[győzedelmes] – 92
gyözdelmes
gyözdelmeseké – 1

azon a napon hogy oket gyözdelmeseké tette. ök viszik Isten eleiben (C/A 455)

gyözedelmes
gyözedelmes – 49

kivánnunk hogy a török legyen gyözedelmes. mert kenyerit eszszük. nem is (TL 99)

lehet hogy az ember mindenkor gyözedelmes legyen. mindenkor okosan beszéllyen, a (TL 128)

meg akará mutatni azon a gyözedelmes napon, hogy szeretné az egy (É 436)

{…} Miért beszélle halálárol, tanitványinak. gyözedelmes bé menetele alkalmatoságával (É 437)

{…} Mert ez a gyözedelmes bé menetele jelenté, az ö (É 437)

véle ajót, olyan tiszta, és gyözedelmes gyönyörüséget is hint szivében, amely (É 707)

törökök ellen, ám bár mindenkor gyözedelmes volt is. de anyira el (MN 47)

mind gyözedelmes lett volna. de a maga (MN 81)

vigasztalna engemet a halálodon., akár gyözedelmes légy. akár meg gyözetet. de (MN 110)

meg ditséré békeséges türésiért. és gyözedelmes voltáért (KKU 276)

uralkodását. és hogy az én gyözedelmes alázatosságom. gyözedelmeskedgyék. avilági kevélységen, akeresztnek (KKU 291)

reménségem, iffiuságomtol fogvást, {…} a keresztben gyözedelmes leszek. ellenségimen, és niind addig (KKU 404)

még nagy ditsöségben lészen, aki gyözedelmes lészen. azt az én Istenemnek (KKU 421)

bizot, azért gyözedelmes volt. Te paisal és láncsával (IK/A 193)

szüntelen valo következések által, mindenkor gyözedelmes volt a véghetetlen sok eretnekek (IK/A 368)

az iffiakot. az elsö harczokon gyözedelmes lészesz. az többit azután könnyebben (IK/B 411)

fog. világ végiig de mindenkor gyözedelmes volt. az is lészen ellenségin (C/A 28)

veszedelmekben meg oltalmazá., 4. mindenkor gyözedelmes volt ellenségein 5. vétke után (C/A 119)

{…} A kristus gyözedelmes menybe menetelét meg jövendölték volté (C/A 194)

{…} Gyözedelmes Anyaszent egyháznak menyei Jérusálemnek, az (C/A 227)

Ezt a társaságot gyözedelmes Anyaszent egyháznak nevezik.. mert az (C/A 227)

{…} kikböl áll, a gyözedelmes Anyaszent egy háznak társasága (C/A 227)

sok ellensége volt, de mindenkor gyözedelmes volt. az is lészen mindenkor (C/A 259)

és ezen lelki fegyverekel. mindenkor gyözedelmes lészen, Az igazság, a melyet (C/A 260)

{…} Az Anyaszent egy ház gyözedelmes leszené mindenkor az Eretnekeken (C/A 265)

hogy az ujjakon is azon gyözedelmes lészen (C/A 265)

{…} A gyözedelmes Anyaszent egy ház medig fog (C/A 291)

egy háznak vége lészen. akoron agyözedelmes Anyaszent egyház egyedül fog tartani (C/A 291)

{…} A gyözedelmes Anyaszent egy háznak száma eléb (C/A 291)

{…} Azért mert agyözedelmes Anyaszent egy ház társaságának száma (C/A 291)

az égben. a melyet nevezik gyözedelmes Anyaszent egy háznak, menyei Jérusalemnek (C/A 463)

a kristusal., és meg egyezvén agyözedelmes Anyaszent egy házal, mind a (C/A 763)

meg mondottuk, 2. hogy örülvén gyözedelmes voltán, azért az Istennek hálákot (C/A 763)

menyei épület el nem végezödik, agyözedelmes Anyaszent egyház szüntelen ajánlya mind (C/A 888)

meg oltalmazá ötet. 4. mindenkor gyözedelmes volt ellenségein. 5. vétke után (C/B 1004)

{…} Gyözedelmes Anyaszent egyháznak, menyei jérusálemnek., Isten (C/B 1076)

sok ellensége volt, de mindenkor gyözedelmes volt. apokolnak hatalmasi mindenkor ellene (C/B 1098)

Az anya szent egy ház. gyözedelmes lészené mindenkor eretnekeken (C/B 1100)

hogy az ujjakon is azon gyözedelmes lészen (C/B 1100)

{…} A gyözedelmes anyaszent egy ház. meddig fog (C/B 1119)

háznak vége lészen. akoron a gyözedelmes anyaszent egyház. egyedül fog tartani (C/B 1119)

{…} A gyözedelmes anyaszent egyháznak száma eléb miért (C/B 1119)

{…} Azért, mert agyözedelmes anyaszent egyház társaságának száma hogy (C/B 1120)

állani. az égben, mellyet nevezik gyözedelmes anyaszent egy háznak, menyei jérusálemnek (C/B 1252)

akristusal., és meg egyezvén a gyözedelmes anyaszent egy házal, mind akettö (C/B 1470)

meg mondók, 2. hogy örülvén gyözedelmes voltáért, azért az Istennek hálákot (C/B 1470)

egészen el nem végezödik, a gyözedelmes anyaszent egy ház. mind addig (C/B 1566)

azt magokal., hogy annak uralkodása, gyözedelmes. és nagy hatalmu lészen evilágon (ISZ 283)

Demint hogy mindenkor gyözedelmes volt rajtok, azon anyira meg (SUT 550)

gyözedelmesé – 7

az embert, az emberi gyengeségben gyözedelmesé tészi aleg nagyob kisértetben, ha (É 147)

hogy talál modot abban hogy gyözedelmesé tegye a császárt. és még (MN 75)

ahitnek erejétöl vagyon, a mely gyözedelmesé tészen minket az ö hizelkedésin (KG 497)

viaskodni, az Isten veled lészen, gyözedelmesé tészen, és a gyözedelemel, üdveséges (IK/A 187)

az Isten veled lészen, és gyözedelmesé tészen tégedet (IK/B 535)

nap világ végezetéig. és hogy gyözedelmesé teszi a pokolnak kapujin (C/A 255)

nap világ végezetiig. és hogy gyözedelmesé tészi a pokolnak kapujin (C/B 1095)

gyözedelmesek – 13

kinokra, és ahalálra, szenvedének. de gyözedelmesek maradának., és a halálok ditsöségekre (É 571)

valo juhok. de mind ezekben gyözedelmesek vagyunk. azért aki minket szeretett (É 571)

a fegyveré,? de mind ezekben gyözedelmesek vagyunk, azért, aki minket szeretet (É 600)

olyanokal. kik ö alatta sokszor gyözedelmesek voltanak, ez a hadi készület (MN 14)

a vitéz iffiu nélkül ök gyözedelmesek lettek volna. kerm pedig nem (MN 29)

érdemlik, viaskodgyatok tehat, és legyetek gyözedelmesek., és el veszitek ajutalmat. mely (KJÉ 713)

ördögel valo viaskodástol., a melyben gyözedelmesek nem lehetnek, hogy ha tsak (IK/A 380)

tarttya vala kezeit, az Izraéliták gyözedelmesek valának. a midön pedig fáradságbol (C/A 95)

{…} Miért hogy az ámáléciták gyözedelmesek valának mihent mojses le ereszti (C/A 97)

tarttya vala kezeit, az izraeliták, gyözedelmesek valának. a midön pedig fáradcságbol (C/B 985)

{…} miért hogy az ámáléciták. gyözedelmesek valának. mihent mojses le ereszti (C/B 986)

meg oletése. azért volt. hogy gyözedelmesek voltak simon Máguson. Ez az (SUT 758)

meg ferteztetésitöl, apártosok eleinte mindgyárt gyözedelmesek valának, de végtire a népnek (SUT 824)

gyözedelmeseké – 3

akristusal., és ez az egyeség gyözedelmeseké is tészen minket mind azon (KG 455)

hato segittségit, és tészen minket gyözedelmeseké. ö benne viseli gondunkot, és (KG 474)

Istennek azon anapon hogy öket gyözedelmeseké tette. {…} ök viszik az Isten (C/B 1246)

gyözedelmeseknek – 1

és el veszitek ajutalmat. mely agyözedelmeseknek rendeltetett (KJÉ 713)

gyözedelmesen – 16

és hogy meg mutassa. mennyekben., gyözedelmesen valo menetelét. hogy ót uralkodgyék (É 435)

vetni, sira pedig az ö gyözedelmesen valo bé menetelekor. meg akarván (É 719)

E szekérre gyöze,-delmesen fel tettek, aboldog lelkekhez, azon (KKU 449)

Hogy mit tselekedet Jésus. jérusalemben gyözedelmesen bé menetelétöl fogvást. menyben meneteléig (KJÉ 601)

Hogy mit tselekedet jésus. jérusálemben, gyözedelmesen bé menetelétöl fogvást menyben meneteléig (KJÉ 717)

@: I jérusálemben. gyözedelmesen bé megyen (KJÉ 717)

jésus reája üle., és illyen gyözedelmesen mene bé avárosban. hogy bé (KJÉ 718)

apokolba veti, és a szenteket gyözedelmesen viszi magával menyekben., hogy bennek (C/A 51)

és meg térité, azutan nagy gyözedelmesen mene bé Jérusalemben. szamáron ülvén (C/A 170)

hogy mi is tisztellyük akristus gyözedelmesen valo bémenetelét. jerusálemben. hasonlo Ceremoniákal (C/A 439)

egész Anyaszent egyházal mégyen bé gyözedelmesen menyekben (C/A 887)

apokolba veti. és a szenteket gyözedelmesen viszi magával menyekben. hogy bennek (C/B 950)

és meg téritté Azután nagy gyözedelmesen mene bé jérusalemben, szamáron ülvén (C/B 1044)

gyözedelmesen valo bé menetelét jerusálemben. hasonlo (C/B 1235)

anyaszent egy házal. mégyen bé gyözedelmesen menyekben (C/B 1565)

érvén, viszá térének Jérusálembe nagy gyözedelmesen. Tacitus, és suetonius tesznek emlékezetet (SUT 795)

gyözedelmesnek – 2

kelletet születni, a kigyon valo gyözedelmesnek, és az emberek meg szabaditojának (KJÉ 602)

erövel vették meg, mind ezek agyözedelmesnek rabjai valának, atroja meg vételekor (ISZ 264)