teremtett – 375
teremptet
teremptet – 21

okáért elödben tészem egy tiszta teremptet állatnak példáját. azért hogy ne (KKU 269)

melyeket a teremptö. és a teremptet állatok szenvedtetnek vélek. irgalmaság nélkül (KG 468)

az Istenél. nem is szabad ateremptet allatnak adni, a mi tsak (KG 531)

szeretnünk, mivel ök oly tekélletes teremptet állatok, és oly egyesek az (KG 544)

is akara adni minden testi teremptet állatinak. erre valo nézve egy (KJÉ 571)

teremptet állat. a ki meg veti (KJÉ 574)

tölle lehetet várni, meg száná teremptet állattyát, és meg akará azt (KJÉ 575)

nem lett, mivel. ha egy teremptet állattol meg bántatot, véghetetlen tiszteletet (KJÉ 576)

nékik, de mint hogy tsak ateremptet állatokot szerették, el forditották volt (KJÉ 577)

gyözhetne meg.? mi az ö teremptet állati vagyunk, semmi szüksége reánk (KJÉ 579)

hogy igy mondgyam. érdemleni. szeretetét teremptet állattyának, néki ajándékozván fiát, és (KJÉ 583)

emberek királyá tegyék, noha minden teremptet állatok azö birodalma alat vannak (KJÉ 587)

Istennek ugy tettzik, aleg kiseb teremptet (KJÉ 606)

ezen mondást helyben hagyák. minden teremptet állat irtozik amaga el romlásátol (VKT 908)

vagyon, és ollyan változást csinál teremptet állati közöt. amint néki tettzik (C/B 941)

vagyon a teremptö. és a teremptet állatok közöt. mind azon által (C/B 945)

hatalmával. ótt fellyebb emeltetett minden teremptet állatoknál (C/B 1053)

légyen osztva, ö közótte, és ateremptet állat közöt. egyedül akarja ö (C/B 1168)

illetik, mi irántunk, vagy atöbb teremptet állatok iránt (C/B 1426)

légyen, és hogy az értelmes teremptet állat, az ö teremptöjének alája (C/B 1452)

meg magyaráztuk volna. ateremptönek Istenségét, ateremptet állatokrol szollottunk., leg elsöben is (C/B 1580)

teremptett
teremptett – 2

szüntelen. a Teremptötöl kel függeni ateremptett állatnak. és attol a gyengeségtöl (C/B 1274)

{…} mert az okos teremptett állatok. semmivel inkáb nem szolgálhattyák (C/B 1451)

teremtet
teremtet – 221

maradni. mind azért, hogy okos teremtet állat, mind pedig azért, hogy (TL 197)

tiszteletet adni az illyen tsudálatos teremtet állatnak, leheté a kristus mellet (É 33)

belöle uj embert, és uj teremtet állatot tsinálna, öntvén beléje szeretetit (É 36)

valamik azokot tekéntik. tilttya a teremtet állatot magáért szeretni,. és azt (É 51)

el kel a szivünket vonni ateremtet állatoktol. és szükségért élni azokal (É 52)

egyszers mind szeretni a teremtöt ateremtet álattal, és két urnak szolgálni (É 53)

részesüles, bölcseké, és igazaká tészi ateremtet lelkeket, de az ö bölcseségek (É 66)

és bölcseségeket arra forditák hogy ateremtet állattal élhetnének, és az Istent (É 67)

rendeletlenségért, mely öket akülsö, és teremtet tekéntetekre vezette, és a világoságtol (É 67)

az érzékenységbeli dolgokra, és tsak ateremtet állatokra függesztették vala szemeket, és (É 67)

az Igét meg külömböztetni atöb teremtet állatoktol, hogy ha valaki azt (É 67)

{…} Meg vagyon tehát tiltva ateremtet állatok szeretete, egy Anyának nem (É 89)

{…} A teremtet állatot tsak magáért szeretni, és (É 89)

tiltva, aszükség nélkül elni a teremtet állatokal (É 89)

és meg mutatni, hogy a teremtet állattol el távozván, tsak ö (É 99)

Isteni gyermek engedelmeskedni akart üdveségünkért teremtet állatinak, egy vétkes, és tudatlan (É 103)

Isten, és az vétkes romlando teremtet állat közöt, és meg visgálván (É 116)

a szeretet, szükség képen valamely teremtet állatra tzéloz, és valamint ezen (É 152)

mondgyunk a véteknek, és a teremtet állatoknak. és hogy minden kedvünket (É 159)

azon munkálodgyunk hogy meg válhasunk ateremtet állattol (É 164)

{…} kötelesek vagyunké meg válni ateremtet állattol hogy eleget tegyünk az (É 164)

felé oszollyék, az Isten, és ateremtet állatok közöt, se hogy evilági (É 164)

avétket elkerüllyük, és avilági gyönyörüségeket, ateremtet állatokhoz valo ragaszkodást, azokot magunkért (É 200)

tartonak nem kel tekinteni a teremtet állatokot, se avilági csalárd ékeségeket (É 240)

hogy bé tölttse szivének kivánságit ateremtet állatokal., a kit tsak az (É 305)

hogy meg kel gyöznünk a teremtet állatokhoz valo hajlandoságokot, a kiket (É 359)

hogy meg változtassa benne. a teremtet állatokhoz valo ragaszkodást, a mely (É 386)

háláadásal nem valának hozája. a teremtet állatnak adták aditséretet és a (É 396)

el hagyák ateremtöt., és a teremtet állatokhoz ragaszkodnak., az ollyanok a (É 427)

tarttya boldogságát., aki ateremtö helyet. ateremtet állatot szereti, az ollyan örökösön (É 428)

szivünkböl a világhoz, és a teremtet állatokhoz valo szeretetett., és mennyei (É 481)

ollyan elmével a tsak. a teremtet állatokrol gondolkodik. és nem foglalatoskodik (É 486)

ö hozzája valo szeretetet, a teremtet állatokhoz valo szeretettel (É 535)

ha a sziv meg változot, ateremtet állatot, már nem kel néki (É 536)

ölyük azokot a kivánságokot melyek ateremtet állatok szeretetére vezetnek, hogy magunkot (É 538)

engedelmesek legyetek azért minden emberi teremtet állatnak az Istenért., akár a (É 545)

Mind azok akivánságok., a melyeket ateremtet állathoz valo szeretet okoza, mivel (É 546)

alélekel, {…} ugy hogy, ami alelkünket ateremtet állatokhoz, és aföldi dolgokhoz hajttya (É 546)

alelket nevezi testnek, a midön ateremtet állatot szereti, és léleknek, a (É 546)

akristus szenttségével. a midön tsak ateremtet állatokhoz kaptsollya magát, rosz hajlandoságinak (É 555)

éllyünk ateremtett állatokal., mert a teremtet állatokhoz valo szeretet és ragaszkodás (É 574)

abbol áll valoságosan. ha a teremtet állatot magáért szerettyük, az Isteni (É 575)

lélek, új fiaká. és új teremtet állatoká tészen minket a kristusban (É 588)

más, hanem ahalálos vétekböl, és ateremtet állathoz uralkodo szeretetböl valo ki (É 598)

létel. ajó imádságra, és ha ateremtet állatokra terjeszük elménket, és szivünket (É 602)

szeretetért, mi magunktol; tsak a teremtet állatokot szerettük volna, ugyan aza (É 610)

veszedelmünk, és vétkünk, mert ugy, ateremtet állatnak adtuk azt a mit (É 610)

ha azt ragaszkodásal szerettyük, minden teremtet állat jó magában, mert az (É 627)

jelentetik mi bennünk, mert a teremtet állatnak várakodasa, az Isten fiainak (É 635)

várja, mert hivság alá vettetet ateremtet állat nem akarva, hanem azért (É 635)

alája vetette reménségben, mert maga ateremtet állat is meg szabadittatik a (É 635)

ditsöségének szabadságára, mert tudgyuk minden teremtet állat, fohászkodik, mind eddig. nem (É 635)

és meg romlandoságát, eleiben adgya, ateremtet állatokot. mint ha azok is (É 636)

{…} Miért mondgya. nem tsak ateremtet állatok. hanem mi magunk is (É 636)

ha az érzékenység nélkül valo teremtet állatok. láttzanak fohászkodni, azért hogy (É 636)

kel mondani magunknak, és a teremtet állatokhoz valo szeretetnek, semmi világi (É 639)

az ö országanak örökösi, uj teremtet állatoká kel lennünk, meg ujitván (É 665)

hajlandoságunk, amely velünk ateremtö helyet. ateremtet állatot szereteti, és avilági dolgokhoz (É 695)

rabjává lészen. és annak a teremtet állatnak, akinek szeretete uralkodik benne (É 701)

után, nem veti reménségit a teremtet állatban, mint annak elötte, se (É 756)

az Istent ugy szerese, valamint ateremtet állatot szerette, apedig igasságos volna (É 759)

vétek nélkül, szivünkben eleiben tenni ateremtet állatot, de mint hogy az (É 760)

jelentik nékünk, hogy aleg tekélleteseb teremtet állatok is tsak az Isten (É 762)

emeltesse velünk gondolatinkot, és kivánságinkot, ateremtet állathoz hajlot bünös, nem gondolkodnék (É 766)

a munkát, a természet, a teremtet állatokhoz vonszon., és ingerel a (É 768)

erköltsök szeretetire vonszon. ellene mond ateremtet állatoknak, kerüli avilágot, gyülöli a (É 768)

a világi jókban, és a teremtet állatokban (É 771)

osztani, ö közötte, és a teremtet állatok közöt, akor el távozik (É 771)

ötet boszonttyák akor. a midön ateremtet állatokhoz hasonlittyák. nem is lehet (É 771)

semmi osztozás, az Isten. és ateremtet állat közöt, az ö szivenek (É 786)

nem az Isten., tehát a teremtet állatnak kel lenni. hogy ha (É 793)

ha pedig az Isten helyet ateremtet állatot szeretik. és azt veszik (É 793)

a bálványozás. mert akor a teremtet állatot üsmérik örökös jóknak. és (É 793)

üdveségben., azon legyünk, hogy a teremtet állathoz valo szeretetet olttsuk el (É 793)

arosz kivánságok uralkodnak, és a teremtet állat alá vetik az embert (É 793)

adgyuk, és a másikát a teremtet állatnak, mint hogy az Isten (É 793)

tsak ö érdemli egyedül szeretetünket, ateremtet állat. ö elötte tsak semmi (É 793)

helyet. ateremtet állatot szereti. és ha rabjává (É 794)

parantsolatot. ahol nem lehet hogy ateremtet állathoz valamely szeretet ne maradgyon (É 794)

menyeknek országábol, és hogy a teremtet állatokhoz valo ragaszkodás, elne kezdgye (É 795)

a kötelet a melyel a teremtet állathoz voltunk köttetve, a mely (É 800)

nemzettségeknek. és minden féle lelkes teremtet állatnak (É 805)

ateremtett állathoz kaptsol. minket, és ateremtet állathoz valo ragaszkodás, az Istenröl (É 811)

valo feledékenységet okoza, ellenben anyomoruság, ateremtet állattol el vonszon. és akor (É 811)

a magoságba, az az, minden teremtet állatoknál, az Apostol mondgya, hogy (É 884)

az, a kik, se a teremtet állatokhoz, se magokhoz nintsenek ragaszkodva (É 893)

más képpen. mint sem egy teremtet állattol a lehetne, ettöl vagyon (KKU 265)

igy beszélle, vagy valamely más teremtet állat, mivel atalám nem lehet (KKU 288)

és igy aki istent tsinál ateremtet állatbol, nem fog élni ateremtövel (KKU 289)

sem mélység. és semmi egyéb teremtet állat, el nem szakaszthat minket (KKU 364)

atest kivánságinak, és az egész teremtet állatoknak, és tsak egyedül amenyet (KKU 396)

Minden teremtet állatok üsmérik teremtöjöket, és hozája (KG 458)

meg mutatná hogy tsak a teremtet állatban vettyük a nyugodalmat., holot (KG 461)

még éltünkben. meg válni a teremtet állattol, ugy hogy tsak az (KG 461)

omlot kutakot ásnak akor, amidön ateremtet állatokban keresik haszontalanul aboldogságot, akik (KG 475)

áll, amidön tellyeségel akarunk élni ateremtet állatokal, holot az Isten. azt (KG 479)

hogy azt magában., vagy a teremtet állatban kerese, hanem tsak az (KG 496)

tsak magunkot szerettyük, és a teremtet állatot hasznunkért, gyönyörüségünkért, és ditsöségünkért (KG 516)

valo boldogság, abbol áll, hogy ateremtet állatokhoz. ne kaptsollyuk magunkot, hanem (KG 522)

voltáért, felyeb valo minden tiszta teremtet állatoknál. és mint hogy azö (KG 538)

még arrol el forditván szemeit. ateremtet állatokra forditotta. vétkes ragaszkodásal. hogy (KJÉ 577)

magát láthatová tegye, és a teremtet állatok közi elegyedgyék, ugyan ezt (KJÉ 578)

el telik, utálatoságát, és nagyságát. ateremtet állatnak. a teremptöje ellen tett (KJÉ 580)

az Isten. parancsolhattya az alázatoságot, teremtet állatinak, és székiböl kiáltani azt (KJÉ 584)

az emberek. kik az ö teremtet állati, és föképen asidok, kik (KJÉ 611)

Isten után aditsöségben. és minden teremtet állatoknak feliben emeltetett (KJÉ 773)

is lattya, hogy mitsoda nehéz. ateremtet dolgokal. élni. ragaszkodás nélkül, a (VKT 794)

tett az egész világban, mindenik teremtet állatban. elegendö magához valo szeretet (VKT 841)

volt. meg üsmértetni az okos teremtet állatal. hogy menyire kel vinni (VKT 841)

ohajttyák. a melyel ohajttya minden teremtet állat a maga szaporodását, vagy (VKT 919)

elöbször meg tanulni, mert okos teremtet állat lévén az utolso végre (IK/A 20)

tekélleteseb is vagy minden láthato teremtet állatoknál (IK/A 21)

ély amenyekben. a leg szeb teremtet állatit, nem itélte hozád méltónak (IK/A 23)

Nem ateremtet allatokért teremtettél tehát kedves fiam (IK/A 23)

veged nem a hogy a teremtet dolgokat birjad, hanem az Istent (IK/A 23)

a te szolgád vagyok, és teremtet állatod, erötlen ember. és halando (IK/A 89)

emeli ötet az Istennek minden teremtet állatinál (IK/A 122)

mondhatatlan joságábol a leg tekélleteseb teremtet állatit, és az azokot a (IK/A 126)

egy olyan Isten, akit minden teremtet állatok imádnak, a kí elöt (IK/A 188)

igaságban. minden teremtet állatok ötet imádgyák, söt még (IK/A 217)

a munka a mesterinek, a teremtet állat. a teremtöjinek. a gyermek (IK/A 217)

Istent ugy szeretni mint a teremtet állatokot. hanem ötet mindenek felet (IK/A 218)

azö szent nevét, amelyet minden teremtet állatok imádgyák. és amelynek szenttséges (IK/A 234)

vagyon a leg aláb valo teremtet állatira, mondgya az ur, hát (IK/A 269)

alázák, ugyan is egy féregni teremtet állat, hogy ne hajtaná meg (IK/A 276)

rendeletlen hajlandoságokot el hagyák, a teremtet állatokhoz, és magokhoz valo szeretettöl (IK/A 316)

a teremtöje mellöl, hogy a teremtet állatoknak szolgállyon, igyekezvén azon hogy (IK/A 367)

az világon. mert mivel értelmes teremtet állat. mindeneket kelletik néki olly (IK/B 388)

gondold meg, hogy minden világi teremtet állatok közül, akár mely nagy (IK/B 391)

ujonnan is mondom, nem az teremtet. állatokért alkattál kedves fiam, hanem (IK/B 391)

sokkal fellyeb emeli ötet minden teremtet állatoknál (IK/B 476)

szolgálatunkra rendelvén olly tökelleteségel valo teremtet állatyit. oh fiam micsoda josága (IK/B 480)

szentségu Istent. az kit minden teremtet állatok imádnak, az kinek jelen (IK/B 536)

szolgálok. * te együgyü. ember. nyomoru teremtet állat, szemben állaszé az te (IK/B 536)

Istennek példáját, az ki engedelmeskedik teremtet állatinak, ? mit fogsz felelni az (IK/B 559)

hatalomban. és igazságban, ötet minden teremtet állatok imádgyák. ö elötte meg (IK/B 561)

az munka. az munkásnak. az teremtet állat. az ö teremtöjének. egy (IK/B 562)

Istent ugy szeretni valamint az teremtet állatot, ötet mindenek felet kel (IK/B 562)

szent nevit. az kit minden teremtet állatok imádnak. és az kinek (IK/B 574)

Isten., de kitöl ? az maga teremtet állattyától. az kihez minden joval (IK/B 588)

sem te, sem az egész teremtet állatok (IK/B 588)

Istennek gondgya vagyon leg kisseb teremtet allattyára, annál inkáb hogy ne (IK/B 604)

hadgya. magát meg foszttya az teremtet állatokhoz., és az magához valo (IK/B 644)

emeli. teremtöit el hadgya. az teremtet allat szolgálattyáért, igyekezvén el törölni (IK/B 685)

Jésusnak az Attyához és a teremtet állatokhoz valo tulajdonságinak magyarázattya 240 (C/A 15)

teremtet állati, az Isten azért teremtette (C/A 25)

{…} Azt értem hogy a teremtet állatok melyek most vannak meg (C/A 38)

gondviselése pedig különösön vigyáz mindenik teremtet állatnak állapottyára, mindent ö rendel (C/A 39)

hasonlatoság vagyon ateremtö és a teremtet állatok közöt, mind azon által (C/A 43)

az Aszonyt. hogy uralkodgyanak minden teremtet állatokon (C/A 46)

mondod hogy az Angyalok értelmes teremtet állatok (C/A 47)

A mi lelkünk okos értelmes teremtet állat, de ugy teremtetet hogy (C/A 47)

{…} Melyik leg tekélleteseb teremtet állat az Angyalok után (C/A 51)

Az ember. mert ö okos teremtet állat, az Isten képére. és (C/A 51)

azt, hogy az ember okos teremtet állat (C/A 51)

szabadságot: ezek nem illetvén atöbb teremtet állatokot, ki vévén az Angyalokot (C/A 52)

{…} Miért tekélleteseb teremtet állatok az Angyalok az embernél (C/A 52)

vagy alacsont, bizonyságot tészen olyan teremtet állat nyomoruságának nagy voltárol (C/A 61)

bálványozoká lettenek, az,az, a teremtet állatoknak adák a tiszteletet, a (C/A 76)

hatalmával; ót fellyeb emeltetet minden teremtet állatoknál (C/A 193)

az Attyához képest, 2. kitsoda ateremtet állatokhoz közönségesen, 3. kitsoda az (C/A 194)

mindeneket, ö ujitot meg minden teremtet állatokot., és az Isten mindent (C/A 195)

Jésusnak az Attyához, és a teremtet állatokhoz valo tulajdonságinak vagy minémüségeinek (C/A 196)

mindenhatosága által tartatnak meg a teremtet állatok, mert ugyan az ö (C/A 197)

kristus. ugy mint ember, minden teremtet állatoknak urává tétetet, hogy ö (C/A 198)

örökös társai, akoron magokon és ateremtet állatokon tellyes birodalmok lészen (C/A 300)

leg nagyob kinya az olyan teremtet állatnak, aki az Istenért teremtetet (C/A 303)

mi magunkban bizunk, vagy más teremtet állatban példának okáért agazdagságban vagy (C/A 347)

osztva, ö közötte, és a teremtet állat közöt, egyedül akarja ö (C/A 351)

ha az Istent meg vetvén ateremtet állatokhoz. ragaszkodunk. ugy hogy az (C/A 352)

az emberel az Istent a teremtet állatért (C/A 354)

mivel a pogányok nem tsak ateremtet állatokot imádák. hanem még a (C/A 375)

{…} A teremtet állatot imádni; holot tsak egyedül (C/A 375)

vesziké akor, a mikor a teremtet állatokra, esküsznek (C/A 392)

és leg tekélleteseb volt minden teremtet állatoknál (C/A 454)

szivünket a teremtö, és a teremtet állat közöt. sokal könyeb pedig (C/A 479)

a Teremtötöl kel fügeni a teremtet állatnak, és attol a gyengeségtöl (C/A 493)

magában uralkodo vétket. és a teremtet állatokhoz valo szeretetet., hogy az (C/A 559)

tsak a szeretet által, valamint ateremtet állathoz. a szeretet által ragaszkodik (C/A 559)

illeti irántunk, vagy a töb teremtet állatok iránt (C/A 702)

illetik, mi irántunk, vagy atöb teremtet állatok iránt (C/A 703)

a melyek minket, vagy atöb teremtet állatokot tekintik (C/A 703)

nagyobat nem lehet adni egy teremtet állatnak., mint mikor azt mondgyuk (C/A 716)

az Isten bé töltötte minden teremtet állatok felet ajándekival, kegyeségivel. és (C/A 716)

Hogy az Isteni szolgálatra szentellyék ateremtet állatokot, és azokot az ö (C/A 725)

béli tselekedeteket, amelyekel az okos teremtet állat ajánlya magát az Istennek (C/A 733)

{…} Mert az okos teremtet állatok semivel inkáb nem szolgálhattyák (C/A 736)

mint mindeneknek örökös urát. és ateremtet állatokat mint asemit. 2. hogy (C/A 736)

azal tellyeségel tartozik minden értelmes teremtet állat (C/A 737)

légyen, és hogy az értelmes teremtet állat, azö teremtöjének alája vesse (C/A 737)

altal meg mutassák az Istennek ateremtet állatokon valo uralkodását. 2. azért (C/A 744)

valamely testböl. vagy valamely más teremtet állatbol; a melyel ö viszá (C/A 863)

exorcizallyák az érzekenység nélkül valo teremtet állatokot (C/A 863)

azt mondgya hogy az egész teremtet állatok várják az Isten Fiának (C/A 863)

a szoknak a, hogy minden teremtet állatok azért teremtettek. hogy az (C/A 863)

nélkül valo teremtet állatokot, kérvén azon az Istent (C/A 864)

{…} Mitsoda teremtet állatokot exorcizál rend szerént az (C/A 864)

ez iránt. az Istennek minden teremtet állattya jó, és semit meg (C/A 866)

és az emberek viszá élnek ateremtet állatokal., de az Isten igéje (C/A 866)

idejében hogy az érzékenységnélkül valo teremtet állatokra imádságokot mondgyanak, ezeket azimádságokot (C/A 866)

áldatnak meg az Istentöl minden teremtet állatok (C/A 867)

még az érzékenység nélkül valo teremtet állatokon is. az embernek vétke (C/A 867)

öket követö emberek viszá éltenek ateremtet állatokal., ugyan eröl is mondgya (C/A 867)

is mondgya szent Pál. hogy ateremtet állatok ahejában valoság alá vettettek (C/A 867)

keresztinek ereje által szabadulhatnak meg ateremtet állatok abol az el nyomatásbol (C/A 867)

embereknek., hogy ökk Istenesen élhetnek ateremtet állatokal., a melyeken valo hatalma (C/A 867)

az Anyaszent egy ház valamely teremtet állatot meg akar áldani vagy (C/A 867)

szentellye. mert noha az ördögnek ateremtet állatokon valo hatalma meg légyen (C/A 867)

kérjük az ö áldását a teremtet állatokra, az ö széke eleiben (C/A 868)

volna a teremtönek Istenségét a teremtet állatokrol szollottunk, leg elsöben is (C/A 906)

{…} Azt értem hogy a teremtet állatok melyek most vannak. meg (C/B 941)

bálványozokká lettenek., az az, a teremtet állatoknak adák azt a tiszteletet (C/B 970)

Jésusnak az Attyához. és a teremtet állatokhoz valo tulajdonságinak minémüségeinek. magyarázattya (C/B 1055)

értetni, hogy a kristus. minden teremtet állatot, a maga természet szerént (C/B 1057)

illeti, irántunk, vagy a több teremtet állatok iránt (C/B 1426)

még az érzékenység nélkül valo teremtet állatokon is., az embernek vétke (C/B 1550)

keresztének ereje által. szabadulhatnak meg ateremtet állatok abbol az el nyomatásbol (C/B 1550)

embereknek, hogy ökk. Istenesen élhetnek ateremtet állatokal., a melyeken valo hatalma (C/B 1550)

az Anyaszent egy haz valamely teremtet állatot meg akar aldani exorcizallya (C/B 1550)

ugy fogy el, valamint aromlando teremtet állatok, vagy valamint az emberi (KSZ 484)

valo minden lelki, és testi teremtet állatoknál., az ollyan sidokra, és (SUT 760)

teremtett
teremtett – 131

az üldözés, se semmi némü teremtett állat el ne valaszthasson soha (É 71)

magunkhoz, a világhoz. és a teremtett állatokhoz valo szeretettöl magunkot el (É 89)

meg vagyon tiltva. mert a teremtett állat nem tehet minket boldogoká (É 89)

Isten ditséretire forditassék, mert a teremtett állattal valo élés szükség nélkül (É 90)

magunkhoz valo szeretet vagy a teremtett állatokhoz, gyükere minden gonosznak (É 152)

ha az Istent vagy a teremtett állatot szeretié, ez az üsmerettség (É 152)

áll. hogy ellene mondgyunk a teremtett állatnak. és magunknak, hogy tsak (É 267)

tsak éppen a szükségre éllyünk ateremtett állatokal, mivel tsak éppen az (É 290)

üresiteni a magunkhoz. és a teremtett állatokhoz valo szeretettöl., és a (É 321)

hogy abban részt vegyen valamely teremtett állat, az elsö jelenti még (É 362)

szeretvén, és kaptsolván magát a teremtett állatokhoz, arra is kénszeriti ezekért (É 366)

elméjit, az ö rabságában pedig, ateremtett állatokhoz valo szeretetért esnek, ez (É 367)

az az örökös nagyság. a teremtett állatinak lábaihoz alázá meg magát (É 458)

az, az ö akarattya., mivel ateremtett állatnak. engedelmeskedni, és halgatni kel (É 458)

tiszteletet adni. ennek a tsudálatos teremtett állatnak, leheté ennél hatalmasab gyámolt (É 493)

kovászbol; a midön el hagyuk ateremtett állatokot, akiket szerettük, meg zabolázuk (É 500)

az alázatoságban, szemérmeteségben. egy ügyüségben. ateremtett állatoktol valo el távozásban. egy (É 536)

néminémü kezdeti legyünk az ö teremtett állattyának, tudgyátok szerelmes atyám fiai (É 551)

világra predikállyátok az Evangyéliumot, minden teremtett állatnak, aki hiszen és meg (É 570)

mértékleteségel, és ragaszkodás nélkül éllyünk ateremtett állatokal., mert a teremtet állatokhoz (É 574)

kel kelnünk, el kel oldanunk ateremtett állathoz valo kötelet, a mely (É 597)

mondgya szent pál, hogy a teremtett állatok fohászkodnak. és mint ha (É 636)

el nem távoztathattyuk. illyen modon ateremtett állatoktol el távozhatunk. és az (É 673)

hálákot adgyunk néki, mind azokért ateremtett állatokért, a melyeket az emberek (É 773)

a jó állapotban valo létünk, ateremtett állathoz kaptsol. minket, és ateremtet (É 811)

bölcseség. az egész világon lévö teremtett állat adgyon néked ditséretet. és (KKU 388)

szüksége, és akinek semmi haszna teremtett állatiban, még is azt kivánnya (KKU 419)

boldogságokot., gyönyörüségeket. nyugodalmakot. tsak a teremtett állatban vetik, és fel nem (KG 457)

II A teremtett állatok az emberekhez valo képest (KG 457)

utnak kellene tartani, azt adgya ateremtett állatnak., a mit tsak a (KG 457)

gonoszok, halálok oráján üsmérni, a teremtett állatoknak semmi voltát. és irtoztato (KG 460)

A halál el választ bennünket ateremtett állatoktol, és az Istennel meg (KG 461)

életnek, a mi vetkes hajlandoságinknak ateremtett állatokhoz, és mi magunkhoz (KG 461)

az Istent, hogy távoztasson el ateremtett állatoktol, a kikhez a szeretet (KG 472)

a sziv meg változtassa hajlandoságit, ateremtett állatokhoz valo ragaszkodásinak ellene mondgyon (KG 487)

az 5. a fejedelmeségek, ezek ateremtett állatokhoz valo Isteni rendelésben foglalatoskodnak (KG 543)

tag., hasonlo képen amidön valamely teremtett állat. mi nékünk a vétekre (KG 549)

üsmerték, anyiban, a menyiben. a teremtett állatok meg üsmérhetik, de az (KJÉ 572)

akarta más modal meg szabaditani teremtett állattyát, ha szinte anyira szereti (KJÉ 581)

illik. avilágot szeretök., kik a teremtett állatokhoz kaptsolván magokot. az Istenröl (KJÉ 611)

joság. mivel valami jó vagyon ateremtett állatokban. a mind az Istennek (KJÉ 706)

hogy azt az idöt semmi teremtett állat nem tudhattya, hanem tsak (KJÉ 731)

tsak az Istent tekinti minden teremtett állatban. melyek szemei elött vannak (VKT 793)

nem felejt. ugy vigyáz mindenik teremtett állatra, mint ha az ö (VKT 893)

valo lételnél, egy szoval a teremtett állatot, ateremptönél. a melyben áll (VKT 909)

az Istennek példája aki engedelmeskedik teremtett állatinak. mit fogsz felelni az (IK/A 215)

se te. se az egész teremtett állatok. ha szinte azokal örökké (IK/A 251)

Isten képire teremtetett, és minden teremtett állatok felet valo vagy (IK/B 390)

valaki, hogy az égen valo teremtett állatok. ugy mint az csillagok (IK/B 391)

az mennyekben. az leg szebb teremtett állattyát nem itélvén méltonak hozád (IK/B 391)

adot néked, az maga képire teremtett lelket, és ugyan attol is (IK/B 391)

s’ nem az hogy. az teremtett állatokal meg elégedgyél. hanem hogy (IK/B 391)

alázná meg magát egy nyomorult teremtett állat, az ö teremtöje elöt (IK/B 610)

kitettzik a világnak, és minden teremtett állatoknak. szép rendel valo el (C/A 34)

vagyon. és olyan változást tsinál teremtett allati közöt, a mitsodást akar (C/A 38)

{…} olyan lelkes és értelmes teremtett állatok, akik nem azért teremtettek (C/A 47)

igen nagy igaságtalanság hogy a teremtett állatok a teremtöjöktöl kiványanak meg (C/A 49)

a kevély teremtett állatoknak, és hogy büntetésül az (C/A 50)

{…} kitsoda ö ateremtett állatokhoz képest (C/A 194)

nyilatkoztatot ki leg inkáb az teremtett állatoknak az Isten bölcsesége és (C/A 197)

mondád hogy a kristus minden teremtett állatok elött valo elsö szülöt (C/A 197)

hogy az Isten Fia. minden teremtett állatok elött volt, a mint (C/A 197)

mondod hogy az Isten minden teremtett állatot. a kristus hatalma alá (C/A 198)

ugy pedig mint Ember minden teremtett állatok felet valo. és minden (C/A 205)

az. mikor külsö képen a teremtett állatnak adgya azt az örökös (C/A 386)

valaki azt hinné hogy a teremtett állatok magoktol. természet felet valo (C/A 865)

kristus jesusnak. az attyához, és ateremtett állatokhoz valo minemüségeinek magyarázattya. 178 (C/B 931)

sok dolgokban. 2. ez a teremtett állatokban is ki tettzik (C/B 938)

gondviselése pedig különösön vigyáz mindenik teremtett állatnak állapottyára; mindent ö rendel (C/B 941)

az aszszonyt, hogy uralkodgyanak minden teremtett állatokon (C/B 947)

{…} ollyan lelkes és értelmes teremtett állatok, akik nem azért teremtettek (C/B 947)

azt. hogy az angyalok értelmes teremtett állatok (C/B 947)

mi lelkünk is. okos értelmes teremtett állat. de ugy teremtetett. hogy (C/B 948)

igen nagy ígasságtalanság. hogy a teremtett állatok. a Teremptöjöktöl kivánnyanak el (C/B 949)

és hatalmát. ezeknek a kevély teremtett állatoknak. és hogy büntetésül az (C/B 949)

Az ember. mert ö okos teremtett állat. az Isten képére. és (C/B 950)

azt hogy az ember okos teremtett állat (C/B 950)

ezek nem illetvén a több teremtett állatokot. ki veszem az angyalokat (C/B 951)

{…} miért tekélleteseb teremtett állatok az angyalok. az embernél (C/B 951)

vagy alacsont,. bizonyságot tészen ollyan teremtett állat nyomoruságának nagy voltárol, a (C/B 958)

Atya Istenhez képest, 2. kicsoda ateremtett állatokhoz közönségesen. 3. és kicsoda (C/B 1054)

{…} kicsoda ö a teremtett állatokhoz képest (C/B 1054)

{…} Ö minden teremtett állatok elött valo születetnek neveztetik (C/B 1054)

mindeneket, ö ujjitot meg minden teremtett állatokot. és az Isten, minden (C/B 1054)

állatokot. és az Isten, minden teremtett állatokot az ö hatalma alá (C/B 1054)

nyilatkoztatot ki leg inkáb a teremtett állatoknak., az. Isten bölcsesége. és (C/B 1056)

mondod hogy a kristus. minden teremtett állatok elött valo elsö szülött (C/B 1056)

hogy az Isten fia. minden teremtett állatok elött volt, a mint (C/B 1056)

fiának mindenhatosága által. tartatnak meg ateremtett állatok. mert ugyan. az ö (C/B 1056)

nincsen már most annyi hatalma ateremtett állatokon., a teremtett állatok meg (C/B 1057)

annyi hatalma ateremtett állatokon., a teremtett állatok meg ujjitása. el kezdödöt (C/B 1057)

azt. hogy az Isten minden teremtett állatot akristus hatalma alá vetett (C/B 1057)

kristus. ugy mint ember, minden teremtett állatoknak urává tétetett., hogy ö (C/B 1057)

ugy pedig mint ember. minden teremtett állatok felet valo. és minden (C/B 1062)

örökös társai, akoron. magokon., és ateremtett állatokon tellyes birodalmok lészen (C/B 1127)

leg nagyob kinnya az ollyan teremtett állatnak, a ki az Istenért (C/B 1128)

mi magunkban bizunk. vagy más teremtett állatban. példának okáért. agazdagságban, vagy (C/B 1165)

egyéb segittség romlando és tsalandó. ateremtett állat magában csak hazugság. és (C/B 1165)

az Istent meg vetvén. a teremtett állatokhoz ragaszkodunk., ugy hogy az (C/B 1169)

az emberel az Istent. a teremtett állatért (C/B 1171)

mivel a pogányok nem csak ateremtett állatokot imádák. hanem még a (C/B 1186)

{…} A teremtett állatot imádni, holot csak egyedül (C/B 1186)

esik, azaz, mikor külsö képpen ateremtett állatoknak adgya azt az örökös (C/B 1194)

Istent bizonyságul vesziké akor mikor ateremtett állatokra esküsznek (C/B 1198)

és leg tekélleteseb volt. minden teremtett állatoknál (C/B 1246)

szivünket a teremptö. és a teremtett állat közöt. {…} sokal könnyeb egyedül (C/B 1263)

magában uralkodo vétket. és a teremtett állatokhoz valo szeretetett. hogy az (C/B 1323)

a szeretett által ragaszkodik a teremtett állathoz. ez a két szó (C/B 1323)

nagyobbat nem lehet adni egy teremtett allatnak, mint mikor azt mondgyuk (C/B 1436)

az Isten bé böltötte minden teremtett állatok felet; ajándekival, kegyeségivel. és (C/B 1436)

az Isteni szolgálatra szentellyék a teremtett állatokot, és azokot azö szolgálattyára (C/B 1442)

tselekedeteket; a mellyekel az okos teremtett állat, ajánlya magát. az Istennek (C/B 1448)

mindeneknek örökös urát,. és a teremtett állatokat, mint a semmit. 2 (C/B 1451)

azzal tellyeségel tartozik minden értelmes teremtett állat (C/B 1452)

által. meg mutassák. az Istennek., ateremtett állatokon valo uralkodását, 2. azért (C/B 1457)

valamely testböl. vagy valamely más teremtett állatbol., amelyel ö viszá éll (C/B 1547)

exorcizállyák. az érzékenység nélkül valo teremtett állatokot (C/B 1547)

azt mondgya., hogy az egész teremtett állatok várják az Isten fiainak (C/B 1547)

a szoknak a., hogy minden teremtett állatok azért teremtettek. hogy az (C/B 1547)

exorcizállya az érzékenység nélkül valo teremtett állatokat, kérvén azon az Istent (C/B 1547)

{…} Mitsoda teremtett állatokat exorcizál rend szerént. az (C/B 1547)

valaki azt hinné hogy a teremtett állatok magoktol, természet felet valo (C/B 1549)

ez iránt. az Istennek minden teremtett állattya jó. és semmit meg (C/B 1549)

és az emberek viszá élnek ateremtett állatokal. de az Isten ígéje (C/B 1549)

hogy az érzékenység nélkül valo teremtett állatokra. imádságokot mondgyanak, ezeket az (C/B 1549)

által áldatnak meg az Istentöl. ateremtett állatok (C/B 1550)

öket követö emberek. viszá éltenek ateremtett állatokal. ugyan erröl is mondgya (C/B 1550)

mondgya szent pál. hogy a teremtett állatok a hejában valoság alá (C/B 1550)

szentellye. mert noha az ördögnek. ateremtett állatokon valo hatalma meg légyen (C/B 1550)

mellyekel kérjük az ö áldását. ateremtett állatokra. az ö széki eleiben (C/B 1551)

hatalma, és hogy ollyan átkozot teremtett állat, akinek nintsen szabadságában az (IJE 89)