onnét – 248
onét
onét – 1

irjamé hogy menyi ideje hogy onét ki ugrattam, anem ártalmas még (TL 279)

onnet
onnet – 1

fognak, üldözhetni, se bennünk on, net ki tudni, ót öröke, a (TL 71)

onnét
onnét – 243

anémet drinápolynál volna. noha vagyon onnét más fél száz mély földnire (TL 9)

és mindenit a sátorában hagyván. onnét mennyen ki, szegénynek mindenit egyszersmind (TL 22)

is volt a munka. végtire onnét is le feszegették. de feketén (TL 33)

a tenger felet vagyon. és onnét semmi meleg nem jö fel (TL 35)

hogy az itélö székemben ülvén. onnét teszek itéletet. halgassa kéd figyelmetességel (TL 35)

pedig elíg vártuk hogy eljöjjünk onnét, edes néném mely sokszor kel (TL 38)

estig, estve pedig hat orakor. onnét el indulánk jo széllel. rodosto (TL 53)

jó neven venni. a melyet onnét fellyül küldenek (TL 72)

el hadgya. romában megyen, és onnét jerusalemben. ahol aklastromban akarja életét (TL 87)

a templomban. az esketésre, és onnét az ágyban. elég ahogy, az (TL 90)

csak a konyhán maradok. és onnét irok. azért is jutot eszemben (TL 93)

pápa azon Constancinapolyban megyen. és onnét viszá küldi a lovat. de (TL 95)

házán egy kis ablakot. furván onnét szép fejér ábrázattal. és szárnyakal (TL 105)

házokbol ki furván magokot, ők onnét el nem távoznak. a nösténnye (TL 105)

árviz után. ha quártélyban szál, onnét, egy Compánia borbély sem verheti (TL 113)

le megyen a purgátoriumban. és onnét fel szabadittya a franciskánusokot. a (TL 115)

a szent földre valo menetelt. onnét német országban ment. és apredikáczioja (TL 146)

osontván bécsböl, francziában. ment, és onnét tegnap elöt ide érkezet. el (TL 149)

szárnya alat vagyon, hanem mikor onnét ki repül, nem tudom hogy (TL 150)

hát az itélö székemben. és onnét felelek kédnek. azt kérded édes (TL 157)

emberi nemzetnél, tégedet. sem vesznek onnét ki, és az az indulat (TL 186)

meg oltalmazni. hogy a király onnét el ne mehessen: akinek és (TL 194)

azután adták fel. minek utánna. onnét stanislaus király ki repült volna (TL 195)

mulaték, avezért letévék. én is onnét megindulék. és tegnap ide viszá (TL 205)

mentél volt táborban, de hiszem onnét is lehetet volna már választ (TL 213)

pedig sok esztendöket töltöt valaki onnét nehezen mozdul ki. jó egéséget (TL 217)

rodostot anyi esztendökmulva. ki bontokozánk onnét. de hogy? tsak herdi burdi (TL 218)

mind mi alánk paripákot adának., onnét meg indulván pompával kisérék a (TL 218)

a dunán megyünk le oroszcsikig. onnét tsernavodára telelni. ket nap mulva (TL 232)

jászig; innét bukurestre megyünk., és onnét keresztül. és végig havasalföldin. molduvában (TL 236)

nem lehet le esni. noha onnét le estek a rosz angyalok (TL 258)

ember. de tsak le kel onnét szállani., valamint történék mostanában Ali (TL 258)

a frantzia ur, párisbol, saxoniában. onnét lengyel országban került török ország (TL 260)

a másika egy vas horogal onnét ki vonya, és akik igy (TL 285)

észre vévén adolgot. tsak hamar onnét meg indula az iffiu ót (TL 289)

Tésznek meg mást a’ Vállára. Onnét elébb meg indittyák Meg más (ML 328)

kérünk és ne halogasad továbrá onnét felyül segittséget és eröt adni (É 28)

Tekinttsed uram onnét felyül az Egböl népednek alázatos (É 98)

ha áldását akarják venni, és onnét el kel távoztatni a mértékletlenséget (É 108)

{…} Az onnét vagyon, hogy nem mindenik üsméri (É 122)

idovel lassanként aszivben szivárkoznak., és onnét az egész tselekedetekre terjednek, és (É 134)

{…} onnét hogy az üdvezitö nekünk rendül (É 169)

azt néki hogy ugordgyék le onnét, talám az Angyalok a szent (É 182)

vagyon tiltva, és ki kel onnét rekeszteni, példának okáért, asusogást, adolgokrol (É 197)

És kimenvén onnét Jésus, tére tyrus és sidon (É 206)

és szivekben lakozot volna, avétekel onnét ki rekesztik, azert is mondgya (É 211)

ti innét alol vattok, én onnét felyül valo vagyok, ti e (É 270)

innét alol valok. ö pedig onnét felyül valo. ök avilágbol valok (É 273)

menni hozzátok, ne mehessenek, se onnét ide által ne jöhessenek. és (É 288)

kövérségében. és az ég harmattyában onnét felyül lészen áldásod (É 301)

ö városok vala épitve, hogy onnét le vetnék ötet, öpedig által (É 318)

ezekel ellenkezik, ki kel azokot onnét vetni, azt kereskedö szám vetö (É 364)

mene Giézi. hogy el vonná onnét, és mondá az Isten embere (É 380)

volna rajta hatalma, hogy ha onnét felyül nem adatott volna (É 475)

koporsoban. és elevenen ment ki onnét. fel támadása által, ugy az (É 528)

is igérik néki a mennyet., onnét pedig ki rekesztetik. ha semmit (É 541)

tudomány, és minden tekélletes ajándék, onnét felyül vagyon. le szálván avilágoságnak (É 551)

mit eleiben tennem., és az onnét belöl felelvén. azt mondgya, ne (É 563)

vonya a szeretetet, a mely onnét a vétket ki üzi, nem (É 613)

azokot az akolyban vigye, mivel onnét el nem távoztanak. ö még (É 633)

én pedig ótt voltam., és onnét szálottam le, hogy annak titkait (É 667)

embereknek, én mennyei mester lévén, onnét hoztam világoságot néked, azt prédikálom (É 667)

meritették azt, akit kereszteltek, és onnét mindgyárt ki vonták, a véteknek (É 694)

ördög hatalmában lévén, más képen onnét megnem szabadulhatot, hanem az imádság (É 754)

zárkozván, avárost prédállyák vala, és onnét oltalmazván magokot mint valamely eröségböl (É 834)

És mikor onnét el menne Jesus. láta egy (É 874)

a földnek also részeiben hogy onnét meg szabadittsa az ó testamentum (É 884)

és semmit sem tselekeszik hogy onnét ki vegyen. ezek a szomoru (MN 18)

spanyol országban mehesen, ámérikábol. és onnét ángliában., hogy kereshesse eleonorát, dom (MN 20)

adván a spanyol generalisnak. és onnét viszá térvén. sok féle nyughatatlan (MN 26)

ellenség hajojában ugrandozának. de mindenkor onnét ki üzetének veszedelemel. dom fernand (MN 34)

szivén ujjab hatalmat vett. és onnét ki rekeszté a szegény rakimát (MN 60)

eröszakos természetü lévén. látá hogy onnét semmit sem kel várni. és (MN 72)

Rákima onnét meg indula nagy summa pénzel (MN 73)

és saidát. a keresztényi hitre, onnét sok ajándékokal meg indulának. és (MN 105)

az oltár eleiben vivék. és onnét. a férje hazához, mind ezen (MN 123)

a volt azén akaratom: de onnét ki jöttél parancsolatom ellen, és (MN 143)

nagy örömbe hagyá. alig mene onnét ki (MN 159)

sokal más állapotban. mint mikor onnét ki mentek volt., ez a (MN 192)

bé hozája. amikor Egrád fejdelem onnét ki ment, a király azon (MN 204)

pedig szándéka a. hogy addig onnét meg ne indullyon, valamég ö (MN 221)

gyogyulhassak., mihent jól kezdék lenni onnét meg indulánk. és szerencsésen galliában (MN 242)

melyet látunk az emberekben., talám onnét jö, hogy mindeniknek két akarattya (KKU 282)

erö nem magátol volt. hanem onnét felyül volt, és a világoságnak (KKU 288)

indulván. nagy tsufságal el mene onnét. storophila pedig töredelmes szivel. lévén (KKU 292)

ha az Istenben veted reménségedet, onnét felyül mind erött, mind tehettséget (KKU 324)

templomában oszlopá tészem. és többé onnét ki nem jö. és ö (KKU 421)

érni, én magam le szállottam onnét., ahová kell nékik meniek, hogy (KKU 434)

avétek. mint maga eredetéböl, és onnét adgya ki magát, a szok (KG 479)

onnét el terjedgyen atselekedetekre, és az (KG 483)

ellen vagyunk, és kárhozatos állapotban., onnét tsak egy lépés pokolig, a (KG 485)

sziviben vagyon irva, amelyet, semmi onnét ki nem törölheti, de amiolta (KG 521)

kegyelem. és ajándék, a mely onnét felyül származik, kérjük azt bizodalomal (KG 526)

mondá néki hogy ugordanék le onnét, mutatná meg azal. hogy Isten (KJÉ 620)

hanem az ember fia. aki onnét le szállot, és hogy, a (KJÉ 624)

sikár városában. két napot töltvén, onnét galliléában mene, tellyes lévén szent (KJÉ 628)

a hajoban le üle, és onnét tanittya vala a népet. azt (KJÉ 629)

Onnét hogy kimene, két vak mene (KJÉ 639)

esik szombaton. kinem vonnya azt onnét azon anapon.? menyivel pedíg drágább (KJÉ 642)

a koporsoban tétetnék, és hogy onnét harmad napjára fel támadna. a (KJÉ 654)

gyülekezni, egy hajoban üle, és onnét kezdé tanitani anépet., a ki (KJÉ 655)

ahegy tetejére vivék ötet, hogy onnét a mélységben le vetnék, de (KJÉ 659)

A kristus meg indulván onnét. filep Cesárea nevü város körül (KJÉ 672)

Onnét meg indulván, által menének galiléán (KJÉ 676)

furdalván öket, egyik amásik után onnét el menének, és az aszonyt (KJÉ 683)

valo volna, valamint ök, hanem onnét felyül valo. és ha nem (KJÉ 683)

akik örökösi valának az országnak. onnét ki rekesztetnek. és utolsoká lésznek (KJÉ 697)

tanátsot kövesse, el hagyván mindenét., onnét el mene nagy szomoruan. jésus (KJÉ 707)

ezekben apélda beszédekben. valamint másoknak, onnét el menének, fel tévén magokban (KJÉ 726)

pediglen a templomban vetvén apénzt. onnét el mene. és magát fel (KJÉ 752)

hatalmod rajtam, hogy ha azt onnét felyül nem adták néked, azért (KJÉ 756)

vagy az örökségében teszik, vagy onnét ki rekesztik öket., minden nap (VKT 795)

egyszer gyükeret vetvén a lélekben, onnét azt. igen sok bajal lehet (IK/A 55)

szavai, és hadd üzzék ki onnét atunyaságot; erre valo nézve. olvasad (IK/A 164)

vonya, és az után lehetetlen onnét ki vonni., ugy az ördög (IK/A 177)

bé tölttse, és a roszakot onnét ki rekesze, illyenek a vétek (IK/A 183)

gyakorta szivedre, hogy el üzed onnét üdveségednek. ellenségit. azt fiam el (IK/A 191)

jö elmédben, vesd ki azt onnét mint olyat a mely káromlás (IK/A 194)

a szent helyeket meglátogasa., és onnét, a pusztában rejté magát (IK/A 199)

teremtettél. ót van lako hellyed. onnét vetted eredetedet. az égböl jött (IK/B 391)

el, mennetek el, fussatok ki onnét. és semmi tisztátalant ne illesetek (IK/B 509)

sz. léleknek. és üzed el onnét az resztséget. erre valo nézve (IK/B 514)

sziveket. azonnal ki üzi ezeket onnét, elsöben az gondolat megyen bé (IK/B 519)

vess gyakorta keresztet szivedre, hogy onnét el üzed üdveségednek ellenségit. el (IK/B 539)

meg látni az szent hellyeket. onnét pedíg az pusztában (IK/B 547)

fordisd másra.vagy menny el onnét. vagy halgas. kérvén az Istent (IK/B 662)

ha veszekedést látz. meny el onnét. hogy ha csak hivatalod nem (IK/B 662)

Isten törvényét., a melyet már onnét régen el törölte volt a (C/A 27)

elméjében óltva, hogy lehetetlen azt onnét ki venni (C/A 34)

hogy akirály meg ne ölese, onnét a mádianiták tartományára mene lakni (C/A 88)

bé fedték., az Isten mindenkor onnét szollot, és erröl is mondgya (C/A 102)

földére, mindenik nemzettségböl, egyet, hogy onnét gyümölcsöt hoznának (C/A 107)

valo nagy szöllö ágat hoztanak onnét gerezdestöl. hogy egy rudon két (C/A 107)

a babiloniai fogságra vitetnének., és onnét viszá térnek, hogy a Messiást (C/A 127)

Josefel Bethleemben menének., mivel Dávid onnét valo volt. olyankor érkezének (C/A 156)

onnét a gallilea tengernek parttyára viszá (C/A 167)

{…} Hogy onnét ki vinné az igaz lelkeket (C/A 182)

az örök kárhozatra valának itéltetve., onnét meg nem szabadulhatának (C/A 183)

maradván a Ceth hal gyomrában., onnét életben szabadult meg (C/A 184)

tanitványit tsak közél Jérusalemhez, és onnét az olajfák hegyére., és a (C/A 192)

el hagyta, vagy azért hogy onnét ki rekesztetet (C/A 240)

kel. mutatni, 4. el kel onnét menni a hol ragalmaznak ha (C/A 414)

{…} onnét hogy szüntelen a Teremtötöl kel (C/A 493)

{…} Onnét vagyon hogy a Deák Anyaszent (C/A 634)

helyen ült az oltár mellet; onnét halgatta az epistolat, melyet a (C/A 794)

felöl olvasni az Évangyéliumot nem onnét jött, mivel nintsen töb hat (C/A 795)

tették a kristus testét. es onnét osztogatták a népnek (C/A 843)

Apostoli traditiobol vettük., ugyan azt onnét is tudgyuk., hogy azoknak meg (C/A 870)

Istent hogy a gonosz lélek onnét el távozék. és kisérteteket ne (C/A 890)

obédédom házához valo vitele, és onnét azután a Hebron városában, amint (C/A 892)

Isteni szolgálatnak kelletet lenni. és onnét procesioval tértenek viszá (C/A 893)

testet procesioval vitték atemplomban. és onnét az Isteni szolgálat után atemetö (C/A 894)

és ahivekért kik ót feküsznek, onnét viszá térvén atemplomban, ísmét imádkoznak (C/A 904)

a király meg ne ölesse, onnét a mádiániták tartományára ment lakni (C/B 980)

bé fedték, az Isten mindenkor onnét szollot. és erröl is mondgya (C/B 991)

földére, mindenik nemzettségböl egyet; hogy onnét gyümölcsöt hoznának (C/B 995)

valo nagy szöllö ágat hoztanak onnét gereszdestöl. hogy egy rudon. két (C/B 995)

a babiloniai fogságra vitetnének, és onnét viszá térnek, hogy a messiást (C/B 1011)

josefel bethlehembe menének, mivel Dávid onnét valo volt., ollyankor érkezének pedig (C/B 1034)

hogy mi formában kelletnék imádkoznunk., onnét a (C/B 1041)

{…} Hogy onnét ki vinné az igaz lelkeket (C/B 1052)

az örök kárhozatra valának itéltetve., onnét meg nem szabadulhattanak (C/B 1052)

tanitvánnyit. csak közél jérusálemhez. és onnét az olaj fák hegyére. és (C/B 1053)

el hagyta, vagy azért hogy onnét ki üzetet (C/B 1084)

kel mutatni., 4 el kel onnét menni ahol rágalmaznak, ha lehet (C/B 1215)

{…} onnét. hogy szüntelen. a Teremptötöl kel (C/B 1274)

hellyen ült az oltár mellet, onnét halgatta az epistolat, melyet a (C/B 1493)

tráditiobol vettük,, ugyan azt is onnét tudgyuk., hogy azoknak meg szentelése (C/B 1552)

azIstent., hogy a gonosz lélek onnét el távozzék, és kisérteteket ne (C/B 1568)

obédédom házához valo vitele. és onnét. azután. a hebron városában, amint (C/B 1569)

Isteni szolgálatnak kelletet lenni. és onnét. processioval tértenek viszá (C/B 1570)

processioval. vitték a templomban., és onnét, az Isteni szolgálat utan. a (C/B 1570)

a hivekért kik ót feküsznek. onnét viszá térvén atemplomban. ismét imádkoznak (C/B 1579)

ahigság. atejes erekben vitetik. és onnét más erekben, ahol avérel esze (IJE 23)

fájlallya, ha eleget alut is,? onnét vagyon. hogy az agyvelö nem (IJE 24)

honnét vagyon ez a kulömbség. onnét, hogy némelyeknek a gyomrok jó (IJE 25)

és az intésnek veszeje. azt onnét el üzi, nem kell tehát (IJE 92)

pythagorás egyiptumban sok ideig lakék, onnét babiloniában mene. Cambys király idejében (ISZ 268)

ahittel, afüleit bé dugta, és onnét el szaladot, a pásztorokra hagyván (KSZ 320)

már szabad vala menni, és onnét halgatni atanyitásokot, innét a harmadik (KSZ 363)

azontul dupla pitvarban mentenek, és onnét három ajton mentenek a templomban (KSZ 395)

ahol templomokot épitettek, és végtire onnét jött eza szókás, hogy oltárt (KSZ 396)

az által, igen jól tudták onnét ki rekeszteni. a világi pompát (KSZ 403)

nép anagy templomban gyülekezet, és onnét apüspökel azon helyre ment, ahol (KSZ 404)

melyet a romaiak nevezték atriumnak. onnét egy udvarban mentenek., a mely (KSZ 445)

üldözni. az házakhoz bé ment. onnét ki vonta az embereket, és (SUT 513)

ahol az Évangyéliumot hirdeté. és onnét más helyekre mene. és vegtire (SUT 524)

Agrippa olosz ország szélyire érkezvén onnét egy levelet ira Tibériusnak. aki (SUT 538)

által a jordán vizén. és onnét petra felé, maga pedig Herodesel (SUT 544)

botsátták. a város kö falán. onnét Jérusalemben mene, hogy meg látná (SUT 549)

volna oda, amidön szent pál onnét ki ment. vagy is ennek (SUT 554)

fel verék, és amit akartak onnét el vitték, és azt nem (SUT 570)

és olyan mint az éveg. onnét ki menvén, azt kérdé a (SUT 593)

meg sajditá, ezt Gratusnak hitták. onnét erövel ki voná, és meg (SUT 603)

kezdödék ez a név, és onnét az egész tartományokba el terjede (SUT 613)

nékí. valamik történtek volt, és onnét a maga hazájában mene. Ikoniumba (SUT 629)

terite. és sok tsudakot tett, onnét más egyéb részeibe mene lybiának (SUT 635)

pentapolisba, ahol két esztendeig marada, onnét viszá jöt Alexandriába, és örömel (SUT 643)

parton valo városa Mácedoniának. és onnét filippiben. efö városa Mácedoniának, a (SUT 652)

város közel vagyon atengerhez, és onnét Thessálonikában érkezének, Macedoniának fö városa (SUT 656)

menének a Jáson házára. hogy onnét ki vonnák pált, és silást (SUT 656)

nem engedék azt meg néki, onnét irá aleg elsö levelét a (SUT 668)

ülvén, szerentsésen Csezáreában érkezék. és onnét Jérusalembe, ót veghez vivé fogadását (SUT 671)

az olajfák hegyére vigye, hogy onnét meg lássák a Jérusalemi falaknak (SUT 673)

avarosban menni. a Romai hadat onnét ki üzni, és fel álitani (SUT 673)

az után Romában mene. de onnét ki kelleték menni mivel Néró (SUT 680)

mivel Néró császár ki üzé onnét a filosofusokot. onnét spanyol országban (SUT 680)

ki üzé onnét a filosofusokot. onnét spanyol országban mene Cádixba. hogy (SUT 680)

volt. az Amphitheátrumba.. és hogy onnét az Istennek tsudálatosan valo hatalma (SUT 681)

Macedonia felé veni utyát. és onnét által menni Ásiába, ót hajora (SUT 700)

menének, más nap Rodusba, és onnét patarában., ót olyan hajora üle (SUT 703)

ót marada egy nap atanitványokal., onnét földön meg indulván. Czezáréaban érkezék (SUT 703)

vagy tiz napot mulatván Jerusalembe onnét meg indula. és a sidok (SUT 718)

partok mellet menyenek el. és onnét olosz országba valamely más hajon (SUT 723)

mellé érkezének nagy nehezen., és onnét kréta szigete mellet mentenek el (SUT 723)

az ö tekintetiért. a midön onnét el indulának. mind pálnak. mind (SUT 727)

a város igen nevezetes Siciliában. onnét meg indulván Rhegiumba értenek. olosz (SUT 728)

a királyi udvarháznak. tornátzához közél, onnét meg lehete látni, az egész (SUT 731)

azért valanak helyheztetve. hogy lássák onnét mit tsinálnak a templomba. hogy (SUT 731)

az urát, Colossusbol frigiába szalada, onnét Romába mene. meg tudván hogy (SUT 734)

is volt, és a midön onnét ki mene, szent Timothéust Éphésusba (SUT 747)

érkezvén. ahol Trofimust betegen hagyá. onnét korintusba. mene, és ót hagyá (SUT 758)

esék. a lábait el töré. onnét fel emelék. és a városnak (SUT 759)

a házak tetejére méne, és onnét meg álittá a florus hadát (SUT 783)

mindenüt az utakot. hogy Cestius onnét ki ne mehesen, de ugyan (SUT 795)

mehesen, de ugyan azon éttzaka onnét el indula az egész hadával (SUT 795)

akik még avárosba valának, hogy onnét másuvá menének (SUT 796)

háza tetejére fel mene., és onnét kezével intvén nékik, mondá. hogy (SUT 801)

a fiát Alexandriában küldé, hogy onnét az ötödik, és a tizedik (SUT 806)

Ágrippa királyt. a maga hadával, onnét együt meg indulván. ptolémaidában érkezének (SUT 806)

hagyák. és kénszeriteték Tiberiádesbe szaladni. onnét meg irá Jérusalembe adolognak mi (SUT 807)

vala rejtékben. napal. étzaka pedig onnét ki mégyen vala. meg visgálni (SUT 812)

negyedik viszá tére ptolémaidaba. és onnét csezáréába mene. és a hadát (SUT 815)

marada sokáig tsendeségbe csézáreában., hanem onnét el indula hogy Jámniát, és (SUT 821)

ez Aftási nevü városba lakván. onnét bé viteték. és a papi (SUT 823)

és meg ne engedgyék öket onnét kijöni (SUT 824)

üzék, a melyben Janos lakot. onnét ki verék öket. a templomig (SUT 840)

felé a tavasz kezdetin., Titust onnét el küldé aleg jóbb hadaival (SUT 844)

emészté. sokakot arra vivé hogy onnét ki szökjenek., és inkáb minden (SUT 868)

részit le rontatá. ugy hogy onnét nagyob erövel ostromolhasa atemplomot. a (SUT 873)

udvar házba vivék, a Romaiakot onnét ki üzék, anép aki oda (SUT 884)

tsak hamar arra kénszerité hogy onnét ki jöne, és grátiát kérne (SUT 890)

Titus Jerusálemböl Alexándriában mene. és onnét Romában. ahová egy nehány napok (SUT 892)

ónnet
ónnet – 1

fel jegyezve., hogy lehetetlen azt ónnet ki törölni (C/B 937)

ónnét
ónnét – 1

nyakára, tésznek, s’ elég ajándékra. ónnét eléb. meg indittyák, meg más (TL 70)

önnét
önnét – 1

én meg kisebüllyek. hogy akristus önnét felyül való. és mindenek felet (KJÉ 625)