2 – 343
fo
legg fovebb – 1

által valo vasárnapokra, és legg fovebb Innepekre rendeltetett Epistolaknak, és Evangyéliumoknak (É 693)

– 152

nem ló fejü:). hanem ló székelye (TL 62)

ha avajdaságot meg nyerik néki, a mészáros felelé., hogy ö nem (TL 168)

török urak igy szokták vendégelni keresztyéneket a kik bort isznak (TL 226)

százan., de most minden orán nélkül maradunk., mert a fejdelem (TL 231)

melyben meg irtam hogy ismét nélkül maradánk. de nem sokára (TL 235)

alat vannak., a nagyob, hasznosab. fö, és alacson tiszttségeket a görögök (TL 242)

az uj vezérünk pedig a jantsár aga. medig ül a (TL 259)

a halak országában küldi. de nélkül, a török urakot pedig (TL 260)

nyeri a paraditsomot. ök azt könyvnek nevezik a török vallás (TL 270)

nem irok, hanem azon a’ fö uton, a’ melyen a lelkem (ML 324)

a’ Követ engedelmével, hogy a’ fö uton vehesse Őtsém Uram, de (ML 324)

rabságában, és a tömlötzbe, igen példák (É 134)

amelyben a kristus egyedül lévén afö, anépet titkaira tanittya. péternek, parantsolván (É 225)

senem akéz panaszolkodik, hanem a fö. igy vagyon tehát, a midön (É 239)

Apostolok, és aproféták fundámentumára, a szegelet kö, ömaga akristus Jésus (É 254)

mellyet az épittök meg vétették., szegelet kövé lett, és botlásnak (É 299)

irásban, imé Sionban választatot drágalátos szegelet követ tészek, és aki (É 533)

melyet az épittök meg vetették, szegelet kövé lett, és botlásnak (É 533)

kel lenniek., és a kiknek szegelet köve akristus, hogy meg (É 534)

meg botlanak az Anyaszent egyház szegelet kövében a ki is (É 534)

melyek meg szentelnek, ezek a fö, és tekélletes ajándékok., az Isteni (É 552)

valo fundámentuma, de arra a fö, és szükséges fundamentumra, ö maga (É 680)

{…} két nagy igaságra tanit, mely mind valoságos (É 731)

{…} A vallásnak három nagy igazságit foglallya magában. az (É 846)

ki is kerm helyet a fö. hogy hogy fel kiálta dom (MN 37)

tudgya azt. hogy ez egyik eszköze ajó erkölcsnek. a ki (KKU 262)

aszszonyal. {…} meg másut. nintsen hamisab fö. a kigyó fejénél. se mérgeseb (KKU 305)

aki el nem marad tölle. a azért szenvedet. hogy a tagnak (KKU 338)

hasznai közöt találkozik egy igen jó., amelyröl igy szól Dávid (KKU 429)

ö érette szenvednek valamint a fö, amaga tagjaiban (KKU 432)

és könnyü. a felette igen modon aditsöségnek örökké valo nagy (KG 455)

a kristus. halála által. igen orvossággá lett, a vétek ellen (KG 460)

királyal, jerusálem lészen az én vigasságom (KG 472)

és könyü, a felette igen modon aditsöségnek örökké valo nagy (KG 493)

Az Isteni szeretet az a útt, amelyen kel járni minden (KG 522)

Mind enyi nagy okokra valo nézve, tartozunk szeretni (KG 530)

szükségekben. nagy segittség, és igen út ajó erkölcsben valo elömenetelre (KG 539)

ki is meg kostolván. igen bornak találá. de nem tudván (KJÉ 623)

meg mutatá hogy övolna a és jó pásztor. mivel azért (KJÉ 688)

és tisztátalanságal, az után egy orvoságra tanitá. hogy tiszták lehessenek (KJÉ 691)

el hagyák arendet. a menyi fö, anyi féle út. és innét (VKT 785)

mind azon által, ellenkeznek. a részeivel, a keresztyéni tudomanynak (VKT 786)

olyan gondolatokrol., a melyek egy aucthor szerént. inkáb származnak az (VKT 806)

örökké valo boldogulásnak kivánsága, igen ösztön arra, hogy fel ebrésze (VKT 809)

atekélletes békeségel élünk, amely egyik ajándéka a szent léleknek, és (VKT 814)

amelyek le nyomják. ezeket a ellenségit. az alázatoságnak. a mely (VKT 817)

együgyüség. a kristus szent emberséginek jelei, lehetetté valaha látni. az (VKT 827)

vesztet eröt. a kényes emberek gyönyörüségeknek (VKT 898)

magában, de atekélletes keresztyén, három okot talál arra, valamint szent (VKT 900)

a káromlokrol. se a töb vétkekröl. a melyekröl azt mondgya (VKT 923)

Meg elégszem tehát egy igen példával. a melyet elödben adom (IK/A 58)

ez a fejedelem, két nagy dolgokban az Isten parantsolati ellen (IK/A 74)

rendi szerént. és a hét vétkekröl (IK/A 96)

visgáld meg jól azokot a vétkeket, a melyekben estél, gondolkodgyál (IK/A 102)

gyonás, és a komunio igen módók a jó erkölcs el (IK/A 105)

hátra kedves fiam. egy utolso modgya ajó erkölcs meg nyerésinek (IK/A 121)

Az innepek meg szentelése. igen modgya a jó erkölcs meg (IK/A 130)

Ez az álhatatlanság ajóban. három okoktol jö (IK/A 152)

idejében volt egy Chrysorius nevü fö, és gazdag ember, de a (IK/A 175)

meg fogod probálni hogy ezigen orvoság, hogy ha szorgalmatoságal élsz (IK/A 183)

kisértet ellen még az igen orvoság, hogy a kisértetet ne (IK/A 192)

mi légyen az igazgatás, két dolgot teszek elödben a nagy (IK/A 328)

A második dolog. a melyet elödben tészek (IK/A 328)

veszik. egy szoval azért mert modon jelenti. a kristusnak az (IK/A 341)

tartcsad. mert ez, az embernek dolga. * az az hogy ebben (IK/B 445)

és a melyeknek tudatlansága ezer vétkekben ejti minden nap a (C/A 8)

3 Art A vetkekröl közönségesen 401 (C/A 17)

házokhoz viszá térhetenek., ez igen modon jelenti a rendet. a (C/A 181)

Ugyan a kristus is a proféta, ö a mestere (C/A 200)

a proféta, ö a mestere az embereknek, ö általa (C/A 200)

{…} Nagy sok okokra valo nézve. 1. az (C/A 213)

valo irgalmasága Istennek, az egyik oka. hogy el nem törölte (C/A 214)

vallásal igen ellenkezet, és annak ellensége volt. az Isten tsudálatosan (C/A 216)

meg tartotta a hitnek minden ágazatit. a deák Anyaszent egy (C/A 257)

3 Articulus A vétkekröl közönségesen (C/A 312)

Hany reszre lehet osztani a vétkeket közönségesen (C/A 312)

részre oszttyák, a melyeket hét vétkeknek nevezik (C/A 312)

Miért nevezik ezeket a vétkeket vétkeknek (C/A 312)

hiszen. és hogy annak némely részeit meg tanullya. különösön (C/A 341)

{…} Mellyek azok a részek melyeket kel tudni és (C/A 341)

az elménkben tegye a hit ágazatinak titkait. meg mutatván másoknak (C/A 344)

{…} Három okbol. 1. hogy meg mutassa (C/A 418)

elötte egy épulethez kezdgyenek., a köfarago a köveket meg választtya (C/A 463)

a lelki épületnek. és a áts mester az Isten. hogy (C/A 463)

{…} Két okbol. 1. hogy ahivek mindnyájan (C/A 466)

2. kel tudni a hitnek ágazatit. 3 éhomra kel azt (C/A 524)

világositását kell kérni 2 A vétkekröl. ajó erkölcsökröl. az Isten (C/A 565)

akristus elég tételeinek., mint hogy a az artatlan testben szenvedet az (C/A 574)

el mennek. romába lévö négy templomokban., ezt leg elöször száz (C/A 592)

ada azoknak kik aromai négy templomokban butsura el mennének, ez (C/A 593)

meg légyenek bérmálva, és ahitnek ágazatit tudgyák (C/A 626)

{…} Hogy meg külömböztessenek a szent renden lévöktöl,. akik az (C/A 632)

minden misékben az Istentöl négy dolgot kérnek az egész Anyaszent (C/A 821)

követet tészen, akristus az a követ és Messiás az az (C/A 836)

volt a békeség Istenének, ahárom Apostolok pediglen az egesz világon (C/A 846)

szentelték a papokot püspökököt. a Ceremoniák, és szentelések mind azon (C/A 871)

választának, erre valo nézve sok régi Anya szent egy házakban (C/A 872)

állitása,, a melynek ö a Áts mestere. fundamentum béli köve (C/A 884)

3 art a vétkekröl. közönségesen. 299 (C/B 933)

Ugyan a kristus is a proféta. és a Mestere (C/B 1059)

a proféta. és a Mestere az embereknek., ö általa (C/B 1059)

{…} Nagy sok okokra valo nézve. 1. az (C/B 1069)

valo irgalmasága az Istennek., egyik oka. hogy el nem törlötte (C/B 1069)

másut meg mondgyuk ahol a vétkekröl fogunk szollani (C/B 1132)

3 Articulus. A vétkekröl. közönségesen (C/B 1136)

Hány részre lehet osztani a vétkeket közönségesen (C/B 1136)

hét részre oszttyák., amelyeket hétt vétkeknek nevezik (C/B 1136)

Miért nevezik ezeket a vétkeket vétkeknek (C/B 1136)

hiszen, és hogy annak némely részeit meg tanullya különösön (C/B 1160)

{…} Mellyek azok a részck mellyeket minden keresztenynek kel (C/B 1160)

az elménkben tegye a hitt ágazatinak titkait., meg mutatván másoknak (C/B 1162)

{…} Három ókból, 1. hogy meg mutassa (C/B 1219)

pedig egy épülethez kezdgyenek., a köfarago aköveket meg választtya. és (C/B 1252)

épületnek. és az Isten a áts mester., hogy ha pedig (C/B 1252)

{…} két ókbol. 1. hogy a hivek (C/B 1254)

tartásal. kel tudni a hitnek agazatit: és ehomra kel azt (C/B 1297)

világositását. kell kérni, 2. A vétkekröl., a jo erköltsökröl., az (C/B 1328)

kristus elég tételének, minthogy a fö, az ártatlan testben szenvedet az (C/B 1334)

el mennek romában lévö négy templomokban; ezt leg elöször száz (C/B 1348)

a romai negy templomokban, butsura el mennének. ez (C/B 1349)

legyenek bérmálva, és a hitnek ágazatit tudgyák (C/B 1372)

{…} Hogy meg külömböztessenek. a szent renden lévöktöl. a kik (C/B 1376)

minden misékben. az Istentöl négy dolgot kérnek az egész anyaszent (C/B 1514)

angyal. követet tészen, akristus aza követ. és messiás, az az (C/B 1526)

volt. abékeség Istenének., a három apostolok pediglen. az egész világon (C/B 1534)

alat szentelték apapokot., püspökököt a Cérémoniák. és szentelések. mind azon (C/B 1553)

választának, erre valo nézve, sok régi anyaszent egy házakban., tsak (C/B 1554)

állitása., a melynek ö a áts mestere. fundámentum béli köve (C/B 1563)

és az irigységet. ezekböl a vétkekböl, meg más sók féle (IJE 17)

egyébtöl vagyon, hanem hogy a tele vagyon olyan párával. a (IJE 24)

a sok álom miat. a mindenkor gözben lészen. és az (IJE 27)

tudtam hogy resttség egyike a hét vétkeknek, de azt gondoltam (IJE 43)

holot alig tudgya avallásnak némely részeit, vagy talám még azokat (IJE 95)

aszonyi titulust, én pediglen mint itélö biro, tudtokra adom. hogy (IJE 147)

azoknak két száz nyolczvan nyolcz mesterek vala, azok közöt leg (ISZ 218)

dávid magais. nagy poéta. és musikás vala, igen sok féle (ISZ 218)

hallásban foglalták magokot, és a mesterségekben; némellyek közüllök arethoricára adták (ISZ 271)

az illyenek felesen valának, a szent egy házakban, meg mostanában (KSZ 401)

hogy az anyaszent egy ház dolgait rendben lehesen venni, de (KSZ 419)

az ö mesterségeket, azok a példák vitték anyira. hasonlo képen (KSZ 445)

nevü. akoron az egész judeának ado szedöje vala, némelyek a (SUT 576)

minden szombaton, de az ö Innepjek, hét hét mulva esik (SUT 640)

Chrest. vagy a Christus. olyan volt a sidok közöt. aki (SUT 661)

dolgokot, ugyan ebben ahistoriájában tészen bizonyságot akristus Jésusnak. szenttséges voltárol (SUT 715)

idövel le tevé Ismaelt. a áldozo papságbol. hogy boszut állana (SUT 732)

az el mulhatot. azért igen oktatásokot ád néki. hogy mi (SUT 747)

másnap a székiben üle, a áldozo papok. és a város (SUT 781)

igéré atanáts uraknak, és a áldozo papoknak, hogy a városbol (SUT 783)

és hogy ehez ahadakozáshoz, olyan kivántatik a ki értelmes, és (SUT 797)

a városba volnának. és akik okai a hadakozásnak (SUT 818)

az emberi testben., amidön valamely résziben nyavalya támad. az el (SUT 833)

hegyen feküt, anak az ö eröségi. három kö falai. a (SUT 846)

föben – 3

ö kegyelmének ajándéki, mind a föben, mind atagokban (É 743)

álom, azt láttyuk hogy a föben vagyon ollyan rész, a melyet (IJE 24)

mint ha köd volna a föben, még fájdalmat is okoz (IJE 27)

föhöz – 3

boldog tag az. aki ehez aföhöz ragaszkodik. es aki el nem (KKU 338)

által: és ugyan azon láthato föhöz valo engedelmeség által (C/A 244)

ragasztván a szenteket., atagokot, a föhöz ragaszttyuk, 3. Abban mi az (C/A 595)

fök – 3

is arra kér valakit a fök közül., hogy békéltese meg öket (SUT 734)

parantsollyon nékik, de a több fök, mind irigységböl. mind tartván attol (SUT 830)

maga serege, és a töb fök. azoknak parantsolának., akik öket fejeknek (SUT 830)

fökk – 1

mint {…}, ezek tanátsok valának, {…}, a fökk, {…}, abirák, {…}, kik atörvényt végben vitették (ISZ 256)

fönek – 6

dolgában ártotta magát, és magát fönek tette, és mint hogy a (TL 154)

mindenkor titkoson megyen végbe, A fönek, egy vicéje vagyon. akit Álemdárnak (TL 273)

lenni a szenvedéstöl.? atövisel koronázot fönek tagjai, mondgya egy nagy szent (VKT 838)

lelke. az igazságnak lelke, a fönek lelke. a mely el terjed (C/A 226)

a része engedelmeskedet annak a fönek, a mely azt választotta, vagy (ISZ 258)

a feje., ennek az Isteni fönek a ditsösége, és fel magasztaltatása (SUT 760)

före – 2

nem sokára. szükségünk nem lészen före. mert a minap is eltemetök (TL 235)

anyaszent egy háznak szüksége volt före, azokbol küldöttenek hogy igazgassák (KSZ 301)

föt – 3

szüntelen valo, rengetés, hánkodás. a föt el bodittya. a gyomrot. fel (TL 8)

olyan sisak, a mely a föt meg oltalmaza. olyan vas darék (KKU 403)

inkáb apusztában halnának meg. olyan föt akarának magoknak választani aki viszá (C/A 107)

fötöl – 4

kegyelmekböl részesülnek, és egy láthatatlan fötöl fügenek. külsö képen pedig a (C/A 231)

engedelmeskednek, és ugyan egy látható fötöl fügenek (C/A 231)

kegyelmekböl részesülnek. és egy láthatatlan fötöl függenek., külsö képen pedíg a (C/B 1077)

engedelmeskednek. és ugyan egy láthato fötöl függenek (C/B 1077)

föveb – 18

A hit által ajánlot ábel föveb áldozatokot az Istennek, mint sem (KG 454)

se idegen, a jó példa föveb az alamisnánál, az alelket élteti (KG 514)

A föveb része ennek atselekedetnek, a lelki (IK/A 107)

Ezeknél nem találhatot az ördög föveb modot az elmék meg rontására (IK/A 118)

szükséges hogy szollyak néked a föveb rendekröl, és hogy elödben tegyem (IK/A 302)

szollok it a világi életnek föveb rendeiröl. azért hogy ki ki (IK/A 323)

külömbek annak okáért az világi föveb rendekröl fogok szolni azért. hogy (IK/B 650)

{…} Melyek a föveb hasznai az alamisnálkodásnak (C/A 358)

mondgya egyik apüspökök közül a föveb Consecratornak, hogy az Anyaszent egy (C/A 638)

{…} A föveb Consecrator miert olvastattya el a (C/A 639)

{…} A föveb részeiben mind egy, a miben (C/A 785)

{…} A föveb Consecrator. miért olvastattya el a (C/B 1381)

{…} mind egy a föveb részeiben, a miben külömbözik. a (C/B 1487)

szükségesnek gondoltam fel tenni a föveb okait annak anagy külömbségnek., amely (KSZ 446)

és a nemzete közöt az föveb renden közül valo. philo sok (SUT 589)

arrol különösön tanátsot tartot a föveb rendüekel, Barnabás, és Titus Jelen (SUT 646)

el hini ha töb, és föveb ajándékokot vett másoknál. se azon (SUT 687)

ellen vetésit., Imé ezek a föveb részei az oktatásnak, melyet látunk (SUT 750)

fövebb – 8

illyen formában meg szegnök. a fövebb parantsolatot, a mely azt hagya (É 627)

A valoságos keresztyének. mind fövebb modal valo békeséges türök. ök (VKT 873)

valonak papja volt, aki Aaronál fövebb pap volt, és olyan pap (C/A 834)

{…} Mellyek a fövebb hasznai az alamisnálkodásnak (C/B 1173)

egyik a püspökök közül. a fövebb Consecratornak. hogy az anyaszent egyház (C/B 1381)

papja volt, a ki Aaronál fövebb pap volt. és ollyan pap (C/B 1525)

ugy tekénté mindenkor ötet, mint fövebb Apostolát. a mely Évangyéliumot irt (SUT 635)

a kinek ö volt a fövebb fundátora (SUT 648)

fövebbek – 1

is nevezték, és silást, ezek fövebbek valának az Atyafiak közül. a (SUT 645)

fövebbeknek – 1

sokakot el foga, és a fövebbeknek. fejeket véteté (SUT 541)

fövel – 11

valo dolog a tagnak. a fövel. szenvedni. oh mely boldog tag (KKU 338)

le térdepelni, és le hajtot fövel felelni az ament. töredelmes szivel (C/A 860)

le terdepelni, és le hajtot fövel alázatosságal mondani ezt az imádságot (C/B 1545)

köntöst, amely otsmány vala, mezitelen fövel, és lábbal jártanak, de az (ISZ 225)

tsak végtire hozája menének, hamvas fövel (SUT 578)

Tilttya a férfiaknak hogy fedet fövel imádkozanak. vagy beszéllyenek atemplomba, a (SUT 686)

pedig azt parantsollya. hogy fedet fövel imádkozanak a templomba, és hoszu (SUT 686)

tónál, szent pétert fel fesziték. fövel alá, valamint maga kérte volt (SUT 762)

ugy feszitessék fel mint akristus, fövel fel., azon helyre temeték. a (SUT 762)

edényeket. és a musikákot. hamvas, fövel és szakadozot ruhában, a nép (SUT 782)

eleiben mene, szakadozot ruhában, hamvas fövel, a kezei hátra kötve, és (SUT 800)

leg föbb – 1

betegségekben valo hálá adás. leg föbb tselekedete a vallásnak. ha vasbol (KKU 377)

leg föveb – 71

Ezek közöt leg föveb a szent sophia temploma ezt (TL 274)

A derviseknek, leg föveb külsö foglalatoságok a, hogy tántzollyanak (TL 276)

és bé tölteni hivatallyok leg föveb részeit, viszontag, az olyanok látogatásokal (É 39)

nem tudván a vallásnak leg föveb, és leg szükségeseb részeit. és (É 749)

nézve. meg érteté. a leg föveb rab leányal, hogy az irás (MN 145)

volna aleg föveb oka annak, hogy az attyám (MN 219)

magával hogy a nyomoruság leg föveb ajándéka az Istennek., és az (KKU 379)

leg föveb kötelesége egy okos embernek, a (KG 458)

emberek elött, az ö leg föveb áitatosága abbol (KG 539)

az ö szent erkölcseiben. aleg föveb jó erkölcsök a szüzeknek., a (KG 540)

atöbb vallások közöt, de aleg föveb ami aszokásokot illeti. a. hogy (KG 546)

azt el. az egyik leg föveb oka a kristus meg testesülésének (KJÉ 579)

által láttyák, hogy a leg föveb köteleségek abban áll, hogy szüntelen (VKT 796)

a külömbözést. mint hivatallyának. leg föveb részit (VKT 842)

E fiam leg föveb mód azok közöt, a mellyek (IK/A 90)

aluvás. életeknek ezek a leg föveb hivatallyi, és az ö leg (IK/A 163)

E fiam a leg föveb része ate oktatásodnak. az elödbeni (IK/A 213)

Ezek tehát azok a leg föveb dolgok, a melyekre kel figyelmezni (IK/A 311)

Ezek fiam a leg föveb dolgok a melyekre kel vigyáznod (IK/A 317)

Az te hivatalodnak leg föveb része ez iránt, lelked üsméretinek (IK/B 465)

Az szent misének áldozattya leg föveb lévén az töb titkok közöt (IK/B 467)

fiam ez leg föveb része az te oktatásodnak. ehez (IK/B 557)

hellyet veszik. ihol az leg föveb cselekedetek. mellyek által meg üsmérheted (IK/B 563)

emelkedünk, az imádságok közöt leg föveb az Áldozat. az ó törvényben (C/A 31)

az emberi test életinek. leg föveb éltetöje az okos lélek (C/A 52)

de aztot nem tartá leg föveb dolognak, és nem a leg (C/A 71)

tsak az Istennek élt. leg föveb dolognak tartotta a vallás béli (C/A 71)

Mester, oltár, áldozat, és aleg föveb kö abban atemplomban., amelynek örökösnek (C/A 121)

követ azután az épületnek leg föveb helyére tették. aki erre aköre (C/A 202)

Ebben a saeculumban. leg föveb eretnekek az Iconoclasták valának, eképpen (C/A 271)

ez a szent áldozat, leg föveb része a vallásbéli tselekedetnek (C/A 420)

{…} A vallásnak leg föveb titkainak szentelésivel. A Boldogságos szüz (C/A 424)

Elméjekre adván a hitnek leg föveb titkait. vagy leg nevezeteseb tselekedetit (C/A 424)

{…} A leg föveb azok közöt. a tisztaság. szegénység (C/A 478)

2. oktassák öket avallásnak leg föveb részeire., és rendeknek hivatallyira. 3 (C/A 667)

{…} Melyik aleg föveb és leg tekélleteseb a szoval (C/A 698)

azt tanulhattyuk hogy a leg föveb hivatallya atöbbi közöt egy papnak (C/A 876)

ezeknek a Ceremoniáknak a leg föveb részei titkosok (C/A 883)

ahol a mi vallásunknak leg föveb titkait munkálodta a kristus. eröl (C/A 897)

az oltár szentelésekor valo leg föveb Cérémoniáknak magyarázattya. 518 (C/A 918)

az emberi test életinek leg föveb. éltetöje azokos lélek (C/B 951)

mester, oltár áldozat, és leg föveb kö. abban atemplomban., amelynek örökösnek (C/B 1006)

követ azután. az épületnek leg föveb hellyére tették., a ki erre (C/B 1060)

Ebben a saeculumban. leg föveb eretnekek, az Iconoclasták valának, ekképen (C/B 1105)

ez a szent áldozat. leg föveb része avallás béli cselekedetnek (C/B 1220)

Elméjekre adván. a hitnek leg föveb titkait. vagy leg nevezeteseb cselekedetit (C/B 1223)

{…} A leg föveb azok közöt. a tisztaság, szegénység (C/B 1262)

oktassák öket a vallásnak leg föveb részeire, és rendeknek hivatalyira, 3 (C/B 1403)

ebböl azt tanulhattyuk, hogy aleg föveb hivatallya atöbi közöt, egy pásztornak (C/B 1557)

ezeknek a Ceremoniaknak a leg föveb részei titkosok (C/B 1562)

E tehát agazdaságnak. aleg föveb tudomannya, a melyet minden jo (IJE 135)

is vala. az ö leg föveb hivatallyok, hogy az Isten törvényére (ISZ 220)

és nagy vágyodás nélkül., leg föveb jonak tarttsa az igasságot, el (ISZ 268)

a szent Mise áldozattya, leg föveb része a több könyörgéseknek, azért (KSZ 319)

avalláshoz forditoták, a melyet leg föveb munkának is tartották, minden hivatalokban (KSZ 323)

tellyeségel szükségesek, de ami leg föveb, és leg szükségeseb volt, azt (KSZ 338)

aszenteléshez kezdettenek, amely szentelésnek, aleg föveb Ceremoniája abbol áll, hogy ajelen (KSZ 380)

ékes, Chrysostomus szent jános, leg föveb példája lehet a predikátoroknak, rend (KSZ 408)

hogy a keresztények avallást leg föveb dolognak tartották, és a világi (KSZ 441)

nyelven, {…} az az, ahitnek leg föveb ágazatit, vagy a mint most (KSZ 467)

A vallás béli tudományoknak leg föveb részeit, jól lehet mindenek tudták (KSZ 470)

itéletem szerént. azok valának leg föveb okai, hogy azután oly szoros (KSZ 477)

Szent Mátyás aleg föveb. és régieb tanitváni közül valo (SUT 498)

idöben ígen hatalmasok valának, aleg föveb tiszttségekben is bé vettek öket (SUT 503)

A leg nagyob és föveb sinagogában a kájus faragot képit (SUT 569)

nékik, hogy ök voltanak leg föveb okai a hazájok el pusztulásának (SUT 665)

bizonyos, hogy a sidoknak leg föveb ellene valo gyülölségeknek. oka azért (SUT 708)

hiveket. Mint hogy Titusnak aleg föveb hivatallya kréta szigetében avolt. hogy (SUT 750)

ezek valának az ö leg föveb örzöi, és más negyven személyeket (SUT 759)

simon leg föveb hit ágazattya a, hogy két (SUT 769)

még azért is hogy leg föveb oltalma volt Galiléának, vespásiánus Placidust (SUT 807)

leg fövebb – 18

Isteni szeretet, a mely leg fövebb a több jó erkölcsök közöt (É 97)

A leg fövebb tanáts. ez iránt nem más (KJÉ 588)

hogy ö magok a leg fövebb okai (VKT 923)

mi titkaink közöt: és leg fövebb tselekedete vallásunknak, ez olyan áldozat (IK/A 109)

vigyáznának, noha e volna aleg fövebb vég, a melyre kellene igen (IK/A 282)

kereshesem, elégyen tehát a leg fövebb szándékod, és a világi indulatok (IK/A 290)

véghez lehesen vinni, annak leg fövebb módgya a. hogy igen el (IK/A 344)

Azért. mert az ég leg fövebb része lévén a vilagnak, az (C/A 699)

egy ház imádsági közöt aleg fövebb imádság (C/A 733)

{…} A vallásnak leg fövebb titkainak szentelésivel. a Boldogságos szüz (C/B 1223)

{…} Mellyik aleg fövebb. és leg tekélleteseb a szoval (C/B 1423)

Azért, mért az égg leg fövebb része lévén a világnak. az (C/B 1424)

ház imádsági közöt a leg fövebb imádság (C/B 1448)

ahol a mi vallásunknak aleg fövebb titkait munkálotta akristus. erröl mindnyájan (C/B 1573)

az oltár szentelésekor valo leg fövebb Ceremoniáknak. magyarázattya. 449 (C/B 1589)

az idötöl füg annak leg fövebb rendi, azért is mondgya demosthénes (IJE 63)

hogy ez az ö leg fövebb hivatallyok. mivel agyermek közönséges a (IJE 81)

abban az idöben a leg fövebb renden lévö aszszonyok is kézi (IJE 150)

leg fövebbek – 7

hozni, de ezek a leg fövebbek, az imádság által. 1. Mi (C/A 675)

mesterek vala, azok közöt leg fövebbek valának. Ásáph, hémán, és idithun (ISZ 218)

a papok közül a leg fövebbek, az Apostolokot, a gyülésben viteték (SUT 503)

közöt a predikatorok közöt leg fövebbek valának. a Cyrenéai lukats. a (SUT 612)

az ajándékok közöt a leg fövebbek ezek valának A böltseségnek ajándekja (SUT 687)

a kik hihetö hogy leg fövebbek. és leg szentebbek valának a (SUT 699)

és a leg fövebbek a sidok küzül,. nem mentenek (SUT 717)

leg fövebbiket – 2

filadelfi város ellen. hármat aleg fövebbiket közüllök fádus meg fogatá, aleg (SUT 620)

kik fosztogattyák vala, és aleg fövebbiket közüllök meg öleté (SUT 621)

leg fövebek – 1

nyereségek közöt ezek valának leg fövebek, és a Templombol valok, Az (SUT 892)

leg fövebeknek – 2

mikor hoszu volt, tsak aleg fövebeknek olvasták el neveket. külön, külön (C/A 825)

mikor hoszu volt, tsak aleg fövebeknek neveket olvasták el. külön külön (C/B 1518)

leg fövebik – 2

az udvartol, és a leg fövebik rab leány legyen helyette. eleonora (MN 145)

mást venne. hanem még leg fövebik szolgájának akará hadni minden jószágát (ISZ 178)

leg fövebnek – 3

de aztot nem tartá leg fövebnek., és nem aleg jobbikot ajánlja (C/B 966)

épitet, csak Istennek élt, leg fövebnek tartotta, a vallás béli hivatallyát (C/B 966)

atöbbi közöt meg külömböztetett, leg fövebnek tartaték mindenkor ajuda nemzettsége, eleg (ISZ 182)

legg föveb – 2

melyek a szenvedésre vittek. legg föveb avolt, hogy példát adhassak ajuhaimnak (KKU 264)

az oltár szentelésekor valo legg föveb Ceremoniáknak magyarazattya (C/A 884)

legg fövebb – 8

kik ötet hirdették, ezek legg fövebb részei lévén az Anyaszent egyháznak (É 235)

{…} Mert avallásnak legg fövebb része a, hogy az Istent (É 342)

valo vasárnapokra, és a legg fövebb Innepre rendeltetett Epistoláknak, és Évangyéliumoknak (É 499)

tanit, hogy nem a legg fövebb, se nem alegg tiszteleteseb ajándékokot (É 862)

Istennek legg nagyób, és legg fövebb vallást teszünk, emlékezete, és gyakorlása (KG 506)

az oltar szentelésekor valo legg fövebb Cérémoniáknak magyarazattya (C/B 1563)

mivel, alegg elsöbb, a legg fövebb, és alegg nagyob hivatallya egy (IJE 105)

predikállásáig. az emberi életnek legg fövebb példája, inkáb is meg egyezik (ISZ 169)

Legg fövebb – 2

altal valo vasárnapokra, és Legg fövebb Innepekre rendeltetett Epistoláknak, és Evangyéliumoknak (É 9)

valo vasárnapokra és a Legg fövebb Innepekre rendeltetett Epistoláknak. és Évangyéliumoknak (É 265)

Fönek – 1

vagyunk, tagjai lenni olyan Ditsöséges Fönek, és reméllyük. hogy még részünk (É 64)

– 2

ahiveknek egy test vélek, és afő. atagok szenvedésit igen érzi, a (É 239)

Ezekre az dolgokra kel hát vigyázni annak (IK/B 640)

leg fővebb – 3

által valo vasárnapokra, és leg fővebb Innepekre rendeltetett, Kérdésekkel, és Feleletekkel (É 5)

által valo vasárnapokra és leg fővebb Innepekre rendeltetett Kérdesekkel, és Feleletekkel (É 261)

által valo Vasárnapokra és leg fővebb Innepekre rendeltetett Kérdésekkel és feleletekkel (É 689)

legg fővebb – 1

által valo Vasárnapokra és legg fővebb Innepekre rendeltetett Kérdésekkel, és Feleletekkel (É 495)