a kiröl szollottam volt az utolso levelemben, ugyan tsak meg öletet. a sídok akarattyokbol. de akaratom ellen. abizonyos, hogy soha olyan Istenes, és egyenes embert senkí nem látot. nem is fóg látni, de a sido nép, az irás tudokal, és avénekel. el végezvén halálát. tsak fel feszitték az igazságnak azt a predikátorát. valamint az ö profétájok, és a sybillák meg jövendölték volt, amidön a kereszten volt, sok tsudák történtenek, a melyek a philosofusok szerént nagy veszedelemel fenyegeté az egész világot, Annak az Embernek tanitványi. még meg vannak, és a kik nem hogy meg gyaláznák Mestereknek szenttségit rendeletlen életyekel, de söt meg tiszteletire vannak jó tselekedetekel, ha nem tartottam volna anépnek fel támadásátol, talám még az a jó ember életben volna, noha azt el nem követtem amit el követhettem volna. hogy a haláltol meg menttsem. és ellent állyak vádloinak, mind azon által. az akaratom ellen eset. attol is tartottam hogy valamiben méltoságod meg ne sértödgyék, és azért hagytam el. az emberek hamiságára. annak az Igaznak avérit, aki ártatlan volt mind arrol a miröl vádolták de a kinek azö irások szerént meg kelleték halni. az ö üdveségekért. Légy jó egésségben. 2 Aprilis.”
Vannak mind azon által olyan tudosok akik azt tarttyák hogy soha nem voltanak pilátusnak igaz actai, és hogy azokot, a melyeket az Atyák láttak, valamely keresztyének gondolták volt. nem helyes buzgoságbol.
Mind azon által azokra az actákra valo nézve irják sokan arégiek közül, Hogy Tibérius látván pilatusnak
(VI. A Sidok és az Ujj Testámentumnak Historiája: 520)