Ábrahám – 255
Abraham
Abrahamal – 1

jele volt hogy részesülnek az Abrahamal tett szövettségben (C/A 79)

Abrahamot – 1

még az Isten ki hivá Abrahamot hazájábol. 57 (C/A 12)

Abrahám
Abrahám – 19

akará tehát mutatni, hogy az Abrahám nemzettségiböl valo volna., akinek akörnyül (É 88)

kivül, és most uram királyom. Abrahám Istene. könyörüly ate népeden. mert (É 280)

és vittettetnék az Angyaloktol. az Abrahám kebelében, meg hala pedig a (É 288)

{…} Miért mondgya azt Abrahám hogy ha az irásoknak nem (É 292)

után. de Isten lévén, még Abrahám elöt volt, a mint maga (É 717)

maga Fiának a kristusnak. az Abrahám személyében, és azt ollyan formában (É 742)

Ábrahám Fiának fia. nemzettségének könyve, Abrahám nemzé Isaákot, Isaák pedig nemzé (É 869)

{…} Mit tselekedék Abrahám (C/A 77)

{…} Kik valának az Abrahám fiai (C/A 78)

mert egyedül Isák volt az Abrahám örököse, a kiis ajándékokot ada (C/A 79)

{…} Abrahám. és Isák, és jákob. ót (C/A 85)

és az Abrahám hazájábol valo ki menetele után (C/A 86)

Hogy mitsoda állapotban valának apogányok Abrahám hivatásátol fogvást a Messiás el (C/A 140)

a mondás meg egyezik az Abrahám. rosz gazdagnak valo mondásával (C/A 286)

szolgádnak Abelnek, ajándékát, és az Abrahám áldozattyát, és ate fö papodnak (C/A 833)

miért tészen emlékezetet az Ábel. Abrahám, és a Melkisedek Áldozatyokrol. és (C/A 834)

Abrahám pedig hitt az Isten szavának (C/B 972)

{…} Abrahám, Isák. és jákob. ót ugy (C/B 977)

azok ateremtöhöz tartoznak ugy mint Abrahám, Isák, jákob, Josef., Hogy a (SUT 773)

Abrahámal – 3

és nap nyugotrol, és letelepednek Abrahámal. és Isakal. és jákobbal, menyeknek (É 113)

Hogy mitsoda szövettséget tet Isten Abrahámal és ennek a szent embernek (C/A 12)

Hogy mitsoda szövettséget tett Isten Abrahámal. és ennek a szent embernek (C/A 77)

Abrahámnak – 4

hivá. és akik az által Abrahámnak fiaivá lettenek, az országnak pedig (É 116)

a kik is fiai lévén Abrahámnak, meny országnak örökösi valának., de (É 116)

hogy a kristus Dávidnak, és Abrahámnak Fia, mint ha nem lett (É 233)

Abrahámnak. Istene. Isáknak Istene, és Jákobnak (É 516)

Abrahámot – 4

Az Isten miért választá inkább Abrahámot mint sem mást valakit (C/A 77)

{…} Miért nevezi az irás Abrahámot a hivök Attyának (C/A 81)

és ezen utolso magyarázat szerént, Abrahámot Ebreusnak nevezték a kanaán földin (C/A 84)

mondgya, hogy Melkisedek meg áldotta Abrahámot, Isák, jácobot, jacób az ö (C/B 1548)

abrahám
abrahám – 1

{…} Sára meg halván, abrahám el vévé cethurát. akitöl. hat (C/B 972)

Ábraham
Ábraham – 2

kinok helyére. és mondá néki Ábraham. vagyon Mojsesek és profétájok. halgassák (É 288)

Isten meg akarván probálni az Ábraham hitét, parantsolá hogy néki fel (C/A 81)

Ábrahamért – 1

el ne vegyed irgalmaságodot tölünk, Ábrahamért a te szerelmesedért, és Isákért (É 420)

Ábrahamot – 1

maga meg romlottságára és választá. Ábrahamot, és az ö maradékit, hogy (C/A 26)

Ábrahamra – 1

értetodnek, fö képen Enokra, Noéra, Ábrahamra, Mojsesre. és Aaronra, de az (É 899)

Ábrahamrol – 1

kegyelmes anéped gonoszságának, emlékezél meg Ábrahamrol, Isáakrol. és Izraelröl. ate szolgaidrol (É 366)

ábraham
ábraham – 1

igértetet minden keresztényeknek, a kiknek ábraham a lelki attyok (C/A 80)

ábrahamal – 1

nyugotrol., kik ö helyekben lésznek. ábrahamal. isákal, és jákobal. az Isten (KJÉ 648)

ábrahamnak – 7

Én vagyok mondá az Isten ábrahamnak, ate igen nagy (KG 472)

Leg elöbször ábrahamnak igére meg az Isten. hogy (KJÉ 602)

tellyesittse igéretit. mellyeket tett volt ábrahamnak. és a melyeket gyakorta ki (KJÉ 607)

erös igéretekben. melyeket tett Isten ábrahamnak, a mely igéretek. az Isten (C/B 971)

Isten igéreti. melyeket tet volt ábrahamnak (C/B 971)

aki is meg igérte vala ábrahamnak., az ö maradékinak, oly rend (C/B 982)

el is lehet hinni. hogy ábrahamnak sok vala. mivel tsak amaga (ISZ 175)

ábrahamot – 1

a világot helyre hozta, hogy ábrahamot hitta, az Izrael népéhez valo (KSZ 414)

Ábrahám
Ábrahám – 48

is Izraéliták ök, én is, Ábrahám magva ök, én is, akristus (É 144)

igérte volt. hogy különösön az Ábrahám. és a Dávid maradékátol fog (É 233)

és ö kiáltván mondá. Atyám Ábrahám könyörüly rajtam, és küld el (É 288)

gyöttrettetem, elángban. és mondá néki Ábrahám, Fiam jusson eszedben hogy el (É 288)

ama pedig mondá, nem Atyám. Ábrahám. de havalaki aholtak közül hozzájok (É 288)

hala. és az Angyalok. az Ábrahám kebeliben vivék. tudni illik abban (É 291)

örökség. meg vala igérve az Ábrahám személyében (É 302)

most üsmérjük hogy ördögod vagyon Ábrahám meg holt, és a proféták (É 401)

bizony mondom néktek. minek elötte Ábrahám lenne én vagyok. köveket kapának (É 401)

hogy ti Istenetek, minek elötte Ábrahám lenne, én voltam a sidok (É 403)

Atyám fiai férfiak, Ábrahám nemzetének fiai, és a kik (É 508)

fiaivá, mert nem minnyájan, akik Ábrahám magva, minnyájan fiak, mondgya szent (É 509)

kisértették mint Istent, a kik Ábrahám maradéki valának (É 717)

hinté mind azokra, kik az Ábrahám hitet követvén hinnének a kristusban (É 742)

követvén hinnének a kristusban, az Ábrahám magvában, test szerént, és akik (É 742)

minden nemzeteket abban, aki az Ábrahám maradékábol születik. minden féle modot (É 742)

mondgya másut az Apostol. hogy Ábrahám az Isten igéretiben nem kételkedet (É 742)

kötést tett amaga Fiával. az Ábrahám személyében. ót közben járo nem (É 743)

viszié itatni, ezt pedig az Ábrahám leányát. kit meg kötözöt asátán (É 765)

Jesus kristus. ki Dávidnak, az Ábrahám Fiának fia. nemzettségének könyve, Abrahám (É 869)

igérte vala. hogy különösön az Ábrahám, és a Dávid maradékábol fog (É 870)

{…} Mit mond az Ábrahám felöl (É 900)

akristus által, akit az irás, Ábrahám fiának nevezi. a ki is (É 900)

tölttsük egész életünket, kövesük az Ábrahám engedelmeségit, követvén mind azt, valamit (É 901)

A kristus. Ábrahám nem tagadáé meg magát. amidön (KKU 312)

Ábrahám egyebet nem monda adus gazdagnak (VKT 838)

Ábrahám, ugyan azon hüségel vevé a (VKT 879)

Hogy mitsoda állapotban valának apoganyok Ábrahám hivatásátol fogvást a Messias el (C/A 13)

{…} Az Ábrahám volt, a Tháré fia. a (C/A 77)

Miért kiváná az Isten hogy Ábrahám el hagyná hazáját (C/A 77)

Miképen jutalmaztatá meg Isten az Ábrahám hitét, el hagyván hazáját hozája (C/A 77)

{…} Ábrahám illyen gondolatban vala. mivel látá (C/A 78)

Ábrahám pedig hit az Istenben ha (C/A 78)

hat gyermekek osztozánaké Isákal az Ábrahám joszágában (C/A 79)

Ábrahám ezen meg nem ütközék noha (C/A 81)

adá hogy abban az orában Ábrahám hátra tekintvén hogy egy kos (C/A 82)

azt teszi tul valo., mert Ábrahám az Euphratesen tul valo volt (C/A 84)

és ót el temeté, az Ábrahám, és Isák temetö helyében (C/A 87)

Ábrahám hivatásátol fogvást, hogy ne lett (C/A 141)

sálemi király volt. hogy ez Ábrahám eleiben mene, a midön amaz (C/A 142)

hogy Ábrahámot meg áldá, és Ábrahám a nyereségböl néki meg adá (C/A 142)

De Ábrahám hivatásátol fogvást, ennek a pátriárkának (C/A 228)

A bizonyos hogy az Abel. Ábrahám, és a Melkisedek Aldozattyok. azért (C/A 833)

az Abel Melkisedek. és az Ábrahám. áldozattyokot, mert azok arégi áldozatok (C/A 834)

Ábrahám. a minden hivök Attya, az (C/A 834)

Ábrahám ezen meg nem ütközék, noha (C/B 974)

Ábrahám, a minden hivök attya, az (C/B 1525)

pogányok a kik követöi az Ábrahám. hitének. és engedelmeségének. azok az (SUT 698)

Ábrahámal – 5

a szövettség melyet tett Isten Ábrahámal (C/A 79)

különösön valo maga népit, az Ábrahámal. és Mojsesel tett szövettségért (C/A 117)

Mikor az Isten szövettséget tett Ábrahámal. a környülmetelkedés jelül lett ennek (C/A 431)

és ki nyilatkoztassa, valamint tselekedék Ábrahámal., mikor parantsolá néki fel áldozni (C/A 710)

jutalmaztassa, ki nyilatkoztassa., valamint tselekedék Ábrahámal, mikor parancsolá néki fel áldozni (C/B 1431)

Ábrahámban – 1

meg áldotta Ábrahámot. és Aaront Ábrahámban, tehát ö felyeb valo volt (C/A 743)

Ábrahámnak – 26

Dávid maradékátol fog származni, mondván Ábrahámnak. Minden nemzettségek meg áldatnak. ate (É 233)

Mit tésznek ezek a szavai Ábrahámnak, agazdaghoz, fiam, jusson eszedben. hogy (É 291)

Mert irva vagyon. hogy Ábrahámnak két fia volt, egyik aszolgálotol (É 354)

{…} Azok, az Ábrahámnak fiai, és azok, akik az (É 509)

és a kik nem tsak Ábrahámnak lettek fiaivá, követvén ötet hitében (É 509)

Ábrahámnak mondattak az igéretek, és azö (É 741)

már nem az igéret által, Ábrahámnak pedig igéret által ajándekozta az (É 741)

{…} Melyek az Ábrahámnak, és az ö maradékinak tett (É 742)

már nem az igéret által, Ábrahámnak pedig igéret által ajándékozta az (É 742)

irgalmaságnak, a melyet meg igérték Ábrahámnak, és mind azoknak kik ötet (É 743)

és tsak addig a még Ábrahámnak az a Fia el (É 743)

hogy a kristus Davidnak, és Ábrahámnak fia, mint ha nem lett (É 870)

Dávid maradékábol fog származni, mondván Ábrahámnak, minden nemzettségek meg áldatnak (É 870)

valoságos Izraéliták, és valoságos fiai Ábrahámnak, nem atesti környül metélkedésnek jegye (É 889)

a mi illetlen let volna Ábrahámnak egy valoságos fiához És a (IK/A 54)

{…} Mit igér Isten Ábrahámnak (C/A 78)

Isten igéreti melyeket tet volt Ábrahámnak (C/A 78)

{…} Ábrahámnak valánaké meg más fiai Ismaelen (C/A 79)

{…} Mit jelente az Ábrahámnak, és az ö maradékinak meg (C/A 80)

{…} A Cethurátol valo fiai Ábrahámnak mit jelentenek (C/A 80)

népének. hogy ö birná az Ábrahámnak igért földet. és hogy az (C/A 83)

Az Izraeliták biraké mindenkor az Ábrahámnak igért földet (C/A 85)

aki is meg igérte volt Ábrahámnak, oly rend kivül valo szaporodását (C/A 91)

sidoság az Isten népe vala., Ábrahámnak maradékja, akivel szövettséget tet volt (C/A 212)

engedelmeségének. azok az igaz fiai Ábrahámnak. és valoságos örökösi. a pátriárkáknak (SUT 698)

nem lélek szerént valo fiai Ábrahámnak, nintsen apogányoknál több érdemek, Ámbár (SUT 698)

Ábrahámnál – 2

nagyob vagyé, a mi Atyánknál Ábrahámnál, aki meg holt, a proféták (É 401)

tehát ö felyeb valo volt Ábrahámnál, és Áaronál (C/A 743)

Ábrahámot – 10

szemeit midön akinokban volna. látá Ábrahámot távul, és lázárt az ö (É 288)

még nints ötven esztendöd. és Ábrahámot láttad. mondá nékik Jesus. bizony (É 401)

még az Isten ki hivá Ábrahámot hazájábol (C/A 75)

olyan jelt, mely meg külömböztetné Ábrahámot és az ö maradékit a (C/A 78)

tarttyák hogy Jákob nagy attyát Ábrahámot, hebreusnak nevezték heberöl. a pháleg (C/A 84)

vala öket vétkekben, a midön Ábrahámot választá, hogy Attya lenne a (C/A 140)

a gyözedelemért valo háláadásul., hogy Ábrahámot meg áldá, és Ábrahám a (C/A 142)

2. Melkisedek meg áldotta Ábrahámot. és Aaront Ábrahámban, tehát ö (C/A 743)

mondgya, hogy Melkisedek meg áldotta Ábrahámot, Isak, jakobot, jákob azö Fiait (C/A 865)

azt, ha azirás nem nevezi Ábrahámot királynak, mivel minden kéttség nélkül (ISZ 175)

Ábrahámra – 1

{…} Azon keri, hogy Ábrahámra, Isákra, és Jákobra valo tekéntetért (É 422)

Ábrahámrol – 1

az ó testámentum. ugy mint. Ábrahámrol. Mojsesröl. Illyésröl: azt tanitották. hogy (SUT 775)

Ábrahámtol – 2

az idöt amelyben fent voltanak Ábrahámtol fogvást. jerusalem utolso el romlásáig (ISZ 172)

mutatá rövideden a sidok historiáját, Ábrahámtol fogvást Dávid királyig, Mojsesröl ditséretel (SUT 510)

ábrahám
ábrahám – 62

aszszony, aki iffiu lett volna ábrahám idejében. de mostanában hatvan kilencz (TL 78)

meg fosztatnak. akoron kel valamint ábrahám reménleni areménség ellen is, aleg (É 199)

szél, boldogul vivé ötet, az ábrahám kebelében. valamint egy bátorságos portusban (KKU 436)

által vagyon., ahit által engedelmeskedék ábrahám az Istennek, menvén olyan földre (KG 454)

noé idejében, a sodoma lakosival ábrahám idejében. anthiokus kiralynak, minden sirásával (KG 486)

ó, és az uj testámentumban, ábrahám még nap kelet elöt kél (KG 535)

ki törölné népenek száma közül. ábrahám. és az ö maradéki a (KJÉ 612)

ne mondgyátok azt magatokban. hogy ábrahám a mi atyánk, mert mondom (KJÉ 618)

hanem szabadok. mivel ök az ábrahám fiai, jesus pedig felelé nékik (KJÉ 684)

hirdeti, azt tselekeszik, a mit ábrahám nem tselekedet. és más atyának (KJÉ 684)

én már voltam, minek elötte ábrahám evilágra jött volna, erre köveket (KJÉ 685)

a szegényt, az angyalok. az ábrahám kebelében vivék, az az. a (KJÉ 702)

volt. és fel kiálta, atyám ábrahám, szány meg engemet, és küld (KJÉ 703)

azon által, a hit által. ábrahám fiává let ugy valamint ökk (KJÉ 714)

tölle el rekesztessék, tsak az ábrahám fíai ötet meg üsmerjék, sokan (VKT 810)

dávidban. mitsoda együgyüségel nem vévé ábrahám az Isten parantsolattyát. a midön (VKT 827)

a nyomoruságokban. és a hartzokban. ábrahám meg érdemlé. a hivök attyává (VKT 827)

ábrahám. és az ö hite meg (VKT 893)

az irot törvény elöt követte ábrahám ezt a parantsolatot. mind a (VKT 919)

annya az Isten parantsolattyábol az ábrahám házátol el üzetének (C/A 79)

hogy mitsoda állapotban valának apogányok. ábrahám hivatásátol fogvást. a messiás el (C/B 931)

{…} az ábrahám volt. a tharé fia, a (C/B 970)

miért kiváná az Isten. hogy ábrahám, el hadná, hazáját (C/B 970)

{…} mit cselekedék ábrahám (C/B 971)

miképen jutalmaztatá meg Isten az ábrahám hitét, el hagyván hazáját, hozája (C/B 971)

{…} kik valának az ábrahám fiai (C/B 971)

{…} ábrahám., ezt gondolá. mivel látá feleségének (C/B 971)

annya. az Isten parancsolattyábol. az ábrahám házátol el üzetének (C/B 972)

hat gyermekek osztozánaké isákal az ábrahám joszágában (C/B 972)

mert egyedül isák volt az ábrahám örököse, aki is ajándékokot ada (C/B 972)

igértetet minden keresztényeknek., akiknek is ábrahám a lelki attyok (C/B 972)

az Isten akarván probálni az ábrahám hitét, parancsolá. hogy néki áldozná (C/B 974)

adá. hogy abban az orában, ábrahám hátra tekintvén. látá hogy egy (C/B 975)

azt teszi, tul valo. mert ábrahám az euphrátesen tul valo volt (C/B 977)

az egyiptiusok rabságában, és az ábrahám hazájábol valo ki menetele után (C/B 977)

és ót el temeté az ábrahám. és isák temetö hellyében (C/B 979)

micsoda állapotban valának, a pogányok ábrahám hivatásátol fogva. a messiás el (C/B 1022)

annyira el hagyattattak valaé Istentöl, ábrahám hivatásátol fogvást. hogy nem lett (C/B 1022)

sálemi király volt. hogy ez ábrahám eleiben mene, a midön amaz (C/B 1023)

hogy ábrahámot meg áldá., és ábrahám: a nyereségböl, neki meg adá (C/B 1023)

a mondás meg egyezik. az ábrahám rosz gazdagnak valo mondásával (C/B 1115)

szolgádnak ábelnek ajándékát, és az ábrahám áldozattyát és ate fö papodnak (C/B 1524)

A bizonyos, hogy az ábel, ábrahám, és a melkisedek áldozattyok, azért (C/B 1524)

az ábel, melkisedek, és az ábrahám áldozattyokot, mert azok arégi áldozatok (C/B 1524)

miért tészen emlékezetet az ábel, ábrahám, és amelkisedek áldozattyokrol. és nem (C/B 1524)

közönséges. és munkás életet éltenek. ábrahám az eleit üsmérte, és nemeségét (ISZ 173)

hogy a gyermekeket jól nevelhessék. ábrahám továb élt száz esztendönél. semel (ISZ 173)

pedig vala hetven esztendös amidön ábrahám meg hala, és mindenkor addig (ISZ 173)

ugyan is mi héjával volt ábrahám, ami egy örökös királyhoz kivántatik (ISZ 174)

anagy vendégségröl, amidön meg vendégelé ábrahám a három angyalokot., mivel egész (ISZ 177)

apátriárkák is. magok szolgáltanak magoknak., ábrahám száz esztendös korában. maga mosá (ISZ 177)

oly tsendes halálal holtanak meg, ábrahám, és Isák tsak nem két (ISZ 178)

néki más feleséget; akoron pedig ábrahám nyolczvan hat esztendös vala, azt (ISZ 178)

azt pedig nem mondhattyuk. hogy ábrahám. még abban a korában iffiu (ISZ 178)

az Isten fiat igére nékik, ábrahám öreg lévén, ha szinte igen (ISZ 179)

környül metéltették magokat, akoron az ábrahám fiai közi bé vétettek. és (ISZ 209)

idöben, mind azoknak. kik az ábrahám szövettségében akarának számláltatni. de azért (ISZ 211)

leg inkáb öket illeté. az ábrahám, lótt, ismael, és az esau (ISZ 216)

folytatták, aközönséges, és akülönös dolgokot, ábrahám, a hebron városanak a kapujában (ISZ 253)

nagy ostoba kevélységel. mondották magokot ábrahám fiainak lenni, és fel fuvalkodásal (ISZ 283)

sokal inkáb valának lelki képen ábrahám fiai, mint sem testi képen (ISZ 284)

ugy mint anoé bárkája, az ábrahám áldozattya, a veres tengeren valo (KSZ 397)

ábrahámal – 7

akarta mondani az Évangelista. amidön ábrahámal ezeket a szokot mondattya a (KKU 273)

hogy mitsoda szövettséget tett Isten ábrahámal. és ennek a szent embernek (C/B 930)

Hogy micsoda szövettséget tett Isten ábrahámal., és ennek a szent embernek (C/B 971)

a szövettség, melyet tett Isten ábrahámal (C/B 972)

jele volt hogy részesülnek. az ábrahámal tett szövettségben (C/B 972)

különösön valo maga népit., az ábrahámal, és mojses alat tett szövettségért (C/B 1002)

Mikoron az Isten szövettséget tett ábrahámal. a környül metelkedés. jelül lett (C/B 1229)

ábrahámban – 2

dolognak meg egyezésit. tsudálatosan láthatni ábrahámban. és dávidban. mitsoda együgyüségel nem (VKT 827)

meg áldotta ábrahámot, és Áaront, ábrahámban, tehát ö fellyeb valo volt (C/B 1456)

ábrahámét – 1

azután a Noé historiáját, az ábrahámét, és az ó testamentum béli (KSZ 406)

ábrahámnak – 20

járj elöttem mondá az Isten ábrahámnak, ha tekélletes akarsz lenni mojses (KG 473)

ugyan ez is ada reménséget ábrahámnak, a reménség ellen, ugyan ez (KG 519)

Isten eszerént parancsolta volt meg ábrahámnak. mivel egy fiat akarván adni (KJÉ 612)

támaszthat ezekböl a kövekböl. fiakot ábrahámnak, a féjsze a fa gyükerére (KJÉ 618)

meg fogja öket szabadítani, ök ábrahámnak. test szerént valo fiai volnának (KJÉ 684)

óldani az ördögnek köteléböl szombaton., ábrahámnak egy ollyan leányát. a kit (KJÉ 695)

lehesen. akik méltó fiai legyenek ábrahámnak (VKT 920)

erös ígeretekböl, melyeket tett Isten ábrahámnak, a mely ígéretek az Isten (C/A 78)

{…} mit igért Isten ábrahámnak (C/B 971)

{…} ábrahámnak. valánaké meg más fiai ismaelen (C/B 972)

{…} mit jelente az ábrahámnak és az ö maradékinak valo (C/B 972)

{…} a Cethurátol let fiai ábrahámnak. mit jelentének (C/B 973)

népének, hogy ö birná az ábrahámnak igért földet, és hogy az (C/B 975)

az izraéliták. birtáké mindenkor. az ábrahámnak meg igért földet (C/B 977)

sidoság az Isten nepe vala, ábrahámnak maradékja. akivel szövettséget tett volt (C/B 1067)

valahol az Isten meg jelenék ábrahámnak., azokon a hellyeken oltárokot épitte (ISZ 174)

minémü sok marhája nem vala ábrahámnak.? mivel kételenitteték meg válni lottól (ISZ 175)

mely igen ohajtották. asok gyermeket. ábrahámnak az Isten meg ígérte vala (ISZ 178)

nálok vala ez a szokás. ábrahámnak minden maradéki követték ezt a (ISZ 209)

földet, azt is tudták, hogy ábrahámnak, meg számlálhatatlan maradékot igére, és (ISZ 212)

ábrahámnál – 2

kérdék tölle. ha nagyob volnaé ábrahámnál. és aprofétáknál, hogy meg akarná (KJÉ 684)

tehát ö fellyeb valo volt ábrahámnál, és Aaronál (C/B 1456)

ábrahámot – 13

nem üsmernék, a mi pedig ábrahámot illeti, ö buzgoságal kivánta meg (KJÉ 685)

esztendös nem vagy. és láttad ábrahámot,? jésus felelé nékik, bizony, bizony (KJÉ 685)

attyafiairol gondolkodék. és azon kéré ábrahámot. hogy küldené hozájok lázárt. aki (KJÉ 703)

még az Isten ki hivá ábrahámot hazájábol. 47 (C/B 930)

még az Isten ki hivá ábrahámot hazájábol (C/B 969)

az Isten miért választá. inkáb ábrahámot, mint sem. mást (C/B 970)

ollyan jelt, mely meg külömböztetné ábrahámot. és az ö maradékit a (C/B 971)

{…} miért nevezi az irás ábrahámot, a hivök. attyának (C/B 974)

hogy a jákob nagy attyát. ábrahámot, hébréusnak nevezték. heberöl, a pháleg (C/B 977)

és ezen utolso magyarázat szerént, ábrahámot. Ebreusnak nevezték. a kanaán földin (C/B 977)

hadta vala öket vétkekben. amidön ábrahámot választá., hogy attya lenne a (C/B 1022)

a gyözedelemért valo háláadásul. hogy ábrahámot meg áldá., és ábrahám: a (C/B 1023)

2. Melkisedek meg áldotta ábrahámot, és Áaront, ábrahámban, tehát ö (C/B 1456)

ábráham
ábráhamnak – 2

irgalmaságot. melyet meg igérte volt. ábráhamnak. és atöb patriárkáknak (KJÉ 607)

Isten maga. Az Isten mondá ábráhamnak, én leszek ate véghetetlen jutalmad (VKT 809)

Ábráhám
Ábráhám – 1

az ö beszédét meg tartom Ábráhám az Atyátok örvendezet hogy látná (É 401)