királyi – 129
kiralyi
kiralyi – 2
Amáziás, Ákás, Manasses, a ki kiralyi székiben viszá térvén, Istenesen hala (C/A 124)
felöl. Ti pedig választot nemzettség kiralyi papság. szent nép vagytok. a (C/A 518)
királyi
királyi – 121
11 lajos király udvarában érkezvén, királyi modon fogadák. és lajos szép (TL 86)
vinnék viszá az országában, és királyi székiben., dom antonio szomoruságal vévé (TL 87)
hogy könnyü volt le tenni akirályi paltzát, de már sokal nehezeb (TL 87)
egészen néki hadná azt a királyi széket, a melyhez oly érdemesnek (TL 88)
az attyát. hogy ülne a királyi székiben, az atya pedig arra (TL 88)
és könyhullatására, meg gyözetvén, a királyi székében viszá üle, és nagy (TL 88)
a mely, klastromban szokták a királyi leányokot tenni, ahoz aklastromhoz. nem (TL 153)
mert azt el mondhatni hogy királyi tiszttség, ura az egész Imperiumnak (TL 258)
a Fiának pedig, A te királyi széked Isten, örökkön örökké: igasságnak (É 62)
makula nélkül valok. az Istennek királyi széke elött (É 79)
Egyiptumba vivék., ahol., ugy mondván, akirályi székben emelték, es ura let (É 295)
királyhoz, és fel kele azö királyi székéböl, és le veté magárol (É 404)
által is részesek, az ö királyi papságában. az által is veszik (É 502)
rendeltettek., ti pedig választot nemzet, királyi papság. szent nemzettség, meg váltatott (É 533)
ragaszkodgyék a világi dolgokhoz, ök királyi papok, mert fel áldozák az (É 534)
tekélleteségit. melyeket jelenté amanna, a királyi, és apapi szenttséget. és hatalmat (É 762)
avizet borra valtoztatta, és egy királyi ember vala, kinek fia beteg (É 810)
láttok, nem hisztek, mondá néki akirályi ember, uram jöj alá minek (É 811)
kitsodák azok. akiket ez a királyi ember példáz (É 811)
hét lelkektöl, kik az ö királyi székének szine elöt vannak, és (É 878)
és nepekböl, és nyelvekböl, álván akirályi szék elött, és a Bárány (É 887)
mondván, üdveség ami Istenünknek, ki akirályi székben ül, és a Báránynak (É 887)
Báránynak, és az Angyalok minnyájan akirályi szék, és a vének, és (É 887)
állatok körül állanak vala, és akirályi szék elött, ortzájokra borulának, és (É 887)
a midön viszá tére. hogy királyi székiben üllyön (MN 45)
meg áldották volt minden féle királyi jó erkölcsökel. és boldogab lett (MN 171)
állani aza jutalom. hanem a királyi székböl, és egy királybol, egy (MN 194)
rendben tett volna, soha a királyi székre. szemeimet nem emeltem. tsak (MN 194)
mentöl érdemetlenebnek tartod magadot a királyi székhez, annál inkáb közelitesz ahoz (MN 195)
közölni ezt a dolgot a királyi vérböl valo fejdelmekel. és a (MN 197)
láttyák hogy anyira lenyomod a királyi felséget,. mitsoda veszedelmet nem hosz (MN 198)
hejában valo ékességnek tartá olyan királyi széken, a melyhez tsak a (MN 199)
ditsöség el nem venni egy királyi szeket mint sem abban ülni (MN 203)
de a király, vitéz. és királyi batorságal lévén. azon meg nem (MN 205)
magát. a melyek nem illettenek. akirályi méltósághoz (MN 210)
érdemlettem. örömest néki hagyom a királyi széket. a melyre nem vágytam (MN 214)
a tanácsot. mivel nem egy királyi ember, hanem Isten s’ ember (KKU 247)
tsufságbol fejér ruhában öltöztete. a királyi korona helyet, töviset tének fejemre (KKU 267)
töviset tének fejemre. és a királyi páltza helyet, egy nád szálat (KKU 267)
tekinteni az ö koronáját. se királyi páltzáját, se azt a körülötte (KKU 296)
választottam, az ég az én királyi székem. és a föld a (KKU 320)
által, a jászolt. nagyobra betsüllém akirályi széknél, mit mondottak én felöllem (KKU 320)
annak nem nyujttya az arany királyi páltzáját, jelül kegyelmeségének. ugy történék (KKU 374)
nyujttya. királyi arany páltzáját., és ha azt (KKU 375)
meg nem tsokoltattya vélek. a királyi páltza pedig nem egyéb hanem (KKU 375)
kereszt. a nyomoruság. azt a királyi páltzát. en aranyoztam meg szenvedésimel (KKU 375)
akirályi székben emelt engemet, akeresztemel is (KKU 386)
arra a végre tselekedtem, hogy királyi páltzává változtassam a keresztnek faját (KKU 386)
Járullyunk azért a kegyelemnek királyi székéhez, hogy irgalmaságot nyerjünk, és (KG 511)
kereszténynek. az is az a királyi törvény, amelyet a kristus adot (KG 522)
volt. oda mene hozája egy királyi ember, kérvén ötet. hogy menne (KJÉ 628)
akarna az Isten fia királyi székiben ülni. és fel állitani (KJÉ 715)
arra tanit. hogy a keresztyenség, királyi papság. a keresztyének mindnyájan papok (VKT 824)
és tsufságot üztek. az ö királyi voltábol, mind azon által. azoknak (VKT 868)
egy olyan gyermek a ki királyi vérböl születet, és arra rendeltetett (IK/A 21)
arra rendeltetett hogy még a királyi páltzát hordoza. a pásztorok közöt (IK/A 21)
betsültem azt az országoknál. és királyi székeknél. és agazdagságot seminek álitottam (IK/A 87)
mélto volna egy királynak. az királyi páltza, és korona viselésére született (IK/B 389)
itéltem azt országoknál, és az királyi székeknél, és semmi gazdagságot, nem (IK/B 446)
tészen a seraphimokrol. Cherubimokrol, a királyi székekröl. uraságokrol. birodalmokrol. hatalmaságokrol., menyei (C/A 48)
a seraphimokot. Cherubimokot, és a királyi székeket, a másodikában, az uraságokot (C/A 48)
vala anépet. miért nem vevének királyi nevet magokra vagy más illyen (C/A 117)
és meg halván, fiát salamont királyi székiben hagyá maga után (C/A 118)
Aristobolusnak., evevé leg elöbször a királyi nevet magára, a babiloniai fogságok (C/A 135)
nem engedé néki hogy a királyi nevet visellye., és el vivé (C/A 136)
a romaiaktol hogy viselhese a királyi nevet és azutan judéában mene (C/A 136)
jobágyokal. noha ezek a fejdelmek királyi nevet viselnek vala, valamint a (C/A 136)
tellyes hatalomal., akik is végtire királyi titulust vevének magokra., és ezeknek (C/A 144)
{…} Enoha királyi nemzettségböl valo volt is de (C/A 155)
válaszon magának, a ki noha királyi nemböl valo volt is; de (C/A 158)
mindenhato beszéded. menyböl jött a királyi székböl (C/A 158)
A Társis és a sziget királyi ajándékokot mutatnak bé: az Arabiaiak (C/A 160)
az Arabiaiak, és a saba királyi ajándekokat hoznak. ugy tettzik mint (C/A 160)
ot örök nyugodalomban vagyon, mint királyi székiben (C/A 193)
„Ti pediglen választot nemzet. királyi papság. szent nemzettség. meg váltot (C/A 235)
az imádságra., ha szinte anyi királyi foglalatosági valának is., az Anyaszent (C/A 688)
János látásibol, aki is latot. akirályi szék közöt, és a négy (C/A 752)
Anyaszent egy ház. választot nemzettségböl, királyi papság, szent népböl álván, minden (C/A 753)
tészen. a seráphimokrol. chérubimokrol. a királyi székekröl, uraságokrol, birodalmokrol. hatalmaságokrol, menyei (C/B 948)
a seraphimokot cherubimokot. és a királyi székeket., a másodikában, az uraságokot (C/B 948)
vala anépet. miért nem vevének királyi nevet magokra vagy más illyen (C/B 1002)
meg halván. a fiát salamont, királyi székében. hagyá maga után (C/B 1004)
a hol meg tére., és királyi székiben viszá tere. és Istenesen (C/B 1008)
aristobolusnak. evevé leg elöbször a királyi nevet magára, ababiloniai fogságok után (C/B 1018)
nem engedé néki. hogy a királyi nevet visellye és vivé áristobolust (C/B 1018)
a romaiaktol., hogy viselhesse a királyi nevet, és azután judéában mene (C/B 1018)
jobágyokal. noha ezek a fejdelmek. királyi nevet viselnek vala. valamint a (C/B 1019)
tellyes hatalomal. akik is végtire királyi titulust vevének magokra. és ezeknek (C/B 1025)
{…} ö noha királyi nemzettségböl valo volt is de (C/B 1034)
anyát válaszon magának. aki noha királyi nemzettségböl valo volt is. de (C/B 1035)
mindenhato beszéded menyböl jöt a királyi székekböl (C/B 1035)
ótt örök nyugodalomba vagyon. mint királyi székiben (C/B 1054)
Ti pediglen választott nemzett. királyi papság, szent nemzettség. meg váltott (C/B 1080)
felöl., Ti pedig választott Nemzettség. királyi, papság., szent nép vagytok., {…} A (C/B 1292)
a ki is látot a királyi szék közöt, és anégy lelkes (C/B 1463)
anyaszent egy ház. választot nemzettségböl. királyi papság. szent népböl álván, minden (C/B 1463)
fia aristobolus, fel ékesitté hatalmát királyi jelekel, mivel akoronát fel tévé (ISZ 275)
amaga Isteni fiuságárol felele, pilátusnak királyi voltárol., meg mondván néki, hogy (KSZ 299)
tevének, a hátára egy gyeként királyi palást helyet. és a királyi (SUT 567)
királyi palást helyet. és a királyi páltza gyanánt egy darab nádat (SUT 567)
pedig hatalmason látták viszá terni, királyi titulusal, és a császárnak nagy (SUT 572)
Tetrárka nevet viselte. de Agrippa akirályi nevet. Herodiáda. a Hérodes felesége (SUT 574)
hogy Romában mennének. hogy ót királyi nevet nyerhesen magának. el készüle (SUT 574)
a ki viszá küldé pilátushoz. királyi palástot adatván reája. tsufságbol (SUT 576)
atyafia, Helcías. és más több királyi vérböl valo fejdelmek, a fö (SUT 581)
viselé. a mely illetlen vala. királyi hivatallyához, és a melyben eszének (SUT 604)
Az Agrippa királyi bö kézel tett tselekedetit Josef (SUT 613)
Ágrippa nagy tiszteletnek tartván látogatásokot, királyi modra fogadá. és vendégelé ezeket (SUT 613)
a theatrumba mene. és a királyi székiben üle., rajta pedig ezüstböl (SUT 616)
sidok ötet kérék Gubernátorjoknak, aki királyi hatalomal igazgatá. azt a tartományt (SUT 664)
háza, uj házakot epitete a királyi udvarháznak. tornátzához közél, onnét meg (SUT 731)
pedig, kostobárnak. és saulnak. kik királyi familiábol valának, sok hadi emberei (SUT 744)
Florus a királyi udvar házhoz szálla. és másnap (SUT 781)
Florus akoron ki menvén a királyi udvarházbol. a maga hadaival., olyan (SUT 783)
töb seregekhez a kik a királyi udvar háznál valának, Azon idöben (SUT 783)
bánák, mivel Manahem egy nap királyi köntösbe menvén a Templomba, Eléázár (SUT 787)
a felsö városba szálla, a királyi udvarház mellé (SUT 793)
Léviás, és sofás ellen, ezek királyi vérböl valok valának, és más (SUT 822)
volt avárosba., azt mind a királyi udvar házba vivék, a Romaiakot (SUT 884)
septemberben végezék el. fö képen akirályi udvar házat kelleték meg venni (SUT 885)
ki bujni, fejér ruhában, és királyi palástba mutatá meg magát, gondolván (SUT 890)
KIRÁLYI
KIRÁLYI – 6
A KERESZTNEK KIRÁLYI UTTYA (KKU 245)
A KERESZTNEK KIRÁLYI UTTYA (KKU 250)
A KERESZTNEK KIRÁLYI UTTYA (KKU 315)
A KERESZTNEK KIRÁLYI UTTYA (KKU 349)
A KERESZTNEK KIRÁLYI UTTYA (KKU 352)
A. KERESZTNEK. KIRÁLYI UTTYA (KKU 398)