pálhoz mindenkor hüségel volt, a régiek azt mondgyák, hogy az ö tolmátsa, és secretariusa volt. ö rolla gyakorta lészen szó ebben ahistoriában.
Judás, és Silás. akiket a Jérusalemi gyülés Antiokiába küldötte vala, mind a ketten proféták valának, és elsök, a Jérusalemi atyafiak közöt. és lehet, hogy a hetven tanitványok közül voltak, A historia nem mond nékünk semit is a judás életéröl, a kít Barsabásnak is nevezték, hanem silás eleinte mindgyárt szent péterhez adá magát. ugyan ö ís vivé el alevelet, amelyet ez az Apostol ira az Ásiai hiveknek. a pontusi, Galatiai. és a Bythíniaiaknak, a Jérusalemi gyülésnek is levelét. egyik ö vivé Antiokiaban. a hol mulata, és azután, egészen szent pál mellé adá magát, és akit elsem hagyá többé se utozásiban. se predikálásiba. azö neve. gyakorta emlékezetbe vagyon. ennek az Apostolnak leveleibe.
A Jerusalemi gyülésnek követyi Antiokiaba erkezvén, a tanítványokot esze gyüjték. és alevelet meg adák nékik. a melyet atemplomba el olvasván. igen nagy örömet. és vigasztalást ada ahiveknek. Judás, és silás, tellyesek lévén ömagok a szent lelekel, és a jövendölésnek, és a beszednek ajándékja lévén bennek, meg vigasztalák. és meg erösiték az atyafiakot beszédekel, és minek utanna egy darab ideig maradtanak volna Antiokiában. a hivek viszá küldék öket Jerusálemben., de silás jobban szereté ót maradni, hanem judás viszá tére jérusálembe az Apostolokhoz. pál és Barnabás még ót maradának egy ideíg, szent péter maga is oda mene. a keresztyének látogatásokra, és hogy maga meg lassa mitsoda rendbe volna az az Anyaszent egy ház. a kinek ö volt a fövebb fundátora.
Ez az Apostol eleinte mindgyárt. apogányságbol meg tért hivek közi elegyité magát. és ett vélek. valamint a
(VI. A Sidok és az Ujj Testámentumnak Historiája: 648)