[jeruzsálemi] – 125
jerusalemi
jerusalemi – 5

meg szaporodék. és nevezék öket jerusalemi sz. jános ispotállya vitézínek, ezeknek (TL 125)

a jerusalemi pátriárcha elött. fogadást tevének, az (TL 126)

lének, azután meg szaporodván, baudouinus jerusalemi király. nékik a templom mellet (TL 126)

hasznát a sidok. valamég a jerusalemi templomot fel nem épitheték (C/B 990)

áldozat ajánlására, a jerusalemi sz. Cyrillus szerént. {…} ugyan ezért is kér (C/B 1507)

Jerusalemi
Jerusalemi – 10

fogva Zakariásig, abéis tellyesedék a Jerusalemi templomnak. el pusztulásakor (É 73)

hol másnak adgya vala, a Jerusalemi templomot fel dulá. a sidokal (C/A 133)

János. Alexandriai patriarcha, Sophronius. a Jerusalemi patriarcha. és ezeket Condemnálá. a (C/A 271)

Gergely. {…} Contra Julia. Jerusalemi szent Cyrillus. {…} szent Chrysostomus {…} szent Hieronimus. szent (C/A 754)

áldozat ajánlására, a Jerusalemi szent Cyrillus szerént., ugyan ezért is kér (C/A 812)

A Jerusalemi anyaszent egy ház el szélyedvén (KSZ 307)

tenni a kisebik szent Jakab Jerusalemi püspökséginek kezdetit. A kisebik szent (SUT 521)

pedíg a képe már a Jerusalemi Templomban volna, tsak ót kel (SUT 587)

ezen okbol igen szerette a Jerusalemi lakást. Claudius örökös uráva tette (SUT 609)

A Jerusalemi gyülésnek követyi Antiokiaba erkezvén, a (SUT 648)

jerusalémi
jerusalémi – 1

3. Beszélketés A jerusalémi Anyaszent egy házrol (KSZ 302)

jerusálemi
jerusálemi – 25

hadi dolgokot vittek végben. a jerusálemi királyok alat. igen el hiresedének (TL 126)

orvoságot adot., gondolom hogy a jerusálemi piscina. tisztáb volt., még akoris (TL 152)

miért nem akará hogy a jerusálemi leányok siránkozanak rajta. hanem tsak (É 476)

szarmazik; akor az ördög. a jerusálemi templomnak. atetejére vivé ötet. és (KJÉ 620)

17 Art Salamonrol. és a jerusálemi templomrol 123 (C/A 13)

a gárizim hegyén, hasonlot a jerusálemi templomhoz. sido papokot hivata. kik (C/A 139)

{…} Eröl némely resziben, ajerusálemi elsö hivek közöt szép példát (C/A 645)

17 art. salamonrol. és a jerusálemi templomrol. 88 (C/B 930)

17 Articulus Salamonrol. és ajerusálemi templomról (C/B 1004)

{…} azt hogy ajerusálemi templomot épité, annál szeb épületet (C/B 1004)

hogy ha a szokás szerént. ajerusálemi templomban fog járni, hogy aztot (C/B 1007)

a pogányok meg térésekröl a jerusálemi templom el pusztulásárol, a sidok (C/B 1012)

hol másnak adgya vala., a jerusálemi templomot fel dulá. a sidokal (C/B 1016)

épithetne a garisim hegyén, hasonlot, ajerusálemi templomhoz. sido papokot vitete., kik (C/B 1021)

már. tizenhatszáz esztendeje. hogy a jerusálemi templom egészen el rontatot és (C/B 1026)

tétete ollyan hadi eszközököt a jerusálemi tornyokra, a melyekel nagy köveket (ISZ 257)

alat, ugyan ezeket láttyuk követni. ajerusálemi anyaszent egy házban, idövel pedig (KSZ 304)

közönségesen valo életet, tsak éppen ajerusálemi hivek követthették, amely illet mind (KSZ 305)

feles pénzt küldöttek atöb tartományokbol ajerusálemi szenteknek, azt el hihettyük, hogy (KSZ 305)

világosan láttyuk. a jerusálemi szent Cyrillus Cathechezisében, és a diáconus ferrandus (KSZ 314)

estve ettenek, az illyenek a jerusálemi elsö anyaszent egy házat akarák (KSZ 435)

3 beszélgetés. ajerusálemi anyaszent egy házrol. 16 (KSZ 491)

és gyakorta meg látogatá a jerusálemi hiveket., a mint hogy jérusalemben (SUT 548)

@: A jerusálemi (SUT 644)

arra inttsék hogy segittségel legyenek ajerusálemi attyokfiaihoz, mivel ezek eleinte mindgyárt (SUT 647)

Jerusálemi
Jerusálemi – 10

ameny ország, melyet jelentet a Jerusálemi templomban a szenteknek szenttye, az (É 400)

Sándortól. a Jerusálemi pátriárchátol. az iro deákja. nagy (KKU 382)

17 Articulus Salamonrol. és a Jerusálemi templomrol (C/A 119)

{…} Azt hogy a Jerusálemi templomot épité, anál szebb épületet (C/A 120)

elönkben a szent Lélek a Jerusálemi elsö hiveket. akik példái valának (SUT 501)

Annyának gyermekeit, tudni illik a Jerusálemi Anyaszent egy házat, nékie hagyá (SUT 521)

azt a gondolatot. hogy a Jerusálemi templomban tétessed képedet (SUT 587)

menne, és akoron alatomban a Jerusálemi templomban tétesse. minek elötte a (SUT 588)

Azonban pedig az egész Jerusálemi Anyaszent egy ház. nagy buzgoságal (SUT 615)

maga végezet vala el a Jerusálemi gyülésben. de holmi keresztyén sidok (SUT 649)

jerusálémi
jerusálémi – 1

nyájokot. a butsu járásért, a jerusálémi butsu járást, 1033. esztendöben kezdék (KSZ 477)

jérusalemi
jérusalemi – 9

hegyén. a sidok pedig. a jérusalemi templomban., a meg lehet. hogy (KJÉ 712)

az egész kövek helyekre tétetnek, ajérusalemi templom ugyan azért volt négy (C/A 121)

a pogányok meg térésekröl, a jérusalemi templom el pusztulásárol, a sidok (C/A 128)

tizen hat száz esztendeje hogy ajérusalemi templom egészen el rontatot és (C/A 145)

és a kis Jakabhoz a jérusalemi püspökhöz vivé, mivel szent pál (SUT 550)

a sidok el rontották, a jérusalemi templomnak a sanctuariumában kel tétetni (SUT 577)

A jérusalemi Anyaszent egy ház. meg tudván (SUT 612)

jelen az Apostolok közül. A jérusalemi öregek, és keresztyén papok. minyájan (SUT 704)

az orában, a melyben a jérusalemi sidok meg ölék a Romai (SUT 788)

Jérusalemi
Jérusalemi – 20

népire,, mert pogányok valának, a Jérusalemi hivek, nem tarták helyesnek, az (É 584)

ha a szokás szerént a Jérusalemi templomban fog járni, hogy annak (C/A 123)

Azt el hihetni hogy a Jérusalemi Anyaszent egy házban melyet az (C/A 776)

idöben nagy üldoztetés támada a Jérusalemi Anyaszent egy ház ellen. és (SUT 512)

és rendelé ezt a szentet Jérusalemi püspöknek, mind azon által. tsak (SUT 521)

tudtára a kis Jakabnak. a Jérusalemi püspöknek. és a más töb (SUT 616)

valának mind azok. akik a Jérusalemi Anyaszent egy házba elsöbbek valának (SUT 644)

el végezék, Szent Jakab. a Jérusalemi püspök, erösité mind azt, a (SUT 645)

Apostolok, az öregek. és a Jérusalemi (SUT 645)

Judás, és Silás. akiket a Jérusalemi gyülés Antiokiába küldötte vala, mind (SUT 648)

proféták valának, és elsök, a Jérusalemi atyafiak közöt. és lehet, hogy (SUT 648)

Galatiai. és a Bythíniaiaknak, a Jérusalemi gyülésnek is levelét. egyik ö (SUT 648)

tartanák mind azt, valamit. a Jérusalemi gyülés parantsolna, és erösitti vala (SUT 650)

hogy onnét meg lássák a Jérusalemi falaknak le dölésit. mivel azoknak (SUT 673)

akorintus béliek akarnak adni. a Jérusalemi szegényeknek. készen vagyon. Erre valo (SUT 693)

vinni. kedves ajándék lehesen a Jérusalemi szentek elött (SUT 699)

A Jérusalemi sidok. mód nélkül meg boszonkodának (SUT 780)

Egyiptumbol. és a királyal a Jérusalemi fö renden valokot a kik (SUT 784)

nap veszedelmes napja vala a Jérusalemi Templomnak (SUT 879)

volt annak elötte fizetni a Jérusalemi Templomnak (SUT 895)

jérusalémi
jérusalémi – 1

Azt el hihetní hogy a jérusalémi anyaszent egy házban, mellyet az (C/B 1480)

jérusálemi
jérusálemi – 14

A nem más, hanem a jérusálemi templomnak irtoztato képen valo meg (É 834)

a babiloniai király. tsak a jérusálemi edényeket fertezteté meg, és az (KG 504)

vett igasságtalanságokban, és noha a jérusálemi tanács urak közi számláltatot is (KJÉ 761)

kevélységel tére viszá órszágában., a jérusálemi rabbá tett ifiuságot maga elött (IK/A 78)

hasznát a sidok, valamég a jérusálemi templom fel nem epiteték (C/A 101)

Mert a város, és a jérusálemi templom, ahol az elött fénylet (C/A 300)

egész kövek helyekre tétetnek, a jérusálemi templom négy szegeletre vala épitve (C/B 1006)

szent jános. alexandriai pátriarka. sophronius. ajérusálemi pátriarcha, és ezeket Condemnála. a (C/B 1104)

osztani. az elsöben, meg láttyuk, ajérusálemi keresztényeknek szokásit, mind addig, még (KSZ 289)

féle vétekben el merüllyenek, a jérusálemi elsö anyaszent egy házban lévö (KSZ 290)

A jérusálemi keresztények közöt, ajószágok elosztásának eredete (KSZ 304)

kezdetin, a midön szent alexander jérusálemi püspöké téteték szent narcissal Capadociábol (KSZ 418)

ahistoriában. hogy mit tselekedék. a jérusálemi szegényekért (SUT 647)

a melyek reájok szállának, A jérusálemi lakosok közül némelyek. Albinus eleiben (SUT 740)

Jérusálemi
Jérusálemi – 26

és utozo voltában, valamint a Jérusálemi templom képzelé akristust, az ö (É 762)

jelenék szent Jakabnak a ki Jérusálemi elsö püspök volt (C/A 187)

valo nézve is hogy a Jérusálemi templomban volt különös hely a (C/A 229)

még az ís külömbözöt a Jérusálemi Anyaszent egy házétol. amint azt (SUT 530)

jérusalemböl. Antiokiában ment volt. a Jérusálemi hivek kik el hagyták vala (SUT 619)

a Romai hadakal, és a Jérusálemi sidokal., meg hartzola véle, négy (SUT 673)

szent pál Éfésusban vala, a Jérusálemi uttyátol fogvást, ö véle valának (SUT 675)

alamisnát. melyet szednek vala a Jérusálemi szegények számokra, ezt a dolgot (SUT 688)

Apostol magára válalta volt., a Jérusálemi gyüléskor. Mindenik a hivek közül (SUT 688)

e szerént kötöztetik meg, a Jérusálemi sidoktol., és a pogányok keziben (SUT 703)

más nap. szent Jakabhoz. a Jérusálemi püspökhöz menének. hihetö hogy abban (SUT 704)

A Jérusálemi Anyaszent egy háznak vénei mondák (SUT 705)

irjuk rövideden az életét, ö Jérusálemi fi volt. papi familiábol, Matthatiásnak (SUT 713)

akristus Jésus attya fiát. a Jérusálemi püspököt. és még másokot is (SUT 738)

ölé. Ez a szent, a Jérusálemi Anyaszent egy házat. huszon nyoltz (SUT 739)

A Jérusálemi szék üresen maradván. a szent (SUT 740)

siméon választását, szakadás követé. a Jérusálemi Anyaszent egy házba, egy Thebuthus (SUT 740)

marada, Erre valo nézve. a Jérusálemi lakosok. dolgot akarván nékik adni (SUT 745)

tudta. hogy háboruság vagyon, a Jérusálemi nép tartván attol hogy mi (SUT 780)

jelentvén ezen akarattyát némellyeknek a Jérusálemi hivek közül de söt még (SUT 796)

ha eleit nem veszik; a Jérusálemi nép erre avádolásra semit nem (SUT 802)

hadnak ne parantsollyon, és négy Jérusálemi nevezetes embereket küldének két ezer (SUT 802)

melyet tettek volt rajta a Jérusálemi sidok (SUT 805)

Azon idöben a Jérusálemi sidok Ascalon városa ellen menének (SUT 806)

esztendökre, Anyi ellenség közöt. a Jérusálemi nép olyan volt mint egy (SUT 843)

Romaiak tartván attol., hogy a Jérusálemi templom el romlása után, a (SUT 896)

Jérusálemiak – 1

hamar ki nyilatkoztatá kegyetlenségit a Jérusálemiak ellen. a kik a varosokba (SUT 841)

jérüsalemi
jérüsalemi – 1

jelen valo nép, azonban. Zakariás, ajérüsalemi püspök. meléje menvén mondá néki (KKU 332)

jérűsálemi
jérűsálemi – 1

életet éltenek, amely leg tekélleteseb, ajérűsálemi anyaszent egy ház formájára, az (KSZ 423)