Izrael – 213
israel
israelben – 1

romlására. és fel támadására, lenne israelben (É 247)

israelnek – 1

ez azigaz, várja vala az israelnek vigaztalását., tudni illik, amessiást, akit (É 248)

Izrael
Izrael – 96

hogy semit ne tartana. az Izrael királyának, és a syriai királynak (É 29)

és ö benne az egész Izrael népevel, 3 el akará törleni (É 88)

földekre, és legeltetem öket az Izrael hegyén. apatakoknál, és a földnek (É 185)

mezön legeltetem öket. és az Izrael magos hegyein lesznek, az ö (É 185)

a kövér legeltetéseken legeltetnek az Izrael hegyein. Én legeltetem az én (É 185)

példa beszédül veszitek emondást az Izrael földében. mondván. az Atyak ettek (É 204)

szemeit fel nem emeli, az Izrael házának bálvanyira (É 204)

nem küldettem hanem tsak az Izrael házának el veszet juhaihoz, amaz (É 206)

az urnak uttya. hallyátok azért Izrael háza, vallyon nem igazé az (É 209)

fejdelmeknek, és az Izrael fiainak elötte. mért én meg (É 256)

tsinály, ezeket mondgya pedig az Izrael ura, Istene. aveder liszt el (É 275)

a kevélységes Ámánt, (:mert az Izrael szabadulásáért örömest az ö lábai (É 280)

legeltetésiben mulatnának sikemben. mondá néki Izrael, abátyaid a juhokot sikemben legeltetik (É 293)

el. és levelet küldök. az Izrael királyának. ki mikor el ment (É 314)

ruhákot,. el vivé alevelet az Izrael királyának, ez igékel, mikor el (É 314)

ötet pokloságábol, és mikor az Izrael királya el olvasta volna alevelet (É 314)

meg szaggatta volna ruháit az Izrael királlya, hozája küldvén mondá. miért (É 315)

ur Mojsesnek. ezeket mondgyad az Izrael fiainak., ti láttátok hogy menyböl (É 327)

ezeket mondgya aseregek ura. az Izrael Istene, jóbbittsátok meg ati utaitokot (É 334)

hogy meg szentelnétek engem az Izrael fiai elött, bé nem viszitek (É 337)

mondásnak vize, ahol feddöttek az Izrael fiai az ur ellen. és (É 337)

állana, mondá, Illyen balgatagok vagytoké Izrael fiai, nem itélvén, se nem (É 347)

az igazat, halálra kárhoztattátoké az Izrael leányát, térjetek viszá az itéletre (É 347)

szivedet, igy tselekesztek vala az Izrael leányival, és azok félvén, szolnak (É 348)

meg hallá azért az egész Izrael ez itéletet, melyet a király (É 361)

aldozatokot, mondották, ezek ate Istenid. Izrael. ki téged ki hoztak Egyiptus (É 366)

ur Mojsesnek, mondván, szoly az Izrael fiai minden gyülekezetinek, és mondgyad (É 414)

az ur nevében jö, az Izrael királya. és talála Jesus egy (É 434)

esztendö holnapi közöt. szollyatok az Izrael fiainak egész gyülekezetihez., és mondgyátok (É 460)

és áldozza azt estvére. az Izrael fiainak egész sokasága. és vegyenek (É 460)

{…} Mit jelent. az Izrael népének egyiptumbol valo meg szabadulása (É 460)

vére., mely meg szabaditá az Izrael népének elsö szülöteit. az Angyalnak (É 461)

kit bötsülve vettek meg az Izrael fiaitol., és adák azokot a (É 466)

országát se félttse. ellenségeitöl, az Izrael., és a syriai királyok készületektöl (É 489)

a mi ortzánk elött. az Izrael szente (É 510)

az idöben állatodé helyre az Izrael országát? mondá pedig nékik, nem (É 567)

az idöben állittyaé helyre az Izrael országát (É 569)

nékem, én szolgám vagy te. Izrael, mert benned ditsekedem., és mondék (É 669)

hozam Jákobot ö hozája. és Izrael egybe nem gyüjtetik, és meg (É 669)

nemzettségének fel állatására,, és az Izrael söprejének meg téritésére, imé világoságul (É 670)

ezeket mondgya az ur, az Izrael megváltoja, az ö szente, a (É 670)

urért; mert hiv, és az Izrael szentéért, aki téged választot (É 670)

ugy hogy nem nézhetnének az Izrael fiai a Mojses ortzájára, az (É 734)

jöt vala ahetedik holnap, az Izrael fiai pedig az ö varasokban (É 748)

Térj meg Izrael ate uradhoz Istenedhez, mert el (É 754)

ö rollok, én mint aharmat, Izrael virágozni fog mint a liliom (É 754)

ezeren. valának, meg jegyezve, az Izrael fiainak minden nemzetiböl., A juda (É 887)

báttyát választá Isten. hogy az Izrael népének fö papja lenne, jelenté (É 900)

vagyok ate urad Istened, az Izrael szente, ate üdvezitöd (KKU 280)

kiálták ellenem az elöt. ha Izrael királlya szállyon le most a (KKU 348)

az Isten mint bánt az Izrael népével, és azokal. Kik ö (KG 544)

meg fog tériteni. sokakot az Izrael fiai közül. és a ki (KJÉ 604)

laknék, mind addig, valamég az Izrael népe elött. kelletnék néki meg (KJÉ 608)

josef tehát viszá tére az Izrael földére akristusal, és a szent (KJÉ 616)

Istennek fia, te vagy az Izrael királya. felelé néki jesus. azért (KJÉ 622)

nem küldettem másokhoz. hanem az Izrael házának el veszet juhaihoz, ugy (KJÉ 669)

fejdelem kénszeritessék szabadságot adni az Izrael fiainak, az Isten sok féle (KJÉ 735)

Isten szolgálattyára, hanem a bálvanyozo Izrael királyinak követé példáit. és felyül (IK/A 65)

és az ö maradékinak. az Izrael országát., azt olyan ók alat (IK/A 73)

nyilvánságosaban ki tettzik Saulban. az Izrael elsö királyában, az Isten nékie (IK/A 74)

a midön törvényét adá az Izrael népének, akinek rendet szaba. hogy (IK/A 129)

agonoszt közületek, és az egész Izrael halván. meg félemlyék (IK/A 221)

nekik. mert minden ember az Izrael házából, a ki tisztátalanságát szivében (IK/A 285)

Emlékezél, az Izrael királyának jéroboámnak historiájára, ez az (IK/A 325)

azt jóvallá néki hogy az Izrael népének igazgatására. választana. bölcs embereket (IK/A 334)

Salamon halála után, az Izrael népin, tizen kilencz királyok uralkodának (IK/B 426)

munkátol, * azután törvént adván az Izrael népinek, meg parancsolá, mikeppen kellesék (IK/B 483)

népe a sidok. és az Izrael királyi alat 126 (C/A 13)

{…} Menyiböl álla akoron az Izrael népe (C/A 91)

pásztorit, akiket az irás, az Izrael háza kémjeinek. és vigyázoinak nevezi (C/A 108)

Nem. mert az Isten az Izrael népit az ellenségi kezében adá (C/A 116)

népe a sidok. és az Izrael királyi alat (C/A 122)

juda országának. a Jeroboámét az Izrael országának (C/A 122)

városa ajuda országának. és az Izrael országának Samaria (C/A 122)

Az Isten el hagyá az Izrael országában valo népeket is tellyeségel (C/A 124)

Isten anyi tsudákot tett, az Izrael országában éltenek (C/A 124)

gyözedelmét a Juda, és az Izrael királyinak, meg szaporitá egy özvegy (C/A 125)

szinén uszkaltatot. tudtára adá az Izrael királyának a syriai király titkát (C/A 125)

hogy a juda. és az Izrael királyi tudtak hogy ök az (C/A 126)

is meg jövendölék hogy az Izrael országa egészen el pusztulna. hogy (C/A 127)

Az Izrael királyi uralkodának egy más után (C/A 129)

{…} Mitöl vagyon hogy az Izrael királyi száz esztendövel kevesebet uralkodának (C/A 129)

volna a proféták által az Izrael királyit, és a népet, a (C/A 129)

Agoston, az irás öket az Izrael örizöjének nevezi, a kiknek mindenkor (C/A 874)

Isten annyi csudákot tett. az Izrael országában éltenek (C/B 1009)

agoston {…} az irás öket az Izrael. örizöjinek nevezi. a kiknek. míndenkor (C/B 1556)

nem hitták más néven. hanem Izrael fiainak. mivel meg akor tsak (ISZ 180)

Az Izrael népét, mihent felesedni kezdék, azöregek (ISZ 251)

De söt még az Izrael országának, a juda országátol valo (ISZ 262)

terjede azö hatalma, az egész Izrael földén, de söt még az (ISZ 275)

Ditsértessék. az Izrael Istenének szent neve (ISZ 284)

támasza, a maga hazáját, az Izrael népét, és jérusálem városát igen (KSZ 299)

hozta, hogy ábrahamot hitta, az Izrael népéhez valo kegyelmeségéért, az ö (KSZ 414)

nemzetek, a királyok, és az Izrael fiai eleiben vigye, és meg (SUT 526)

hogy veletek beszélhesek. mivel az Izrael reménségiért vagyok ebben a lántzba (SUT 729)

Jánost. és a Zélatorokot, az Izrael udvarában szoritá, és mindenüvé örzöket (SUT 842)

Izraelbe – 1

ö Fiát hogy békeséget hirdessen Izraelbe, hogy birája lenne az élöknek (SUT 534)

Izraelben – 13

sokaknak romlására, és fel támadására Izraelben. és jelül, melynek ellene mondatik (É 85)

mely azt mondgya, hogy aki Izraelben fog uralkodni, a Betlehemben születik (É 96)

néktek, nem találtam enyi hitet Izraelben, mondom pedig néktek, hogy sokan (É 113)

néktek többé emondás példa beszedül Izraelben, imé minden lelkek enyimek, mint (É 204)

hozám, és tudgyon profétát lenni Izraelben. el mene azért Náámán. lovakkal (É 315)

az egész földön. hanem tsak Izraelben (É 315)

napjaiban Izraelben., mikor bé záratott az ég (É 318)

aszszonyhoz, és sok poklosok valának Izraelben. Eliséus proféta alat. és senki (É 318)

mondá néki, te mester vagy Izraelben. és nem tudod ezeket, bizony (É 663)

{…} Azt hogy mester lévén Izraelben, és tanitván anépet, az irás (É 666)

meg válttsák. minden elsö szülöt. Izraelben. az emberek. és az állatok (KJÉ 614)

a lévi nemzettségit választá. az Izraelben lévö elsö szülöttek helyet., ugy (KJÉ 614)

romlására, és fel támadására lenne Izraelben, sok ellen mondásokot szenvedne az (KJÉ 615)

Izraelének – 1

szent pál nevezi az Isten Izraelének, ugyan abban is álitotta fel (É 855)

Izraelért – 1

Isákért a te szolgádért, és Izraelért. ate szentedért, kiknek szolottál meg (É 420)

Izraelhez – 1

tsendeség legyen. Magasztalni kezdé. az Izraelhez valo minden kori jóságát az (SUT 624)

Izraelnek – 32

felöle mindeneknek. akik várják vala Izraelnek válttságát, és hogy el végezének (É 85)

tizen két széken ültök, itélvén Izraelnek tizenkét nemzettségét. és minden aki (É 256)

és Isten félö vala, várván Izraelnek vigasztalását, és a szent Lélek (É 258)

és ditsöségül a te népednek Izraelnek (É 258)

Uram Izraelnek reménsége, minnyájan akik tégedet el (É 427)

magát meg nem szabadithattya. ha Izraelnek királlya, szállyon le most a (É 467)

profétála mondván, Aldot az ur, Izraelnek Istene, mert meg látogatta, és (É 672)

melyet parantsolt vala az ur Izraelnek, elö hozá azért Esdras pap (É 748)

az egy aránsu számok az Izraelnek minden nemzetéböl (É 889)

Storophila. mely jó az Izraelnek Istene, az egyenes szivüeknek. mely (KKU 438)

kezde, mondván. Áldot légyen az Izraelnek ura Istene. mert meg látogatta (KJÉ 607)

légyen a népeknek. és ditsösége Izraelnek (KJÉ 615)

és ditsöség. Áldot légyen az Izraelnek királya. aki az ur nevében (KJÉ 718)

tudgya meg szabaditani, ha az Izraelnek királya, ha ö a kristus (KJÉ 759)

az idöben állitodé fel. az Izraelnek országát.? aki is felelé nékik (KJÉ 771)

korában a földre veré Goliátot. Izraelnek rettentö ellenségit. és az után (IK/A 48)

arany bornyunak, melyet Jéroboam az Izraelnek királya tsinálta vala, ö el (IK/A 52)

az ur Templomában, ahol az Izraelnek Istenét imádgya vala., hüségel ajánlván (IK/A 52)

Elöször az Izraelnek minden királyi közöt kik tizen (IK/A 64)

és az Istentelen Áchábot az Izraelnek királyát követte, a mely gonoszságra (IK/A 65)

mondván hogy többé nem lenne Izraelnek királya, mert mint hogy meg (IK/A 74)

ha el mulatnád, Ákáb. az Izraelnek királya, meg kegyelmezvén (IK/A 327)

és ótt imádgya vala az Izraelnek urát Istenét. oh’ mely szép (IK/A 356)

ö attyokrol Jákobrol, a nevezteték Izraelnek (C/A 84)

{…} Tizenkettöt azért tettek, mert Izraelnek tizen két nemzettségit jelentették. a (C/A 103)

{…} Miképen éltenek az Izraelnek királyi (C/A 124)

valo nézve fel járá magais Izraelnek minden varosát., akristus nem mene (C/A 167)

azoknak kik várják vala az Izraelnek meg szabadulását (C/A 436)

gyermek a népeknek világosága, és Izraelnek ditsösége (C/A 437)

azoknak, kik varják vala az Izraelnek meg szabadulását (C/B 1232)

gyermek a népeknek világosága. és Izraelnek dicsösége (C/B 1233)

fel támasztá, hogy üdvezitöje lenne Izraelnek, keresztelö szent János, a Jésusrol (SUT 624)

Izraelröl – 1

emlékezél meg Ábrahamrol, Isáakrol. és Izraelröl. ate szolgaidrol: kiknek meg esküdtél (É 366)

Izraelt – 9

vezér, ki az én népemet Izraelt vezérellye. akor Hérodes titkon hivatván (É 94)

ha el tekélletted meg szabaditani Izraelt, te teremtetted az eget, és (É 280)

álhasson ha eltekélletted meg szabaditani Izraelt. erös reménsége vagyon népének meg (É 281)

vala, hogy ö szabaditaná meg Izraelt; és most mind ezek felet (É 504)

igéri, hogy örökségül adgya néki Izraelt, de mint hogy ez a (É 855)

avezér. aki az én nepemet Izraelt vezérellye (KJÉ 613)

hogy ö fogja meg szabaditani Izraelt., mind ezek után. nem tudunk (KJÉ 765)

hogy vétkezet. és vétekben ejtette Izraelt., és az ö maradékirol szolván (IK/A 325)

jártanak, a ki is vétkeztette Izraelt. szüntelen a szemire hányván utálatoságal (IK/A 325)

izrael
izrael – 39

és fogva vittek vala az izrael földéböl egy kis leányt, ki (É 314)

néki mondván, ezeket mondgya egy izrael földéböl valo leány. és mondá (É 314)

nem halgatta meg szomot, és izrael nem figyelmezet reám, azért el (KKU 408)

profétának. mutasd meg atemplomot az izrael házának, és had ö magok (KKU 419)

miért kivánnya. meg mutatatni az izrael népének a templom formáját, tudni (KKU 419)

tapasztalását. mely boldogok vagyunk óh izrael, mert az mi Istennek tettzenek (IK/B 395)

oriást, azkitöl retteget az egész izrael népe (IK/B 412)

volna az te birodalmadot. az izrael népen mind örökké. de immár (IK/B 434)

ezekielnél olvasunk, az rettentö,. az izrael népe közöt, az elsök közül (IK/B 619)

nagy példát ád saulrol. az izrael népinek elsö királyárol. az Istennek (IK/B 619)

ezeket ez mai napon. az izrael népit is az philistéusok keziben (IK/B 620)

hogy vétkezet. és vétkeztette az izrael népit. * és még midön az (IK/B 652)

uttyát követték. az ki az izrael népit vétekben hozta (IK/B 652)

népe. a sidok, és az izrael királlyi alat 90 (C/B 930)

{…} mennyiböl állot akoron, az izrael népe (C/B 982)

pásztorit. akiket az irás. az izrael háza kémjeinek. és vigyázoinak nevezi (C/B 996)

nem, mert az Isten az izrael népit. az ellenségi kezében adá (C/B 1002)

népe. a sidok. és az izrael. királlyi alat (C/B 1006)

nevezék juda országának. ajeroboámét az izrael országának (C/B 1007)

városa a juda országának. az izrael országának pedig. sámária (C/B 1007)

el nem hagyá tellyeségel az izrael országában valo népeket (C/B 1008)

gyözedelmet a juda., és az izrael. királlyinak, meg szaporitá egy özvegy (C/B 1009)

szinén uszkáltatot, tudtára. adá, az izrael királyának, a syriai király titkát (C/B 1010)

hogy a juda, és az izrael királyi tudták. hogy ök az (C/B 1010)

is meg jövendölék. hogy az izrael országa. egészen el pusztulna., hogy (C/B 1011)

Az izrael királyi uralkodának egy más után (C/B 1012)

{…} miért hogy az izrael királyi. száz esztendövel, kevesebet uralkodának (C/B 1012)

volna a prophéták által. az izrael királyit, és anépet, a penítentzia (C/B 1013)

elsö apatriárkák ideje, amásodik. az izrael népének, egyiptumbol valo ki menetelétöl (ISZ 173)

nagy tisztelettel volna hozája. az izrael nemzettsége közöt. nem legg kisseb (ISZ 183)

kost tartozot adoban adni, az izrael királyának, áchásnak, és az arabiaiak (ISZ 193)

azt mondgya, hogy salamon az izrael népe közül harmintz ezer mester (ISZ 198)

ezer prosélitánál. több vala az izrael földén (ISZ 209)

a ki is jéhu. az izrael királyának, és élizeus profétának idejekben (ISZ 236)

forintnál, azon kivül, az egész izrael népe, és az idegenek adoznak (ISZ 261)

sokal nagyob veszedelemben vala. az izrael országa, ahol uralkodék (ISZ 262)

nekem leg nevezetesebbeknek lenni. az izrael szokási, közöt, a melyek fent (ISZ 263)

sálmánázár rabságban vitte, a kiket izrael országának nevezték, és noha abenjámiták (ISZ 264)

az egész országban békeség vala, izrael nagy örömben volt, ki ki (ISZ 278)

izraelben – 2

mondván. hogy minden anathema. az izraelben. apapokot illeti. csak a szegény (TL 163)

soha ilyen dolgot nem láttak izraelben, de a farisaeusok. még akor (KJÉ 639)

izraelnek – 15

farfár a Damaskus folyo vizei izraelnek minden vizeinél, hogy azokban mosodgyam (É 315)

székekben ülvén. itélni fogják. az izraelnek egész népit. azt is hozája (KJÉ 707)

arany bornyunak. az mellyet az izraelnek királya, jeroboam csinált vala. ö (IK/B 415)

az urnak templomában imádni az izraelnek Istenét. ajanlván néki szorgalmatosan, mindennek (IK/B 415)

kedves let volna, hanem az izraelnek királyinak uttyokon jára, söt még (IK/B 426)

az ö maradékának igéré az izraelnek országát. ollyan formán igéré, hogy (IK/B 434)

néki az Isten, hogy többé izraelnek királya nem lészen, mivel hogy (IK/B 435)

gonoszt te közülled, hogy egész izraelnek. népe. meg hallya. és meg (IK/B 565)

adcz az Istennek., ákáb. az izraelnek királlya meg kegyelmezvén valamely embernek (IK/B 654)

attyokrol jákobrol, a ki nevezteték izraelnek (C/B 976)

{…} azért tettek tizenkettöt., mert izraelnek tizen két nemzettségit jelentették, a (C/B 991)

okáért mondgya az irás az izraelnek két birái felöl, hogy egyikének (ISZ 212)

mutatni, hogy abban az idöben izraelnek nem lévén királlya, ki ki (ISZ 247)

kik meg ölék isbosethet, az izraelnek királyai, adot vetettek még az (ISZ 259)

bé tellyesedésit, békeséges türésel várák izraelnek meg szabadulását, és a messiásnak (ISZ 284)