öt – 377
öt
öt – 49

akor elsöt dobolnak estvéli imádságra. öt orakor másodikát. és egy kevés (TL 57)

mert a temetésért. házaságért,. ki öt polturát. ki tizet, ki. egy (TL 66)

leg hireseb király, meg gyözvén. öt vagy hat királyokot. és rabságában (TL 72)

azt jó meg tudni, hogy öt mély földnire vagyon. innét egy (TL 152)

volt meg. a bizonyos. hogy öt, vagy hat esztendö. a hajat (TL 160)

meszünnen kel hordani a lakosoknak. öt, vagy hat, rongyos klastrom, cselekszi (TL 242)

aszáraz esztendö. szük esztendö. mivel öt holnaptol fogvást öt oráig tarto (TL 255)

esztendö. mivel öt holnaptol fogvást öt oráig tarto esönk nem volt (TL 255)

fizetések jár. napjára négy, vagy öt pénz, ezek el vannak osztva (TL 264)

atörvény béli parantsolatot illeti, atörökök öt részre oszttyák. 1. hogy napjában (TL 271)

kedves néném öt esztendeje hogy leveledet nem vettem (TL 276)

Lakadalom, Annyit még az unadalom. Öt nap mulva meg láthattya Szabadoson (ML 329)

tizen két kosárt tölténekmeg az öt arpa kenyér hulladékibol. melyek meg (É 357)

meg engem, és másik mondá, öt iga ökröt vettem. és meg (É 625)

ött ezer embert elégit meg, öt kenyérel. két halal (KJÉ 663)

volna ótt egy iffiacska. akinek öt árpa kenyere. és két hala (KJÉ 664)

öt ezer embert elégit meg. öt kenyerel (KJÉ 778)

egy major házat vettem; Én öt pár ökröt vettem; Én meg (VKT 834)

valo meg romlásának, négy, vagy öt oka vagyon (IK/A 59)

fel adnák az várost ha öt nap mulva nem jöne segittségek (IK/B 544)

értethesem veled ezt az parancsolatot. öt dolgot teszek fel (IK/B 594)

Ebben az rendben öt irtoztato vétek leg közönségeseb., az (IK/B 663)

ment, vagy valamely babonaságot tselekedet öt esztendeig valo penitentziára (C/A 580)

azon az oltáron, azután apüspök öt keresztet tsinál a füstölövel az (C/A 882)

midön amaz meg veré az öt királyokot., hogy kenyeret. és bort (C/B 1023)

szigetiböl. freskatiban mene, négy, vagy öt mély földnire Romátol, ót levén (SUT 539)

fejed felet, továb nem élsz öt napnál, Agrippa ezt tsak meg (SUT 540)

iránt, a pitagorás tanitványit követvén, öt esztendeig nem szolla, de a (SUT 547)

öt esztendeig tarto halgatása után, Antiokiába (SUT 547)

ahoz a nemzethez, Alexandria városa öt részre volt osztva, a kik (SUT 569)

volt osztva, a kik az öt elsö betüknek viselték anevit, az (SUT 569)

el valának szélyedve mind az öt reszben., de a két résziben (SUT 569)

a szomszédságban lévö fejdelmek elöt öt királyok menének látogatására. Ágrippa nagy (SUT 613)

lévén véle együt, mind az öt királyok. Marsusnak nem tettzék a (SUT 613)

felet. akor nem élne továb öt napnál, Ágrippa meg látván abaglyot (SUT 617)

volt reája meg is hala öt nap mulva, rakva férgekel. Mihent (SUT 618)

hogy az Apostol. a sidoktol. öt izben. harmintz kilentz tsapást vett (SUT 633)

el szaladának. elöl találván jérusálemtöl öt vagy hat mély földnire a (SUT 634)

ugyan azon városba. fejét véteté öt sidonak. kik a népet atámadásra (SUT 663)

martÿ szent pál hajora ülvén öt nap mulva Troásba érkezék atöbihez (SUT 700)

öt nap mulva érkezék oda a (SUT 710)

ugrándozni a kö falrol. Cestius öt napig mind azt keresé. hogy (SUT 794)

százan sebe esének, a következendö öt napon hasonlo ostromok valának. egy (SUT 808)

mehesenek a második kerületben is. öt nap mulva hogy az elsöt (SUT 854)

nehezen dolgozhatának, mivel a Romaíaknak öt mély földnire kelleték meni avárostol (SUT 875)

akarattyokbol., atüzbe ugrék, a többi öt napig maradának a falon. azután (SUT 881)

meg akarának válni simontol., és öt követeket küldének Titushoz. kérvén hogy (SUT 885)

tiszttyeket, és meg öleté az öt követeket, és nagy vigyázásal volt (SUT 885)

ezek közül. két aszszony. és öt gyermek szabadulának meg. ezek még (SUT 895)

ötöt – 4

a pap 4 igér. azután. ötöt, mikor az alku meg volt (TL 237)

{…} A mái lettzke ötöt teszen fel, az elsö hogy (É 600)

engedé. hogy beliza maga adgyon ötöt a rableányi közül melléje, ugy (MN 145)

okoz a lélekben, a melyböl ötöt vagy hatot teszek fel (IK/A 169)

ötött – 2

mégy. husz mély földhöz. még ötött tégy. szép oldalra van épitve (TL 68)

ada hatalma alá, a másodikának ötött, találkozék meg olyan közöttök aki (KJÉ 715)

ötre – 1

mikor az ora három fertály ötre. akor elsöt dobolnak estvéli imádságra (TL 57)

ötször – 2

részre oszttyák. 1. hogy napjában ötször imádkozanak. 2. hogy a ramazánt (TL 271)

az imádsághoz készüllyenek. a mely ötször vagyon napjában. Az elsö hajnalba (TL 281)

őt
őt – 4

vadászo hellyek vannak, a joszága őt mely föld ide. de csak (TL 65)

fel-találhatlak}, vagy valahol el veszek. őt holnaptol fogvást. egy kösziklát el (MN 239)

okra valo nézve. ennek. atónak őt tornátza lévén, mind az ött (KJÉ 640)

tudgyák es követik; négy, vagy őt igaságot teszek it fel néked (IK/A 258)

őtőt – 1

ha mégy Husz mélyföldhöz még őtőt tégy Szép Oldalra van épitve (ML 326)

Őt
Őt – 1

Aszszonyát Nem esméri Oldal tsontyát. Őt nap tart a’ Lakadalom, Annyit (ML 329)

ött
ött – 102

vagyunk is, de nincsen több ött lovunknál, amint már meg mondottam (TL 26)

menvén. ót meg vendégelték, és ött orakor acsászár audencziájára vitték. mind (TL 43)

az édes néném, hogy már ött naptól fogvást. itt sátorok alat (TL 43)

ágyu lövés, a hosza vagyon ött mély föld. mindenik végin egy (TL 44)

magnak. és hogy, négy vagy ött pár, elég maradékot hágy., immár (TL 105)

széllyes, és hoszu tót. vagyon ött mély föld ahosza, annak egyik (TL 145)

jártatta., mind ezeknek vége lévén ött orakor. a vatsorát el hozák (TL 226)

kialtván, tiz tallér, hat taller, ött tallér az arra. de senki (TL 226)

kiálttyák néki, hogy ha az ött veder bort megadgya. a halotat (TL 237)

mindgyárt bé mennek. és az ött veder bort ki hozák. a (TL 237)

leveledet nem vettem. igazán mondván ött holnapja, nem soké a, az (TL 276)

sidoul Bet saidának neveztetik, melynek ött tornátza vala, ezekben fekszik vala (É 211)

kelvén meg keresztelteték. és mikor ött volna meg erösödék, lön pedig (É 256)

küldgyed ötet atyám házában., mert ött atyám fia vagyon. hogy bizonyságot (É 288)

mondád hogy nints férjed, mert ött férjed volt. és aki most (É 339)

vagyon it egy gyermek, kinek ött árpa kenyere vagyon, és két (É 356)

{…} Tsudát tészen hogy táplálhasa, ött kenyérel, és két halal. meg (É 357)

kristus miért vette azt az ött kenyeret. és akét halat hogy (É 358)

tudta, hogy nem volt több ött kenyérnél, és két halnál. hogy (É 358)

{…} Az ött kenyeret maga eleiben viteté. és (É 359)

elegendövé tette, meg szaporitván azt azött kenyeret, amaga. és atanitványi kezekben (É 359)

azt is egyszers mind, az ött kenyérel tett tsudában, hogy mitsoda (É 359)

foglallyák magokot, a második. aki ött pár ökröt vett, és azokot (É 626)

azt, valami tekénti az természetnek ött érzékenységeit, és aharmadik., aki a (É 626)

Ött ora tályba, ez a szép (MN 11)

magunkot; historiát beszelhetünk. őtt oráig. ött orátol fogvást. hét oráig eleget (MN 12)

ahadát. a persak négy vagy ött ostromnak ellene állának nagy vitézségel (MN 48)

száz darabra törék kezében, az ött aki még meg marada. körül (MN 83)

vagyon immár. négy vagy ött esztendeje. hogy atengeren vagyok. az (MN 239)

viselé magát, és a midön ött gyermekeit Fokás császár elötte kegyetlenül (KKU 411)

valamely beteget meg gyogyit, vagy ött kenyérel, öt ezer embert meg (KJÉ 596)

méhében, és nagy rejtékben marada ött holnapig, hogy az alat. tsak (KJÉ 605)

néki, azt jól mondod. mert ött férjed volt. és akivel most (KJÉ 627)

őt tornátza lévén, mind az ött tornátz tele volt mindenkor betegekel (KJÉ 640)

volnának helyheztetve. akristus vevé az ött kenyeret, és akét halat. az (KJÉ 664)

tsudálatosan valo meg szaporodását az ött kenyérnek, akristust ugy tekinték mint (KJÉ 664)

vala meg elegendö képen az ött kenyérnek tsudáját, ez az utolso (KJÉ 665)

oly tsudálatosan meg elégíttet volt ött árpa kenyérel. nem tudhatá hová (KJÉ 665)

mondani, egy szer, elégitettél meg ött kenyérel. ött ezer embert, de (KJÉ 666)

közel valának. amidön akristus az ött kenyeret meg szaporittá. ki is (KJÉ 668)

hány kosárt töltöttek meg az ött kenyérböl. a melyekel. ött ezer (KJÉ 671)

magának semmi irgalmaságot nem nyerhetne., ött egytestvér attyafiairol gondolkodék. és azon (KJÉ 703)

nem volt., de a más ött. meg gondolván okosan., hogy a (KJÉ 732)

késziteni kezdék lámpásokot. de az ött esztelenek., látván hogy a lámpások (KJÉ 732)

olajat kezdének kérni a más ött okosoktok, akik az olaj árulokhoz (KJÉ 732)

a lakadalmas házhoz. a több ött is el érkezének, de már (KJÉ 732)

akarjátok határozni. mondván, hogy ha ött nap mulva segittségünk nem jö (VKT 893)

tehát ezt a könyvet., abban ött dologrol tractálok. a melyek leg (IK/A 9)

Attya haragjában esék. a ki ött esztendeig nem szenvedé ötet udvaránál (IK/A 42)

ök akarnák. el végezék hogy ött nap mulva a várost fel (IK/A 196)

a melyek ebben arendben uralkodnak. ött, igen közönséges. és rettentö. az (IK/A 336)

Hogy nagy szorgalmatoságal kel vigyázni ött dologra. 1. el kel kerülni (IK/A 380)

3. hogy erre az ött dologra igen vigyázz, 1. hogy (IK/B 697)

tsak az ött könyvét Mojsesnek. azt tagadák hogy (C/A 140)

midön amaz meg veré az ött királyokot, hogy kenyeret és bort (C/A 142)

egy ház volt az elsö ött saeculumok alat. a melyben a (C/A 258)

{…} Ezen ött jeleknek valamelyikéröl 1. amidön nagy (C/A 316)

A Törvénynek könyvei ezek. Mojses ött könyvei, ugy mint a Genesis (C/A 331)

szerént mondhatták el. mint egy ött vagy hat ora tályban. de (C/A 473)

{…} ött föképen valokot. 1. meg egyesit (C/A 540)

negyven napig valo böjtölésre. és ött esztendeig valo penitentziára (C/A 582)

ha Clericus. hogy ha világi. ött esztendeig valo penitentziára és a (C/A 583)

végben vinni az egyikét ezen ött imádságnak (C/A 668)

után ettenek, a vetsernyét pedig ött vagy hat orakor mondották, A (C/A 779)

emlitet szentelt vizben mártván hüvelykét., ött keresztet tsinál az oltár táblájára (C/A 880)

oltáron lévö kö táblára irot ött kereszteket meg keni a Catechumenusok (C/A 882)

formára a kö táblán lévö ött keresztekre rakja, és mindenik keresztre (C/A 883)

oltáron lévö kö tablára irot ött kereszt a melyeket a püspök (C/A 887)

után a kristust jelenti, az ött kereszt jelentheti az ö szent (C/A 888)

égö gyerttyákot az oltáron lévö ött keresztekre temjénel együt (C/A 888)

a szent irásbol, csak az ött könyvit mojsesnek, aztot tagadták. hogy (C/B 1021)

egy ház volt az elsö ött saeculumok alat. a mely idöben (C/B 1097)

{…} Ezen ött jeleknek valamelyikéröl., 1. a midön (C/B 1140)

A törvénynek könyvei ezek. Mojsesnek ött könyvei. ugy mint, a (C/B 1151)

szerént mondhatták el., mint egy ött, vagy hat ora tályban. de (C/B 1259)

{…} ött föképpen. valokat, 1. meg edgyesit (C/B 1309)

ment, vagy valamely babonaságot tselekedet; ött esztendeig valo penitentziára (C/B 1339)

negyven napig valo böjtölésre., és ött esztendeig valo penitentziára (C/B 1340)

valo penitentziára, hogy ha Clericus. ött esztendeig valo penitentziára. hogy ha (C/B 1341)

végben vinni az edgyikét ezen ött imádságnak (C/B 1404)

után ettek. a vetsernyét pedig ött, vagy hat orakor mondották. A (C/B 1482)

emlitett szentelt vizben mártván. hüvelykét, ött keresztet tsinál az oltár táblájára (C/B 1560)

oltáron, azután, apüspök a füstölövel. ött keresztet tsinál. az oltáron, egyet (C/B 1562)

óltáron lévö kö táblára irot ött keresztet. meg keni aCatechuménusok olajjával (C/B 1562)

formára. a kö táblán lévö ött keresztekre rakja, és mindenik keresztre (C/B 1562)

oltáron lévö kö táblára iratot ött kereszt., amellyeket a püspök meg (C/B 1566)

után, a kristust jelenti, az ött kereszt jelentheti az ö szent (C/B 1566)

égö gyerttyákot az oltáron lévö ött keresztekre temjénnel együt (C/B 1566)

egy ollyan iffiunak mint kegyelmed ött orakor kellene fel kelni, de (IJE 22)

fel kegyelmed, azért minden nap ött ora vész el, ha fel (IJE 22)

esztendeig minden nap az az ött ora menyire megyen, meg láttya (IJE 22)

midön Euméus meg vendégelé ulÿssest, ött embernek, ött esztendös sertést fözete (ISZ 177)

gomor pedig. ami mértekünk szerént. ött fontot. és felet nyomot, ez (ISZ 192)

országnak nem lehet kevesebbet adni ött gradusnál. egy gradus pedig magában (ISZ 192)

szegeletü frantzia hóld földet, és azött gradus. tizen négy {…} hat száz (ISZ 192)

tartaniok, ez igy lévén, amojses ött könyvében. mind fel találták, a (ISZ 216)

böjtben, az penitentzia tartokért, azután, ött esztendeig marada a halgatok közöt (KSZ 363)

maga el hagyá abaráti életet ött esztendö mulva, azért hogy az (KSZ 438)

még nékie tettzet az ö ött fia mindenik birta a fö (SUT 738)

valo hadakozásoknak, és hét esztendövel. ött holnapal. Jérusálem meg szállása elött (SUT 746)

fel égetnék. mind azoknak. akik ött nap mulva el nem hagynák (SUT 802)

ök pedig a torony fundámentumábol ött nagy köveket ki vevének. és (SUT 819)

ött ig – 1

esztendeig, a sirok közöt, ött ig, a halgatok közöt, négy ig (KSZ 363)

öttnek – 1

is a lakadalomban menyenek, az öttnek közüllök, akiket az Isten fia (KJÉ 732)

öttször – 2

néztem is öket, négyszer, vagy öttször kezdik igy el a keringést (TL 276)

alat apüspök. ujontában meg keni öttször. a szent Chrysmával ugyan azon (C/B 1562)

ött ször – 3

felet, ahalálokban gyakorta, a sidoktol ött ször egy nehany negyven tsapást (KKU 387)

alat apüspök ujontában meg keni ött ször a szent Chrysmával. ugyan (C/A 882)

napjába. hét szer imádkoztanak, ök ött ször imádkoznak, a keresztényeknek negyven (KSZ 464)

öttzör – 1

mód felet, ahalálokba gyakorta, asidoktol öttzör, egy heján negyven tsapást vettem (É 144)

őtt
őtt – 1

ót mulathattyuk. magunkot; historiát beszelhetünk. őtt oráig. ött orátol fogvást. hét (MN 12)

ŐTT
ŐTT – 1

ŐTT. SZAKASZRA OSZTVA (IK/B 383)

5
5 – 199

már készen volnának aszallások., ma 5 orakor reggel meg indulánk, és (TL 53)

irom. hogy a franczia király 5 septembris meg esküt, és le (TL 121)

Rodosto 5 8bris. 1730 (TL 164)

Drinápoly. 5 februarÿ 1738 (TL 223)

csernavoda 5 marty 1738 (TL 224)

lehet butsura el menyenek, mekhában, 5 hogy semi tisztátalanságot el ne (TL 271)

Constancinápoly. 5 (ML 303)

Constantinapoly 5 (ML 304)

Constancinapoly 5 (ML 305)

viz kereszt után valo 5 (É 7)

mikor még leg vétkeseb is., 5 meg akará nékünk mutatni hogy (É 88)

5 Az elsönek ahasznált, hogy a (É 134)

5 A szeretet fel nem fuvalkodik (É 153)

az Isten rendelése, keresés nélkül, 5 hizelkedés nelkül kel meg visgálni (É 227)

Husvét hetfün. 5 (É 497)

pünkösd után. 5 (É 498)

@: mark. 5 (KG 456)

@: lam. 5 (KG 458)

@: rom. 5 (KG 459)

@: sap. 5 (KG 460)

@: ps. 5 (KG 462)

@: matth. 5 (KG 476)

@: rom. 5 (KG 479)

@: act. 5 (KG 481)

@: Eccli 5 (KG 485)

@: matth. 5 (KG 492)

@: 1 joan. 5 (KG 497)

se senkit meg nem téritenek, 5 ahalaknak sokasága, a melyekért szakadozni (É 638)

3 III A {…} szüz látogatásárol 5 (KJÉ 776)

5 (VKT 799)

5 A törvényröl rövideden. 21 (VKT 927)

5 Rész Hogy azok a kik (IK/A 11)

5 Rész Hogy mitsoda szükséges a (IK/A 12)

5 Rész. A jónak szégyene. 240 (IK/A 14)

5 Rész Hogy kiket kel még (IK/A 15)

5 Rész Hogy mitsoda modokal kel (IK/A 16)

Jesus kristusunk által. tit. 3. 5 (IK/A 26)

5 Azért, mert igen utállya a (IK/A 80)

5 Ajánlyad néki minden tselekedetidet. azon (IK/A 106)

5 Ajánlyad Istennek testedet. és lelkedet (IK/A 109)

5 Arrol meg emlékezél. hogy az (IK/A 151)

5 kerüly el némely tselekedeteket, a (IK/A 269)

@: 5 részben (IK/B 439)

5 Az napi munkádot, ajánlyad néki (IK/B 464)

5 Ettöl vagyon, hogy az haragos (IK/B 583)

5 Távoztassad el az fösvénységnek minden (IK/B 604)

5 Rész hogy micsoda szükségünk van (IK/B 701)

5 Rész az ötödik akadály. az (IK/B 703)

5 articulus hogy el kel kerülni (IK/B 703)

5 Rész hogy meg kiket kel (IK/B 704)

5 Rész hogy micsoda modal kel (IK/B 706)

5 oktatás vigyázon arra hogy ezt (IK/B 707)

5 intés hogy az Isten kegyelmében (IK/B 708)

mivoltárol. és az ö tekélletességeiröl. 5 (C/A 11)

5 Art Hogy mitsoda szövettséget tet (C/A 12)

5 Art. A kristus egyiptumban valo (C/A 14)

5 Art Az Anyaszent egy háznak (C/A 16)

5 Art Az irigységröl 411 (C/A 18)

5 Art A conciliumoknak; és a (C/A 18)

5 Art. A felebaráti intésröl. 464 (C/A 19)

5 Art A kereszt és a (C/A 19)

5 Art karátson napjárol. 563 (C/A 21)

véteknek testét. a melyet hordozunk., 5 együgyü és egyenes szivüek legyünk (C/A 93)

kegyelemnek tábláját. 4. az asztalt.. 5 a gyerttya tartót, 6. az (C/A 101)

5 Articulus A kristusnak egyiptumban valo (C/A 161)

5 Articulus. Az Anyaszent egy háznak (C/A 243)

keresztyénségnek tsudálatosan valo fel álitását, 5 a tagadhatatlan tsudákot. a melyek (C/A 262)

temeteték, ki szálla alá poklokra. 5 ki harmad napon halottaibol fel (C/A 304)

a kevelységnek, és a mértékletlenségnek. 5 a midön a szükségen felyül (C/A 316)

ételben és az italban valogatnak. 5 mikor az egéségnek azal ártanak (C/A 320)

5 Articulus Az irigységröl (C/A 320)

szolgálatot., és az üdveség keresést, 5 mikor azon nem munkálodnak szüntelen (C/A 323)

5 Articulus A Conciliumoknak, és a (C/A 337)

4. vigasztalni a meg keseredetteket, 5 békeségel szenvedni a mások rágalmazásit (C/A 357)

ruházni. 4 a betegeket látogatni. 5 a rabokot vigasztalni. 6 rabokot (C/A 357)

3 szánakodo szivel. 4 alázatoságal., 5 értelemel, és külömböztetésel. 6. igaságal (C/A 359)

5 Articulus. A felebaráti Intésröl (C/A 359)

5 Ne öly (C/A 370)

5 Hogy a fö pap Oniás (C/A 378)

élettel. 4 a fogadás tételel. 5 az igaságos és törvény szerént (C/A 387)

tanátsokon járjanak. 4 nékik engedelmeskedgyenek, 5 öket segittsék szükségekben. betegségekben. mind (C/A 398)

5 Articulus A kereszt, és a (C/A 380)

hazugságal. 3. gyalázattal. 4. hizelkedésel. 5 bal itélettel (C/A 412)

4. mikor azt kedvetlenül ditsérjük. 5 még halgatásunkal. is lehet mást (C/A 413)

szüntelen láttyák az Istennek szinét. 5 tisztellyük a melletünk lévö Angyalokat (C/A 455)

5 Articulus Azokrol. a kiknek a (C/A 496)

5 Articulus A Kereszttségnek Cérémoniáirol (C/A 513)

elöt valo napokon minden esztendöben, 5 a kereszttségnek minden esztendönként valo (C/A 517)

5 Articulus. A Szenttséges Eucharistianak imádásárol (C/A 538)

5 Nékünk a Zálogja az üdveségnek (C/A 540)

5 Az elött noha bizonyos napokon (C/A 546)

5 Articulus A jora valo fel (C/A 560)

a közönséges jora valo nézve. 5 hogy ne engedgye az illyen (C/A 577)

igeretit. és viszá nem adta, 5 azoknak, kik a keresztyéni, és (C/A 600)

szent földben öket nem temetik. 5 ahivek vélek semmiképen nem társalkodhatnak (C/A 605)

hogy az által. penitentziát tarttsunk, 5 hogy az által abekeséges türésre (C/A 607)

5 A tselédinek fizetésekröl rendelést tegyen (C/A 609)

A Exorcista, 4. az Acolysta, 5 A sub Diaconus 6. A (C/A 617)

A születesnek, 4. Az idönek, 5 A szabadságnak, 6 A szenttségnek (C/A 619)

ditsöségét., és felebaráttya üdveségét kerese, 5 tudománya légyen. 6. alkalmatos az (C/A 622)

püspökjöket. hogy fel szentellye öket. 5 az olyanok (C/A 622)

5 Articulus A Beneficiumrol. vagy az (C/A 627)

dolgokot a hejában valo beszélgetést, 5 a templomban lévö eszközököt, az (C/A 632)

melyek szükségesek a szent áldozathoz 5 a Corporalet. és a purificatoriumot (C/A 635)

apüspök, 4. Ceremoniával keresztellyen szükségben. 5 hogy anépnek hirt adgyon atemplomban (C/A 636)

hirdese,, 4. a lelkeket vezese, 5 anépet meg áldgya, és érette (C/A 636)

4. midön valamely veszedelemben vannak, 5 midön az egy házi, vagy (C/A 643)

is egy test az Aszonyal. 5 akristus szereti az Anyaszent egy (C/A 651)

fogadás tétel. 4. az atyafiság. 5 abün, 6. akülömbözö vallás, 7 (C/A 652)

5 Articulus. Az olyan akadályoknak Magyarázattya (C/A 658)

esküvök, játékosok, vagy henyélök legyenek., 5 nékik jó példát adgyanak, 6 (C/A 667)

5 Articulus. Hogy mitsoda keszületben kel (C/A 676)

alázatoságal. és töredelmeségel. 4 figyelmeteségel. 5 bizodalomal. 6 gyakorlatoságal (C/A 678)

fel kel ékesiteni, amenyiben lehet. 5 ha valaki valamely öltözetet, vagy (C/A 690)

3. alázatoságal. töredelmeségel. 4. figyelmeteségel., 5 bizodalomal. 6. és alhatatoságal (C/A 696)

minden bünös valoságos penitentziát tarttson. 5 hogy minden emberek ajó erkölcsökben (C/A 700)

igasságnak, és a szenttségnek birodalmát. 5 hogy mi is véle együt (C/A 701)

menyünk a melyre hivut minket. 5 hogy álhatatosak legyünk abban ahivatalban (C/A 702)

az a boldogság veszedelmünkre lehetne. 5 hogy eröt adgyon a világ (C/A 712)

5 olyan Cérémoniákis vannak. a melyek (C/A 725)

5 Articulus. Az Anyaszent egy háznak (C/A 730)

5 Az Istennek segittségére, és jó (C/A 738)

5 Articulus. A Mojses törvénye alat (C/A 743)

5 A Cedrus fa, az isop (C/A 746)

a mely egy holnapja halálanak, 5 esztendö mulván. azon anapon. melyen (C/A 767)

5 (C/A 798)

5 Midön valamely püspök vagy fejdelem (C/A 893)

5 hogy apásztor. és anyáj közöt (C/A 904)

5 Articulus A szent olajak meg (C/A 870)

Hogy kinek. érdemiért adatik akegyelem 5 (C/A 910)

5 Art Azokrol akiknek akegyelem adatik (C/A 910)

5 Art akereszttségnek Ceremoniairol. 38 (C/A 911)

5 Rész az Eucharistiárol (C/A 911)

5 Art A szenttséges Eucharistianak imádásárol (C/A 911)

5 Art a jora valo fel (C/A 912)

5 Art A beneficiumrol. vagy az (C/A 913)

5 Art Az olyan akadályoknak magyarázattya (C/A 914)

5 Art hogy mitsoda készületben kel (C/A 915)

5 Art Az Anyaszent egy háznak (C/A 916)

5 Art A Mojses törvenye alat (C/A 916)

5 Art A szent olajak meg (C/A 918)

4 / 11 / 18 / 25 / // Tsötör / 5 / 12 / 19 / 26 / // Pent. / 6 (C/A 921)

4 / 11 / 18 / 25 / // Pént / 5 / 12 / 19 / 26 / // Szom. / 6 (C/A 921)

4 / 11 / 18 / 25 / // Szom / 5 / 12 / 19 / 26 / // Vas / 6 (C/A 921)

4 / 11 / 18 / 25 / // Vas / 5 / 12 / 19 / 26 / // Hetfü / 6 (C/A 921)

4 / 11 / 19 / 25 / // Hetfü / 5 / 12 / 19 / 26 / // Kedd. / 6 (C/A 921)

4 / 11 / 18 / 25 / // Kedd / 5 / 12 / 19 / 26 / // Szer / 6 (C/A 921)

4 / 11 / 18 / 25 / // Szer / 5 / 12 / 19 / 26 / // Tsötör / 6 (C/A 922)

E D C B // 4 5 6 7 / 32 33 34 (C/A 923)

5 art hogy mitsoda szövettséget tett (C/B 930)

5 art akristus egyiptumban valo meneteléröl (C/B 931)

5 art az anyaszent egy háznak (C/B 932)

5 art az irigységröl. 310 (C/B 933)

5 art. a Conciliumoknak és a (C/B 933)

5 art a felebaráti intésröl. 357 (C/B 933)

5 art. a kereszt. és a (C/B 934)

5 art karátson napjárol. 435 (C/B 935)

örökké valo. 4 ö véghetetlen., 5 ö el mulhatatlan. 6. ö (C/B 940)

5 Articulus Az Anyaszent egy háznak (C/B 1086)

5 hogy a pásztorok vigyázobbak legyenek (C/B 1099)

a tisztátalanság, 4. a torkoság. 5 az irigység, 6 aharag. 7 (C/B 1136)

tegyünk. akevélységnek. és a mértékletlenségnek., 5 a midön a szükségen fellyül (C/B 1140)

ételben, vagy az italban válogotnak. 5 mikor az egéssegnek azal ártanak (C/B 1143)

5 Articulus Az Irigységröl (C/B 1143)

4. vigasztalni a meg keseredeteket. 5 békeségel szenvedni a mások rágalmazásit (C/B 1172)

3 szánakodo szivel. 4 alázatoságal., 5 értelemel., és külömböztetésel. 6. igasságal (C/B 1174)

Atyádot, Anyádot. Öregségben láthassad magadot. 5 Gyilkos ne légy semmi moddal (C/B 1182)

5 Articulus A kereszt, és a (C/B 1190)

tanácsokon járjanak. 4 nekik engedelmeskedgyenek 5 öket segittsék szükségekben, betegségekben, mind (C/B 1203)

5 Articulus Karátson Napjárol (C/B 1226)

4. A szenttségekhez kel keszülni, 5 Az Isteni szolgálatokon jelen kell (C/B 1234)

5 Articulus. Azokrol. a kiknek a (C/B 1276)

elöt valo napokon minden esztendöben., 5 a kereszttségnek minden esztendönként valo (C/B 1292)

5 A gyermekek. kenyerének, mert a (C/B 1299)

5 Articulus A szenttséges Eucharistiának. imádásárol (C/B 1307)

5 Az elött. noha bizonyos napokon (C/B 1313)

5 Articulus. A jóra valo fel (C/B 1324)

3. az exorcista. 4. acolysta, 5 a sub diaconus. 6. a (C/B 1366)

5 Articulus. A beneficiumrol: vagy az (C/B 1372)

szükséges hogy magát betsületesen tarthassa 5 minek utánna ki vette volna (C/B 1375)

dolgokot a hejában valo beszélgetést. 5 a templomban lévö eszközöket, az (C/B 1376)

5 Articulus. Az ollyan akadályoknak magyarázattya (C/B 1396)

fel kell ékesitteni amennyiben lehet. 5 ha valaki valamely öltözetet, vagy (C/B 1417)

3 alázatoságal. töredelmeségel. 4 figyelmetességel. 5 bizodalommal. 6 és alhatatosságal (C/B 1422)

5 (C/B 1496)

5 Articulus. A szent olajak meg (C/B 1552)

5 art. azokrol. akiknek akegyelem adatik (C/B 1584)

5 art akereszttségnek Cérémoniáirol. 28 (C/B 1584)

5 rész az Eucharistiárol (C/B 1585)

5 art a szenttséges eucharistiának imádásárol (C/B 1585)

5 art a jora valo fel (C/B 1585)

5 art. a beneficiumrol, vagy az (C/B 1586)

5 art. az ollyan akadályoknak magyarázattya (C/B 1587)

5 art. hogy mit kell kérni (C/B 1587)

5 art az anyaszent egy háznak (C/B 1588)

5 art a mojses törvénye alat (C/B 1588)

5 art a szent olajak meg (C/B 1589)

5 Rész Az Izraélitákrol. és az (ISZ 180)

5 beszélgetés. a tanitásokrol. és a (KSZ 491)

5ször – 1

5ször Az az nagy szabadcság mellyet (IK/B 422)

5 ször – 1

5 ször. Vigyáz arra hogy az (IK/B 459)