eredet – 120
eredet
eredet – 4

a templaristáknak rendi, jerusalemben vettenek eredet. a malthai vitézek régiebbek. egy (TL 125)

vagy amenyekben., ? ez a mennyei eredet arra kötelez. hogy aföldön olyan (IK/A 24)

melyek olyan régiek mint az eredet a melytöl. származnak, de e (C/A 44)

mellyek ollyan régiek mint az eredet. a melytöl származnak de emeg (C/B 945)

eredetböl – 2

a szivböl származik, ebböl az eredetböl jö tehát az embernek minden (É 332)

mások is. a melyek egy eredetböl jönek, a melyeket jó hogy (IK/A 68)

eredete – 34

szerént. a magához valo szeretet, eredete minden jó erkölcsöknek (TL 187)

szabados dologtol meg tartoztatod magadot,: Eredete ajó erköltsnek. és a valoságos (TL 272)

maga aböltseség. és minden böltseségnek eredete., az Isten azt birta, mert (É 230)

nékik hogy ö akezdete, és eredete az igazságnak, hogy tsak egyedül (É 555)

és akristusra valo nézve, aki eredete atörvénynek. ahoz is szabjuk minden (É 646)

hirdetik az Évangyéliumot, mivel az eredete aháláadatlanságnak., és az irigységnek, az (É 747)

aki önnön maga aböltseség. és eredete minden böltseségnek, az Isten azt (É 867)

Az eredete ennek avakságnak. avétektöl vagyon, és (KG 477)

és köteleséginket, mivel a tudatlanság, eredete számtalan sok vétkeknek., 3. meg (KG 481)

II Mint hogy avéteknek eredete a szivben vagyon., szükséges hogy (KG 482)

szeretettöl, az Isteni szeretet annak eredete, és kezdete, afelebaratot pedig ugy (KG 531)

nagy, és ez, az elsö eredete az ifiuság meg romlásának, ez (IK/A 142)

testnek, fundamentuma a szenttségnek. és eredete. minden jó erkölcsöknek; mivel a (IK/A 226)

rosz természetnek, és ez anyira eredete a sok rosz erkölcsöknek, valamenyire (IK/A 228)

kik meg üsmérik, hogy kárhozattyoknak eredete, az iffiuságok idejének, roszul valo (IK/B 515)

joknak el vesztése. minden rosznak eredete. és azt mind segitség, mind (IK/B 690)

észre sem veszik. Ez az eredete, a sok számu (C/A 8)

{…} Nem mert. az Atya eredete a más két személynek (C/A 43)

anaptol származik, és a nap eredete avilágoságnak., de mind azon által (C/A 44)

minden hatoságának munkáit. mert ö eredete a más két szemelynek, vélek (C/A 45)

A hebréus névnek eredete nem olyan bizonyos némellyek azt (C/A 84)

szüntelen valo successiojok a melynek eredete fel megyen az Apostolokig. bizonyos (C/A 248)

Ez a három kivánság miért eredete minden rosz kivánságinknak (C/A 418)

Azt hogy az emberi nemzetnek eredete tisztátalanná let az eredendö vétekért (C/A 432)

{…} A szeretet miben eredete ennek akérésnek (C/A 700)

{…} Nem, mert az atya eredete amás két személynek (C/B 944)

világoság anaptol származik és anap eredete avilágoságnak. de mind azon által (C/B 945)

Isten mindenhatoságának munkáit. mert ö eredete a más két személynek. vélek (C/B 946)

püspököknek szüntelen valo successiojok, amelynek eredete fel megyen az apostolokig. bizonyos (C/B 1090)

Azt hogy az emberi nemzetnek eredete tisztátalanná lett. az eredendö vétekért (C/B 1229)

{…} A szeretet miben eredete ennek a kérésnek (C/B 1424)

tsak példája, de gyükere, és eredete volt atöbb anyaszent egy házaknak (KSZ 302)

jérusálemi keresztények közöt, ajószágok elosztásának eredete nem egyéb volt, hanem a (KSZ 304)

ha a Cannonizationak innét volna eredete (KSZ 351)

eredetében – 4

Igében volt, valamint a maga eredetében, hogy övolna a valoságos és (É 66)

az Istenben vagyon, mint maga eredetében. nem ollyan mint anap. mely (É 552)

a mag a gyükerében, és eredetében, ugyan azon büntetések alá is (KJÉ 574)

venni, és a vétket még eredetében akarja el oltani, mivel atörvény (KJÉ 644)

eredetéböl – 1

is szarmazik avétek. mint maga eredetéböl, és onnét adgya ki magát (KG 479)

eredetedért – 1

az mennyékben. az égböl valo eredetedért tartozol mennyei képen élni. külömben (IK/B 392)

eredetedet – 2

amenyet, és meg kisebitted menyei eredetedet. kedves fiam ted fel magadban (IK/A 24)

van lako hellyed. onnét vetted eredetedet. az égböl jött, ugyan oda (IK/B 391)

eredetednek – 1

veted, és kissebséget tész mennyei eredetednek. fordittsad tehát elmédet arra kedves (IK/B 392)

eredetéhez – 3

folyamodnunk mint azoknak kut fejéhez. eredetéhez, hogy ha azakban részt akarunk (É 16)

viszá kel fordulni hozája, mint eredetéhez (KG 457)

közeleb lévén az emberi nemzet eredetéhez, és régieb irások is lehettek (ISZ 268)

eredeteket – 4

nem üsmervén az ö menyei eredeteket, sem azt az Isteni, és (IK/A 20)

avilág historiáját, az egész nemzettségeknek eredeteket, és ami leg inkáb öket (ISZ 216)

egy házak ne vették volna eredeteket szent pétertöl. vagy azoktol. akiket (SUT 635)

atobbit, a kik ezektöl veszik eredeteket és kiket azután, közönségesen, a (SUT 768)

eredetekröl – 4

Elsö Articulus A processioknak eredetekröl, azoknak külömb külömb féle voltárol (C/A 892)

Elsö Art A procesioknak eredetekröl, azoknak külömb külömb féle voltárol (C/A 918)

Elsö Articulus. A processioknak eredetekröl. azoknak külömb külömb féle valo (C/B 1569)

Elsö art a processioknak eredetekröl. 458 (C/B 1589)

eredeteröl – 1

nem akara semmit végezni aléleknek eredeteröl valo kérdésröl, hogy ha azIsten (C/B 952)

eredetéröl – 5

akara semmit végezni a lélek eredetéröl. valo kérdésröl, hogy ha az (C/A 53)

A Kristus. el jöveteliig valo. eredetéröl., kezdeteröl, es elömeneteléröl. a vallasnak (C/B 937)

Napon. A resttségröl. és annak eredetéröl. valo beszélgetés (IJE 9)

beszélgetés. A resttségröl. és annak eredetéröl (IJE 165)

melyeket ir tacitus a sidok eredetéröl (ISZ 273)

eredetet – 6

menyen elsöben, a szivben veszen eredetet. és ugyan ót is megyen (É 624)

halhatatlan. az Ádám lelkétöl veszené eredetet; szent Hieronimus. szent Ambrus, szent (C/A 53)

hebreica nyelvnek, mások pedig más eredetet adnak ennek a névnek., mert (C/A 84)

lelke. az ádám lelkétöl veszen eredetet., szent hieronimus, szent ambrus, szent (C/B 952)

hebraica nyelvnek. mások pedig más eredetet adnak ennek a névnek, mert (C/B 977)

az illyen gonoszságok közöt véve eredetet a kereszténység, ugyan azon városokban (KSZ 308)

eredetét – 22

meg romlot természetnek hajlandoságátol veszi eredetét, amelynek is tartozik minden keresztyén (É 90)

hogy meg ölhessék az életnek eredetét (É 517)

meg ölték hamiságokbol az életnek eredetét. ámbár az Isten véghetetlen jóságábol (É 518)

el fogyazttya az Isteni irgalmaságoknak eredetét, a mely követte volna hozánk (É 746)

a kegyelem a szenvedésben vévén eredetét, a szenvedéshez valo szeretetet is (KG 494)

hogy ök tsak azt az eredetét tekintenék. amelyet a földböl vett (KJÉ 681)

az Istennek véghetetlen joságátol vette eredetét, és attol származot, Ez az (KJÉ 706)

hogy aki a földböl veszi eredetét. a föld., az üdvezitö azt (VKT 807)

nem találhatná. leg aláb annak. eredetét. és kezdetit,? egyebet nem tselekedhetik (VKT 831)

rosz hajlandoság az ifiuságban vévén eredetét, könyen nevekedik, és meg erösödvén (IK/A 267)

Ez atársaság. a földön vévén eredetét, tsak világ végin. a Menyekben (C/A 28)

Melyben meg magyarázák a vallásnak. eredetét, kezdetét és elö menetelét világ (C/A 33)

szent Agoston 2. Mert annak eredetét magunkban hordozuk. és leg utolszor (C/A 313)

{…} Miböl veszi eredetét ez akerés (C/A 700)

szokásban, meg sem lehetne mondani eredetét annak a szokásnak (C/A 770)

2. Mert annak eredetét magunkban hordozuk. és leg utolszor (C/B 1137)

{…} Miböl veszi eredetét. ez a kérés (C/B 1424)

Ezekböl láttyuk tehát aprocessioknak eredetét. és hogy azok mi végre (C/B 1570)

ide fellyeb az illyen processioknak eredetét, azért könnyü annak által látni (C/B 1571)

elegyedve, és mindenik tudta amaga eredetét., és ditsöségesnek tartotta meg tartani (ISZ 180)

ameg vetés,? keresük fel annak eredetét, és meg láttyuk hogy a (ISZ 185)

ha egyik. amásikábol vette volna eredetét. ót seregestöl látták atolvajokot, és (SUT 674)

eredetetöl – 1

az Isteni szeretettöl jö. mint eredetetöl, és amely azt tselekeszi, hogy (É 613)

eredetétöl – 1

minden jó tölle jö, mint eredetétöl, és viszá is kel annak (É 797)

eredeti – 5

az élet kevélységének, mivel ezek eredeti minden vétkeknek (É 182)

közönségesek, és sok számu vétkeknek eredeti, hogy ezeket el lehesen kerülni (É 615)

az akaratban, ezek akét veszedelmes eredeti mind azoknak avétkeknek, a melyekben (KG 480)

meg vetésit., amelyek okai, és eredeti avéteknek., nem magoktol. hanem ha (KG 549)

A hébréus nevnek eredeti. nem ollyan bizonyos, némellyek azt (C/B 977)

eredetit – 18

ö szenttségeknek, és ami szenttséginknek eredetit. és vélek együt ajánlyuk néki (KG 538)

vagy nem ditsöitik annak avilágoságnak eredetit., azokon a jövendöléseken, és tsudákon (VKT 788)

nem ismervén az maga mennyei eredetit, sem azon nemes, és mennyei (IK/B 389)

vehesed indulatidot, hajlandoságidot, rosz erkölcsidnek eredetit. hogy azután ezeket meg jobbithassad (IK/B 470)

meg tartani, holot attol vette eredetit. attyáidnak., szép CSelekedetek meg jutalmaztatására (IK/B 555)

Ez három dologtol veszi eredetit az iffiuságban. elsöben, az rendeletlen (IK/B 603)

eredetit., mint ha azt mondották volna (C/A 85)

tudni illik, ezen három mérges eredetit avétkeknek (C/A 179)

avallásban, hogy ha azoknak bizonyos eredetit nem tudgyák. el kel hinni (C/A 731)

Ezekböl láttyuk tehát aprocesioknak eredetit. és hogy azok mi végre (C/A 894)

ide fellyeb az illyen procesioknak eredetit, azért könyü annak által látni (C/A 894)

kanaán földin, hogy meg tudgyák eredetit, mint ha azt mondották volna (C/B 977)

tudni illik. ezen három mérges eredetit avétkeknek (C/B 1049)

vallásban. hogy ha annak bizonyos eredetit nem tudgyák, el kel hinni (C/B 1447)

szokásban meg sem lehetne mondani eredetit annak a szokásnak (C/B 1475)

meg kegyelmed, és meg láttya eredetit, hogy a resttségtöl jö (IJE 36)

szent Lelket, és minden kegyelemnek eredetit., Ugyan péter mondá azonal, Leheté (SUT 535)

ki nem gyükerezhetik a nyavalyáknak eredetit, ugy Judéa is. alig szabadult (SUT 673)

eredetünkor – 1

eredendö véteknek, mert abban, még eredetünkor részesülünk, és ugyan ennek avéteknek (KJÉ 574)