyeket te (É 663)

Isten küldöt el, mivel anyi jeleket tészen., a kristus is az (É 667)

meg akarják probálni hatalmát, kérvén jeleket tölle szükség nélkül, vagy békeséges (É 717)

munkálodta volna azokot a sok jeleket, leg nagyob bizonysága. ami Isteni (É 734)

halni, mondá azért Jesus néki, hajeleket, és tsudákot nem láttok, nem (É 811)

és hamis proféták, és nagy jeleket és tsudákot tésznek, ugy hogy (É 833)

kik jövendölnek, ördögököt üznek, és jeleket tesznek, az ö nevében, de (É 862)

hogy volna valaki a ki jeleket mutogatna, arra mindgyárt el küldém (MN 240)

kételenek valának gyalázatbol bizonyos szinü jeleket varratni köntösökre, a kiket kereszteseknek (KKU 291)

mondá néki, hogy ha tsak jeleket, és tsudákot nem láttok, nem (KJÉ 628)

támadásokot;. éhségeket. és más rettentö jeleket láttok, amelyek tsak jelei. és (KJÉ 729)

ha tsak. a kezin lévö jeleket nem látom. hatsak. a szegek (KJÉ 767)

láttyuk azokot a két külömbözö jeleket azokban., kik az áitatoságra adgyák (VKT 833)

volna benne azokot a szent jeleket. vagy is leg aláb. nem (VKT 888)

egész életében az egy házi jeleket fogja viselni. ugy mint a (C/A 627)

mostanában is viselik ezeket akülsö jeleket, amidön asynagogában mennek, de tsak (ISZ 281)

a magok hasznokra magyarázák ezeket ajeleket. hizelkedvén azal magoknak, hogy a (SUT 756)

jelekhez – 1

minket az Isten eföldön, azokhoz ajelekhez tartoznak amelyek az itélet elött (É 14)

jeleknek – 4

{…} Ezeknek ajeleknek szemlélése kellé felelmet inditani mi (É 13)

halálát jelenti pedig, ezen szenttséges jeleknek, egymástol valo külön létek, az (KG 506)

{…} Ezen ött jeleknek valamelyikéröl 1. amidön nagy örömel (C/A 316)

{…} Ezen ött jeleknek valamelyikéröl., 1. a midön nagy (C/B 1140)

jelekröl – 4

fokadni kezdenek, ugy ezekröl a jelekröl, is meg fogják tudni, hogy (KJÉ 731)

Imé ezen jelekröl üsmerhetni meg leg inkáb, mitsoda (VKT 882)

protestánsok. mind ezek közöt mitsoda jelekröl lehet meg üsmérni. melyik az (C/A 225)

protestánsok., mind ezek közöt. micsoda jelekröl lehet meg üsmerni. mellyik az (C/B 1075)

jelel – 2

és mondák néki, hogy mitsoda jelel bizonyittaná. meg azt a hatalmat (KJÉ 623)

ház. mindenkor élt ezel aláthato jelel. hogy kegyelmet osztogáson a betegeknek (C/A 612)

jelének – 3

Miért kezdik a misét akereszt jelének vetésével, segittségül hiván a szent (C/A 786)

Miért kezdik a misét akereszt jelének vetésével, segittségül hiván a szent (C/B 1488)

a sidok is, aböjtölést keserüség jelének tartották, avalo hogy a sidok (KSZ 326)

jelére – 1

valamint a sidó fö papok. jelére a püspöki méltoságnak, ez a (SUT 522)

jelét – 18

nemzetnek meg szabadulásárol valo fényes jelét adá néki, az a jel (É 30)

a Mágusok, kiknek az Isten jelét adá az Égen (É 94)

2 A kristus bizonyos jelét akará adni Istenségének, és magát (É 554)

az Istennek hozájok valo szeretetének jelét, és mint magját az örökké (É 600)

valo gyorsaságunkal. és szorgalmatoságunkal; adgyuk jelét, egészen valo meg gyógyulásunknak. hogy (É 602)

türésnek., és az Isteni szeretetnek jelét (É 889)

hatalmomnak. adgyad azt az utolso jelét. hogy engedelmeskedgyél nekem. és többet (MN 134)

az ö szeretetének leg kisseb jelét nem látá. azonban pedig. az (MN 148)

látni az égen a keresztnek jelét. amidön avilágot fogom itélni, ez (KKU 257)

üdveségének eszközét. azt a gyözedelemnek jelét mely az ördög hatalma ellen (KKU 261)

a proféta, avállán hordozza fejdelemségének jelét. {…} a kereszt valoságal az én (KKU 385)

hatalmomnak, tisztelettel akartam hordozni gyözedelmemnek jelét, és vállamra tenni az üdvességnek (KKU 386)

azt a töviset, mint agyözedelemnek jelét. és én ate fejedre tészem (KKU 423)

a krístus tehát a jonás jelét adá elejekben, és abbol két (KJÉ 654)

változása után., az ember fiának jelét, amellyen érti az anyaszent egy (KJÉ 731)

maga elött vitette. mind gyözedelmének jelét. valamint ezt mondgya jérémiás proféta (IK/A 78)

is valamint az Isteni tiszteletnek jelét, amelyel tartoznak az Istennek, ettöl (C/A 734)

is, valamint az Isteni tiszteletnek jelét, amelyel tartoznak az Istennek, ettöl (C/B 1450)

jeleül – 1

testét., a kit a békeség jeleül osztogattyák el., ugyan ezért is (C/A 846)

jeléül – 3

tartoztak ö néki. az háláadásnak jeléül kivánván ezeket. mellyekböl világoson következik (IK/B 398)

akristus testét. amelyet a békeség jeléül osztogattyak ell. ugyan ezért is (C/B 1534)

békeségnek jeléül, meg ölelték mind azokot. a (C/B 1544)

jeliért – 4

szokás meg tartassék, 2. avigaságnak jeliért, 3 hogy azok az egö (C/A 727)

apüspökök, és a papok, abékeségnek jeliért. meg ölelték mind azokot akiknek (C/A 859)

szokás meg tartassék. 2. vigasságnak jeliért. 3. hogy azok az égö (C/B 1444)

jeliért volt, hanem ugyan akönyörgésért, {…} {…} leg (KSZ 319)

jelinél – 1

nem adatik a jonás proféta jelinél. az után el hagyván öket (KJÉ 671)

jelit – 55

nem veszik. és más féle jelit kivánnyák a szeretetnek, én pediglen (TL 152)

ember, egy kevesé kemény, amint jelit is adta uttyában. mert egy (TL 173)

és szereté, és mindeniknek nagy jelit adá mihent császárá lön. mert (TL 179)

solimán., pedig, hogy még nagyob jelit adhassa neki., benne valo hitelének (TL 179)

{…} A midön ollyan valoságos jelit adgyuk hozája valo szeretetünknek, hogy (É 112)

szeretetel tartozunk néki, és annak jelit is tartozunk adni, a második (É 118)

szemérmeteségének, egy ügyüségének, és alázatoságanak jelit viseli, mivel ö maga nem (É 289)

azt ki nyilatkoztatni, és külsö jelit adni, atöbb gyermeki elött, ajosef (É 294)

mutassa nékünk világosan. ahusveti Communionak jelit, a melyben akristus, egy, és (É 359)

pásztornak szavát. alélek mentöl több jelit veszi az Isten irgalmaságának, annál (É 419)

a kikben változást látunk., és jelit a meg térésnek, a rendeletlen (É 425)

nemzetnek meg szabadulására valo fényes jelit adá, az a jel pedig (É 490)

óldoza büneiböl., valamég abünös valoságos jelit nem adgya, ne tsak szoval (É 513)

vesztesz, más féle hálá adásnak jelit vártam volna tölled, kegyetlen. felelé (MN 131)

hálá adásomot. mint hogy annak jelit kivánod. viszá adom néked azt (MN 131)

a király hozája valo szorgalmatoságának. jelit láttya, ez a király elé (MN 184)

és hadd adhassam minden orában jelit szeretetemnek. ennél egyeb jutalmat nem (MN 186)

mind eddig látom hogy szeretetemnek. jelit. idegenségel veszed. és hogy minden (MN 192)

igyekeznék. hogy adhassa ujjab. ujjab jelit hozája valo szeretetének. azután ismét (MN 200)

gondollya, hogy azal nagy szeretetinek jelit mutattya népéhez. hogy közüllök veszen (MN 200)

igen nagy örömel veszem szeretetednek jelit, mind Etelgiváért. mind magamért., légy (MN 216)

három holnapot, hogy leg kiseb jelit sem láttuk. hogy valaki lakná (MN 226)

hogy ha nem viselik akeresztnek jelit (KKU 272)

hogy ugy hordoztam akeresztet. mint jelit örökös voltomnak, valamint mondgya a (KKU 385)

és ate jovadra mint drága jelit szeretetének. vessed azért akarattya alá (KG 553)

is, mitsoda nagyob fényeségel valo jelit adhatta volna hozánk valo szeretetének (KJÉ 579)

parantsolá néki, mint bélyegit, és jelit ennek a szövettségnek, fenyegetvén azal (KJÉ 612)

ötet szeretni fogják. és akik jelit adgyák szereteteknek bé vévén, és (KJÉ 743)

keresztyéneknek. ugyan ezen szokását. vagy jelit. (character) akarták tehat rövideden. le (VKT 786)

azokot ugy kivánná, mint háláadásnak jelit; ebböl következik tehát világosan, hogy (IK/A 30)

és hogy minden maradéka mindenkori jelit viselné gonoszságának, a melyet soha (IK/A 41)

nem akarni, az egy háziak jelit viselni (IK/A 211)

jó erkölcs meg tanulására. és jelit adgyák jámborságoknak, az iffiak kik (IK/B 475)

Távoztassad el az fösvénységnek minden jelit. az másét magadnak meg ne (IK/B 604)

Ha az Isten bizonyos jelit adná mindenkor akarattyának. az nagy (IK/B 648)

világra el szélyednek. a környülmetélésnek jelit hordozák, mely öket meg külömbözteti (C/A 72)

hartzolni., a mely hartzon nagy jelit mutatá hitének, és vitezséginek (C/A 135)

láthato képen valo bé tellyesedésinek jelit (C/A 145)

igazak, az Isten Atyai gondviselésének jelit vegyék, és az ö üldözöjök (C/A 701)

világra el szélejednek., a környülmetésnek jelit hordozák. mely öket meg külömbözteti (C/B 967)

hartzolni., a mely hartzon nagy jelit mutatá hitének és vitézséginek. machab (C/B 1017)

láthato képpen valo bé tellyesedésinek jelit (C/B 1026)

igazak., az Isten Atyai gondviselésének. jelit vegyék, és az ö üldözöjök (C/B 1425)

fel támadásának, azt az elsö jelit tészi fel. hogy ötven embert (ISZ 259)

tselekedetet. {…} mihent valamely uton járo jelit adta hogy keresztény, és az (KSZ 373)

fent maradgyon., ugy mint, valamely jelit, tiszttségének, vagy valamely ezköszt, amelyel (KSZ 377)

ajánlották a füstölöt az könyörgeseknek jelit, {…} és azután. aszent áldozatot az (KSZ 404)

mi tartunk, hogy a békeségnek jelit. a Consecratio után adták, a (KSZ 409)

akoron kezdék külsö képen, holmi jelit viselni rendgyeknek, noha valoságosan azt (KSZ 423)

most is nem látnok annak jelit. aleg régieb legendakban? mivel azon (KSZ 467)

szent lelket, a melynek láthato jelit láthattyák a nyelvek ajándékiban, a (SUT 500)

különös jelit vette szeretetének. és kedvezésinek, sokan (SUT 553)

egész nap keleten. a kik jelit adtak örömökel, és engedelmeségekel. az (SUT 579)

és a melyben eszének több jelit adá. mint igaz szivének. Agrippa (SUT 604)

véghez is vivé, és hogy jelit adgya hozájok valo jó akarattyának (SUT 610)

jelít – 1

valo tiszteletemnek, ezt az utolso jelít akarom hozája mutatni. szerentsétlen szeretetemnek (MN 121)

jell – 16

avilágot fogom itélni, ez a jell külömbözteti meg az utolso napon (KKU 257)

{…} Mert ez olyan láthato jell melyet a kristus rendelte a (C/A 520)

{…} Mitsoda láthato jell vagyon a bérmálásban (C/A 520)

illik az a négy féle jell. amellyeket meg magyaráztuk (C/B 1091)

volna ez a negy féle jell. amidön attol el szakadtanak, arra (C/B 1093)

{…} Annyiban. hogy ezen jell, és szok által. segittségül hijuk (C/B 1163)

{…} Mert ez ollyan láthato jell. melyet a kristus rendelt, a (C/B 1294)

{…} Micsoda láthato jell. vagyon a bérmálásban (C/B 1294)

E szenttség. mert lathato jell alat magában foglallya az eucháristia (C/B 1299)

kenet szenttség, mivel ollyan láthato jell, mely kegyelmet ád, a pap (C/B 1362)

mond reája. ez a láthato jell, a kegyelem pedig ez, hogy (C/B 1362)

szenttség. mert az ollyan láthato jell. a mely kegyelmet ád, mivel (C/B 1365)

ebböl áll a külsö láthato jell. a (C/B 1365)

melyet ád ez a láthato jell (C/B 1366)

{…} Abban. hogy ollyan láthato jell. mely kegyelmet ád azoknak. kik (C/B 1390)

áldozattyával, az árnyék, és a jell. helyt adot az igazságnak, a (C/B 1454)

jellel – 4

{…} Azon jellel fogadást tésznek hogy soha meg (C/A 802)

mindenkor élt ezzel a láthato jellel., hogy kegyelmet osztogasson a betegeknek (C/B 1362)

mi külsö képen. valamely láthato jellel meg mutatni szivünknek indulattyát. az (C/B 1453)

{…} Azon jellel. fogadást tésznek. hogy soha meg (C/B 1500)

jelnek – 3

melyet ajel. mutat., az ilyen jelnek mondanak ellene, ugyan igy is (KJÉ 593)

tsak egyedül ö adhat aláthato jelnek. olyan erött. hogy természet felet (C/A 501)

Istenem, szent Mark, ezt jó jelnek tartá. hogy az uttya hasznos (SUT 635)

jelre – 2

veria kezeit és erre a jelre a szerzetesek fel kelnek, a (TL 276)

A fiu jö. erre a jelre a földre estenek. és a (SUT 852)

jelröl – 5

meg vala., és valamely bizonytalan jelröl., terhesnek gondolván ötet lenni. tarta (MN 66)

a nyomoruság. aháláadatlant. pedig illyen jelröl lehet meg üsmerni, tudni illik (KKU 378)

kel, az elegendö, arol a jelröl üsmerik meg az emberek hogy (KG 529)

ur kristus. és erröl a jelröl meg űsmeritek. egy gyermeket találtok (KJÉ 612)

Meg üsmerhettyük arol ajelröl ha vagyoné szeretet mi bennünk (C/A 30)

jelt – 46

meg nem éri. a superiorjok jelt adván. egyszers mind el hagyák (TL 276)

imádságoknak, nem harang szoval adnak jelt. mert nálok harang nintsen, hanem (TL 281)

ur Akáznak és mondá kérj jelt magadnak ate uradtol Istenedtöl apokol (É 29)

azokáért azur ö maga ád jelt néktek, Imé egy szüz mehében (É 29)

ez a király nem akara jelt kérni, a meg gátoláé az (É 30)

meg gátoláé az Istent hogy jelt ne adna (É 30)

nem gátolá az Istent hogy jelt ne adna, de nem azö (É 30)

a farisaeusok közül, mondván, Mester jelt akarunk töled látni, ki felelvén (É 201)

nékik, agonosz, és parázna nemzettség jelt keres, és jel nem adatik (É 201)

akarnak ö benne, tsak valami jelt mutasson nékik (É 202)

jelt tölle,. ö pedig hogy látá (É 312)

emberek mikor látták volna a jelt, melyet Jésus tselekedet vala, mondának (É 357)

sidok, és mondának néki, mitsoda jelt mutasz nékünk hogy ezeket tselekeszed (É 363)

ki pedig el árulta ötet jelt adot nékik, mondván. valakit meg (É 464)

az ur Akáznak. mondván. kérj jelt magadnak ate uradtol Istenedtöl, apokol (É 489)

az ur, ö maga ád jelt, néktek, imé egy szüz méhében (É 489)

Isten parantsolattyábol Ákáz királyt, hogy jelt kérne az urtol (É 489)

{…} Miért nem akara jelt kérni ez a Fejdelem (É 489)

ez a fejedelem nem akara jelt kérni, az Isten adaé néki (É 490)

kérni, az Isten adaé néki jelt (É 490)

Az Isten nem tekintvén méltatlanságát jelt ada néki, de nem az (É 490)

{…} két jelt ád, melyekröl meg lehet öket (É 704)

{…} Jelenti azt ajelt; a melyet fognak adni az (É 896)

és az annya. ezt a jelt. szerencsés uttyára magyarázá. azután el (MN 142)

meg fogorn üsmérni ezt a jelt. aválasztatimban. és fel lévén ékesitve (KKU 257)

arra kérék. hogy mutatna valamely jelt. az áerben, de nem hogy (KJÉ 671)

meg romlot. és parázna nemzettség jelt kér. de más néki nem (KJÉ 671)

@: VIII A fariseusok. jelt kivánnak (KJÉ 671)

gyogyit 74 XXIV A fariseusok jelt kérnek. 75 XXV. Egy nehány (KJÉ 778)

hét kenyérel 100 VIII fariseusok jelt kérnek. {…} IX. Egy vakot gyogyit (KJÉ 779)

beszélgetés, ölelgetés, és más egyéb jelt adása hozájok valo szereteteknek. ezeket (IK/B 529)

a földön., hogy az Isten jelt tett réa hogy ötet meg (C/A 69)

életet élt, és az Isten jelt ada reá hogy senki meg (C/A 72)

hagyá akörnyül metelkedést, mint olyan jelt, mely meg külömböztetné Ábrahámot és (C/A 78)

vagy a széket hogy azal jelt adgyon a népnek. hogy az (C/A 443)

a szón közönségesen olyan látható jelt ertenek, a melyet akristus a (C/A 499)

A szenttséget. vagy a külsö jelt.kellé imádni (C/A 538)

a földön., hogy az Isten jelt tett rea, hogy ötet meg (C/B 964)

életet élt., és az Isten jelt ád rea. hogy senki meg (C/B 967)

a környül metélkedést, mint ollyan jelt, mely meg külömböztetné ábrahámot. és (C/B 971)

meg ezen kivül. négy féle jelt kelletet viselni annak atársaságnak. hogy (C/B 1093)

vagy a széket., hogy azal jelt adgyon anépnek. hogy az Isteni (C/B 1237)

a szón közönségesen ollyan láthato jelt értenek, a mellyet a kristus (C/B 1279)

A szenttséget. vagy a külsö jelt kellé imádni (C/B 1308)

kapusoknak, {…} arendelt orákon ök adtanak jelt a könyörgesekre. amidön harangok kezdének (KSZ 401)

térni,, estve felé pedig vespásianus jelt adata. hogy ki ki viszá (SUT 811)

jelül – 17

és fel támadására Izraelben. és jelül, melynek ellene mondatik, és ate (É 85)

az után annak el terjedése, jelül légyen, atöbb vallásoktol valo meg (É 133)

egy nehány álgyut ki lötete jelül, hogy a többi azt meg (MN 25)

volna a lunlei hajoja. azután jelül álgyukbol lötete. és igy tselekedék (MN 33)

föld felé fordittá mint egy jelül a békeségnek., én is hasonlot (MN 226)

nyujttya az arany királyi páltzáját, jelül kegyelmeségének. ugy történék. hogy Esther (KKU 374)

és fel támadására lészen, és jelül tétetik, melynek ellene mondanak. ö (KJÉ 592)

valamely követ tettek. a mezöre jelül, hogy a jó utat meg (KJÉ 593)

hasonlatoságra mondá. valamint hogy jonás jelül volt a ninivitáknak, ugy jelül (KJÉ 654)

jelül volt a ninivitáknak, ugy jelül lészen a farisaeusoknak is, a (KJÉ 654)

mester, és azonal meg tsokolá. jelül. hogy ötet kellene meg fogni (KJÉ 749)

és azt akará hogy igeretének jelül lenne az égen a szivárvány (C/A 75)

szövettséget tett Ábrahámal. a környülmetelkedés jelül lett ennek a szövettségnek (C/A 431)

és azt akará. hogy igeretének jelül lenne. az égen. a szivárvány (C/B 969)

tett ábrahámal. a környül metelkedés. jelül lett. ennek a szövettségnek (C/B 1229)

darabacskánként el osztogattyák. a Communionak jelül (C/B 1503)

az egyeségnek, és a szövettsegnek jelül, hanem a szegényekre valo gondviselést (SUT 647)

Jel
Jelül – 1

el osztogattyák mindennek., a Communionak Jelül (C/A 806)