[feljebb] – 356
felyeb
felyeb – 68

is kevés let volna a felyeb meg mondot két féle ellenségnek (TL 146)

neveltettnek vélek, ezekböl az iskolákbol, felyeb valo hivatalokra emelik öket, ugy (TL 264)

vajal, és mézel, de azal felyeb valo lesz a több gyermekeknél (É 30)

világhoz valo ragaszkodásnak, a mely felyeb emelne minket. mint sem a (É 50)

akegyelem, valamint anap hogy mentöl felyeb mégyen annál nagyob világoságot mutat (É 103)

12. Ne vágyunk felyeb valoká lenni másoknál. söt még (É 107)

üsméretnek, békeségével élünk. mely alelket felyeb emeli mind annál, valami azt (É 215)

jó erkölts az embert mindennél felyeb magasztallya. akár mely alá valonak (É 318)

leg nehezeb ahitelre, és mindennél felyeb haladgya az érzékenységeket. és az (É 730)

nem más, hanem a másoknál felyeb valo emeltetésnek kivánsága. hogy betsületet (É 775)

nagy tanáts által, ezt még felyeb valo értelemel lehet az Anyaszent (É 856)

olyan népnek, akinek, ditsösége sokal felyeb haladgya a sidó nép ditsöségit (É 857)

meg holtam. hogy az, atöbbinél felyeb légyen emeltetve (KKU 260)

vagyon külömböztetés és az egyike felyeb valo. érdemeseb. és tekélleteseb mint (KKU 355)

a félelmen. mint egy garáditson felyeb mehetz (KKU 357)

pedig eleget szenvedet volna. akristus felyeb akarván emelni ötet, mondá nékie (KKU 359)

örülni kell. már mostanában. ha felyeb akarsz menni. azon kel igyekezned (KKU 373)

és le nyomja, azért, hogy felyeb emellye öket, mivel mind azért (KKU 407)

aki nem hagya az övéit felyeb kisértetni annál. a mint el (KKU 422)

felyeb emeli azt az Istenhez, menyi (KKU 444)

szüz, az Istennek Annya voltáért, felyeb valo minden tiszta teremtet állatoknál (KG 538)

a mint meg mondottuk ide felyeb. az ö beszédit azért. hogy (KJÉ 597)

azt az igét véghetetlen képen, felyeb magasztallya. minden emberi gondolat felet (KJÉ 609)

én utánnam jő a felyeb valo nálamnál, mert régieb nálamnál (KJÉ 621)

és tsudatételeit annak. aki sokal felyeb valo salamonál, végtire azal adühöségel (KJÉ 655)

készen léven, a mint ide felyeb meg láttuk, ki menének az (KJÉ 736)

nem azért engedelmeskedék. mert magát felyeb emelni nem lehetet, hanem tsak (VKT 839)

lelki joknál, soha sem kel felyeb betsülni. tartozom fel áldozni, gyönyörüségemet (VKT 863)

sok alkalmatoságok vagyon, hogy ártatlanul. felyeb valok lehesenek atöbb embereknél.? mely (VKT 884)

a szivek meg keményedik, mentöl felyeb emelkednek, annál keveseb szánakozásal vannak (VKT 890)

már ezt meg mondottuk ide felyeb. ugy azokot meg is vonnya (IK/A 57)

valo szomjuságbol; a melyröl mindgyárt felyeb azt mondgya az irás. Éhséget (IK/A 57)

annál nagyob világoságot mutat. mentöl felyeb megyen (IK/A 125)

meg hagyván magokot tsalatni a felyeb meg mondot tsalárdságokal., meg más (IK/A 195)

hogy veszedelmedre ne legyen, mentöl felyeb valo rendben vagy, annál inkáb (IK/A 207)

de azt mondgyuk. hogy mentöl felyeb megyen annál fényeseb., mert akor (IK/A 215)

azért ne légy, mert másoknál felyeb emeltettel; emlekezél meg. arra, hogy (IK/A 323)

Hogy ha ezekre rendeltettél. a felyeb valo intéseken kivül., a melyeket (IK/A 330)

Az éhség a melyröl ide felyeb emlékeztünk kénszerité jákobot egyiptumban küldeni (C/A 87)

szinte a sidok Matathiásig a felyeb emlitet királyok alat valának is (C/A 133)

rejtékben maradgyanak., vagy azért hogy felyeb emelye hitének, és reménséginek nagyságát (C/A 188)

rendeltettek, a kik saeculumokrol. saeculumokra felyeb menvén. per successionem, az Apostoloktol (C/A 248)

rendelték a kik saeculumokrol. saeculumokra felyeb menvén, meg mutathatnák. hogy az (C/A 255)

avallásal. ezekröl már szollottunk ide felyeb (C/A 375)

azokot is tekénti a kik felyeb valok másoknál., az Atyákot, Anyákot (C/A 398)

és hogy az ö törvénye felyeb valo az emberek törvényénél. a (C/A 418)

egy ház énekeli, az Angyaloknál felyeb emeltetet (C/A 454)

kellé azt hinni, hogy apüspökök felyeb valok apapoknál (C/A 617)

{…} Mind azoknak. kik a felyeb meg mondot akadályok nélkül vannak (C/A 621)

{…} Azt mondád ide felyeb hogy az imádság nem áll (C/A 692)

hogy vegye el tölünk a felyeb emlitet jókót, hogy ha azok (C/A 703)

és Aaront Ábrahámban, tehát ö felyeb valo volt Ábrahámnál, és Áaronál (C/A 743)

tettzik hogy a Melkisedek papsága felyeb valo volt az Aaron papságánál (C/A 743)

szokást tehát, a mint ide felyeb meg mondottuk a kis misékben (C/A 796)

emberek vagyunk, és hogy mennél felyeb emeltetünk. annal több számadásal tartozunk (C/B 1205)

a páter, és a mint felyeb mondám, hogy restnek tselekedete érdem (IJE 35)

jól viseli. más aki ennél felyeb valo abetsületért. némely a ditséretért (IJE 117)

császári Méltosághoz, azok ajók igen felyeb haladgyák mind azt, a mit (SUT 586)

magát meg mutattya, aki mindenél. felyeb magasztalya magát. az Isten templomában (SUT 669)

pál keményen ir., A hitet felyeb magasztallya a tselekedeteknél. Meg mutattya (SUT 683)

olyan jusok, ami öket, náloknál felyeb tehesse, és a mivel ditsekedhesenek (SUT 697)

akristus által folyamodnunk, mert igen felyeb valo nálunknál, hanem az Angyalok (SUT 736)

el szaladot vala, amint ide felyeb meg mondok. és aki Jerusálembe (SUT 824)

a papok udvara vagy rekesztése. felyeb volt, a nép rekesztésinél, mind (SUT 842)

volt jánosnál. mivel a templom felyeb volt avarosnál. valamint a templomnak (SUT 843)

valamint a templomnak belsö része. felyeb volt. a külsö kerületinél Ez (SUT 843)

a Jésus. a kiröl ide felyeb szollánk. és aki hét esztendötöl (SUT 851)

szépségeket láta, a melyek sokal felyeb halatták mind azt, a mit (SUT 880)

fellyeb
fellyeb – 274

jó szerencsém. hogy még is fellyeb volt az agyám. és csak (TL 45)

hogy holnap ugordhatnok által a fellyeb emlitett kö falakot., de nem (TL 61)

hamar; de még a szerencse fellyeb vitte. mert Casimirus király le (TL 91)

egy kevesé nagyobak lesznek., a fellyeb meg mondot ágyra kel öket (TL 103)

a hárttya. amelyröl szollottam ide fellyeb, ollyan mint a tojásnak a (TL 105)

menni, azért. hogy egyikét., amásikánál. fellyeb ne ültessék. acsászár azt meg (TL 172)

csak az unadalombol származnak. a fellyeb emlitet beste kurafiak., a historiákban (TL 176)

hogy senkit nem kel nálamnál fellyeb becsülni, és hogy leg aláb (TL 184)

tartyák a törvény doktorai, hogy fellyeb valo a törvénynél, valo hogy (TL 262)

jár, ebböl akét házbol még fellyeb valo házba fognak menni, a (TL 264)

hiteték anépel, hogy ö sokal fellyeb valo volna atöbb embereknél. és (TL 269)

kristus pedig azért nem mehete fellyeb a harmadik égnél. mert a (TL 283)

hitethetnök magunkal; nem tartanok magunkat fellyeb valoknak atöbb hiveknél (É 17)

arra avégre. hogy azzal magát fellyeb emellye az emberek elött, azt (É 28)

meg kel változtatni arendet, és fellyeb valora kel. menni (É 34)

nem kel egyikét a másikánál fellyeb betsüleni. se senkit azok közül (É 45)

az Angyaloknál, és a szenteknél. fellyeb emeltetett, és azoknak örökös urává (É 63)

hogy az után arra a fellyeb valo tudományra mehesenek, a melyet (É 84)

melynél nagyob kegyelem nem lehet, fellyeb tisztellyük ötet minden gazdagságnál, mutasuk (É 92)

és hivatalunk szerént élhesünk., és fellyeb ne magasztallyuk magunkot az ö (É 104)

hogy valaki ne állittson engem fellyeb annál. a mit én bennem (É 145)

valami ollyannak., amely az embernél fellyeb valo, és hogy ö ura (É 156)

két dolgon kivül. melyekröl ide fellyeb szollottunk, nem tartozunk magunkot meg (É 242)

azért hogy a közönséges népnél fellyeb valók., a kivel is nem (É 247)

más emberel bészéllene: az Isten fellyeb valo minden gondolatinknál, és mí (É 269)

fényeségel lenni, azért nem kel fellyeb emelni magát másoknál, se ditsekedni (É 289)

és az ollyanok, kik másoknál fellyeb valo hivatalban vannak, meg külömböztethetik (É 289)

néki mutatni, hogy ö benne fellyeb valo elme volna. az emberi (É 342)

lévén, még is kevélységböl magát fellyeb emeli mint sem a mint (É 440)

akor is a midön minket fellyeb akar emelni, de ugy, ha (É 458)

vajal és mézel, de azzal fellyeb valo lészen atöbbinél, valamint szent (É 491)

tselekedé, nem akarván magát azal fellyeb magasztalni mások elött, ebböl meg (É 493)

az Isten akarattyát, a midön fellyeb valo rendre kel menni (É 494)

mind aketten averemben esneké, nem fellyeb valo atanitvány amesternél, tekélletes lészen (É 615)

{…} A fellyeb valo feleletet erre is lehet (É 616)

Mert mondom néktek, hogy ha fellyeb nem bövölkodik ati igazságtok, az (É 646)

hitet adni néki, és anyira fellyeb vinni, hogy meg vethesse az (É 664)

és az. Isteni szeretetnek is fellyeb halado bösége is volt, etsak (É 760)

se azokot nem szerették, se fellyeb nem betsülték az Istennél, nem (É 772)

közöt, és a miket ide fellyeb mondot (É 777)

ditsekedhetünk, mitsoda okbol betsülhettyük tehát fellyeb magunkot másoknál. akár fogyatkozások legyenek (É 777)

egy fogyatkozás hogy magunkot nálánál fellyeb valoknak tarttyuk, és meg vettyük (É 778)

hivut. mondgya néked, barátom, meny fellyeb. akor lészen ditsöséged. aveled együt (É 786)

kerüllyük el, a mely mindenkor fellyeb akarna menni, másokot fellyeb akarna (É 788)

mindenkor fellyeb akarna menni, másokot fellyeb akarna haladni, és magát meg (É 788)

az Istennek felségit. sokal fellyeb haladgya mind azokot a gyalázatokot (É 818)

és eröt kel venni magunkon fellyeb emelkedvén, hogy közeleb lehesünk, és (É 835)

ollyannak nem lészen része a fellyeb meg mondot jokban; az Anyaszent (É 850)

lévök. vezéreltessenek, és igazgattassanak a fellyeb valo renden lévöktöl, ugyan az (É 888)

hogy ha elménket és szivünket fellyeb nem emellyük, a földi dolgoknál (É 891)

tizen hat esztendös korában., még fellyeb haladgya szépségét (MN 49)

hánnyanak szemünkre. és midön, a fellyeb valo parancsolatnak kételen valaki engedelmeskedni (MN 109)

de már látom hogy sokal fellyeb valo a te szépséged annál (MN 176)

érzé magában. hogy a szive. fellyeb valo rendénél. és az Etelredhez (MN 178)

meg neked, hogy ha te fellyeb valo rendü emberekhez járhatnál, mint (MN 178)

kiván, hanem önnön magadot. és fellyeb valo árron azt el nem (KKU 268)

igaz, ki nem hágy titeket fellyeb kisértetni annál, a mint el (KKU 277)

aza nagyra vágyás hogy másoknál fellyeb valo legyen., hogy ha pedig (KKU 301)

igaz, és nem hágy tégedet fellyeb kisértetni annál, a mint el (KKU 341)

hogy a szent léleknek kegyelme. fellyeb emellyen., mind azon által. szorgalmatoságal (KKU 384)

illyen kérdést téve, uram, a fellyeb tett beszédidröl egy gondolat jött (KKU 425)

Storophila. nem lehet uram, fellyeb emelni a keresztnek érdemét, mint (KKU 427)

vannak. mind azon által sokal fellyeb haladgyák. az ó törvény bélieket (KG 503)

atermészetnek, az erött ád, és fellyeb emeli az embert, és abban (KG 508)

ö fia akristus elött, sokal fellyeb valo rendben tészik ötet. az (KG 539)

tudgya, meg is mondották ide fellyeb. hogy a kristus nem más (KJÉ 570)

szent ágoston. a mí oly fellyeb valo légyen az embernél, mint (KJÉ 578)

nevü emberét. ugyan azont. akinek fellyeb láttuk tsudálatosan valo születésit. és (KJÉ 610)

atoban megyen., a melyröl ide fellyeb beszélettünk. ebben avárosban predikállani kezde (KJÉ 630)

vala ötet,. a melyröl ide fellyeb szollánk, és atemérdeki sok beteg (KJÉ 643)

helyt valaszttya, és aki hitta fellyeb fogja ültetni, akor a ditsöségire (KJÉ 698)

egy testvér atyafi., akikröl ide fellyeb mar beszélettünk. tudtára adák nekie (KJÉ 709)

jelent nékiek. a mint ide fellyeb meg mondok, ezokáért elé beszéllék (KJÉ 767)

azt is meg bizonyittyák a fellyeb valo szók. hogy az okok (VKT 789)

a szivbéli indulattal. amelyröl ide fellyeb szollottunk. és azal. a menyei (VKT 806)

a midön azok, akiknek engedelmeskedünk, fellyeb valok nálunknál, mivel (VKT 813)

Ez atanitás igen hasonlit a fellyeb valohoz. mind azon által, azt (VKT 815)

Hogy meg lehesen érteni a fellyeb valo mondást, meg kel külömböztetni (VKT 828)

nem tulajdonithatz. a miért magadot fellyeb emelhesed (VKT 850)

A kik magokat másoknál fellyeb emelik. még ezen avilágon meg (VKT 851)

magokot mindennél aláb valonak tarttyák. fellyeb emeltetnek másoknál. még ezen avilágon (VKT 851)

mind annak. a mi nálánál fellyeb valo. mint ha akristustol magátol (VKT 854)

meg egyezik azal. amit ide fellyeb mondánk, de ez még sokal (VKT 865)

tudgyák fordittani. az olyanok magokot. fellyeb valoknak tarttyák abban másoknál, és (VKT 896)

örökségül vet bátorság, némelyek hogy fellyeb valok lehesenek mint sem amint (VKT 912)

vagyon. nem kel nékik magokot fellyeb emelni, se magakot eléb valoknak (VKT 914)

11 Rész A fellyeb mondot dolgokrol valo példák. 68 (IK/A 11)

III Art A fellyeb valo résznek bé fejezése 621 (IK/A 17)

életnek jovait birhasak. nem emelvén fellyeb se gondolattyokot, se kivánságokot, ugy (IK/A 20)

nem mutattyaé meg néked. hogy fellyeb valo végre teremtettél, tsak a (IK/A 22)

Tizen egyedik Rész A fellyeb mondot dolgokrol valo példák Legelöbször (IK/A 58)

rosz az, a melyröl ide fellyeb szollottunk, a mely nem más (IK/A 68)

belém jött abölcseség lelke. Es fellyeb betsültem azt az országoknál. és (IK/A 87)

tanátsát kerese. a bölcs ide fellyeb azt a tanátsot adta néked (IK/A 91)

és hogy vigyed végben a fellyeb meg mondot négy dolgot, ugy (IK/A 110)

A fellyeb meg mondot négy dolgot. föképen (IK/A 110)

a mi urunkot, és a fellyeb meg mondot négy dolgot végben (IK/A 110)

nélkül. meg mutattuk már ide fellyeb mitsoda oktatás szükséges a jó (IK/A 115)

Anyai méltoságáért. a mely sokal fellyeb emeli ötet az Istennek minden (IK/A 122)

meg szentelésihez tartozik., amelyekröl ide fellyeb szollottam. és annak igen jó (IK/A 133)

Héli példáját, a melyröl ide fellyeb szolottunk, tanullyátok meg abbol az (IK/A 145)

három dolgot a melyeket ide fellyeb mondottam (IK/A 148)

mind azokot, a melyekröl ide fellyeb szollottunk (IK/A 162)

Isteni nemeség, a mely sokal fellyeb valo amanál, és a melyet (IK/A 207)

a nemeseknek., Ne betsüllyed magadot fellyeb másoknál (IK/A 207)

hogy azokot el kerülhesed. ide fellyeb némelyekröl szollottunk, kérjed minden nap (IK/A 208)

A mit ide fellyeb mondottunk akötelesegröl, a melyre a (IK/A 257)

rendüek, vagy is hogy mehesenek fellyeb, es nagyob rendre ha gazdagok (IK/A 268)

A mit idé fellyeb mondék az alamisnárol. anékem igen (IK/A 270)

olyanok legyenek. a mint ide fellyeb meg mondok. jó erkölcsüek, okosok (IK/A 294)

hárombol állanak. amint azt ide fellyeb meg mondok. az imádságbol., a (IK/A 321)

Valamit ide fellyeb mondánk., mind azok a birákot (IK/A 330)

négy rendek. a melyekröl ide fellyeb szollottunk., leg nehezebek, és leg (IK/A 339)

A midön a fellyeb emlitet világi rendek közül valamelyikére (IK/A 340)

tartottanak. és nem estenek a fellyeb emlitet fogyatkozásokban (IK/A 344)

vigyáz hogy el kerüllyed a fellyeb emlitet fogyatkozásokot, a melyeket követik (IK/A 346)

ugyan azért is adám ide fellyeb elödben rendednek köteleségit, és annak (IK/A 348)

III Articulus. A fellyeb valo résznek bé fejezése (IK/A 348)

el kerülni. tellyeségel., mi ide fellyeb azokot negy részre osztok, ezek (IK/A 349)

Isten rendelte, mind pedig az fellyeb meg mondot okokra valo nézve (IK/A 352)

mind azok, a melyekröl ide fellyeb beszéllettünk (IK/A 354)

illendö dolog., és hogy nékik fellyeb valo elméjeknek kel lenni, meg (IK/A 355)

A midön a fellyeb meg mondot akadályokot meg gyözöd (IK/A 363)

Isten szolgálattyára, olvasad gyakorta a fellyeb valo intéseket. és a keresztyéni (IK/A 381)

élet javának birtokára függesztvén, azt fellyeb nem emeli. és csak ugy (IK/B 389)

meg néked, hogy nagyob és fellyeb valo végre teremtettél. ? visgáld meg (IK/B 390)

kitöl el veszi kegyelmit. mivel fellyeb azt mondgya, hogy éhséget bocsátok (IK/B 419)

Istent. bölcseségnek lelke adaték nékem. fellyeb valonak itéltem azt országoknál, és (IK/B 446)

embertöl kérj. * az bölcs ide fellyeb arra inte, hogy mikor egy (IK/B 450)

az szent áldozatra. részesülnek az fellyeb emlitet négy féle haszonban. és (IK/B 467)

nem tanulod, meg mutattam ide fellyeb, hogy az oktatás szükséges az (IK/B 473)

voltáért. az mely méltoság sokkal fellyeb emeli ötet minden teremtet állatoknál (IK/B 476)

szorgalmatosan el meny. és az fellyeb meg mondot mentségek, el ne (IK/B 492)

az ki kövesse az három fellyeb meg mondot dolgot (IK/B 500)

az ifiakot. és ha, az fellyeb meg mondot akadályok által el (IK/B 508)

az fellyeb meg mondot elmélkedések, ez meg (IK/B 540)

meg hadgyák magokot csalni az fellyeb meg mondot mesterségekel. még azon (IK/B 543)

mennyei nemeség, az ki sokal fellyeb valo az másikánál. az mellyet (IK/B 555)

te oktatásodnak. ehez tartozik az fellyeb meg mondot három rész, mert (IK/B 557)

midön fel kél, hová továb fellyeb megyen. ánnál inkáb ki mutattya (IK/B 559)

Az alamisnárol az mit ide fellyeb mondottam., mint hogy igen rövidnek (IK/B 605)

ennek az rendnek hivatallyai. sokal fellyeb haladgyák az angyalokét, az kik (IK/B 634)

hit ne légy. azért hogy fellyeb valo vagy másoknál., emlékezel meg (IK/B 650)

hogy mentöl fellyeb vagy emeltetve. annál inkáb félhetz (IK/B 651)

Mind azok az miket ide fellyeb mondottam. az itélö birákot is (IK/B 656)

aláb valo veszedelemel jár az fellyeb valonál. magában noha jó, és (IK/B 663)

fiam midön már az fellyeb emlitet rendekközül valamellyikben mentél volna (IK/B 667)

tartottak. és az kik az fellyeb meg mondot vétkekben nem estenek (IK/B 670)

el éred,. vigyáz hogy az fellyeb meg mondot vétkekben ne esél (IK/B 672)

négy részre osztottuk volt ide fellyeb. mivel rend szerént ebböl az (IK/B 674)

fiam, ha az fellyeb meg mondot dolgokot végben vitted (IK/B 682)

tekénttyük, de ennek ditsösége sokal fellyeb haladá a salamon templomának ditsöségit (C/A 131)

ö ditsöségível, és hatalmával; ót fellyeb emeltetet minden teremtet állatoknál (C/A 193)

vagyon kötelezve a mint ide fellyeb meg mondok. és valamiben. belsö (C/A 233)

már azt meg bizonyitottuk ide fellyeb (C/A 278)

fel adhattyák. a mint ide fellyeb mondád azok is kik nem (C/A 282)

fogja támasztani, és akire a fellyeb meg mondot bélyegek illenek, a (C/A 293)

{…} Miért mondád ide fellyeb hogy a testnek ditsöségesen valo (C/A 296)

{…} Miért tetted ide fellyeb az örök életet, az Anyaszent (C/A 301)

kivánnyuk. fellyeb valok lenni, se a magunk (C/A 315)

az az, hogy soha magunkban fellyeb nem emellyük magunkot felebaratunknál. akár (C/A 315)

bizodalomal. el veszük tölle a fellyeb valo rendet is. hogy ha (C/A 315)

azt meg bizonyitottuk az ide fellyeb meg nevezet szent Atyák irásibol (C/A 334)

emberek vagyunk., és hogy mennél fellyeb emeltetünk. annál több számadásal tartozunk (C/A 401)

valo nézve. a mint ide fellyeb (C/A 463)

a parochustol. nézd meg a fellyeb valo Citatiot (C/A 467)

kel követni. a mint ide fellyeb meg mondok. és a böjthöz (C/A 474)

tart, és bé vet a fellyeb emlitet szenttségeknek ki szolgáltatások iránt (C/A 482)

ezt már meg mutattuk ide fellyeb, ez iránt valo hite és (C/A 547)

képpen érti, a mint ide fellyeb meg láttuk (C/A 548)

ezt már meg mutattuk ide fellyeb (C/A 548)

azt, hogy a kristus a fellyeb mondot szók által ada hatalmat (C/A 563)

házal. nézd meg az ide fellyeb Citalt szent Atyákot. szent Agoston (C/A 588)

szabot rendekben. a melyekröl ide fellyeb szollottunk (C/A 589)

avétekhez, amint már ezt ide fellyeb meg mondottuk, apenitentzia tartások sokal (C/A 590)

okbol, mint sem amint ide fellyeb meg mondottuk hogy ha pedig (C/A 646)

igasságos, és hogy ha a fellyeb emlitet hat féle készületekel. imádkozunk (C/A 683)

formán kérik. a mint ide fellyeb meg mondottuk (C/A 683)

Mind a valamiket mondottál ide fellyeb akülsö képen valo áldozatrol. reá (C/A 756)

is egy test amint ide fellyeb meg mondottuk, 2. hogy örülvén (C/A 763)

szolgálatokért melyek vannak aholtakért, a fellyeb fel jedzet napokon, hogy az (C/A 768)

a kenyeret meg szegvén, meg fellyeb azt mondgya. hogy a hivek (C/A 777)

szenteknek, szenttyét ajánlya. akinek szolgálattya fellyeb valo az Angyalok szolgálattyánál (C/A 780)

ajánlya anépet., eki tettzik a fellyeb valo imádságbol., a melyet, a (C/A 810)

a secreta imádságot. a szovát fellyeb emeü azért hogy anép felelhese (C/A 817)

Mitsoda imádságot mond apap a fellyeb meg mondot imádság után (C/A 829)

a szok bé fejezések a fellyeb valo imádságoknak: a melyeknek avégin (C/A 842)

meg apap a kenyeret. a fellyeb meg mondot imádság után (C/A 846)

lelki magyarázattyát külön külön a fellyeb le irt Céremoniáknak (C/A 875)

énekelik,. az alat az ide fellyeb emlitet szentelt vizben mártván hüvelykét (C/A 880)

{…} Meg láttuk már ide fellyeb az illyen procesioknak eredetit, azért (C/A 894)

az iffiu Clericusok, és a fellyeb valo renden lévök utánnok (C/A 896)

{…} az éhség, melyröl ide fellyeb emlékeztünk. kénszerité jakóbót, egyiptumban küldeni (C/B 978)

tekinttyük,: de ennek dicsösége. sokal fellyeb haladá. a salamon templomának dicsöségit (C/B 1014)

szinte a sidok. matathiásig. a fellyeb emlitet királyok alat valának is (C/B 1016)

püspököktöl rendeltettek. akik, saeculumokrol. saeculumokra fellyeb számlálvan, menvén {…} az apostoloktol rendeltettek (C/B 1089)

ollyan pásztorok., akik saeculumokrol, saeculumokra fellyeb menvén. meg mutathatnák. hogy az (C/B 1096)

már azt meg bizonyitottuk ide fellyeb (C/B 1110)

hogy nem keressük. senem kivánnyuk fellyeb valok lenni se a magunk (C/B 1138)

bizodalomal el veszük. tölle a fellyeb valo rendet is. hogy ha (C/B 1139)

az az, hogy soha magunkban fellyeb nem emellyük magunkot. felebarátunknál. akár (C/B 1139)

avallásal. ezekröl már szollotunk ide fellyeb (C/B 1186)

azokot is tekinti. a kik fellyeb valok másnál. az atyákot, anyákot (C/B 1203)

sziveket, és hogy azö törvénye fellyeb valo az emberek törvényénél. a (C/B 1219)

egy ház énekeli. az angyaloknál fellyeb emeltetett (C/B 1246)

a parochustol., nézd meg a fellyeb valo citatiot (C/B 1255)

tart. és bé vett. a fellyeb emlitet szenttségeknek ki szolgáltatások iránt (C/B 1266)

ezt már meg mutattuk ide fellyeb, ez iránt valo hite, és (C/B 1314)

képpen érti. a mind ide fellyeb láttuk (C/B 1315)

ezt már meg mutattuk ide fellyeb (C/B 1315)

tudgyuk azt; hogy akristus a fellyeb mondot szók által ada hatalmat (C/B 1326)

házal; nézd meg, az ide fellyeb Citált szent (C/B 1344)

szabot rendekben, a mellyekröl ide fellyeb szollottunk (C/B 1346)

vétekhez. amint már ezt. ide fellyeb meg mondottuk, a penitentia tartások (C/B 1346)

azt hinni. hogy a püspökök fellyeb valok a papoknál (C/B 1366)

{…} Mind azoknak. kik a fellyeb meg mondot akadályoknélkül vannak. leheté (C/B 1368)

ókbol. mint sem amint ide fellyeb meg mondottuk. hogy pedíglen ollyan (C/B 1387)

igasságos, és hogy ha a fellyeb emlitet hat féle készülettel imádkozunk (C/B 1413)

forman kérik, a mint ide fellyeb meg mondottuk (C/B 1414)

{…} Azt mondád ide fellyeb. hogy az imádság nem áll (C/B 1419)

hogy vegye el töllünk a fellyeb emlitet jókót, hogy ha azok (C/B 1427)

és Áaront, ábrahámban, tehát ö fellyeb valo volt ábrahámnál, és Aaronál (C/B 1456)

tettzik, hogy a melkisedek papsága fellyeb valo volt., az Aaron papságánál (C/B 1456)

Mind a, valamiket mondottunk ide fellyeb. akülsö képpen valo áldozatrol. reá (C/B 1465)

is egy test, amint ide fellyeb meg mondók, 2. hogy örülvén (C/B 1470)

szolgálatokért. melyek vannak aholtakért, a fellyeb fel jedzet napokon, hogy az (C/B 1474)

a kenyeret meg szegvén. {…} meg fellyeb azt mondgya. hogy ahivek foglalatosok (C/B 1480)

aszenteknek szenttyét ajánlya, akinek szolgálattya fellyeb valo az angyalok szolgálattyánal (C/B 1483)

szokást tehát, a mint ide fellyeb meg mondottuk, akis misékben, a (C/B 1495)

a népet, eki tettzik a fellyeb valo imádságbol., amelyet a vizet (C/B 1506)

Mitsoda imádságot mond apap. a fellyeb meg mondot imádság után (C/B 1521)

a szok, bé fejezések. a fellyeb valo imadságoknak, a mellyeknek avégin (C/B 1531)

lelki magyarázattyát., külön külön. a fellyeb leirt Cérémoniáknak (C/B 1556)

énekelik., az alat, az ide fellyeb emlitett szentelt vizben mártván. hüvelykét (C/B 1560)

{…} Meg láttuk már ide fellyeb az illyen processioknak eredetét, azért (C/B 1571)

az iffiu Clericusok, és a fellyeb valo renden lévök utánnok (C/B 1572)

pediglen viszá térjek arra. amit fellyeb mondék. a bizonyos másodszor. hogy (IJE 30)

Noha ide fellyeb. azt mondám. hogy közönségesen az (IJE 110)

Végezetre, a fellyeb emlitet tiszteknek, hiveknek kell lenni (IJE 117)

vigyáznunk minden tselekedetinkbe, mivel a fellyeb emlitet fösvény, anyi kintset gyüjtöt (IJE 120)

végeztem mind el, mert a fellyeb emlitett ur; erre is inté (IJE 124)

ember, mondá angyélika. akiröl ide fellyeb emlékezém, eszerént oszttya vala el (IJE 158)

Isten áldását adá. és a fellyeb emlitett szemelyeket a resttségböl kivevé (IJE 164)

találtatot az izraélitak szokásiban. annyival fellyeb valok is valának másoknál, hogy (ISZ 170)

mostanában. avalo hogy ha még fellyeb megyünk nyolcz száz esztendövel. a (ISZ 172)

hanem még mind azoknak kik fellyeb valo renden vannak, aparaszt ember (ISZ 184)

feleségek. tsak annyiban valának ezeknél fellyeb valok, hogy az ö gyermekek (ISZ 214)

ollyan természet, a mely sokal fellyeb valo az embernél, és a (ISZ 241)

szent oktatások., és tsuda tételek fellyeb (ISZ 245)

meg üsmérhessék, és azoknál a fellyeb valo jokra emellyék reménségeket, mert (ISZ 262)

titust, szent timotheust, és a fellyeb emlitet szent kelement, szent jános (KSZ 301)

rendihez képest, {…} mint hogy a fellyeb valo renden lévöknek a munkájok (KSZ 385)

sok szegényeket munkájokal, amint ide fellyeb meg mondottam, itt szollok az (KSZ 438)

a mostani musikának fundamentumi, a fellyeb emlitet szent fejedelmek azon igyekeztenek (KSZ 472)

szerzeteseknek. kik sok idövel azután fellyeb valo tekélleteségre igyekezének (SUT 501)

hozuk ismét elé amiket ide fellyeb mondottunk szent Jánosrol. az Apostolok (SUT 554)

külömbözö A Diakonus fileptöl. akiröl fellyeb szollottunk, Galiléába. Betzaida városábol valo (SUT 555)

Meg mondók ide fellyeb. hogy kájus kaligula Császárá lévén (SUT 564)

Agrippa, amint idé fellyeb meg mondok. Alexándriában érkezvén., ót (SUT 572)

amint ezt meg mondók ide fellyeb, leg inkáb báná és busula (SUT 574)

amelynek historiáját ide fellyeb meg mondottuk, Illyen keserves állapotokban (SUT 591)

24 januarÿ. fel tettük ide fellyeb valamely részit életének, de fö (SUT 600)

már acsászári székben vagyon, ide fellyeb meg mondok. hogy mit mondának (SUT 605)

az Adiabéni királyné. akiröl ide fellyeb szollottunk. Jérusálemben érkezvén, igen segitté (SUT 621)

Jánost. akí is amint ide fellyeb meg láttuk volt el hagyta (SUT 650)

levén. semi öket az érdembe fellyeb nem tészi a pogányoknál., egyik (SUT 697)

festust., meg mondottuk vala ide fellyeb hogy Berenitza el vált volt (SUT 719)

a ditsösége, és fel magasztaltatása, fellyeb valo minden lelki, és testi (SUT 760)

egy olyan eröt vallottak, aki fellyeb valo a teremtö erönél, az (SUT 773)

város lakosival. a mint ide fellyeb meg mondok, azotátol fogvást. aháboruság (SUT 779)

Giscálai János a mint ide fellyeb meg mondok. öis oda szaladot (SUT 822)

az élés házakot., halhattuk ide fellyeb hogy simonak. Jánosnak., és Eléazárnak (SUT 846)

Azt mondok ide fellyeb hogy a sidok közül sokan (SUT 869)

ha a vétkesek száma. sokal fellyeb nem halatta volna a holtak (SUT 869)

leg fellyeb – 3

szégyenüllyenek azok, kik eföldön leg fellyeb valok, azért is tselekedé, hogy (É 55)

akár a királynak, mint leg fellyeb valonak, akár a hadnagyoknak, mint (É 545)

aláb valo rendböl, a leg fellyeb valokra emelte volt. az egyike (SUT 576)

fellyebb
fellyebb – 9

a vigasztalo szót, barátom üly fellyebb (É 143)

tud meg leányom. hogy mentöl fellyebb emeltetel az Isten bölcseségének értelmében (KKU 394)

nagy talentum. a meg elégedes fellyebb valo agazdagságnál (KG 563)

mint a, hogy, a beneficiumodnak. afellyebb meg mondot három köteleségit szorgalmatoságal (IK/A 212)

is életek fesletsége által a fellyebb irt Isten malasztival nem ellenkeznek (IK/B 401)

ö dicsöségivel, és hatalmával. ótt fellyebb emeltetett minden teremptet állatoknál (C/B 1053)

a secreta imádságot. a szovát fellyebb emeli azért, hogy a nép (C/B 1512)

meg apap a kenyeret. a fellyebb meg mondot imádság után (C/B 1534)

Eszünkbe juthat mit mondánk ide fellyebb. hogy kit illet a hazon (IJE 113)

fellyebbek – 1

különös rendek vagyon,. mert ök fellyebbek lévén ahiveknél. inkáb is tartoznak (É 290)

fellyebbeké – 1

amelyek., azt gondolák. hogy öket fellyebbeké tészik. apogányoknál. mint ha meg (SUT 696)