tizen|két – 138
tizenket
tizenket – 1

tizen két familia vala, amely tizenket egy testvér atyafitol származot., szorgalmatos (ISZ 180)

tizen ket
tizen ket – 1

azokra a falakra a tizen ket Apostol nevei valának irva (C/A 886)

tizenkét
tizenkét – 19

talért, hanem ha. tiz, vagy tizenkét poltura érö portékát ólttson vettéké (TL 213)

{…} A kis Jesus tizenkét esztendös koraban miért marada a (É 101)

két széken ültök, itélvén Izraelnek tizenkét nemzettségét. és minden aki el (É 256)

oda mégyé, felelé Jésus, nem tizenkét orája vagyoné a napnak. ha (É 389)

akristusban; és azö Évangyéliumában hittenek, tizenkét saeculumoktol fogvást, de ha nagy (É 737)

alkalmatoságal., egy beteges aszony. aki tizenkét esztendeig valo vér folyást szenvedet (KJÉ 637)

{…} Tizenkét fiai és egy leánya. ezek (C/A 83)

nevezik rend szerént ezt a tizenkét familiát (C/A 83)

{…} E szerént nevezék a tizenkét kenyeret, a melyeket az (C/A 102)

{…} Mit jelentének a tizenkét számu kenyerek (C/A 103)

Danielnek, Baruk is ezekhez számláltatik. atizenkét kis proféták ezek, osiás, Joel (C/A 331)

{…} Miért gyujttyák meg a tizenkét gyertyákot minek elötte a Ceremoniákot (C/A 886)

{…} eszerént nevezék a tizenkét kenyeret, a melyeket az asztalra (C/B 991)

a mint meg lehet látni. tizenkét részböl áll (C/B 1130)

Baruch is ezekhez számláltatik. a tizenkét kis proféták ezek. Osiás, joel (C/B 1152)

valának, hogy inkáb jelenthessék., a tizenkét apostolnak számát, a kiknek osztogatá (C/B 1554)

{…} Miért gyujttyák meg atizenkét gyerttyákot, minek elötte a Cérémoniákot (C/B 1564)

álló hada vala. dávidnak ahada, tizenkét seregre vala osztva, mindenik sereg (ISZ 259)

anapok. {…} IV. {…} az éttzakák is, tizenkét orára valának osztva, vagy négy (KSZ 318)

tizen két
tizen két – 103

alatt mene el vagy tizen két kisérövel, avalo hogy meg nem (TL 22)

adot több áldást. a tizen két fiára, mint mostanában szoktak adni (TL 34)

ütik adobot ebedre. és tizen két orakor asztalhoz ülünk. és törvényt (TL 57)

meg ivut harmad napig tizen két ejtelnit belölle. némellyik többet. mert (TL 60)

aholdban vagyon fogyatkozás. akor tizen két napig különösön. ihon édes néném (TL 81)

kis uroknak nem neveznék. tizen két vagy tizen három esztendös korában (TL 107)

volt már meg érteni. tizen két ora felé éttzaka, mindnyájan mellette (TL 203)

pedig az ut mellet. tizen két paripa volt sorjában, mindenikét két (TL 220)

szóvárol üsmert meg mást., tizen két orakor délben a szova el (TL 234)

innep napján, és mikor tizen két esztendös lett volna, fel menvén (É 101)

fölségének székiben ül, tiis tizen két széken ültök, itélvén Izraelnek tizenkét (É 256)

álitatásakor., a melyre ollyan tizen két személyt választa, akik alatson rendüek (É 350)

fel szedék azért. és tizen két kosárt tölténekmeg az öt arpa (É 357)

le telepedett vala a tizen két tanitványival és midön ök ennének (É 463)

ad énnekem most többet tizen két légyio angyalnál, mi képen tellyesednek (É 466)

mivel hogy lehetet volna tizen két szegény embernek, tudomány. böltseség és (É 530)

álitatott, és fent áll. tizen két saeculumoktol fogvást, ez ollyan bizonyság (É 572)

tételnél nagyob volna, hogy tizen két tudatlan halász, ugy el meg (É 572)

igyekezetek. mert ugyan is tizen két szegény ember; a kiknek se (É 607)

{…} A kristus, a tizen két Apostolin kivül miért választa még (É 652)

János látása szerént, a tizen két Apostolok, {…} azok részesülnek az ö (É 680)

Isteni vallásunknak a, hogy tizen két ollyan ember, aki mind leg (É 734)

vér folyást szenved vala, tizen két esztendeig, hátul járula. és illeté (É 826)

ki vér folyást szenvede tizen két esztendeig (É 826)

valának., és bé mene tizen két némával. és más több hohérokal (MN 56)

bé keritve, és annak tizen két kapuja vagyon., akeritésnek pedig rakása (KKU 445)

tizen két kapu pedig, tizen két drága (KKU 445)

tizen két kapu pedig, tizen két drága gyöngyök. és mindenik kapu (KKU 446)

meg magyarázá. a jákob. tizen két fiátol származot sidoknak., hogy miben (KJÉ 602)

és kegyelemel. a midön tizen két esztendös volna, jérusálemben mene a (KJÉ 616)

tenné kezét az ö tizen két esztendös leányára. a ki is (KJÉ 637)

@: XV A kristus tizen két apostolt választ (KJÉ 642)

betegeket meg gyogyittá, a tizen két apostolok véle valának, és egy (KJÉ 660)

küldene ha kérném többet tizen két légio angyalnál segittségemre, de hogy (KJÉ 749)

58 XV. Tizen két Apostolt választ 59 XVI. Hogy (KJÉ 778)

nem vala igen idös, atizen két apostol közöt, szent jánost leg (IK/A 35)

Ez a fejdelem tizen két esztendös korában el vesztvén az (IK/A 66)

nem koros vólt, az tizen két Apostol közőtt Jánost, az ki (IK/B 403)

Manasses király. tizen két esztendös vala az apja ézékias (IK/B 427)

aszonytol lettenek. ezeket nevezik tizen két Pátriárkáknak, és ezektöl szarmazek az (C/A 83)

{…} Mert ezek fejei atizen két sidó nemzettségnek a kiktöl szarmazot (C/A 83)

{…} Tizen két sidó nemzettségnek., de arra kel (C/A 83)

Melyik leg nevezeteseb a tizen két nemzettség közöt (C/A 84)

{…} Mit jelentének a tizen két patriarkák. a kiktöl eredének mindnyájan (C/A 85)

{…} A tizen két Apostolokot, a kik lelki Attyai (C/A 85)

azért tettek, mert Izraelnek tizen két nemzettségit jelentették. a tizen két (C/A 103)

két nemzettségit jelentették. a tizen két nemzettség jelenté az egész keresztyénséget (C/A 103)

azután Mojsesnek, hogy tenne tizen két veszöt a hajlékban, a melyeken (C/A 106)

a melyeken légyen a tizen két nemzettségnek nevek, különösön tett pedig (C/A 106)

{…} Tizen két kémet külde a kanaán földére (C/A 107)

{…} Mit jelentének a tizen két kémek (C/A 108)

nem tudunk. hanem hogy tizen két esztendös korában Mária és Josef (C/A 161)

az idöben választá a tizen két tanitványokot, akiket Apostoloknak nevezé., az (C/A 166)

mint meg lehet látni tizen két részböl áll (C/A 305)

hogy papot meg ölt. tizen két esztendeig valo penitentziára (C/A 581)

apüspök az olajakot szenteli tizen két pap legyen mellette oltári öltözetekben (C/A 871)

hogy inkáb jelenthessék a tizen két Apostolok számát, a kiknek osztogatá (C/A 872)

oltártol fogvást a kapuig, tizen két keresztet irnak, mindenik felöl hatot (C/A 877)

{…} Mit teszen atizen két kereszt a melyeket a falokra (C/A 885)

a menyei Jerusálem falainak tizen két fundamentuma vagyon., és hogy azokra (C/A 886)

{…} tizen két fiai, és egy leánya, ezek (C/B 975)

aszszonytol lettenek., ezeket nevezik tizen két pátriárkáknak., és ezektöl szarmazék. az (C/B 975)

mert ezek. fejei a tizen. két sido nemzettségnek, a kiktöl származot (C/B 976)

nevezik rend szerént ezt atizen két familiát (C/B 976)

{…} tizen két sido nemzettségnek, de arra kel (C/B 976)

mellyik leg nevezeteseb. a tizen két nemzettség közöt (C/B 976)

{…} mit jelentének a tizen két patriárkák, akiktöl eredének mindnyájan a (C/B 977)

{…} a tizen két apostolokot; akik lelki attyai a (C/B 977)

{…} mit jelentének. a tizen két számu kenyerek. melyek az asztalon (C/B 991)

tettek tizenkettöt., mert izraelnek tizen két nemzettségit jelentették, a tizen két (C/B 991)

két nemzettségit jelentették, a tizen két nemzettség, jelenté az egész kereszténységet (C/B 991)

azután mojsesnek. hogy tenne tizen két veszöt a hajlékban. a melyeken (C/B 994)

hajlékban. a melyeken legyen atizen két nemzettségnek nevek., különösön tett pedig (C/B 994)

{…} tizen két kémet külde a kanaán földére (C/B 995)

{…} mit jelentének a tizen két kémek (C/B 996)

nem tudhatunk. hanem hogy tizen két esztendös korában. Mária. és josef (C/B 1037)

az idöben választá. a tizen két tanitványokot. a kiket apostoloknak nevezé (C/B 1041)

püspök az olajakot szenteli. tizen két pap legyen mellette oltári öltözetekben (C/B 1553)

oltartol fogvást. a kapuig tizen két keresztet irnak, mindenik felöl hatot (C/B 1558)

{…} Mit tészen atizen két kereszt, a melyeket afalokra irtanak (C/B 1564)

tudgya, hogy Cyrus már tizen két esztendös korában a több tanulo (IJE 97)

nyugotig tartot. el osztván tizen két. orára, ugy hogy az elsö (IJE 157)

Az Izraéliták. tizen két nemzettségre valának osztva, az izmaéliták (ISZ 180)

a persák hasonlo képpen. tizen két nemzettségre osztattak, aromai nép eleinte (ISZ 180)

külömbség volt közöttök, és tizen két familia vala, amely tizenket egy (ISZ 180)

embere vala, Dávidnak, mindenkor tizen két tábora vala. mindenik tábor huszon (ISZ 190)

unokája, Dávid felöl, hogy tizen két fia vala. roboam (ISZ 212)

Az ö esztendöjök tizen két holnapbol állot, aholnap harmintz napbol (ISZ 234)

szabadságot adván nékik, a tizen két táblára irot törvény, amelyet görög (ISZ 248)

tartották. tselédgyeket, salamon idejiben., tizen két fö tisztartok valának, el osztva (ISZ 260)

szolgálattyára, ugy mint a tizen két apostolokot, és hetven tanitványokot, akiket (KSZ 298)

jötitöl fogvást, le mentiig, tizen két orára osztották, a melyben külömbözes (KSZ 317)

tartották, egy más után tizen két saeculumokig,? nem tsudálom ha a (KSZ 416)

száz husz fontot nyomot, atizen két apostol képe, mindenik kép ött (KSZ 429)

a szent földön, Constancinápolyban atizen két apostolok templomát, hát menyi ajándékokot (KSZ 430)

osztogatásában, erre valo nézve. atizen két Apostolok, esze gyüjtvén a hiveket (SUT 508)

azt mondgya, hogy a tizen két Apostolnak, tizen két Sententiáját foglallya (SUT 530)

a tizen két Apostolnak, tizen két Sententiáját foglallya magában., Mint hogy (SUT 530)

menni. a mely város tizen két. vagy tizen öt mély földnire (SUT 701)

tudhatod., hogy nintsen több tizen két napjánál hogy Jérusálembe érkeztem. azért (SUT 711)

irot levelében. szent linus tizen két esztendeig és egy nehány holnapokig (SUT 764)

egyéb munkák el készülének tizen két nap alat. a lövö szerszámokot (SUT 858)

is öket, hanem tsak tizen két vitéz ajánlá magát hogy ostromnak (SUT 872)

tizen kett
tizen kett – 1

fogvást a Néro uralkodásának tizen kett esztendejéig. a melyben kezdödék a (SUT 715)

tizen kétt
tizen kétt – 2

meg maradot darabokot., és tizen kétt kosárt töltének meg azokal (KJÉ 664)

mint atöbbi, de atöbb. tizen kétt nemzettségek., minden féle földi gyümölcsökböl (ISZ 233)

tizen kéttzer – 1

kel tartani. esztendöben tizen kéttzer ha meg ujittyuk egymás közöt (TL 35)

12
12 – 10

el lenni, nehéz minden esztendöben 12 holnapal a vállamot terhelni, és (TL 23)

hatalmokra valo nézve. kivált ez 12 esztendeig birá azt a nagy (TL 166)

esztendejek 354 napbol áll, azt 12 holdra oszttyák, az ö holnapjok (TL 282)

12 rész hogy akereszten, valamint alajtorján (KKU 352)

alat apüspök, atemplom falaira irot 12 keresztet meg keni a Chrysmával (C/A 883)

apüspök. a templom falaira irot 12 keresztet meg keni a szent (C/B 1562)

a nap le ment, akor 12 orát olvastak (IJE 157)

a sido kalendáriumon kezdem el, 12 orát, azután, az evésre, ivásra (IJE 158)

ivásra, és a mulattságra. mas 12 orát., e mind öszve, jól (IJE 158)

medentze, amellyek közül az egyikét, 12 réz ökör tartotta, és eztet (ISZ 229)