[kezdődik] – 118
kezdodik
kezdodnek – 1

és nem azö szent lelkétöl kezdodnek. mivel azok, tsak anyiban lésznek (É 99)

kezdödik
kezdödek – 2

A novátius eretneksége azért kezdödek., hogy nem ötet választák (C/B 1101)

a negyedik saeculumnak a kezdetén. kezdödek, égyiptumban: szent Antal alat., szent (C/B 1386)

kezdödék – 29

a templaristák szerzete jerusalemben kezdödék 1118 esztendöben. nyolcz vagy kilencz (TL 125)

egyházát érti, a mely Jérusálemben kezdödék. a világoságon érti a kristust (É 93)

a szomoruság pedig fogantatásomnak orájában kezdödék. és életem fottáig tarta (KKU 265)

{…} Miért kezdödék tsak a vétek után ez (C/A 59)

halálok után. sok féle vallás kezdödék, és a fariseusok. sok féle (C/A 138)

Ez a aszakadás Jeroboám alat kezdödék. és tarta mind addig még (C/A 139)

Az ötödik üldözes kezdödék Antoninus császár alat, 138 ban (C/A 220)

A hatodik kezdödék Marcus Aurelius császar alat 161 (C/A 220)

A Novatius eretneksége azért kezdödék. hogy nem ötet választák pápának (C/A 267)

a meg hasonlás pedig attol kezdödék. hogy Cecilianus Archidiaconus lévén. még (C/A 269)

a negyedik saeculumnak a kezdetin kezdödék. egyiptumban, szent Antal alat, szent (C/A 645)

Communio alat. leg elöbször áfrikában kezdödék szent Agoston idejében. a melyröl (C/A 855)

{…} Miért kezdödék csak avétek után ez a (C/B 956)

halálok után, sok féle vallás kezdödék. és aphariséusok., sok féle magyarázatot (C/B 1020)

Ez a szakadás. jeroboám alat kezdödék., és tarta mind addig. még (C/B 1021)

Az ötödik üldözés kezdödék Antoninus Császár alat. 138.ban (C/B 1072)

A hatodik kezdödék Marcus aurélius alat. 161.ben (C/B 1072)

a meg hasonlás pedig attol kezdödék. hogy (C/B 1102)

Communio alat. leg elöbször áfrikában kezdödék. szent Agoston idejében, a melyröl (C/B 1541)

az országban lévö egyenetlenség miat kezdödék, és akét egy test vér (ISZ 275)

alat, egy nehány féle vallás kezdödék, ugy mint farisaéusok, saducenusok. és (ISZ 280)

gyülekezet. {…} a butsu járás innét kezdödék, {…} a harmadik saeculumnak a kezdetin (KSZ 418)

szüz kis officiuma tsak hamar kezdödék azután, {…} sokan valának olyanok kik (KSZ 472)

kezdék öket nevezni, és ót kezdödék ez a név, és onnét (SUT 613)

a hadakozásnak szikrája. a mely kezdödék Florus Gubernátorsága alat (SUT 619)

Alexandriai Tiberus helyében. ennek idejében kezdödék a sok haboruság ebben az (SUT 633)

korintusi Anyaszent egy házba oszlás kezdödék, némelyek pál pártyára állának, nemelyek (SUT 674)

tizen kett esztendejéig. a melyben kezdödék a sidok fel támadások. azt (SUT 715)

az éges tizen nyoltzadik july kezdödék. ugyan azon anapon. a melyen (SUT 752)

kezdödének – 10

A Donatisták. ilyen formában kezdödének, Afrikában vala egy donatus nevü (C/A 268)

flagelánsok a közönséges népnek áitatoságábol kezdödének. de vegtire 1260 ban. eretnekeké (C/A 274)

ezek a Delphinatusban. és Sabaudiában kezdödének. ezek mindenek elött. mezitelen jártanak (C/A 274)

{…} Hogy kezdödének a processiok, és mi ada (C/A 892)

{…} Termeszet szerént valo okokból kezdödének, 1 Midön valamely szent Mártyroknak (C/A 892)

A donatisták illyen formában kezdödének. áfrikában vala, egy donátus nevü (C/B 1102)

flagelánsok, a közönséges népnek. áitatoságábol kezdödének, de végtire. 1260 ban. eretnekeké (C/B 1107)

ezek a delphinátusban. és sabaudinában kezdödének, ezek mindenek elöt mezitelen jártanak (C/B 1107)

{…} Hogy kezdödének aprocessiok, és mi ada okot (C/B 1569)

{…} Természet szerént valo okokbol kezdödének. 1. Midön valamely szent martyrumoknak (C/B 1569)

kezdödik – 20

itt csaknem azon a napon kezdödik mint ótt. leheté tehát azt (TL 115)

pátriarcháknak tudtokra adni hogy mikor kezdödik. a nagy böjt, és mikor (TL 143)

az ö holnapjok., az ujságal kezdödik (TL 282)

is megyen véghez, illyen formában kezdödik mi bennünk agyilkoság is, ámbár (É 624)

a fogadot fiuság. ez életben kezdödik, és a menyben valo ditsöség (É 636)

tekélletes vallást, mely a földön kezdödik, ót minden aranybol volt, mert (É 762)

kezdi el, ugyan ót is kezdödik az engedetlenség, és a törvénynek (KG 479)

az rosz gondolatot még mikor kezdödik, és el fog hadni, az (IK/B 526)

mi lelkes. és testi. a kezdödik mi bennünk, azután. a lelki (C/A 70)

annak a Conciliumnak végezése eszerént kezdödik. ugy tettzet a szent Léleknek (C/A 338)

a templomnak az egyik szegeletén kezdödik, és az utolso betü amás (C/A 879)

holnap a hétnek mitsoda napjan kezdödik (C/A 919)

elsö táblában hogy mitsoda napon kezdödik a holnap a melyben akarod (C/A 922)

mi lelkes, és testi. a kezdödik mi bennünk, az után a (C/B 965)

a Conciliumnak végezése, e szerént kezdödik. Ugy tettzet a szent léleknek (C/B 1157)

a templomnak. az egyik szegeletén kezdödik, és az utolso betü. pedig (C/B 1560)

a felebaráti szeretet, elsöben magunkon kezdödik, a valo hogy a gyermek (IJE 78)

az innepek elött valo estve kezdödik, példának okáért (IJE 157)

vasárnap, szombat est végin kezdödik, és régenten a nép, egész (IJE 158)

mely Septembernek a vége felé kezdödik, pál ezt a tanátsot adá (SUT 723)

kezdödnek – 3

még a ködös idök nem kezdödnek, mivel aködös idökben. különösön. az (TL 81)

2. mivel abban az idöben kezdödnek a kisértetek az erö vételre (C/A 524)

2. mivel abban az idöben kezdödnek a kisértetek., az erö vételre (C/B 1297)

kezdödöt – 44

pápa. a Constancinápolyi patriarchánál. mikor kezdödöt a nagy böjt, három misét (TL 142)

amásodik kérdésed az. hogy mikor kezdödöt. a nagy böjt, közönségesen mi (TL 144)

a harmadik kérdes, hogy mikor kezdödöt. a szokás. három misét mondani (TL 144)

mert még a negyedik saeculumban kezdödöt, én pediglen a tizen nyolczadikban (TL 148)

teszik, hogy midön a világ kezdödöt, ez az Isteni Ige már (É 65)

azokra vezethetnek, akörnyül metelkedés, akereszttségkor kezdödöt, a midön ellene mondottunk a (É 89)

2. Az elsö kezdödöt és terjedet tsuda tételek nelkül (É 134)

életnek ideje, a mely idö kezdödöt. akristus meg testesülésétöl fogvást, és (É 626)

aböltseségröl magárol kel érteni, nem kezdödöt a világal. mivel minden idök (É 855)

az idö elött, mely avilágal kezdödöt. örökké valoság volt (É 867)

oly hamar el mulhatik. valamint kezdödöt (MN 195)

és az évangyélium ö általa kezdödöt, ö is hirdette leg elöbször (KJÉ 650)

égyiptumbol. az estvét, a melyen kezdödöt ahusvét, a pogátsák elsö napjának (KJÉ 736)

agostont. hortensius nevü könyvnek olvasásán kezdödöt. és az uj testamentumnak olvasásán (IK/B 473)

innepiért. a mely pénteken estve kezdödöt a sidoknál. nap le mentekor (C/A 183)

amásikárol, a szenttség e földön kezdödöt. és tekélletesé lett menyben, az (C/A 235)

egyház, a mely hatalom atsudákal kezdödöt, a reménségel tápláltatot. a szeretettel (C/A 248)

szenttsége, tsak a kristustol fogvást kezdödöt. és rendeltetet (C/A 551)

tarttyák hogy a hatodik saeculumban kezdödöt (C/A 626)

{…} Mitsoda idöben kezdödöt az Anyaszent egyházban szerzetesi rend (C/A 645)

azidöben, azon országban a melyben kezdödöt a Congregatio, idövel pediglen a (C/A 647)

az a tehetetlenség aházaság után kezdödöt. aházaság jó (C/A 657)

ez a szokás mitsoda idöben kezdödöt; tehát Apostoli traditio szent Agoston (C/A 765)

atanitásoknak vége volt, és áldozat kezdödöt (C/A 803)

eleg elöször valamely nagy parochiában kezdödöt, ahol sokan lévén olyanok akik (C/A 858)

tsötörtök vagyon., tehát januarius tsötörtökön kezdödöt abban az esztendöben. és aláb (C/A 919)

látni kedet, tehát Januarius keden kezdödöt,, Februarius pénteken., a második betü (C/A 920)

meg láthatni. hogy september szeredán kezdödöt, a második táblában meg találván (C/A 924)

hogy az E alat vasárnapon kezdödöt junius, a masodik táblában a (C/A 924)

másikárol. a szenttség e földön kezdödöt. és tekélletesé lett menyben. az (C/B 1080)

a mely hatalom a tsudákkal kezdödöt, a reménségel tápláltatot. a szeretettel (C/B 1090)

szenttsége. tsak a kristustol fogvást kezdödöt. és rendeltetett (C/B 1317)

tarttyák. hogy a hatodik saeculumban kezdödöt (C/B 1371)

{…} Mitsoda idöben kezdödöt az anyaszent egy házban. a (C/B 1386)

idöben. azon országban, a melyben kezdödöt a Congregatio., idövel pedig a (C/B 1388)

a tehetetlenség a házaság után kezdödöt, a házaság jó (C/B 1396)

ez a szokás mitsoda idöben kezdödöt, tehát apostoli tráditio szent agoston (C/B 1472)

bal felöl olvasni. nem azért kezdödöt, mivel nintsen több hat száz (C/B 1494)

vége volt. és az áldozat kezdödöt (C/B 1500)

eleg elöbször valamely nagy parochiában kezdödöt. a hol sokan lévén ollyanok (C/B 1543)

hogy az elsö ora, akor kezdödöt. a midön a nap fel (IJE 157)

amelyel trombitáltak, a midön ajubiléum kezdödöt. arégi égyiptumbéli barátok is hasonlo (ISZ 233)

esztendö akoron az öszi equinoctiumkor kezdödöt. mojsesnek meg vala parantsolva. hogy (ISZ 234)

üldöztetés rend szerént valamely parantsolaton kezdödöt, a mely tilttya vala a (KSZ 350)

kezdödöt vala – 1

éhség. amely az elmult esztendöben kezdödöt vala, még tarta judéában, josef (SUT 621)

kezdödöt volna – 4

melyben ennek az áldozatnak ajánlása kezdödöt volna (C/A 754)

ugyan. hogy a hatodik saeculumban kezdödöt volna, az Anyaszent egy ház (C/A 796)

amelyben ez a szent áldozat kezdödöt volna. tehat a szent áldozat (C/B 1464)

ugyan., hogy a hatodik saeculumban. kezdödöt volna, az anyaszent egy ház (C/B 1495)

kezdödöt volt – 2

Anyaszent egy házban két rosz kezdödöt volt, az idegen nyelvek iránt (C/A 723)

anyaszent egy házban. két rosz kezdödöt volt, az idegen nyelvek iránt (C/B 1441)

kezdöttek – 2

Jol tudgyuk hogy mint kezdöttek és végezöttek a montanisták, manicheusok (C/A 244)

Jól tudgyuk hogy mint kezdöttek. és végezöttek. a montanisták,. mánicheusok (C/B 1087)