más fóg utánnam jöni, akinek nem vagyok méltó hogy meg óldgyam a saruit, titeket illet atyám fiai az üdveségnek ez az igéje, mivel a Jérusalem lakosi, és az ö fejdelmi. nem üsmervén Jésust halálra itélék., és bé tölték nem tudva, mind azt a mit mondottak volt felölle. ö harmad napon fel támada, és a tanitványi. sok napokig látták a kik a mái napig bizonyságot tésznek erröl az igazságrol, a melyet az irások is bizonyittyák a melyek meg mutattyák, hogy a kristusnak meg kelleték halni, de rothadást nem szenvedni, tsak egyedül ö általa, nyerhetitek büneiteknek botsánattyát, ez ollyan különös kegyelem, a mellyet, Mojses törvénye által. meg nem nyerhettétek volna.
Az egész gyülekezetnek oly igen meg tettzék a szent pál beszéde, hogy arra kéré ötet. hogy a következendö szombaton is beszéllene nékik azon dologrol. És még azon a napon. sokan a sidok közül, szent. pál, és szent Barnabás mellé adák magokot, és a hitre térének. azonban pediglen szent pál és szent Barnabás oktattyák vala mind azokot. a kik öket halgaták, idöközben pedig a kézi munkát gyakorolák. hogy magokot táplálhasák, mivel se szent pál, se szent Barnabás nem éltenek azal a szabadságal mint a több Apostolok hogy olyan szent Aszonyokot vigyenek el magokal., a kiknek gondgyok legyen az eledelekre, holot eközönséges szokás volt a sidoknál, ök pedíg tsak magok jártanak, és rend szerént olyan helyeken predikálottanak. a hol. még az Évangyélium nem volt hirdetve, El lehet itélni mind ezekböl. hogy mitsoda kemény életet éltenek.
(VI. A Sidok és az Ujj Testámentumnak Historiája: 625)