felölle, és a mely a bátyára eset, de tsak hamar el válék a férjitöl. ezel meg erösité a rosz gondolatot a melyel valának maga viselése felöl., hogy inkáb szeretné. a báttyát a férjinél polemon is el hagyá a sidó vallást. a melyre tsak a felesége kedviért állot volt.
Mariámna. meg mátkásodot volt még idején Archélausal, de attol el válék. és Demetriushoz mene férjhez ez Alexandriában. leg elsö. és leg gazdagab volt a sidok közöt.
Drusilát meg mátkásitták Epiphanus királyal. a ki meg igérte vala hogy a sido vallásra fog állani, de nem akarván magát környül meteltetni. Agrippa sem akará néki adni a hugát. 53.ban. az Emesiai királynak Aziznak.adá férjhez, a kí mind a környül metélésre, mind a sidó vallásra rea álla. de ez a Fejdelem aszony keves esztendök mulva el válék tölle, és felixhez. Judeának Gubernátorához mene. egy pogányhoz.
Azonba pedig szent pál korinthusba vala, a hol tsudálatos buzgoságal; békeséges türésel és hüségel predikálá mind a sidoknak, mind a pogányoknak. az Isten országának titkait., meg térité ót Stephánt, vagy Istvánt. az egész tselédivel, meg is keresztelé öket, azt mondgya hogy azok ákájának elsö sengéji, az után meg keresztelé Crispust, a synagogának fejét. és Cajust. atöbbit. a kik meg térének, nem ö keresztelé meg, mert nem azért küldetet volt. hogy keresztelyen. hanem hogy prédikályon, Timothéus, és silas korinthusba jövének hozája, és tudtára adák, hogy mitsoda állapotban hagyták a Mácedoniai Anyaszent egy házat, és fö képen a Thessálonikait. szent pál akoron sok szükségeket. és fáradságokot szenvede, igen kivánta volna, maga meg
(VI. A Sidok és az Ujj Testámentumnak Historiája: 667)