ugyan|is – 106
ugyan is
ugyan is – 106

valaki magához hijjon. mert ugyan is miért, ótt ád egy pipa (TL 12)

meg vagyon tiltva másoknak., ugyan is édes néném ne kiméllyük egymást (TL 13)

hellyesen tudnák adni. mert ugyan is. hellyes ajándéké egy vezértöl, egy (TL 15)

el jö kéd látogatásunkra; ugyan is micsoda gyönyörüség egy aszszonynak egy (TL 30)

volté job birójok annál? ugyan is, ha az aszszonyok az itélö (TL 36)

mind nagy figyelmetességel halgatom, ugyan is. ha én régi dolgokal akarom (TL 59)

és csak idétlenül nevetünk, ugyan is ocsmány nyavalya ez (TL 73)

titkos királynénkal történt. mert ugyan is ki ne gondolta volna hogy (TL 91)

auctorok közi számláltassam. mert ugyan is, ha az aranyrol. ezüströl. és (TL 92)

unadalmas kezd lenni, mert ugyan is mi haszna itt arrol gondolkodni (TL 98)

a szerént neveli. mert ugyan is nézzük (TL 106)

meg mocskolta mahumet. mert ugyan is, egy ollyan ártatlan személyt. akit (TL 112)

nem jut eszemben. mert ugyan is hogy jutot kédnek esziben hogy (TL 125)

mulattság elöttünk fut. de ugyan is miért keresné amulattság abujdosokot. mivel (TL 142)

kevés károk vannak. mert ugyan is ki gondolhatná. hogy ollyankor nagy (TL 167)

égettettem volna öket, mert ugyan is. mit keresnek közöttünk, egy állapotban (TL 175)

meg fogjuk látni. mert ugyan is. hát ha abékeséget oly hamar (TL 199)

is szándékja vagyon, mert ugyan is győnyőrűségel lehet a gazétakban olyan (ML 318)

tartástol. se a sanyargatástol, ugyan is kitsoda az, aki ne rettegjen (É 139)

örökké valo halálra itéltettek . : ugyan is mi lehet nagyob jele annak (É 418)

mondani a mostani gazdagoknak, ugyan is, nem égre kiálto veteké a (É 454)

üdvezitö meg mutatá magát, ugyan is, anyi sok nép elött valo (É 529)

volna minden igyekezetek. mert ugyan is tizen két szegény ember; a (É 607)

a király parancsolattyábol. mert ugyan is. azt láttam hogy az a (MN 180)

aki szerencséseb nálamnál. mert ugyan is minek tulajdonittsam másnak idegenségedet (MN 189)

sokat is mondottam, de ugyan is már régtöl fogva titkolom azt (MN 193)

Mert ugyan is azt tud meg. hogy timant (MN 220)

azt el kell felejtenünk. ugyan is mit (KKU 262)

hogy a szenvedés, nyomoruság. ugyan is kedves storophilám. az egész keresztek (KKU 264)

némelykor igen sulyos, rajtunk, ugyan is példának okáért, ki szenvedhetné el (KKU 276)

az angyalok elött kedveség, {…} ugyan is a mi tselekedetink nem tettzeneké (KKU 292)

Isten országában bé menni. {…} ugyan is azok a törödések. és nyughatatlanságok (KKU 300)

kivántam ö érettek szenvedni, ugyan is leheté nagyob vigasztalások azoknak kik (KKU 328)

kel ez életet betsülni, ugyan is nagyob vigasztalásunk vagyon nékünk abban (KKU 336)

tiszteletet vegyen. magának, mert ugyan is ha te magad nem vagy (KKU 354)

hátad megé meg tsufol, ugyan is mit tselekesznek egyebet az emberek (KKU 355)

annak a midön tisztelik. ugyan is uram ollyanokot választottál magadnak., akik (KKU 365)

nyomoruságodban., valamint jó állapotodban. ugyan is nagy dologé az Istent ditsérni (KKU 373)

mártyr. és jakab apostol, ugyan is hová lehet nagyob. hálá adás (KKU 380)

és én érettem, mert ugyan is mi igasságosab mint a hogy (KKU 384)

is. mint evilágon élök. {…} ugyan is miért arttya magát az olyan (KKU 393)

szegek, és a kereszt, ugyan is, az olyan aki akeresztre vagyon (KKU 395)

életem. ahalál nékem nyereség. {…} ugyan is meg halván, meg nem halok (KKU 397)

azon az ellenségid, mert ugyan is mi tartoztata meg tégedet. hanem (KKU 401)

foghatatlanok az ö utai. {…} ugyan is ki ne gondolhatná azt. hogy (KKU 407)

nem óknélkül vezettelek erre, ugyan is, semmi nem egyezik ugy meg (KKU 409)

kel szüntelen tusakodni, mert ugyan is, melyik tengeren vagyon több szélvész (KKU 413)

ezt az igazságot, mert ugyan is hogy lehet akereszt vas matskája (KKU 414)

a melyre rendelt. tégedet, ugyan is mitsoda nagy dolog az Isten (KKU 421)

noha rejtekben tarttya magát, ugyan is tsak magán a nyomoruságon könyü (KKU 430)

az én terhem könyü, ugyan is hogy lehetne ez a terh (KKU 438)

az Isten széke eleiben, ugyan is ki foghatná azt meg, mivel (KKU 449)

a kevés idövel, mert ugyan is mi volna egy nehány ezer (KKU 450)

leg nagyob kinyok, mert ugyan is, mitsoda nyomoruság hogy a mi (KG 467)

az embernek meg gyogyulásához. Ugyan is, kitsoda nyitotta volna fel az (KJÉ 577)

ki öket elsöben szerette. ugyan is, mitsoda nagyob fényeségel valo jelit (KJÉ 579)

meg tarthattyuk ellenségunk lelkét, ugyan is mit tudunk mi abban. hogy (VKT 918)

szerentséröl. a melyre születet, ugyan is siralomra méltó dolog. hogy az (IK/A 21)

kel egész életében. mert ugyan is. hogy lehet köny hullatás. és (IK/A 70)

tridentinumi Concilium mondgya, mert ugyan is nem igaságtalan dologé egy házi (IK/A 211)

elött magokot meg alázák, ugyan is egy féregni teremtet állat, hogy (IK/A 276)

ha tégedet oktatna, mert ugyan is, ha egy ifiu szerzetes, a (IK/A 313)

valamint a vendégek. mert ugyan is, hogy lehesen a. hogy az (IK/A 343)

teremtette., azkitöl mindenek erednek. ugyan is ö formálta testedet az anyád (IK/B 390)

erre vigyáz fiam. mert ugyan is miért és mi végre gondolod (IK/B 390)

ki nem nyilatkoztatta, mert ugyan is ezen anyaszent egyház oszlopa, és (IK/B 394)

az egész világal. * és ugyan is miért cselekedte ezt inkáb velünk (IK/B 395)

bünös életeddel meg mocskolod. ugyan is azon fejér ruha lészen itélöd (IK/B 397)

tettzik jó erkölcsöd. és ugyan is valoságos jele hogy az Istent (IK/B 399)

mit naponként tapasztalúnk. mert ugyan is szerelmes fiam menyén vannak, akik (IK/B 401)

é sem elég, mert ugyan is (IK/B 405)

ily méltatlan dolgot kővetned ? Ugyan is mit mondanál oly ember felől (IK/B 406)

hogy ugy tetczik. mert ugyan is csak tetczik hogy szeretik, de (IK/B 444)

ördög az lelkeket, mert ugyan is micsoda bolondság. csak akkor gondolkodni (IK/B 457)

az oktalan állatokhoz. mert ugyan is micsoda hasonlob az oktalan állathoz (IK/B 582)

lenni azért az itéletkor, ugyan is fiam hogy ne volna vétkes (IK/B 595)

az Isten elöt. mert ugyan is hogy ne alázná meg magát (IK/B 610)

vétek az iffiaknál, mert ugyan is, ha okos embertöl tanácsot nem (IK/B 617)

valo rosz életekért. mert ugyan is minek lehesen másnak tulajdonittani, midön (IK/B 620)

mind az hivatalosoktol. mert ugyan is hogy adná az Isten áldását (IK/B 670)

áldozatnak tartotta ezen áldozatot, ugyan is mi lehet a mi meg (C/A 761)

visgállya meg magát., mert ugyan is. az együgyüek, és atudatlanok, mi (C/B 1080)

áldozatnak tartotta. ezen áldozatot, ugyan is mi lehet a mi meg (C/B 1468)

felelé a páter. mert ugyan is mitsoda életet élnek, ámbár ártatlan (IJE 51)

azért az Isten. mert ugyan is hogy lehet ollyan roszul (IJE 78)

Hát ugyan is felelé apáter. mi szükséges rendet (IJE 128)

el az idöt, mert ugyan is, mint hogy az idönek kel (IJE 158)

király amaga tseléde közöt, ugyan is mi héjával volt ábrahám, ami (ISZ 174)

magokat meg menttsék amunkátol, ugyan is mi kénszeritté jákóbót hogy gyalog (ISZ 177)

változás nintsen aköntösben. de ugyan is, mint hogy aköntös atest el (ISZ 200)

atéj, és améz volt, ugyan is. a még indiábol nem kezdének (ISZ 204)

még gyermek korokban szokának. ugyan is a görög nyelven az iskola (ISZ 219)

vihetik leg jobban végben., ugyan is egy meg keseredet személynek, nem (ISZ 225)

emelheték öket, aláthato dolgoknál ugyan is mi azt láttyuk. hogy más (ISZ 246)

szokást alacedemoniaiktol vették vala, ugyan is mi egyezik meg jobban atermészettel (ISZ 250)

jokra emellyék reménségeket, mert ugyan is kitsoda az? aki ezéltben aboldogságot (ISZ 262)

együgyü szivel ment végben, ugyan is, mind gyermekek valának azok ahivek (KSZ 306)

kárt tehettek agyengékben, mert ugyan is mi héjával vagy, mondá egy (KSZ 322)

nevezik, az az trágárságnak, ugyan is akeresztény élet abban áll, hogy (KSZ 331)

fel ezekre arendekre. de ugyan is hogy találhattak volna. a sidok (KSZ 382)

mindenüt Istentelen beszédeket hallani, ugyan is. erös szivüeknek kelleték nékik lenni (KSZ 388)

hogy alyturgia sokáig tartot. ugyan is nem foglalatoskodtak másban ahivek vasárnapokon (KSZ 414)

valamely különös élettel, mert ugyan is miért tettzenek abarátok oly tsudálatosoknak (KSZ 445)

régi szokásokot el vesztettek, ugyan is azt láttyuk, hogy azon idöktöl (KSZ 473)

a pogányok. valamint akeresztyéneket., ugyan is szent pál a hamis Doktorok (SUT 771)

a Cestiuson tett gyalázatért. ugyan is sokan avárosnak elei közül, el (SUT 796)