a|hol – 740
ahol
ahol – 455

hogy ótt ölelem meg kédet, ahol nem kivántam volna. de azért (TL 26)

remélhetünk, ollyan udvarral vagyon dolgunk. ahol a ministerek minden nap változnak (TL 41)

a ministerek minden nap változnak. ahol ha ma egy dolgot el (TL 41)

foly le ahegyekböl a viz. ahol mink vagyunk táborban. de csak (TL 44)

lehet már csendeseb hely, mint ahol mi lakunk., estve idegen jancsárt (TL 57)

semmi alkalmatosságot, sem mulatnak el. ahol egy nehány polturát nyerhetnek, azért (TL 60)

szokást, hogy lehetne, ót egyesség, ahol hitben, van külömbség, ne kivánnyad (TL 70)

lakást, se sok ideig, mulatást, ahol három, napján hétnek, három vasár (TL 70)

lora ült. és viszá ment, ahol a feleségivel volt szálva egy (TL 76)

törvény volté alykurgus törvénye lacedemoniában. ahol proba esztendöt el lehetet tölteni (TL 81)

romában megyen, és onnét jerusalemben. ahol aklastromban akarja életét el tölteni (TL 87)

idötöl fogvást sátorok alat lakot. ahol még is az egésségre valo (TL 89)

volna, de meg vannak ollyanok. ahol a fogok meg nem sirosodot (TL 93)

mert nem tudok ollyan országot. ahol az aszszonyok olly érdemesen visellyék (TL 99)

mert ótt vagyon ollyan hely, ahol meg teremne, és a nagy (TL 101)

el bövülne, valamint más országokban. ahol ót is cak lassanként kezdették (TL 102)

mindenüt keres magának ollyan helyt ahol épithessen azért seprü agakot. hintenek (TL 104)

ollyan mint az ízraéliták tábora. ahol egy puska szót sem hallani (TL 106)

nekik magok királyok vagyon, és ahol minden féle tudományok. és mesterségek (TL 106)

az elizéus mezején lévö lelkek, ahol még mahumet tanyitása szerént is (TL 114)

késöbben aratnak. voltam ollyan tartományban. ahol a buzát majusban arattyák. de (TL 115)

térvén, azon faluban meg szál, ahol a leányt nevelték. akit is (TL 131)

volt ot verték fel sátorokot ahol akarták, és ót addig (TL 132)

nagy mulattságom volt a faluban. ahol voltam szüreten, leg nagyob gyönyörüségem (TL 138)

fogvást. a táborbol viszá jöttünk, ahol. is sok veres foglyoknak kellete (TL 154)

ingerli, hogy jobban volna ót ahol nincsen, és igy soha a (TL 155)

után. a mennyei lakadalomban vitte. ahol agyönyörüségnek. és az örömnek pohárábol (TL 202)

egy nagy palotán. ki nyujtoztattuk, ahol isteni szolgalat volt harmad napig (TL 204)

zártuk. és egykis házban tettük., ahol leszen mind addig. még szabadcság (TL 204)

és a sátorok alá vivé. ahol meg vendegelé a fejdelmet. ebéd (TL 225)

hagyuk Isten akarattya alá magunkot, ahol nintsen emberi reménség ót vagyon (TL 256)

udvara olyan mint egy iskola, ahol nagy rendet tartanak. már ezután (TL 266)

vannak. fö képen olyan helyeken, ahol a Császárok szoktak lakni. ugy (TL 274)

sok templomok vannak ahol iskolák lévén. atörvényt tanittyák, vannak (TL 274)

nagy örömel kisérik ötet atemplomba, ahol az imán. (a pap) egy (TL 279)

vannak olyan testámentumba hagyot fundátiok. ahol bizonyos számu kutyákot. matskákot tartanak (TL 284)

kárhozották nagy egö tüzbe vettetnek, ahol azö börök mindenkor (TL 285)

latni, olyan helyre viteté magát ahol meg láthatá tegnap hogy a (TL 287)

ha ötet birhatná amaga hazájában, ahol néki szép köntösöket tsináltatna, egy (TL 290)

kápolna. azon ahelyre vagyon épitve, ahol a kristus koporsoja volt, azt (TL 293)

annál inkáb közelittünk az örökkévalosághoz., ahol is végezödik a halando élet (É 10)

betsületekben, és az vakságnak setéttségében, ahol tsak az álom látásal hizlallyák (É 11)

kötelét, ezek Bethániában lönek, ajordanontul., ahol János keresztel vala (É 25)

inkáb ártalmas mint hasznos, és ahol az életnek nevekedését kellet volna (É 38)

és a Menyei dolgokrol foglalatoskodék, ahol már bizonyos volt az ö (É 71)

{…} Jérusalemben, ahol aleg kevélyeb királytol meg tudakozák (É 95)

Magusoknak meg mondák a helyet, ahol a proféták szerént kelleték születni (É 96)

töredelmes, és alázatos sziv legyen, ahol nintsen Isteni szeretet, és nintsen (É 160)

és nintsen utálása avéteknek, és ahol nintsen meg utálása avéteknek, ót (É 160)

ne gyüjttsetek magatoknak kintset eföldön, ahol arosda, és a moly meg (É 162)

a moly meg emészti, és ahol a lopok. ki ássák, és (É 162)

pedig magatoknak kintset az égben, ahol sem a rosda. sem a (É 162)

moly meg nem emészti, és ahol a lopok ki nem assák (É 162)

s’ el nem lopják, mert ahol a kintsed vagyon, ótt vagyon (É 162)

és szeretetet gondol ót lenni ahol nintsen, aszeretetet tselekedetel bizonyittyák meg (É 171)

kezdék nyoszolyákban abetegeket széllyel hordozni, ahol hallyák vala ötet lenni, és (É 176)

tiszteletben tartani az Isten házát, ahol ollyan dolgokot láthatni, a mellyeket (É 196)

a kereszttséget, és a penitentziát, ahol a lelkek meg mosogattatnak akristus (É 212)

föképen a szent oltári szenttséghez, ahol akristus jelen vagyon, aki örömest (É 226)

adgyák akereskedöknek. kik Egyiptumba vivék., ahol., ugy mondván, akirályi székben emelték (É 295)

atyámtol, ki menyekben vagyon, mert ahol ketten. vagy hárman esze gyülnek (É 323)

ez az ellen mondásnak vize, ahol feddöttek az Izrael fiai az (É 337)

mondgyátok hogy jérusálemben vagyon ahely. ahol imádkozni kel. mondá néki Jésus (É 339)

és vivé a vatsorálo házban:, ahol ö lakik vala, és tévé (É 387)

hanem még azon helyen vala ahol Márta eleibe ment vala. a (É 390)

azért midön oda ment volna ahol Jesus vala. látván.. ötet, alábaihoz (É 390)

és meg nem találtok, és ahol én vagyok, ti oda nem (É 406)

és meg nem találtok, és ahol en vagyok, ti oda nem (É 406)

akor engedelmeskedni. a mikor akarja. ahol ö akarja, és ami formában (É 414)

nevek. a menyekben iratatnék fel, ahol örökös ditsöségben élnének (É 427)

lennünk az ollyan szent helyhez, ahol az Isteni Felség lakozik., és (É 437)

szenvedésiben, aki ót akar lenni ahol vagyon, ollyannak kel lenni, a (É 437)

ö alája vettettek, a menyegben, ahol ötet láttyák az Angyalok és (É 441)

nemzeteknél fog predikáltatni. és apoklokban., ahol az ö igasságát fogják örökké (É 441)

kinek asztalához akarunk menni, és ahol önnön magát kel vennünk, ez (É 456)

a kaifáshoz, a papi fejedelemhez. ahol az irás tudok. és a (É 466)

a menyei haza felé igazgassa, ahol örökösön fogunk lakni. hogy ha (É 481)

tengerében ohajtani azt a partot ahol vár minket, hogy bé tölttsön (É 521)

pedig gallilaeában mene, a hegyre, ahol rendelte vala nékik Jesus, és (É 529)

tehát a menyben minden hatalmát, ahol ö a feje az Angyaloknak (É 530)

az ajtok bé téve volnának, ahol a tanitványok egybe gyültek vala (É 540)

abban a mennyei legeltetö helyben., ahol egész sereg juhaidot esze fogod (É 545)

tekénti azokot a szép helyeket ahol el megyen, illyen akeresztyéni élet (É 547)

ami sziveink az eget tekinttsék, ahol avaloságos öröm vagyon., a mi (É 551)

még mennyekben fel nem mene, ahol az Attyának jóbb keze felöl (É 554)

hogy a kristus menyekben felment, ahol az Attyának jóbján vagyon. és (É 571)

bé tölté az egész házat, ahol ülnek vala, és jelenének nékik (É 578)

akereszten valo áldozatnak gyakorlása, és ahol kommunikálnak a hivek, évén abünök (É 618)

és mindenek alája vettetnek, amennyekben, ahol láttyák ötet az Angyalok, és (É 662)

Évangyéliumát, és a föld alat. ahol örökké fogják azö ellenségei érezni (É 662)

néktek ujonnan szuletnetek, a szél ahol akarja ót fuj. és a (É 663)

az Anyaszent egyházban, a kereszttség, ahol avizben mártatnak, az Atyának, a (É 665)

az égböl jött volna alá, ahol a meg erösittetik a kristus (É 682)

amelyekben nagyob valoságal lakik, és ahol munkálodgya azokot anagy titkokot., és (É 720)

tsak képei alelkek meg szeplösitésének, ahol uralkodik, arosz kivánságnak, kevélységnek, tisztátalanságnak (É 721)

nézve ót. pogány modra élnek. ahol az Istenre nem hajtanak, és (É 723)

járora, aki nem szükséges ót, ahol tsak fél rész vagyon. aki (É 743)

közben járó az olyan kötesben, ahol valaki szabad akarattyábol köteledzi valamire (É 744)

ha ameg történik némelykor, hogy ahol. avéteknek bösége volt, ót az (É 760)

minden tselekedetinket. és magunk viselésit, ahol nem uralkodik ez az Isteni (É 793)

e földön ezt a parantsolatot. ahol nem lehet hogy ateremtet állathoz (É 794)

azért ismég a Galilaeai kánába, ahol avizet borra valtoztatta, és egy (É 810)

nékem szolgál, engem kövesen., és ahol én vagyok. ót lészen az (É 851)

az urnak az az öröksége ahol fog maradni (É 854)

mondhatni még, hogy a hely ahol nyugszik, és az örökség a (É 854)

sionban., és Jérusálemben meg nyugodot. ahol Salamon maradando templomot épitete. és (É 856)

sionnak, és szent városnak nevezi. ahol az Istent imádgyák. valoságal. lélekben (É 856)

lakik, mint nyugodalmának helyében, és ahol fog lakni örökösön szenttyeiben (É 856)

helyheztetve. a királyok királyának szeke, ahol a Dávid székiben ül a (É 856)

székiben ül a kristus. és ahol uralkodik örökösön a valoságos házán (É 856)

mind a mértekleteséget ki rekesztik, ahol pedig akristus nintsen, atanitványinak nem (É 876)

az örökké valo boldogságot értette, ahol uralkodni fog választattiban, és ahol (É 881)

ahol uralkodni fog választattiban, és ahol az ö választatti uralkodni fognak (É 881)

a menyei Hierarchia szerént igazgattatik, ahol minden a szeretet, és az (É 888)

kevelység. és eröszak tétel nélkül, ahol tsak az Istennek ditsöségire. és (É 888)

tapogatva járnak, ót keresvén aboldogságot. ahol nintsen, és ót nem keresik (É 891)

nintsen, és ót nem keresik ahol vagyon, ugy anyira, hogy a (É 891)

valo joszágában ki vinné öket, ahol együt tölthetnének ha tsak egy (MN 9)

mindnyájan az ebédelö palotára menének. ahol az asztalt teritve találák, octávius (MN 12)

kéri, hogy olyan helyre helyheztesse, ahol nem lészen veszedelmes. három napot (MN 24)

mint is kerm plimuthban érkezvén. ahol ahajok várták ötet. eleonorát, lunlei (MN 24)

a spanyol hajo. buenos airesben. ahol érdeme szerént valo nagy vigasságal (MN 25)

barátságal. olyan helyröl valo vagy, ahol hüségel vannak avaloságos királyokhoz. tsudálom (MN 26)

tiszt érkezet volna buenos ayresból, ahol gondolá lenni atyát. és szeretöjét (MN 27)

vala eleonora után a hajojáig., ahol akará az attyának elé beszélleni (MN 42)

a sultán haremjiben vivének minket. ahol az aszonyai laknak. és tsak (MN 98)

meg indulának. és ponthiöban érkezének. ahol ezt az uri társaságot oly (MN 105)

és álvárénak egy attyafiához szállának., ahol dom sebástien igen el rejté (MN 126)

ted veszedelemre. abban a helyben ahol vagy. hadd el azt örökösön (MN 134)

feleséginek. söt még olyan országban ahol ö parancsolna. erre valo nézve (MN 141)

hogy mit keresne. olyan helyt. ahol veszedelemben volna (MN 152)

házbol. és a sidóhoz mene. ahol. alváré, és eleonora igen várták (MN 165)

kis parasztos házban vivé ötet. ahol találá Etelgivát, és a társát (MN 175)

észak felöl valo részére érkezek. ahol esze gyülekeztek volt arebellisek, akirály (MN 205)

házakban., és olyan pintzében vivének ahol egy nehány vad embereket láték (MN 232)

könnyen oda jöve akis hajocska ahol voltunk., mi minden idö vesztés (MN 238)

keveset mulatván a házunkhoz érkezénk. ahol. tellyeségel meg vigasztalok az anyámot (MN 242)

ahelyre, a fel tett orában, ahol a kristus fényeségel meg jelenék (KKU 285)

voltam. romában. felelé a szegény. ahol az apostolok templomiban voltam. hogy (KKU 293)

bövségel valo szomoruságot találnak ót, ahol. vigasztalást kellene szedniek (KKU 306)

létit tanitványának. olyan helyre vivé ahol sok féle kereszt vala egy (KKU 319)

hogy nem ótt keresz engemet ahol kellene, mivel én nem találkozom (KKU 395)

tsinálnak magoknak ditsöséges koronát, mivel ahol nintsen se kereszt, se kalapáts (KKU 423)

hordozni, és oda fog vinni, ahol vége lészen minden szenvedésidnek (KKU 438)

szeretem uram ate lako helyedet. ahol vagyon ate ditsöseged (KKU 446)

Az olyan föld, ahol tsak nyomoruság és setéttség vagyon (KG 466)

tsak nyomoruság és setéttség vagyon, ahol uralkodik avétek, ahalál, akéttségben esés (KG 466)

uralkodik avétek, ahalál, akéttségben esés, ahol nintsen se rend, se békeség (KG 466)

tüzes, és büdös köves tó, ahol az el véttettek türhetetlenségel. és (KG 466)

A paraditsom olyan hely, ahol aboldog lelkek egészen láttyák az (KG 470)

lelkek egészen láttyák az Istent. ahol ki nyilatkoztattya nékik titkait, és (KG 470)

nyilatkoztattya nékik titkait, és Istenségit, ahol meg részegitti öket házának bövségével (KG 470)

és agyönyörüségnek patakábol itattya öket, ahol bé tölti öket örömmel és (KG 470)

tölti öket örömmel és ditsöségel, ahol. magával uralkodtattya öket, és örökös (KG 470)

a mely mindenkor mozgásban vagyon, ahol vagyon, nagy dolgokat mivel. hogy (KG 522)

hogy ötet akálvária hegyére kisérjék, ahol tsak szenvedést várhatnak. azt nem (KG 528)

neki. hogy olyan helyt volt, ahol. semmiben sem kimélték ötet, és (KG 558)

akár minémü fényeségü legyen ahely ahol születtünk, de azért éppen fel (KJÉ 587)

támad, és mennyekben fel mégyen, ahol az attyának. jóbb keze felöl (KJÉ 599)

meg állapodék a hely felet, ahol. akristus vala. a mágusok. bé (KJÉ 613)

jánost, a pusztában hagytuk volt. ahol. Isten lelkével erösitté ötet, és (KJÉ 617)

lévén, el hagyá názareth városát, ahol tsendeségben varta. az idöt a (KJÉ 619)

pusztát, viszá tére azon helyre, ahol. szent jános. prédikál, és keresztel (KJÉ 620)

város ugyan galliléa tartományábon vagyon. ahol igen keveset mulata. mivel ahusvéti (KJÉ 623)

követték. tsak oda nem mesze ahol ezek halásztanak. más két atyafiak (KJÉ 629)

galiléában vagyon, a jordán parttyán, ahol ez a folyo viz abban (KJÉ 630)

szombat napokon a synagogákban tanitot, ahol egy szer atöbbi közöt.. midön (KJÉ 630)

ördög a puszta helyekre vitte. ahol senki nem tehetet néki semmit (KJÉ 634)

és igen sokan gyülekezének oda ahol akristus vala. hogy meg láthasák (KJÉ 634)

valamely tér helyen meg állapodék. ahol sok nép várja vala ötet (KJÉ 643)

kell. kintset gyüjteni, hanem menyekben. ahol, se a tolvajtol. se egyéb (KJÉ 646)

rekesztetnek. és a setéttségre vettetnek, ahol tsak sirás, és fogaknak tsikorgatása (KJÉ 648)

hogy a galiléában lévő városok, ahol leg többet prédikált, és tsudákot (KJÉ 651)

után kafarnaum városát hozván elé, ahol leg töbet lakot mint sem (KJÉ 651)

apélda beszédeket. atanitványival. názarethben mene. ahol fogantatot. és fel neveltetett volt (KJÉ 659)

szombat napon a synagogában mene, ahol fel kelvén hogy olvason, az (KJÉ 659)

meg nyitván. arra aversre talála. ahol ez a proféta. a messiásrol (KJÉ 659)

valamég azon helyben lésznek, és ahol öket bé nem (KJÉ 660)

nap Jésus azon helyre érkezvén, ahol atöb apostolok valának, igen sok (KJÉ 675)

dolgokot. melyeket Jésus tselekedék. mindenüt ahol el mene, ö maga tsak (KJÉ 676)

kerülni. a pokolrol kel gondolkodni, ahol. a féreg. mely akárhozattakot gyöttri (KJÉ 677)

uttyát atanitványival, egy kastélyhan érkezék, ahol egy martha nevü aszony örömel (KJÉ 690)

vala szombat napokon. a synagogákban.. ahol is egy olyan aszont láta (KJÉ 695)

eleiben mene. ugyan azon helyre. ahol mártha elöl találta volt,. asidok (KJÉ 710)

menni, valamely város mellé érkezék, ahol nem akarák ötet bé fogadni (KJÉ 712)

Jésus jérusalemben érkezvén. atemplomban mene, ahol el nem szenvedheté. hogy abol (KJÉ 721)

lábait. a setéttségre vetteté ötet, ahol tsak sirás. és fogaknak tsikorgatása (KJÉ 725)

fö pap. kaifásnak házához gyülekezének, ahol tanátsot tartának ellene, mint hogy (KJÉ 735)

egy fent valo vatsorálo helyt., ahol készittsétek el nékünk. mindent ami (KJÉ 737)

magais oda érkezék az apostolival, ahol is, annak idejében, mindnyájan le (KJÉ 737)

Isten országában, az az amenyekben, ahol nem tsak a husvétnak, hanem (KJÉ 737)

aparaditsomban, az az. anyugodalomnak. helyében, ahol valának a szentek lelkei, a (KJÉ 759)

a szenttséges Sanctuárium mellet lakot, ahol fogantatot volt. atitkoknak kezdöje (KJÉ 759)

fel kelvén, viszá térének jérusalemben. ahol atöbb tanitványokot, esze gyülve találák (KJÉ 766)

olajfák hegyéröl jérusálemben. nagy örömel. ahol tiz nap mulva a szent (KJÉ 772)

meg határozot elméjek, és atzélt, ahol az okoságnak engedelmeskedni kel. a (VKT 793)

botsáttathattyák. ha irgalmaságot nyér, vagy ahol akapu elötte örökösön bé záratik (VKT 812)

soha meg ne hajollyon ót. ahol az Istennek ditsöségiben. és dolgában (VKT 835)

gyüjtts magadnak kintset a földben. ahol a férgek, és arosda meg (VKT 880)

a menyekben gyüjts magadnak kintset, ahol a féregtöl, se arosdátol nem (VKT 880)

és aközönséges anyaszent egyháznak kebelében, ahol az Isteni titkokrol oktattattál., és (IK/A 27)

édesitvén. egy kis városkában mene. ahol királynak kiáltatá magát., az után (IK/A 42)

ötet. és a tömlötzben vetteté, ahol harmintz esztendös koráig marada, ez (IK/A 50)

vala Jérusálemben. az ur Templomában, ahol az Izraelnek Istenét imádgya vala (IK/A 52)

tért volt az Attya házához. ahol egész esztendeig marada. az után (IK/A 59)

kegyelmit hogy ki vétesék evilágbol ahol a bünösök közöt élt. az (IK/A 68)

mit a szegényeknek akar adni, ahol ezeken a szokon. {…} a hétnek (IK/A 134)

bennek valo meg romlása, mivel ahol békeség nintsen, ót nem lehet (IK/A 248)

leg keveseb társalkodás vagyon, és ahol valoságal, az áitatoságra igyekeznek (IK/A 323)

és a mely nem fél ahol kellene rettegni, a mely igen (IK/A 365)

imádhasunk, és áldhasunk a mennyegben, ahol élsz, és uralkodol. örökon öröké (IK/A 382)

anyaszent egy háznak kebeliben légy. ahol az Isten titkaira és mind (IK/B 394)

{…} Egyiptumban. ahol mind holtig nagy méltoságban marada (C/A 87)

a mádianiták tartományára mene lakni. ahol meg házasodék Jéthronak az ipjának (C/A 88)

a pusztában. ajordán vize mellé, ahol meg keresztelé ötet ez a (C/A 162)

lelke a pusztában vivé ötet, ahol negyven napig marada étel nélkül (C/A 163)

azt az alá valo helyet, ahol nyugosznak vala a szentek lelkei (C/A 182)

a templom és az oltár ahol azokot az áldozatokot ajánlották, akristust (C/A 199)

iktatá. és egy klastromban záratá, ahol. meg hala (C/A 272)

nevezi azirás azt a helyt, ahol. az örök életnek gyönyörüségivel élnek (C/A 300)

város, és a jérusálemi templom, ahol az elött fénylet az Isten (C/A 300)

jelentette az eget. ahol az Isten lakik. és a (C/A 301)

képen az ö hiveinek szivekben, ahol lakozik kegyelme által. mondgya szent (C/A 430)

János Évangyéliumának a kezdetit olvastattya. ahol az Isten Fiának az Attya (C/A 430)

{…} Bethlehemben ahol születet volt (C/A 434)

fogvást. mind addig a helyig ahol volt a kristus, és ót (C/A 434)

a nagy Ceremoniával valo processiot, ahol. a szent Eucharistiát hordozák (C/A 450)

egy ház. az olyan helyeken, ahol püspökök vanak (C/A 524)

áldgya jelen valo létivel. ahelyeket. ahol el mégyen (C/A 539)

aki olyan helyre szokot járni, ahol hatsak valamiben is az Istent (C/A 561)

és az is ollyan templomokban, ahol légyen leg aláb hét oltár (C/A 596)

templom felé fordulni az imádságkor. ahol. az oltári szenttség vagyon, Ez (C/A 685)

valo helyt kel arra keresni. ahol az emberek ne lássák. és (C/A 689)

az emberek ne lássák. és ahol nagyob figyelmeteségel. és szabadságal lehesen (C/A 689)

{…} Meg láttzik ahol a mit edig mondottunk. hogy (C/A 695)

szenttséges Atyánknak. lako helyét., és ahol közli magát a szentekel. oly (C/A 699)

háznak szokásához kel magunkot alkalmaztatni ahol vagyunk, és azt nem kel (C/A 731)

{…} Vannak olyan régi templomok, ahol soha seorgonat, se semi más (C/A 732)

sok számtalan templomok vannak olyanok, ahol amusika, és az orgona, igen (C/A 732)

ki tettzik hogy oltárok voltanak, ahol Communicaltanak, és ö magok is (C/A 751)

nem tilttya az olyan misét ahol apap tsak egyedül Communikál de (C/A 769)

A Mise ahol. tsak egyedül apap Communical. jó (C/A 769)

sem tilta az olyan miséket ahol tsak egyedül apap Communical, azt (C/A 770)

bizonyságokal. hogy az olyan misék. ahol tsak egyedül a pap Communical (C/A 770)

mindenüt ajánlották a szent Áldozatot ahol lehetet., a tömlöczben, vendégfogadokban. a (C/A 770)

a szent Áldozatot mindenüt ajánlották ahol alkalmatoság adatot, a negyedik saeculumban (C/A 772)

szent Áldozatot az olyan helyeken ahol. meg maradando szentelt oltár nintsen (C/A 773)

melyeket abrosz formára le terittik ahol misét akarnak mondani, azokot a (C/A 773)

olyan templomok mondgya szent Agoston., ahol minden nap ajánlyák a szent (C/A 777)

szent Áldozatot. vannak meg olyanok ahol tsak szombaton, és vasárnapon, másokban (C/A 777)

{…} Vannak olyan Anyaszent egyházak ahol különösön nem ajánlyák a kenyeret (C/A 814)

olvasták fel ezeket a neveket, ahol mostanában is emlékezet vagyon ahalottakrol (C/A 825)

nékünk adod azokot a Communioban ahol veszük akristusnak valoságos testét, és (C/A 840)

régenten a közönségesen valo gyülekezetben ahol a hitetlenek és a Catechuménusok (C/A 843)

hivek maradtanak, az olyan klastromokban ahol tsak a szerzetesek vannak jelen (C/A 844)

elöször valamely nagy parochiában kezdödöt, ahol sokan lévén olyanok akik Communicáltanak (C/A 858)

régenten igy volt romában is, ahol eleinte mindgyárt tsak hét titularis (C/A 872)

a népel. azon helyre megyen ahol a reliquiak vannak ót ahét (C/A 877)

{…} Régenten a templomok elött ahol lehetet tsorgok voltanak, vagy nagy (C/A 891)

a betegeket, ahalottakot, és ahelyt, ahol a gonosz lélektöl tartanak (C/A 891)

szoval mentenek., mind adig atemplomig ahol az Isteni szolgálatnak kelletet lenni (C/A 893)

vagy valamely más helyekre mentenek, ahol az Isten különösön mutatta ki (C/A 893)

azal meg hinttsék a helyeket ahol el mennek (C/A 896)

olyan templomokban, kápolnákban el menyenek ahol a szentek tetemi voltanak, vagy (C/A 897)

vagy az olyan szent helyekre ahol a mi vallásunknak leg föveb (C/A 897)

dolog buzgoságbol olyan helyre menni., ahol az Isten meg üsmértette különösön (C/A 897)

{…} egyiptumban. ahol mind holtig nagy méltoságában marada (C/B 979)

ismét fel mene a hegyre., ahol negyven napig marada. étel, és (C/B 993)

magával. a pusztában el bujdosék. ahol inkáb szereté füvel élni, mint (C/B 1016)

pusztában. a jordán vize mellé. ahol meg keresztelé ötet. ez a (C/B 1038)

Istennek lelke apusztában vivé ötet. ahol negyven napig marada étel nélkül (C/B 1039)

a templom. és az oltár, ahol azokot az áldozatokot ajánlották, a (C/B 1058)

okra valo nézve, afrikában mindenüt. ahol lehete. magok közül valo püspökököt (C/B 1103)

{…} Ezt másut meg mondgyuk ahol a fö vétkekröl fogunk szollani (C/B 1132)

ót látni azokot a vétkeket ahol szollunk. az Isten és az (C/B 1180)

4 el kel onnét menni ahol rágalmaznak, ha lehet (C/B 1215)

képen az ö hiveinek szivekben, ahol lakozik kegyelme által. mondgya szent (C/B 1227)

jános Évangyéliumának. a kezdetit olvastattya, ahol az Isten Fiának. az Attya (C/B 1228)

{…} Bethlehemben ahol születet volt (C/B 1231)

fogvást., mind addig a helyig ahol volt a kristus. és ót (C/B 1231)

a nagy Ceremoniával valo processiot. ahol a szent Eucháristiát hordozzák (C/B 1242)

akí olyan hellyre szokot járni. ahol ha tsak valamiben is az (C/B 1325)

templom felé fordulni az imádságkor. ahol az oltári szenttség vagyon Ez (C/B 1415)

valo helyt kell arra választani, ahol az emberek ne lássák, és (C/B 1416)

{…} Vannak ollyan régi templomok. ahol. soha se orgonát. se semmi (C/B 1448)

ki tettzik. hogy oltárok valának. ahol Communikáltanak. és ö magok is (C/B 1462)

nem tilttya az ollyan misét. ahol tsak egyedül a pap Communical (C/B 1475)

sem tiltotta az ollyan miséket, ahol tsak egyedül apap Communicál, azt (C/B 1475)

mindenüt. ajánlották. a szent áldozatot. ahol lehetet, a tömlöczben, vendég fogadokban (C/B 1476)

a szent áldozatot mindenüt ajánlották, ahol alkalmatoság adatot., a negyedik saeculumban (C/B 1477)

szent áldozatot; az ollyan hellyeken ahol meg maradando szentelt oltár nintsen (C/B 1478)

virágot le vévén az oltárol, ahol volt a szent István elsö (C/B 1478)

ollyan templomok. mondgya szent ágoston, ahol minden nap ajánlyák a szent (C/B 1481)

Romában. ollyan régi templomok vannak ahol az oltárok olyan formában vannak (C/B 1496)

Vannak ollyan anyaszent egy házak. ahol különösön nem ajánlyák a kenyeret (C/B 1509)

olvásták el. ezeket aneveket. ahol mostanában is emlékezet vagyon ahalotakrol (C/B 1518)

nékünk adod azokot. a Communioban, ahol veszük a kristusnak valoságos testét (C/B 1529)

hogy régenten aközönségesen valo gyülekezetben., ahol ahitetlenek, és a Catechuménusok jelen (C/B 1532)

hivek maradtanak, az ollyan klastromokban, ahol. tsak a szerzetesek vannak jelen (C/B 1532)

az országban; az ollyan helyen. ahol azt a szokást követik. a (C/B 1534)

eztet. követik. az ollyan., helyeken. ahol két szin alat szokták Communicáltatni (C/B 1536)

már ezt meg mondottuk másut. ahol a Communiorol szollottunk (C/B 1542)

régenten igy volt romában is, ahol eleinte mindgyárt tsak hétt tituláris (C/B 1554)

és anépel. azon helyre mégyen ahol areliquiák vannak., ót a hét (C/B 1558)

ahol a reliquiak vannak. hogy azokot (C/B 1561)

{…} Régenten a templomok elött, ahol lehetett tsorgok voltanak, vagy nagy (C/B 1568)

halottakot. és azt a helyt, ahol a gonosz lélektöl tartanak (C/B 1568)

vagy valamely más hellyekre mentenek, ahol az Isten különösön ki mutatta (C/B 1570)

azzal meg hinttsék a helyeket ahol el mennek (C/B 1572)

ollyan templomokban. kápolnákban el mennyenek ahol a szentek reliquiai voltanak., vagy (C/B 1573)

vagy az ollyan szent hellyekre. ahol a mi vallásunknak aleg fövebb (C/B 1573)

buzgoságbol, ollyan helyre el menni., ahol az Isten meg üsmértette magát (C/B 1573)

vitetik. és onnét más erekben, ahol avérel esze elegyedik, azutan aszivben (IJE 23)

munkán el végezi. meg másut, ahol egy paraszt ember. a házát (IJE 42)

télámonra, akik házrol. házra járnak., ahol valamely gazdag házaságra valot tudhatnak (IJE 51)

ország vagyon ollyan. mondgya xenophon. ahol kinek kinek. szabad ugy nevelni (IJE 83)

hanem, olyan helyre viszik öket. ahol ennivalo vagyon. ott elöttök esznek (IJE 85)

tölle mesterségét. ollyan országban mennyen. ahol amaga mesterségét. jobban meg tanulhattya (IJE 104)

ollyan mint egy kis ország. ahol a nép ótt is külömb (IJE 109)

ótt kell leg inkáb vigyázni ahol több költtség vagyon, nem kell (IJE 148)

alat. alako helyeket gyakran változtatták. ahol amarhájoknak. jobb legeltetö helyt találtanak (ISZ 176)

közöt. nintsen ollyan nagy külömbség, ahol anemesi élet. nem abbol áll (ISZ 184)

mi szükséges az élethez, és ahol nagyobra betsüllik az egésséget, és (ISZ 184)

nemzetek kik erdös helyt laktak. ahol se jó buza, sebór, se (ISZ 185)

visgállyuk, a babiloniai termékeny mezöket,, ahol egy buza szem, három száz (ISZ 186)

gondolatokot. és ami faluink helyet, ahol egy felöl. egy kastélyt, más (ISZ 187)

pusztulni a földet, valamint másut ahol birnak, az arabiai szeretsenek alá (ISZ 189)

országban., ót verik fel sátorokot, ahol nékik tettzik, és anépet pusztittyák (ISZ 189)

felettéb szükséges egy ollyan országban, ahol ajoszágot nem lehete el adni (ISZ 195)

se nagy adosságot gyüjteni, és ahol akereskedés nem sokbol állot, az (ISZ 195)

nagy kövekböl állot, föképpen jérusálemben, ahol bövsége vagyon anagy köveknek (ISZ 203)

nagy költtségel épitettek ollyan iskolákot ahol a birkozást tanulták mezitelen, és (ISZ 215)

vala tehát az izraéliták iskolájok, ahol is anépet, nem a haszontalan (ISZ 220)

mostanában is vannak ollyan országok, ahol a szokásban vagyon. rend szerént (ISZ 222)

Ollyan kints tarto hellyek valának, ahol az arany, és ezüst szent (ISZ 230)

árvákot, vala meg ollyan hely, ahol tartotta ki ki, a maga (ISZ 230)

jószágokat, más ollyan helyek valának., ahol az áldozatra valo bort. és (ISZ 230)

valo bort. és olajat tartották, ahol asót tartották, mivel mindent meg (ISZ 230)

mivel mindent meg hintettek. sóval, ahol aregeli, és az estvéli áldozatra (ISZ 230)

valo bárányokot tartották, meg másut, ahol atemplomhoz valo kenyeret. és tésztamivet (ISZ 230)

tésztamivet sütötték, ollyan konyhák valának ahol az áldozattol maradot (ISZ 230)

fözték, és ollyan nagy házak, ahol az áldozo papok ettenek, meg (ISZ 231)

tettek. azoknak egy házok vala, ahol meg beretváltatták magokat, egy ház (ISZ 231)

vala rendeltetve abél poklosok számokra, ahol meg visgálták öket, egy nagy (ISZ 231)

futták meg atáborban, és másut ahol kivántatot, anagy innepekkor, és amidön (ISZ 233)

meg volt mindenkor, azután avendégség, ahol együt ettenek abékeség áldozattyábol. ugyan (ISZ 234)

tiltva, ót vadásztanak, vagy halásztanak, ahol nékik tettzet, se annyi sok (ISZ 246)

nem igen szükséges ameleg országokban, ahol mindenkor szárazon járhatni, söt még (ISZ 257)

miat, és az ollyan országokban. ahol nagy pusztaságok vannak. ahol a (ISZ 257)

országokban. ahol nagy pusztaságok vannak. ahol a faluk, és avárosok. mesze (ISZ 257)

veszedelemben vala. az izrael országa, ahol uralkodék (ISZ 262)

babiloniában mene. Cambys király idejében, ahol asidokal társalkodhatot, pláto sok esztendökig (ISZ 268)

macédoniában is, és meg másut, ahol leg alkalmatosabnak tartották, azt láttyuk (ISZ 270)

mellet. meg maradván. a helyben ahol fel neveltetett, ugyan ótt, szent (KSZ 292)

hogy a hegyekre ment imádkozni, ahol éttzakákot töltöt az imádságban., az (KSZ 294)

Creta szigetében közönséges asztalakot rendelni, ahol együt ettenek, és lycurgus, igyekezék (KSZ 303)

titkot, nem a templomban szentelték, ahol elegyesen voltanak atöb sidokal, hanem (KSZ 306)

illyen a prédikátion jelen lehetet, ahol atöb pogányok is jelen lehettek (KSZ 313)

gyakran esze gyüjtötték öket atemplomban. ahol meg kérdezték, és meg visgálták (KSZ 314)

találod aprofétáknál, jóbnál, apélda beszédekben, ahol nagyob okoságot találsz, mint, sem (KSZ 322)

helye pedig valamely háznál volt, ahol arra, az ebédlö házat választották (KSZ 337)

ugy mint, az ur vatsorájára, ahol is, azután ettenek, gyakorta az (KSZ 337)

együt vendégeskedvén, egy ollyan házban, ahol tsak egy lámpás éget, a (KSZ 341)

gonoszság, hanem még romában is, {…} ahol minden féle otsmány vétkeket követnek (KSZ 344)

atörvénykezö hely pedig apiatzon volt, ahol abiró. folyoso alat, magosan emelt (KSZ 348)

nagy szorgalmatoságal keresték mindenüt, és ahol valami keresztény könyvet kaphattak, mind (KSZ 354)

és más egyéb helyekre is, ahol öket meg ölték, rend szerént (KSZ 356)

után az utolso rendben lépet, ahol négy esztendeig marada, ahivekel jelen (KSZ 363)

volt, azt ollyan városban küldötték. ahol tsudálkozásal látta, hogy a lakosok (KSZ 374)

több vala, mivel mindenik városban. ahol felesen valának akeresztények, püspökököt tettenek (KSZ 381)

távozik, föképpen az ollyan helyeken, ahol a szabot rendeket, szorosan meg (KSZ 384)

templom formára valo sátort hordoztatot, ahol az Isteni szolgálatokot éneklették, és (KSZ 392)

az udvar közepin tsorgok valának, ahol a hivek meg mosták. orczájokot (KSZ 395)

meg más rostély rekesztés volt, ahol voltanak az énekesek, amelyet a (KSZ 396)

a martyrok testeket vitték oda, ahol templomokot épitettek, és végtire onnét (KSZ 396)

hogy elég is vagyon olyan/. ahol szüntelen valo kiáltást, zörgést, hallanának (KSZ 402)

tiszta, tsinos, és tsendes templomban, ahol az Isteni szolgálat szép rendel (KSZ 402)

onnét apüspökel azon helyre ment, ahol kelletet lenni astationak, {…} mivel apüspök (KSZ 404)

ollyan szent egy házaknak szokásit, ahol a pap nem tanitot apüspök (KSZ 406)

is tarttya az olyan szokást, ahol a halgatok le ülnek (KSZ 409)

látásiban, 8.3.4.5. ahol azt láttyuk, hogy az angyal (KSZ 413)

helyet., meg számlálhatatlan népel tele, ahol semmi zenebona, semmi rendeletlenség nem (KSZ 416)

kelletet menni azokra a helyekre. ahol a martyrok szenvedtenek, mind addig (KSZ 418)

aromai birodalomnak nagyságát, és gazdagságát, ahol közönséges dolog volt, egész falukot (KSZ 431)

Csecsemö gyermekeket, azokot nevezék. brephotrophium., ahol az árvákot nevelék. azokot. orphanotrophium (KSZ 433)

olyan puszta helyekre mennyenek lakni, ahol soha ember nem járt, és (KSZ 438)

mind azáltal aklastromokban, vala orátoriumjok, ahol közönségesen imádkoztanak, azoknak pedig, kik (KSZ 439)

azokot valamely klastromban el végezni., ahol mind jó példát mind vigasztalást (KSZ 440)

aleg jób renden lévö klastrom, ahol meg tarttyák. ahalgatást, a keresztények (KSZ 442)

beszél. adonátisták ellen irt munkáiban., ahol meg bizonyittya, hogy az anyaszent (KSZ 454)

meg menthesse arabságtol, ollyan országban. ahol rablás, és pusztitás volt, mind (KSZ 456)

csáméjokban. az ö modgyok szerént, ahol az alkoránt olvassák. és prédikálnak (KSZ 464)

iffiu korában ment volt Jérusalemben, ahol a farisaeusok részire álla, és (SUT 513)

meg féniciaig, cyprus szigetéig, Antiokíáig, ahol a kristust prédikálák, de tsak (SUT 513)

szem pillantás alat. Azotban találkozék, ahol az Évangyéliumot hirdeté. és onnét (SUT 524)

városában érkezék, más képen Diospolisban, ahol talála egy ina szakat embert (SUT 531)

egy Iduméai várban bé zárkozék, ahol a szégyen, és a nyomoruság (SUT 536)

a sogorát a Tiberiades városában., ahol városi tiszttséget ada neki, és (SUT 536)

esék, és ptolomaides városaban mene ahol nem vala mivel élni, Azután (SUT 537)

ahadait hogy egyenesen petrának mehesen, ahol volt Arétás, aleg eleje a (SUT 544)

a városnak Anyaszent egy házát. ahol hét esztendeig üle a püspöki (SUT 547)

és Hiérapolisban temették volna el, ahol nagy tiszteletben tartották, azt is (SUT 556)

a melyben tették öket. és ahol tsak nem egy holnapig maradának (SUT 571)

vitezivel fel mene avatsoralo helyre, ahol flaccus volt, aki nem gondolkodván (SUT 573)

el osztva, három egy reszröl, ahol valának. az öregek, az ifiak (SUT 578)

beszédgyeket, és más palotában futa, ahol meg fordulván parantsolá hogy az (SUT 593)

leg eröseb városok valának. és ahol leg inkáb oltalmazhaták magokot. mert (SUT 597)

samariát fel jarta azokot atartományokot. ahol még akristust nem hirdették vala (SUT 611)

Janos Márk anya volt, és ahol sokan a hivek bé léven (SUT 615)

tsak hamar Agrippa Csézáreában mene, ahol sok féle játékokot ada anépnek (SUT 616)

a harmadik égben ragadtaték, paraditsomban. ahol olyan titkokot hallot, amelyeket egy (SUT 620)

jérusalemböl, leg elöbször Séleuciaban. menének. ahol hajora ülvén, Cyprus szigetében ki (SUT 623)

a fö városba. Salaminába menének, ahol már az Évangyélium predikaltatot volt (SUT 623)

mindgyárt Cyrénea városában szalla ki, ahol. sokakot meg terite. és sok (SUT 635)

maga pediglen viszá tére pentapolisba, ahol két esztendeig marada, onnét viszá (SUT 643)

kik ötet hirdesék a synagogakban. ahol minden szombaton olvastatik (SUT 645)

Jánost. és Cyprus szigetiben mene, ahol meg erösitté a hiveket ahitbe (SUT 650)

Ciliciai Anyaszent egy házakot, mindenüt ahol. el mene, azt hagyá a (SUT 650)

formában Derben érkezék, azután Lystriában. ahol egy Timotheus nevü tanitványra talála (SUT 650)

városbol. a folyo viz mellé. ahol vala aproseuquium. vagy is az (SUT 652)

Jáson nevü keresztyénél volt szálláson, ahol az Apostoli munkák nem tartoztaták (SUT 656)

kis Ásiának tartományit, Efesusba érkezék. ahol három esztendeig marada., Azonba pedig (SUT 672)

hogy ki kelleték szaladniok aházbol. ahol valának. sebesen. és mezitelen. ezt (SUT 677)

tsalárd Smirnában ment, onnet Athenásba, ahol anépet látván hogy igen szorgalmatos (SUT 680)

elöre el küldé öket Troásba, ahol meg várák ötet, szent pál (SUT 700)

nélkül valo város let volna, ahol mindent szabadoson tselekedhettek, Azt könyen (SUT 712)

akará, hogy olyan bibliotékában tegyék., ahol mindenek olvashasák, és a maga (SUT 714)

felelé nékik. hogy Czezáréába menne, ahol pál is ot volna, és (SUT 718)

azért. hogy el üzék öket. ahol sok vagyon. azt pedíg a (SUT 727)

egész szigetnek nyerte volna meg. ahol annak elötte a mérges állatok (SUT 727)

még a Néro udvarában is. ahol feles keresztyének valának, Az ö (SUT 733)

és fel menvén a helyre ahol volt. le taszitották amagos köfalrol (SUT 739)

lehet hogy kréta szigetibe mene, ahol fel álitván az Anyaszent egy (SUT 742)

Troadesbe érkezven. karpus nevühoz szálla., ahol hagyá a palásttyát. és az (SUT 758)

meg látogatá Timothéust., Milétumba érkezvén. ahol Trofimust betegen hagyá. onnét korintusba (SUT 758)

atanitványi közül, végtire Romában érkezék, ahol szent pétert találá, mind egyike (SUT 758)

tenger mellet valo hely volt. ahol ígen magos kö sziklák valának (SUT 776)

mitsoda állapotban vagyon sido ország, ahol. azür zavar. hová továb nagyobra (SUT 777)

gondolván azal. hogy Czezáriaban menyen., ahol tudta. hogy háboruság vagyon, a (SUT 780)

volt Jámniaba, ezek Jérusálemben menének. ahol a nép elejekbe menvén, segittségeket (SUT 784)

oszlék. és az ollyan helyeken ahol a sidok és a syriaiak (SUT 788)

Anti pátridábol. Cestius lyddában mene, ahol tsak ötven lakosokot talála, a (SUT 792)

emlékezet., az Idumea Ácrabatánába volt. ahol sok számu pártosokot gyüjtöt volt (SUT 805)

néki, maga pedig syriában mene. ahol mind esze gyüjté a Romai (SUT 806)

egész Idumeának. egyenesen Hebronba mene. ahol igen sok élést talála. azután (SUT 836)

valo helyeket. Csézáreában viszá tére. ahol meg vivék néki a hirét (SUT 838)

nehéz utozása után csézáreában érkezék, ahol még uj hadakot vára magához (SUT 844)

város közöt vala bizonyos pusztaság ahol aházak el égtenek volt, ez (SUT 849)

szállá avárost, azon a helyen ahol a falak eszakrol. nap nyugotra (SUT 850)

polturán adták., az bör övöket. ahol valami rothat szénát, vagy füvet (SUT 863)

sugárit. irtozván látni olyan várost. ahol az anyák a gyermekek husával (SUT 865)

gyermekek husával táplállyák magokot. és ahol az emberek még kegyetlenebbek. ne (SUT 865)

nap fel égeték a helyt ahol aleveleket szokták volt tartani. és (SUT 884)

aleveleket szokták volt tartani. és ahol törvényt tettek, az égés a (SUT 884)

epületet tenni az olyan. helyen, ahol ezt a Céremoníát végben vitték (SUT 891)

a hol
a hol – 260

ment. a letet vezérnek sátorában. a hol minden joszágát kezihez vette (TL 22)

hanem hogy közeleb legyen ahelyhez a hol abékeség tractájára gyülekeznek a (TL 24)

régi el romlot épületek vannak; a hol annyi a scorpio mint (TL 27)

azokot, a többi közöt jénikö a hol mi lakunk. igen rut (TL 44)

tegyenek. az ollyan itélö szék. a hol az allégátiot bé nem (TL 46)

nem rodostora viszik, hanem nicomediában. a hol tökölyi volt. a fejdelemnek (TL 53)

szoktak lenni. közepette uttza vagyon., a hol szüntelen járnak alá s (TL 54)

a még ide nem jöttünk, a hol most vagyunk szálva, ót (TL 56)

szükséges ezen a meleg földön. a hol nyárban igen kevés esö (TL 56)

ha még ollyan városban mennénk a hol mindenkor nevettek. a mint (TL 75)

valo Collégyiumok, mint más országokban, a hol egy huszon ött esztendös (TL 109)

hogy az ollyan meleg tartományokban, a hol majd tél sincsen, leg (TL 115)

is találnak ollyan régi boltokra a hol égö lámpás vagyon a (TL 141)

rea mehetnének. de nem, mert a tárház. a hol szoktak mindeneknek (TL 167)

is, és azután., léptessünk dantzkára., a hol is meg szüntek már (TL 195)

viszá érkezém, a szomoruságnak helyére. a hol is. minden szomoruságra gerjeszt (TL 205)

mindenüt. azon a helyeket látom. a hol az urunk. lakot. járt (TL 205)

kapu elött ki szálla, a hol már várt bennünket a Csauz (TL 220)

mindenüt jó bulgár faluk vannak. a hol enni valot lehetet találni (TL 223)

csudálni, mert ollyan helyt neveltetet. a hol gyülölik a mi nemzetünket (TL 238)

én is ót kezdem el. a hol végezni kellene, mint a (TL 239)

magunk. mind minden dolgunk. a hol meg hasonlás vagyon. nincsen ót (TL 254)

ugy mint Brusában, Drinápolyba, Constantinápolyba, a hol. sok császároktol épitetet drága (TL 274)

az idegenek számára. vannak konyhák, a hol a szegényeknek ételt készitnek (TL 274)

gyermeket Ceremoniával az attya házához, a hol harmad napíg vagyon avendégség (TL 280)

leg inkáb aházasok tartoznak, és a hol feredök nintsenek., a férfiu (TL 281)

valamely forás, vagy patak mellé. a hol a legény nyugodhatot ö (TL 290)

vállyék, mihent a szigethez érkezik, a hol. mihent a hajo oda (TL 291)

a tenger parton vásárt tartanak, a hol a rabokot el adgyák (TL 291)

Angyal bémene azon helyre a hol a szent szüz vala (É 32)

{…} A jászolhoz, a hol ugy találák bé pokálva valamint (É 60)

jutván meg állana fenn, a hol a gyermek vala, látván pedig (É 94)

meg nevezvén a helyt a hol a kristusnak kelleték születni, egy (É 96)

elött puszták valának, és a hol az Istent, se nem üsmérték (É 173)

az igaságnak utain járnak, a hol az ö lelkeknek eledelek az (É 394)

szolgál. engem kövessen. és a hol en vagyok, ót lészen az (É 434)

husvét elöt Betaniaba mene a hol lázár meg holt, vala, a (É 444)

oda fel valokot keresétek, a hol a kristus vagyon. az Istennek (É 480)

addig még eföldön élünk,, a hol veszedelemben lenne ha el nem (É 481)

Isten mint egy közép, a hol meg egyeznek mind azok, kik (É 643)

magamhoz vészlek titeket, hogy a hol én vagyok, ti is ót (É 658)

nyugszik, és az örökség a hol lakik. az Anyaszent egyház, valojában (É 854)

a menyei Anyaszent egyházat. a hol akristus választatival lakik, mint nyugodalmának (É 856)

parantsollya, a tanitványinak, hogy a hol bé nem fogadgyák öket, rázzák (É 866)

böségel hinti oda kegyelmét. a hol avéteknek bösége vagyon, az ur (É 875)

a Császár sátorához mene. a hol is parancsolattya szerént ibrahimnak. a (MN 51)

amurátes viszá tére taborára. a hol roxán nem igen ditsekedheték. a (MN 54)

az ö fö városában, a hol minden féle baj várja, és (MN 58)

el vigye magával Constancinápolyban, a hol is nagy veszedelmek várnák. mind (MN 58)

után. Constancinápoly felé indula, a hol is a nagy renden lévök (MN 59)

Constancinápoly felé vevé uttyát. a hol is már tudták. az orcan (MN 74)

maga viszá tére Constancinápolyban a hol nagy szükség volt reája. mivel (MN 76)

közepére forditá az ellenségnek. a holvolt soliman amurátes, a ki nagy (MN 76)

hipodrom nevü piatzra vivék, a hol soliman látván hogy nem volna (MN 78)

járo földre nem érkezének, a hol thibolt meg állapodék. hogy meg (MN 82)

kisérhetik ötet a helyig. a hol fog szenvedni (MN 89)

egy hoszu bolt volt; a hol tartották a királyné asztalára valo (MN 91)

hogy hazámot meg láthassam. a hol halálomot bizonyosnak tartották. és semmi (MN 100)

Civita vechia városában érkezének a hol a fejdelem aszony fel szabaditá (MN 104)

a spanyol udvarhoz ment., a hol oly jol tudta folytatni dolgát (MN 111)

nyargalvást menének egy völgyben a hol senki nem láthatta öket, ót (MN 118)

olyan országban. és udvarnál. a hol a dom baltazár akarattyát követik (MN 141)

ülvén szerencsésen lisbonában érkezének, a hol az udvar. meg tudván avicé (MN 168)

olyan kis házban vivé. a hol sokféle köntösököt, és vég matériákot (MN 183)

ajtajához érkezvén, be menének. a hol is fejdelmi Collatiot talalván. az (MN 187)

széllyin valo városba vive. a hol volt már készen a a (MN 222)

másikával. a helyre mutatot a hol voltunk. meg akarván velem értetni (MN 227)

viszá térénk aleveles palotánkban., a hol timant reám tekintvén. mondá. hogy (MN 231)

embereknél volnék., a hely a hol voltam. a föld alat volt (MN 232)

engemet., a magam pintzéjiben. a hol a keserüségnek adám magamot. de (MN 233)

egy nagy mezöre vivének. a hol két nagy fa volt. a (MN 233)

hogy olyan helyt voltunk. a hol másrol is kelletet volna gondolkodnom (MN 234)

férfiak mind kün voltanak, a hol ök anagy gyülést tartották. hogy (MN 235)

nagy sikoltásal. oda futának. a hol a nagy tanácsot tartották. és (MN 236)

hogy keresnének olyan helyt. a hol ki lehetne szállani., a három (MN 240)

a kies lako helyt. a hol oly gyönyörüsegel töltötték volna el (MN 243)

érkezvén a honoria házához,. a hol mindnyájan meg köszönék honoriának, az (MN 243)

mulva jószágokban ki menének., a hol, az el végezés szerént alakadalmok (MN 243)

tölttsem. más országban megyek, a hol nagyob szabadságal viszem végben buzgoságomot (KKU 259)

egy hegy mellé érkezének. a hol kétt. nagy domb vala. akét (KKU 260)

hazáját. és egyiptumban szaladni, a hol hét esztendöt kelleték tölteni. olyan (KKU 269)

és kivánkozik ót lenni a hol meg kostolhattya, az igazán valo (KKU 360)

örömében fognak bé menni. a hol az Isten minden köny hullatást (KKU 371)

a partra ki mene, a hol a meleg vizet tartottak annak (KKU 424)

Jövel fel a hegyre a hol én vagyok (KKU 442)

Jövel fel a hegyre., a hol én vagyok {…} Storophilát, mind akivánsági (KKU 442)

A hol akintsed vagyon. a szived is (KG 459)

agoston. keress olyan helyt. a hol ne láthason és ótt tselekedgyed (KG 476)

szentelt, ez olyan vendégség, a hol az áldozattal. tápláltatunk (KG 507)

alkalmatoságot. ót nincsen vétek. a hol nincsen szabadság. ezek az indulatok (KG 548)

pásztorok. siettségel menének bethlehemben. a hol meg találák Mariát, josefet, és (KJÉ 612)

a parantsolatnak. égyiptumban mene., a hol, hérodes halála után ugyan azon (KJÉ 616)

a kána városában menvén. a hol avizet borrá változtatta volt. oda (KJÉ 628)

meg térnek, válaszanak magoknak., a hol meg akarnak szállani, emberséges gazdákot (KJÉ 660)

öket egy nagy hegyre. a hol. imádkozni kezdék, és az alat (KJÉ 673)

viszá tére a templomban. a hol le ülvén. tanitani kezdé a (KJÉ 682)

arra a helyre vettessék. a hol tsak sirás, és fogaknak tsikorgatása (KJÉ 693)

marada, ugyan azon ahellyen. a hol. annak elötte. jános keresztelt. oda (KJÉ 696)

helyében, a hol voltanak a szent lelkek., és (KJÉ 703)

ephrem nevü városban mene. a hol a tanitványival marada (KJÉ 712)

nékik, mi jérusálemben menyünk, a hol bé fog tellyesedni minda, valamit (KJÉ 713)

hat napal. bethaniában érkezék, a hol fel támasztotta vala lázárt, ót (KJÉ 716)

ismét. azt kivánom, hogy a hol én vagyok, akiket nékem adtál (KJÉ 747)

alat az udvarban voltanak, a hol tüzet tsinálván füttöztenek, péter is (KJÉ 751)

vala pedíg azon ahelyen. a hol jésus fel feszitetet volt. egy (KJÉ 761)

az olaj fák hegyén. a hol, szent lukáts szerént. amenyekben ment (KJÉ 771)

hogy el lopja., mivel a hol a kintsed vagyon. a szived (VKT 880)

hazája béliekel. ninivé városában., a hol el nem hagyá ajó erkölcsnek (IK/A 52)

gyonásiban. {…} és a többiben a hol szol. a sok féle kisértetekröl (IK/A 63)

és babyloniában vitetnék, a hol az után sokára hala meg (IK/A 66)

és fogságra vivé babiloniában a hol nyomorultul hala meg (IK/A 66)

a szent irás. szavairol, a hol az Isten segittségit igeri, azoknak (IK/A 67)

és viszá vivé jérusálemben: a hol szentül tölté életét. látod fiam (IK/A 67)

ezt maga mondgya gyonásiban, a hol olyan szokal panaszolkodik nyomoruságárol; a (IK/A 71)

mely leszen a menyekben, a hol az Istennek szine bé töltvén (IK/A 133)

bölcs azt mondgya, hogy a hol. tudomany nintsen. ót nem jó (IK/A 142)

képen a példa beszédekben, a hol leg inkáb oktattya az ifiakot (IK/A 149)

lib 2. cap. 5. a hol le irja kevélységit, a melyel (IK/A 171)

leg aláb olyan helyt a hol ne legyen, és ha olyat (IK/A 189)

félre valo helyeket kerestem, a hol sirathasam vétkeimet; iszonyodtak a Ciliciumban (IK/A 199)

legyen néked a házad, a hol az Isteni segittséget vegyed a (IK/A 201)

forog a gazdag házaknál, a hol. a kényes eledel. köntös, fekvés (IK/A 204)

a jó erkölcs sem. a hol az irigytség, és a veszekedés (IK/A 248)

munkálodni, a világban élvén, a hol környül vagy vétetve. sok féle (IK/A 313)

hogy olyan szerzetben meny, a hol arend (IK/A 322)

örökös országot inkáb szeretik., a hol nem tartanak attol. hogy társok (IK/A 329)

adgya az olyan házaságra, a hol mind a két részröl a (IK/A 343)

gondolatokal., és szemérmetlen kivánságokal., a hol mind a köntösre., mind a (IK/A 343)

a világban fogsz találni, a hol (IK/A 354)

babiloniában. az olyan hely, a hol tsak a sok alkalmatoságot látod (IK/A 355)

társaságok a melyeket gyakorollyák., a hol a világi szokásokot meg tanullyák (IK/A 355)

házához viszá keleték térni, a hol arosz erkölcsök, és a tisztátalan (IK/A 356)

erkölcsöt. a mely reszket, a hol nem kellene tartani. és a (IK/A 365)

fel. mene a hegyre. a hol negyven napig marada étel, és (C/A 105)

a pusztában el bujdosék. a hol inkáb szereté füvel élni mint (C/A 133)

vetésre külde galliaban bécsben a hol meg hala. és az Archelaus (C/A 136)

azt a helyet értik a hol a kárhozot lelkek szenvednek (C/A 182)

A tizen egy Apostolinak, a hol együt valának noha az ajtok (C/A 186)

az világra el terjedének, a hol vannak. és lesznek oseás mondása (C/A 213)

fallal rekesztve. a helytöl, a hol. a sidok voltanak a templomban (C/A 229)

az egész világon. mindenüt, a hol vannak, vagy voltak, vagy lesznek (C/A 244)

valo nézve. afrikában mindenüt a hol lehete magok közül valo püspökököt (C/A 269)

rekesztetet az olyan szivböl. a hol arosz kivánság uralkodik, és az (C/A 286)

uj föld leszen, helyében, a hol fognak lakni a boldogok (C/A 292)

az Isten lakik. és a hol. közli magát a szentekel oly (C/A 301)

Ezt másut meg mondgyuk a hol a vétkekröl szollunk (C/A 307)

látni azokot a vétkeket a hol szollunk az Isten és az (C/A 368)

el kel onnét menni a hol ragalmaznak ha lehet (C/A 414)

is vannak olyan templomok a hol soha sem tesznek mind azon (C/A 442)

meg tartván a szokást a hol vannak (C/A 470)

olyan Anyaszent egy házak a hol egy nehány nagy böjtöt tartottanak (C/A 476)

melyet tartanak a diecesisben a hol vagyon szent Agoston tartása. szerént (C/A 476)

voltanak Áfrikában olyan helyek, a hol a nép nem értette meg (C/A 721)

örömel jarullyanak az oltárhoz, a hol ajánlani fogják a szent Aldozatot (C/A 786)

olyan régi templomok vannak, a hol az oltárok ugy vannak helyheztetve (C/A 798)

ugy tselekesznek azolyan helyen. a hol. azt a szokást követik a (C/A 847)

eztet követik az olyan helyeken ahol két szin alá szokták Communicáltatni (C/A 848)

ezt meg mondottuk másut. a hol a Communiorol szollottunk (C/A 857)

a clericusokal a helyhez. a hol a reliquiak vannak. hogy azokot (C/A 880)

mádiániták tartományára ment lakni, a hol is meg házasodék., jéthronak az (C/B 980)

gonoszságáért. fogva viteték babiloniában. a hol meg tére., és királyi székiben (C/B 1008)

vetésre küldé. galliában bécsben. a hol meg hala., és az archélaus (C/B 1018)

azt a helyet értik. a hol akárhozot lelkek szenvednek (C/B 1052)

az alá valo helyet, a hol nyugosznak vala a szentek lelkei (C/B 1052)

egész világra el terjedének. a hol vannak. és lésznek. oséas mondása (C/B 1068)

az egész világon. mindenüt a hol vannak. vagy voltak, vagy lésznek (C/B 1087)

és egy klastromba záratá. a hol meg holt (C/B 1106)

ujj föld leszen helyében., a hol fognak lakni aboldogok (C/B 1120)

is vannak ollyan templomok, a hol soha sem tesznek, mind azon (C/B 1237)

ház. az ollyan hellyeken. a hol püspökök vannak (C/B 1297)

valo létével. a hellyeket. a hol el megyen (C/B 1308)

emberek ne lássák, és a hol nagyob figyelmetességel és szabadságal lehessen (C/B 1416)

szokásához kel magunkot alkalmaztatni. a hol vagyunk. és azt nem kell (C/B 1447)

számtalan templomok vannak ollyanok, a hol a musika, és az orgona (C/B 1448)

A misé a hol tsak egyedül a pap Communicál (C/B 1475)

hogy az ollyan misék, a hol tsak egyedül a pap Communicál (C/B 1475)

abrosz formára. el terittik. a hol misét akarnak mondani. azokot a (C/B 1478)

áldozatot, vannak meg ollyanok a hol tsak szombaton, és vasárnapon., másokban (C/B 1481)

örömmel járullyanak az oltárhoz., a hol ajánlani fogják a szent áldozatot (C/B 1488)

valamely nagy parochiában kezdödöt. a hol sokan lévén ollyanok akik Communikáltanak (C/B 1543)

mind addig a templomig a hol az Isteni szolgálatnak kelletet lenni (C/B 1570)

elegyedet, az ollyan helyen, a hol a fojása szoros lészen. görcsöt (IJE 26)

a tükör eleiben mennek. a hol két oráig is el maradnak (IJE 32)

tarttyák. hogy ollyan országban a hol a nép böv, a természetet (IJE 42)

gyermekét, a mint tettzik. a hol törvényt szabnak avétekért, hogy azt (IJE 83)

ez az ö mezeje. a hol lest hány az embereknek, hogy (IJE 119)

és a költésböl áll, a hol költtséget nem tehetnek. arend nem (IJE 128)

és ótt maradnunk örökké, a hol töb szükségünk vagyon arra mint (IJE 132)

a romai szokást követik, a hol két féle nap vagyon, az (IJE 157)

szabad azon udvarra menni a hol anép volt. hanem tsak a (ISZ 230)

annyi sok bujdosások után. a hol is sátorok alat lakának, ezek (ISZ 234)

ki veszem spanyol országot a hol bányák valának (ISZ 261)

amartyrokot, még apiatzra is a hol kinozták öket, és más egyéb (KSZ 356)

sidó tanács urak, atanácsban. a hol abirák fél circulus formára ültek (KSZ 396)

eki tettzik a Conciliumokbol, a hol tolmácsra vala szükségek (KSZ 405)

A hol pedig elegyesen valának anemzetek, az (KSZ 405)

mostanában is igy tselekesznek, a hol, példának okáért, az évangyeliumot el (KSZ 405)

árvákot nevelék. azokot. orphanotrophium, a hol abetegek voltanak, nosocomium, xenodochium, az (KSZ 433)

a jövevényeket fogadták, gerontocomium, a hol az öregek laktak, prochotrophium., a (KSZ 433)

inkáb nap keleten történtenek, a hol a nagy melegek miat, az (KSZ 450)

leg felsö ebédlö házban. a hol, a szent. Léleknek. le szállásáíg (SUT 497)

mind azokot a helyeket, a hol a kristus nem prédikálot volt (SUT 516)

kristus ellenségi. követeket mindenüvé a hol lakos találkozot ebböl anemzetböl. hogy (SUT 517)

dolgok történtenek a tartományokban. a hol parantsoltanak, sok szent auctorok bizonyittyák (SUT 519)

judás nevü ember házahoz a hol harmad napig se nem ett (SUT 526)

azután viszá tére Damaskusban. a hol három esztendeig marada (SUT 528)

a házba fel vivék a hol a test volt, ót sok (SUT 531)

a pretoriána militiának taborán, a hol hat holnapig marada. Tiberiusnak haláláig (SUT 541)

fogságbol., az elöbbeni házához, a hol egy darab ideíg marada örzés (SUT 544)

Jerusálem felé vevé uttyát, a hol áldozatot tet az urnak az (SUT 544)

kristus el hagyván ahelyt a hol szent János keresztel vala, elöl (SUT 555)

hogy abban atartományban érkezvén. a hol még életben valának a Magusok (SUT 559)

tsufságbol. a Gymnasiumba vivék, a hol sok féle játékokba foglalták az (SUT 567)

Carabást olyan helyre ülteték. a hol mindenek láthasák. a feje körül (SUT 567)

nagy piatzon által atheatrumig, a hol a Császár születésinek napját inneplették (SUT 571)

kis földet vet magának, a hol egyedül lakék. de nem élt (SUT 574)

három a más részröl, a hol valának az öreg, az ifiu (SUT 578)

beszedit. a szállására vivék, a hol más nap estig ugy feküt (SUT 584)

a théátrumon el terjedvén, a hol mind anép, mind a fö (SUT 602)

atáborra ki menének Agrippával. a hol volt Claudius, De Agrippa modot (SUT 605)

fel találván Antiokiaba vivé, a hol két esztendeig maradának együt. ót (SUT 612)

üsmervén tehát a helyt a hol volna., a Mária házának kapuját (SUT 615)

szerént olyan helyeken predikálottanak. a hol. még az Évangyélium nem volt (SUT 625)

az Apostol Antiokiaba vivé. a hol Alexander, a városnak gubernatora, nagy (SUT 628)

Barnabásal, hogy Derbébe menyenek. a hol el kezdék a tanitást, az (SUT 630)

a Méris toja mellet, a hol sok számuan laknak együt (:ezeket (SUT 638)

valo által menetel után. a hol Mojses tantzolt. a férfiakal, és (SUT 642)

egyik ö vivé Antiokiaban. a hol mulata, és azután, egészen szent (SUT 648)

vagy is az oratorium, a hol (SUT 652)

szent pál korinthusba vala, a hol tsudálatos buzgoságal; békeséges türésel és (SUT 667)

és priscillával. Ephesusba érkezék, a hol el hagyá öket, A synagogában (SUT 671)

hiveket, azután Antiokiaban mene, a hol egy darabig mulatván hihetö hogy (SUT 671)

szegényeket, közel a helyhez a hol tanitot. bokrok valának, és a (SUT 679)

mácedonia által, korinthusba menyen, a hol sok ideig kelleték maradni, és (SUT 684)

felsö rend házba volt, a hol szent pál éféliig tanita, mert (SUT 700)

Czézáréába érkezék. Jérusalemben mene, a hol a fö pap. a förenden (SUT 718)

fö képen azon ahelyen a hol pált meg marta vala akigyó (SUT 727)

néki, hogy ót lakhatnék. a hol akarná a vitézel. a ki (SUT 728)

a helyen, a hol meg ölék, és ót köböl (SUT 740)

a mezön lévö szérökre a hol abuzát tsépelték., és erövel veszik (SUT 744)

igen szép theátrumot épitete, a hol minden esztendöben a népnek sok (SUT 744)

Brunda nevü helyére vivék, a hol bánván, és szégyenelvén esetét. a (SUT 759)

vére a székig fitskánkozék a hol a Császár ült hogy néze (SUT 759)

szent palt egy tömlötzbe, a hol sokakot meg téritének., nyoltz holnapja (SUT 759)

lévén. Egyiptumba sokáig lakék, a hol meg tanulá atudományokot, és a (SUT 769)

filosofiát. azután Asiában mene, a hol kezdé a Cérinthiánus vallást, azt (SUT 769)

sokáig meg tarták Alexándriában., a hol még a hatodik saeculumba az (SUT 777)

fel égették az épületet a hol aváros leveleit szokták volt tartani (SUT 786)

folynának adolgok Judéába. Antiokiábol. a hol lakot rend szerént, oda mene (SUT 791)

eléb mene egész Gabaonig, a hol táborba szálla, Gabaon pedig Jérusalemhez (SUT 792)

ellene, ezeket Jérusálembe küldé. a hol kevésbe mult el, hogy a (SUT 803)

közeleb valo házba tevék. a hol tölté az éttzakát. es a (SUT 831)

valo nézve olur városábol a hol az Idumeusok tabora vala. Jakabot (SUT 836)

mene az egész Iduméán, a hol igen sok pusztitásokot vit végbe (SUT 836)

akará venni a Templomot. a hol János. és a buzgok valának (SUT 841)

Antiokiábol vespasiánus Alexandriába mene, a hol minden tartományokbol valo követek köszönték (SUT 842)

olyan hartz hely vala, a hol a két rész gyakorta meg (SUT 849)

masodik keritésen belöl volt. a hol a szent., és a sanctuárium (SUT 878)

mene., azután a sánctuáriumba a hol olyan gazdagságokot. és szépségeket láta (SUT 880)

vala a pintzékbe. gödrökbe, a hol még pártosokot találnak vala, és (SUT 892)

a’hol
a’hol – 1

az Országnak a’ szokását, a’hol a’ fő Tiszteknek nem szabad (ML 316)

A’ hol
A’ hol – 2

lakást Sok ideig a’ mulatást. A’ hol három napján hétnek Három (ML 329)

szokást. Hogy lehetne ott egyesség A’ hol hitbe van külömbség. Ne (ML 329)

ahól
ahól – 2

napokon., vagy még gyakrabban is. ahól már mitsoda szokás volt, az (KSZ 403)

a romai szent egy házban, ahól. a deák nyelven valo olvasást (KSZ 405)

az hol
az hol – 20

az tömlöczben téteté ötet. az hol is, csak nem harmincz esztendös (IK/B 414)

mene az apja házához. az hol is esztendeig marada. azután az (IK/B 421)

szemeit, és babiloniában vivé, az hol nyomorultul hala meg (IK/B 427)

verék, és babiloniába vivék, az hol rettentö nyomoruságot szenvede (IK/B 428)

és jerusalemben viszá vivé, az hol szentül végezé el életét. kedves (IK/B 428)

valo boldogságos nagy innepröl,, az hol az Istennek látása, bé tölti (IK/B 486)

meg azt mondgya. hogy az hol tudomány nincsen, ót az léleknek (IK/B 494)

föképpen az példa beszédekben. az hol inti az iffiakot, hogy oktattatni (IK/B 501)

embert ollyan felöl ostromollya. az hol leg gyengéb. az testnek gyarloságát (IK/B 517)

leg aláb ollyan helyt az hol ne láthasson, ha pedig ollyan (IK/B 537)

minden bizonnyal oda jutcz az hol ö vagyon mert az bizonyos (IK/B 557)

nincsen ót Isteni félelem, az hol meg vetik az illyen szent (IK/B 564)

erkölcsnek el vesztése. mert az hol bekeség nincsen, ót nincsen felebaráti (IK/B 585)

jakab apostol mondgya. hogy az hol az irigycség vagyon. és az (IK/B 585)

az világban elö vihesétek, az hol talám el fogja magát veszteni (IK/B 631)

világban. az ollyan hely, az hol elég alkalmatoságot találsz az Istent (IK/B 676)

maga is sirattya gyonásiban. az hol azt mondgya. hogy az házánál (IK/B 677)

az ki fél ót az hol nem kéne félni. és ót (IK/B 684)

és ót nem fél. az hol kéne rettegni. az ki igen (IK/B 684)

dicsérjünk az az égben. az hol élsz, és uralkodol., tied az (IK/B 698)