örökös1 – 596
örokös [!]
örokös [!] – 2

meg anép., hogy a kristust, örokös urának, és királlyanak vallaná (É 436)

minket, hogy bé tölttsön az örokös boldogságal (É 521)

örökös
leg örököseb – 1

lenni agyönyörüséget, és azt leg örököseb jónak itélék lenni. ök azon (KSZ 346)

örökös – 464

aszszony. azt gondolom hogy az örökös hazájában megyen most minden órán (TL 78)

hazájában, de az Isten az örökös hazájában vitte., ugy tettzik édes (TL 79)

hogy a fiátol csak vegyen örökös bucsut; mert a fiát a (TL 129)

szarándoknak,. e földön, és mint örökös hazáján kivül valonak, hát mi (TL 155)

Isten szintén olyan igaságos és örökös Istene. lévén mint nekünk ö (TL 217)

pediglen azö tartományának. mint egy örökös ura., mind addig valamég ki (TL 225)

tartományokot. a kiknek. tellyeségel valo örökös ura a Császár., de ezekböl (TL 262)

sérti vagy kisebiti az ö örökös hatalmát. valo hogy mikor Császárá (TL 262)

hogy félelemel készüllyünk akristust ami örökös biránkot ugy fogadni mint meg (É 12)

az illyen szomoruság. mert az örökös vigasztalásra ád reménséget (É 23)

az élet, és hogy azon örökös Biro el jövetelinek félelme, egy (É 23)

kisebitette az ö bölcseségét. és örökös hatalmát, melyet birt ugy mint (É 31)

akarja mondani hogy a kristus örökös lako helye lészen a szent (É 35)

meg üsmértük volna eföldön azon örökös világoságnak titkait, örvendezhesünk az Égben (É 50)

viszá kel néki adni, mindenben örökös Urnak kel ötet vallani, mindent (É 53)

azért hogy ötet tisztellyék, mint örökös urokot, hogy nekie ajánlyák magokot (É 60)

Istent; mivel ö az Atyával örökös ura mindeneknek., de ugy mint (É 63)

szenteknél. fellyeb emeltetett, és azoknak örökös urává tétetett, az Apostol azt (É 63)

{…} Mert az Isten ereje örökös igasság, és bölcseség lévén, világoságot (É 66)

ö is lészen, az ö örökös részek (É 69)

ugy szeretvén az Istent mint örökös jóvát. és felebarattyát mint magát (É 75)

bölcseség, és ez a bölcseség örökös lesz néki, el sem veszti (É 75)

dolgokhoz valo szomjuságot, és az örökös jót kivántattya véle a mint (É 76)

Mondom pedig mig az örökös kisded, semit nem külomböz a (É 83)

hanem fiu, hogy ha fiu, örökös is az Isten által (É 83)

és hogy részesülni segittsük ezen örökös jóban (É 119)

mértékleteségben éltenek. akeresztyenek. pediglen, akiknek örökös koronát igérnek jutalomul. magokot semmitöl (É 138)

hogy bennünket meg válttson, az örökös haláltol életenek fel szentelésével, mivel (É 156)

kedvünket., és szeretetünket, ahoz az örökös jóhóz fordittsuk, hogy tsak egyedül (É 159)

Arra hogy azok által az örökös joszágot fogjuk birni, az Istent (É 164)

adél, az ö lelki szomoruságokot örökös vigaságá változtattya. békeségbe és nyugodalomba (É 173)

{…} Az örökös boldog életet, amelyel meg jutalmaztattya (É 175)

ajó tselekedetekre indittson minket, az örökös jutalomra valo nézve, és meg (É 188)

és öröktöl fogva az ö örökös el rendelése által, választván arra (É 189)

öket ingyen valo irgalmaságábol., és örökös fiaivá fogadván öket, bé töltötte (É 189)

esze fog akor gyülni. az örökös biro eleiben, mindenek kik világ (É 192)

többet ne kellene tselekednünk, az örökös jóknak el nyeréséért (É 209)

nem éri amennyei hazát, amely örökös háza lészen (É 214)

mely nékik békeséget, kegyelmet, és örökös jokot igért, azoknak magok viselések (É 223)

mond, és tanyit. ö az örökös és meg csalhatatlan igazság, a (É 237)

fel szemeit. és csak az örökös jót szerese. mi nem figyelmezünk (É 240)

igéretet melyet tett nekik., hogy örökös jutalmat ád azoknak, kik ötet (É 244)

ö maga Isten lévén, mindeneken örökös hatalma vagyon (É 252)

nem lehet hajtani az ö örökös igasságát. és azt. tsak a (É 267)

{…} Mennyünk eleibe annak az örökös felségnek nagy töredelmeségel {nagy-töredelmeségel}., és (É 270)

öket tisztelik. és okai lésznek. örökös veszedelmeknek. ugyan azért is lészen (É 278)

elsöknek büntetésül, avilági, és az örökös joktol valo meg fosztatások lészen (É 291)

lészen., és az utolsoknak., az örökös joknak birtoka jutalomul adatik (É 291)

tarto gyönyörüségért, el adgyák az örökös örökségben valo részeket (É 301)

az, meg gyaláztam szenttségedet. és örökös tisztaságodot, az én rut és (É 306)

eget. és részt ád, az örökös országban (É 317)

el akarván atesti halált kerülni, örökös halált szereznénk magunknak, ezért is (É 349)

dolgokot, nagyobra betsülteti velünk az örökös jókót. az ideieknél, egy szoval (É 361)

holot tsak ezek vezetik., az örökös jóra, mivel avaloságos bolondság, tsak (É 362)

kivánságokot. ha fel emellyük az örökös jókhoz hajlandoságinkot, Istennek ajánlván. mind (É 364)

néki, hogy az után az örökös jókót meg engedhessed néki, ad (É 372)

az Isteni ige, aki is örökös böltseség, a mi testünket vette (É 377)

ugy nem volnánk az ö örökös és valoságos fiai, ha semmit (É 391)

a mellyeken vezeti öket az örökös pásztor, a maga (É 394)

keresztyéneknek. a kristus a mi örökös fö papunk., azért áldozá fel (É 399)

segittségekel., a mellyek segithetnek, az örökös jóknak el érésire (É 399)

és kivánnyák, a ditsöség mely örökös boldogságot ád nékünk, tsak azoké (É 408)

azokal az orvoságokal., melyek az örökös boldogságra vezetnek. a mi urunk (É 409)

ö igassága és jósága, mindenik örökös tiszteletet érdemel. el is mondhattyuk (É 418)

fogja halgatni, és követni az örökös pásztornak szavát. alélek mentöl több (É 419)

hogy meg probáltassanak. az ö örökös sorsoknak tudatlanságaval., ezigen hasznos arra (É 419)

meg büntettyük, el kerülhesük az örökös büntetést. az ideig valo büntetésel (É 426)

a menyekben iratatnék fel, ahol örökös ditsöségben élnének (É 427)

hagyák azt, a ki, ami örökös jónk, és aki, ki merithetetlen (É 427)

és el veszti azt az örökös jót, a melyet meg vetette (É 428)

más képen el érhesük az örökös ditsöséget. hanem hogy ha szenvedünk (É 437)

valo. az ollyan tsak az örökös nyomoruságot várhattya magára, ellenben pedíg (É 437)

hogy ha szükséges, az ollyan örökös boldogságot szerez magának, ugyan ez (É 438)

kivánván szüntelen el érni az örökös jókót, fussunk szüntelen ahoz a (É 438)

sem veszik hogy ezek az örökös halálra vezetik öket (É 455)

az az örökös nagyság. a teremtett állatinak lábaihoz (É 458)

az Isten haragjátol. és az örökös haláltol., és aki avétkekböl meg (É 461)

és azon áll, a mi örökös sorsunk, a mint azal elünk (É 462)

veti öket, hogy az ö örökös boszu állásának, örökos áldozati legyenek (É 472)

öket, és mint ha. azö örökös sorsok azon nem állana, azt (É 475)

hasonlo betsületért, meg vetik az örökös jókót., a mennyei gyönyörüséget. és (É 475)

mert a hamisan valo gyanakodások. örökös veszedelmekre lehetne (É 488)

állapottyában is tekélleteségel birta az örökös böltseséget. és hatalmat. ugy mint (É 491)

hogy boldog szabadságban élvén, az örökös élethez közelgesen. a mi urunk (É 501)

akinek kezében vagyon a mi örökös sorsunk. valamint tselekesznek mind azok (É 503)

Isten Fia lévén, nem valaé örökös hatalma, miért mondgya tehát hogy (É 529)

rend azt hozá magával, hogy örökös hatalmával. akor élne, a midön (É 530)

mindenható Jóság, egy böltseség, egy örökös igaság, és hogy mi nékünk (É 532)

és állandoságát a láthatatlan. és örökös jóknak, az elsöket meg utaltattya (É 538)

dolgoknak meg vetésével. és az örökös joknak szeretetével. gyözi meg tehat (É 538)

hite, nagyobra betsültesse véle az örökös jókót, és inkáb szeretesse véle (É 538)

nem is fenyegetödzik, nem éll örökös hatalmával, hogy boszut állyon, vagy (É 541)

egyháza vagyon, amelynek ö az örökös pásztora, ugy hogy mind azok (É 544)

Jésus, lelkünknek egyedül valo, és örökös pásztora, ad meg kegyelmedet nékem (É 545)

benned éllyenek. és tégedet birván, örökös boldogoká tegyed öket (É 545)

Lélek, az Istenhez, és az örökös jókhoz emelik. az Apostol. ugyan (É 546)

és üdveségünkre, és valami nem örökös jónkra valo, a mind testi (É 546)

egy napig, ameny az ö örökös hazájok, ide alat, minden el (É 547)

oda fent vagyon az ö örökös joszágok, oda is kel kivánkozni (É 547)

mit felelhetni a kristusnak, az örökös igazságnak, a midön akenyeret vévén (É 550)

pedig, avilág szeretöjének, szines vigasságok, örökös keserüségre valtózik, és ollyan siralmakra (É 551)

mindeneket ö tölle veszünk, amelyekért örökös háláadásal tartozunk néki, de ez (É 552)

szinü szivel könyörgünk, kérvén az örökös jókót, de azokal. a földieket (É 560)

vagyon arra leg nagyob szükségek, örökös veszedelemben lévén minden orában, tartoznak (É 564)

ökk, örökös kárhozatnak büntetése alat nagyob buzgoságal (É 565)

predikállás kevés ideig tartott, ez örökös példája lehet azoknak, akiket az (É 567)

azt fel nem emelni az örökös dolgokra. ahit által. a pedig (É 569)

Isteni birót, akin áll ami örökös sorsunk, enékünk igen nagy ók (É 583)

ö szeretete ollyan hozánk, hogy örökös kinnal fenyeget minket, ha nem (É 585)

ördög szolgálattya alol. és az örökös kárhozattol., hogy nékik igasságot, és (É 585)

fel. a ki is az örökös lelki pásztor, és a kihez (É 590)

követik akristus uttyát, ez az örökös pasztor. maga bé viszi öket (É 590)

igy lévén, kinek, kinek, az örökös sorsa, azon áll, a mitsoda (É 590)

magja, és a léleknek, aboldog örökös életnek kut feje (É 595)

adván. meg mentene minket az örökös haláltol, és nékünk életet adna (É 610)

és nékünk életet adna, de örökös életet, de a mi leg (É 610)

meg szabadittsa, és bé tölttse örökös jokal (É 610)

felebarátunknak azt kivánnyuk, hogy az örökös jót birhasa, apedig maga az (É 611)

ezt a titkot, a mely örökös emlékezetire lenne halálának, 3. mert (É 619)

el ólttya. és végtire. az örökös halálra vezeti (É 620)

minket gyülölnek, ha nékik azon örökös jókot kivanunk, mint a melyet (É 623)

amelyben. bé töltetnek alelkek, az örökös jókal, és az Isten házának (É 625)

és azt nagyobra betsülleni az örökös jónál, illyen formában meg szegnök (É 627)

fenyeget. ahit elönkben adgya, az örökös jókót, ha hivek leszünk az (É 631)

az Istenhez, és azokot az örökös nyomoruságokot, ha az ellenségünk intselkedésit (É 631)

tartok. hogy ha azokhoz az örökös szenvedésekhez hasonlittyuk, amelyeket érdemlettünk, ellenben (É 635)

a szenvedésnek jutalma, veghetetlen, és örökös és az Apostol. utánna tészi (É 635)

és suhajtás. mind haszontalan, mind örökös lészen. leg kiseb vigasztalásnak., vagy (É 657)

meg értetni, hogy lako helyt, örökös jókót, és ditsöséget készit nekik (É 659)

ez igen nagy vakság. és örökös gyilkosi lésznek gyermekeknek (É 665)

imádásál lesznek az Istenhez, mint örökös urokhoz, és akristushoz, aki elküldetet (É 671)

romlása közöt, és az ö örökös tisztasága közöt, vagy is inkáb (É 686)

szeretet tehát kezdete annak az örökös jó. birtokának, de azt meg (É 687)

élettel,, és az ö élete örökös lészen (É 696)

ugyan ezért is tartozunk néki örökös hálá adásal, mivel kegyelme nélkül (É 698)

lenne az Istennek. az ö örökös urának, és teremtöjének, ha pedig (É 701)

midön szeretettel szolgállya valaki az örökös urát, tsalárd szabadság, a világot (É 701)

annak vége ahalál, és az örökös halál, egy valoságos meg tért (É 701)

annak vége ahalál, de az örökös halál, mert az Isten örökös (É 702)

örökös halál, mert az Isten örökös életünk lévén. avétek mely tölle (É 702)

mely tölle el távoztat, az örökös halálra vett minket, hogy ha (É 702)

nélkül nem lehet részesülni az örökös jutalmakban, igen nagy tévelygés volna (É 705)

avétekben valo esése miat. az örökös halálra adgya magát, atesten. az (É 707)

volna, a más joszágával élni, örökös ura lévén tehát. mindennek, ajoszágokot (É 711)

olyanokot. kik érettek esedeznek az örökös bironál, hogy öket kegyeségel tekinttse (É 712)

vagyon szüksége a szegényre, hogy örökös, és boldog életet nyerhesen, ez (É 713)

fiai, ajó erköltsök, és az örökös jutalmaknak keresésében, a világ fiaibol (É 713)

sokal eröseb. és buzgóbb. az örökös (É 713)

töllünk, azért átallyában. tsak az örökös jókót kel kivánni, a többit (É 716)

mint magunkot, kiványuk néki azon örökös jót, melyet reménlünk magunknak, hasonlo (É 738)

vivé, mely jelenté annak az örökös orvosnak jóságát, a ki viseli (É 740)

oly meg változhatatlan, és oly örökös, mint maga az Isten, de (É 744)

tanulhassa, miképpen kerülhesse el az örökös veszedelmet. és üdvezülhesen. söt még (É 749)

és hogy halgatnák azokban. az örökös pásztor szavait (É 749)

voltát, az Isten itéletit. az örökös büntetést, és jutalmat, sokal inkab (É 758)

igy lévén, valamég azt az örökös jót nem szerettyük, mindenek felet (É 760)

életében, és amenyei Anyaszent egyházat, örökös és meg maradando voltában, az (É 762)

menvén. az ö halálának, és örökös áldozattyának érdemeivel, azt is láthattyuk (É 763)

áldozta magát a kereszten., hogy örökös jokot nyerjen nékünk, mivel az (É 764)

érdemi által, hanem tsak az örökös jókót, és azt, ami azokhoz (É 764)

magunkot ugy tekenttsük mint jószágunknak örökös és tellyeségel valo urát, hanem (É 772)

és tsak hozzája ragaszkodgyunk. mint örökös urunkhoz (É 772)

Isten a mi teremtönk, és örökös urunk, a kegyelemnek rendi szerint (É 777)

nélkül ajó tétel. nem érdemel örökös jutalmat, az alamisnában is erre (É 778)

vagyon valami nehéz, a lelkek örökös orvosa elött (É 782)

épitve, a mely által. azö örökös el rendelésiben, el készitette nékünk (É 785)

az Isten ditsöségét. és az örökös jutalmakot. mélységben, hogy le borullyunk (É 785)

abékeséges türést, a magoságal, az örökös jóknak reménségét. és a mélységel (É 785)

a melyel békeségben várják az örökös, és láthatatlan jóknak birását. a (É 790)

holtak volt, és tsak az örökös jót szerették, a mellyet fel (É 791)

akor a teremtet állatot üsmérik örökös jóknak. és ö néki adgyák (É 793)

Isten a mi egyedül valo örökös jónk, és egyedül valo tzéllya (É 793)

le veti, hogy ha az örökös (É 793)

a felebarátban. és azt az örökös jót kivánni néki, a melyet (É 795)

is kiványuk. hogy élhesünk az örökös jóval. ha pedig azt kiványuk (É 796)

valoságal szerettyük magunkot. mert abban örökös boldogságot találunk, magunknak, a felebarátot (É 796)

akoron is kezdödik el. az örökös vatsora, a mely, aválasztattaknak készitetett (É 804)

dolgára nem hajtottanak, se avaloságos örökös jón nem kaptanak (É 804)

hogy az egész világ láttára. örökös gyalázatra ne vettesünk. tanullyuk meg (É 806)

el akarjuk kerülni, azt az örökös, és mindenek elött valo halgatást (É 806)

és adühöséget, amelyekben lésznek., látván örökös nyomoruságokot (É 807)

hogy tsak ahit által valo örökös okoságot kövesse (É 809)

ahalál avége, de alelki betegségek, örökös nyomoruságokban vetik gyermekeket, hogy ha (É 812)

élö hittel kel hinni, az örökös jókót, és nyomoruságokot, ez ollyan (É 815)

nyomtatot képe, jelenti az ö örökös hatalmát azokon. ebböl azt kel (É 823)

ha tellyes engedelmeségel tartozunk az örökös urunknak, minden világi dolgokban. annál (É 823)

magában. hanem egyedül abban. az örökös orvosban, aki egyedül gyogyithattya meg (É 827)

fényeségel tessék ki az ö örökös hatalma, és hogy ne az (É 827)

szenvedésünkért. az Isten meg koronáz örökös nyugodalomal. és ditsöségel (É 832)

a mennyei Jerusálem. a lelkeknek örökös lako hellyek, a kiknek a (É 838)

nékünk tsak lelki jókót és örökös jutalmakot igér, és atanitványit durva (É 843)

örökös társai lehesünk annak. az örökös ditsöség királyának, és hogy részesülhesünk (É 845)

hanem amit vett az ö örökös mesterétöl, hogy tanittsa, ugyan tsak (É 846)

a szegényeket, se reménségek az örökös jóknak igéreti iránt (É 851)

veszik evilágon. és amásikában, az örökös ditsöséget (É 851)

ugyan abban is álitotta fel örökös meg maradását (É 855)

mondhassa az Attya kebelében valo örökös és Isteni születésit. ezen aszón (É 855)

abban válaszon, magának, új, és örökös lako helyet (É 858)

aki még kezdetben volt. aki örökös volt, és az Isten hogy (É 867)

birván az Istent, az ö örökös jóvokot. az Apostolok tehát amidön (É 881)

és a szem, mihent valami örökös veszedelmünket okozhattya, azt ugy tekénttsük (É 882)

szent simon. és szent Judásnak örökös ditsöségeket, mi azt haszonal tisztelhesük (É 883)

a választattaknak számok az Isten örökös el rendelésiben meg vannak határozva (É 889)

üsmervén, és nem kedvelvén az örökös jót. a mely egyedül teheti (É 891)

hogy az Istent birhasuk mint örökös jónkót, ötet szeresük tekélleteségel. illyen (É 891)

birjuk, ugy uralkodunk is, az örökös uralkodás pedig a, hogy tsak (É 891)

az örökké valo. nyomoruságtol., az örökös jókkal tölti abé öket. a (É 893)

szova által., és aki az örökös bironak itéletire hija mindnyájan ahalottakot (É 896)

a Melkisedek rendi szerént valo örökös papnak nevezi (É 901)

arettentö hartz, a mely méltó örökös emlékezetre. kerm tsak dom fernandot (MN 34)

meg büntesse vakmerö hajlandoságát., magát örökös el titkolásra itélé (MN 80)

ugy ne bánnyam veled mint örökös urad (MN 86)

meg mutaták. buzgoságokot. és vitézségeket. örökös emlékezetre valo dolgokot tselekedének. és (MN 88)

telni. erre Elvir mondá. uram örökös ditséretre valo dolgot tselekednél. hogy (MN 113)

lehesen szerencséseb mint az enyim. örökös boldogságal is fogsz élni. ha (MN 215)

Uram Istenem. örökös ura vagy életemnek., ihon elödben (KKU 253)

magadban. hogy ezek, azok az örökös jók. melyeket az Isten készit (KKU 273)

érkezhessenek az örökös ditsöségnek rév parttyához (KKU 278)

a ditsöséget, az urat követni örökös ditsöség (KKU 281)

tekinti üdveségének eszközét. amelyen az örökös nagy méltoság meg alázta magát (KKU 292)

császárok. királyok, fejdelmek, és más örökös urak, akik végben vihetik akarattyokot (KKU 295)

az Istentöl származnak, aki is örökös jó. és kut feje minden (KKU 319)

azt rosznak hini, a mi. örökös jót szerez (KKU 320)

azért uram. mert te aki örökös igazság vagy., azt nékünk ki (KKU 320)

szereted. az olyat szeresed amely örökös. avilágit pedig meg vessed. mert (KKU 330)

a hoszu. a jutalom is örökös lészen. azon kivül is a (KKU 343)

koronádot. {…} az a korona pedig örökös lévén. mitsoda vigyázást és hüséget (KKU 346)

szemeidet, és tekinsd. meg az örökös jutalmat., melyet igérnek azoknak, kik (KKU 347)

hogy mi légyen az az örökös benne valo élet. és ditsöség (KKU 347)

ha sohajttya az valoságos, és örökös gyönyörüségeket (KKU 360)

keresi vigasztalását, kérlek hát tégedet örökös igazság. hogy tsak te benned (KKU 361)

tsokolni, azért. hogy azt., az örökös, ur, és atya nyujttya néked (KKU 375)

ugy hordoztam akeresztet. mint jelit örökös voltomnak, valamint mondgya a proféta (KKU 385)

holtat, minden kedvét. gondolattyát, az örökös hazája. felé igazgattya (KKU 395)

szeretni, mivel te vagy az örökös jó, és ha az embereket (KKU 402)

az Isten. aki a léleknek örökös orvosa, a kedves életben hagya (KKU 407)

a kiket láttya hogy az örökös halálra kell itélni, és ha (KKU 407)

ellenkezem. annak parantsolatival, a ki örökös szent. jób. 6. 10. azt (KKU 408)

örökös, hogy birodalma véghetetlen, és hogy (KKU 411)

kivánnák el érni azt az örökös lako helyet, de a világnak (KKU 434)

el éred azt az örökös lako helyet, storophila. ezeket halván (KKU 438)

hegyre. és bé mehess az örökös sátorban (KKU 445)

Atyamnak áldottai, fogja mondani az örökös biró, de ki lehet abban (KG 465)

hanem minden féle rendeletlenség. és örökös iszonyuság lakik, ót az Istennek (KG 466)

türhetetlenségel. és dühöségel, szüntelen valo örökös kinokot szenvednek. ezek szüntelen valo (KG 466)

attol az Istentöl. a ki örökös jova lévén az embernek, egyedül (KG 467)

meg láttyák, mind azokot az örökös nyomoruságokot, a melyek ezerni ezer (KG 468)

a mely meg ment az örökös nyomoruságoktol, a melyekel az Isten (KG 469)

ahol. magával uralkodtattya öket, és örökös gyözedelmet vétet vélek, ellenségeken (KG 470)

akar, tsak egyedül ötet kivánnyák, örökös háláadásokot adnak neki, bizonyoson tudván (KG 471)

ki nem akarna szenvedni az örökös jóért, és koronáért.? mind azt (KG 472)

mert ót vagyon a mi örökös (KG 473)

az Isten törvényével ellenkezik., ez örökös, és meg változhatatlan törvény, amely (KG 479)

Istennek ellenségévé, és méltová az örökös halálra, nem tudgyátoké mondgya az (KG 480)

ember, az ágyában. mivel ö örökös orvosa lelkünknek, ö halált szenvedet (KG 481)

akarokot tsinálunk, akik minket az örökös hajlékban fogadnak. interesre adunk ha (KG 488)

az Istenhez nem fordittyák. mint örökös jónkhoz. agyönyörüség szükséges hogy olyan (KG 495)

a mi szivünknek Istenét, és örökös részünket (KG 508)

idö, meg szabadithat minket az örökös kintol, a melyet érdemlettünk, és (KG 512)

az ö terhét, az Isten örökös szeretettel szeretet minket, minden jokal (KG 522)

uttyaiban jár, a melyek az örökös halálra vezetik. akar mely egyenesnek (KG 528)

Istennek. és a kristusnak. az örökös tisztelet, a mely abbol áll (KG 537)

magunkot egészen. mint véghetetlen tekélleteségü örökös urunknak (KG 538)

meg nem adgya, azt az örökös szeretetet, és tiszteletet. amellyel tartozik (KG 539)

segittségekre, kik örökösi lésznek az örökös boldogságnak, az Isten öket szenttségben (KG 542)

kaptsolá öket. és abban az örökös boldogságban tevé, amelyet meg érdemlének (KG 542)

vétkek el törölésiért. azért hogy örökös háláado szeretettel. lennének hozája. anyi (KJÉ 567)

éllyenek azon látás által. az örökös boldogságal, a melyért teremptettek volt (KJÉ 572)

haoly könyen el tért az örökös jótól, amelynek (KJÉ 578)

nyisa szivét a láthatatlan. és örökös joknak szeretetire. meg mutatta néki (KJÉ 579)

néki, hogy mit szeresen., mint örökös boldogságát. reménséget adot néki, hogy (KJÉ 579)

igasságtalanságnak tartottuk, hogy az Isten örökös büntetésel. büntettné meg egy szem (KJÉ 580)

örökös kárhozattal fenyegették, az örökké valo (KJÉ 580)

az Isten elött avétek, mivel örökös halálal bünteti azt meg, és (KJÉ 580)

adgya a maga személyében, az örökös jót., amelyhez kel forditani minden (KJÉ 586)

melyen el érhessék azt az örökös jót. utozová tette magát, és (KJÉ 586)

büntetést., hogy meg mentene az örökös büntetéstöl., a melyre itéltettünk volt (KJÉ 598)

nehéz uton vezet, de az örökös ditsöségre vezet, kövesük ötet mind (KJÉ 599)

az igazság. és az az örökös böltseség, a mint szent János (KJÉ 610)

érdemeseké tészük magunkot. arra az örökös boldogságra, a melyet az Isten (KJÉ 644)

mástól. mivel akor agonoszok. az örökös tüzre vettetnek. és ajók. fényleni (KJÉ 657)

után, bé fogadtassanak töllök az örökös nyugodalomban. hogy a világoságnak fiai (KJÉ 702)

jó, hogy öbenne Isteni, és örökös joságot üsmérjen. az után felelé (KJÉ 706)

hogy azt meg tarthassák. az örökös életre. és hogy a szolgálat (KJÉ 719)

ontása által., ugy hogy az örökös jók melyeket nékünk készit, meg (KJÉ 774)

ditsöségesen. és bé ment az örökös boldogságnak birtokában. életében olyan volt (KJÉ 775)

minket., de söt még az örökös karhozatban esnénk, hogy ha nem (KJÉ 775)

de söt még ellenben. az örökös nyomoruságra vezetik (VKT 794)

tsak igy remelhettyük. azt az örökös örökséget. amely igéretben vagyon (VKT 796)

vagy is leg aláb. az örökös jutalomnak reméllésiért (VKT 808)

a büntetésnek félelme. vagy az örökös jutalomnak reménsége. vagy pedig a (VKT 808)

meg külömböztette atiszta szeretetet, az örökös jutalomért valo szeretettöl. minden kéttség (VKT 810)

mely állapotban legyünk, mivel az örökös jók kivánásához, tellyeségel. szükseges, hogy (VKT 823)

lenni., és képe lenni az örökös Atyának, aki halálra adta a (VKT 827)

és állando javait. és hogy örökös boldogá tehesük, magunkot gyülölni kel (VKT 842)

vesztesse véle. a mulando ditséretekel. örökös árrát tselekedetinek (VKT 856)

kivánságát, a mely örökös gyalázatban vethett minket. uram végy (VKT 862)

vesztik el. ajó téteményért valo örökös jutalmat, vagy is hogy azért (VKT 870)

meg ne foszák ötet az örökös jutalomtól (VKT 871)

üsmérheti, és nem birhattya az örökös valoságot. ugyan ezent is halyuk (VKT 878)

alelki jókót, a belsö, és örökös jókót: Nó már gazdagok, sirjatok (VKT 891)

felejteti velünk aboldog, és az örökös életet. a melyért. teremptettünk, ugyan (VKT 902)

sok viaskodásinak, mint az örökös napnak hajnalát, amely napot a (VKT 909)

tiszták, el veszik tölle, az örökös itéletröl valo tartalékot. mivel azIsten (VKT 909)

azt nem mondhattyák hogy valamely örökös jokot remelhetnek. mivel az örökös (VKT 924)

örökös jokot remelhetnek. mivel az örökös jókót. tsak azoknak igérték. akik (VKT 924)

meg foszttyák magokot attol az örökös boldogságtol., a melyet az ö (IK/A 21)

által, örököse vagy az ö örökös országának, tagjává lettél akristusnak, és (IK/A 26)

az a tudatlanság. sokaknak okoza, örökös veszedelmeket. Adná Isten hogy minden (IK/A 44)

vétkek, sokaknak, eredendö okai lesznek örökös nyomoruságoknak., de még azon kivül (IK/A 68)

utálatosnak. a ki tsak az örökös veszedelmedet óhajttya (IK/A 79)

szeretetre, a melyel kel lenned örökös üdveségedhez., kénszeritlek mondom arra, hogy (IK/A 81)

az Istent tellyes szivedböl. mint örökös uradot és teremtödet. a kitöl (IK/A 106)

ö szava által a lelkek örökös pásztorának szavát, akinek ö viseli (IK/A 137)

rosz erkölcsüeké tészi öket, és örökös nyomorultaké (IK/A 145)

azal az esztelen kedvezésel., az örökös veszedelemben vetik gyermekeket, hasonlok azokhoz (IK/A 145)

fejdelemnek szolgálattyát., és szégyenled ate örökös uradot. a menynek királyát szolgálnod (IK/A 155)

tiszteletit az Istenénél, és az örökös üdveségednél, és hogy tetzhesél egy (IK/A 156)

üdveségeknek el vesztésit. és az örökös kárhozattyokot, ki visgálhatná meg mondám (IK/A 166)

emlékezet. az itéletröl. és az örökös kinokrol. igyekezél azon hogy mindenkor (IK/A 183)

az Istennek nagysága felöl, ö örökös ura mindeneknek, véghetetlentekélleteségiben. a felségben (IK/A 216)

bir magában. és a melyért örökös szeretetre méltó, mivel ha olyan (IK/A 218)

mind azon által a mi örökös szeretetünket, az ö örökös jóságáért (IK/A 218)

mi örökös szeretetünket, az ö örökös jóságáért és veghetetlen tekélleteségiért a (IK/A 218)

az emberek. és az Angyalok örökös boldogságok (IK/A 218)

szivemnek Istene és az én örökös részem (IK/A 220)

harmintz esztendös koráig ö aki örökös ura volt mindeneknek, hogy meg (IK/A 223)

vagy nem is gondolkodnak. az örökös jovakrol (IK/A 268)

a hatalmat., és azt az örökös felséget a mely elött reszketnek (IK/A 276)

oka, mind ideig valo, mind örökös veszedelmeknek, mások pediglen., hoszas, és (IK/A 287)

örök életre vezették, hanem az örökös veszedelemre, oh ! fiam, olvasad figyelmeteségel (IK/A 305)

nem akarta magának tulajdonittani az örökös papságot; akinek az Isten azt (IK/A 306)

a Melchisédek rendi szerént valo örökös pap (IK/A 306)

akirályok, és a fejdelmek, akiknek örökös hatalmok vagyon, a különös helyeknek (IK/A 323)

jókót. ugy. mint ha azok, örökös jók volnának (IK/A 329)

Hogy ha azt az örökös országot inkáb szeretik., a hol (IK/A 329)

pedig el akarod kerülni az örökös veszedelmedet., szükséges hogy ezekre igen (IK/A 336)

dolgaiban munkálodván. el mulattyák üdveségeknek örökös dolgát (IK/A 339)

lészen, és azokot el vesztvén,. örökös nyomoruságokban lenni (IK/A 350)

valoságos keresztyéni tudományok, azok az örökös igazságok, a melyeket a világ (IK/A 370)

egy Isten vagyon, és hogy örökös jutalmat készitet azoknak. akik ötet (IK/A 370)

Hogy itt nintsen örökös lakásunk mondgya az Apostol. hanem (IK/A 370)

az Istennek teremtöjének, urának, és örökös jovának, ennélkül a boldogság nélkül (IK/A 371)

A világ örökös boldogságát az gazdagságokban tarttya. azokot (IK/A 375)

mulyál az idövel. vagy az örökös jókót szeresed,. hogy örökké elhess (IK/A 376)

és kezdeti el velünk az örökös boldogságot (IK/A 377)

egészen nékünk adgya magát: az örökös életben, semi el ne valaszhason (IK/A 381)

imádgyad szivedböl az Istent. mint örökös uradot. és teremtödöt. az kitöl (IK/B 464)

ez földön lévö pásztorokban, az örökös lelki pásztort halgassák. az kinek (IK/B 490)

dicséretesnek tartod,, és az te örökös uradot, az menynek királlyát szolgálni (IK/B 506)

legy nagy tisztelettel mindenkor, ö örökös ura mindeneknek, meg foghatatlan az (IK/B 560)

volnánk hozája. azért az ö örökös joságáért, és meg számlalhatatlan tökélleteségiért (IK/B 562)

meg tekintvén az ö hatalmas örökös méltoságát. az ki elöt reszketnek (IK/B 610)

hogy azt keresük az mely örökös. leszen, egy dolog szükséges, mondgya (IK/B 688)

ö teremtö Isteninek. urának, és örökös jóvának. ez nélkül az egész (IK/B 689)

A többi pedig örökös nyomoruságra vetették magokot, és ezeket (C/A 25)

földi paraditsombol., és az pokolnak örökös tüzére vettettek volna, ha az (C/A 25)

állatoknak, és hogy büntetésül az örökös tüzre vese öket (C/A 50)

se semitöl félni, az az örökös joszág pedig az Isten. akit (C/A 56)

kapcsolni magokot, ötet imádni mint örökös urokot, békeségben. és edgyeségben élni (C/A 56)

Istentöl világi jókót, de az örökös örökségben részek nem lészen, és (C/A 80)

valo és munkás. a másik örökös és boldog (C/A 85)

a földön. minek elötte az örökös hazában mehesenek (C/A 95)

vetik, és nem számláltatik az örökös ács Mestertöl a választot kövek (C/A 120)

kel lenni, és hogy jelenttse örökös meg maradandoságát annak a lelki (C/A 121)

az Isten olyan népel tenne örökös szövettséget, a mely nép ötet (C/A 127)

által meg mutatta, és mint örökös ur meg parantsolá a Makabaeusoknak (C/A 134)

tehetni hogy Antiochus nem vala örökös ura a sidoknak, tsak eröszakoson (C/A 134)

irás akristust Melchisedek szerént valo örökös papnak (C/A 142)

tett az Anyaszent egyházával., ez örökös szövettség, a melynek formája a (C/A 204)

a mely vala nékik az örökös boldogságban, ki is üzetének a (C/A 228)

terhettenek., és meg nyerhették az örökös boldogságot, de ugy, hogy ha (C/A 228)

a pokolbéli kin, nem lenne örökös, némely theologusok azt tarttyák. hogy (C/A 268)

és példájok szerént, hanem az örökös igazság szerént itéltetnek meg az (C/A 288)

Mert az Isten a mi örökös urunk, ö az örökös (C/A 308)

mi örökös urunk, ö az örökös jó mindennel néki tartozunk. ö (C/A 308)

tisztellyük. egyedül néki szolgállyunk. mint örökös urunknak., és teremtönknek (C/A 373)

kaptsollyuk magunkot egész szivünkböl. mint örökös urunkhoz (C/A 373)

Istennek, de nem azal az örökös tiszteletel tiszteltetnek mint a melyel (C/A 376)

teremtett állatnak adgya azt az örökös tiszteletet, a melyet tsak az (C/A 386)

magunkot, mert ö adgya az örökös és a valoságos jót. tsak (C/A 418)

hatalmok alol fel szabaditot. az örökös haláltol meg mentet. és a (C/A 445)

boldogok és az Istentöl valo örökös el rekesztetések. nékik leg nagyob (C/A 510)

legyenek. ez életben, azért az örökös kinért, amelyet érdemlettek volna (C/A 572)

azt kiványuk hogy az Istennek örökös uralkodását az emberek meg üsmerjék (C/A 701)

atemjent az Istennek ajánlyuk mint örökös urunknak, azt is meg mutattyuk (C/A 728)

az Istennek., mint teremtönek, és örökös urnak (C/A 733)

egyedül az Istennek tartoznak az örökös. vallás tétellel, az áldozatot ugy (C/A 734)

azáldozatot az Istennek ajanlyák mint örökös urnak, és teremtönek (C/A 735)

ötet ugy tekéntik. mint mindeneknek örökös urát. és ateremtet állatokat mint (C/A 736)

asemit. 2. hogy az Isten örökös ura életeknek. és haláloknak, eleteket (C/A 736)

az ö igaságát, azt az örökös igaságot pedig meg nem egesztelhetik (C/A 738)

hogy tisztellyük az Istent mint örökös urunkot, 2. hogy hálákot adgyunk (C/A 738)

ami szivünknek indulattyát, az Isten örökös Felségéhez (C/A 739)

mutatni szivünknek indulattyát. az Isten örökös Felségéhez (C/A 739)

az Ááron papsága nem volt örökös, mivel ö néki apapságát a (C/A 742)

a Melkisedek rendi szerént valo örökös papnak nevezi (C/A 743)

melyet az Istennek ajánlyák mint örökös nagy urnak. mivel akristus ót (C/A 760)

haragját meg engesztellyük., kegyelmét kérjük, örökös urunknak valyuk, jó téteményiért hálakot (C/A 781)

1. hogy az Istent azal. örökös tisztelettel tisztellye. 2 hogy hálákot (C/A 783)

akövetkezendö gonoszok, a vétekért valo örökös vagy ideig tarto büntetések, ugyan (C/A 845)

hogy annak a helynek szentelése örökös légyen. azután meg szenteli. a (C/A 881)

Az. az, hogy az Isten örökös ura léven avilágnak. ö igazgat (C/B 941)

állatoknak. és hogy büntetésül az örökös tüzre vesse öket (C/B 949)

se semmitöl félni. az az örökös jószág pedig az Isten. akit (C/B 954)

kapcsolni magokot., ötet imádni mint örökös urokat, békeségben és edgyeségben élni (C/B 954)

Istentöl. világi jókót, de az örökös örökségben nem lesz részek, és (C/B 973)

ideigvalo, és munkás, a másik. örökös, és bóldóg (C/B 977)

e földön, minek elötte, az örökös hazában mehessenek (C/B 985)

vetik, és nem számláltatik az örökös ács mestertöl, aválasztot kövek közi (C/B 1005)

lenni. és hogy jelenttse azt azörökös voltát. annak a lelki templomnak (C/B 1006)

az Isten ollyan népel tenne örökös szövettséget., a mely nép ötet (C/B 1011)

által, mutatá meg. és mint örökös ur, meg parancsolá a makabeusoknak (C/B 1017)

tehetni, hogy antiochus nem vala örökös ura a sidoknak, csak eröszakoson (C/B 1017)

kristust., melchisedek rendí szerént valo örökös papnak (C/B 1023)

tett az anyaszent egyházával, ez örökös szövettség., a melynek szenttséges formaja (C/B 1062)

apokol béli kin. nem lenne örökös. némely theologusok azt tarttyák. hogy (C/B 1102)

és példájok szerént. hanem az örökös igazság szerént itéltetnek meg, az (C/B 1117)

{…} Mert az Isten ami örökös urunk. ö az örökös (C/B 1133)

ami örökös urunk. ö az örökös jó., mindennel néki tartozunk, ö (C/B 1133)

tisztellyük. egyedül néki szolgállyunk mint örökös urunknak. és teremptönknek (C/B 1184)

kapcsollyuk magunkot egesz szivünkböl. mint örökös urunkhoz (C/B 1184)

Istennek. de nem azzal az örökös tisztelettel tiszteltetnek. mint a melyel (C/B 1187)

ateremtett állatoknak adgya azt az örökös tiszteletett. a mellyet csak az (C/B 1194)

magunkot mert ö adgya az örökös és valoságos jót. csak egyedül (C/B 1218)

gyözé az ördögöt, minket az örökös haláltol meg mente. és nékünk (C/B 1239)

legyenek ez életben, azért az örökös kinért, a melyet érdemlettek volna (C/B 1333)

kivánnyuk 1. hogy az Istennek örökös uralkodásat az emberek meg üsmerjék (C/B 1425)

atemjént az Istennek ajánllyuk, mint örökös urunknak, azt is meg mutattyuk (C/B 1444)

az Istennek. mint teremptönek, és örökös urnak (C/B 1449)

egyedül., az Istennek tartoznak. az örökös vallás tétellel., az áldozatot, ugy (C/B 1450)

áldozatot az Istennek ajánllyák., mint örökös urnak, és teremptönek (C/B 1451)

ötet. ugy tekéntik. mint mindeneknek örökös urát,. és a teremtett állatokat (C/B 1451)

semmit. 2. hogy az Isten örökös ura életeknek, és haláloknak. örömest (C/B 1451)

hogy tisztellyük az Istent mint örökös urunkot. 2. hogy hálákot adgyunk (C/B 1452)

mi szivünknek indulattyát, az Isten örökös felségéhez (C/B 1453)

mutatni szivünknek indulattyát. az Isten örökös felségéhez (C/B 1453)

az Aaron papsága nem volt örökös. mivel önéki a papságát, a (C/B 1456)

is tsudálatosan jelenti a kristus örökös papságát., a kit is az (C/B 1456)

a melkisedek rendi szerént valo örökös papnak nevezi (C/B 1456)

melyet az Istennek ajánlyák mint örökös nagy urnak, mivel akristus ót (C/B 1468)

haragját meg engesztellyük., kegyelmét kérjük, örökös urunknak vallyuk, jó téteményiért hálákot (C/B 1483)

1. hogy az Istent azzal. örökös tisztelettel tisztellye, 2. hogy hálákot (C/B 1485)

a következendö gonoszok, avétekért valo örökös, vagy ideig tarto büntetések. ugyan (C/B 1533)

hogy annak a helynek szentelése örökös légyen., azután. meg szentelí a (C/B 1561)

arrol a kegyetlen. de kedves örökös urunkrol. a kinek is mindnyájan (IJE 54)

tettzik, mint ha ö volna örökös ura mindennek, és ö rendelné (IJE 155)

héjával volt ábrahám, ami egy örökös királyhoz kivántatik, ki veszem az (ISZ 174)

mint hogy igen nehez volt örökös joszágot szerezni. azért ajoszágban valo (ISZ 193)

gyakorta nagyobra atesti jokot, az örökös jóknak reménségénél,? és nem igyekezünké (ISZ 245)

azt láttyuk hogy vannak ollyan örökös fejdelmek, kik másoktol függenek, és (ISZ 246)

ki is ige, {…} az az, örökös böltseség, {…} {…} origénes hasznát tudta venni (KSZ 322)

Cypriánus. amidön martyromságot szenvede, az örökös kerttyét. holmi házakal birja vala (KSZ 385)

nem követték volna, azt az örökös okoságot., mely, a meg testesült (KSZ 451)

közre teszik vala, azok akiknek örökös joszágok volt, azt el adták (SUT 501)

de söt még halálal. és örökös kárhozatal fenyegette azokot, kik azokot (SUT 516)

a tanáts szándékához szabná magát. örökös ditsöséget nyerne magának, és meg (SUT 603)

hogy ellene nem mondhat az örökös hatalomnak, és hogy a kik (SUT 604)

magoknak viszá akarják venni az örökös hatalmat. az ö tanátsa az (SUT 605)

és az Istennek, akirályokon valo örökös hatalmának, aki fel emeli, és (SUT 608)

szerette a Jerusalemi lakást. Claudius örökös uráva tette volt. és mindenkor (SUT 609)

Fia akiröl beszéltek. mostanában az örökös Felségnek. a jóbján üll. mint (SUT 739)

azon által nem tartá magát örökös erönek lenni. mint simon, hanem (SUT 764)

Hogy Jesus meg kereszteltetvén. az örökös Istennek a kristusa. tudni illik (SUT 771)

örökösen – 2

nem tselekedted volna, az Isten örökösen meg erösitette volna ate királyságodot (IK/A 74)

ötet pedig tsak amenyekben birhattya örökösen, mentöl több reménségünk lehet amás (C/B 1581)

örökösnek – 3

nagyob dolgunk a, hogy az örökösnek el éréset meg nyerhesük., Egy (IK/A 370)

föveb kö abban atemplomban., amelynek örökösnek kel lenni, és hogy jelenttse (C/A 121)

föveb kö. abban atemplomban., amelynek örökösnek kel lenni. és hogy jelenttse (C/B 1006)

örököson [!] – 1

melyet felséged igér nekem., az örököson meg homályosittya., a jó erkölcs (MN 185)

örökösök – 4

tudni. hogy azok ajoszágok noha örökösök legyenek is, de azt ugy (TL 262)

és a meg igért jók, örökösök, a mely jokot pedig atörvény (É 743)

a menyei joknál. a melyek örökösök. ez a példa beszéd. egy (KJÉ 698)

a fö papok nem voltanak örökösök. se rendel egy más után (SUT 708)

örökösöknél – 1

betsüllenék a mulando jókót. az örökösöknél, az élet tsalárd édeségit. az (VKT 909)

örökösököt – 2

és el felejtetvén véle az örökösököt, azokot anyughatatlanságokot okoza, a melyekben (É 772)

veszendö jókért el veszteni az örökösököt a melyeknek soha vége nem (IK/A 350)

örökösön – 111

holnapja hogy el hagyot bennünket. örökösön. ezt a hirt régen tudgya (TL 77)

hogy a fejdelem aszszonynak. adgyák. örökösön. a kedves terhit (TL 192)

is tölti valoságosan szent Lélekel. örökösön, mert ez a két természet (É 35)

a Bárányt, az az, kik örökösön kaptsollyák magokat hozája, magokot el (É 80)

erkölcsüekel, békeségel kel várni, hogy örökösön el valasztassanak. az utolso napon (É 128)

menyei gazdagságot gyüjttsünk. a melyet örökösön birhasuk, a menyei gazdagság pedig (É 164)

tellyes jóságal, és szeretettel, aki örökösön el választtya a gödölyektöl. és (É 188)

meg, és ki rekeszteni abbol örökösön az ö alazatoságának. és szenvedésinek (É 189)

el szenvedi, de nem fogja örökösön el szenvedni. és eljö az (É 196)

botsáttya igazságának terhét. mely öket örökösön le nyomja. mert mind egyikének (É 299)

ateremtet állatot szereti, az ollyan örökösön meg büntetik, mert meg fosztatik (É 428)

el szakadtunk., meg is holtunk örökösön. hogy ha visza nem térünk (É 477)

menyei haza felé igazgassa, ahol örökösön fogunk lakni. hogy ha hüségel (É 481)

ne hogy azt el veszesük örökösön (É 524)

imadást, mellyeket néki adnak aválasztottak, örökösön a menyekben. és erre, annál (É 532)

szakadnak, el is lésznek attol örökösön rekesztve. de nem elegendö az (É 544)

hinni., ollyan hittel, a mely örökösön hozája kaptsollyon minket., és a (É 585)

a melyeket adnak néki aválasztottak, örökösön amenyekben (É 608)

az Isten nem akar minket örökösön el veszteni; és igy ez (É 614)

testednek. és vérednek titkait, hogy örökösön érezhessük magunkban. válttságunknak gyümöltsit, melyet (É 618)

Isteni fogadot fiuságnak a, hogy örökösön viszá adgya életét lelkünknek, és (É 636)

tekélletes szeretettel szeresük, és ötet örökösön birhasuk, ez az örök élet (É 702)

utolso napon. ki hajtván házábol örökösön agyalázokot a kik is, az (É 721)

tarto szolgálatot, ahoz, a melynek örökösön kel tartani. ebböl ki tettzik (É 736)

közöt, amelyek ki nem zárnak örökösön, ugy mint, egy kis izetlenség (É 769)

mivel más képen ahalálban maradna, örökösön, szükséges hogy ö mennyen elsöben (É 781)

lészen., mert lehetetlen lesz nékik örökösön. hogy az Istenhez meg térhessenek (É 807)

tehet az Isteni igasságnak, azért örökösön kezek közöt, és hatalmok alat (É 818)

de az örökké valo ditsöséget örökösön fogjuk birni, itt kel tehát (É 846)

valami eröt venni, az ollyan örökösön el veszti magát, és boldogtalanná (É 853)

maradni világ végiig, eföldön, és örökösön a menyekben. holot aböltseség tsak (É 854)

helyében, és ahol fog lakni örökösön szenttyeiben (É 856)

a kristus. és ahol uralkodik örökösön a valoságos házán Jákobnak (É 856)

meg gyükeredzet, hogy ót maradgyon örökösön (É 857)

lenni egy nap, az Istent örökösön birván. meg kostoltattyák (É 891)

agonoszok, meg nem változtatnak, és örökösön fogják. viselni, mind testekben (É 895)

gerjesztettél fel bennem az. amuratest örökösön hatalmad alá veti, ezeket a (MN 52)

és a szerelmes rákimát. és örökösön akarodé ötet meg fosztani attol (MN 65)

valo dolgot tselekednél. hogy ha örökösön el halasztanád szándékodot, mivel azt (MN 113)

kivánhatz egy olyan embertöl. aki örökösön el veszt tégedet., mind azon (MN 132)

ahol vagy. hadd el azt örökösön; vagy pediglen tsak akor jöj (MN 134)

szépen. hogy ha azt tselekeszi. örökösön el veszti Elvirt, mivel Elvir (MN 141)

el kivány hagyni. és töllem örökösön el távozál. még többet is (MN 190)

hát uram. az én ötsém. örökösön el kárhoziké. azért hogy meg (KKU 289)

is bünteti öket, azért hogy örökösön meg ne büntettessenek. választanod kell (KKU 357)

meg engemet magadtol. mikoron lehetek örökösön hozád kapsolva., ugy hogy semmi (KKU 395)

a haragal, a mely attol örökösön el tavoztasson. mert a midön (KKU 408)

üdveségit keresni, a mely nélkül örökösön el távoznék attol (KKU 411)

Istene. és a mi részünk örökösön (KG 458)

fejünkel, és élhessünk ö véle örökösön (KG 462)

pokol olyan mélység, a melyben örökösön vetette az Isten az angyalokot (KG 466)

mind ötölle, mind a választattaktol örökösön (KG 466)

büntetésit, akárhoztatásnak büntetése alesz., hogy örökösön el lésznek rekesztve az Istentöl (KG 467)

a tzérna el talál szakadni. örökösön el veszünk, ki tudgya, hát (KG 485)

annak keresésére, a mi bennünket örökösön boldogoká tehetne, ajánlyuk Istennek minden (KG 513)

meg kel azokot gyöznünk, vagy örökösön el kel vesznünk. nintsen gyözedelem (KG 545)

kelletet volna. élni örökké pokolban., örökösön meg válni az Istentöl. a (KJÉ 573)

és néki engedelmeskedgyék. egy szoval. örökösön tsak az Istent szerette, és (KJÉ 597)

ö el nem hagya rabját örökösön. hanem még magánál hét gonoszabbat (KJÉ 655)

hanem az Istentöl félyenek, aki örökösön el vesztheti, mind atestet, mind (KJÉ 661)

magatoknak, hanem olyat. a mely örökösön tarttson. és a melyet, az (KJÉ 665)

életet. a melyben tellyeségel. és örökösön meg elégitetnek, az után ismét (KJÉ 666)

egy olyan másnál., a melynek örökösön kel tartani, valamint maria tselekedék (KJÉ 690)

azt mondgya, hogy a kristusnak. örökösön meg kel maradni. és hogy (KJÉ 720)

nyér, vagy ahol akapu elötte örökösön bé záratik, hogy ha vétkeinek (VKT 812)

mint egy boldogságot, vagy is örökösön ellene kell mondani az örök (VKT 837)

meg aláza egy kevés ideig, örökösön fel magasztaltatik, valamint azt ohajttya (VKT 851)

tagadgya. azt a kevés áldozatot. örökösön meg aláztatik (VKT 851)

végtire mint olyan orát, amelyben örökösön meg egyezik. az ö ohajtot (VKT 909)

modok, a melyekel. el nyerhese örökösön azt a nagy boldogságot., mivel (VKT 924)

a familiának rendelte volt apapságot örökösön. de tsak olyan ók alat (IK/A 74)

teremtvén azért, hogy ötet birjad örökösön a menyekben., minek utánna.. ötet (IK/A 80)

az rendeletlenségben vesse., az utan örökösön el veszese. öket (IK/A 80)

noha igaságal el veszthetet volna örökösön (IK/A 253)

egy kevés ideig. és boldogtalan örökösön, oh ! fiam mely szép boldogság (IK/A 335)

az Isten kegyelmét, a mennyet örökösön el veszteti vele, az örök (IK/A 372)

Istent el veszteni. és azt örökösön, a menyekböl kirekesztetni, és az (IK/A 372)

a menyekböl kirekesztetni, és az örökösön, arra itéltetni hogy az ördögökel (IK/A 372)

az ördögökel kinoztatasál, és az örökösön, vég nélkül, szüntelen, könyebség nélkül (IK/A 372)

hogy a mi sziveink veled örökösön meg egyesüllyenek. és hogy ate (IK/A 381)

szeresünk tégedet ez életben, hogy örökösön szerethesünk, imádhasunk, és áldhasunk a (IK/A 382)

hogy mit tégyen az Istentöl örökösön meg valni. örökül az égböl (IK/B 690)

Az elsök. örökösön boldogok. és az Isten vélek (C/A 25)

ötet láttyák imádgyák, áldgyák. és örökösön hozája vannak kaptsolva, ökk az (C/A 51)

a mennyekben uralkodtatni fog bennünket örökösön, ha álhatatosan végig meg maradunk (C/A 63)

melyet tett sok idövel azután örökösön a kristus a keresztyénekel., melynek (C/A 79)

Izraelitáknak. Mojses által. hogy kénszeritessenek örökösön meg emlékezni az egyiptiusok elsö (C/A 90)

az állatok közül néki szenteltessenek örökösön (C/A 90)

hogy láttyák, szeretik, és birják örökösön akristust. ök véle meg válhatatlan (C/A 205)

igeri az Anyaszent egyháznak. hogy örökösön véle légyen, soha a tévelygésben (C/A 237)

olyan boldog orát. a melyben örökösön meg egyeznek véle (C/A 290)

Anyaszent egyház nem fog tehát örökösön tartani (C/A 291)

Istentöl. halálban vagyon., az Istentöl örökösön meg válva örökké valo halálban (C/A 302)

Isten szine elöl el lesznek örökösön rekesztve., soha menyekben nem mehetnek (C/A 302)

{…} örökösön el vannak rekesztve az Istentöl (C/A 509)

vagy ideig a purgátoriumban. vagy örökösön apokolban. a halálos vétekért, a (C/A 708)

a meny nékünk meg nyítatot örökösön (C/A 749)

az az, az Istent birja örökösön, szükséges azért hogy arra a (C/A 907)

pedig tsak a menyekben birhattya. örökösön, mentöl több reménségünk lehet amás (C/A 907)

amennyekben. uralkodtatni is fog bennünket örökösön, ha álhatatosan végig meg maradunk (C/B 960)

tett sok idövel az után örökösön. akristus. a keresztényekel., melynek zaloga (C/B 972)

izraélitáknak. mojses által, hogy kénszerittessenek örökösön meg emlékezni, azégyiptiusok elsö szülöttöknek (C/B 981)

az állatok közül, néki szenteltessék, örökösön (C/B 981)

hogy láttyák. szeretik. és birják örökösön a kristust. ökk véle meg (C/B 1063)

igéri az anyaszent egyhaznak., hogy örökösön véle legyen, soha atévelygésben nem (C/B 1081)

egy ház. nem fog tehát örökösön tartani (C/B 1119)

Istentöl. halálban vagyon., az Istentöl örökösön meg válva, örökké valo halálban (C/B 1128)

vagy ideig, a purgatoriumban., vagy örökösön apokolban., örökösön; ahalálos vétekért, hogy (C/B 1430)

a purgatoriumban., vagy örökösön apokolban., örökösön; ahalálos vétekért, hogy ha botsánatot (C/B 1430)

az az, az Istent birja örökösön, szükséges azért, hogy arra avégre (C/B 1580)

hogy soha idegen nem birhattya örökösön, hanem a maradéki fogják birni (ISZ 194)

örököst – 1

vonni attol., aki minékünk ingyen, örököst ád helyette. mely boldogság volna (VKT 833)

őrőkős
őrőkős – 3

a’ régi Familiának hirét nevét őrőkős feledékenységbe nem engedte esni, hanem (ML 307)

kihez én holtig valo és őrőkős köteleségel tartozom, mert eszkőze volt (ML 311)

had láthassuk meg abban az őrőkős Országban, a’ melyet meg nyert (ML 315)

őrőkősőn – 1

édes lelki Atyámot az Isten őrőkősőn nyugosztalya, szent szine előtt, a (ML 311)