fogvást – 497
fogvast
fogvast – 9

mint már egy darab idötöl fogvast, az igaz nem volnék méltó (TL 36)

sem mérnek menni ahoz, amióltatol fogvast egy rettentö zápor esö el (MN 236)

mondván, tsak az Evangyélium prédikálásátol fogvast neveztetik ez a társaság Anyaszent (C/A 223)

esztendeig akristus után. azon idotöl fogvast voltanak némelykor különös és kemény (C/A 260)

hellyeken. a két esztendös gyermekektöl fogvast. minden gyermekeket meg öllyenek. a (C/B 1036)

{…} Még az elsö saeculumtol fogvast valo parancsolat., szent lukáts. azt (C/B 1254)

még is már egy holnaptol fogvast semmit sem vihetek végben, meg (IJE 13)

azért valamit tudunk a Makabéusoktol fogvast a sidokrol, az igazságos dolog (SUT 713)

millium személyek A sidok régtöl fogvast boszonkodván Florus ellen, Cestius Gallus (SUT 778)

fogvást
fogvást – 488

veszekedhetném kédel, mert két naptol fogvást levelét nem vettem kédnek, hogyha (TL 28)

a, hogy már egy holnaptol fogvást nem irtunk egymásnak. leheté hogy (TL 31)

kéretlen nem ád, annyi esztendöktöl fogvást hogy szolgálom, soha semmit nem (TL 33)

néném, hogy már ött naptól fogvást. itt sátorok alat vagyunk, a (TL 43)

rabal. a kik husz esztendötöl fogvást vannak agállyán, és mondottam, hogy (TL 54)

a városban. már két naptol fogvást itt táborozunk. egész ház népestöl (TL 73)

aki is már egynehány napoktol fogvást. betegeskedvén, és nem anyira szenvedvén (TL 78)

adom, hogy már egy holnaptol fogvást. a mi urunk mindenkor roszul (TL 82)

alat. mert már két naptol fogvást az urunk. sátorok alat lakik (TL 88)

ami urunk egy darab idötöl fogvást sátorok alat lakot. ahol még (TL 89)

édes néném, mar két naptol fogvást az urunk nincsen itt. kilencz (TL 90)

a francziák sok hellyeken, karácsontol fogvást, gyerttya szentelö boldog aszszony napig (TL 98)

városban. hanem mellette, mert tegnaptol fogvást sátorok alat lakunk. ha tanácsot (TL 104)

magának. mert az utolso levelemtöl fogvást. elég ideje volt, és ha (TL 104)

pedig annak. a, hogy tegnaptol fogvást viszá jöttünk a mi meg (TL 110)

tegnaptol fogvást. táborban. szálottunk, és sátorok alat (TL 129)

és ujjai, mert egy holnaptol fogvást egy levelet irni. a nagy (TL 130)

is inkáb, hogy már régtöl fogvást. a leányt csak reája hadták (TL 131)

volt. már egy nehány holnaptol fogvást. egy nehány nap mulva innét (TL 131)

nem voltanak mint mi, gyermekségektöl fogvást a közönséges eledelt meg szokták (TL 133)

kivánok egyebet. mi azutolso levelemtöl fogvást. (TL 134)

a vad emberek., csak azoltátol fogvást üsmerik, a miolta az europaiak (TL 135)

bocsás, hogy már tiz esztendötöl fogvást nem irtam. vagy nem irhattam (TL 136)

valo nézve is. kelletet tegnaptol fogvást. a vászon hazakot el hadni (TL 137)

ez mind igy vagyon tavasztol fogvást télig. erröl talám már irtam (TL 138)

karácson éttzakáján. és hogy mioltátol fogvást. hallanak orgona szót. atemplomokban. azt (TL 142)

megyen véle. noha már esztendötöl fogvást ritkán jár de az elöt (TL 150)

mégyen. mi egy nehány naptol fogvást. a táborbol viszá jöttünk, ahol (TL 154)

hogy már egy darab idötől fogvást, a vezér által szállot volt (TL 164)

és csak ugyan ettöl anaptol fogvást mondhattya mamud, valoságos császárnak magát (TL 170)

mert már egy nehány napoktol fogvást. nem látom az urunkot ollyan (TL 200)

hogy már egy kevés idötöl fogvást. igen kezd apadni, azö kövér (TL 200)

kenték volna, már két naptol fogvást. nagy gyengeséget érez. szüntelen valo (TL 202)

hogy magam is annyi esztendöktöl fogvást. inkáb terhére. voltam aportának mint (TL 209)

mint sem ollyanokra. kik gyermekségektöl fogvást szolgálták az apját, de abban (TL 211)

láttam., a ki felöl gyermekségemtöl fogvást hallok beszélleni. és kivántam látni (TL 218)

a mely már egy darabidötöl fogvást tsaknem minden nap vagyon rajta (TL 219)

de kivált egy darab idötöl fogvást igen sárgodik; a harag pedig (TL 231)

kiáltásomra magához tért, az oltátol fogvást mind nagyobodik rajta a forro (TL 232)

ki, a honnét 31 esztendötöl fogvást vagyok ki rekesztve., mint hogy (TL 233)

melette., azért már egynehány naptol fogvást mellette lakom, a borbélyokot mint (TL 234)

hijon ebédre, még gyermek koromtol fogvást. üsmerek egy boért itt, de (TL 248)

szük esztendö. mivel öt holnaptol fogvást öt oráig tarto esönk nem (TL 255)

A császár halálátol fogvást igen nagy dolgok történtenek, a (TL 258)

kel tsudálni, mivel hat holnaptol fogvást egy jó esöt nem látunk (TL 259)

jovunkra esik, mert három holnaptol fogvást a pestis igen uralkodik, aváltozást (TL 275)

azirást könyeben olvashatom, az oltátol fogvást a szemeim mind homályosaban látnak (TL 282)

abban az egész holnapba regeltöl fogvást. nap lementiig nem szabad se (TL 282)

örömel is irok, mert régtöl fogvást semi hirit nem halhattam, az (ML 303)

is, a’ kik 53 esztendőtől fogvást egymást nem láthattyák, a’ked (ML 306)

mindenkor azt tartottam, azon esztendőtől fogvást a’ melybe meg holt, az (ML 307)

tőltőttem napjaimat, hanem a’ miotátol fogvást a’ Kedves Őtsém uramnak kedves (ML 308)

uramnak kedves levelét vettem, azotátol fogvást, az atyafiságos szeretet bennem a (ML 308)

ELSŐ SZAKASZ Advent első Vasárnapjátol fogvást nagy bőjt IIdk. Vasárnapjáig (É 5)

alol. amelynek oly sok idötöl fogvást vagyunk rabságában, kérünk tégedet a (É 61)

A bizonyára hasznosab aki iffuságátol fogvást mindenkor. egy aránsu jó erkölcsbe (É 142)

azt az országot világ kezdetétöl fogvást, és öröktöl fogva az ö (É 189)

SZAKASZ. Nagy bőjt IIdik. Vasárnapjátol fogvást Husvétig (É 261)

annak háza is, és naptol fogvást aveder liszt el nem fogyot (É 275)

{…} Mert Ádám esetétöl fogvást az emberek szivemeg romlot, és (É 287)

irás. a gonoszra hajlandok iffiuságától fogvást (É 287)

valo népit, anyi sok saeculumoktol fogvást, és hogy táplalni is fogja (É 359)

nékünk. alázár halála. negy naptol fogvást. akoporsoban valo léte, és az (É 391)

Az Isten tudván azt öröktöl fogvást, hogy kik lésznek a meg (É 418)

egyben gyüjtené. azon a naptol fogvást gondolák hogy meg ölnék ötet (É 429)

HARMADIK SZAKASZ Husvéttol fogvást Pűnkősd után valo hatodik Vasárnapig (É 495)

nem parantsolat hogy még kezdettöl fogvást, mindenkor abban atekélletes tisztaságban legyünk (É 500)

aki igéretben volt anyi saeculumtol fogvást, szent péter azt mondgya, hogy (É 527)

képen ót vagyon. fel támadásátol fogvást, menyben meneteléig nem volté aföldön (É 550)

kivanni az üdveséget, az esettöl fogvást, az Isten semmit nem engedet (É 560)

kristus az Apostolit fel támadásátol fogvást menyben meneteléig. ugy mint negyven (É 568)

fent áll. tizen két saeculumoktol fogvást, ez ollyan bizonyság. a mely (É 572)

a melyet már anyi saeculumtol fogvást követik, ök minden tartozkodás nélkül (É 573)

szent pál mondgya, ez idötöl fogvást. senkit nem üsmérünk test szerént (É 582)

idö kezdödöt. akristus meg testesülésétöl fogvást, és tartani fog világ végiig (É 626)

néki világosága légyen, mivel avétektöl fogvást, tsak tudatlanság. és setéttség volt (É 634)

simonnak Jésus, ne fély, mostantol fogvást. már embereket fogsz és ki (É 637)

is üsmértétek volna., és mostantol fogvást, meg üsméritek ötet, és láttátok (É 658)

szemünkre ne hánnya. menyi idötöl fogvást vagyon velünk az igazságok által (É 660)

meg tanultuk tölle, annyi esztendöktöl fogvást, avilágoságok által, melyekel világositot, akegyelmek (É 660)

engedelmeskedvén szüntelen az Attyának, fogantatásátol fogvást mind holtig, el vévén szeretettel (É 662)

is, meg testesülésének szem pillantásátol fogvást. de magát ember fiának nevezte (É 662)

aki igéretben volt anyi idöktöl fogvást, és akit várták a sidok (É 673)

Pűnkősd után valo hatodik Vasárnaptol fogvást Advent első Vasárnapig (É 689)

oly igen meg romlot, avétektöl fogvást, hogy az embert mint egy (É 699)

hogy succesiojok nintsen. az Apostoloktol fogvást, az ö idejekig. se rend (É 704)

{…} Mert avétektöl fogvást. atestnek minden hajlandosági, meg romlottak (É 707)

Isten fiainak el készitette öröktöl fogvást, mint örökségeket, és mint hogy (É 710)

elönkben, hogy higyük, minden saeculumoktol fogvást, a kristus hozta azt nékünk (É 730)

kézre ment az elsö saeculumtol fogvást, a mostaniig, ha valaki tészen (É 730)

igazság hogy az embernek avétektöl fogvást, atermészetnek erejével nem lehet leg (É 735)

azö Évangyéliumában hittenek, tizenkét saeculumoktol fogvást, de ha nagy boldogság a (É 737)

azö kegyelme, amely nélkül Ádámtol fogvást, világ végezetig semmi féle ember (É 744)

egy özvegy, férjének menyben menetelétöl fogvást, sirattya fiainak veszedelmeket, az özvegynek (É 780)

hanem minden idöket, világ kezdetétöl fogvást. mind végig, söt még az (É 785)

ennek amenyegzöi ebédnek, akristus halálátol fogvást, világ végiig kel tartani. akoron (É 804)

{…} A vétektöl fogvást az emberi sziv meg lévén (É 831)

anégy szelekröl, az egek végeitöl fogvást, azok határiig. a füge fárol (É 833)

és ezt tizen hét saeculumtol fogvást tanittya, a tsalárdok, akikröl itt (É 836)

lehetünk, a ki anyi saeculumoktol fogvást, fent áll, és fent is (É 861)

bennek nagy tévelygést okoz, avétektöl fogvást, és sok vétekben veti öket (É 891)

mindgyárt meg indulhassanak. mivel péntektöl fogvást. az vasárnapig valo idö nékik (MN 11)

beszelhetünk. őtt oráig. ött orátol fogvást. hét oráig eleget léphetünk a (MN 12)

szigetéhez, kerm pedig már esztendötöl fogvást tartván éléonorát fogságban., anyira meg (MN 21)

elmével látta, lenni a mioltátol fogvást üsméri. azert alkalmatoságot akara arra (MN 31)

nincsen szépségben. már két esztendötöl fogvást a kezinél vagyon. de semmi (MN 38)

a szivem kötöt volt gyermekségemtöl fogvást. ez igy lévén, nemes szivü (MN 44)

Azon idötöl fogvást az uj királyné. szüntelen valo (MN 69)

szomoruságot a mely már régtöl fogvást nem hágy tegedet nyugodalomban. és (MN 92)

nem szenvedtem attol a naptol fogvást., minden hozája valo szeretetem meg (MN 94)

el nem mulattam kilencz esztendötöl fogvást. hogy igen sok köny hullatást (MN 100)

Még gyermekségektöl fogvást ebben a reménségben neveltettek fel (MN 108)

neveltettek fel. ugyan azon idötöl fogvást is szeretik egy mást. a (MN 108)

mondá néki. hogy két naptol fogvást. az aszonya az ágyban fekünnék (MN 128)

melyben voltam mindenkor. el jöveteledtöl fogvást, reménlteti velem. hogy a mely (MN 142)

a vicé királyné el jövetelétöl fogvást, és hogy mi képpen elnek (MN 151)

semmit sem tudhatot. el menetelétöl fogvást. dom pedre. és dona catharina (MN 168)

volna a fia. a mioltátol fogvást. goa városában indult. meg mondván (MN 169)

hadakozások, és egyenetlenségek miat. amioltátol fogvást a saxok azt hét országra (MN 171)

nézte. és hogy az oltátol fogvást tsak gondolkodásban láttya. azért gyanakodék (MN 173)

nem tarthatta, és két esztendötöl fogvást. a klastrombol ki hozván. a (MN 174)

hogy tsudálkozhattál egy nehány idötöl fogvást. az én magam viselésin. azért (MN 197)

hogy engemet szeresen immár esztendötöl fogvást, egyéb jutalmát nem vette hozam (MN 202)

szereti Ételgivát már egy holnaptol fogvást. az ö szeretete. idegenségé változot (MN 206)

is hogy egy darab idötöl fogvást. nem volt hozája azal a (MN 207)

leányt adot volna, immár esztendötöl fogvást hogy it vagyok a leányomot (MN 234)

valahol el veszek. őt holnaptol fogvást. egy kösziklát el nem hagytam (MN 239)

Az oltátol fogvást még egy holnapot tölték el (MN 239)

törvényétöl el tavozot; az oltátol fogvást, szám kivetésnek helyivé változtatá hazáját (KKU 251)

valának az emberek világ kezdetétöl fogvást., magamra válalám hogy azokot el (KKU 265)

azt szerettem, és kerestem. születésemtöl fogvást. mivel tudod, hogy gazdag lévén (KKU 266)

gondolá hogy talám anyi idötöl fogvást. el felejtette volna az ábrázattyát (KKU 309)

a terhet viselni, még iffiuságátol fogvást. {…} mivel nem elég az ur (KKU 317)

Istenem. te táplálsz engemet iffiuságomtol fogvást. {…} mint sem nagy keserüségel mondani (KKU 317)

akemény életre. és keresték gyermekségektöl fogvást. akereszteket, és a nehéz testi (KKU 318)

valo nyomoruságokot, mert én születésemtöl fogvást (KKU 335)

adok valának Istenhez, servulus gyermekségitöl fogvást. mind holtig, gutta ütésben maradván (KKU 376)

mi rajtunk, mert már régtöl fogvást szidalmaztatunk. a mi lelkünk tele (KKU 394)

te is voltál reménségem, iffiuságomtol fogvást, {…} a keresztben gyözedelmes leszek. ellenségimen (KKU 404)

urad Istened készitet néked öröktöl fogvást (KKU 424)

kereszttségben. ez okáért. a mioltátol fogvást ki jöttem jerusálemböl a keresztemel (KKU 441)

jerusálemböl a keresztemel. azon idötöl fogvást, az egész keresztek. az enyimben (KKU 441)

ádám, vétkezésétöl fogvást. nemzettségröl, nemzettségre szál, minden fiaiban (KG 480)

melyekben esik az ember gyermekségétöl fogvást (KG 480)

Ádám esetétöl fogvást. a Conciliumok szerént az ember (KG 500)

is már negyedik tiz esztendötöl fogvást. adgya Isten hogy ne légyen (KG 561)

születtek volna, ugy viszontag. vétkezésétöl fogvást. minden maradéki. vétkében születnek, ugyan (KJÉ 574)

a léleknek, de a mioltátol fogvást a vétek setéttséget hintet alélekben (KJÉ 577)

lett keresztelö szent János fogantatásátol fogvást. a kristus prédikálásának elsö esztendeiig (KJÉ 601)

Jésus. jérusalemben gyözedelmesen bé menetelétöl fogvást. menyben meneteléig. 181 (KJÉ 601)

lett, keresztelö szent jános fogantatásátol fogvást. akristus prédikállásának. elsö esztendeiig. A (KJÉ 604)

magát, és aki magát öröktöl fogvást üsméri. magát üsmérvén gondolkodik tehát (KJÉ 609)

szeretettel szeretvén egy mást, öröktöl fogvást. az az öröktöl fogva valo (KJÉ 609)

fogvást üsméri magát: Ezért is mondgya (KJÉ 610)

a gyermekeket kik két esztendötöl fogvást születtek. mind meg ölöttné, véghez (KJÉ 616)

a messiás. akit oly régtöl fogvást várnak. hogy pediglen az illyen (KJÉ 619)

a kik is az oltátol fogvást üldözni kezdék ötet, és azért (KJÉ 640)

és hogy az ö ideitöl fogvást. a menyeknek országát erö szakal (KJÉ 650)

kérdé az attyátol. hogy mioltátol fogvást volna a gyermek abban a (KJÉ 675)

ki is. felelé. hogy gyermekségitöl fogvást. de ha valamit tehetz rajta (KJÉ 675)

lelke uralkodot, tizen nyolcz esztendötöl fogvást, ez olyan görbe volt. hogy (KJÉ 695)

meg nékik. és hogy eleinte fogvást. anem ugy volt és hogy (KJÉ 704)

mind ezeket meg tartottam iffiuságomtol. fogvást. mi vagyon még nékem hátra (KJÉ 706)

szagosodot. mivel már négy naptol fogvást tették oda, a kristus pedig (KJÉ 711)

jésus. jérusálemben, gyözedelmesen bé menetelétöl fogvást menyben meneteléig. Más nap Jésus (KJÉ 717)

amely nektek elkészitetet, világ kezdetitöl fogvást, mivel éheztem, ennem adtatok, szomjuhoztam (KJÉ 734)

ihon ate anyád, azon naptol fogvást., az atyák szerént, eza szent (KJÉ 759)

emberek szemei eleiben világ kezdetitöl fogvást. és a mely vétkeséké tészi (VKT 788)

az irásokban. az elsö embertöl fogvást. és a melyeknek bizonyságit. oly (VKT 788)

egész emberi nemzetnek meg romlásátol fogvást, a tudatlan magához valo szeretet (VKT 828)

meg, mivel az elsö vétektöl fogvást, az ember szivének meg romlása (VKT 832)

Isten adta minden emberekre. ádámtol fogvást. és a melytöl ö meg (VKT 839)

A miotátol fogvást.. a kristus. amaga személyiben meg (VKT 869)

mert mint hogy tobiás gyermekségitöl fogvást. az Isteni felelmet maga elöt (VKT 904)

a terhet hordozni. még ifiuságátol fogvást. az az. hogy ajó erkölcsre (IK/A 44)

kellene hatni sziveket: Fiam ifiuságodtol fogvást ved bé atudományt, és meg (IK/A 44)

aterhet hordozni meg az ifjuságátol fogvást. mert még akor adván magát (IK/A 46)

a mely tisztaság az óltatol fogvást. példája lett minden saeculumoknak (IK/A 50)

méltoság közöt. harmintz esztendös korátol fogvást, a mely idöben emelteték arra (IK/A 51)

erkölcsiért. amelyben töltötte életét gyermekségitöl fogvást, a midön Antiochus király üldözé (IK/A 53)

erkölcsü élethez. melyet elt gyermekségétöl fogvást Ezeket mind meg gondolván, felelé (IK/A 54)

gonosz ne lett volna. ifiuságátol fogvást. se egy is aki halála (IK/A 64)

kik tizen kilentzen valának. Salamontol fogvást. haton valának jók Asa, Josaphát (IK/A 65)

az ifiak ellen. még születésektöl fogvást., és még azoknak gyermekek ellen (IK/A 78)

igaz uton járt alábam. ifiuságomtol fogvást, visgáltam. azt, kezeimet fel emeltem (IK/A 88)

vezeté ötet. hét esztendös korátol fogvást. negyven esztendös koráig., azon idö (IK/A 94)

négy dolgot. föképen a Consecratiotol fogvást. a Communioig kel végben vinni (IK/A 110)

hasznát vette annak meg térésétöl fogvást, azt mondgya. hogy eleinte az (IK/A 132)

sem annak elötte az oltátol fogvást ez a szokás mindenkor meg (IK/A 136)

mondása szerént., aroszra hajol ifiuságátol fogvást, más részint ennek a kornak (IK/A 167)

aki el mondhattya jóbal, gyermekségemtöl fogvást nevekedet velem a könyörületeség. mert (IK/A 256)

kisebiktöl fogvást, a leg nagyobikig. mindnyájan a (IK/A 268)

vették. a mely anyi saeculumtol fogvást fent áll, és a melyet (IK/A 368)

meg vallása szerént. az Apostoloktol fogvást mostanaig. az püspököknek és pásztoroknak (IK/A 368)

Dávidal. Isten tanitottál engem ifiuságomtol fogvást, és mind ez ideig beszéllem (IK/A 381)

hasznos embernek terhet hordozni, iffiuságátol fogvást * az az. jó erkölcsre adni (IK/B 409)

ekképpen int tégedet. fiam iffiuságodtol fogvást szeressed az tudománt, és vénségedig (IK/B 409)

öreg ember vala, és gyermekségitöl fogvást az jó erkölcsben éle. midön (IK/B 417)

sem vala az ki iffiuságátol fogvást hamis nem let volna. és (IK/B 426)

ezt szerettem az én iffiuságomtol fogvást. és azt jegyesül magamhoz foglalni (IK/B 446)

lábam egyenesen, az én iffiuságomtol fogvást visgáltam azt, az én kezeimet (IK/B 447)

tiszteségel valo szolgáltatása., az oltátol fogvást ez az rend mindenkor meg (IK/B 489)

az másokon valo szánakodás, gyermekségedtöl fogvást nevekedet veled. hogy pedig azt (IK/B 607)

rosz élettyektöl vagyon. föképpen attol fogvást hogy az iskolát el hadgyák (IK/B 669)

oltalmazták. anyi sok száz esztendöktöl fogvást mindenkor meg maradot. és soha (IK/B 686)

világnak vallása szerént. az apostoloktol fogvást mind eddig mindenkor fent maradot (IK/B 686)

ád elönkben. ollyanokrol, kik iffiukoroktol fogvást végig az jó erkölcsökben meg (IK/B 695)

az én gyermekségemtöl fogvást. és mind ez mái napig (IK/B 698)

IV. Rész. Az ember esetétöl fogvást. a Messiás el jöveteléig rövideden (C/A 12)

volt avilág az özön viztöl fogvást mind adig még az Isten (C/A 12)

a rabságbol valo meg szabadulásoktol fogvást a Messias el jöveteléig valo (C/A 13)

állapotban valának apoganyok Ábrahám hivatásátol fogvást a Messias el joveteléig 154 (C/A 13)

az emberek az eredendö vétektöl fogvást, a kevélységhez. az érzékenységhez., és (C/A 29)

az emberek vesznek.a vétektöl fogvást., mind azok a kristus szenvedésinek (C/A 30)

és a holtakért., az Apostoloktol fogvást (C/A 32)

kezdetit és gyarapodását, világ kezdetétöl fogvást, az örök életnek bé tellyesedésiig (C/A 32)

és elö menetelét világ kezdetétöl fogvást, a Messiás el jöveteléig (C/A 33)

is szeretik egy mást. öröktöl fogvást. és ebböl a szeretetböl származik (C/A 43)

ebböl a szeretetböl származik öröktöl fogvást a szent Háromságnak harmadik személye (C/A 43)

Az oltátol fogvást az ördögnek hatalma meg vagyon (C/A 50)

igéretet téve, és a vétektöl fogvást leg aláb négy ezer esztendö (C/A 64)

IV Rész Az ember esetétöl fogvást a Messiás el jöveteléig rövideden (C/A 64)

volt avilág az özön viztöl fogvást. mind adig még az Isten (C/A 75)

kezdvén, akristus, és az Apostoloktol fogvást. nézd meg mit szenvedet akristus (C/A 109)

{…} Malachiástol fogvást szent jánosig mennyi idö telék (C/A 137)

pap Jeddus atyafiát., az oltátol fogvást mindenkor nagy vetekedés volt a (C/A 139)

állapotban valának apogányok Abrahám hivatásátol fogvást a Messiás el jöveteléig (C/A 140)

a sidó nemzetnek, azon idötöl fogvást apogányok a bálványozásban, és a (C/A 140)

Ábrahám hivatásátol fogvást, hogy ne lett volna egy (C/A 141)

sido népet lehete azon idötöl fogvást nevezni az Isten népének. mondgya (C/A 141)

felöl valo parancsolatnak ki adásátol fogvást a Messiás el jöveteléig hetven (C/A 144)

aközepiben öletetet meg, attol aparantsolattol fogvást számlálván a melyet a hoszu (C/A 145)

más után valo következéseket Nabugodonozortol fogvást a Messiás el jöveteléig. a (C/A 146)

veté a pogány császárokot Constántinustol fogvást. a ki ura vala a (C/A 147)

helyeken a két esztendös gyermekektöl fogvást minden kis gyermeketskéket meg őlyenek (C/A 160)

bé volt zárva, a vétektöl fogvást (C/A 181)

mindenkor véle valának fel támadásátol fogvást (C/A 194)

nagy kegyetlenségel követé 316 tól fogvást. mind adig valamég Constantinus ura (C/A 221)

{…} Constántinus CSászártol fogvást az Anyaszent egyház volté üldöztetésekben (C/A 221)

vétke elöt. 2. a vétektöl fogvást. a kristus el jöveteléig. 3 (C/A 228)

3. A kristus el jövetelétöl fogvást (C/A 228)

által, az emberek a vétektöl fogvást az Isten kegyelmében viszá terhettenek (C/A 228)

De Ábrahám hivatásátol fogvást, ennek a pátriárkának minden férfiu (C/A 228)

környül kelleték metélni, és Mojsestöl fogvást. az Izraéliták tartoztanak meg azon (C/A 228)

De A kristus el jövetelétöl fogvást már nintsen külömség az Istenre (C/A 229)

Mert az elsö embernek esetétöl fogvást tsak a kristus által üdvezülhettek (C/A 243)

ezt a tsudát., és azoltátol fogvást a Catholica Anyaszent egyháznak társasága (C/A 244)

hitt, és tanitot az Apostoloktol fogvást. a mai napig (C/A 245)

elött fent állot. a kristustol fogvást neveztetik Apostolinak (C/A 246)

Péternek szekiben ülnek, ezen Apostoltol fogvást. a kinek a kristus örizése (C/A 248)

de már egy nehány saeculumoktol fogvást. tsak a romai püspököt hiják (C/A 250)

el terjedve. se minden idötöl fogvást. se minden hellyeken; ennek elötte (C/A 255)

az ö rendelések az Apostoloktol fogvást vagyon (C/A 255)

{…} A keresztyéni vallásnak kezdetitol fogvást mindenkor kelletet az Anyaszent egy (C/A 263)

házal. egyet tartottak, ezen idötöl fogvást tart tehát a scysma a (C/A 274)

lehetetlen el kerülni, a vétektöl fogvást (C/A 284)

Azt mondám hogy a vétektöl fogvást, mivel az ember nem ugy (C/A 284)

a ki is anyi saeculumoktol fogvást porrá lette (C/A 295)

egy kézröl kézre. az Apostoloktol fogvást (C/A 327)

terjedve mindenüt. az Apostolok idejétöl fogvást. azokban a könyvekben pedig fel (C/A 336)

azt hitte tehát. az Apostoloktol fogvást. valamit mostanában hiszen (C/A 337)

ha azok még világ kezdetitöl fogvást az emberek szivében valának iratva (C/A 369)

mindenkoron meg tartották világ kezdetitöl fogvást az Isten parantsolattyábol (C/A 394)

mint egy ött száz esztendötöl fogvást az Anyaszent egy ház bizonyos (C/A 425)

azon tsillag vezeté öket Jérusálemtöl fogvást. mind addig a helyig ahol (C/A 434)

a mi születesünk Ádám esetetöl fogvást tisztátalanság és átok (C/A 436)

Azon idötöl fogvást ez a szokás bé vétetödöt (C/A 441)

Mise után. de már régtöl fogvást hogy ennek a Ceremoniának lelki (C/A 444)

de már egy nehány saeculumoktol fogvást Confessoroknak nevezik közönségesen. mind az (C/A 458)

{…} Meg az elsö saeculumtol fogvást valo parantsolat. szent lukáts azt (C/A 465)

eszerént is tselekedet anyi saeculumoktol fogvást., a böjtöt a kristus jóvá (C/A 470)

Anyaszent egy házban. az Apostoloktol fogvást (C/A 472)

az ételhez, de azon idötöl fogvást az ebédnek orája mindenkor eléb (C/A 473)

hit ágazattya hogy Adam esetétöl fogvást. valamenyi kegyelmet adot az Isten (C/A 491)

és adgya, mert a vétektöl fogvást. az emberek menyben nem mehetnek (C/A 491)

gyengitette a vétek, és azoltátol fogvást. mindnyájan (C/A 493)

nem kerülheti az ember, Adamtol fogvást. a kereszttség ezeket el nem (C/A 504)

e szerént tselekedet. az Apostoloktol fogvást A szent Háromságnak emlékezetire. de (C/A 506)

hanem atraditiobol. és az Apostoloktol fogvást az egész Anyaszent egyháznak szokásibol (C/A 508)

aszavai, Nem iszom ez idötol fogvást eszöllö tönek gyümölcséböl. {…} abort tekintik (C/A 530)

az Anyaszent egyház anyi saeculumoktol fogvást ezeknek a szoknak (C/A 535)

Az Apostoloktol fogvást a mái napig az egész (C/A 536)

kel lenni, ugy mint éjféltöl fogvást semmit nem kel enni vagy (C/A 543)

Anyaszent egy ház anyi saeculumtol fogvást. eképen értette. 2 tsak azokot (C/A 550)

tartásnak szenttsége, tsak a kristustol fogvást kezdödöt. és rendeltetet (C/A 551)

{…} szükséges. mert akristustol fogvást a kereszttség (C/A 553)

és mindenkor igy tanitották akristustol fogvást, és ezt meg lehet bizonyitani (C/A 587)

vivé végben 1475. azon idötöl fogvást meg maradot eza szokás mindenkor (C/A 593)

{…} Mioltatol fogvást engedte meg a görög Anyaszent (C/A 634)

Anyaszent egy házban régi idöktöl fogvást meg vagyon tiltva a negyedszeri (C/A 649)

{…} Advent elsö vasárnaptol fogvást., viz kereszt másod napjáig. és (C/A 659)

másod napjáig. és hamvas szeredátol fogvást, husvét után valo elsö vasárnapig (C/A 659)

keresztyéni képen nevelhesék gyermekeket, gyermekségektöl fogvást. mind adig az ideig a (C/A 666)

{…} A község gyermekségetöl fogvást halya énekelni a közönségesen valo (C/A 715)

azt érti, és atöbbi gyermekségétöl fogvást ugy meg szokta halgatni az (C/A 724)

házban meg volt. anegyedik saeculumtol fogvást, valamint ezt szent Hieronimus mondgya (C/A 727)

áldozatot, még a negyedik saeculumtól fogvást (C/A 756)

mondgya. már igen régi idöktöl. fogvást adnak arra szabadságot a püspökök (C/A 770)

régenten., de már régi idöktöl fogvást., tsak kö óltáron szabad áldozatot (C/A 772)

szokás pedig a. hogy hajnaltol fogvást délig lehet misét mondani (C/A 779)

azt, valamit mondanak a Credotol fogvást mind végig (C/A 784)

bal felöl volt, a Collectátol. fogvást, a Communionak végiig, hanem akor (C/A 795)

nálunk pedig már egynehány saeculumoktol fogvást akristus szavait lassan mondgyák. és (C/A 830)

mondám hogy egy nehány saeculumoktol fogvást, mert az elött a deák (C/A 830)

a subdiaconus apaténát az offertoriumtol fogvást. a mi Atyánknak végiig. akezében (C/A 843)

egyháznak mindenkori szokását. az Apostoloktol fogvást (C/A 846)

ház rendeléséböl hét száz esztendötöl fogvást, a harmadik Agnus Deire azt (C/A 850)

meg mutatni hogy a vétektöl fogvást. tsak a kristus érdeme, és (C/A 867)

falaira két felöl az oltártol fogvást a kapuig, tizen két keresztet (C/A 877)

fogvást a bizonyos hogy mindenüt követik (C/A 884)

az imádságot, amelyet már régtöl fogvást szoktak mondani aprocesiokban (C/A 893)

Martiusal által ellenben. tehát Martiustol fogvást. mind vegig ez a betü (C/A 920)

esztendöben., más fél száz esztendötöl fogvást (C/A 924)

állapotban valának apogányok. ábrahám hivatásátol fogvást. a messiás el jöveteléig. 110 (C/B 931)

is szeretik egy mást öröktöl fogvást., és ebböl aszeretetböl származik öröktöl (C/B 944)

és ebböl aszeretetböl származik öröktöl fogvást, a szent háromságnak harmadik személlye (C/B 944)

emberi nemzet ellenségin. {…} az oltátol fogvást az ördögnek hatalma meg vagyon (C/B 949)

ígéretet téve. és a vétektöl fogvást. leg aláb négy ezer esztendö (C/B 960)

a kristus. és az apostoloktol fogvást, nézd meg hogy mit szenvedet (C/B 997)

{…} malachiástol fogvást. keresztelö sz. jánosig mennyi idö (C/B 1019)

pap. jeddus attyafiát., az oltátol fogvást, mindenkor nagy vetekedés volt a (C/B 1021)

a sidó nemzetnek., az oltátol fogvást apogányok., a bálványozásban. és a (C/B 1022)

hagyattattak valaé Istentöl, ábrahám hivatásátol fogvást. hogy nem lett volna. egy (C/B 1022)

sidó népet lehete az óltatol fogvást nevezni az Isten népinek., mondgya (C/B 1022)

felöl valo parancsolatnak. ki adásátol fogvást. a Messiás el jöveteléig. hetven (C/B 1025)

más után valo következéseket, Nabugodonozortol fogvást, aMessiás el jöveteléig. amelyek (C/B 1026)

veté a pogány CSászárokot Constantinustol fogvást. a ki ura vala aromai (C/B 1027)

bé volt zárva. a vétektöl fogvást (C/B 1051)

mindenkor véle valának fel támadásátol fogvást (C/B 1054)

nagy kegyetlenségel követé. 316 tól fogvást. mind addig valamég Constantinus ura (C/B 1073)

{…} Constantinus CSászártol fogvást. az Anyaszent egy ház volté (C/B 1073)

Mert az elsö embernek esetétöl fogvást. tsak akristus által üdvezülhettek az (C/B 1086)

hitt és tanyitot. az apostoloktol fogvást a mái napig (C/B 1087)

péternek székiben ülnek, ezen apostoltol fogvást. akinek a kristus örizése alá (C/B 1090)

de már egy nehány saeculumoktol fogvást. csak a romai püspököt hiják (C/B 1091)

el terjedve. se minden idötöl fogvást. se minden hellyeken, ennek elötte (C/B 1096)

az ö rendelések, az apostoloktol fogvást vagyon (C/B 1096)

{…} A keresztényi vallásnak kezdetitöl fogvást, mindenkor kelletett az anyaszent egy (C/B 1099)

házal. egyeségben valának. ezen idötöl fogvást tart a scysma a Görög (C/B 1106)

lehetetlen el kerülni, a vétektöl fogvást (C/B 1114)

Azt mondám. hogy a vétektöl fogvást., mivel az ember nem ugy (C/B 1114)

elébbeni testében., aki-is annyi saeculumoktol fogvást porrá lett (C/B 1122)

egy kézröl, kézre, az apostoloktol fogvást (C/B 1149)

terjedve mindenüt. az Apostolok idejétöl fogvást. azokban a könyvekben pedig fel (C/B 1155)

azt hitte tehát az apostoloktol fogvást., valamit mostanában hiszen (C/B 1156)

ha azok még világ kezdetitöl fogvást, az emberek szivében valának iratva (C/B 1181)

mindenkoron meg tartották világ kezdetitöl fogvást. az Isten parancsolattyábol (C/B 1200)

mint egy ött száz esztendötöl fogvást. az anyaszent egy ház. bizonyos (C/B 1224)

azon tsillág vezeté öket jérusalemtöl fogvást., mind addig a helyig ahol (C/B 1231)

hogy ami születesünk. ádám esetitöl fogvást. tisztátalanság, es átok (C/B 1232)

szentelni az olajakot az ótátol fogvást. ez a szokás bé vétetödöt (C/B 1235)

Miért nem harangoznak nagy tsötörtöktöl fogvást. nagy szombatig (C/B 1235)

hitéröl. de edgy nehány saeculumoktol fogvást., Confessoroknak nevezik azokat a szenteket (C/B 1249)

eszerént is tselekedet annyi saeculumoktol fogvást., a böjtöt a kristus jová (C/B 1257)

anyaszent egy házban., az apostoloktol fogvást (C/B 1258)

az ételhez, de azon idötöl fogvást. az ebédnek orája. mindenkor elébb (C/B 1259)

hitt ágazattya. hogy ádám esetétöl fogvást. valamenyi kegyelmet adot az Isten (C/B 1272)

és adgya., mert a vétektöl fogvást. az emberek menyben nem mehetnek (C/B 1272)

a vétek, és az oltatol fogvást. mindnyájan hajlandok vagyunk a roszra (C/B 1274)

mindenkor eszerént tselekedet az apostoloktol fogvást. a szent Háromságnak emlékezetire., de (C/B 1283)

hanem atráditióbol, és az apostoloktol fogvást. az egész anyaszent egy háznak (C/B 1285)

anyaszent egyház anyi sok saeculumoktol fogvást ezeknek a szoknak (C/B 1305)

Az apostoloktol fogvást. a mái napig az egész (C/B 1305)

kell lenni. ugy mint. éjféltöl fogvást. semmit nem kell enni, vagy (C/B 1311)

az Anyaszent egyház. annyi saeculumtol fogvást ekképen értette, 2. tsak azokat (C/B 1316)

tartásnak szenttsége. tsak a kristustol fogvást kezdödöt. és rendeltetett (C/B 1317)

{…} szükséges mert a kristustol fogvást, a kereszttség után tett halálos (C/B 1319)

mindenkor igy tanitották. a kristustól fogvást. és ezt meg lehet bizonyitani (C/B 1344)

vivé végben.,1475. azon idötöl fogvást. meg maradot ez a szokás (C/B 1349)

hogy még a harmadik saeculumtol fogvást. az anyaszent egy ház. eretnekeknek (C/B 1352)

{…} Mioltatol fogvást. engedte meg a görög anyaszent (C/B 1378)

anyaszent egy házban, régi idöktöl fogvást meg vagyon tiltva a negyedszeri (C/B 1389)

{…} Advent elsö vasárnaptol fogvást. viz kereszt másod napjáig. és (C/B 1397)

másod napjáig. és hamvas szerdátol fogvást, husvét után valo elsö vasárnapig (C/B 1397)

keresztényi képpen nevelhessék. gyermekeket, gyermekségektöl fogvást, mind addig az ideig. amidön (C/B 1402)

azt érti, és atöbbi, gyermekségétöl. fogvást. ugy meg szokta. halgatni az (C/B 1441)

meg volt, a negyedik saeculumtol fogvást, valamint ezt szent hieronimus mondgya (C/B 1443)

áldozatot, még a negyedik saeculumtol fogvást (C/B 1465)

oltarrol. {…} de már régi idöktöl fogvást, tsak kö oltáron szabad áldozatot (C/B 1477)

szokás pedig a, hogy hajnaltol fogvást, délig lehet kis misét mondani (C/B 1482)

bal felöl maradot. a Collectátol fogvást. a Communionak végi-ig. hanem akor (C/B 1494)

anyaszent egy házakban, igen régtöl fogvást. követik. a romai anyaszent egyháznak (C/B 1509)

pedig már egy nehány saeculumoktol fogvást. a kristus (C/B 1521)

mondám, hogy egy nehány saeculumoktol fogvást, mert az elött. a deák (C/B 1522)

sub diaconus apaténát. az offertoriumtol fogvást. a mi atyánknak végiig a (C/B 1531)

háznak mindenkori szokását. az apostoloktol fogvást (C/B 1534)

ház rendeléséböl. hét száz esztendötöl fogvást. a harmadik Agnus Deire. azt (C/B 1537)

meg mutatni, hogy a vétektöl fogvást. tsak a kristus érdeme, és (C/B 1550)

falaira kétt felöl az oltartol fogvást. a kapuig tizen két keresztet (C/B 1558)

már szokásban volt., az óltátol fogvást abizonyos hogy mindenüt követték, tehát (C/B 1563)

könyörgést. a melyet már régtöl fogvást. szoktak mondani. a processiokban (C/B 1570)

jelent az apostolinak fel támadásátol fogvást, menyben meneteléig. 2. Azért. hogy (C/B 1571)

erkölcsel kell az embereknek. gyermekségektöl fogvást, ellene állani. aresttségnek, ugy hogy (IJE 8)

elég volt már egy holnaptol fogvást. két oráig valo dolgot végben (IJE 13)

diánna, mert már két naptol fogvást, nagy fog fájást érzettem, és (IJE 13)

páter uram, hogy egy holnaptol fogvást még semmit sem tselekedtem azért (IJE 13)

származnak, és az elsö vétektöl fogvást, ugyan ezért vagyon. olyan nyomorult (IJE 17)

hogy meg mutassa. ádám esetitöl fogvást, a természetnek vétekben, és meg (IJE 68)

köteledzi arra az aszonyokat. teremtetésektöl fogvást, noha talám, az ártatlanságban, a (IJE 153)

a szükségtöl, de az esettöl fogvást, el mondhatni, hogy a henyélés (IJE 153)

idöt amelyben fent voltanak Ábrahámtol fogvást. jerusalem utolso el romlásáig. és (ISZ 172)

népének, egyiptumbol valo ki menetelétöl fogvást, babiloniában valo fogságáig. aharmadik. asidok (ISZ 173)

rabságbol valo meg szabadulásoknak. idejétöl fogvást. az Évangyéliumnak predikálásáig (ISZ 173)

volna elméjekben, ugy mint ádámtol fogvást az egész pátriárkáknak esztendejeket, aviz (ISZ 174)

Izraéliták. egyiptumbol valo kimeneteleknek idejétöl fogvást. ababiloniában lévö fogságokig. a mely (ISZ 180)

atöbbitöl, anemzettségek közöt. aleg elsötöl fogvást, aleg aláb valoig, mindnyájan munkások (ISZ 183)

tehát. az illyen még gyermekségünktöl fogvást (ISZ 186)

itéletet tenni, mivel akeresztes hadtol fogvást. a szüntelen valo hadakozásban. mind (ISZ 189)

ember vala közöttök, husz esztendöstöl fogvást. hatvan esztendösig számlálván. a midön (ISZ 190)

nemzeteket, de mint hogy gyermekségünktöl fogvást, hozá szoktunk az ollyan képekhez (ISZ 199)

változás lett, és apersák birodalmátol fogvást, ök is fekve kezdének (ISZ 203)

királyok lett volna, apátriárkák idejétöl fogvást; ezen szokást, hihetö. hogy a (ISZ 222)

mint Illyés, és Élizéus idejétöl fogvást, a babiloniai rabságnak idejéig, ezek (ISZ 237)

vagy parasztok valának, kik iffiuságoktol fogvást, a munkában, a fáradságban töltötték (ISZ 256)

aláb dávid, és salamon idejektöl fogvást, romában. minden városinak ahadakban kelletett (ISZ 256)

Josué idejétöl fogvást. akirályok idejéig, ahad vezérlés azt (ISZ 258)

mivel az ö birodalma, egyiptumtol fogvást, az eufrates viziig tartot. és (ISZ 261)

rosz példáját, ugyan azon idötöl fogvást, az izraeliták szokási, meg kezdének (ISZ 262)

valo léteket, a babiloniai rabságtol fogvást, az ö egészen valo el (ISZ 263)

Josiás halálátol fogvást, ez az ország., amaga el (ISZ 264)

oka, hogy az irásokban, néhémiástol fogvást, amakabaéusokig, oly nagy üreség találtatik (ISZ 267)

alat, azö szabadságban valo lételektöl fogvást, azö egészen valo el pusztulásokig (ISZ 276)

életek formájátol, már sok idötöl fogvást, a sidok földet nem birnak (ISZ 279)

háznak szabadságban valo létit, Constantinustol fogvást, és a negyedikben, fel keresem (KSZ 289)

aváltozásoknak ókait. amelyek. az óltától fogvást lettenek (KSZ 289)

meg tanulván atraditiokot, és gyermekségektöl fogvást a törvényben, és a valoságos (KSZ 290)

számlálták, kik anapot, fel jötitöl fogvást, le mentiig, tizen két orára (KSZ 317)

hogy atermészet meg gyengült, annyi {…} fogvást, az emberek már most nem (KSZ 325)

meg rövidült volna. tizen hat {…} fogvást, dávid még tsak hetven, vagy (KSZ 325)

hogy ezek már egy nehány {…} fogvást, mindenekröl eleget mondottanak, és lehetetlennek (KSZ 346)

hat papja vala, és mindenestöl fogvást. száz ötven négy egy házi (KSZ 381)

Azon idötöl fogvást, távoztanak el agörögök. az. illyen (KSZ 384)

a keresztények szokásit, azon idötöl fogvást amiolta, az anyaszent egy ház (KSZ 391)

szabadságban volt, három száz esztendötöl fogvást sohattyák vala (KSZ 391)

A offertoriumtol fogvást., akapuk zárva valának, és azokra (KSZ 413)

valamint tselekesznek mostanában is septuagesimátol fogvást., mivel arra tzéloz, azon idöbéli (KSZ 421)

nem irhatot neki olyan régtöl fogvást, mert a Clericusi mesterségek után (KSZ 426)

lehet kételkedni, hogy szent sylvestertöl fogvást, a kilentzedik saeculumnak avégiig, a (KSZ 428)

maradék, amelyet ök annyi saeculumtol fogvást meg tartották. és a melyet (KSZ 443)

két száz esztendötöl fogvást valamely változás lett aköntösben,, a (KSZ 444)

épületeket, a melyek annyi saeculumtol fogvást meg maradtak, és valamint hogy (KSZ 445)

tselekedtenek a pápák. szent gergelytöl fogvást, Carolus magnus idejéig, akik romában (KSZ 461)

idöktöl, az az, akilenczedik saeculumtol fogvást, kezdették többire a martyromoknak., és (KSZ 467)

kelletet szünni ahadakozásnak, szeredán estvétöl fogvást, hetfün reggelig. {…} de a Clericusoknak (KSZ 471)

azt láttyuk, hogy azon idöktöl fogvást, nem vigyáznak arra, ugy mint (KSZ 473)

mint a tizen egyedik saeculumtol fogvást, a közönségesen valo hadakozások meg (KSZ 477)

olosz országot, két száz esztendötöl fogvást, siciliát birták, és spanyol országot (KSZ 477)

A tizen kettödik saeculumtol fogvást,. többire apüspökök magokot. a prédikacioban (KSZ 480)

szokásokot, egy, vagy kétt saeculumtol fogvást vették volt bé, azokot tarták (KSZ 481)

hozá bé atizen egyedik saeculumtol fogvást a sok uj szerzetü barátokot (KSZ 483)

igyekeznek arosz keresztények. már régtöl fogvást azon, hogy el nyomják azt (KSZ 484)

változás, az evangyélium ki hirdetésétöl fogvást, az emberi természetbenné,? az egész (KSZ 484)

rövideden a sidok historiáját, Ábrahámtol fogvást Dávid királyig, Mojsesröl ditséretel, és (SUT 510)

nehezen esék vitelliusnak., az oltátol fogvást. mindenkor haragot tarta Herodes ellen (SUT 545)

pál Jerusálemben, és Tharsisban menetelétöl fogvást, szent peternek Romában valo meneteléig (SUT 551)

találta volna a Messiást, azotátol fogvást a kristus tanitványi kezdének lenni (SUT 551)

mint Anyát., És azon idötöl fogvást., a szent szüzel lakot. és (SUT 553)

szent Máté, az ö hivatatásátol fogvást. különös alazatoságot. és szemérmeteséget mutata (SUT 557)

azt a szabadságot. nagy sándortol fogvást, az Alexandriai nép még ezel (SUT 569)

azt vettük atyáinktol. anyi saeculumoktol fogvást. hogy ha pedig azt a (SUT 579)

az ö eleji már régtöl fogvást. Királyi. és fö papjai valának (SUT 585)

és Caldéaí kiralyok alat, arabságoktol fogvást a sidok igen felesen valának (SUT 594)

lévén az inai sugorodva, születésétöl fogvást sántált. ez az ember jelen (SUT 629)

azután el indulának Az oltátol fogvást a filippi béli hívek mindenkor (SUT 656)

Éfésusban vala, a Jérusálemi uttyátol fogvást, ö véle valának Gájus, és (SUT 675)

mivel ennek aképe. a melyitöl fogvást. alábáig. rakva volt tsitsekel. a (SUT 690)

tenger szélyin lévö helyeken. Jerusalemtöl fogvást Illiriáig, nem is épitet a (SUT 698)

veletek voltam, Az elsö naptol fogvást melyben Ásiában jöttem, Én az (SUT 701)

is hogy huszon öt esztendötöl fogvást szent pál Jérusálemben nem lakot (SUT 708)

lakot. és hogy négy esztendötöl fogvást tellyeségel ót nem volt. és (SUT 708)

hogy már egy nehány esztendöktöl fogvást. vagy birája ennek a nemzetnek (SUT 711)

közönséges historiájához foga. avilág kezdetitöl fogvást a Néro uralkodásának tizen kett (SUT 715)

Istennek mondák lenni. Az óltátol fogvást bizonyoson mondgyák. hogy Málta szigetiben (SUT 727)

igazgatá, a kristus menybe menetelétöl fogvást, a kristus 62 dik esztendejének (SUT 739)

a sidok elméje már régtöl fogvást (SUT 779)

ide fellyeb meg mondok, azotátol fogvást. aháboruság nem szünék közöttök. azon (SUT 779)

kelleték nyomulni vesztésel., Ezen idötöl fogvást a historia nem tészen többé (SUT 805)

hazának segittsegire, mivel a miotátol fogvást az Idumeusok. bé vették vala (SUT 825)

Hirkanus János idejében, az oltátol fogvást öket ugy tekintették mint sidokot (SUT 825)

Ezen idötöl fogvást az Éléázár része meg egyezék (SUT 849)

meg tisztitatá a helyt scopostol fogvást a Hérodes temetö helyéig. és (SUT 850)

szollánk. és aki hét esztendötöl fogvást szüntelen jövendölte a sidoknak veszedelmeket (SUT 851)

a kik egy darab idötöl fogvást. ugy mondván tsak magokban elödtek (SUT 855)

hogy 14 aprilistöl {aprilis töl} fogvást. elsö juliusig, száz tizen öt (SUT 870)

kivül vala. az Antonia tornyátol fogvást a Cedron völgyiig. illyen formában (SUT 876)

el. jérusálembe pedig. az oltátol fogvást, amikor a Romaiak meg szállák (SUT 889)

választák, a melyben kilentz orátol fogvást tizen egyik szüntelen ölték az (SUT 890)

ót meg telepedgyenek, az oltátol fogvást, az a város. a Nicopolis (SUT 895)