másut meg azt mondgya, hogy egy bizonyos Éléázár nevü sidó az ördöngösököt egy gyürüvel gyógyittya vala meg. a gyürüben olyan gyükér volt foglalva, a melyet Salamon nyilatkoztatta volna ki; a gyürüt az ördöngösnek az órra alá tették, és a szagjátol. a földre eset. akoron az Exorcista. arra kénszeritette. az ördögöt, hogy többé viszá ne térjen annak az embernek testében. elegyitvén a kénszeritésiben a Salamon nevét.
A mi az Éfésiusi titkos mesterségeket illeti. az Éfesiusoknak, bizonyos babonás betüi valának, és olyan bizonyos barbarus szók, amelyek felöl azt tartották, hogy természet felet valo ereji vannak, azokot pedig el mondattyák vala az ördöngösökel hogy meg gyógyullyanak, Imé azok a szók, Askion, kataskion, Dix, Tetras. és Damnameneus. Az Éfésiusok azt tartották. hogy ezek a szok a veszedelemtöl meg mentették öket. és a gyözedelmet bizonyosá tették.
Az alat amég szent pál Éfésusba valoságos tsudákot teszen vala, ót a hitnek világoságát el terjeszté, és ót ki akará irtani ababonaságot. és a boszorkányságot, a Tiani Apollo oda érkezék. 54 ben, mint ha az ördög meg irigyelvén az Évangyéliumnak el terjedésit. és a szokásoknak meg jobbitását, akart volna a kristus Jésusnak. és az Apostolinak olyan ellenkezöt tamasztani a Tyani Apollo személyiben, a ki kéttségesé tegye tsuda tételeknek valoságát., ugy hogy akik ötet tsudálatos embernek tartanák, meg maradgyanak abálványozásba. Apollo Efesusban érkezvén tehát. Indiábol valo visza jövetele után. Görög órszágnak a leg hireseb jövendölöi az ö ditséretire valo énekeket énekelnek vala, és ugy tekinték mint egy fél Istent. mindenek
(VI. A Sidok és az Ujj Testámentumnak Historiája: 678)