emlékezet – 288
emékezet [!]
emékezete [!] – 1

ahalot tiszteségére, vagy azért, hogy emékezete. fent maradgyon., ugy mint, valamely (KSZ 377)

emékezetre – 1

tettek. vagy más meg maradando emékezetre valo épületet emeltek fel, ezen (ISZ 174)

emlekezet
emlekezete – 1

ház kebelében meg holt hiveknek emlekezete jó illatban légyen, és hogy (C/A 729)

emlekezetet – 5

{…} Miképen tesznek emlekezetet ebben a szenttségben. akristus haláláról (É 619)

Valahányszor a szent irás emlekezetet tészen a szent Eucharistiárol, akár (C/A 535)

a régi szent Atyák. erröl. emlekezetet tésznek, a bizonyos hogy az (C/B 1362)

liturgiánk a mely nyilván tenne emlekezetet ahitlenekröl, hanem tsak nagy pénteken (C/B 1471)

oltáron, st Gregorius. de Nyss. emlekezetet tészen a kö oltárrol, {…} szent (C/B 1477)

emlekezetire – 5

és a szombatot el temetésinek emlekezetire. és hogy penitentzia tartásal készüllyünk (C/A 475)

fel támadásának, és menyben menetelének emlekezetire, a Boldogságos szüznek tiszteletire. keresztelö (C/A 813)

nagy innepet illenének, meg szabadulásoknak emlekezetire, hogy azt a bárányt, husveti (C/B 981)

esztendökben, ennek az elsö husvétnak emlekezetire., husvéti bárányt egyenek (C/B 981)

N.N. neve alat. és emlekezetire. mindenik keresztet meg füstöli három (C/B 1562)

emlékezet
emlékezet – 17

embere,? bé jöttél hozám, hogy emlékezet lenne hamiságimról. és meg ölnéd (É 387)

az aszszonyban., akinek meg téréséröl emlékezet vagyon, ez akristushoz, a mi (É 757)

ötet. amái napon ahalottakrol lévén emlékezet, az Évangyéliumnak két féle dolgot (É 898)

báttya, a kiröl lészen ezután emlékezet. mártha pedig a még nagy (KJÉ 690)

más ilyenek, a halálrol valo emlékezet. az itéletröl. és az örökös (IK/A 183)

azokot a szenteket, a kikröl emlékezet nintsen az esztendö forgása alat (C/A 459)

a neveket, ahol mostanában is emlékezet vagyon ahalottakrol (C/A 825)

tisztellye azokot aszenteket, a kikröl emlékezet nincsen az esztendö forgása alat (C/B 1250)

ezeket aneveket. ahol mostanában is emlékezet vagyon ahalotakrol (C/B 1518)

mivel a fogság után, semmi emlékezet nintsen felöllök (ISZ 236)

mivel sok hellyeken vagyon illyen emlékezet az uj testámentumban. ezt a (KSZ 306)

is énekelyük a hymnusokot. amelyekben emlékezet vagyon avilagosságrol., és az imádság (KSZ 317)

szent áldozatban, minden nap volt emlékezet felöllök (KSZ 377)

és a vigasságnak, erröl vagyon emlékezet amakabaeusok könyvében, 2 {…} aromai magistrátusok (KSZ 399)

simonrol. szent Mátyásrol. akikröl nintsen emlékezet az Apostolok tselekedetiben, mivel a (SUT 551)

Basilides valának ezekröl még lehet emlékezet másut (SUT 765)

akiröl ezután sok szor lészen emlékezet., az Idumea Ácrabatánába volt. ahol (SUT 805)

emlékezetbe – 1

se predikálásiba. azö neve. gyakorta emlékezetbe vagyon. ennek az Apostolnak leveleibe (SUT 648)

emlékezetben – 6

mellyeket tselekedet volt, nem lésznek emlékezetben a gonoszságban a mellyet tselekedet (É 209)

Évangyélium fog prédikáltatni ez nagy emlékezetben lészen mindenüt. láttyuk is valoságal (É 447)

emberek elött történek, oly nagy emlékezetben lenne minden maradékok elöt, és (É 447)

az ö neve nelégyen többé emlékezetben te pedíg seregek ura, aki (É 447)

Istenemnek, minden ti rolatok valo emlékezetben. mindenkor minden imádságimban, minnyájotokért, örömel (É 818)

térés, vagy a meg bánás, emlékezetben sem volt (ISZ 243)

emlékezete – 12

is Kednél, de a’ Ked emlékezete, sokal időseb az enyimnél, és (ML 318)

felebaráti szeretetinek munkájival, az ö emlékezete az emberek közöt örökké fent (É 77)

jegyezni, de mint hogy annak emlékezete el terjedet. és meg maradot (É 447)

atsudáknak, és azért, hogy annak emlékezete. inkáb fent maradna judaéában, egy (É 672)

az ö emlékezete, mint alibanus bora, Efraim, mire (É 755)

érkezik. azért hogy az ö emlékezete ne légyen oly gyülölséges. azok (MN 169)

tselekedteti azt velem. hanem az emlékezete, és szerentsétlensége. annak a szeretetre (MN 215)

eleven. elméje volt mind jó emlékezete. a mit egy szer meg (MN 235)

és legg fövebb vallást teszünk, emlékezete, és gyakorlása annak az áldozatnak (KG 506)

ház. kebelében meg holt hiveknek, emlékezete, jó illatban légyen. és hogy (C/B 1445)

illetlen dolgokot mivelének, az ö emlékezete, és a leányi betsületek ellen (SUT 618)

a melyeket követtek az Agrippa emlékezete. és a leányi méltosági ellen (SUT 618)

emlékezetedet – 1

helybe nem hagynám. rolla valo emlékezetedet (MN 215)

emlékezetek – 4

Az elmult dolgoknak emlékezetek könnyen meg maradot nálok. mivel (ISZ 173)

vigyáztanak, hogy a nevezetes dolgoknak emlékezetek fent maradgyon nálok, erre avégre (ISZ 174)

énekekben marada fent anagy dolgoknak emlékezetek, régenten eszokás volt anémeteknél, még (ISZ 217)

hogy az énekekre tsinált dolgoknak emlékezetek jobban meg marad, azért láttyuk (ISZ 218)

emlékezeteket – 3

hogy azon szentek a kiknek emlékezeteket tisztellyük e földön. méltoztassanak esedezni (C/A 813)

és hogy azon szentek, akiknek emlékezeteket tisztellyük e földön, méltoztassanak esedezni (C/B 1509)

Agrippa. a kiknek tisztelné kájus emlékezeteket, és követni kellene példájokot.: A (SUT 585)

emlékezetekre – 3

Istenének teszünk áldozatot, midön azö emlékezetekre óltarokot épittünk, mert mitsoda pap (C/A 814)

rézz kigyót. azoknak a tsudáknak emlékezetekre., amelyeket tett volt (C/B 1191)

Istenének teszünk áldozatot, midön azö emlékezetekre oltárokot epittünk, mert mitsoda pap (C/B 1509)

emlékezetel – 1

a ki is oly jó emlékezetel volt felölle. a királynál. hogy (MN 106)

emlékezetem – 1

a kegyelmeségedet., hogy az én emlékezetem., elötted ne légyen gyülölséges. minek (MN 214)

emlékezetemböl – 1

igyekezem azon hogy ki rekeszthesselek. emlékezetemböl. erre mind a nyugodalmom. betsületem (MN 133)

emlékezetemhez – 1

meg nem engedik. hogy az emlékezetemhez. gyülölségel légy. ezeket a szokot (MN 166)

emlékezetemre – 16

érettetek adatik, ezt az én emlékezetemre tselekedgyétek, hasonlo képen a pohárt (É 453)

az én véremben. ezt az emlékezetemre tselekedgyétek, valamenyiszer iszszátok, mert valamenyiszer (É 453)

érettetek adatik, ezt az én emlékezetemre tselekedgyétek, hasonlo képen apohárt is (É 618)

az én véremben. ezt az emlékezetemre tselekedgyétek. valamenyiszer iszátok, mert valamenyiszer (É 618)

Tselekedgyétek ezt, az én emlékezetemre (KG 508)

adatot. tselekedgyétek ezt az én emlékezetemre. hasonlo képen vévé apohárt, hálákot (KJÉ 739)

adatot.) tselekedgyétek ezt az én emlékezetemre. hasonlo képen minek utánna vatsorált (C/A 528)

ontatot.) tselekedgyétek ezt az én emlékezetemre (C/A 528)

ontatot, ezt tselekedgyétek. az én emlékezetemre. ezek a szok által. ezt (C/A 759)

tselekedgyétek. az én emlékezetemre., hatalmat ada akristus az Apostolinak (C/A 760)

Valamikor ezeket tselekszitek, az én emlékezetemre tselekedgyétek (C/A 831)

adatot.) tselekedgyétek ezt az én emlékezetemre., hasonlo képpen. minek utánna vatsorált (C/B 1300)

ontatot). tselekedgyétek ezt az én emlékezetemre (C/B 1300)

ontatot. ezt tselekedgyétek az én emlékezetemre. {…} ezek a szók által., ezt (C/B 1468)

által., ezt tselekedgyétek. az én emlékezetemre., hatalmat ada akristus az apostoloknak (C/B 1468)

valamikor ezeket tselekszitek. azén emlékezetemre tselekedgyétek (C/B 1523)

emlékezetere – 1

a réz kigyót. azoknak atsudáknak emlékezetere, a melyeket tett volt Isten (C/A 383)

emlékezetére – 5

meg szentelé. munkái végben menetelének emlékezetére, idövel az után uj parantsolatot (IK/A 129)

ennének bárányt, annak a tsudának emlékezetére. a melyet fog Isten tenni (C/A 90)

nagy Innepet illenének meg szabadulásoknak emlékezetére., hogy azt a bárányt husvéti (C/A 90)

ennének bárányt. annak a csudának emlékezetére. a melyet fog Isten tenni (C/B 981)

és ennek a meg szentelésnek. emlékezetére. innepet rendele, a melyet a (C/B 1017)

emlékezetet – 101

de hogy az iskolárol valo emlékezetet is tellyeségel el felejttse. szükségesnek (TL 107)

a’ mely sok helyt tészen emlékezetet a’ Bornemisza Familiárol, de már (ML 311)

magának, a’ kiről holtig kel emlékezetet teni, a’ holtig valo imádságal (ML 316)

adunk az Istennek mindenkor minnyájotokért, emlékezetet téven rollatok imádságinkban szüntelen. meg (É 130)

és meg tarttsák atitkokrol valo emlékezetet és azoknak a szenteknek jó (É 329)

Miképen kel az ö halálárol emlékezetet tenni (É 454)

király olvassa el. soha belizárol emlékezetet ne tégy, semmirol egyébröl ne (MN 147)

hagyta volt néki. hogy semmi emlékezetet ne tegyen felölle a levelében (MN 157)

maga is nem tett semmi emlékezetet felölle. azért nem akarák esziben (MN 167)

vitték. a mint hogy már emlékezetet sem tettek egy más közöt (MN 178)

egy harmadik személyröl is tészen emlékezetet, aki is követni akarván a (KJÉ 632)

szent lukáts, tsak egyröl tésznek emlékezetet. talám azért, hogy azt gyöttrötte (KJÉ 633)

a proféta. a messiásrol tészen emlékezetet. mondván. hogy azurnak. lelke, meg (KJÉ 659)

a melyröl anyiszor tett volna emlékezetet. jésus pedig üsmervén. gondolattyokot, ezen (KJÉ 715)

vétek, az Isten itéletiröl valo emlékezetet az elméböl el távoztattya. és (IK/B 520)

{…} A szent irás emlékezetet tészen a seraphimokrol. Cherubimokrol, a (C/A 48)

avizet borrá változtatá. a melyröl emlékezetet tészen az Anyaszent egyház viz (C/A 165)

valamikor az Evangyélisták az Apostolokrol emlékezetet tesznek, szent pétert mindenkor elöre (C/A 250)

egy ház nem tészené adventben emlékezetet a kristus utolso el jöveteléröl (C/A 428)

a mártásal valo kereszttségröl tészen emlékezetet (C/A 506)

{…} A szent irás teszené emlékezetet a szent olajjal valo meg (C/A 521)

Szent pál eszerént tészen erröl emlékezetet. A ki pedig meg erösit (C/A 521)

ha tsak a másérol is emlékezetet nem tész (C/A 569)

a régi szent Atyák. eröl emlékezetet tésznek, abizonyos hogy az Anyaszent (C/A 612)

és atraditiobol, az Irás tészen emlékezetet, az Apostoloknak kezekel valo illetésröl (C/A 616)

és az aláb valo rendekröl emlékezetet tesznek még az elsö idejében (C/A 618)

3 szent lukáts tészen emlékezetet az áldozatrol. mellyet ajánlottak az (C/A 752)

emlékezetet tésznek a misében a szentekröl (C/A 757)

az oltáron akristus halálárol tsak emlékezetet tésznek, mivel a misében nem (C/A 757)

Áldozattyát. és abban miért tésznek emlékezetet a szentekröl (C/A 762)

azt akarják mondani, hogy akor emlékezetet tésznek a misében szent Péteröl (C/A 762)

szentek innepén. és a melyben emlékezetet tesznek rollok az áldozat elött (C/A 763)

{…} Miért tesznek emlékezetet minden misékben. a szentekröl, az (C/A 763)

Mitsoda okra valo nézve tésznek emlékezetet a szent Áldozatban az Angyalokrol (C/A 763)

A Misében közönségesen nem tésznek emlékezetet másokrol; hanem a Catholicus hivekröl (C/A 764)

Deák lyturgiánk amely nyilván tenne emlékezetet a hitetlenekröl., hanem tsak nagy (C/A 764)

hanem tsak nagy pénteken., tesznek emlékezetet ö rollok. mostanában, az elött (C/A 764)

lyturgiákbol, mivel egy nintsen., aki emlékezetet ne tenne ahalotakrol., az Anyaszent (C/A 765)

Apostoloktol maradot, szent Pál arol emlékezetet teszen., az egesz szent Atyák (C/A 771)

fa oltáron., Nyssai szent Gergely. emlékezetet tészen a kö oltárol. szent (C/A 772)

a nényinek irot levelében erröl emlékezetet tészen. A nagy szent Gergely (C/A 772)

saeculumban a venerabilis Beda ezekröl emlékezetet teszen (C/A 773)

arégi szokás, szent Agoston eröl emlékezetet tészen. leis irja atsudát melyet (C/A 773)

holtakért való imádság. a szentekröl emlékezetet tésznek, a Credo, az Evangyélium (C/A 785)

2. Emlékezetet tésznek a Pápárol, a püspökröl (C/A 821)

meg mondottuk hogy miért tésznek emlékezetet a szentekröl (C/A 824)

A husvéti, és apünkösdi hetekben emlékezetet tésznek ebben az imádságban azokrol (C/A 826)

Anyaszent egy ház miért tészen emlékezetet az Ábel. Abrahám, és a (C/A 834)

az Anyaszent egy ház, hogy emlékezetet tészen erröl a három áldozatrol (C/A 835)

idejében. a melyröl magais tészen emlékezetet., ez a szent szokás még (C/A 855)

idejében. eröl az egész historicusok emlékezetet tesznek (C/A 892)

kristus. eröl mindnyájan a historicusok emlékezetet tesznek (C/A 897)

Aldozattyát,, és abban miért tesznek emlékezetet a szentekröl. 365 (C/A 917)

{…} A szent irás emlékezetet tészen. a seráphimokrol. chérubimokrol. a (C/B 948)

vizet borrá változtatá, a melyröl emlékezetet tészen az anyaszent egy ház (C/B 1040)

egy ház. nem teszené adventben emlékezetet a kristus utolso el jöveteléröl (C/B 1226)

a mártásal valo kereszttségröl teszen emlékezetet (C/B 1283)

{…} A szent irás teszené emlékezetet., a szent olajjal valo meg (C/B 1294)

Valahányszor a szent irás emlékezetet tészen a szent Eucháristiárol, akár (C/B 1305)

3. szent lukáts tészen emlékezetet az áldozatrol melyet ajánlottak az (C/B 1462)

áldozattyát, és a több áldozatokat, emlékezetet tésznek a misében a szentekröl (C/B 1465)

az oltáron, akristus halálárol tsak emlékezetet tésznek, mivel amisében, nem szükséges (C/B 1466)

és hogy abban. miért tésznek emlékezetet aszentekröl (C/B 1470)

azt akarják mondani. hogy akor emlékezetet tésznek a misében, szent péteröl (C/B 1470)

Istennek aszentek innepén, és amelyben emlékezetet tesznek rollok az áldozat elött (C/B 1470)

{…} Miért tésznek emlékezetet minden misékben, a szentekröl, az (C/B 1470)

Mitsoda okra valo nézve tésznek emlékezetet a szent áldozatban., az angyalokrol (C/B 1470)

A Misében közönségesen nem tésznek emlékezetet másokrol, hanem a Catholicus hivekröl (C/B 1471)

hanem tsak nagy pénteken. tesznek emlékezetet mostanában ö rollok, az elött (C/B 1471)

liturgiákbol, mivel egy nintsen, aki emlékezetet ne tenne ahalottakrol, az anyaszentegy (C/B 1471)

apostoloktol maradot., szent pál arrol emlékezetet tészen, az egész szent atyák (C/B 1477)

a nénnyinek irot leveleiben erröl emlékezetet tészen, A nagy szent Gergely (C/B 1477)

ahetedik saeculumban., avenerabilis Béda, erröl emlékezetet tészen (C/B 1478)

arégi szokás, szent agoston erröl emlékezetet tészen. {…} le is irja a (C/B 1478)

holtakért valo imádság, az szentekröl emlékezetet tésznek, a Credo, az évangyélium (C/B 1487)

2. Hogy mindenkor emlékezetet tésznek apápárol, apüspökröl, a királyrol (C/B 1514)

meg mondottuk hogy miért tesznek emlékezetet aszentekröl (C/B 1517)

husvéti. és a pünkösdi hetekben emlékezetet tésznek ebben az imádságban, azokrol (C/B 1519)

anyaszent egy ház miért tészen emlékezetet az ábel, ábrahám, és amelkisedek (C/B 1524)

az anyaszent egy ház hogy emlékezetet teszen erröl ahárom áldozatrol (C/B 1525)

idejében, a melyröl magais tészen emlékezetet. {…} ez a szent szokás. még (C/B 1541)

idejében. erröl az egész historicusok emlékezetet tesznek (C/B 1569)

akristus. erröl mindnyájan a historicusok emlékezetet tésznek (C/B 1573)

és hogy abban miért tésznek emlékezetet a szentekröl. 309 (C/B 1588)

meg, leg elöbször, akor hallunk emlékezetet tenni az orvos doktorokrol., a (ISZ 178)

olaj éget, száma nélkül tészen emlékezetet az irás alámpásrol. nem gondolom (ISZ 203)

tsak az utolso idökben látok emlékezetet tenni ahalrol. azt tarttyák. hogy (ISZ 204)

erröl az anyaszent egy ház {…} emlékezetet, fö képpen, a nagy böjt (KSZ 314)

tertullianus, és szent Cyprianus, tésznek emlékezetet, ezekröl az imádságokrol.{…}VIII.34 (KSZ 317)

alexandriai. szent kelemen. tertullianus, tésznek emlékezetet az éttzakai imádságrol., és ezt (KSZ 318)

Tacitus emlékezetet tévén az égésröl, amidön néro (KSZ 343)

nyelvünkön tornak. esztendö mulva. ujontában emlékezetet tettek felöllök. és azt gyakorolták (KSZ 377)

kezdették el, {…} szent Cyprianus tészen emlékezetet egy nehány gyülésröl afrikában még (KSZ 419)

egyeségit tanittya, és abálványozást tilttya, emlékezetet is tészen az itéletröl, a (KSZ 463)

a Jesus fel támadásárol tett emlékezetet, akit az Isten ki vette (SUT 500)

marada, a Seleuciai Basilius tészen emlékezetet a tsudákrol melyeket ót tett (SUT 548)

és amelyröl szent lukáts teszen emlékezetet, azt el hihetni hogy ebben (SUT 661)

fel támadás már meg volt, emlékezetet tészén azután a Timoteus nagy (SUT 761)

tarttyák hogy szent linusrol. tészen emlékezetet szent (SUT 763)

gyözedelmesen. Tacitus, és suetonius tesznek emlékezetet Cestiusnak errol a meg veretetésiröl (SUT 795)

a historia nem tészen többé emlékezetet Cestiusrol, aki nem sokáig vivé (SUT 805)

emlékezetét – 3

az urnak szent erköltseit. és emlékezetét. minden modon azon igyekeztenek hogy (É 877)

szentelhesse ennek a nagy titoknak emlékezetét, azért is választotta pünkösd. hete (C/B 1242)

betsüllené Agrippának. a sidok királyának emlékezetét, le tevé Mársust, a syriai (SUT 621)

emlékezetett – 6

valamikor az évangyelisták. az apostolokrol emlékezetett tésznek. szent pétert mindenkor elöre (C/B 1092)

{…} szent pál erröl tészen emlékezetett. {…} de ezt leg inkább atráditiobol (C/B 1294)

ha tsak a máséról is emlékezetett nem tész (C/B 1331)

vitték végben, noha az irás emlékezetett tészen adoktorokrol, de hihetö hogy (ISZ 208)

meg mojses idejétöl fogva tésznek emlékezetett valamely könyvröl, amelyet az ur (ISZ 216)

ollyankor az irás, mindenkor tészen emlékezetett alóról, hihetö, hogy Ézékiás idejében (ISZ 258)

emlékezethez – 1

és az emlékezethez. meg lévén sértve. a lélek (IJE 77)

emlékezeti – 2

és ökreiteket. minden hellyen, amelyen emlékezeti lészen az én nevemnek, el (É 327)

a nagy példákot. a melyeknek emlékezeti most is oly kedves, és (KKU 375)

emlékezetiben – 1

az urnak ötsém uramnak atyafiságos emlékezetiben ajánlván magamot (ML 304)

emlékezetinek – 4

Boldogságos szüz, vagy a szentek emlékezetinek meg ujitásával., a kikben az (C/A 424)

nevében gyülnek esze, akristus szenvedése emlékezetinek meg szentelésire (C/A 786)

Boldogságos szüz., vagy a szentek. emlékezetinek meg ujjitásával., akikben az Isten (C/B 1223)

gyülnek esze, a kristus szenvedése emlékezetinek meg szentelésire (C/B 1488)

emlékezetire – 64

napot magának szentelte, annak anapnak emlékezetire, amelyen meg nyugodot világ teremtése (É 173)

az Isten annak az irgalmaságnak emlékezetire. akará hogy néki szentellyék. az (É 246)

szenttséget, a melynek szüntelen valo emlékezetire kelleték lenni az ö halálának (É 454)

mit tselekedet ez, az ö emlékezetire; akkor el mene egy a (É 463)

a titkot, a mely örökös emlékezetire lenne halálának, 3. mert minek (É 619)

leveles szinek alat laktanak. annak emlékezetire, hogy a pusztában negyven esztendeig (KJÉ 679)

az Isten arrarendelte volt. hogy emlékezetire légyen. azoknak akegyelmeknek a melyeket (KJÉ 735)

ennek atsudálatosan valo meg szabadulásnak. emlékezetire, az Isten azt parantsolá nékik (KJÉ 736)

és meg évén abárányt, annak emlékezetire. hogy mimodon szabadultak meg égyiptumbol (KJÉ 736)

az napon valo fel támadásának emlékezetire, az szent lélek is azon (IK/B 483)

esztendöben annak az elsö husvétnak emlékezetire, husvéti bárányt egyenek (C/A 90)

és ennek a meg szentelésnek emlékezetire innepet rendele, a melyet akristus (C/A 135)

az Angyalok, és a szentek emlékezetire. és a templomok meg szentelésinek (C/A 424)

és a templomok meg szentelésinek emlékezetire (C/A 424)

{…} Annak emlékezetire hogy a kristus külömb féle (C/A 441)

az Istennek szenteli a szentek emlékezetire (C/A 450)

Apostoloktol fogvást A szent Háromságnak emlékezetire. de nem tekénti ugy azt (C/A 506)

{…} A kristus fel támadásának emlékezetire (C/A 685)

a kereszt fán lévö áldozatnak emlékezetire (C/A 756)

az Istennek ajánlyák. a szentek emlékezetire, az élö hivekért, és a (C/A 763)

harmadik napon valo fel támadásának emlékezetire. 3 hetedik napon, mert az (C/A 767)

fel támadásának., és menyben menetelének emlékezetire ajánlya (C/A 814)

hogy azt tselekedgyük az ö emlékezetire. 2. Az ö fel támadásának (C/A 814)

2. Az ö fel támadásának emlékezetire, mert a kristus áldozattya azö (C/A 814)

vett, 3. Azö menyben menetelének emlékezetire, melyel el végezte azö Aldozattyát (C/A 814)

mondgyák azt, hogy a szentek emlékezetire. és tiszteletekre is ajánlyák az (C/A 814)

A szentek emlékezetire ajánlani tehát nem más, hanem (C/A 815)

emlékezetire., 2. hogy anép imádgya a (C/A 831)

szenvedésinek, fel támadásának. menyben menetelinek, emlékezetire ajánlyuk szent Felségednek ate tölled (C/A 832)

ostyával., és az ur halálának emlékezetire ezeket a szokot mondgya (C/A 854)

és illyen szentnek. N N. emlékezetire.. Atyának. Fiunak és szent Lélek (C/A 880)

és illyen szentnek N.N. emlékezetire (C/A 882)

N.N. neve alat, és emlékezetire. mindenik keresztet meg füstöli. három (C/A 883)

az Angyalok., és a szentek emlékezetire. és a templomok meg szentelésinek (C/B 1224)

és a templomok meg szentelésinek emlékezetire (C/B 1224)

{…} Annak emlékezetire. hogy a kristus külömbféle hellyeken (C/B 1236)

az Istennek szenteli a szentek emlékezetire (C/B 1243)

üdvezitö, és szombatot, el temetésinek emlékezetire, és hogy penitentzia tartásal. készüllyünk (C/B 1261)

apostoloktol fogvást. a szent Háromságnak emlékezetire., de nem tekenti ugy azt (C/B 1283)

{…} A kristus fel támadásának emlékezetire (C/B 1415)

alat. akereszt fán lévö áldozatnak emlékezetire (C/B 1465)

az Istennek ajánlyák, a szentek emlékezetire., az élö hivekért, és a (C/B 1470)

harmadik napon valo fel támadásának emlékezetire (C/B 1473)

fel támadásának, és menyben menetelének emlékezetire, a Boldogságos szüznek, tiszteletire, keresztelö (C/B 1508)

fel támadásának, és menyben menetelének emlékezetire ajánlya (C/B 1509)

hogy azt tselekedgyük az ö emlékezetire. 2 az ö fel támadásának (C/B 1509)

2 az ö fel támadásának emlékezetire, mert a kristus áldozattya az (C/B 1509)

3. az ö menyben menetelének emlékezetire, melyel el végezte az ö (C/B 1509)

mondgyák azt. hogy a szentek emlékezetire. és tiszteletire is ajánlyák az (C/B 1509)

De a szentek emlékezetire ajánlani nem más, hanem hogy (C/B 1510)

a kereszten valo fel emeltetésenek emlékezetire. 2. hogy a nép imádgya (C/B 1522)

szenvedésinek, fel támadásának, menyben menetelinek emlékezetire. ajánlyuk szent felségednek. ate tölled (C/B 1523)

szenttséges osttyával. az ur halálának emlékezetire. ezeket a szokot mondgya (C/B 1540)

és illyen szentnek. N. N. emlékezetire. Atyának, Fiunak, és szent Lélek (C/B 1560)

és illyen szentnek. N. N. emlékezetire (C/B 1562)

Istentöl vett három nagy kegyelmének emlékezetire rendeltetének, tudni illik, azért hogy (ISZ 234)

nagy ajándekokot külde jérusalemben, annak emlékezetire, hogy a sidok törvényit, meg (ISZ 269)

ezt a böjtött. akristus szenvedésinek emlékezetire tartotta meg, valának még más (KSZ 324)

anonáig valo böjt, akristus halálának emlékezetire volt. és a vetsernyéig valo (KSZ 325)

valo böjt, az ö eltemetetésének emlékezetire (KSZ 325)

teremtésének, és akristus fel támadásanak emlékezetire, akeresztények még pénteken is esze (KSZ 337)

pénzes láda felibe fügeszteté, örök emlékezetire az emberi változásnak, és az (SUT 608)

a só, és az Isop., emlékezetire annak a szent asztalnak a (SUT 641)

keserves énekeket énekelyenek az ö emlékezetire, De amidön meg hallák hogy (SUT 815)

emlékezetit – 13

gyümöltse vala, és a melynek emlékezetit tiszteli a mai napon az (É 461)

tsudálatos szenttség alat. nékünk szenvedésednek emlékezetit hagytad, adgyad hogy oly méltán (É 617)

fiainak hogy a mái napnak emlékezetit belsö, és lelki örömel szentellyék (É 673)

ugy tettzik mint ha az emlékezetit elméjekböl és szivekböl ki törlötték (É 723)

el fogják felejteni még az emlékezetit is az elmult gyönyörüségeknek, de (KKU 295)

maga után; az Isten itéletinek emlékezetit el veszteti vélek, és gyakorta (IK/A 170)

a kristus Jesus fel támadásának emlékezetit tisztelik. az az, a halálbol (C/A 445)

szentelhese ennek a nagy titoknak emlékezetit. azért is választotta pünkösd hete (C/A 449)

szentelni ennek a nagy titoknak emlékezetit. a mely az Anyaszent egy (C/A 449)

Meg egyezvén. és emlékezetit tisztelvén elöször a Ditsöséges szüz (C/A 823)

pedig a kristus fel támadásának emlékezetit szentelik azon a napon, az (C/B 1239)

szentelni ennek a nagy titoknak emlékezetit, a mely táplállya, erösiti. és (C/B 1242)

Meg egyezvén, és emlékezetit tisztelvén elöször a ditsöséges szüz (C/B 1516)

emlékezetre – 6

erdélyben hálá Istennek. a mely emlékezetre valo dolog. itt még most (TL 248)

nehány esztendökig birja. annyi nagy emlékezetre valo dolgok után. nem birhatá (TL 250)

hartz, a mely méltó örökös emlékezetre. kerm tsak dom fernandot kereste (MN 34)

mutaták. buzgoságokot. és vitézségeket. örökös emlékezetre valo dolgokot tselekedének. és a (MN 88)

Ezek az emlékezetre méltó szavai szent Agostonnak, a (C/A 249)

Ezek az emlékezetre méltó szavai szent ágostonnak, igen (C/B 1090)

emlékezettel – 1

ne felejtkezzék, de szeretettel valo emlékezettel, az Isten tartsa meg Kedet (ML 325)