akkoron – 393
akkoron
akkoron – 11

regulát csináltata sz. bernárdal, és akkoron fejér köntöst kelleték viselniek., és (TL 126)

szenttségének lakó helye lehesen, és akkoron az Isten a mi szivünkben (É 335)

Akkoron jövének, két kurva aszonyok a (É 360)

bé tellyesednének a proféták irási, akkoron a tanitványok minnyájan el hagyák (É 466)

pedig felelvén mondák, méltó halálra. akkoron az ortzájára pökdösének, és nyakon (É 466)

és adák pontzius pilátus tisztartonak., akkoron látván judás a ki ötet (É 466)

együt huszon két esztendös koráig, akkoron az Isten ostorát bocsátá reája (IK/B 428)

Akkoron azt kérdik tölle micsoda sebek (C/B 1047)

valo választattaknak számok bé telik., akkoron a sidok is meg üsmervén (C/B 1069)

voltam, és meg nem ruháztatok. &. akkoron a meg vettettek az örökké (C/B 1126)

vagy valamely babonaságal menne végben, akkoron minden modal annak ellene állana (C/B 1577)

akoron
akoron – 353

pedig a kéd leveleit olvasom. akoron nincsen szükségem a hegedüsre, hogy (TL 28)

tudva vagyon kédnél. hogy ök akoron nap le mentig, se nem (TL 43)

és hogy csak arrol kel akoron gondolkodni, forgács el fogad nevetve (TL 45)

hunni egy nehány száz esztendökig, akoron nem a camara szék eleiben (TL 46)

teszik ót a fejdelmek eleiben. akoron egy fejdelem, hejában fogja azt (TL 46)

rabságban esvén. és halálra itéltetvén. akoron esziben juta a solon mondása (TL 72)

király nagy nyomoruságokban esék. és akoron észre vévé. hogy a jó (TL 72)

ismét kezdi sürgetni adolgát. lajos akoron világoson (TL 86)

a nagy eröltetésben, meg veresedik akoron aböre meg ránczosodik. és azt (TL 103)

lehetetlen volna. és a mely akoron. rettentö munkának kelletet lenni. az (TL 110)

egyenlö vétkeseknek találtatának; apápa éppen akoron gyülést tartván franczia országban bécsben (TL 126)

pasának. nagy hatalmát. vagy gazdagságát. akoron vagy hugát. vagy más attyafiát (TL 267)

mondgyák békeségben, és bátorságban vagyunk, akoron nagy hirtelen. veszedelem jö reájok (É 13)

jelek el jönek. talám mi akoron nem lészünk ez életben., azért (É 13)

és az ö szenttséges voltárol. akoron mutattyuk meg magunk viselésiben, és (É 67)

a felebaráttyát szereti, végben viszié akoron az Isteni szeretetet illetö parantsolatot (É 119)

ellenkezö szeretet azt meg gyözi. akoron már meg szünik az Istenért (É 126)

le nyomatik, meg aláztatik, földig, akoron az ö hite erösebb, és (É 135)

Ditsöségét, és üdveségeket kellene keresni, akoron tunyák, és restek, azt nem (É 138)

nélkül, és birni fogjuk azokot, akoron se a hitt. se a (É 155)

szeretettel, és ki mondhatatlan örvendezésben. akoron tsak egyedül erre a jó (É 155)

minden emberi segittségtöl meg fosztatnak. akoron kel valamint ábrahám reménleni areménség (É 199)

magának szüksége. de mint hogy akoron nem tudták valojában hogy ki (É 246)

akiben bizot le esik, és akoron külsö képen el hagyatik az (É 287)

ö teremtöjétöl. és valoságos jovátol. akoron nagy éhséget fog szenvedni. éhezi (É 305)

azt seprüvel, és fel ékesitve. akoron el mégyen, és melléje veszen (É 312)

és tsak magára el hagya. akoron minden bizonyal ahalálban esik, akristus (É 392)

{…} Mit tselekedék az ur akoron (É 407)

egy szem pillantásban ö elötte., akoron mondá a király, féllyék minnyájan (É 410)

keresztnek gyalázattya, ugy anyira., hogy akoron kevesen tarták, az ö Istenségit (É 441)

az ö valoságos nagyságokot, de akoron. egészen ki mutattyák magokot, abban (É 481)

szeretni, a mint ök szereték akoron, mivel az ö testi jelen (É 582)

a, hogy a szentekel legyenek, akoron rettentö sziv szorongatásokban fognak bánkodni (É 657)

és az uj emberben öltözék, akoron azö örzö Angyala. kalauzza, és (É 677)

ha pedig el forditom rola, akoron azokot az igazságra adom, atöbb (É 701)

az üdvezitö második el jövetelét. akoron. keményen fog számot kerni apásztoroktol (É 741)

valamely veszedelemben. vagy betegségben vagyunk, akoron buzgoságal imádkozunk, másokot is imádkoztatunk (É 747)

szeretik. és azt veszik végül, akoron. nagy igasságtalanságal vannak hozája. és (É 793)

aharagban fekszünk le, agondolatok melyek akoron böségel jönek az elmében, hová (É 803)

fogvást, világ végiig kel tartani. akoron is kezdödik el. az örökös (É 804)

nem tölti sziveinket világoságával., mivel akoron nem lészen már többé se (É 847)

ostromal belé mehessenek. a hartz akoron el kezdödvén. kinek kinek a (MN 29)

Akoron az anglusok mindnyájan örömökbe kiáltani (MN 29)

ate jó erkölcsöd rosznak találhatná. akoron elö számlálá néki a maga (MN 32)

létit. de tsak haszontalan volt., akoron anagy keserüségnek adván magát. ezerszer (MN 33)

kiket mind nyomorult állapotba találá, akoron elejekbe tévé hogy mitsoda veszedelmes (MN 36)

örüle, mindenekre is köteledzé magát, akoron el végezék egymás közöt. hogy (MN 50)

el akarná ötet magával vinni. akoron alábaihoz borulván,. sok köny hullatásal (MN 58)

álepi basának hadával meg egyezék, akoron. orcan oglu az egész ármádával (MN 74)

és egyenesen Constancinápoly felé indulni. akoron nagy szüksége vala minden bátorságára (MN 75)

mitsoda vétekel mersz engem vádolni, akoron mások is bizonyiták néki. az (MN 119)

tudományát, a halál avisgálásnak ideje; akoron el vetem az ollyat magamtol (KKU 257)

még e világ kezdetétöl fogva. {…} akoron a kereszt baráti kik életekben (KKU 257)

hogy volt az én szivem, akoron. a midön haldoklo szoval fel (KKU 265)

az én hozám valo szeretete, akoron az ö nagy fájdalmát is (KKU 271)

iránt ha jó reménségben vagyon., akoron érettek, nagy szorgalmatosságban is vagyon (KKU 307)

pedig gyermek nélkül marad özvedgyé. akoron magát se anyának. se szüznek (KKU 307)

meg tartotta ágyát, jutalmát veszi akoron. a midön az Isten kegyeségel (KKU 307)

az örök életnek beszédit halgatá. akoron igen suhajtá akeresztet. és semmi (KKU 315)

az eröm meg nö, és akoron inkáb viselhetem a keresztnek terhét (KKU 316)

a midön pedig abban esik. akoron békeséges türésel legyen. gertruda észre (KKU 323)

tekinted. akoron meg látod., hogy akereszt. aza (KKU 325)

egyeziké akristus szegénységivel. és alázatoságával. akoron a CSaszár magában térvén. és (KKU 332)

a mely Isten hatalmában vagyon. akoron ment lész a keresztöl, a (KKU 343)

valamely nyomoruságot fog reád botsátani. akoron azt könnyebben szenveded. mivel az (KKU 358)

fedezd bé ortzájokot gyalázattal, és akoron uram keresni fogják nevedet. {…} avalo (KKU 368)

vagy, azt örömel szenvedgyed, és akoron olyan lész mint egy hárfa (KKU 370)

ezeket mondá. ditsekedünk a haboruságokban. {…} akoron ö hárfázot, amidön örömel szenvedcz (KKU 370)

az Istent áldod és ditsered, akoron a hárfa mellet énekelsz, és (KKU 370)

más képpen kellet volna bánni, akoron az ö akarattya ellen támadtz (KKU 370)

áldot az urnak szent neve. akoron nagy dühöségel. látá hogy le (KKU 374)

az igazságal meg egyeztesse, és akoron. azt az indulatot, örömnek, jónak (KKU 389)

az életet nyomorultá teszik, és akoron azokot az indulatokot rendeletlen indulatoknak (KKU 389)

világosabban beszéllek tehát. fel feszitettél akoron avilágnak. a midön avilágnak fejdelme (KKU 392)

sullyát fogom érzeni a nyomoruságokban. akoron nagyob bizodalomal lészek, és meg (KKU 408)

füvet, és szénát kelleték ennie, akoron az ég felé emelé szemeit (KKU 410)

minden féle szükölködök folyamodtak, vagy akoron. a midön aháza el rontatván (KKU 427)

ha ez a szent ember, akoron nyerté töb ditséretet. a midön (KKU 428)

azokot abékeségben nevelte, vagy pedig akoron, a midön. oly tsudálatos, és (KKU 428)

amidön a szegényeket ruházta, vagy akoron., a midön meg halván minden (KKU 428)

nyomorultakot javaiban részesitette, vagy is akoron, a midön. a maga teste (KKU 428)

bátorságal, mostanában én szenvedek. de akoron. akristus fog szenvedni bennem. ugy (KKU 433)

és az után meg itéltessék, akoron leg titkosab gondolati szivünknek ki (KG 463)

azokot a veszedelmeket a melyek akoron szállanak a bünösre, és hogy (KG 463)

öt ezer embert meg elégit. akoron nem öbenne. tekintem magamot, hogy (KJÉ 596)

mely különösön ötet magát tekinti. akoron öbenne tekintem magamot, és ötet (KJÉ 596)

a bölcseségtöl. és azigazságnak világoságátol. akoron meg holt. a menyiben meg (KJÉ 610)

Istennek volt szenteltetve, ezt aparancsolatot akoron adá ki, a midön egyiptumban (KJÉ 614)

jutalmaztassa kinek. kinek tselekedetit,. és akoron szégyenleni fogja az attya elöt (KJÉ 673)

Meg nem foghaták ötet akoron. mert az ö orája nem (KJÉ 681)

népet. a ki melléje gyülekezék. akoron az irás tudok, és a (KJÉ 682)

nagy bizodalomal legyenek ö benne; akoron mondá néki egy a sereg (KJÉ 692)

vagyon még nékem hátra. Jésus akoron rea vetvén szemeit, szeretni kezdé (KJÉ 706)

Akoron kezdé péter mondani, látod, hogy (KJÉ 707)

atemplomot meg ferteztetik sok otsmányságokal., akoron bizonyosnak tarttsák. tsak hamarvalo el (KJÉ 730)

közönségesen valo nyomoruságban ne esék. akoron lészen, az Istennek. a sidokon (KJÉ 730)

ö hiv szolgai. fel emelik akoron fejeket. bizodalomal., mert valamint hogy (KJÉ 731)

le telepedének a husvét ételére, akoron pedig kezdé mondani atanitványinak, kivánva (KJÉ 737)

meg tartván parantsolatit. judás kérdé akoron tölle, hogy miért jelentené meg (KJÉ 743)

meg tanittya azokra, a melyeket akoron meg nem mondottak nékik, mert (KJÉ 745)

szükségesek bé tellyesedni az irásoknak, akoron atanitványi el hagyák. és el (KJÉ 750)

vétkes dolgot nem találna jesusban. akoron a papi fejdelmek. és atöbbi (KJÉ 754)

azért hérodeshez küldé, aki is akoron jérusalemben volt, hérodes azon igen (KJÉ 754)

rabnak kérjék meg szabadulását, vala akoron atömlöczben egy hires tolvaj, barabás (KJÉ 755)

a rettentö nyomoruságok a melyek akoron lettenek, bé tellyesitték ezt a (KJÉ 757)

többé hihetetlen, hanem hü. thamás akoron fel kiálta mondván, Én uram (KJÉ 767)

maga a menyei út, és akoron. ö általa járunk azon. a (KJÉ 775)

a jérikoi vakok tselekedének., és akoron meg nyerjük kérésünket. tsak a (VKT 805)

akoron azt köteleségböl tselekeszük, de az (VKT 814)

szollani kell, ha feddeni kell, akoron. tsak a keresztyéni okoságtol. fog (VKT 836)

és reája hagyni gondunk viselésit. akoron, mondgya szent pál. ugy (VKT 862)

roszat el követhetnek. el követik. akoron. aveszekedések (VKT 872)

eléb betsüllik a felebarát szükségénél, akoron. vétenek az alamisnárol valo parantsolat (VKT 886)

meg vetnék, és irtoznának tölle. akoron meg nem türköztetheté. magát,. hogy (VKT 888)

illetö joszágrol vagyon a per. akoron azt oltalmazni kel. keményen, az (VKT 918)

menyit vesznek vala ifiu korokban. akoron a szent sugarlások gyakraban valának (IK/A 34)

sziveinkben adván a szent igazságokot akoron. a midön az emberek minket (IK/A 89)

had oldozon fel tégedet menyekben, akoron midön a pap fel oldoz (IK/A 97)

hogy lelkekben, uj indulatok nevekednek: akoron az okokot fel gerjeszti, és (IK/A 113)

midön a haragod el mulik, akoron jobban fogsz a dologrol itélni (IK/A 247)

eza hajlandoság benned meg marad. akoron a világi rendre adhatod magadot (IK/A 292)

utolso napon. ate kárhoztatásodra lészen. akoron azt hányák szemedre. hogy meg (IK/A 333)

ez a szent Profeta tselekedet akoron a sidó népel. hasonlot kel (IK/A 354)

királya, jeroboam csinált vala. ö akoron el voná magát azoknak társaságokbol (IK/B 415)

természet, és az kegyelem közöt, akoron szozatot halla az egböl. az (IK/B 425)

látná hogy csak héjában volna, akoron kezdék meg emlékezni az sz (IK/B 428)

még meg fogod azt érezni, akoron pedig késö. lesz (IK/B 514)

nem találsz evel az rendel. akoron el hiheted hogy szándékod az (IK/B 647)

pedig itéletedre leszen az itéletkor. akoron azt fogják az szemedre hánni (IK/B 659)

ha ugyan csak arra kénszeritnek akoron te is oltalmazad magadot (IK/B 666)

Az Isten akoron el hagyá az egész emberi (C/A 26)

{…} Miképen bánék Isten akoron az emberekel (C/A 76)

szabaditaná fel népit aziga alol. akoron Mojses nyolczvan esztendös vala (C/A 88)

{…} Menyiböl álla akoron az Izrael népe (C/A 91)

fáradságbol. le botsáttya vala kezeit. akoron az Ámáleciták diadalmasok valának, erre (C/A 95)

{…} Hivebbek. és engedelmesebbek valánaké akoron az urhoz mint sem annak (C/A 110)

térének és az urhoz kiáltának., akoron az ur tamaszt vala olyan (C/A 116)

midön tsendes birodalomban lett volna, akoron két nagy vétekben esék, házaság (C/A 118)

igen nagy pusztitasokot tesznek vala akoron judeában (C/A 132)

szent Agoston azt mondgya hogy akoron asidok sokal hamisabbak valának mint (C/A 137)

{…} Akoron az egész birodalma nagy békeségben (C/A 157)

világosán meg jövendölte, mondván, hogy „akoron a szabjákbol szánto vasakot, és (C/A 157)

tett rolla az ö Attya akoron (C/A 163)

tenne a kristus küldetéséröl aki akoron kezdé el tanitását, és hogy (C/A 163)

Akoron kérdik tölle mitsoda sebek ezek (C/A 175)

{…} A mely szentek akoron fel támadának testestöl, és lelkestöl (C/A 178)

valo jövendöléseket, a pogányok kezdék akoron üsmérni a valoságos Istent, nagy (C/A 190)

közöt valo valasztattaknak számok bételik, akoron a sidok is meg üsmervén (C/A 214)

{…} Akoron kezdék nékik hirdetni. a midön (C/A 214)

martyr. közönségesen üldözék a hiveket., Akoron az Isten tudtára adá szent (C/A 215)

ugy anyira hogy akoron akristus Anyaszent egy háza két (C/A 229)

környül metéltetik vala magokot, és akoron tartoztanak a törvényt meg tartani (C/A 229)

Attol hogy az a biró akoron irgalmaság nélkül leszen. 4. Attol (C/A 289)

a gyalázattol. a melyben lészen akoron a bünös. minden segittség menttség (C/A 289)

Anyaszent egy háznak vége lészen. akoron agyözedelmes Anyaszent egyház egyedül fog (C/A 291)

Messiást a kristuson kivül. és akoron meg térnek (C/A 294)

ameg vettetteket bal keze felöl. akoron a kristus ki mondgya az (C/A 299)

szomjuhoztam, és innom nem adtatok. & akoron ameg vettettek. az örökké valo (C/A 299)

mivel a kristusnak örökös társai, akoron magokon és ateremtet állatokon tellyes (C/A 300)

szentek böségel valo gyönyörüségben lesznek akoron., és azö örömök tekélletes és (C/A 300)

ne légyen is magában., és akoron. el kel magunkot attol vonni (C/A 403)

nem tselekeszik a mit predikálnak, akoron a mágusokot kel követni, és (C/A 434)

is foglaltatnak esze ezek akövek., akoron a fö pap. akristus Jésus (C/A 463)

valamely hus a bálványnak áldoztatot, akoron nem kel abbol venni, hogy (C/A 470)

mestereket az égben fel menni. akoron meg üsmérik hogy nem darabonként (C/A 532)

a régi tanitásokot, de föképen akoron tselekeszi azt, midön valaki valamely (C/A 537)

{…} Akoron azt kel tselekedni a mit (C/A 561)

álhasunk az ördögi kisérteteknek amelyek akoron erösebbek, 3 egéséget is ád (C/A 613)

érette is munkálodunk., ha szinte akoron nem gondolkodnánk is rola, ez (C/A 670)

mulatnák belsö képen a lelkit, akoron ugy imádkoznának valamint a sidok (C/A 686)

az ördög minket el veszteni, akoron nagyob ami szükségünk. és az (C/A 718)

akor szükséges gyujtani, szükséges volt akoron gyertyákot gyujtani amidön az Anyaszent (C/A 727)

egy halotért, vagy élöért, hogy akoron a többiértis nem ajánlották volna (C/A 766)

Pál mondásábol., hogy már volt akoron arra rendeltetet hely., a melyet (C/A 770)

ebben az imádságban azokrol. akik akoron kereszteltettek meg. mert amint már (C/A 826)

hogy azokot kegyelmes szemekel tekinttse, akoron a kristus iránt imádkoziké (C/A 833)

fele mutatás hanem ez, és akoron anyira fel mutatta a pap (C/A 841)

{…} Akoron leg aláb lelki képen kel (C/A 857)

vagy valamely babonaságal lenne ahoz, akoron minden modal. annak ellene állana (C/A 902)

{…} miképpen bánék. Isten. akoron az emberekel (C/B 970)

fel népit az iga alol., akoron. mojses. nyolczvan esztendös vala (C/B 980)

mit parancsola mojses az izraélitáknak. akoron (C/B 980)

{…} mennyiböl állot akoron, az izrael népe (C/B 982)

fáradcságbol. le bocsáttya vala kezeit, akoron, az amaléciták. diadalmasok valának, erre (C/B 985)

{…} hivebbek, és engedelmesebbek valánaké akoron az urhoz., mint sem annak (C/B 997)

térének. és az urhoz kiáltának. akoron az ur támaszt vala ollyan (C/B 1002)

igen nagy pusztitásokot tesznek vala akoron judeában (C/B 1015)

ez az atya mondgya. hogy akoron a sidok sokal hamisabak valának (C/B 1019)

{…} Akoron az egész birodalma nagy békeségben (C/B 1034)

világosan meg jövendölte. mondván. hogy akoron. a szabjákbol, szánto vasakot. és (C/B 1035)

tett felölle az ö attya. akoron (C/B 1038)

tenne a kristus küldetéséröl. aki akoron kezdé el tanitását. és hogy (C/B 1038)

{…} A mely szentek akoron fel támadának., testestöl. és lelkestöl (C/B 1049)

attol. hogy az a biró akoron irgalmaság nélkül leszen, 4. attol (C/B 1117)

a gyalázattol. a melyben lészen akoron a bünös, minden segittség, menttség (C/B 1117)

anyaszent egy háznak vége lészen. akoron a gyözedelmes anyaszent egyház. egyedül (C/B 1119)

Messiást a kristuson kivül., és akoron meg térnek hozája (C/B 1122)

meg vettetteket bal keze felöl, akoron akristus ki mondgya az itéletet (C/B 1125)

mivel a kristusnak örökös társai, akoron. magokon., és ateremtett állatokon tellyes (C/B 1127)

el ne hadgyon., szükséges tehát akoron vagy hogy tellyeségel fel szabadittassék (C/B 1197)

ne légyen is magában, és akoron el kel magunkot attol vonni (C/B 1207)

foglaltatnak öszve, ezek a kövek. akoron. a fö pap. akristus Jésus (C/B 1252)

hogy valamely hus abálványnak áldoztatot, akoron nem kel abbol enni, hogy (C/B 1257)

a régi. tanításokat; de föképpen akoron tselekeszi ezt, midön valaki valamely (C/B 1306)

{…} Akoron azt kell tselekedni a mit (C/B 1325)

{…} Világ végezetig fog tartani. akoron. nem lészen más hely, hanem (C/B 1345)

álhassunk az ördögi kisérteteknek, amelyek akoron erösebbek. 3. egésséget is ád (C/B 1364)

el mulatnák belsö képpen alelkit. akoron ugy imádkoznának valamint a sidok (C/B 1416)

az ördög minket el veszeszteni, akoron nagyob ami szükségünk, és az (C/B 1437)

éttzaka vagyon, akor szükséges gyujtani, akoron szükséges volt gyerttyakot gyujtani, amidön (C/B 1443)

ebben az imádságban, azokrol. kik akoron kereszteltettek meg, mert a mint (C/B 1519)

hogy azokot kegyelmes szemekel tekinttse, akoron akristusért imádkoziké (C/B 1524)

fel mutatás, hanem ez, és akoron anyira fel mutatta apap akristus (C/B 1530)

{…} Akoron leg alább. lelki képpen. kell (C/B 1542)

alat a misének ideje lévén, akoron nagy siettségel a misére mennek (IJE 32)

valamely nyomoruságba, vagy szerentsétlenségbe esik, akoron szükséges hogy síettségel mennyünk segittségire (IJE 42)

kezdöjének, és meg tartojának üsmérjük, akoron. egy szers mind, meg is (IJE 67)

idöre nem jutnak, hogy dolgozhassanak, akoron, egy fö vezért teszen elejekben (IJE 129)

utolso szükségekbe valo léteket, hogy akoron. nékiek avérek árrán adgyák el (IJE 137)

dolognak tartanák, mind azon által, akoron anem volt. és abban az (IJE 150)

az égyptum béliek szokásihoz hasonlittyuk, akoron az ollyan bal itéletek füstben (ISZ 170)

maga ada néki más feleséget; akoron pedig ábrahám nyolczvan hat esztendös (ISZ 178)

hogy jábes városa veszedelemben volna. akoron két ökröt hajtot. noha király (ISZ 183)

számláltatá az Isten akarattya ellen. akoron tizen három száz ezer fegyver (ISZ 190)

nehány részre kelleték osztani aföldet. akoron nagyob szorgalmatoságal kelleték azt mivelni (ISZ 194)

de ha környül metéltették magokat, akoron az ábrahám fiai közi bé (ISZ 209)

midön arendelteték. a földi paraditsomban. akoron nem vala még testi kivánság (ISZ 214)

azt tarttyák. hogy az esztendö akoron az öszi equinoctiumkor kezdödöt. mojsesnek (ISZ 234)

Mi vala tehát még akoron. amidön mind ezeket abolondságokot avallás (ISZ 243)

mehessenek, és atemplomot meg épithessék, akoron mindnyájan viszá nem térének. hanem (ISZ 265)

görögül ne beszéllyenek, amely nyelv akoron, közönséges vala, anap keleti országokban (ISZ 270)

amartyrumok közi számlállya azokot, kik akoron meg öletettek az Isten törvényéért (ISZ 273)

igy lévén, a sidok már akoron nem mondhaták magokat tsak egy (ISZ 277)

amelyben a templom fent állot, akoron a sidoknak minden tartományban ollyan (ISZ 278)

azt akarná meg mutatni, hogy akoron az irás tudok, és adoktorok (ISZ 279)

ki nyilatkoztatot. annyiban, amenyiben arra akoron alkalmatosak valának. de némely szorgalmatos (KSZ 297)

boldogtalan városnak., akristus jövendölése szerént, akoron mind el hagyák avárost, és (KSZ 307)

irnak ezek az auctorok., azok akoron közönségesek valának, és azoknak követésit (KSZ 308)

ahivek elött, ezt nevezik vala, akoron. {…}, az az, kérdezésnek. tudakozásnak. ezt (KSZ 314)

aromai hadi rend tartások, még akoron szokásban lévén, azok a mértékletességböl (KSZ 323)

pintzékben, amidön nagyob szabadságok adaték, akoron. a közönséges helyre gyülekeztenek, amelyet (KSZ 337)

Eucharistiárol, vagy más szenttségröl. szollani, akoron homályos szokal éltenek, valamint az (KSZ 340)

ollyan közönséges népböl állók, valamint akoron valának sokan akeresztények, ollyan mély (KSZ 346)

sokal igazábban is irták le akoron akérdéseket, és a feleleteket, mint (KSZ 353)

tsak azt gondolya meg, hogy akoron, az illyen penitentzia tartásra méltó (KSZ 366)

1.7. {…} mert mint hogy akoron szokásban vala arab tartás, ha (KSZ 370)

láttak volna az égen délben, akoron minden féle nemzetböl álló veghetetlen (KSZ 418)

szolgálat hoszab azokon anapokon. {…} lakadalmok akoron nem valának, söt még avadászatban (KSZ 420)

házi renden valoknak élettyek modgyában. akoron kezdék külsö képen, holmi jelit (KSZ 423)

is választottanak közüllök püspököknek, és akoron ugy éltenek valamint atöb Cléricusok (KSZ 437)

tartották a köntöst, a mely akoron szokásban volt. nékünk anehéz dolognak (KSZ 444)

kezdének meg térni anépek, {…} és akoron betü szerént bé tellyesedék az (KSZ 446)

és rend tartásirol, amelyek még akoron a magok erejekben valának (KSZ 450)

és más szent atyák, kik akoron éltenek, ezekröl keservesen irnak, {…} az (KSZ 456)

közel lévö klastromban, de abarátoknak akoron nem vala szabadságok, a közönségesen (KSZ 467)

egész nap nyugoton. szent romuáldus akoron szerzé a Camaldulensis barátokot, és (KSZ 470)

az illyen magok viseléseket, mert akoron ugy volt szükséges, ollyan el (KSZ 475)

Akoron elö állitának kettöt, Josefet. a (SUT 498)

külömbféle nyelveken kezdének szollani, valának akoron Isten félö sidok jérusalemben, a (SUT 499)

öket. mondván hogy részegek volnának. akoron péter elö álván a tizen (SUT 499)

fogá öket a salamon folyosojában, akoron Péter mondá anépnek, hogy nem (SUT 502)

kinevével tselekedtétek azt a dolgot, akoron Péter tellyes lévén szent Lélekel (SUT 503)

hogy mi történt volna vélek, akoron egy szivel lélekel. fel emelvén (SUT 504)

Akoron a fö pap kaifas, és (SUT 506)

volnának. és a népet oktatnák, akoron atemplom örzö fö tiszt az (SUT 506)

fényes volt, valamint egy Angyalé, Akoron kaifás afö pap. aki elsö (SUT 510)

Fiát. állani az Istennek jóbján. akoron az ellenségi minyájan fel kiáltának (SUT 511)

hogy a szent Lelket vennék. akoron, a szent Léleknek láthato képen (SUT 515)

tiszteletet a Jesus kristusnak, de akoron a tanáts annak nem engedelmeskedék (SUT 521)

it szollani, magárolé, vagy másrol.? Akoron filep a kristusrol kezde néki (SUT 524)

hal héjak, és látni kezde, akoron Ananías tudtára adá néki, hogy (SUT 527)

mert a kornélius emberei épen akoron zörgetének a kapuján, és kérdék (SUT 533)

egy levelet ira Tibériusnak. aki akoron Capré szigetiben volt, hogy udvarlására (SUT 538)

kis unokájához kájushoz. a kit akoron mindenek szerették, kájus is baráttságát (SUT 538)

beszedeket mind jól hallá, de akoron semmit nem szolla. hanem kevés (SUT 539)

Akoron a samaritánusok. panaszra menének Vitelliushoz (SUT 541)

szegénységbe, a sok adoságban látták, akoron pedig hatalmason látták viszá terni (SUT 572)

laktanak, és egy Capitonus nevü. akoron az egész judeának fö ado (SUT 576)

engedelmeskedni ebben a dologban., hanem akoron tsak azt irá neki hogy (SUT 582)

ugy feküt mint a holt., akoron fel nyitván egy kevesé szemeit (SUT 584)

hogy kérne valamit tölle. Agrippa akoron mondá, Uram annyi (SUT 586)

nem engedé hogy senki is akoron néki templomot szentelyen (SUT 588)

amásik esztendöben Egyiptumban menne, és akoron alatomban a Jerusálemi templomban tétesse (SUT 588)

kezében adgyák a memorialisokot, kájus akoron a Martius mezején volt. a (SUT 590)

akit még meg sem nevezhetitek,? akoron. fel emelvén kezeit. az ég (SUT 592)

még roszab ís esik rajta, Akoron philon mondá a véle lévö (SUT 594)

szolgálatit, ahoz adá a mit akoron birt. Judéát a déli Iduméával (SUT 606)

Pétert is meg fogatá. aki akoron Jérusalemben találkozék, a pogátsák napján (SUT 614)

öltöznék fel, és menne utánna, akoron alántzak, a melyekel. meg vala (SUT 615)

mely magátol meg nyilék. már akoron a városban valanak, az Angyal (SUT 615)

érze, és rettentö fájdalmakot abéliben. Akoron mondá azoknak. akik annak elötte (SUT 617)

igen szaporitták a hivek számát, akoron nagy éhség lön A melyet (SUT 619)

Valának pedig akoron az Antiokiai Anyaszent egy házban (SUT 619)

végig járták, Cyprus szigetében vala akoron egy Romai tisztarto. sergius. paulus (SUT 623)

Akoron. Saul. vagy is pál, mivel (SUT 623)

parton. de földön menének oda, akoron Márk János, a sok utozásban (SUT 624)

ellenek, akik üldözni kezdék öket, Akoron pál és Barnabás. reájok rázván (SUT 626)

láthasa szent pált, a ki akoron fogva volt. azt irják felöle (SUT 627)

holt volt falconilla nevü leánya, akoron falconilla meg jelenvén az Annyának (SUT 628)

vevé, hogy ne láthasák mezitelen. akoron a biro vad bikakhoz kötözteté (SUT 629)

azt is el gondolhatni. hogy akoron már az ö Attya meg (SUT 651)

Isten ditséretire valo énekeket éneklének, akoron egy szers mind nagy föld (SUT 654)

keresztyéneket is, akiket ugy tekéntették akoron., mint a sido vallástol el (SUT 661)

nem akara semmit is végezni akoron. hanem kevés idö mulva samariában (SUT 663)

képen a Thessálonikait. szent pál akoron sok szükségeket. és fáradságokot szenvede (SUT 667)

uralkodását. De felix a ki akoron jérusálemben vala, meg elözé ötet (SUT 673)

a szagjátol. a földre eset. akoron az Exorcista. arra kénszeritette. az (SUT 678)

olyan bizonyságok bizonyitották. akik még akoron életben valának. Azt meg vallya (SUT 688)

templomba valo vatsorakor veszik vala akoron, amely szokásba volt abban az (SUT 695)

pál nem tudhatá ki volt akoron. a fö pap. mind azért (SUT 708)

fö pap. mind azért, mert akoron a fö papok nem voltanak (SUT 708)

a három féle szakadást mely akoron a sidok közöt vala, a (SUT 714)

a maga életének historiáját, mivel akoron sokan valának olyanok. akik meg (SUT 715)

maradnak. ti meg nem szabadulhattok, akoron a vitézek el vágák a (SUT 725)

látván hogy semi baja nintsen., akoron más képen itélének felöle, és (SUT 727)

kolossusba, szent pál mellet valának akoron. Timotheus, Epafrás, Aristárkus. Demás lukáts (SUT 735)

néki. láodicéabol. és Épafrásbol. aki akoron véle volt rabságban Romában. hogy (SUT 736)

a levelet irá Romábol. akolosabélieknek, akoron mellette valának, Timotheus. Aristarkus. Márk (SUT 737)

ö magok gyujtogaták, Néro császár akoron Antiumba volt. Romához egy napi (SUT 753)

Jesus szemelyében. akinek birodalma. már akoron el kezdödöt vala. el terjedni (SUT 756)

és holmi szokot monda suttogva. akoron a leány fel serkene, szolni (SUT 767)

számlálnák meg. menyi sido volna akoron Jérusálemben hogy azt véghez vihesék (SUT 778)

valának akoron adolgok., és a mitsoda keszen (SUT 779)

Florus akoron ki menvén a királyi udvarházbol (SUT 783)

adoságit. eszerént fizetik vala meg., Akoron az Agrippa vitézi a felsö (SUT 786)

a keskeny és vallus uton, akoron minden felöl reája ütének, a (SUT 795)

menekedvén aveszedelemtöl Nérohoz. a ki akoron ákájában volt. követeket külde olyan (SUT 796)

Josefnek tudtára adák., a ki akoron Tárisében léven. igen rosznak találá (SUT 800)

el hagyák ötet négyen kivül. akoron pedig Josef aluszik vala amaga (SUT 800)

hirt meg vivék néki, de akoron nem lévén semi had mellette (SUT 803)

más után fogva Tárisében küldé, Akoron az egész nép kezdé kiáltani (SUT 804)

mástol., és mindenik gerenda közi. akoron öletet ökröknek a böreit a (SUT 809)

Josef látván akoron hogy nem volna már semi (SUT 809)

A koron a kik véle valának a (SUT 813)

és hogy jól bánnak véle. akoron a szeretet gyülölségre változék, ugy (SUT 815)

a többi avárosba vevék magokot, akoron avárosba nagy oszlás lön, a (SUT 817)

bé vivék. azután a templomba, akoron. egy felöl az Iduméusok más (SUT 826)

találának az uttzákon, az Iduméusok akoron prédálni kezdének, és az öléstöl (SUT 826)

inkáb fel indittá a Zélatorokot. akoron mindgyárt fel darabolták volna. de (SUT 828)

valamely igasságos formát akarának adni. akoron mondák ahetven biráknak, hogy mondanák (SUT 828)

kezdének kiáltani a birák ellen. akoron kettö a leg Istentelenebek közöttök (SUT 828)

udvarházat., A buzgok, a kik akoron el valának szélyedve a városon (SUT 840)

meg nem egyezet volna vélek, akoron egy harmadik részt igyekezék fel (SUT 842)

álhatának. kételenek valának meszeb távozni, akoron a kosal bizvást törhetvén a (SUT 853)

lehete abban a nyomorult idöben, akoron nem lehete látni teritet asztalt (SUT 862)

a zászlojokot fel tegyék. De akoron nagy sebeségel reájok rohanának viszá (SUT 877)

Titus akoron nyugszik vala a maga sátorában (SUT 879)

tehát mindent fel gyutogatának., hanem akoron tsak két kaput hagyának meg (SUT 882)

adni magoknak, világosan ki tettzék akoron az Isten hatalmának ereje, mivel (SUT 887)

octobernek avégiig vala rejtékbe. de akoron nem lévén mivel élni kénszeriteték (SUT 890)

vélek a Templomot egész Fundámentumig Akoron meg láthaták a kristus Jövendölésinek (SUT 891)

kezdének. hogy valaki felellyen nékik, akoron a két aszonyok ki menének (SUT 895)

renden lévö sidokot a kik akoron Romában. és Alexándriában valának, Josef (SUT 897)

Akoron
Akoron – 1

a vétket. tellyeségel el kerüllyék Akoron. mondá Jób. az az világ (IK/A 85)

a koron
a koron – 27

a keresztyén csaszárok alat a koron szabadon kezdenek épiteni templomokot, a (IK/A 136)

A koron vevék tehát szokásban a parochiákot (IK/A 136)

ne hagyon., szükséges tehát a koron vagy hogy tellyeségel. fel szabaditasék (C/A 391)

az égben fel menni, a koron meg üsmérik, hogy nem darabonként (C/B 1302)

a mint azt tartották a koron apogányok, és amint machiavélus. és (KSZ 453)

és az Évangyélium prédikálására, A koron az egész (SUT 619)

A koron az Apostolok, az öregek. az (SUT 645)

mivel minyájan it vagyunk. A koron a tömlötz tarto gyertyát hozatván (SUT 654)

felix Gubernátorok, a kik a koron atartományban valának, és akiknek részek (SUT 662)

azok felelék A jánosét, A koron pál. elejekbe adá, hogy mitsoda (SUT 675)

jönének Miletumba., szent Timoteus a koron szent pál mellet volt. hihetö (SUT 701)

valamely más püspök volt a koron helyében Éfésusba (SUT 701)

parantsolá hogy tsapnak artzul, A koron szent pál mondá néki. Az (SUT 707)

A koron a Gubernátor inté szent pálnak (SUT 711)

a Császár eleiben appellált, A koron festus a tanátsival végezvén. mondá (SUT 719)

A koron Agrippa mondá palnak. meg engedik (SUT 720)

profétáknak. tudom hogy hisz, A koron Agrippa mondá pálnak. tsak alig (SUT 722)

kauda szigete mellé vivé, A koron nagy bajal fel vonák a (SUT 724)

tizen öt ölet találának, A koron tartván attol. hogy valamely kö (SUT 725)

A koron a birák. gondolván hogy az (SUT 746)

noha az is elége. A koron egy magos toronyba fel menvén (SUT 753)

és meny kövek miat., A koron a Romai keresztyének ki menvén (SUT 763)

még a Templomot is. A koron a sidok kövekel. és nyilakal (SUT 786)

A koron a Tarisé lakosi nagy ditséretet (SUT 801)

és Titus segittségire mene, a koron engedni kelleték a sidoknak, és (SUT 848)

A koron egy Romai vitéz. minden parantsolat (SUT 879)

látta mind azt. amik a koron mentenek végben, magának is azokba (SUT 899)

okoron
okoron – 1

amidön csendes birodalomban lett volna., okoron. két nagy vétekben esék. házaság (C/B 1003)