[Jeruzsálem] – 595
vö. Hierosolyma
Jerusalem
Jerusalem – 7

hanem a népiért és a Jerusalem városáért. akit meg akarván tartani (É 29)

mind ezek, erre a nemzettségre, Jerusalem, Jerusalem, ki meg ölöd a (É 72)

ezek, erre a nemzettségre, Jerusalem, Jerusalem, ki meg ölöd a profétakot (É 72)

Kely fel világosuly meg Jerusalem. mert el jött a te (É 91)

bé menetele. 181 II Sirattya Jerusalem romlását. 183 (KJÉ 780)

{…} Jerusalem vala fö városa ajuda országának (C/A 122)

Jerusalem mellet, és annak az arrát (SUT 505)

Jerusalembe – 4

Es midön bé ment volna Jerusalembe, fel indula az egész város (É 195)

az Anya tsonttyait az Izátéval. Jerusalembe küldé., némellyek az Izát attyafiai (SUT 600)

@: XXIII Rész szent pál Jerusalembe megyen (SUT 671)

nyolcz vagy tiz napot mulatván Jerusalembe onnét meg indula. és a (SUT 718)

Jerusalemben – 10

imé Magusok jövenek nap keletröl Jerusalemben. mondván (É 93)

közöt, az után viszá térének Jerusalemben. demindgyárt meg nem találák ötet (É 102)

Vagyon pedig Jerusalemben. egy júh mosogato tó. mely (É 211)

mennyi gonoszokot tselekedet ate szenteidnek Jerusalemben, és itten hatalma vagyon apapi (É 255)

{…} Jerusalemben érkezvén. a papi fejdelmektöl. meg (C/B 1231)

Az Isten Jerusalemben küldé amágusokot, akarván azt. hogy (C/B 1231)

{…} A kristusnak, Jerusalemben dicsöségesen valo bé menetelét. szenvedése (C/B 1234)

meg gyujtván a szent Lélek Jerusalemben. el szelyeszték öket a sidok (SUT 514)

lássák., A sidok viszá térének Jerusalemben, és kájus szándekjának a hire (SUT 578)

czenkrisbe nyireté el ahaját. de Jerusalemben kelletet lenni, hogy a templomba (SUT 671)

Jerusalemböl – 2

Az idöben küldenek a sidok Jerusalemböl papokot, és lévitákot, Jánoshoz, hogy (É 25)

és Judaeának minden kastélyibol. és Jerusalemböl, és az ur ereje vala (É 798)

Jerusalemen – 2

kerületin kivül, mert a kristus Jerusalemen kivül fesziteték meg (C/A 104)

akinek akálvaria hegyén kelletet szenvedni, Jerusalemen kivül (C/A 746)

Jerusalemet – 2

addíg valamég az üldözés tarta, Jerusalemet el hagyá. és meg látogatá (SUT 529)

talyba., hagyák el az Apostolok Jerusalemet hogy az egész világra el (SUT 529)

Jerusalemnek – 1

a népnek meg szabadulása, és Jerusalemnek meg épitetése. felöl valo parancsolatnak (C/A 144)

Jerusalemtöl – 1

a tenger szélyin lévö helyeken. Jerusalemtöl fogvást Illiriáig, nem is épitet (SUT 698)

jerusalem
jerusalem – 5

igy panaszolkodék azon város ellen. jerusalem. jerusálem ki meg ölöd a (KJÉ 697)

fogatta volna meg sedeciás királyt jerusalem meg vételekor, az király szeme (IK/B 437)

szabadság a sidoknak hogy a jerusalem kö falait fel álithassák, a (C/B 1014)

amelyben fent voltanak Ábrahámtol fogvást. jerusalem utolso el romlásáig. és azidö (ISZ 172)

hogy ök akristus jövendölésiböl tudták, jerusalem városanak el pusztulását, azert nem (KSZ 305)

jerusalembe – 1

Mojses törvénye szerént. vivék ötet jerusalembe hogy ötet bé mutatnák az (É 258)

jerusalemben – 14

hadgya. romában megyen, és onnét jerusalemben. ahol aklastromban akarja életét el (TL 87)

vitézeknek. és a templaristáknak rendi, jerusalemben vettenek eredet. a malthai vitézek (TL 125)

gerardus nevü franczia 1112 esztendöben, jerusalemben a jövevények. és a szarándokok (TL 125)

a templaristák szerzete jerusalemben kezdödék 1118 esztendöben. nyolcz vagy (TL 125)

után el végezné áldozattyát, a jerusalemben valo halála által mínt olyan (KJÉ 697)

az assiriabéliek meg fogák ötet. jerusalemben, vasban verék, és babiloniába vivék (IK/B 428)

még az rabságtól is, és jerusalemben viszá vivé, az hol szentül (IK/B 428)

valo nézve leg elsöben is jerusalemben mene. meg látni az szent (IK/B 547)

az bálvánt mentenek imádni, ö jerusalemben ment az igaz Isten imádására (IK/B 677)

bizván, és remélvén hogy még jerusalemben viszá térhet, és az Isten (C/A 786)

lelki templomot Csak a mennyei jerusalemben fogja egészen el végezni a (C/B 1005)

jövendölt volt Antiochusrol, hogy a jerusalemben lévö minden kori áldozatot el (C/B 1120)

a sido gyermekek akristust midön jerusalemben ment ditsöségesen, mondván (C/B 1513)

vagy ezüst edényeket vivének magokal jerusalemben, valának még ollyan házak, amelyekben (ISZ 230)

jerusalemböl – 2

és judeanak minden kastélyibol. és jerusalemböl, és az ur erejevala azok (É 596)

tettetésböl, és emberi tekéntetböl. a jerusalemböl jöt sidokra valo nézve, a (SUT 649)

jerusalemen – 1

hajlék. kerületin kivül, mert akristus jerusalemen kivül fesziteték meg (C/B 992)

jerusalemet – 2

az Épha, sok tevéin, kik jerusalemet el lepik, érti annak a (É 93)

hogy midön nabuchodonozor meg vévé jerusalemet. és az sidokot rabságban akará (IK/B 675)

Jerusálem
Jerusálem – 12

abbol. midön azt veti szemére Jerusálem városának. hogy nem engedte fiait (É 73)

tüzel, és éhségel., fel égetvén Jerusálem városát, és a templomot, az (É 805)

kereszttség által, az, a mennyei Jerusálem. a lelkeknek örökös lako hellyek (É 838)

kilentzedik esztendejében Nabugodonozor meg szálván Jerusálem városát. két esztendö mulva azt (IK/A 66)

templom, és Jerusálem egészen el rontaték. és ök (C/A 137)

hogy a menyei Jerusálem falainak tizen két fundamentuma vagyon (C/A 886)

huszadik esztendejében. hogy fel épittsék Jerusálem városát. akor a sidok el (C/B 1026)

Tetrárkával, és más jó akaroival. Jerusálem felé vevé uttyát, a hol (SUT 544)

nagyobra fogják betsülni,: Hogy a Jerusálem városa. nem volna méltatlan kegyelmeséginek (SUT 585)

és avárost fel prédálák, Cestius Jerusálem felé vevé uttyát. Antipátridán mene (SUT 792)

@: XVII Rész Jerusálem a Romaiak ellen valo hadakozáshoz (SUT 805)

@: Jerusálem három részre oszlik (SUT 842)

Jerusálembe – 8

husvéttya, és fel mene Jesus Jerusálembe, és találá atemplomban. az ökröknek (É 363)

és a szamárnak vemhén, menni Jerusálembe (É 435)

közél valo városoknak sokasága is Jerusálembe, el hozván abetegeket, és a (É 592)

a ki ugyan azon esztendöben Jerusálembe mene a husvéti Innepekre. és (SUT 528)

hajora üle, hogy syriába és Jerusálembe menne. hogy ót tölthetné a (SUT 671)

Ephesusba. de mint hogy siete Jerusálembe menni. el butsuzék töllök, mondván (SUT 671)

XII Rész. haboruság Cesareába. és Jerusálembe (SUT 779)

felyeb meg mondok. és aki Jerusálembe ment vala. a maga seregével (SUT 824)

Jerusálemben – 12

ne kelletet volna bé térniek Jerusálemben, hanem egyenesen mehettenek volna Betlehembe (É 96)

mellyet Jesus mondott, midön pedig Jerusálemben volna, husvetban az innep napon (É 363)

Léleknek, és tanoim lesztek nékem Jerusálemben., és az egész Judaeában és (É 567)

szekerén kell jutni a menyei Jerusálemben (KKU 437)

valo nezve leg elöbször is Jerusálemben mene. hogy a szent helyeket (IK/A 199)

bé ne mehesenek a menyei Jerusálemben (C/A 131)

{…} Az Apostolok mindnyájan Jerusálemben lévén., akristus meg jelenék nékik (C/A 192)

az emberektöl tudakozodgyék. se hogy Jerusálemben menyen. hogy ót tanullyon az (SUT 527)

egy ház hístoriájában. szent pál Jerusálemben, és Tharsisban menetelétöl fogvást, szent (SUT 551)

innepekben. mindenünén esze gyülekeznek vala Jerusálemben. agubernátoroknak szokások volt. egy nehány (SUT 633)

a hivek viszá küldék öket Jerusálemben., de silás jobban szereté ót (SUT 648)

vala végben, Berenicza, a huga. Jerusálemben lévén., mindent el követe hogy (SUT 781)

Jerusálemböl – 2

Titus Jerusálemböl Alexándriában mene. és onnét Romában (SUT 892)

járojokal judásal együt aki is Jerusálemböl szököt volt ki (SUT 893)

Jerusálemet – 2

kezdé tanitását a romaiak birták Jerusálemet, és az egész judeát. a (C/A 136)

midön pompéjus meg vette volna Jerusálemet, a sidok mindnyájan azt tartották (C/A 145)

Jerusálemhez – 1

az én házamhoz, Cafár Gamalában, Jerusálemhez 7 mély föld, negyven napi (SUT 512)

jerusálem
jerusálem – 14

máltai szerzet. és a templáristák, jerusálem városa, és a szarándokok oltalmokra (TL 146)

büneinkért, és az Atyáink hamiságiért, jerusálem, és ate néped, gyalazatra vannak (É 268)

Mondgyad dávid királyal, jerusálem lészen az én fö vigasságom (KG 472)

mint is hogy, az egész jerusálem. ajordan körül valo tartomány. és (KJÉ 618)

XXXII Elöre meg mondgya a jerusálem el romlását (KJÉ 696)

panaszolkodék azon város ellen. jerusalem. jerusálem ki meg ölöd a profétákot (KJÉ 697)

XXXII Elöre meg mondgya a jerusálem romlását. 141 (KJÉ 779)

arra kénszeritté hogy el hagyná jerusálem városát, hadat gyüjte hogy el (IK/A 42)

szabadság a sidoknak hogy a jerusálem kö falait fel álithasák, a (C/A 131)

{…} jerusálem vala fö városa a juda (C/B 1007)

országa. egészen el pusztulna., hogy jerusálem városa. és a templom el (C/B 1011)

ki üzettetének, a templom, és jerusálem. egészen el rontaték., és ök (C/B 1019)

idöreis rendelte volt el halálát., jerusálem felé indula, és elöre meg (C/B 1043)

bucsura, {…} amidön Constantius Császár idejében, jerusálem felet egy fényes keresztet láttak (KSZ 418)

jerusálembe – 2

idöt. a honnét. az Innepekre jerusálembe mene, és ót sok csudákot (C/B 1040)

hirámot, aleg hireseb öntöt is jerusálembe hivatá, hogy a templom béli (ISZ 198)

jerusálemben – 19

szekerén kel jutni a menyei jerusálemben. 424 (KKU 352)

szivesen kivánok édes jesusom. menyei jerusálemben jutni. és ez a nyughatatlan (KKU 360)

sem mégyen bé. a menyei jerusálemben (KKU 407)

egyenesen viszen minket a menyei jerusálemben. azt is gondolom uram, hogy (KKU 441)

inepre, lehet hogy ahusvéti innepekre, jerusálemben vala egy nagy tó, a (KJÉ 639)

@: XVII A kristus jerusálemben mégyen a sátoros innepekre (KJÉ 679)

jésus pedig az innep alat jerusálemben érkezvén. atemplomban kezde tanyitani, a (KJÉ 680)

futtya vala mindenek társaságát, és jerusálemben megyen vala. az ur templomaba (IK/A 356)

tisztellyük akristus gyözedelmesen valo bémenetelét. jerusálemben. hasonlo Ceremoniákal., mivel a processiokor (C/A 439)

és atöb esze gyült hivekel jerusálemben. pünkösd napján. ötven nap mulva (C/B 989)

maga mellé vévé, az után jerusálemben mene a husvéti innepekre (C/B 1040)

{…} Mindnyájan viszá térének jerusálemben., és a parancsolat szerént. mind (C/B 1066)

apostolok kezdék ezt a szokást,. jerusálemben, és annak a Conciliumnak végezése (C/B 1157)

gyözedelmesen valo bé menetelét jerusálemben. hasonlo Cérémoniákal., mivel a processiokor (C/B 1235)

mert éppen abban az idöben jerusálemben gyülekeztenek vala a sidok. a (C/B 1241)

az elsö keresztények. kéttség nélkül. jerusálemben. syriai nyelven mondották az Isteni (C/B 1439)

valamint az innepeket, ollyankor anép jerusálemben, atemplomban gyülekezet, amás városokban pedig (ISZ 235)

szent Ilona, azö annya. épittetének jerusálemben, bethlehemben. és mindenüt a szent (KSZ 430)

butsu jarást hagyák, ugy mint jerusálemben. romában, Compostellában. a kilentzedik saeculumban (KSZ 476)

jerusálemböl – 3

valamely panasz hogy ment romában. jerusálemböl romában kelleték. menni, hogy ót (TL 174)

a mioltátol fogvást ki jöttem jerusálemböl a keresztemel. azon idötöl fogvást (KKU 441)

gondolak. magát annak lenni. és jerusálemböl papokot., és lévitákot küldének hozája (KJÉ 621)

jerusálemen – 1

ahalálra adák. fel feszitvén ötet jerusálemen kivül. végtire azok a más (É 297)

jerusálemet – 10

hogy fele se lássa meg jerusálemet; a mint leg gyakrabban ugy (TL 147)

magok hazájában viszá térének. de jerusálemet el kerülék. mert álmokban. meg (KJÉ 613)

A kristus az innepek után. jerusálemet el hagyván. judéának tartományában marada (KJÉ 625)

kilenczedik esztendejiben. nabugodonozor meg szállá jerusálemet. két esztendö mulva meg vévé (IK/B 427)

Nabugodonozor, meg vévén jerusálemet., hogy az ö gyözedelme dicsöségesebnek (IK/B 437)

szerént. meg vevé az országot; jerusálemet fel égeté, annak kö falait (C/B 1013)

királyokon. és más egyéb népeken., jerusálemet meg vevé. a templomot meg (C/B 1017)

kezdé tanyitását. a romaiak birták. jerusálemet, és az egész judeát. a (C/B 1018)

midön pompéus meg vette volna jerusálemet., a sidok mindnyájan azt tartották (C/B 1026)

az országban, aki meg vévén jerusálemet, a sidokot, ado alá veté (ISZ 275)

jerusálemnek – 3

kövekké lesznek, és a menyei jerusálemnek épületében helyheztetnek, ugyan ebben avárosban (KKU 421)

Istenemnek városának nevét, az uj jerusálemnek nevét. mely meny országbol szál (KKU 421)

ki öntöm Davidnak házára és jerusálemnek lakosira, a kegyelemnek. és a (C/A 175)

Jérusalem
Jérusalem – 9

mely ahoz foglaltatot mely most Jérusalem.. és szolgál az ö fiaival (É 354)

meg sebesitette az Ádám vétke, Jérusalem. a honnet ez az ember (É 739)

huszadik esztendejében. hogy fel épittsék Jérusalem városát. akor a sidok el (C/A 146)

anépet. Jérusalem volt az elsö város. nap (SUT 545)

ez az igéje, mivel a Jérusalem lakosi, és az ö fejdelmi (SUT 625)

Nazareanusok más idöhöz tartoznak. ezek Jérusalem el romlása után támadának, Theodoretus (SUT 768)

lakosokal. ki mene avárosbol. és Jérusalem felé vevé uttyát (SUT 820)

mind egészen meg hodittsa. a Jérusalem körül valo helyeket és meg (SUT 837)

aszonyok., ugy tettzék mint ha Jérusalem. az utálatoságnak. és a ferteztetésnek (SUT 840)

Jérusalembe – 20

tsendeségbe hadgyák a mi papjainkot Jérusalembe véghez vinni az Isteni szolgálatot (TL 293)

város fel indula amidön akristus Jérusalembe mene mint egy gyözedelemel (É 195)

Mit tselekedék a kristus mihent Jérusalembe érkezék (É 196)

mentenek vala ö véle Galliláeábol. Jérusalembe. kik mind eddíg tanoi ö (É 509)

a tribunus Celer, viszá vitetnék Jérusalembe, a sidok keziben adasék. a (SUT 664)

szerentsésen Csezáreában érkezék. és onnét Jérusalembe, ót veghez vivé fogadását, köszönté (SUT 671)

ís ót tölteni, hogy azután Jérusalembe vigye az alamisnát melyet gyüjtöt (SUT 684)

azt adatta tudtára pálnak, hogy Jérusalembe. fogságban esik, ahivek is hozája (SUT 703)

tenné magát. és ne menne Jérusalembe, De pál felelé nekik, Mit (SUT 704)

nékik, hogy Ciliciában. Tarsiai volna, Jérusalembe. a Gamaliel lábainál neveltetet, az (SUT 706)

tanáts urak, vádolák elöttem midön Jérusalembe volnék, kérvén arra engemet. hogy (SUT 719)

a mit láttam vala, azután Jérusalembe menék. és fel jártam az (SUT 722)

király, aki gyakorta mégyen vala Jérusalembe, és a kinek atemplom mellet (SUT 731)

Tiberiádesbe szaladni. onnét meg irá Jérusalembe adolognak mi voltát., értésekre adván (SUT 807)

hire igen nagy keserüséget okoza Jérusalembe, mint hogy pedig a hire (SUT 815)

után. János pedig a seregével Jérusalembe érkezék. minek elötte. a Romaiak (SUT 820)

@: XX Rész. Az iduméusok Jérusalembe mennek (SUT 825)

némelyeknek kezeit el vágatá. és Jérusalembe viszá küldé, meg esküvén hogy (SUT 837)

harmadik részt igyekezék fel álitani Jérusalembe, erre valo nézve egy részit (SUT 842)

ahadakozásba valo sok zenebonát és Jérusalembe mene. avárost hogy szállák oda (SUT 863)

Jérusalemben – 41

{…} Jérusalemben, ahol aleg kevélyeb királytol meg (É 95)

meg nem találván, viszá térének Jérusalemben. keresvén ötet, és lön harmad (É 101)

miért marada szüléi hirek nélkül Jérusalemben (É 102)

Imé fel megyünk Jérusalemben, és az Ember Fia el (É 282)

{…} A kristus nem akarván Jérusalemben menni. miért menté azal magát (É 413)

kintsével bir vala. jött vala Jérusalemben imádkozni, és viszá tér vala (É 521)

{…} Miért parantsolá nékik hogy Jérusalemben maradnának. mind addig még el (É 568)

Mit tselekedének az Apostolok kik Jérusalemben valának., a midön meg hallák (É 588)

maga mellé vevé; az után Jérusalemben mene ahusveti innepekre; ót is (C/A 166)

valának, beszelgetvén a kristusal. a Jérusalemben valo halálárol, a midön pedig (C/A 168)

azutan nagy gyözedelmesen mene bé Jérusalemben. szamáron ülvén, a melyet is (C/A 170)

epedig tellyeségel ellenkezik az Apostolok Jérusalemben tartot Conciliumnak parantsolattyával. a mely (C/A 334)

Az Isten Jérusalemben küldé a Magusokot, akarván azt (C/A 434)

az elsö keresztyének kéttség nélkül Jérusalemben syriai nyelven mondották az Isteni (C/A 722)

Apostolok. és atanitványok viszá térének Jérusalemben. és azon házhoz menének. ahová (SUT 497)

hazájában, iffiu korában ment volt Jérusalemben, ahol a farisaeusok részire álla (SUT 513)

Az Apostolok. kik Jérusalemben valának, meg tudván hogy a (SUT 515)

mivel Isaiás profetát olvasta, és Jérusalemben ment volt imádni az Istent (SUT 523)

roszat tet ate szenteidel. kik Jérusalemben vannak, de söt még levelet (SUT 526)

hogy viszá ne tért volna Jérusalemben, mivel az Apostolok oda viszá (SUT 529)

szent Péter viszá érkezet volna Jérusalemben. a környül metélt hivek kérdék (SUT 535)

vitellius Jérusalemben hallá meg a Tibérius halálát (SUT 544)

a város kö falán. onnét Jérusalemben mene, hogy meg látná szent (SUT 549)

Jérusalemben érkezvén, a tanitványok mellé akará (SUT 550)

ö maga nem tanithattya öket. Jérusalemben irá sidó. vagy syriai nyelven (SUT 558)

Jésusnak, tellyes joságal, és akí Jérusalemben láttatot. A levélben kéré hogy (SUT 560)

országában levö sidok, küldenek vala Jérusalemben. mivel azt tudgyák mindenek, hogy (SUT 594)

pénzt szokot idökben viszik vala Jérusalemben. és olyankor sok számuan kisérték (SUT 594)

hogy tisztelettel fogadnák ötet, Mihent Jérusalemben érkezek. aháláadásnak áldozatit ajánlá az (SUT 608)

Kevés idö mulva Agrippa Jérusalemben mene. és a fö papságbol (SUT 614)

is meg fogatá. aki akoron Jérusalemben találkozék, a pogátsák napján fogatá (SUT 614)

tevé helyében, a ki is Jérusalemben érkezvén. Magához hivatá az áldozó (SUT 621)

a kinek fejit vevék, és Jérusalemben vivék, ennél nevezeteseb dolog. mondgya (SUT 622)

és Barnabást. viszá tére tengeren Jérusalemben., ez az álhatatlanság épen nem (SUT 624)

hogy ök. meg más Atyafiakal Jérusalemben mennének az Apostolokhoz és az (SUT 644)

Titus, a kit szent pál Jérusalemben vitte vala el magával. pogány (SUT 647)

mulva hogy festus Czézáréába érkezék. Jérusalemben mene, a hol a fö (SUT 718)

ami Atyáinknak szokási ellen. de Jérusalemben meg fogának, és a Romaiak (SUT 729)

viszá küldé a tiz követeket, Jérusalemben, és meg tartá. Ismaelt, és (SUT 732)

Gallus, a syriai Gubernator, Jérusalemben mene ebben az esztendöben, a (SUT 778)

el szaladának. és bé menének Jérusalemben. Cestius táborba szálla nyoltz száz (SUT 793)

Jérusalemböl – 4

meg sajditván, titkon ki küldék Jérusalemböl, és palestina Cesareába vívék. A (SUT 550)

fegyvert fogván, és segittséget véven Jérusalemböl. a samaritánusok tartományara ütének, sok (SUT 662)

Czézáréában tölté szent pál, érkezék Jérusalemböl egy Agabus nevü keresztyén proféta (SUT 703)

rollad semi levelet nem vettünk Jérusalemböl. se senki abbol az országbol (SUT 729)

Jérusalemel – 1

a nyomoruságos példát. a mely Jérusalemel történt. kevés idövel annak elötte (SUT 896)

Jérusalemet – 4

ettöl a Gubernátortol. bé tölté Jérusalemet és az egész országot pártolásal (SUT 743)

az üdvezitötöl, hogy a midön Jérusalemet ahadak körül veszik ahegyekre szaladgyanak (SUT 796)

a Romaiaké volt. ki vévén Jérusalemet. Massáda. Herodion. és Makeronta kastélyit (SUT 838)

Romaiak pedíg körül vévén falal Jérusalemet. attol nem tartanak hogy a (SUT 866)

Jérusalemhez – 4

Jésus pedig közelgetvén Jérusalemhez, az innepek elött hat napal (KJÉ 716)

vivé a tanitványit tsak közél Jérusalemhez, és onnét az olajfák hegyére (C/A 192)

hol táborba szálla, Gabaon pedig Jérusalemhez tsak két mély föld. A (SUT 792)

örzöket hagya. és az után Jérusalemhez közelgete. és ezen uttyában, igen (SUT 837)

Jérusalemig – 1

véle, a melyet el vesztvén. Jérusalemig kergeté öket, de simonak nem (SUT 835)

Jérusalemnek – 4

kik gyözedelmeskednek a kristusal. Menyei Jérusalemnek, mert jérusálem városa. és a (C/A 227)

gyözedelmes Anyaszent egy háznak, menyei Jérusalemnek, az Isten városának, Ez pedíg (C/A 463)

fiát, és más több eleit Jérusalemnek, ezek minden roszat a samaritánusoknak (SUT 663)

hadakozást. azért hogy idöt adgyon Jérusalemnek. és Judéának. hogy magában szállyon (SUT 807)

Jérusalemröl – 2

{…} Mitsoda Jérusalemröl szól itt aproféta, mitsoda világoság (É 92)

és ate busulásod, ate városodrol Jérusalemröl. és ate szent hegyedröl; mert (É 268)

Jérusalemtöl – 2

napig volna akoporsoban. Betania pedig Jérusalemtöl. közel tizen ött futamatnyi földön (É 390)

tsak három mély földnire volt Jérusalemtöl. harmadik junÿ pedig Jérikoban érkezék (SUT 834)

jérusalem
jérusalem – 12

király, meg haborodék, és egész jérusalem véle, és esze gyüjtvén mind (É 94)

fog az urnak, ajuda, és jérusalem áldozattya, mint az elöbbi napokban (É 257)

a mint emeg is történt jérusalem romlása idejében, Titus birodalma alat (É 836)

A kristus siratá ajérusalem el romlását. mert se meg (KG 512)

az olaj fák hegye, és jérusalem közöt foly, és a gethsemáni (KJÉ 747)

könnyü által látni, hogy jésus, jérusalem meg szállásakor valo nyomoruságokot jövendölé (KJÉ 757)

valaha el felejtelek tégedet ó jérusalem. az én nyelvem meg ragadgyon (VKT 910)

aharag, és az egyenetlenség a jérusalem falain sétalnak szüntelen, avarosban pedig (ISZ 255)

simon, a simeon helyet, hiérosolima, jérusalem helyet (ISZ 270)

ezt a tsudát az egész jérusalem tudgya, magunk sem mondhatunk semit (SUT 504)

öket. Simon a Giorás fia, jérusalem (SUT 839)

állásokot kezde tsináltatni, hogy sietesse jérusalem meg vételit., de nem dolgozhatának (SUT 866)

jérusalembe – 8

lett volna, fel menvén ök jérusalembe az innep napnak szokása szerént (É 101)

és mondá ime fel megyünk jérusalembe és be tellyesednek mindenek, mellyek (É 155)

aszszony állatokot. meg kötözve hozná jérusalembe, és midön az uton menne (É 255)

midön hallották volna. hogy Jésus jérusalembe jö, pálma agakot vének, és (É 434)

XVII jérusalembe megyen a satoros irmepekre 113 (KJÉ 779)

I jérusalembe ditsöségesen valo bé menetele. 181 (KJÉ 780)

@: XIX Rész jérusalembe nagy haboruság és meg oszlás (SUT 821)

@: Rend kivül valo éhség jérusalembe (SUT 862)

jérusalemben – 47

nem ezé, aki üldözi vala jérusalemben azokot akik segittségül hiják vala (É 256)

és imé egy ember vala jérusalemben kinek siméon vala neve. és (É 258)

itéletet itéllyetek, mondának azért némellyek jérusalemben., nem ezé akit meg ölni (É 369)

néki, te vagyé egyedül jövény jérusalemben., és meg nem tudtad a (É 504)

vala nékik szollaniok. valának pedig jérusalemben lako sidok Isten félö férfiak (É 578)

Hogy mit tselekedet Jésus. jérusalemben gyözedelmesen bé menetelétöl fogvást. menyben (KJÉ 601)

A midön még akristus jérusalemben lett volna, egy nicodemus nevü (KJÉ 624)

kezdé nékik mondani, hogy néki jérusalemben kelletnék. menni, ót üldözni fogják (KJÉ 672)

nékiek, hogy ök el mehetnek. jérusalemben. a mikor akarják, de ö (KJÉ 680)

kikre eset volt egy tóróny jérusalemben. hogy pediglen jobban éllyenek az (KJÉ 695)

üllötték. decembernek a kezdetin. jésus. jérusalemben lévén ezen az innepen, a (KJÉ 695)

helyen maradván egy darab ideig, jérusalemben viszá tére, és valahol el (KJÉ 696)

fogadni, mert észre vevék. hogy jérusalemben akarna menni az inepekre., igen (KJÉ 712)

bethániában valo érkezésit meg tudák jérusalemben. és sokan a sidok közül (KJÉ 717)

mely az innepre gyülekezet vala jérusalemben. és a mely meg tudta (KJÉ 718)

A sidokon kivül, kik jérusalemben gyülekeztek vala ahusvéti innepre, valának (KJÉ 719)

másnap pedig regel visza tére jérusalemben., és éhséget érezvén magában, egy (KJÉ 721)

Jésus jérusalemben érkezvén. atemplomban mene, ahol el (KJÉ 721)

küldé azonal. pétert, és janost jérusalemben. és mondá nékik. hogy amidön (KJÉ 737)

hérodeshez küldé, aki is akoron jérusalemben volt, hérodes azon igen meg (KJÉ 754)

el venni a koporso ajtajárol, jérusalemben menének, és meg mondák apapi (KJÉ 764)

mindgyárt fel kelvén, viszá térének jérusalemben. ahol atöbb tanitványokot, esze gyülve (KJÉ 766)

társaságokbol. és egyedül megyen vala jérusalemben. az urnak templomában imádni az (IK/B 415)

egy kalapáts zörgésit sem hallották jérusalemben. atemplom épitésekor, nem hallatik az (C/A 120)

jövendölt volt Antiochusrol hogy a jérusalemben lévö mindenkori áldozatot el fogja (C/A 292)

a sido gyermekek akristust, midön jérusalemben ment ditsöségesen. mondván (C/A 819)

egy kalapács zörgésit sem hallották. jérusalemben, atemplom épitésekor; nem hallatik az (C/B 1005)

varossát. A kristus nem mene jérusalemben a husvéti Innepekre ebben az (C/B 1041)

Azután nagy gyözedelmesen mene bé jérusalemben, szamáron ülvén. a melyet is (C/B 1044)

több szent Aszszonyokal., és több jérusalemben lévö atyafiakal (C/B 1241)

{…} Erröl, némely résziben, a jérusalemben lévö elsö hivek közöt szép (C/B 1386)

bizván, és remélvén, hogy még jérusalemben viszá térhet, és az Isten (C/B 1488)

pünkösdre, és a sátoros innepekre jérusalemben menni, az aszszonyoknak is szabad (ISZ 234)

az irás azt mondgya, hogy jérusalemben, sok lévitákot, papokot. és tselédes (ISZ 252)

atitkos végezésekre. söt még jérusalemben. atemplom kapujánál tették a birák (ISZ 255)

bethlehem városábol származot, ajövendölö anna jérusalemben lakék, noha az Aser nemzettségéböl (ISZ 266)

valának, és nagy ajándekokot külde jérusalemben, annak emlékezetire, hogy a sidok (ISZ 269)

pedig atemplomban valo áldozatért mentenek jérusalemben, de még ezeken kivül, mindenkor (ISZ 277)

a midőn szamáron ment bé jérusalemben, hidegben, melegben, egy aránt utozot (KSZ 295)

valának akoron Isten félö sidok jérusalemben, a kik minden féle országokbol (SUT 499)

Jóppé béli hiveket. a kik jérusalemben mentek volt véle, bizonyságul hivá (SUT 535)

jerusálemi hiveket., a mint hogy jérusalemben találkozék. a midön szent pál (SUT 548)

a templomba tennék a képit, jérusalemben. és (SUT 590)

Izát attyafiai és fiai közül jérusalemben valának. a midön Titus meg (SUT 600)

@: XVI Rész Cumanus gubernator. jérusalemben háboruság (SUT 633)

Galliléaiak samarián menvén keresztül hogy jérusalemben mennyenek, a samaritánusok beléjek veszének (SUT 661)

Gallus eleiben terjeszték panaszokot. ugyan jérusalemben., aki meg halgatván rövidségeket, reménséget (SUT 778)

jérusalemböl – 10

kik gallileának, judéának tartományibol. és jérusalemböl. gyülekeztenek vala oda, a kiknek (KJÉ 635)

és az irás tudok, kik jérusalemböl jöttek vala. ötet magát tarták (KJÉ 653)

tudok., és a farisaéusok kik jérusalemböl jöttek vala. Jésus mellé gyülekezének (KJÉ 668)

Estve felé jérusalemböl kimene, és más nap regel (KJÉ 722)

a kálváriára vivék, a midön jérusalemböl ki mentenek volna, egy Cyrenei (KJÉ 757)

is nagyob, David ki szaladván jérusalemböl, az absolon fel támadásakor, elönkbe (ISZ 255)

az ur menyben menetele után. jérusalemböl a Mesopotámiai Édess városában küldé (SUT 560)

ki annak elötte. nem sokal. jérusalemböl. Antiokiában ment volt. a Jérusálemi (SUT 619)

ki el kisérte volt öket jérusalemböl, leg elöbször Séleuciaban. menének. ahol (SUT 623)

holmi keresztyén sidok Ántiokiaban erkezvén jérusalemböl.., az Apostol el kezdé magát (SUT 649)

jérusalemen – 1

{…} A kristus jérusalemen sirván, tsak a sido népet (É 719)

jérusalemet – 2

és ha ugy nem tekintem jérusalemet. mint örömömnek kezdetit. a menyei (VKT 910)

A Romaiak körül veszik falal jérusalemet (SUT 860)

jérusalemnek – 2

esék, és a mi fiainkra, jérusalemnek, negyven esztendö után valo el (KJÉ 757)

Menynek, Paraditsomnak, szent városnak, új jérusalemnek (C/A 300)

jérusalemtöl – 2

mint hogy nem mesze volt jérusalemtöl, a sidok azt gondolák. hogy (KJÉ 714)

ugyan azon tsillág vezeté öket jérusalemtöl fogvást., mind addig a helyig (C/B 1231)

Jérusálem
Jérusálem – 31

ö fiaival, ama fen lévö Jérusálem pedig szabados. mely a mi (É 354)

{…} Akristus miért sira Jérusálem városán (É 719)

ajövendölésböl, amelyet tett az ur Jérusálem el romlásárol, és a mely (É 720)

és igazságban. és a melynek Jérusálem. és a sion hegye. tsak (É 856)

országa egészen el pusztulna. hogy Jérusálem, és a templom el rontatnék (C/A 127)

idöre rendelte volt el halálát, Jérusálem felé indula. és elöre meg (C/A 170)

tsak világ vegin térnének meg, Jérusálem városa, és a templom. még (C/A 190)

második levelében, azt gondollyák hogy Jérusálem el romlása után irá levelit (SUT 562)

kerittse a házakot. a melyeket Jérusálem mellé épitették volt észak felé (SUT 610)

meg tudván mitsoda szükségben volna Jérusálem. nagy summa pénzt külde a (SUT 621)

a mely háboruság tsak a Jérusálem el romlásával végezödék el (SUT 633)

ellene ennek arendeletlenségnek, mint ha Jérusálem, rend nélkül. és magistratus nélkül (SUT 712)

és hét esztendövel. ött holnapal. Jérusálem meg szállása elött, amidön még (SUT 746)

a négy szelek felöl; szozat Jérusálem ellen, és a Templom ellen (SUT 746)

Jérusálem ellen kiáltozot. a Gubernator ezt (SUT 747)

mely esztendeig tarta, és hogy Jérusálem felet olyan rend kivül valo (SUT 755)

ö pápasága alat let a Jérusálem el rontása, a melyröl fogunk (SUT 764)

fáradságok után, hogy azután a Jérusálem meg szálásához kezdhesen nagyob erövel (SUT 821)

a tartományban többet nem prédálhatának, Jérusálem oltalmára (SUT 821)

egy el veszteknek tarták magokot. Jérusálem anyi reszre el osztot pártosok (SUT 822)

régen. meg vala jövendölve, hogy Jérusálem. és a templom el égettetik (SUT 829)

Vespásiánus azonban, a Jérusálem meg vételéhez készül vala. de (SUT 832)

hogy készülhesen az egész erejével. Jérusálem ellen meni. De a Néro (SUT 834)

feleségit viszá küldék. azután eltávozék Jérusálem tályékárol, és Idumeában viszá tére (SUT 837)

Vespásiánus meg hodoltatván Jérusálem körül valo helyeket. Csézáreában viszá (SUT 838)

Titus Jérusálem eleiben érkezvén, meg akará maga (SUT 846)

@: Titus Jérusálem eleibe érkezik (SUT 846)

egy nehány ütközet volt a Jérusálem falai és kapui mellet. a (SUT 848)

hogy semit nem félne, mivel Jérusálem az urnak szölöje lévén, emberi (SUT 874)

A sidok hadakozása, és Jérusálem meg vétele után. vespásiánus fel (SUT 897)

és apokolbéli szenvedéseket, A melyeknek. Jérusálem el romlása, és a sidok (SUT 899)

Jérusálembe – 39

kelvén azon orában viszszá térének Jérusálembe, és találák egybe gyülve atizen (É 505)

És lön midön Jérusálembe menne. által mene samarián, es (É 744)

keresztyént hogy azokot fogva vihesse Jérusálembe., De a midön az uton (SUT 525)

Léleknek vigasztalásában, szent Péter aki Jérusálembe maradot volt. mind addíg valamég (SUT 529)

tsendes bóldogságba látván a fiát, Jérusálembe mene 44ben., és ót igen (SUT 600)

Szent pál minek elötte korintusbol Jérusálembe indullyon., levelét a Romaiaknak meg (SUT 696)

kötöztetvén a szent Lélek által. Jérusálembe mégyek, nem tudván hogy ót (SUT 701)

tudgyátok meg, hogy kész vagyok Jérusálembe. nem tsak fogságot szenvedni hanem (SUT 704)

mulva meg indulának. és pünkösdre Jérusálembe érének. a mely abban az (SUT 704)

honét a gyalogok viszá térének Jérusálembe. a lovasok pedig követék uttyokot (SUT 710)

több tizen két napjánál hogy Jérusálembe érkeztem. azért hogy eleget tegyek (SUT 711)

magának, tizen kilentz esztendös korában. Jérusálembe viszá tére, és a közönséges (SUT 714)

azután hogy pált meg fogák Jérusálembe. Nero Császár. Porcius festust pálestinába (SUT 717)

a sidoknak, mondá pálnak. akarszé Jérusálembe jöni, hogy ót elöttem meg (SUT 718)

Názárethi Jésus ellen. üldöztem azokot Jérusálembe a kik benne hitenek, azokot (SUT 721)

meg tudván hogy a hivek Jérusálembe, és pálestinában, üldöztetnének ameg keményedet (SUT 741)

Albinus judéának Gubernatorja, Jérusálembe érkezvén. leg elsö gondgya avala (SUT 743)

Egy innep napon. ezek éttzaka Jérusálembe menvén, meg fogák Éléázárnak a (SUT 743)

elötte adolgát. és viszá térvén Jérusálembe. ujra kezdé a sidokal valo (SUT 778)

okot adtanak néki nagy siettségel Jérusálembe mene., nem gondolván azal. hogy (SUT 780)

vallás béli fogadásert maradot volt Jérusálembe (SUT 782)

Ez a Manahem akor érkezék Jérusálembe a maga népivel a midön (SUT 787)

ötven lakosokot talála, a többi Jérusálembe mentek volt. a satoros Innepre (SUT 792)

ót nem érvén, viszá térének Jérusálembe nagy gyözedelmesen. Tacitus, és suetonius (SUT 795)

után mentek volt, viszá térének Jérusálembe. és minden képen azon valának (SUT 797)

fö tiszteket választanak, akik mind Jérusálembe, mind a több tartományokba parantsolyanak (SUT 797)

két ezer gyülevészekel. Titkon pedig Jérusálembe külde. azal vádolván Josefet, hogy (SUT 802)

engedelmeskedik, szabadoson hagyák vélek együt Jérusálembe meni. hogy ót számot adgyon (SUT 803)

fegyvert fogtanak volt ellene, ezeket Jérusálembe küldé. a hol kevésbe mult (SUT 803)

Azonba pediglen. valoságal készülnek vala Jérusálembe ahadakozáshoz, siettségel erösittik vala akö (SUT 805)

tsak ök egyedül fognak uralkodni Jérusálembe, a kik egész szabadságba követik (SUT 828)

a sidok öldöklék egy mást Jérusálembe, és vespásiánus halogatásba vala. hogy (SUT 830)

sok tselédit. és gyözedelemel vivék Jérusálembe. Simon nagy siettségel oda mene (SUT 836)

véghetetlen idegen sidok gyülekeztek vala Jérusálembe. avilágnak minden résziröl. fö képen (SUT 845)

nem az egész sido nemzet Jérusálembe gyülekezék, mint egy tömlötzbe, a (SUT 845)

Dionus azt irja. hogy Jérusálembe sok olyan fold alat valo (SUT 852)

hanem más órszágokrol gyülekeztenek vala Jérusálembe a husvét innepére, a Romaiak (SUT 889)

volna Jérusálembe. arra kéré az áldozo papokot (SUT 890)

vala, mivel Titus nem vala Jérusálembe. Terentíus hozája menvén. és meg (SUT 891)

Jérusálemben – 48

valaki haza vessen minket. valamint Jérusálemben abetegek várták a siloé toja (TL 255)

ebben a holnapban husvét napján Jérusálemben a mi kápolnánkot, azt tudod (TL 293)

mikor szamáron mene bé ditsöségesen Jérusálemben. és mikor meg öleték egy (TL 294)

Anyaszent egyházát érti, a mely Jérusálemben kezdödék. a világoságon érti a (É 93)

a templom meg szentelésinek innepe Jérusálemben, és tél vala, és Jésus (É 416)

akara halála elött. oly gyözedelemel Jérusálemben bé menni (É 435)

hogy a szamárnak vemhén mégyen Jérusálemben, meg mutatván nyilván, hogy ö (É 435)

ez üdveségnek ígéje, mert akik Jérusálemben (É 508)

hasonlo képen meg nyugodtam. és Jérusálemben az én hatalmom. és meg (É 854)

maradando helyet választot sionban., és Jérusálemben meg nyugodot. ahol Salamon maradando (É 856)

{…} Miért mondgya abölts hogy Jérusálemben helyheztette hatalmát (É 856)

hanem ö egyedül megyen vala Jérusálemben. az ur Templomában, ahol az (IK/A 52)

kik mind egybe gyültenek vala Jérusálemben. az ö parantsolattyábol (C/A 27)

tagadák hogy az Isten tsak Jérusálemben akarja hogy imádgyák és szolgályák (C/A 140)

és meg parantsola nékik hogy Jérusálemben maradnának mind addig még a (C/A 192)

{…} Mindnyájan viszá térének Jérusálemben. és a parantsolat szerént mind (C/A 209)

{…} Jérusálemben érkezvén a papi fejdelmektöl meg (C/A 434)

{…} A kristusnak Jérusálemben ditsöségesen valo bé menetelét szenvedese (C/A 438)

több szent Aszonyokal., és más Jérusálemben lévö atyafiakal (C/A 447)

{…} Az apostolok mindnyájan Jérusálemben lévén. a kristus meg jelenék (C/B 1053)

a környül lévö helyekböl is Jérusálemben viszik vala abetegeket, és egéségesen (SUT 506)

volt szabadságokot, és viszá tervén Jérusálemben. különös synagogájok volt. valamint (SUT 509)

az ö beszédit, viszá térének Jérusálemben.,. és samariának egy nehány városiban (SUT 517)

tudták. hogy mit tselekedet volt Jérusálemben, és hogy mitsoda végre ment (SUT 527)

hogy a midön szent pál Jérusálemben mene, a vulgáris esztendönek 37 (SUT 529)

tet az urnak az innepekben, Jérusálemben nagy tisztelettel fogadák, ót tsak (SUT 544)

vevék, tsak két hétig marada Jérusálemben, de azt a kevés idöt (SUT 550)

Évangyéliumot, azt el hihetni. hogy Jérusálemben találkozék 62. a báttyának, a (SUT 562)

meg ölette volna akis Jakabot Jérusálemben. szent Mátyást is meg fogták (SUT 564)

szent Barnabás magokra válalák, hogy Jérusálemben vigyék azt az alamisnát, a (SUT 619)

királyné. akiröl ide fellyeb szollottunk. Jérusálemben érkezvén, igen segitté anépet. ebben (SUT 621)

is. a hitre hiván öket. Jérusálemben érkezvén pedig szerentsésen, igen jól (SUT 644)

midön szent pált meg fogák Jérusálemben a Romai tiszt. azt kérdé (SUT 673)

érkeztenek. apénzt esze gyüjtötték, és Jérusálemben küldötték (SUT 688)

öt esztendötöl fogvást szent pál Jérusálemben nem lakot. és hogy négy (SUT 708)

mert valamint bizonyságot tettél rollam Jérusálemben. ugy Romában bízonyságot kel tenned (SUT 709)

támadását. sok esztendök mulva mentem Jérusálemben, és a nemzetemnek alamisnákot vittem (SUT 711)

a közönséges papokal., és a Jérusálemben lévö fö rendekel. esze veszének (SUT 712)

kérék. hogy leg aláb hozasa Jérusálemben. az itéletre. mert az ö (SUT 718)

kérdettem tölle, hogy ha akaré Jérusálemben menni. hogy ót itéllyék meg (SUT 719)

A népel, a ki mindenünét Jérusálemben megyen vala, esze elegyedvén (SUT 730)

mely idöben. véghetetlen sidok valának Jérusálemben., avilágnak minden részeiröl., egy toronyra (SUT 739)

és okot ada arra. hogy Jérusálemben gyülést tarttsanak. a melyben a (SUT 769)

a sidoknak számát. kik akor Jérusálemben valának meg akárá tudni, azért (SUT 778)

meg. menyi sido volna akoron Jérusálemben hogy azt véghez vihesék, a (SUT 778)

eleiben jöttek volt Jámniaba, ezek Jérusálemben menének. ahol a nép elejekbe (SUT 784)

Josefnek Jérusálemben lévö jó akaroi tudtára adák (SUT 803)

vala, az meg oszlás mely Jérusálemben uralkodék, minden tartományokra el hata (SUT 833)

Jérusálemböl – 5

Akkor jövének hozája Jérusálemböl irás tudok, és farisaéusok mondván (É 330)

az utra mely alá megyen Jérusálemböl Gázaba, ez puszta, és fel (É 521)

egy ember alá megyen vala Jérusálemböl, jerikoba, és atolvajok közé akada (É 737)

Szent péter ki menvén Jérusálemböl, hogy az Anyaszent egy házakot (SUT 531)

mondá neki, meny ki szaporán Jérusálemböl (SUT 706)

Jérusálemen – 4

{…} Jérusálemen az Anyaszent egyházát érti, a (É 93)

néki szentelni akár mely helyen Jérusálemen kivül, azt szabadoson meg tselekedheti (SUT 588)

után.keserves szóval kiáltá, Jaj Jérusálemen. És a midön Albinus kérdé (SUT 746)

azt kiáltoza vala, Jaj, Jaj, Jérusálemen, se soha meg nem haragudot (SUT 747)

Jérusálemet – 10

szerént. meg vevé az országot, Jérusálemet fel égeté. annak kö falait (C/A 129)

sidoknak hogy hazájokban viszá mehetnének. Jérusálemet, és a templomot meg épithetnék (C/A 130)

királyokon, és más egyéb népeken. Jérusálemet meg vevé. atemplomot meg tisztittá (C/A 135)

valo kiáltásit. mind addig valamég Jérusálemet nem kezdék vini. az ö (SUT 747)

hogy mitsoda idöben hagyák el Jérusálemet akeresztyének hanem azt el lehet (SUT 796)

és amidön Titus meg szállá Jérusálemet, akik még avárosba valának, hogy (SUT 796)

leg nagyob szándékja avolt, hogy Jérusálemet magáévá tehese. A zélátorok pedig (SUT 835)

Titust a fiát rendelné hogy Jérusálemet meg szállya. a sidok dolga (SUT 842)

küldé aleg jóbb hadaival. hogy Jérusálemet meg vegye. és el pusztitaná (SUT 844)

a proféták meg jövendölték hogy Jérusálemet meg veszik a midön a (SUT 874)

Jérusálemhez – 5

hegyére. a mely közél vagyon Jérusálemhez, és a getsemáne kertbe mene (C/A 171)

menven. a mely közel vagyon Jérusálemhez, a Romai örzököt ót mind (SUT 785)

hadát egészen ki rendelé,. és Jérusálemhez közelgete. A sidok azon oly (SUT 793)

föld, és hat száz lépésnire Jérusálemhez. mind ezeket joseftöl tudgyuk, a (SUT 845)

hadat, a mely scoposba vala Jérusálemhez közöleb akarván hozni, meg egyenesiteté (SUT 849)

Jérusálemnek – 6

{…} Gyözedelmes Anyaszent egyháznak menyei Jérusálemnek, az Isten városának, a választottak (C/A 227)

még annak idejében a menyei Jérusálemnek épületiben helyheztetünk. és ezen reménségel (C/A 464)

a népnek meg szabadulása, és Jérusálemnek meg épitettése felöl valo parancsolatnak (C/B 1025)

mivel az el romlására lenne Jérusálemnek. és a templomnak. végtire el (SUT 662)

hogy a szerént fog bánni Jérusálemnek minden lakosival. hogy ha a (SUT 837)

a hazának el pusztulását, atemplomnak. Jérusálemnek porá valo létit. a Romaiak (SUT 894)

Jérusálemnél – 1

keleten eröseb város nem volt Jérusálemnél. aváros két hegyen feküt, anak (SUT 846)

Jérusálemre – 1

hogy a Romaiak viszá térnek Jérusálemre, és boszut fognak álláni az (SUT 796)

Jérusálemtöl – 4

mely hatvan futamatni földön vala Jérusálemtöl, és ök szolnak vala egy (É 504)

ugyan azon tsillag vezeté öket Jérusálemtöl fogvást. mind addig a helyig (C/A 434)

Jérikoban érkezék. hét mély földnire Jérusálemtöl, avárost tsak nem pusztán talalván (SUT 834)

innét, ezek nem valának mesze Jérusálemtöl, és Makeronta, a jordanon túl (SUT 893)

jérusálem
jérusálem – 26

sietni., tudni illik a menyei jérusálem felé (É 462)

vagy, azt tudod hogy amidön ajérusálem kapuján ki vivének engemet. a (KKU 325)

mi képen menyek a mennyei jérusálem felé, kérlek uram, tanits meg (KKU 435)

vivén, közelget vala a menyei jérusálem felé, a kristus még meszire (KKU 442)

tágas hely vala, a menyei jérusálem elött, és meg állapodván. akristus (KKU 445)

Azok anyomoruságok a melyekben volt jérusálem, azért hogy meg vetette a (KG 510)

nézve. a halálra készüle, és jérusálem felé vevé uttyát. nagy bátorságal (KJÉ 712)

@: II jésus sirattya. jérusálem pusztulását (KJÉ 718)

ezel meg mutatá, hogy a jérusálem el romlásáért valo keserüsége nagyob (KJÉ 719)

hogy mi történnék jérusálem városával, és az egész sidó (KJÉ 730)

az apostolinak, a mint hogy. jérusálem bé töltvén vétkeinek mértékit. akristus (KJÉ 730)

tizen három száz ezer sidonál, jérusálem városát, amég meg vették, tizen (KJÉ 730)

a koporsokbol ki mentenek, és jérusálem városában, sokaknak meg jelenének (KJÉ 760)

mint péter, vagy is, hogy jérusálem el pusztulásáíg fogna élni., mivel (KJÉ 769)

amint is hogy, szent jános, jérusálem el pusztulása után is életben (KJÉ 770)

205 XIV Elöre meg mondgya jérusálem el pusztulását 205 XV. Meg (KJÉ 781)

mint örömömnek kezdetit. a menyei jérusálem tehát. elsö oka., örömének. és (VKT 910)

és kegyetlenségit Nabugodonozornak, a ki jérusálem meg vételekor el fogatván sédéciás (IK/A 78)

a kristusal. Menyei Jérusalemnek, mert jérusálem városa. és a templom, ezt (C/A 227)

atobiás és a jérémiás könyvében, jérusálem el pusztulása elött, kevés idövel (ISZ 254)

azoknak lako hellyeit, hogy pediglen jérusálem városa fel épülhessen, és népes (ISZ 265)

viszá jövetelek után, hogy pediglen jérusálem városát kö falal, körül vegyék (ISZ 267)

nagy engedelmet, és szabadságot ada jérusálem városának, hogy pediglen magának jobban (ISZ 269)

más ellen valo hadakozásokkor. és jérusálem utolso el romlásakor (ISZ 283)

hazáját, az Izrael népét, és jérusálem városát igen szerette, valamint jó (KSZ 299)

@: XXIV Rész. Titus jérusálem ellen indul (SUT 844)

jérusálembe – 4

maradni, hanem judás viszá tére jérusálembe az Apostolokhoz. pál és Barnabás (SUT 648)

adgya. hogy kevés idö alat, jérusálembe mégyen. hogy a szenteknek vigye (SUT 698)

@: XXVIII Rész szent pál jérusálembe érkezik (SUT 703)

hét ezer rabot fogtanak el. jérusálembe pedig. az oltátol fogvást, amikor (SUT 889)

jérusálemben – 52

vala az ö szüléi esztendönként jérusálemben; ahusvét innep napján, és mikor (É 101)

el marada a gyermek Jésus jérusálemben, és eszekben nem vevék aszüléi (É 101)

lött mind a jérusálemben lakóknak, ugy hogy az a (É 259)

és ti azt mondgyátok hogy jérusálemben vagyon ahely. ahol imádkozni kel (É 339)

ora, mikor sem ehegyen. sem jérusálemben nem imádgyátok az Atyát. tí (É 339)

tselekedet a sidok tartományában. és jérusálemben. kit meg ölték, fel feszitvén (É 502)

foglalatosági meg nem gátollyák. hogy jérusálemben menvén. az Istent ót imádgya (É 522)

hallották volna az Apostolok, kik jérusálemben valának, hogy bé vette volna (É 587)

el indula. és szerencsésen érkezék jérusálemben (MN 88)

tegedet avéteknek rabságábol. a menyei jérusálemben fog vezetni. emeld fel hát (KKU 325)

mentem bé dicsöségesen. a menyei jérusálemben. mivel szükséges volt hogy szenvedgyek (KKU 438)

valának, a midön a mágusok jérusálemben érkezének. az az filosophusok, kik (KJÉ 612)

negyven nap mulva. szent josefel. jérusálemben mene. hogy a meg tisztulásáért (KJÉ 614)

midön tizen két esztendös volna, jérusálemben mene a szent szüzel, és (KJÉ 616)

üsmerösök, se a rokonok közöt. jérusálemben viszá térének keresni, harmad nap (KJÉ 616)

mulata. mivel ahusvéti innepek közelgetvén. jérusálemben mene. ót atemplomban találá a (KJÉ 623)

a kristus sok tsudákot téve jérusálemben. az innepek alat. amelyek hét (KJÉ 623)

ti pediglen azt mondgyátok. hogy jérusálemben kel imádni, akristus ezeket halván (KJÉ 627)

látták volt a tsuda tételit jérusálemben. az innep napokon, ugyan azon (KJÉ 628)

A kristus az után jérusálemben mene. valamely nagy inepre, lehet (KJÉ 639)

mondásibol, hogy akristus nem mene jérusálemben ezekre az innepekre. mivel ez (KJÉ 668)

a melyekre tartoztanak a sidok jérusálemben el menni, azokra az napokra (KJÉ 679)

nem tettzet. hogy nem ment jérusálemben. se a husvéti. se a (KJÉ 679)

vévén öket. mondá nékik, mi jérusálemben menyünk, a hol bé fog (KJÉ 713)

Hogy mit tselekedet jésus. jérusálemben, gyözedelmesen bé menetelétöl fogvást menyben (KJÉ 717)

@: I jérusálemben. gyözedelmesen bé megyen (KJÉ 717)

vagyé tsak egyedül olyan idegen jérusálemben. hogy ne tudnád. mitsoda dolgok (KJÉ 765)

jelenék leg utobszor az apostolinak jérusálemben. parantsolván nékik, hogy ót maradnának (KJÉ 771)

ti bizonyságot fogtok tenni rollam. jérusálemben, az egész judéában, és samariában (KJÉ 771)

viszá térének az olajfák hegyéröl jérusálemben. nagy örömel. ahol tiz nap (KJÉ 772)

az Assyria béliek meg fogák jérusálemben (IK/A 66)

arabságtol is, és viszá vivé jérusálemben: a hol szentül tölté életét (IK/A 67)

a töb esze gyült hivekel jérusálemben pünkösd napján ötven nap mulva (C/A 100)

lelki templomot tsak a menyei jérusálemben fogja egészen el végezni akristus (C/A 120)

kevés idöt, ahonnét az Innepekre jérusálemben mene. és ót sok tsudákot (C/A 165)

Apostolok kezdék ezt a szokást. jérusálemben, és annak a Conciliumnak végezése (C/A 338)

is, Az Apostolok esze gyülvén jérusálemben meg tilták a hiveknek a (C/A 419)

bé ne mehessenek a mennyei jérusálemben (C/B 1014)

tagadták. hogy az Isten csak jérusálemben akarja. hogy imádgyák, és szolgályák (C/B 1021)

beszélgetvén a kristusal az ö jérusálemben valo halálárol. a midön pedig (C/B 1042)

hadgya., meg hagyá nékik hogy jérusálemben maradnának., mivel kevés idö mulva (C/B 1053)

epedig tellyeségel etlenkezik az apostolok jérusálemben tartot Conciliumnak parancsolattyával, a mely (C/B 1154)

is. Az apostolok esze gyülvén. jérusálemben. meg tilták ahiveknek. a vérnek (C/B 1219)

igen nagy kövekböl állot, föképpen jérusálemben, ahol bövsége vagyon anagy köveknek (ISZ 203)

és hogy kevés idö mulva jérusálemben kelletet (ISZ 234)

más közöt, és minden esztendöben jérusálemben küldik vala, az áldozatokra, apapok (ISZ 277)

anyaszent egy ház fent marada jérusálemben tsak nem negyven esztendeig. az (KSZ 306)

számu püspökököt látunk romában, és jérusálemben. abbol el itélhettyük, hogy annak (KSZ 379)

De felix a ki akoron jérusálemben vala, meg elözé ötet, ellene (SUT 673)

azt is mondá nékik hogy jérusálemben menvén. egy nehány esztendök mulva (SUT 706)

sereg gyalognak. a kinek Czézáriábol jérusálemben kel jöni. A nép arra (SUT 782)

@: XXVI Rész nagy éhség jérusálemben (SUT 854)

jérusálemböl – 4

évén. meg parantsolá nékik hogy jérusálemböl el ne mennének, hanem meg (É 567)

szent szüz. és szent josef. jérusálemböl ki menének, minek utánna véghez (KJÉ 615)

szegni a mojses törvényit. némely jérusálemböl valok, tudván hogy mitsoda gyülölségel (KJÉ 681)

nékí, hogy siettségel menne kí jérusálemböl., mivel ót bé nem vennék (SUT 550)

jérusálemen – 3

egész nemzetek közöt, el kezdvén jérusálemen. az után részesité öket abban (KJÉ 770)

a kálvária hegyén kelletett szenvedni, jérusálemen kivül (C/B 1459)

Romában mehesen. Alexandriában akarván menni, jérusálemen mene által, de a midön (SUT 892)

jérusálemért – 1

hanem a maga népiért., és jérusálemért, akit meg akará tartani, azt (É 490)

jérusálemet – 12

a midön Titus meg szállá jérusálemet., a még meg vevé addig (TL 294)

hogy ö fogja meg épitetni jérusálemet. és a templomot (C/A 130)

sidoknak hogy hazájokban viszá mehetnének., jérusálemet, és a templomot meg épithetnék (C/B 1013)

hogy ö fogja meg epitetni jérusálemet, és a templomot (C/B 1013)

fenyegetvén jérusálemet, atöbbi közöt azt mondgya, hogy (ISZ 199)

tsudállyuk, ha Jeremiás. és ézékiel. jérusálemet aréz fazékhoz hasonlittyák, mivel ezek (ISZ 231)

jérusálemet el pusztitták, már annak elötte (ISZ 264)

közi menének lakni, a Cháldéusok. jérusálemet meg vévén., rabságban vivék. mind (ISZ 264)

közül az elsö, meg vévén jérusálemet sok számu sidokot vive rabul (ISZ 269)

vevék a sidok, a midön jérusálemet meg szállák, Cestius olyan siettségel (SUT 795)

hogy mind azok, a kik jérusálemet fogják oltalmazni, azok. mind olyan (SUT 821)

az emberi erönek nem lehet jérusálemet meg venni, közönségesen ezt mondgyák (SUT 859)

jérusálemhez – 4

Mit tselekedék a kristus, midön jérusálemhez közelgete (É 436)

fák hegyére., amely közél vagyon jérusálemhez. és a getsemáne kertbe mene (C/B 1044)

vivé a tanitvánnyit. csak közél jérusálemhez. és onnét az olaj fák (C/B 1053)

fogának tehát nagy siettségel, és jérusálemhez közelgetének husz ezeren, Ananus látván (SUT 825)

jérusálemnek – 6

szerentsétlenségeken. és nyomoruságokon. sokat sirtam jérusálemnek veszedelmén, az emberek halálan szomorkodtam (KKU 266)

az aszonyokhoz. és mondá nékik, jérusálemnek leányi ne sirjatok én rajtam (KJÉ 757)

Szent városnak, új jérusálemnek. Mert a város, és a (C/A 300)

Ki öntöm Dávidnak házára. és jérusálemnek lakosira a kegyelemnek és a (C/B 1047)

{…} Gyözedelmes Anyaszent egyháznak, menyei jérusálemnek., Isten városának. a választottak Anyaszent (C/B 1076)

gyözedelmes anyaszent egy háznak, menyei jérusálemnek. az Isten városának. Ez pedig (C/B 1252)

jérusálemtöl – 7

minden nemzetségek közöt el kezdvén jérusálemtöl (É 512)

a mely tsak anyira volt jérusálemtöl, a menyi utat szabad volt (KJÉ 682)

egy három fertály mély földnire jérusálemtöl (KJÉ 709)

mint egy hat száz lépésnire jérusálemtöl,. mondá két tanitványinak, menyetek akastélyban (KJÉ 717)

menének. harmad fél mély földnire jérusálemtöl. amint az uton mennének, egy (KJÉ 765)

mint azért. hogy távul vannak jérusálemtöl. és atemplomtol., ök azt nem (VKT 910)

kik el szaladának. elöl találván jérusálemtöl öt vagy hat mély földnire (SUT 634)

Jéruselem
Jéruselembe – 1

Quadratus Judéában lévén, Jéruselembe mene ahusvét Innepire, ót mindent (SUT 664)

Jérüsalem
Jérüsalemben – 1

mert épen aban az idöben Jérüsalemben gyülekeztenek vala avilagnak minden részeiröl (C/A 448)

Jérüsálem
Jérüsálem – 1

második részében, azt mondgya, hogy Jérüsálem meg vétele után. Nabugodonozor babyloniában (IK/A 354)


Jeruzsálem l. Hierosolyma