[József] – 332
vö. Joseph
Josef
Josef – 145

Rakotzi Josef fejdelemnek. ebben az országban érkezéséröl (TL 215)

ked meg holt, és Huszár Josef adgya tudtomra az Őtsém Uram (ML 307)

ki légyen az a’ Huzár Josef, a’ ki nékem olyan szomoru (ML 307)

Őtsém és Susi hugomért, de Josef Otsémért tsak fél pohár bort (ML 310)

kettőt, és légyenek Atyoknak őrőmére, Josef Ötsémet is kőszőntőm Atyafi szeretettel (ML 310)

Josef Kedves Őtsém Uram, tudom hogy (ML 318)

Uram nem volna é jo Josef Őtsém Uramnak még más ugyan (ML 318)

el jegyeztetve. kinek neve vala Josef, aDavid házábol, és a szüznek (É 31)

ö városában, fel mene pedig Josef is Galilaeábol. Názaret (É 53)

{…} Mit tanulhatunk a Josef. és a Mária tselekedetekböl, kik (É 82)

tanyit még minket a szent Josef, és aszent szüz példájok (É 82)

mái Évangyélium az iránt, hogy Josef, és mária mitsoda gondolatban valának (É 86)

a szent szüz, és szent Josef amidön észre vévék hogy a (É 102)

a szent szüz, és szent Josef olyan nagy nyughatatlanságban valának, valamég (É 102)

gyermeket, eszerént is volt, szent Josef, a szent szüz férje, Héliásnak (É 232)

{…} Szent Josef miképen vala férje Máriának, mivel (É 234)

{…} Josef férje vala aházaságnak kötele altal (É 234)

Szent Josef. napján. 1 (É 264)

{…} Ez a Josef historiája, nem adé valamely más (É 295)

egy nehány félét, hasonlatoságot látunk Josef és akristus közöt (É 295)

4. Josef. tömlöczben lévén. és véle együt (É 295)

5. Josef meg szabadul a tömlötzböl. és (É 296)

El lehet mondani, hogy mikor Josef házán kivül volt soha ugy (É 485)

a Boldogságos szüz. és szent Josef házaságát (É 488)

el jegyeztetve kinek neve vala Josef a Dávid házábol és a (É 491)

{…} szent Josef miképen vala férje Máriának mivel (É 871)

{…} Josef férje vala aházaság kötele által (É 871)

tizen két ezer jegyeztetet, a Josef nemzetéböl, tizen két ezer jegyeztetett (É 887)

Josef meg menté ahaláltol báttyait. akik (KG 534)

Josef, temetni valo ruhát vévén. le (KJÉ 761)

Josef igen nagy vétekel vádoltaték, vétkesnek (VKT 864)

példa amelyet elödben teszek. a Josef példája, akiis képe volt ajó (IK/A 49)

oda valo urnak, Josef annál az urnál levén, követé (IK/A 50)

ha meg tselekedte volna De Josef keményen meg marada az elsö (IK/A 50)

erköltsök tsak hamar el szélyednek, Josef álhatatosan meg marada a maga (IK/A 51)

az ifiuságban. amelyet meg tartotta Josef egyiptumban (IK/A 226)

Zábulon, Dán, Neptháli, Gad, Ázer, Josef, és Benjamen. és egy leányát (C/A 83)

arra kel vigyázni hogy a Josef familiájábol ket nemzettség lett, mert (C/A 83)

hallá hogy az ö fia Josef hatalmas volna abban az országban (C/A 86)

{…} Miért ment vala Josef Egyiptumban (C/A 86)

{…} Mit tselekedék Josef Egyiptumban (C/A 86)

Miképen tudá meg Jákob hogy Josef uralkodnék egyiptumban (C/A 87)

és ugyan akoron fogadá a Josef két fiát fiainak, Ephraimot. és (C/A 87)

atöb Pátriárkák közi számláltatának., atestét Josef a kanaán földére vivé, és (C/A 87)

{…} Josef hol holt meg (C/A 87)

mind jol bánának vélek, valamég Josef élt, de holta után más (C/A 87)

{…} Mit jelente. a Josef el adatása (C/A 87)

{…} Mit jelente a Josef fogsága és fel emeltetése (C/A 87)

vala a Dávid nemzettségéböl valo Josef nevü embernél. Az Angyal bé (C/A 153)

{…} A David nemzettségéböl. szent Josef hasonlo képen (C/A 154)

{…} Mitsoda hivatalban volt szent Josef. a Boldogságos szüznek férje (C/A 155)

A Boldogságos szüz. és szent Josef viszá téreneké Názáretben azután hogy (C/A 160)

Názárethben, a mely város szent Josef lako helye volt. a kristus (C/A 161)

két esztendös korában Mária és Josef a templomban vivék ötet. akristus (C/A 161)

hanem hogy mindenkor a szent Josef házánál marada. és hogy mind (C/A 162)

{…} Arimathiai Josef nevü gazdag ember a ki (C/A 183)

Josef meg tartotta nékünk. ahecates abderites (ISZ 191)

Josef, ezt aszemekre hányá apogányoknak, mondván (ISZ 274)

Josef, akit Barnabásnak is nevezték, az (SUT 504)

Mind ezekre Josef tanitván minket azt mondgya más (SUT 575)

királyi bö kézel tett tselekedetit Josef fel magasztalván., azok közi számlállya (SUT 613)

anépnek, ugyan azon orában, mondgya Josef a feje felet valo sinorán (SUT 617)

vivék, ennél nevezeteseb dolog. mondgya Josef. nem történt, a Fadus. Gubernatorsága (SUT 622)

a Jehova. nevében üzik valaki. Josef azt mondgya, hogy Judeában bizonyos (SUT 677)

Josef nekünk négy nevezetes munkát hagyot (SUT 714)

mély tudományát. Illyen vala tehát Josef, és illyenek valának az ö (SUT 716)

nem tudgyák hová let. hanem Josef mondgya felölle (SUT 732)

Évangyéliumba, Ezt az Annást mondgya Josef. ugy tekéntették mint leg boldogab (SUT 738)

és mérész ember volt. mondgya Josef. ez a Sadducéusok vallásán volt (SUT 738)

atörvényt és avallást szerették. Ezt Josef mondgya nékünk (SUT 738)

ellenkezet. az Isten törvényével. mondgya Josef. és azt soha meg nem (SUT 745)

Josef azt mondgya, hogy olyan üstökös (SUT 755)

leg inkáb meg tsalatkozának, mondgya Josef. és a mi leg inkáb (SUT 756)

ugy mint Abrahám, Isák, jákob, Josef., Hogy a teremtö hejában támadot (SUT 773)

öt száz ötven ezer személyt, Josef azt tarttya hogy valának ót (SUT 778)

Josef azt erösitti, hogy ha Cestius (SUT 793)

pártolásnak kezdöjét. hogy Idumeába parantsolna. Josef a historikus. a Matthiás fia (SUT 797)

Josef ahistorikus. Galiléában érkezvén, atartományba valo (SUT 798)

prédálni kezdé Galiléát, az után Josef szolgálattyára ajanlá magát, és szabadságot (SUT 799)

hogy had erösithese meg Giskálát, Josef azt néki meg engedé. nem (SUT 799)

adgyák. azt kezdék hirdetni hogy Josef árulo volna,: ugy anyira hogy (SUT 800)

ötet négyen kivül. akoron pedig Josef aluszik vala amaga szállásán., és (SUT 800)

valának leg aláb negyven ezeren., Josef ezeket kotzodni hagyá, a töb (SUT 801)

vévé, ezek kiáltozni kezdének reája, Josef hogy a veszedelmet elkerülhese. a (SUT 801)

magok közöt valo eléb valokot. Josef azokot meg fogatá. es a (SUT 801)

akaroja. tudtára adá ezt néki. Josef mindgyárt meg indula. és egész (SUT 801)

készülne. nagy siettségel. Giskálába mene, Josef pedig meg elégedék azal. hogy (SUT 802)

el hagyák, és fegyvereket a Josef lábaihoz veték. János pedig el (SUT 802)

hogy gyüjtsön hadat. és hadakozék Josef ellen., akinek parantsolatot küldének. hogy (SUT 802)

Giskála, és Tiberiades ellene támadának, Josef azokot eröszak nélkül le tsendesitvén (SUT 803)

hozájok, akik oda érkezvén, aváros Josef ellen támada, a ki Terisében (SUT 803)

mindgyarást hozája tizet avárosnak eleiböl, Josef azokot egy hajoban téteté. és (SUT 804)

Clitus volna az oka atámadásnak, Josef egyet avitézi közül a partra (SUT 804)

irtozván végben nem viheté parantsolattyát. Josef azt látván ugy téteté. mint (SUT 804)

az egyik kezét messék el. Josef azt meg engedé. de ugy (SUT 804)

el vágá amaga bal kezét. Josef illyen formában szerzé viszá Tiberiades (SUT 804)

elis pusztitották volna, hogy ha Josef szán szándékal. azt a hirt (SUT 804)

el érkezének, keves idö mulva, Josef meg ütközék (SUT 804)

két mély földnire volt jotapáthoz. Josef meg tudván avespasiánus szándékját. Jotapátba (SUT 808)

ura lesz az egész Galiléának. Josef sokat beszélvén Jotapátrol. meg nem (SUT 808)

Mihent vespásiánus meg tudá hogy Josef jotapátba volna két vitéz. és (SUT 808)

férhettek, hanem észak felöl. de Josef még azt a részt is (SUT 808)

az erönek, és a sokaságnak, Josef igen nagy siettségel más (SUT 808)

a kik a falt tsinálák. Josef az uj köfal eleiben gerendákot (SUT 809)

a viz szük volt avárosba. Josef pedig hogy meg mutassa nékik (SUT 809)

Josef látván akoron hogy nem volna (SUT 809)

kéré hogy elne hagyná öket., Josef meg gyözetetvén. mind kérések, mind (SUT 809)

hogy kosokal. rontassa a falat. Josef pedig hogy meg gyengittse annak (SUT 810)

vágák a köteleket. és a Josef találmánya haszontalanná let. végtire Josef (SUT 810)

Josef találmánya haszontalanná let. végtire Josef sok égetö eszközt gyüjtete esze (SUT 810)

senki abbol ki ne szaladhason, Josef rendelést tén a falak örzések (SUT 810)

Josef pediglen egy titkos barlangba szalada (SUT 812)

semi bántása nem lészen, de Josef nem mért neki hinni, vespasianus (SUT 812)

hogy elevenen juthason kezihez, Azonba Josef. látván hogy sürgetik. és üsmervén (SUT 813)

magát meg adgya a Romaiaknak, Josef igen szép beszédel akará vélek (SUT 813)

igy mind végig, valamég tsak Josef marada másod magával. az Istennek (SUT 814)

az Istennek különösön valo rendelésiböl, Josef pedig tsak könyen el hiteté (SUT 814)

volna élni mint meg halni, Josef meg szabadulván ebböl a nagy (SUT 814)

Josef meg tudván szándékját, azt izené (SUT 814)

tsalárdnak, vespásiánus hitelt ada a Josef jövendölésinek, annál is inkáb, a (SUT 814)

a hire a volt hogy Josefis ót el veszet volna., az (SUT 815)

és Dionus fel teszik. hogy Josef meg jövendölte volt abirodalmat vespásiusnak (SUT 815)

és segitvén ötet Gorion, a Josef fia, simon, a Gamaliel fia (SUT 823)

a gonoszok. vivék végben. mondgya Josef. a mi annak elötte régen (SUT 829)

melyekre it, ugy tettzik hogy Josef figyelmez (SUT 829)

légiokal is letéteték néki ahitet, Josef pedig azt erösitti, hogy vespasiánus (SUT 838)

utana ditséretet adot volna a Josef bátorságának. és elé beszélette volna (SUT 839)

a melyeket Cestiustol nyerték vala, Josef azt mondgya hogy volt nékik (SUT 846)

Titus békeséget igére a sidoknak Josef által, de ök hallani sem (SUT 850)

magok is azon meg ijedének Josef azt tarttya, hogy talám magokot (SUT 855)

Josef tehát meg kerülvén avárost., és (SUT 855)

aza nevezetes példa. a melyet Josef mond egy aszszonyrol., a ki (SUT 863)

a kö falon által vetteté. Josef pedig meg nem szünék a (SUT 867)

pedig halálan igen örülének, de Josef tsak hamar meg gyogyulván, meg (SUT 868)

Josef akár mint igyekezék is azon (SUT 868)

meg keseredet volna, azt izené Josef által Jánosnak, hogy ha olyan (SUT 873)

azokot ajánlották Josef nem Jánosnak beszélle sidoul. hanem (SUT 874)

pedíg szitokal bestelenségel. felele a Josef beszédire. mondván hogy semit nem (SUT 874)

kéz azt meg nem veheti. Josef felelé ezekre, Épen hozád illik (SUT 874)

akiket fel daraboltál, hihetö hogy Josef Zakariásnak a XI Részire figyelmezet (SUT 874)

vivének magokal. a felsö városba, Josef pedig minden tehettségivel azon vala (SUT 884)

mások. mert nem akarának enni. Josef sok raboknak nyere szabadságot., Titus (SUT 889)

Josef nékünk azt mondgya, hogy ebben (SUT 889)

akoron Romában. és Alexándriában valának, Josef a historikus a ki Romában (SUT 897)

számláltaték, Jonathás azt álittá. hogy Josef mind pénzt. mind fegyvert küldöt (SUT 897)

Josefel – 5

{…} Viszá tére Názáretben szent Josefel. és szent szüzel az Évangyélium (É 103)

öis temeté el. az Arimatiai Josefel együt (É 664)

volt. a Boldogságos szüz szent Josefel Bethleemben menének., mivel Dávid onnét (C/A 156)

rendben. és szegénységben volt szent Josefel együt. ugy anyira hogy tsak (C/A 158)

akaroi közül aváros falaihoz közelgetvén Josefel., hogy a sidokot a békeségre (SUT 851)

Josefet – 20

tsak a’ subscriptiot, látom Huzár Josefet, azon még annál jobban (ML 306)

látá Jákobot siratni a’ fiát, Josefet (ML 307)

közül. és elö állatának kettött, Josefet, ki Barsabásnak hivattatik vala, kinek (É 259)

1 Jákob el küldvén Josefet. hogy kerese fel báttyait, jelentí (É 295)

3. Josefet. irigységböl. és gyülölségböl adák el (É 295)

6. Josefet meg üsmérvén báttyai, imádák ötet (É 296)

nemzé Jákobot, Jákób pedig nemzé Josefet. a Mária férjét, kitöl születtetett (É 869)

szent férjét. a boldog szent Josefet; mivel hogy ez a szent (IK/A 125)

meg irigyelvén meg akarak ölni Josefet. de Ruben a leg nagyobik (C/A 86)

Akoron elö állitának kettöt, Josefet. a ki Barsabásnak hivatatik., kinek (SUT 498)

mind a több tartományokba parantsolyanak. Josefet, a Gorion fiát. és a (SUT 797)

hizelkedék magának. hogy talám még Josefet ki foszthattya a Galiléai Gubernátorságbol (SUT 799)

kiálttyák vala, hogy meg kellene Josefet kövezni. mások hogy meg kellene (SUT 800)

arra akará öket venni. hogy Josefet hadnák el. silás pedig az (SUT 801)

fegyveres embereket külde oda. hogy Josefet meg ölnék a midön a (SUT 802)

pedig Jérusálembe külde. azal vádolván Josefet, hogy sok hadat gyüjtöt esze (SUT 802)

ezer, ött száz emberel., hogy Josefet kénszerittsék (SUT 802)

Galiléában érkezének, olyan szándékal. hogy Josefet eröszakoson is kénszerittsék. ha nem (SUT 803)

egész tartomány nagy rémülésbe esék, Josefet pedig mindenek el hagyák. és (SUT 807)

azon örüle. gondolván. hogy ha Josefet meg foghattya, ura lesz az (SUT 808)

Josefhez – 3

Rész A. B. szüz, és Josefhez valo aitatoságrol 184 (IK/A 13)

A Boldogságos szűzhöz. és szent Josefhez valo áitatoságrol (IK/A 121)

ö szent Annyához. és szent Josefhez., harmintz esztendös koráig ö aki (IK/A 223)

Josefnek – 19

Kedves néném. végit érök Rakotzi Josefnek., már regtöl fogva láttuk hogy (TL 234)

szent szüz mindgyárt tudtára szent Josefnek az Angyal által vet izenetét (É 32)

CSászárnak, parantsolattyára, elméjekben adván szent Josefnek, és Mariának, hogy Bethlehemben menyenek (É 55)

Az ur Angyala meg jelenék Josefnek álmában, mondván, kely fel, és (É 81)

ugyan ezt is teszik szent Josefnek mondot szavai, Gabriel Árkangyalnak, Jésus (É 670)

egész népinek. hogy ugy engedelmeskednék Josefnek valamint néki magának. Ebben a (IK/A 51)

ö szent Anyának., és szent Josefnek: hogy meg tanullyák az ifiak (IK/A 214)

király következék a el felejtven Josefnek, az orszagnak tet szolgálattyát. üldözni (C/A 87)

sokakban jelentették a kristus szenvedésit. Josefnek báttyaitol valo el adattatása, meg (C/A 173)

az Attya fel akará áldozni, Josefnek., a fogság után, ditsöségben valo (C/A 184)

@: A historikus Josefnek historiája (SUT 713)

elötte. azt hirdette volt, hogy Josefnek a volna a szándékja, hogy (SUT 799)

el anyi sok drága portékát, Josefnek tudtára adák., a ki akoron (SUT 800)

pénzt, és vallya meg árulását.Josefnek a vala a szándéka., hogy (SUT 800)

tevén magát, és levelet ira Josefnek. hogy engedné meg., had menne (SUT 801)

Josefnek Jérusálemben lévö jó akaroi tudtára (SUT 803)

Titus jelen lévén. és kedvezvén Josefnek, mondá vespásiánusnak, Hogy ha a (SUT 839)

hasonlo képen bánék. a historikus Josefnek. az anyát is a tömlötzbe (SUT 867)

Josefnek ezek a beszédi igen meg (SUT 874)

Josefnél – 1

szüz valoságosan férjnél volté Szent Josefnél. vagy tsak jegyben voltak (C/A 154)

Josefre – 2

adologban. és ezt a méltóságot Josefre adá, akinek vezeték neve. kabis (SUT 732)

állának. nem kételkedvén abban. hogy Josefre is ne esnék tsak hamarjában (SUT 813)

Josefröl – 1

Mint hogy Josefröl kezdettünk beszélleni. a ki is (SUT 713)

Joseftöl – 2

el vette volna afö papságot Joseftöl, hogy azt Ananiásnak. a Nebedeus (SUT 633)

el vevé a fö papságot Joseftöl. Ananusnak adá. az Annás fiának (SUT 738)

JOSEF
JOSEF – 1

A SZENTEK INNEPEIN. SZENT JOSEF NAPJÁN (É 484)

josef
josef – 87

a pusztában, David júh pásztorságában, josef rabságában, és a tömlötzbe, igen (É 134)

mennyünk Dotáimba., el mene azért josef a báttyai után, és találá (É 293)

jelit adni, atöbb gyermeki elött, ajosef báttyainak gyülölségek, és irigységek, erröl (É 294)

{…} Mit tartasz a josef báttyainak tselekedetek felöl. akik azért (É 295)

sidok tudván azt, hogy a josef házánál neveltetet volt fel, és (É 369)

és Mária, a Jakab, és josef annya, és a zebedaeus fiai (É 468)

lett volna, jöve egy Arimataeai josef nevü gazdag ember; ki öis (É 468)

atestet. és el vévén atestet. josef bé takará azt tiszta gyóltsba (É 468)

kel tselekedni, hogy az Arimataeai josef példájára, birhasuk a kristus testét (É 479)

és hivatalunkot kel keresnünk, valamint josef. aki akristus tanitványának vallá magát (É 479)

életünkel, mint sem szónkal., valamint josef aki mind addig kéré: valamég (É 479)

zárva a világ elött, valamint josef takará azt a szent testet (É 479)

a szent Lélektöl; josef pedig a férje. mivel hogy (É 487)

meg jelenék néki álmában mondván, josef Davidnak fia, ne fély el (É 487)

{…} Mit tanulhatunk a szent josef tselekedetiböl, aki ha semmit észre (É 487)

{…} Mit tanulhatunk a szent josef példájábol, aki hogy betsületét meg (É 488)

üsmerék, és meg vallák vétkeket. josef elött. mondván. méltán szenvedgyük mi (KKU 357)

és agyözedelemért, jutalomul. korona adatik. ajosef jó erkölcse, leg inkáb a (KKU 422)

az apostol. ki tehet ellenünk. {…} josef gyorsaságal. vevé az Istennek segittségit (KKU 429)

josef inkáb el hagyá apalásttyát, és (KG 481)

akit ugyan azon familiábol valo josef nevü ember el jegyzette volt (KJÉ 605)

azt ki nyilatkoztatta. és szent josef észre vévé. hogy terhben volna (KJÉ 608)

meg jelenék néki, és monda, josef, Davidnak fia. ne fély magadhoz (KJÉ 608)

ö szabadittya meg népét büneiböl, josef engedelmeskedvén aparantsolatnak. a feleségével. lakék (KJÉ 608)

a parantsolatra valo nézve. szent josef, a szent szüzel. galiléábol. bethleemben (KJÉ 611)

A szent szüz. és szent josef. még bethleemben valának, a midön (KJÉ 612)

a szent szüz, és szent josef. akristus jésust a templomban vivék (KJÉ 615)

Szent josef, és a szent szüz. álmélkodásal (KJÉ 615)

A szent szüz. és szent josef. jérusálemböl ki menének, minek utánna (KJÉ 615)

ótt maradna ujjab parantsolatig. szent josef azonal engedelmeskedék ennek a parantsolatnak (KJÉ 616)

a maga meg holt. szent josef tehát viszá tére az Izrael (KJÉ 616)

a szent. szüz, és szent josef. el álmélkodának. a midön a (KJÉ 617)

magát a halgatásal, a szent josef házánál, a hivatallyának szolgálattyára, Mind (KJÉ 617)

názareth béli jésus volna. a josef fia. náthánáel felelé néki. jöheté (KJÉ 622)

annya,? az ö attyafiai, jakab, josef. simon. és judás, és ahugai (KJÉ 659)

mondván hát nem ezé a josef fia, nem üsmerjüké az annyát (KJÉ 666)

egy kö koporso. a melyet josef vagatta volt a kö sziklában (KJÉ 761)

holt testet nem tettenek volt, josef. és nicodemus abban tevék ajésus (KJÉ 761)

ezt a nagy vétket a josef fel magasztaltatására fordittá. és gondviselöjévé (C/A 86)

egy josef nevü aki jövendölö, azonal eleiben (C/A 87)

egyiptumban küldeni fiait buzáért kik josef eleiben vitetvén meg üsmeré öket (C/A 87)

a Makabeusok könyveiböl és a josef historiájábol., mind azon által valának (C/A 137)

azt tarttyák. hogy a mit josef és filo irnak a Esseniánusok (C/A 139)

pusztiták, meg lehet látni a josef historiájában hogy mitsoda utálatoságokot tselekedtenek (C/A 146)

meg ís lehet látni a josef historiájában. hogy micsoda utálatoságokot cselekedtenek (C/B 1026)

vala a Dávid nemzettségéböl valo josef nevü embernél. Az Angyal bé (C/B 1031)

{…} A Dávid nemzettségéböl, josef hasonlo képpen (C/B 1032)

{…} micsoda hivatalba volt sz.josef a Boldogságos szüznek férje (C/B 1034)

A Boldogságos szüz. és szent josef. viszszá téréneké názáretben. azután. hogy (C/B 1036)

két esztendös korában. Mária. és josef a templomban vivék ötet. a (C/B 1037)

{…} Arimathiai josef nevü gazdag ember. aki is (C/B 1052)

fel kiáltá télámon örömmel. hogy josef esze gyüjtötte valamenyi buza volt (IJE 137)

Igen könyen felelé apáter. mert josef azt, annak parantsolattyábol tselekedte, a (IJE 137)

el adni buzáért, annak nem josef vala az oka, hanem a (IJE 138)

az orvos doktorokrol., a midön josef meg parantsolá a maga orvosinak (ISZ 178)

volt régenten aszent föld, föképpen, josef. és a szent irás meg (ISZ 189)

szinü köntösöket viseltek, illyen volt ajosef köntöse, és illyen köntösöket viseltek (ISZ 201)

áristocratia, se democratia, hanem amint josef mondgya teocratia, az, az, hogy (ISZ 246)

evolt az oka, hogy szent josef galiléai názáretben lakék. noha az (ISZ 266)

meg tartották vala gyenelogyiájokot, valamint ajosef gyenelogyiájábol ezt láttyuk, noha ö (ISZ 266)

ki amaga nemzettségéböl valo személyt, josef fel tészi, hogy még az (ISZ 266)

üsmérni. ezt a nemzetet, eztet josef bizonyittya Cleárcesel, az (ISZ 268)

közönségesen gyülölték, erröl hires példa, josef, atobiás fia, a ki ptolomeus (ISZ 279)

közöt, példák az apostolok, szent josef, és akristus maga, de söt (ISZ 279)

ö felesége, szent ersébeth, szent josef, szent simon. jövendölö szent anna (ISZ 284)

is tsak kenyeret, philo, meg josef. ezekröl böven beszélnek. és minden (KSZ 304)

a kit némely régiek szent josef testvér attyafiának mondgyák lenni, Az (SUT 521)

adá a Ceron nevü tartományt. josef azt mondgya hogy még ót (SUT 597)

kezdödöt vala, még tarta judéában, josef azt mondgya. hogy egy nehány (SUT 621)

elötte. érkeztek volt korintusba, se josef, se Tacitus erröl nem szolnak (SUT 661)

maradának fogságban mind addig valamég. josef a historikus. Romában nem mene (SUT 713)

nemzet olyan régi volna, valamint josef mondgya, tehát az idegen historikusok (SUT 715)

irtanak volna. Erre valo nézve josef két könyvet ira Appionus ellen (SUT 715)

a ki áitatos volt. mondgya josef. poppéa. a kinek josef anyira (SUT 732)

mondgya josef. poppéa. a kinek josef anyira ditséri áitatoságát., a maga (SUT 732)

jelenték meg, a melyekröl szól josef. azok a tsudák husvét napján (SUT 755)

más fele pedig azokot tartotta. josef pedig hat száz hü, és (SUT 799)

annak a pénznek, minek utánna josef meg igérte volna hogy szándékja (SUT 801)

nem mehetne. meg tudván hogy josef esze gyüjtötte volna anépet a (SUT 802)

hogy fegyvert huznának, kiáltani kezde, josef hátra tekinte. és látván öket (SUT 802)

meg büntessék azokot a gyilkosokot. josef nem engedé, tartván avárosi hadakozástol (SUT 802)

volt adolog. Minek elötte pedig josef rendelést tehetet volna, azok ahadi (SUT 803)

mondá vespásiánusnak, Hogy ha a josef fel szabaditása. az ö jóságához (SUT 839)

lehet itélni annak sokaságát. amidön josef azt mondgya hogy amég avárost (SUT 845)

kik a bástyákrol halgaták a josef beszedit., meg tsufolák ötet, mások (SUT 856)

a Romaiakhoz szökének, a többi josef kabi, és Jesus, a Damneus (SUT 874)

is tsak egy szer esztendöben, josef idejében semi nem volt. hanem (SUT 880)

josefel – 13

szent szüz. nem közlötte, szent josefel, az Angyal által tett izenetet (É 493)

hogy mitsoda formában élne szent josefel, és nem látván modgyát miképen (KJÉ 605)

parantsolatnak. negyven nap mulva. szent josefel. jérusálemben mene. hogy a meg (KJÉ 614)

a szent szüzel, és szent josefel. a kik minden esztendöben oda (KJÉ 616)

volt jésushoz, részt akarván venni. josefel. abban aditsöségben. hogy véle együt (KJÉ 761)

myrhát és aloest véve. és josefel. bé takarák. a jésus testét (KJÉ 761)

minden valami nagy dolog történék josefel, jákobal. és a fiaival., a (VKT 893)

el lehet hini, hogy szent josefel együt dolgozot (C/A 162)

a Boldogságos szüz is szent josefel bethlehembe menének, mivel Dávid onnét (C/B 1034)

rendben. és szegénységben volt. szent josefel együt. ugy annyira hogy csak (C/B 1035)

el lehet hinni hogy szent josefel együt dolgozot (C/B 1037)

és talám a hiteté el josefel hogy áitatos volna, ez a (SUT 732)

külde hozája, ez üsmerettségbe volt josefel. de nem akara ennek is (SUT 813)

josefet – 7

gond viselésed által, valamint szent josefet adád ate egyetlen egy Fiad (É 484)

a hol meg találák Mariát, josefet, és akis gyermeket ajászolyban. és (KJÉ 612)

aki jövendölö, azonal eleiben viteté josefet a király, a ki is (C/A 87)

hogy a fáradcságot szerette, noha josefet igen szerette., mind azon által (ISZ 178)

zavarni a tartománt, ugy hogy josefet meg ölhese. ha az ellen (SUT 799)

vala vespásiánust hogy öletné meg josefet, de semit nem felele kérésekre (SUT 815)

ellenzések ellen is. hozájok küldé josefet hogy jovallaná nékik hogy ne (SUT 855)

josefhez – 2

{…} Az atyák követhetiké jákóbót, josefhez valo különös szeretetiben (É 294)

halgatásabol a melyel volt szent josefhez az Istentöl vett kegyelem iránt (É 488)

josefnek – 13

születésit, a Boldogságos szüznek., szent josefnek, és az attyafiainak szegénységeket, és (É 318)

mellyet Jákob az ö fiának josefnek adott, ót vala pedig ajákob (É 339)

volna az ö Annya Mária. josefnek., minek elötte esze kelnének., terhesnek (É 486)

agyanakodás; gyakorta ók nélkül, szent josefnek, ámbár igasságosnak lássék is lenni (É 488)

{…} Az Angyal miért mondá josefnek. hogy a Mária Fiának Jésus (É 489)

keserüségben esék. az ö férjének josefnek halálán (KKU 269)

@: V Az Isten nyilatkoztattya {…} josefnek. a kristus születésit (KJÉ 608)

angyal. meg jelenék álmában szent josefnek., és tudtára adá. hogy hérodes (KJÉ 616)

volt. a mely földet jákób, josefnek a fiának adta volt régenten (KJÉ 626)

ember, arimáthiai városbol valo. akit josefnek nevezték. avalo hogy etitkon valo (KJÉ 761)

a századostol, parantsolá hogy adnák josefnek a testet (KJÉ 761)

V. Az Isten ki nyilatkoztattya {…} josefnek. a kristus (KJÉ 777)

mint szent lukáts, mivel szent josefnek kétt attya lévén, az egyik (ISZ 213)

josefnél – 3

Boldogságos szüz férjnél volt szent josefnél. mitöl vagyon hogy meg haborodot (C/A 154)

Boldogságos szüz. valoságosan férjnél volté. josefnél. vagy csak jegyben voltak (C/B 1032)

Boldogságos szüz. férjnél volt sz. josefnél, mitöl vagyon hogy meg háborodot (C/B 1032)

josefre – 2

aláb valoé az én familiám? josefre valo nézve, az ephráim nemzettsége (ISZ 183)

@: XXVIII Rész josefre gyanakodnak mind a sidok mind (SUT 868)

josefröl – 1

a menyeit kel ohajtani, valamint josefröl mondgyák hogy igaz, és jó (É 479)

joseftöl – 3

Jésus tsak tisztan Ember volt. joseftöl, és Mariátol születet. valamint mások (SUT 771)

száz lépésnire Jérusálemhez. mind ezeket joseftöl tudgyuk, a kinek vespásiánus meg (SUT 845)

a historiát pedig. a historikus joseftöl tarttyuk. aki minden okokra valo (SUT 899)

Jósef
Jósef – 1

e szerént volt tehát szent Jósef, a Boldogságos szüz férje, Héliásnak (É 870)

jósef
jósef – 1

A szent szüz, és szent jósef. hüségel. meg tartván. a környülmetélesröl (KJÉ 613)


József l. Joseph