[helyett] – 144
helyet
helyet – 121

irod néném. hogy a vezér helyet. kik az elmult holnapban le (TL 211)

palota. a kalmakán, a vezér helyet középben a fal (TL 220)

magához akarja venni. hogy feleség helyet legyen., köteledzi arra magát, hogy (TL 278)

és hogy akis Jésusnak Attya helyet, és tselédes fö gazdája lenne (É 32)

szenttségek vételere, nehogy az élet helyet, halált adgyanak nékik (É 46)

boldogságok lehete, hogy a kristus helyet öletének meg, és az által (É 83)

és aszivet meg ronto beszédek helyet az udveség igazságirol beszéllyenek, és (É 125)

aszivben rosz gondolatokot gerjesztö énekek helyet, vigaságal, és örömel énekellyék az (É 125)

szükséges hogy abünös. az Isten helyet, avétekhez hasonlo nagyságu boszut allyon (É 210)

a gyülekezetben., hogy gondolkodgyanak. judás helyet valo apostolnak választásán (É 249)

gyönyörüségekben tarttya boldogságát., aki ateremtö helyet. ateremtet állatot szereti, az ollyan (É 428)

örizöje lenne szent szüzeségének, Attya helyet, és dajkája a kis Jésusnak (É 485)

gazda, és akis Jésusnak Attya helyet lenne (É 492)

hejában valo; és haszontalan beszéd helyet., az Istennek tsudálatos munkáirol. kellene (É 505)

ö Attyától, a halando élet helyet, melyet a sidok el vették (É 516)

Istent boszontás, és a kegyelem helyet. a melyet kérnek, az ö (É 564)

néki nem követ ád, kenyér helyet, se nem kigyot hal helyet (É 566)

helyet, se nem kigyot hal helyet., se nem scorpiot tojás helyet (É 566)

helyet., se nem scorpiot tojás helyet; a melyböl azt hozza ki (É 566)

hogy azö kivánságát. a szenttség helyet el veszi, azt mindenkor hitte (É 666)

valo hajlandoságunk, amely velünk ateremtö helyet. ateremtet állatot szereteti, és avilági (É 695)

imádgyák tehát, ha az Isten helyet azt szeretik, az illyen bálványokhoz (É 723)

hogy ha pedig az Isten helyet ateremtet állatot szeretik. és azt (É 793)

helyet. ateremtet állatot szereti. és ha (É 794)

keresztyének tellyesek. legyenek; a bor helyet (É 809)

hozád. a ki is kerm helyet a fö. hogy hogy fel (MN 37)

üsmértette volna véle beátrixot. uesbi helyet, elé beszéllé néki minden historiáját (MN 40)

legyen készen. de a harmintz helyet., hatvan ezeret állitta fel, ezek (MN 74)

mind szeretné ha dom sebastien helyet lehetne. erre felelé victoria nevetve (MN 171)

gondviselése alá vevé. és anyok helyet akart nékik lenni. de fökepen (MN 212)

leszek., ha az igasságnak uttya helyet. a hejában valoságnak uttyát találtam (KKU 253)

a szeretet, és szánás. kereszt helyet vagyon, mivel aki a más (KKU 261)

házat választottam., istáloban születtem, ágy helyet, jászolyban feküttem, holmi rosz rongyal (KKU 266)

ruhában öltöztete. a királyi korona helyet, töviset tének fejemre. és a (KKU 267)

fejemre. és a királyi páltza helyet, egy nád szálat adának kezemben (KKU 267)

sok fáradságok. és szenvedések. martyrumság helyet volna nékiek. hogy ha azokot (KKU 302)

és kevés ideig tarto kereszt helyet, egy nehéz keresztet vettek magokra (KKU 308)

érdemlene. de söt még ajutalom helyet., nyomoruságot, és büntetést vesznek, de (KKU 308)

néked, hogy a kereszt tegez helyet legyen, mostanában pedig azt akarom (KKU 369)

mellyet reájok küld. jó tétemény helyet vagyon nékik, a valo hogy (KKU 375)

vett nyomoruság, nekik jó tétel helyet vagyon, bizonyára, mondgya egy pogány (KKU 402)

kezedben lévö kereszt. vas macska helyet lehet neked, a melyel keményen (KKU 412)

azokot a köveket, és mész helyet lésznek, a templom fedele pedíg (KKU 420)

csufságit, és a tsendes élet helyet, a melyben lehettem volna, agyalázatos (KKU 435)

a midön akereszt, árbutz fa helyet vagyon, a midön azászló helyet (KKU 437)

helyet vagyon, a midön azászló helyet keresztet tésznek ki, az illyen (KKU 437)

kereszt nem lehet néked szekér helyet, gyözedelem szekere hellyet volt a (KKU 438)

ót a setéttség nékik lántz helyet vagyon, ót az igazságnak minden (KG 466)

a tsendes és boldog élet helyet. el szenvedte akeresztet. meg vetvén (KG 493)

bakok, és a bikák vére helyet ártatlan lelket kiván. mondgya laktáncius (KG 547)

adhatot, szabad volt a bárány helyet egy galambot. vagy egy gerlítzét (KJÉ 614)

az Izraelben lévö elsö szülöttek helyet., ugy hogy minden elsö szülöttetet (KJÉ 614)

nem kostolná vatsoráját. és azok helyet. az uttzákrol, és a piatzokrol (KJÉ 699)

szeretetnek köteleségit követvén. atyok fia helyet lésznek, és a mit ö (KJÉ 707)

historiáját és ezen egy példa helyet, az irás sok számut ád (IK/A 64)

a rosz utat vegyed ajó helyet, vagy is hogy azon szaporában (IK/A 92)

adván nékik, és ezen vétkek helyet, ellenkezö jó erkölcsöket vétessenek bé (IK/A 148)

hágy, ne hogy a veszedelem helyet jodra vályék a kisértet (IK/A 192)

tsallyad magadot a valoságos szeretet helyet tsak a külsöt venni magadnak (IK/A 219)

gondgyok vagyon reád. ezek atyád helyet vannak néked. és a mely (IK/A 223)

az ellenségidet szeresed. és agonosz helyet joval fizess., de mint hogy (IK/A 253)

néki attya. és gond viselöje helyet volt, boldog is lett volna (IK/A 286)

maga hajlandoságát. az Isten akarattya helyet vegye, még annál is inkáb (IK/A 294)

az egy máshoz valo szeretet helyet gyülöség. és ellenkezö természet találkozik (IK/A 300)

te életed. az ö élete helyet leszen (IK/A 328)

mint atya, és anyoknak férje helyet légy, és te lész mint (IK/A 333)

és fel áldozá a fia helyet könyü meg látni hogy miben (C/A 82)

magát az Attyának az emberek helyet, az irás ötet az Isten (C/A 82)

keresztyénségnek magja. mivel egy mag helyet a ki meg holt. száz (C/A 219)

felebaráttyát valamiben.. a mely alamisna helyet lészen. a felebaráti szeretet tsak (C/A 359)

ugy hogy az utolso nap helyet az elsöt üllik., a melyet (C/A 395)

portékát adnak el a jó helyet. mikor a vévönek látván szükségit (C/A 406)

és némely Anyaszent egyházban szombat helyet. szeredát tarttyák (C/A 475)

Miért tarttyák némely helyeken szombat helyet szeredát (C/A 475)

böjtöltek. és némely helyeken szombat helyet szeredán, vannak olyan Anyaszent egy (C/A 476)

{…} Azt a gyermek helyet mondgyák el. a melyet magának (C/A 515)

és Anyák teszik a gyermek helyet. de ha nagyot keresztelnek magának (C/A 516)

keresztsége után. a fejér köntös helyet vagyon (C/A 519)

embert választani, aki nékik atyok helyet légyen., a kristus halálakor, szent (C/A 609)

egy papnak minden tselekedetének, oktatás helyet kel leni,. szükséges is hogy (C/A 637)

és fel áldozá. a fia helyet., könnyü meg látni. hogy miben (C/B 975)

ugy hogy az utolso nap helyet, az elsöt illik. a melyet (C/B 1200)

portékát adnak el a jó helyet; mikor a vévönek látván szükségit (C/B 1209)

némely anyaszent egy házban, szombat helyet, szeredát tarttyák (C/B 1261)

{…} Azt a gyermek helyet mondgyák el. a melyet magának (C/B 1291)

és anyák. teszik a gyermek helyet, de ha nagyot keresztelnek. magának (C/B 1291)

gyermek fejére. a fejér köntös helyet vagyon (C/B 1293)

egy papnak minden tselekedete oktatás helyet kell lenni., szükséges is. hogy (C/B 1380)

az elsö fogyatkozás, a jó helyet, roszat választat mi velünk, a (IJE 63)

akiknek is attyok. és annyok helyet kel lenni a gazdának, és (IJE 111)

onat talált volna, igaz arany helyet, hamis arany mivet, és hamis (IJE 123)

ép, és jó termetü testem helyet, valamely fogyatkozások lettek volna bennem (IJE 123)

felelek én kegyelmednek. a páter helyet (IJE 128)

belé. hogy a száraz fa helyet egy nagy darab vajal gyujtá (IJE 145)

valo gondolatokot. és ami faluink helyet, ahol egy felöl. egy kastélyt (ISZ 187)

pedig aharmat bövséges, és esö helyet vagyon., a mezök igen jók (ISZ 189)

az esbáál, és meribáál név helyet, isbosethnek. vagy miphibosethnek hitták (ISZ 217)

az ollyanok, kik abálványok helyet feleltenek, ezek ugy tétették magokot (ISZ 239)

meg változtaták, és arégi betük helyet., a melyeket meg tarták a (ISZ 265)

tsinálának, ugy mint, jáson. ajésus helyet, simon, a simeon helyet, hiérosolima (ISZ 270)

ajésus helyet, simon, a simeon helyet, hiérosolima, jérusalem helyet (ISZ 270)

a simeon helyet, hiérosolima, jérusalem helyet (ISZ 270)

vetsernyék pedig, az estvéli áldozatok helyet, vannak, hogy meg szentellyük az (KSZ 317)

nemzetek meg egyezésekböl, és azok helyet, idegen szokásokot bé venni, és (KSZ 345)

olajal. husvétra, a száraz kenyér helyet, a melyet szoktak vala enni (KSZ 417)

atí lelketek üdveségéröl valo gondolkodás helyet, minden nap olyan dolgokért busittyak (KSZ 431)

a helyet a nagy palota helyet volna, a melyet a romaiak (KSZ 445)

meg változtatták, és az elsö helyet, más félét adtanak, valamint szent (KSZ 475)

valának ollyan szentek, akik mások helyet penitentziát tartottanak (KSZ 475)

a melyeket a régi penitentziák helyet adgyák vala, leg gyakortáb a (KSZ 476)

töltötte életét, a nehéz penitentziák helyet, hadi szarándokságra el menni, mivel (KSZ 478)

tévé, és a vas lántz helyet a melyet. hordozot, aranyat ada (SUT 544)

pál Timotheust rendelte vala maga helyet püspöknek. a mint eki tettzik (SUT 554)

hátára egy gyeként királyi palást helyet. és a királyi páltza gyanánt (SUT 567)

azoknak bot volt avállakon. halabarda helyet. mint ha ezek örzöi lettek (SUT 567)

a CSászárnak. hogy atégla oltár helyet. amelyet a sidok el rontották (SUT 577)

kegyelmet, és azon öntöt kép helyet. a melyet sidonban el kezdették (SUT 588)

el hányák. az öreg ember helyet. egy nagy komondort találának., akor (SUT 681)

égetvén öket éttzaka. hogy fáklyák helyet vilagosittsanak, mind ezek a Néro (SUT 754)

Romaiak ellen. és a kövek helyet, darab onokal halyigáják vala, mivel (SUT 881)

a melyeknek a végin vas helyet., arany volt, pénzt, és drága (SUT 892)

hellyet
hellyet – 23

kivánom kédtöl, inkáb sirok kéd hellyet. a mi szomoruságunknak pedig az (TL 71)

ugy hogy avilági tsalárd gyönyörüségek hellyet, magában igazán valo és tiszta (É 17)

az Isten szava nékik okoskodás hellyet vala, hogy ha a kisded (É 61)

akik akristus világosága és tanitása hellyet, tsak a magok akarattyát. és (É 68)

{…} Ezek aszók hellyet, az ö jósága meg haladgya (É 160)

és okosága a nagy rend hellyet volna (MN 200)

a hajlandoságodal ellenkeznék. ezek kereszt hellyet legyenek néked, és szenvedgyed, hordozad (KKU 260)

nyomoruságokra tétettek, hogy a hazájok hellyet, a melyet suhajtaniok, és ahová (KKU 272)

az én köny hullatásim, kenyerem hellyet legyenek, mind addig a még (KKU 361)

néked szekér helyet, gyözedelem szekere hellyet volt a nékem a midön (KKU 438)

is azt tselekedgyed. a puszta hellyet legyen néked a házad, a (IK/A 201)

az rosz utat. az jo hellyet ne válaszad, azon hamaréb vagy (IK/B 451)

valo szeretetet. az igazán valo hellyet veszik. ihol az leg föveb (IK/B 563)

kel becsülni ezeket hogy atyád hellyet vannak. ezektöl ollyan jót vész (IK/B 567)

tartani, hogy ha az szeretet hellyet. gyülölség vagy ellenkezö természet vagyon (IK/B 632)

jol meg probált élettyek öregség hellyet vagyon (IK/B 640)

egyéb hejában valo költtségeket, ezek hellyet adgy tehettséged szerént valo alamisnát (IK/B 673)

magát az attyának az emberek hellyet, nevezvén ötet az irás. az (C/B 975)

kereszténységnek magja. mivel. egy magg hellyet. a ki meg holt. száz (C/B 1071)

választani, a ki nékik attyok hellyet legyen. a kristus halálakor szent (C/B 1361)

és a sok ezüst mi hellyet. tsak fejér onat talált volna (IJE 123)

eztet mi már az orárium hellyet tarttyuk, amely egy hoszu ruha (KSZ 410)

menvén Czezáréaban., várust hagyá maga hellyet Gubernatornak, A Bathanéa tartománya követeket (SUT 791)