[híres] – 54
hires
hires – 34

hiják. a mely város. ama hires bithiniaban vagyon. tudgya kéd micsoda (TL 43)

irásban, abizonyos hogy az a hires romai ember ezen a földön (TL 50)

teszem fel. hogy azok a hires romaiak nem tudom mi okbol (TL 92)

készül. azt akarom. hogy atöbb hires auctorok közi számláltassam. mert ugyan (TL 92)

sirosodot meg a foga. a hires Cleopátra egyszer azon vetekedet antoniusal (TL 93)

is azt láttyuk. hogy a hires sz. athanásius gyalog járta fel (TL 95)

meg szoritotta volt azt a hires muszka Czárt. 1711. a prut (TL 137)

éppen most jutot eszemben. a hires pilatus, ellen valamely panasz hogy (TL 174)

adná. sulimánnak, aki is ollyan hires vala. az attya halála után (TL 179)

modot, hogy damaskus városábol. egy hires astronomust hivata, kinek neve volt (TL 180)

is. mint a melyet. egy hires gyeneralis irt volt a feleséginek (TL 191)

rátz falu. a trájánus Császár hires kö hidgya is itt volt (TL 229)

török ország részin vannak, a hires nicápoly a többi közöt volna (TL 232)

akarnának., vala pedig akor egy hires foglya ki mondatik vala barabásnak (É 466)

meg, és azal együt a hires roxán halálának okát. a melyet (MN 47)

tiszttségre., és melléje adá a hires musztafa basát, a ki régi (MN 75)

most is oly kedves, és hires az anyaszent egyházban; jób aleg (KKU 375)

hüségeket. szent antal, az a hires remete, kegyetlenül meg veretvén az (KKU 430)

szabadulását, vala akoron atömlöczben egy hires tolvaj, barabás nevü, aki valamely (KJÉ 755)

utánna az ö fia a hires judas Makabaeus a vallás meg (C/A 133)

ö utánna. az ö fia. ahires judas machabéus., a vallás meg (C/B 1016)

azal mutatni az atyának nagy hires voltát., némelykor vezeték névül adták (ISZ 182)

mostanában viselik aköntöst, ki veszem ahires raphaelt, és más illyeneket, kik (ISZ 199)

hogy miért neveztettek azok a hires romaiak illyen formában. fabius, piso (ISZ 204)

az illyeneket közönségesen gyülölték, erröl hires példa, josef, atobiás fia, a (ISZ 279)

adásért martyrságot szenvedtenek, valamint ángliában, ahires szent álbánus. a keresztények szállást (KSZ 374)

választot embere volt, és igen hires a ki mondhatatlan tsudákért, melyeket (SUT 499)

Appionus Egyiptumi volt, és igen hires a régi tudományokban. ez igen (SUT 589)

Diánna, mindenünét elmentenek látni azt ahires templomot, hogy tisztellyék azt a (SUT 690)

számu hivek valának, akiknek hitek, hires volt mindenüt, mindenüt hirdették az (SUT 696)

valokot is. talám azt a hires Narcissust a Claudius szabadosát. a (SUT 699)

vespásiánusra veté szemeit. aki mindenkor hires, és szerentsés Generalis volt. Enem (SUT 797)

Baruk fia, nevezetes familiábol valo, hires az ö jó erköltsiért. az (SUT 827)

vevé. és fel égeté a hires Hebron városát., illyen formában az (SUT 838)

hiresé – 2

emberek el szaporodván, kevélységtöl viseltetvén. hiresé akarák tenni magokot; minek elötte (C/A 75)

emberek el szaporodván. kevélységtöl viseltetvén. hiresé akarák tenni neveket elöb. minek (C/B 969)

hiresek – 4

bithiniaban vagyon. tudgya kéd micsoda hiresek valának a romaiak idejében abithiniai (TL 43)

dicsöséges. azok az országokot nyerö hiresek., mit tekintettek mást. hanem csak (TL 185)

Corinthus, városa, azt tudgyuk mitsoda hiresek valának atunyaságért, és bujaságért, kis (KSZ 308)

a barátok akik régenten. oly hiresek valának, sokakban követték a Therapötusokot (SUT 636)

hireseké – 2

vala, egy szoval sokan közüllök hireseké tették magokot az Istentelenségekért, illyenek (C/A 123)

vala., egy szoval sokan közüllök, hireseké tették magokot az Istentelenségekért. illyenek (C/B 1008)

hiressé – 1

simon nevü sidó ezen alkalmatoságal hiressé tevé magát dühössége által, E (SUT 789)

leg hireseb – 11

cét. osiris. az egyiptumi leg hireseb király, meg gyözvén. öt vagy (TL 72)

gazdagab. leg hatalmasab, és leg hireseb vala akirályok közöt de nagy (C/A 119)

is leg tudosab és leg hireseb volt abban az idöben, és (C/A 268)

gazdagab, leg hatalmasab, és leg hireseb vala akirályok közöt. de nagy (C/B 1004)

ki is leg tudosab és hireseb volt abban az idöben, és (C/B 1102)

az ö tiszta buzájok, leg hireseb vala, azt pedig tyrus városában (ISZ 189)

mint a sidonbéliek. hirámot, aleg hireseb öntöt is jerusálembe hivatá, hogy (ISZ 198)

bananiás pap, ajosada fia, leg hireseb vala a dávid vitézi közöt (ISZ 256)

Athénes. abban az idöben. leg hireseb város vala. mind (SUT 657)

után. Görög órszágnak a leg hireseb jövendölöi az ö ditséretire valo (SUT 678)

Menandriánistaknak hiják vala., a leg hireseb tanitványi Menandriusnak., saturnius. és Basilides (SUT 765)