különös – 566
kölonös
kölonösön – 1

mindenek üdvezüllyenek., de az a kölonösön valo akarat is vagyon hogy (C/A 497)

kölönos
kölönosön – 1

{…} Igen is, kölönosön kell meg nevezni az. Atyát (C/B 1284)

külonös
külonös – 1

egy házaknak Mesterét, mint sem külonös Anyaszent egy háznak püspökjét, Eusébius (SUT 767)

különos
különos – 2

mert az én lelkemnek keserüsége. különos hellyet kerestete velem. az én (IK/B 547)

nemzetnek, városnak, és familiának. lehessen különos istenek, azokot pedig meg halhatatlan (ISZ 241)

különosön – 4

az predikáciot el ne mulassad. különosön is olvas oly dolgokrol, hogy (IK/B 486)

más fö renden lévököt, mindenikét különosön (C/A 728)

keresztenynek kel hinni és tudni különosön (C/B 1160)

minden emberért le tette, de különosön a tanitványit, inkáb szerette, és (KSZ 298)

különös
különös – 223

leteszik. de mindenik nemzettségnek vagyon különös birájok, akik folytattyák a dolgokot (TL 66)

olvassuk egy romai császárol. hogy különös (TL 88)

modon volt fel ékesitve. mindenikében különös udvari cselédgye. mindenikében gazdag ebédet (TL 93)

azinasok a foglalatoságok avarrás, mindenikének különös agya vagyon. és minden ötödik (TL 265)

sok szabadsága vagyon. ha valamely különös ember valamely (TL 274)

kinek, kinek a mesteréhez valo különös ragaszkodásáért, azért nem kel apásztorokot (É 45)

dolgokra kötelez, mellyek nintsenek más különös törvénybe fel téve, és hogy (É 88)

annak atestnek, hogy mindenik tagnak különös hivatallya vagyon, és hogy egyik (É 100)

ezen a világon az igazak különös társaságban volnának agonoszoktol. semitöl nem (É 129)

tartására, szükséges avilágtol el távozni, akülönös életet szeretni, az imádságot, és (É 181)

minek elötte másokot tanittsanak. atanitáshoz, akülönös élettel, avilági dolgok el hagyásával (É 182)

meg érdemlé nékünk az imádsagnak, akülönös életnek, és a penítentzia tartásnak (É 182)

példájok sokal veszedelmesebb, mint a különös hiveké. sokal könnyebben is meg (É 278)

4. Az egyházi szolgáknak különös rendek vagyon,. mert ök fellyebbek (É 290)

akiket az Isten arra hi különös kegyelméböl. hanem arra köteledzi öket (É 291)

atyák követhetiké jákóbót, josefhez valo különös szeretetiben (É 294)

nékik meg mutattyák, hogy öket különös szeretettel szeretik, tsak azok tehát (É 310)

azt az Isten. és arra különös parantsolatot ád. mert ha ez (É 328)

valo szeretetnek, kövesük akristust szeresük akülönös életet, aböjtöt. az Isten igéjit (É 359)

rend szerént nem kel más különös okát keresni, valamely nyomoruságnak. hanem (É 376)

egész természet. az Istennek vannak különös rendelési, az ollyan dolgokban is (É 376)

képen a mértékletlenségben, és atisztátalanságban, különös szükségek vagyon arra, hogy azon (É 754)

nem tselekedtünk, mivel tsak azö különös kegyelme oltalmazot meg attol. nintsen (É 760)

{…} Mitöl vagyon hogy nintsen különös parantsolat arra hogy magunkot szeresük (É 796)

egy hivatalban lévöé, más egy különös emberé, mindenik fa, amaga nemeszerént (É 831)

meg tisztitván minket, hogy belölünk különös népet tsinállyon. ki az ö (É 857)

{…} Mert ki ki különös kegyelmét vészi az Istennek, rendéhez (É 883)

Lunlei ezeket különös helyre tétetvén. azután dom fernandhoz (MN 35)

hüségedet., nem mondhatnálé valamely olyan különös dolgokot. a melyek ötet tekintik (MN 38)

hogy ennek a Császárnak holmi különös tselekedetit mondgyam meg, és azal (MN 47)

kép irot. mindgyárt a maga különös házába vivé, és parancsolá néki (MN 51)

közül. damascus városában küldé, mindenikét különös uton, és a kiknél hamis (MN 61)

nevelte volt fel. dom sebastient. különös házban vivé ötet dona Catherinával (MN 125)

tekintvén. hivatá dom sebastient, és különös házban vivén. mondá néki. Zelim (MN 159)

néki, bizhatomé hüségedben, és a különös hozád valo joságomért. vagyé olyan (MN 173)

szép leánynak, Ételred a maga különös házában menvén, hivatá korkot és (MN 196)

az én Anyámot., és légy különös tisztelettel azö fájdalmához. a melyel (KKU 269)

egész keresztek. az enyimben. akenetnek, különös vigasztalását vették. azon idö elöt (KKU 441)

Mind anyi sok különös malasztok, a melyeket mind eddig (KG 520)

egész szenteknél. azért mi is különös tisztelettel tisztellyük ötet. noha aláb (KG 539)

itt meg külömböztetik az üdvezitö különös tselekedetit. atsuda tételeitöl. mert atsudákot (KJÉ 596)

nagy királyt. akit az Isten különös kenettel. fogja fel kenni. amely (KJÉ 603)

is ki vivén anép közül, különös helyre vivé, az ujjait a (KJÉ 670)

az ország nem tsak egy különös helyt foglalna el. de a (KJÉ 704)

ök látták, és bizonyitották azt akülönös tsudát avaloságos jonásrol, aki el (VKT 790)

A különös. és órára szabot imádságok, igen (VKT 805)

superiorok.. a tiszttségek. és a különös hivatalok szerént valo superiorok, akiknek (VKT 823)

szerzetesek. hogy ha atisztaságrol valo különös fogadásokot ezek az utolsok meg (VKT 823)

volt szükséges. hogy az Isten különös törvényt tsinályon, mely nékünk a (VKT 841)

arra, hogy oly látható. és különös gondviselésel légyen dávidra, a kihez (VKT 871)

azt tudgya hogy az Istennek különös gondgya vagyon reánk, hogy az (VKT 879)

és azokot nem szánnyák. akik akülönös, közép szerü, és békeséges életböl (VKT 910)

életirol. itéletet tenni, ezért is különös tiszteletel kel lenni az embereknek (VKT 914)

az illyen tanitások jók a különös személyeknek, de a nagy renden (VKT 922)

VI Art Más egyéb különös orvoságok. a tisztátalanság ellen 291 (IK/A 14)

11 Rész A nemesek különös akadályirol 332 (IK/A 15)

ifiu egyháziaknak kik beneficiumokot birnak különös akadályirol 338 (IK/A 15)

hogy ifiuságodban szolgályad, de még különös szeretettel is szeret téged., és (IK/A 32)

azt akort igen szereti. hogy különös kegyelmekel segitti azt, ezekböl akövetkezik (IK/A 36)

amidön az Isten kegyelmével., amely különös segittséget ád az ifiuságnak., amint (IK/A 47)

olyanokrol., akiket az Isten irgalmasága, különös kegyelemböl. meg téritette. az ifiuságnak (IK/A 58)

nap regel. mihent fel kelsz. különös helyen térdepely le. és ót (IK/A 106)

igazságira oktattatál, és más egyéb különös jó téteményiért (IK/A 106)

minden emberekhez., el mondhattyuk hogy különös joságal. vagyon az ifiakhoz, akiknek (IK/A 122)

azért. mondgyál néki minden nap különös imádságot, mond el az olvasot (IK/A 123)

szüz. nékie meg jelenté hogy különös segittségel volt fiához halála oráján (IK/A 125)

ókat. hogy miért volt olyan különös segittségel fiához, mondván, mert az (IK/A 125)

a gyermek Jesusal; ne szeretné különös szeretettel a kristus fiait. és (IK/A 125)

közönséges. ahová esze gyülekezhesenek, ha különös házakhoz gyülekeztenek, és ugy is (IK/A 136)

VI Articulus Más egyéb különös orvoságok., a tisztátalanság ellen (IK/A 182)

vannak olyanok., a melyek különös akadályokot hoznak magokal, szükséges hogy (IK/A 202)

abban nintsen kéttség, hogy a különös akadálya ne volna az üdveségnek (IK/A 202)

és mint hogy minden gyümölcsnek különös férge vagyon, a gazdagságnak is (IK/A 203)

XI Rész A nemesek különös akadályirol (IK/A 205)

egy háziaknak kik beneficiumukot birnak. különös akadályirol (IK/A 209)

szeretet. hogy valoságos legyen, annak különös tulajdonságunak kel lenni, mivel nem (IK/A 218)

2. különös szeretettel kel öket szeretned (IK/A 222)

hajlandobak léven a tisztátalan gyönyörüségekhez. különös szükségek vagyon erre a jó (IK/A 225)

kel hagyni a haszontalan valo különös intést, és ahoz kel menni (IK/A 261)

lenni minden emberekel, mert abaráttság különös szeretet (IK/A 262)

2. Minden nap különös imádságokot mondgy el, a melyekben (IK/A 291)

meg üsmérhesed, szály le avilági különös rendekre, és tekinsd meg azokot (IK/A 292)

hogy erre a két rendre különös hivatás kivántatik, azért, meg ért (IK/A 293)

az attyák nem a gyermekek különös jóvokot tekéntik. hanem mást egyebet (IK/A 298)

Es nem tsak olyan különös és belsöképen valo szentségre tartoznak (IK/A 303)

találnál is. még ehez egy különös articulust teszek (IK/A 320)

akiknek örökös hatalmok vagyon, a különös helyeknek urai, a kiknek másoktól (IK/A 323)

természetit, és tsak az Istennek különös segittségivel kerülhetik azt el hogy (IK/A 346)

és hivatallyának köteleségit. mások egy különös személynek jó erkölcsi, mások meg (IK/A 365)

egy közönséges személynek, vannak olyan különös köteleségek, a melyeket el nem (IK/A 365)

Se olyan különös erkölcsöt, a mely atöbivel nem (IK/A 365)

és másokot szeretö. ne légyen különös, hanem az anyaszent egyház rendét (IK/A 366)

ajó erkölcsüek. a kik elhadgyák különös köteleségeket, amelyekre nem vigyáznak. 4 (IK/A 380)

emberekhez. leg inkáb az iffiakhoz különös jóságal vagyon. mert tudván hogy (IK/B 477)

könnyebségel igazgatni. lévén minden parochiának különös pásztora. ki az lelkekre vigyázon (IK/B 490)

baráttságot vetni, mivel az baráttság különös szeretet (IK/B 598)

két ember szeretik egy mást. különös szeretettel (IK/B 598)

Es nem csak ollyan különös, és titkoson valo szenttségel kel (IK/B 635)

valo nézve szükséges az Istennek különös segittsége, hogy abban meg ne (IK/B 672)

Se az ollyat, az ki különös. az ki másokal nem jár (IK/B 684)

Attya lenne olyan népnek akinek különös szokása, vallása, és hajlandosága a (C/A 77)

Isten parantsolaé még valamely más különös dolgot is az Izraelitáknak. Mojses (C/A 90)

sismatichus sidok valának, mivel nékik különös templomok, oltárok, és papjok vala (C/A 139)

adolgok, amelyeket kel követni akristusban különös rendekben és hivatalokban (C/A 207)

olyan tagjait; kik különös hitet akartak tartani., mivel azt (C/A 227)

hogy a Jérusálemi templomban volt különös hely a nemzettségek számokra, akik (C/A 229)

alol el vonnyák magokot, és különös társaságot tsinálnak (C/A 234)

szánszándékal. az Anyaszent egyházat; és különös társaságot tsináltanak., szent pál azt (C/A 240)

azon idotöl fogvast voltanak némelykor különös és kemény üldöztetések, világ végin (C/A 260)

az Anyaszent egyháznak tulajdonittyák a különös embereknek meg romlásokot,. azt hozván (C/A 276)

az egyike közönséges. a másika különös, közönségesen azokot hiják Anti kristusoknak (C/A 293)

azt a mit mondottunk a különös. és a közönséges itéletröl (C/A 305)

az ellen igaságtalanul támadnak. A különös személyek. is tartoznak törvényesen oltalmazni (C/A 363)

hogy ha tsak arra néki különös szabadság nem adatik (C/A 391)

{…} Miért rendelt különös napot az Anyaszent egy ház (C/A 460)

a szüléinkert. atyánk fiaiért valo különös imádságot, mert ez a nap (C/A 462)

nem láttyuk hogy a kristus különös helyt rendelt volna nékik, a (C/A 510)

hogy az egy háziak már különös köntösököt viseltenek, ami pedig atonsurát (C/A 626)

ahathatosab Isten elött, mint sem akülönös embernek imádsága, mert akor, amint (C/A 669)

Clericusokhoz szabjuk magunkot,. a mi akülönös imádsagot (C/A 684)

Tartoznaké bizonyos idöt rendelni a különös imádságra (C/A 686)

4. amidön az Istennek valamely különös kegyelmeségit vették, 5. a felebarátunk (C/A 688)

fel emelni, a mi pedig akülönös imádságot illeti, jó az iránt (C/A 689)

{…} Azal mindenikének különös tiszteletet akarnak adni, mivel anépet (C/A 729)

országnak, és püspökségnek ez iránt különös szokása, és rend tartása vagyon (C/A 731)

arra valo nézve választottak magoknak különös embereket. akik nékik áldozanak, és (C/A 735)

Mutasd meg azt, hogy a különös embereknek vétkekért ajálot áldozatokban, apap (C/A 747)

valamint mostanában, hogy az imádságokot, különös személyekre is forditották, eki tettzik (C/A 766)

ditséretes szokásé az Isteni szolgálatra különös köntöst tartani (C/A 774)

tartani ha az Isteni szolgálatban különös köntöst vesznek fel, az Isten (C/A 774)

hogy az Isteni szolgálatkor apapok különös köntöst vegyenek magokra., ez a (C/A 775)

hasznára mondgyák. és nem lehet különös miséknek nevezni az olyanokot. amelyekben (C/A 816)

miséknek nevezni az olyanokot. amelyekben különös szükségünkért kérjük az Istent (C/A 816)

14 Rész némely különös imádságokrol (C/A 915)

lenne ollyan népnek, a kinek különös szokása, vallása, és hajlandosága lenne (C/B 970)

Isten parancsolá még valamely más különös dolgot is az izraélitáknak. mojses (C/B 981)

sismatichus sidok valának, mivel nekik különös templomok, oltárok, és papjok vala (C/B 1021)

dolgok., akiket kel követni akristusban. különös rendekben. és hivatalokban (C/B 1064)

egyház. az ollyan tagjait. kik különös hitet akartak tartani: mivel azt (C/B 1076)

alol el vonnyák magokot., és különös társaságot tsinálnak (C/B 1079)

az anyaszent egy hazat., és különös társaságot csinalnak., szent pál azt (C/B 1084)

anyaszent egy háznak tulajdonittyák, a különös embereknek meg romlásokot., azt hozván (C/B 1108)

az edgyik közönséges, a másik különös, közönségesen azokot hiják antikristusoknak, kik (C/B 1121)

azt: a mit mondottunk. a különös, és a közönséges itéletröl (C/B 1130)

hogy ha csak arra néki különös engedelem nem adatik (C/B 1198)

{…} Miért rendelt különös napot az anyaszent egy ház (C/B 1250)

hadgyuk a szüléinkért, atyánkfiaiért valo különös imádságot. mert ez a nap (C/B 1251)

nem láttyuk. hogy a kristus különös helyt rendelt volna nékik. a (C/B 1286)

hogy az egy háziak. már különös köntösöket viseltenek, a mi pedig (C/B 1371)

Isten elött, mint sem a különös embernek imádsága. mert akor a (C/B 1404)

emelni., a mi pedig a különös imádságot illeti. az iránt jó (C/B 1416)

{…} Azzal mindenikének, különös tiszteletet akarnak adni, mivel a (C/B 1445)

országnak, és diécésisnek, ez iránt különös szokása, és rend tartása vagyon (C/B 1447)

arra. valo nézve. választottak. magoknak különös embereket a kik nékik áldozanak (C/B 1451)

valamint mostanában, hogy az imádságokot különös személyre is forditották, eki tettzik (C/B 1472)

ditséretes szokásé az Isteni szolgálatra. különös köntöst tartani (C/B 1479)

tartani, ha az Isteni szolgálatban. különös köntöst vesznek fel, az Isten (C/B 1479)

az Isteni szolgálatkor, a papok különös köntöst vegyenek magokra, ez a (C/B 1479)

hasznára mondgyák, és nem lehet különös miséknek nevezni az ollyanakat, amelyekben (C/B 1511)

miséknek nevezni az ollyanakat, amelyekben különös szükségünkért. kérjük az Istent (C/B 1511)

14 rész némely különös imádságokrol (C/B 1588)

tartozunk jót tselekedni, a mi különös hasznunkra valo nézve, mivel ha (IJE 64)

akis kutyájokhoz. a kinek is különös gondviselöje. és asztala vagyon, és (IJE 79)

után láttya kegyelmetek, hogy semmi különös rendet nem szabok, olyan okos (IJE 86)

engedelmeskedik. a szolgák engedelmeskednek. a különös embereknek, a különös emberek. a (IJE 118)

engedelmeskednek. a különös embereknek, a különös emberek. a fejdelmeknek. a fejdelmek (IJE 118)

amelyben el mulnak. valamint egy különös embernek. a görögök leg nagyob (ISZ 172)

fel jedzették. ha valami ollyan különös dolog történt aszületésekkor. mivel az (ISZ 174)

különös házak volt, és a férfiak (ISZ 211)

szerént anép, ót az aszszonyoknak különös helyek vala. apogányoknak pedig nem (ISZ 230)

atemplom kapujit örzötték, amusikás lévitáknak különös házok vala, a mely názárénusok (ISZ 231)

oltárjok vala, és mindenik familiának, különös házi Istenek. és babonaságok. eszerént (ISZ 232)

a babiloniai rabságnak idejéig, ezek különös életet éltenek. más féle köntöst (ISZ 237)

laktak, valamint Illyés, és Elizéus, különös szállást készitte agazda aszszony Elizéus (ISZ 237)

azt. hogy el fordithattyák magokrol. akülönös, vagy a közönséges veszedelmeket. és (ISZ 242)

aváros kapujában folytatták, aközönséges, és akülönös dolgokot, ábrahám, a hebron városanak (ISZ 253)

sok ideig nem tették irásban akülönös kötéseket, nem tartván attol hogy (ISZ 254)

béli dolgokot egyaránt rendelte, azért különös székek nem is valának, amely (ISZ 255)

nemzettsége közi, és mindenik nemzettségnek különös hellye vala, ez iránt. apátriárkák (ISZ 258)

Az esséniánusok, különös vallást tartának. ezek anagy városokot (ISZ 280)

képeit kelletet látni, minden kertnek különös istene vala, az aszszonyok közönségesen (KSZ 309)

titkosoknak, vagy homályosoknak., amelyeket valamely különös ember akart azokhoz tenni, hogy (KSZ 319)

mindenik városban tehát a keresztények. különös tsoportban valának, és az okot (KSZ 335)

városnak, és mindenik tselédes gazdának különös istenek vala, erre valo nézve (KSZ 346)

szers mind folytatták, mindenik véteknek. különös büntetése. volt rendeltetve. atörvénytöl,. de (KSZ 349)

bé árulták, de az ilyen különös példákot arend kivül valo kegyelem (KSZ 350)

tsak a templomban. ót is különös helyek volt, atöb aszonyoktol. ha (KSZ 368)

hogy azt a várost, ollyan különös vallásu nép lakja, a kiket (KSZ 374)

ötet kérjük, haszontalan volna tehát különös hellyeket szentelni az ö szolgálattyára (KSZ 402)

mivel már abban az idöben különös köntösök valának az Isteni szolgálatra (KSZ 410)

tartának, az áriánus Constantinus idejében különös gyülekezetet nem tartottak, de az (KSZ 422)

sámson. {…} de valának még ollyan különös emberek, kik a magok költtségeken (KSZ 433)

vételére, ót nékik mind együt különös hellyek volt, mind azáltal aklastromokban (KSZ 439)

mint sem a világiak közöt, különös életet élni, ugyan láttyuk is (KSZ 440)

valo mind az, ami öket különös nemzeteké tészi. a töb keresztény (KSZ 442)

hogy magokot meg külömböztessék, valamely különös élettel, mert ugyan is miért (KSZ 445)

dolgot szemléli, azután. az ollyan különös elméjüek, akik haszontalan valo elme (KSZ 447)

valamely roszért. amelyet láttak valamely különös. emberekben. {…} szent Chrysostomus, és a (KSZ 454)

és feddésel bántanak, és tsak akülönös személyekhez voltanak keményebbek, de elöbször (KSZ 455)

gyanakodom mindnyájokrol. hanem tsak némely különös nagy renden lévökröl. mert mind (KSZ 465)

az ember, valo mindenik véteknek különös penitentziája volt, de igy, a (KSZ 474)

roszat, látatlanná kelleték tenni a különös rendeletlenségeket, hogy a fel tett (KSZ 479)

kezében, hanem, az Isten rendelésinek, különös akarattyábol., hogy az Isten ötet (SUT 500)

szabadságokot, és viszá tervén Jérusálemben. különös synagogájok volt. valamint (SUT 509)

után. hanem helyel. helyel. és különös idökben. Az Atyák azt tarttyák (SUT 547)

különös jelit vette szeretetének. és kedvezésinek (SUT 553)

Máté, az ö hivatatásátol fogvást. különös alazatoságot. és szemérmeteséget mutata, meg (SUT 557)

ötet. hogy a kristusrol. töb különös oktatásokot is adna nékie, Thadeus (SUT 561)

ki kí a maga szolgálattyának különös hivatallyában foglallyák vala magokot, az (SUT 619)

nyerhetitek büneiteknek botsánattyát, ez ollyan különös kegyelem, a mellyet, Mojses törvénye (SUT 625)

különös dolgot nem mond., hogy az (SUT 633)

hogy nem volt házas. semi különös dolgot nem tudnak az ö (SUT 652)

szent szüzel. a kiröl sok különös dolgot ád elönkben Évangyéliumában, azt (SUT 652)

hirdesz.,? nem vala szabad egy különös embernek, magátol új Isteneket bé (SUT 658)

püspök. martyrságot szenvedet, és semi különös dolgot nem tudnak életeröl (SUT 659)

ne tudná hogy Éfésus varosa. különös tiszteletet ád a nagy Diánának (SUT 691)

melyböl tudgyuk mind ezeket a különös dolgokot, szent pál a levelében (SUT 733)

már szollottunk,, valának néki is különös pártosi. ennek. a szolgai el (SUT 744)

egy szer oda mene, vagy különös sugarlásbol., vagy egéségének valamely változásáért (SUT 768)

Azt tanitták. hogy mindenik tselekedetnek különös Angyala vagyon, aki akor jelen (SUT 774)

szándékját, azt izené néki, hogy különös beszédgye volna véle. vespásiánus eleibe (SUT 814)

közöt. mindenik résznek, vagy társaságnak különös feje volt. a kik egy (SUT 821)

hinni, Ananus halála után, néki különös hada volt, akivel mindenüt fosztot (SUT 835)

különösebben – 1

{…} l. Azért, hogy különösebben imádkozhassék, és tavulabb a világtol (É 891)

különöseben – 2

visgállyuk meg, még az ö különöseben valo dolgokot, és irjuk le (ISZ 199)

egyik amásikátol épitve, hogy inkáb különöseben lehesenek. de ígen távul sintsenek (SUT 638)

különösen – 1

meg, a méltoságban levöket pedig különösen, de mind egyikét mind a (C/B 1445)

különös képen – 2

köteleségei is ezeknek. nagyobak. és különös képen kel ezekre az Istentöl (IK/B 627)

Azt hogy a Boldogságos szüz különös képen valo temploma az Istennek (C/A 716)

különösképpen – 1

Azt hogy, a Boldogságos szüz, különösképpen valo temploma az Istennek, a (C/B 1436)

különöson – 3

hogy nagyob szabadságal szolgálhasuk. de különöson. emeg szeghetetlen valo parancsolat mind (É 242)

volt közönséges. hogy mindenik pap különöson mondgyon misét, leg aláb vasárnapokon (C/A 778)

veszem. és tartom. közönségesen, és különöson mind azokot a dolgokot a (C/B 1266)

különösök – 6

hanem tsak annyiban. amenyiben azok különösök. és amenyiben lehet, mivel tartozunk (É 171)

azokra az okokra a melyek különösök, a három közönségesen valo rendeknek (IK/A 299)

jó tétemények. vagy közönségesek. vagy különösök, vagy személy szerént valok (C/A 672)

A különösök azok, melyek sokakot illetik, de (C/A 672)

ajó tétemények, vagy közönségesek, vagy különösök, vagy szemely szerént valok (C/B 1407)

A különösök. azok. mellyek sokakot illetik, de (C/B 1407)

különösön – 312

tegnap pedig a fejdelem csak különösön szemben volt a vezérel. és (TL 51)

a feleségivel. és mikor kel különösön. eleget nevettünk susival. mert én (TL 80)

feleségekel hálniok, és a melyekben különösön. példának okáért. a nagy böjtben (TL 80)

azinnepek elött valo böjti napokon. különösön. penteken, szombaton. különösön. a négy (TL 80)

böjti napokon. különösön. penteken, szombaton. különösön. a négy kántori. napokon. különösön (TL 80)

különösön. a négy kántori. napokon. különösön. a három sátoros innepeket. mindeniket (TL 80)

octavával meg kel tartani, azért különösön. az apostolok innepeken. különösön, az (TL 80)

azért különösön. az apostolok innepeken. különösön, az évangyélisták napjain. különösön. a (TL 80)

innepeken. különösön, az évangyélisták napjain. különösön. a magak pátronusok napjain. nyolczad (TL 80)

magak pátronusok napjain. nyolczad napig különösön. ezen kivül, télben, a midön (TL 80)

kivül, télben, a midön havaz, különösön, hanem a mikor tiszta az (TL 80)

felé. ha náthások. vagy hurutnak. különösön. a májusnak végiig. nyárban. az (TL 80)

humor megyen ki belöllök. azért különösön. öszel meg lehet (TL 80)

nem kezdödnek, mivel aködös idökben. különösön. az esös idökben különösön. a (TL 81)

idökben. különösön. az esös idökben különösön. a midön sok meny dörgések (TL 81)

midön sok meny dörgések járnak. különösön. ha a gyomor valamit jol (TL 81)

meg nem emésztet. nyolcz napig különösön. ezen kivül. mikor a napban (TL 81)

napban fogyatkozás vagyon. nyolczad napig különösön. a mikor aholdban vagyon fogyatkozás (TL 81)

fogyatkozás. akor tizen két napig különösön. ihon édes néném az öreg (TL 81)

égetni. mert gyakorta mondgya hogy különösön. én pedig ködös, mind esös (TL 81)

kel kivánom. és nem tsak különösön amagamét, a bavarus a cseh (TL 255)

ahalálra emlékeztetnek minket,, es a különösön valo iteletre, amely is követni (É 14)

meg ölhették volna ötet. mivel különösön mindenik le vágta volt az (É 29)

nem maradhatnak egy helyben, se különösön a magok házaknál, hanem szüntelen (É 33)

a véteknek mocskáboll, és hogy különösön az ö szolgálattyára szenteltetet népet (É 53)

hivek, egy testben foglaltatván, mindenik különösön tagja annak atestnek, hogy mindenik (É 100)

valoság a, hogy ki ki különösön magát nem üsméri, tsak anyiban (É 127)

hasonlitást, leheté ahivek közül valamelyiké különösön szabni (É 134)

Agoston szerént, ha azon munkálodnak különösön, hogy magoknak meg halhassanak ajó (É 220)

Isten meg igérte volt. hogy különösön az Ábrahám. és a Dávid (É 233)

és apenitentzia tartásnak köny hullatásival., különösön pedig. az aszszonyok törvény béli (É 246)

{…} Azon kezdgyük el. hogy különösön meg inttsük azt aki meg (É 323)

léleknek kel lenni. mindenik lélek különösön (É 363)

tanulhattyuk, hogy titokban kel tartanunk akülönösön valo kegyelmeket melyeket veszünk Istentöl (É 488)

adhassák azoknak, mivel az Isten különösön meg vilagosittya azokot kik minket (É 523)

hogy a szent Háromságnak titka, különösön valo titka akeresztyéneknek (É 531)

abünösnek maga viselésit, és igyekezetét különösön visgálni. és arrol az Évangyélium (É 682)

{…} különösön ad elönkben, az ellenkezö kivánságit (É 768)

agyözedelmet. az Apostol. pedig mind különösön elönkben adgya azokot (É 814)

Isten meg igérte vala. hogy különösön az Ábrahám, és a Dávid (É 870)

{…} Ez a parantsolat tekénti különösön az Apostolokot, és mindnyájan az (É 886)

lévö tiszteket egy mástol mind különösön tettem. hogy töllök tudakozodhasam. mivel (MN 25)

azon. hogy had beszélhetne véle különösön. mivel nagy dolgokot akarna néki (MN 50)

a leányokat azokban az országban, különösön, és mint egy rabságban. ámurátes (MN 53)

ö kész volna végit vetni különösön valo hartzal. minden közöttök lévö (MN 55)

melyel meg akarná ölni. azért különösön mene lakni. és tsak anyira (MN 85)

a sultán elött valának., de különösön lévén véle. nagyon kezdé tekingetni (MN 90)

termetiért, és szép férfiu abrázattyáért, különösön valo betsülettel volt (MN 102)

estve kellene meg indulni, azután különösön vévé amester embert. akinek is (MN 182)

mit itt különösön az én szeretetem meg nem (MN 192)

házaságát, és hogy sokáig volt különösön. a durhámi püspökel, a mint (MN 201)

engemet. és azért is, hogy különösön tisztellyed az én Anyámot., és (KKU 269)

uram. hogy ez az erö különösön tsak a martyroknak adatot volt (KKU 375)

gyalázatot, érdeme szerént, ez a különösön valo itélet (KG 463)

ne szeresük barátinkot, söt még különösön kel öket szeretni, de a (KG 531)

tilt meg tehát. közönségesen. és különösön minden féle vétket, mert az (KG 546)

akarja. hogy kövessük tselekedetit, ö, akülönösön valo maga viselésiben. minket akart (KJÉ 596)

valamely tselekedetet tészen, a mely különösön ötet magát tekinti. akoron öbenne (KJÉ 596)

értheték meg, azért a midön különösön valának. arra kérék, hogy magyarázná (KJÉ 656)

is averemben esnek, az után különösön lévén, a tanitványi kérék hogy (KJÉ 669)

bánt. mivel azt akarja. hogy különösön meg fedgyük azt, aki meg (KJÉ 678)

ha lehet, hogy ha pedig akülönösön valo feddés nem használ, két (KJÉ 678)

rettegésel követik vala ötet. különösön vévén öket. mondá nékik, mi (KJÉ 713)

a jésus fejére tették volt, különösön (KJÉ 762)

hogy ha tsak az Isten különösön valo malasztival meg nem erösitti (VKT 788)

valo imádságokal, vagy atemplomban. vagy különösön a magok házoknál. Ámbár akirályok (VKT 806)

a kereszttségben tett fogadásokot, akik különösön valo vétkekért. meg nem érdemlették (VKT 811)

tselekedet mindnyájunkért. közönségesen. és mindenikünkért különösön, olyan Isten elözöt meg minket (VKT 833)

hogy ez az jó erkölcs különösön valo jó erkölcse a kristusnak (VKT 848)

származnak. mind azon által. jó különösön meg visgálni. hogy mi légyen (VKT 867)

mind azon által a kristus különösön tanittya, hogy senki nem szolgálhattya (VKT 880)

3 Rész Hogy az Isten különösön kivánnya. és kedveli az ifiuságnak (IK/A 11)

4 Rész Hogy az Isten különösön szereti az ifiakot, és hogy (IK/A 11)

21 Rész Az innepekröl, és különösön a vasárnaprol. 196 (IK/A 13)

Harmadik Rész Hogy az Isten különösön kivánnya, és kedvelli az ifiuságnak (IK/A 30)

hogy az Isten. minden dolgoknak különösön kivánnya a sengéjit. és a (IK/A 30)

mind azon által az elsöket, különösön kedvellené, mint olyanokot., a melyek (IK/A 30)

meg mutattya hogy az Isten különösön kivánnya tölled. hogy ifiuságodban szolgályad (IK/A 31)

üsmértetik velünk hogy az Isten különösön szereti az ifiuságnak szolgálattyát: és (IK/A 32)

Negyedik Rész Hogy az Isten különösön szereti az ifiakot, és hogy (IK/A 32)

raeg mutatuk. hogy az Isten különösön kivánnya az ifjuság szolgálattyát. hogy (IK/A 36)

akikel annyi kegyelmet tészen, hogy különösön kivánnya szolgálattyokot; a kiknek sziveket (IK/A 39)

3 Mert az ifiak szolgálattya. különösön kedves Isten elött, különösön is (IK/A 80)

szolgálattya. különösön kedves Isten elött, különösön is szereti öket. és hogy (IK/A 80)

Attya parantsolattyának engedelmeskedgyék az Istennek különösön valo rendelésiböl, utozo köntösben. Rafael (IK/A 84)

magadot kétszer. vagy háromszor napjában különösön., és ót le borulván Isten (IK/A 96)

meg tartására., a melynek. ö különösön valo gondviselöje. A historiák tele (IK/A 122)

vagy imádságot, vagy alamisnát., tisztellyed különösön innepeit a szenttségekhez való járásal (IK/A 124)

2. Szeresed ötet különösön, ajánlyad magadot minden nap nékie (IK/A 127)

egyedik Rész Az Innepekröl. és különösön a vasárnapokrol (IK/A 128)

vétek. oly veszedelmes volt a különösön valo embereknek, szintén olyan volt (IK/A 174)

egy szót szollyak azok ahivatalok különösön. a gazdagság, a nemeség, az (IK/A 202)

A második akadály a különösön valo köteleségtöl jö, a mely (IK/A 209)

3. különösön kel tisztelned a lelki atyaidot (IK/A 224)

keresi mindenben, mind azon által különösön érti az ételben, és az (IK/A 241)

el és fed meg ötet különösön., ha meg halgat. meg nyerted (IK/A 258)

két személy egy mást szereti különösön, és egy másnak jovát keresi (IK/A 262)

sem a töbinek. és ezekre különösön kel hivatatni Istentöl. és követni (IK/A 295)

életekel is, nékik is mondá különösön az Isten fia ezeket. Ti (IK/A 303)

nem adatik különösön. azt pediglen igen nagy és (IK/A 306)

tsak a köntöse szerzetes, aki különösön valo tekélleteséget gyakorolván. atol tavulab (IK/A 315)

más köteleségek is. a melyek különösön tsak öket illetik, a melyekre (IK/A 330)

azokot el mulattyák., a mellyek különösön az ö rendeket illetik., ez (IK/A 365)

kétszer vagy háromszor. vegyed magadot különösön., és ót le borulván az (IK/B 454)

meg tartására. az melynek is különösön gondviselöje. az historiák tele vannak (IK/B 477)

erkölcsöt, és mind meg mutatom különösön azokot az jó erkölcsököt, az (IK/B 557)

15 Art A különösön valo itéletröl 369 (C/A 17)

lelke mitsoda állapotban lészen a különösön valo itélet után. 372 (C/A 17)

II Rész különösön a vétkekröl (C/A 18)

II. Rész különösön a jó erkölcsökröl. eloszór a (C/A 18)

2 Art különösön az innepekröl elöször a szent (C/A 21)

maradékit, hogy az ö szolgálattyára különösön valo szenteltetet nép lenne (C/A 26)

Ezen különösön valo itélet után. mindenik embernek (C/A 29)

Isten kegyelmit az emberekel., vagy különösön, vagy közönségesen azok pedik heten (C/A 31)

a vallásnak igazsági. a melyeket különösön. meg fogják látni ebben a (C/A 32)

mindeneket, az ö gondviselése pedig különösön vigyáz mindenik teremtet állatnak állapottyára (C/A 39)

több népek közöt, mind ezeket különösön meg láttyuk (C/A 66)

vallás meg üsmérésére, hogy tudgyuk különösön kainnak (C/A 68)

a tizen két nemzettségnek nevek, különösön tett pedig egy veszöt az (C/A 106)

gyözni az Anyaszent egyháznak, és különösön mindenik hivnek, eföldön, hogy birhasa (C/A 115)

ugy tekénti vala anépet, mint különösön valo maga népit, az Ábrahámal (C/A 117)

szent Háromságnak munkája által., de különösön tsak a szent Léleknek tulajdonitatik (C/A 155)

közönségesen, 3. kitsoda az emberekhez különösön (C/A 194)

valamelyik a kit az Isten különösön választot volna hogy az nemzettségeknek (C/A 215)

fogjuk mutatni, és ezek a különösön valo üldoztetések az anti kristus (C/A 222)

nem különösön annak tagjait. mindenkor voltanak, és (C/A 239)

kárhoztatni is fognak az olyanok, különösön egy ember meg tsalhattya magát (C/A 239)

meg mutatni az igazságot; szükséges különösön meg visgálni hogy mit hinak (C/A 240)

Mind ezeknek az el szakadtaknak. különösön valo kezdetek vagyon., és mindenek (C/A 245)

eretnekek ellen valo, a másodika különösön a protestansokot illeti (C/A 255)

{…} Igen sok volna különösön mind azokot elé számlálni, hanem (C/A 265)

egész Anyaszent egyházat tekintik, vagy különösön az ö tagjait (C/A 277)

A hasznok melyek különösön az ö tagjait tekéntik, azok (C/A 278)

az Anyaszent egy házal., és különösön minden emberel., minek elötte mindenek (C/A 278)

Az Anyaszent egyháznak mindenik tagja különösön nem részesülé azokban a hasznokban (C/A 278)

el sohais azt az egyeséget. különösön atagok attol el szakadhatnak, hasonlot (C/A 278)

15 Articulus. A különösön valo Itéletröl (C/A 288)

lelke mitsoda állapotban lészen a különösön valo itélet után (C/A 290)

{…} Hová lesznek alelkek akülönösön valo itélet után (C/A 290)

napjáig. De az Isten némelykor különösön valo kegyelméböl meg oltalmaza. némely (C/A 291)

II Rész Különösön a vétkekröl (C/A 313)

II Rész Különösön a jó erkölcsökröl. elöször ahitröl (C/A 326)

hogy az irást nem kel különösön valo magyarázattal magyarázni, soha nem (C/A 328)

egész Anyaszent egyháznak, az illyen különösön valo Conciliumnak végezésit. meg bizonyittya (C/A 340)

meg egyezésit. és az illyen különösön tett Concilium, a melynek végezésit (C/A 340)

némely fö részeit meg tanullya. különösön (C/A 341)

melyeket kel tudni és hinni különösön minden keresztyénnek (C/A 341)

volna, mint azt meg tanulni különösön, hogy mit hiszen az Anyaszent (C/A 342)

nyilván kellé meg lenni vagy különösön; hogy ha mindgyárt abban az (C/A 360)

2 Articulus Különösön az Innepekröl, leg elöbször a (C/A 425)

okáért más tsötörtököt választot hogy különösön szentelhese ennek a nagy titoknak (C/A 449)

veszem. és tartom közönségesen és különösön mind azokot a dolgokot a (C/A 482)

belsö képen valo kegyelme szükségesé különösön mindenik jó tselekedetre (C/A 493)

igazaknak vagyoné szükségek a kegyelemre különösön mindenik jó tselekedetre (C/A 493)

háznak lelki szükségeiröl tenne. és különösön mindenik hivnek. lelki szükségiröl (C/A 501)

{…} kellé különösön meg nevezni a szent Háromságban (C/A 507)

{…} Igen is. különösön kel meg nevezni az Atyát (C/A 507)

tartani, meg olyanok valának amelyekért különösön tartának penitentziát (C/A 575)

áll. hogy az olyan oltárokon különösön ajánlya az Anyaszent egyház a (C/A 596)

tudgya, hogy ahalotakért bizonyos napokon. különösön misét nem mondhatni, mivel. a (C/A 596)

absolvalni, hogy ha tsak arra különösön valo hatalmat nem vesznek (C/A 603)

fel nem fogadgyák. hogy holtig különösön fognak élni egymástol. a fel (C/A 634)

még két féle személyek vannak különösön szenteltetve az Istennek, ugy mint (C/A 645)

vagy külsö képen közönségesen vagy különösön. abelsö képen valo imádság az (C/A 668)

a hivek együt imádkoznak atemplomban. akülönösön valo pedig a., mikor valaki (C/A 669)

valo imádság hathatosab magában. mint akülönösön valo mert az Anyaszent egy (C/A 669)

tartozunk is bizonyos idöket rendelni különösön erre a szent foglalatoságra.,, 1 (C/A 687)

{…} Mitsoda idöket kel különösön rendelni az imádságra (C/A 687)

Vannak olyan napok, a melyek különösön vannak arra szenteltetve, ugy mint (C/A 687)

azokon a napokon kivül amelyeket különösön rendeli az Anyaszent egy ház (C/A 687)

imádságnak. a templom ahelye, 3. akülönösön valo imádság mindenüt meg lehet (C/A 689)

{…} különösön valo helyt kel arra keresni (C/A 689)

XI Rész Különösön az imádságrol. és elöször. az (C/A 690)

{…} A különösön valo imádság hasznosab a midön (C/A 697)

füstölik meg. améltoságban lévöket pedig különösön, de mind egyikét, mind amásikát (C/A 729)

meg más részit, valamint azt különösön könyü meg mutatni (C/A 741)

és a melyben az imádságok különösön mind inkáb ahalottakért vannak., de (C/A 763)

valamint mostanában. a szent Áldozatot különösön minden halotért (C/A 766)

napi misékben szintén ugy imadkoznak különösön aholtakért. valamint a töb misekben (C/A 768)

szent. 1. mert azzal., nem különösön valo áldozat, hanem az egész (C/A 769)

mindenik papot hogy a misét különösön mondgya még vasárnapokon is. és (C/A 778)

a nép miért mondgya el. különösön a köz gyonást, és az (C/A 790)

a Diaconus., maga pedig ezeket különösön nem olvasta, mikor pedig ezeknek (C/A 794)

és abort. a melyeket már különösön az Istennek ajánlotta volt, erre (C/A 813)

apap akenyeret és abort mindenikét különösön ajánlotta volt, miért ajánlya ismét (C/A 814)

Vannak olyan Anyaszent egyházak ahol különösön nem ajánlyák a kenyeret és (C/A 814)

hogy a kenyeret és abórt különösön ajánlya,, és azután mindenikét egy (C/A 814)

egész hivekért, és ugy mondván különösön valo mise nintsen, mindenik közönséges (C/A 821)

kinek lehet, és kel imádkozni különösön (C/A 821)

az egész Anyaszent egy házért, különösön imádkozik azokért a kikért akar (C/A 822)

{…} Különösön kel imádkozni azokért, akiket az (C/A 823)

{…} Miért tésznek különösön nevezetet anyi szentröl, nem volnaé (C/A 824)

mondani, a kehelynek fel mutatása különösön se nem oly régi, senem (C/A 831)

az olyan holtakot, a kikért különösön akar imádkozni, és az után (C/A 837)

egész purgatoriumban lévö lelkekért. ámbár különösön nevezen is némelyeket közüllök (C/A 837)

templomot és az oltárt,, akit különösön hihassák segittségül (C/A 889)

helyekre mentenek, ahol az Isten különösön mutatta ki kegyelmeségit és hatalmát (C/A 893)

ahol az Isten meg üsmértette különösön magát valamely nagy munkája által (C/A 897)

11 Rész különösön az imádságrol és elöször az (C/A 915)

14.art. a különösön valo itéletröl. 271 (C/B 932)

mitsoda állapotban lesznek a lelkek.akülönösön valo itélet után. 273 (C/B 932)

9 rész. különösön avétkekröl (C/B 933)

11 rész. különösön ajó erkölttsökröl. elöször a hitröl (C/B 933)

2 art különösön az innepekröl. leg elöbször a (C/B 935)

mindeneket; az ö gondviselése pedig különösön vigyáz mindenik teremtett állatnak állapottyára (C/B 941)

atöb népek közül, mind ezeket különösön meg láttyuk (C/B 962)

avallás meg üsmérésére. hogy tudgyuk különösön Cainnak, ábelnek, és sethnek aneveket (C/B 964)

legyen atizen két nemzettségnek nevek., különösön tett pedig egy veszöt. az (C/B 994)

az anyaszent egy háznak. és különösön mindenik hivnek, eföldön, hogy birhassa (C/B 1001)

ugy tekinti vala anépet. mint különösön valo maga népit., az ábrahámal (C/B 1002)

háromságnak munkája által. de csak különösön a szent léleknek tulajdonittatik. mivel (C/B 1033)

3. és kicsoda az emberekhez különösön (C/B 1054)

fogjuk mutatni,. és ezek a különösön valo üldöztetések, az ante christus (C/B 1073)

Anyaszent egyházat tekéntik, és nem különösön annak tagjait. mindenkor voltanak, és (C/B 1082)

és kárhoztatni Condemnáltatni is fognak, különösön egy ember. meg csalhattya magát (C/B 1083)

meg mutatni az igazságot., szükséges különösön meg visgálni. hogy mit hivnak (C/B 1083)

szakadtanak, arra meg felelünk mindenikének különösön. elöször. a protestánsoknak. azutan a (C/B 1093)

eretnekek ellen valo., a másodika különösön a protestansokot illeti (C/B 1095)

Igen sok volna mind azokot különösön elé számlálni, hanem csak aleg (C/B 1100)

anyaszent egy házat tekéntik. vagy különösön. az ö tagjait (C/B 1109)

A hasznok melyek különösön az ö tagjait tekéntik, azok (C/B 1109)

az anyaszent egy házal. és különösön minden emberel. minek elötte mindenek (C/B 1110)

Az anyaszent egyháznak mindenik tagja. különösön nem részesülé. azokban a hasznokban (C/B 1110)

el sohais azt az egyeséget., különösön a tagok attol el szakadhatnak (C/B 1110)

14. Articulus. A különösön valo Itéletröl (C/B 1117)

állapotban lésznek a lelkek a különösön valo itélet után (C/B 1118)

{…} Hová lesznek. a lelkek. akülönösön valo itélet után (C/B 1118)

napjáig. De az Isten némelykor különösön valo kegyelméböl. meg oltalmazza némely (C/B 1119)

Kilentzedik Rész Különösön a vétkekröl (C/B 1137)

Tizen, egyedik Rész Különösön a jó Erkölcsökröl, elöbször a (C/B 1148)

hogy az irást nem kel különösön valo magyarázatal magyarázni. {…} soha nem (C/B 1150)

anyaszent egy háznak az illyen különösön valo Conciliumnak végezésit., meg bizonyittya (C/B 1159)

meg egyezésit, és az illyen különösön tett Concilium, a melynek végezésit (C/B 1159)

némely fö részeit meg tanullya különösön (C/B 1160)

volna, mint azt meg tanulni különösön, hogy mit hiszen az anyaszent (C/B 1161)

nyilván kellé meg lenni vagy különösön, hogy ha mindgyárt abban az (C/B 1175)

2 Articulus. Különösön az innepekröl. leg elöbször. a (C/B 1224)

okáért más tsötörtököt választot hogy különösön szentelhesse ennek a nagy titoknak (C/B 1242)

belsö képpen valo kegyelme. szükségesé különösön mindenik jó tselekedetre (C/B 1274)

igazaknak vagyoné szükségek a kegyelemre. különösön mindenik jó tselekedetre (C/B 1274)

hogy mindenek üdvezüllyenek, de aza különösön valo akarat is vagyon, hogy (C/B 1277)

{…} kellé különösön meg nevezni a szent haromságban (C/B 1284)

meg ollyanok vannak, a melyekért különösön. tartának penitentziát (C/B 1335)

áll. hogy az ollyan oltárokon, különösön. ajánllya. a kristus elégtételeit., és (C/B 1351)

hogy a halotakért. bizonyos napokon különösön misét nem mondhatni, mivel az (C/B 1351)

absolválni.. hogy ha tsak arra, különösön valo hatalmat nem vesznek (C/B 1355)

fel nem fogadgyák hogy holtíg különösön fognak élni egy mástol., a (C/B 1378)

még két féle személyek vannak különösön szenteltetve Istennek, ugy mint az (C/B 1386)

vagy külsö képpen, közönségesen. vagy különösön, az, a belsö képpen valo (C/B 1404)

edgyüt imádkoznak a templomban., a különösön valo pedig a, mikor valaki (C/B 1404)

imádság hathatosab magában, mint a különösön valo., mert az anyaszent egy (C/B 1404)

elöbször a közönséges imádságot a különösön valo imádságtol., a mi aközönséges (C/B 1415)

Clericusokhoz szabjuk magunkot. a mi akülönösön valo imádságot tekenti, az iránt (C/B 1415)

templom a helye, 3. a különösön valo imádság mindenüt meg lehet (C/B 1416)

{…} különösön valo helyt kell arra választani (C/B 1416)

{…} A különösön valo imádság, hasznosab. amidön értik (C/B 1422)

más fö renden lévöket, mindenikét különösön (C/B 1445)

meg más részit., amint azt különösön, könnyü meg mutatni (C/B 1455)

mondanak. és melyben az imádságok. különösön mind inkáb a halottakért vannak (C/B 1470)

valamint mostanában. a szent áldozatott különösön minden halotért (C/B 1472)

napi misékben szintén ugy imádkoznak különösön aholtakért. valamint a töb misékben (C/B 1474)

szent. 1. mert azért nem különösön valo áldozat, hanem az egész (C/B 1475)

volt közönséges, hogy mindenik pap különösön mondgyon misét, leg aláb vasárnapokon (C/B 1481)

diaconus enekelte. maga pedig azokot különösön nem olvasta. mikor ezeknek vége (C/B 1493)

és abort. a mellyeket már különösön. az Istennek ajánlotta volt, erre (C/B 1508)

apap akenyeret, és abórt mindenikét különösön ajánlotta volt. miért ajánlya ismét (C/B 1509)

ollyan anyaszent egy házak. ahol különösön nem ajánlyák a kenyeret, és (C/B 1509)

a kenyeret, és a bort. különösön ajánlyák. és azután. mindenikét egy (C/B 1509)

hivekért, és ugy mondván. nincsen különösön valo mise, mindenik közönséges. amint (C/B 1514)

kinek lehet és kel imádkozni különösön (C/B 1515)

Istennek az egész Anyaszent egyházért, különösön imádkozik azokért, akikért akar imádkozni (C/B 1515)

{…} különösön kell imádkozni azokért, akiket az (C/B 1516)

{…} Míért tésznek különösön nevezetet annyi szentröl, nem volnaé (C/B 1517)

mondani. a kehelynek fel mutatása, különösön, se nem oly régi, senem (C/B 1522)

az ollyan holtakot, a kikért különösön akar imádkozni. és azután ismét (C/B 1527)

egész purgatoriumban lévö lelkekért. ámbár különösön nevezen is némelyeket közüllök (C/B 1527)

hellyekre mentenek, ahol az Isten különösön ki mutatta kegyelmeségit. és hatalmát (C/B 1570)

a szent vallás, és hogy különösön arra a végre nevellyék. a (IJE 83)

joszágokot el hagyák. ök azt különösön hagyák el, azaz, meg válnak (IJE 134)

Mindenik Izraélitának, vala különösön földgye. és ugyan azon föld (ISZ 193)

Eddig az Izraéliták különösön valo élettyekröl szollóttunk, nézük meg (ISZ 227)

kegyelméböl, atöbb népek közül öket különösön magának választotta, hogy közöttök születnék (ISZ 227)

valo hivatalbol profétizált. hanem arra különösön hivatatott., mert noha leg gyakrabban (ISZ 238)

anép választotta arra, vagy akit különösön az Isten küldöt arra, ugy (ISZ 258)

tartot is, de méltó azt különösön meg visgálni, amásodik részben, fel (KSZ 289)

amit meg nem foghattak, azt különösön meg magyarázta nékik. ugy bánt (KSZ 297)

házasok valának, és az ollyanok különösön laktanak, ezért is vagyon meg (KSZ 303)

kik. mind közönségesen, mind pedig különösön tanittyák vala öket azokra, a (KSZ 305)

A hivek, még különösön is tanullyák vala az Isten (KSZ 320)

kereszténynek az élete kinek kinek különösön, nézük meg mostanában, hogy mint (KSZ 335)

el zárták magokot, és igen különösön éltenek, magokot mindentöl meg tartoztatták (KSZ 367)

maradtanak. vagy is hárman, négyen, különösön laktanak, mas huva nem jártak (KSZ 368)

házak vagy Cellak valának. {…}, akik különösön akartanak imádkozni, azokban mentenek, mostanában (KSZ 395)

is mondottak, a közönséges, vagy különösön valo áitatoságbol., {…} meg történt sokszor (KSZ 403)

Casulat, és dalmaticat viseltek, tartottanak különösön ollyanokot, de drágáb, és gazdagab (KSZ 411)

laktanak, együt ettenek, és semmit különösön nem birtanak, tsak abbol is (KSZ 423)

A keresztények, mind közönségesen, mind különösön, gyakorta imádkoztanak, a soltárokot. sohult (KSZ 441)

és azt a két köntöst, különösön viselték, a Scapulárist, mikor dolgoztanak (KSZ 443)

ajándekját vevé., és a kristus különösön meg jelenék néki. a midön (SUT 521)

érkezék., azt nem tudhatni hogy különösön ót mi ment végben ellene (SUT 542)

vala rolla, mind közönségesen. mind különösön. és méltatlan hizelkedésekel irot leveleket (SUT 566)

modot találván abban hogy Claudiusal. különösön szolhason. meg mondá néki. hogy (SUT 605)

a nemzeteknek prédikálá, és arrol különösön tanátsot tartot a föveb rendüekel (SUT 646)

predikálván a synagogákban közönségesen, és különösön aházakban, meg mutatván az irásokbol (SUT 674)

tudni. azt kérdgyék meg férjektöl. különösön. Ez igy lévén, azokban a (SUT 687)

Anyaszent egy házak részéröl. és különösön az Aquila. és priscilla nevekel (SUT 689)

mi modon kel azt ajánlani, különösön. hogy éhomra vegyék akristus testét (SUT 695)

ne oktasalak mind nyilván. mind különösön. prédikalván a sidoknak. valamint apogányoknak (SUT 701)

Azután szent pál. menté a különösön valo maga viselésit, mondván. hogy (SUT 721)

atartományba pedig, a szent léleknek különösön valo vezérléséböl mene, hogy ót (SUT 768)

A Gnostikusok, nem valának anyiban különösön valo Eretnekek, mivel az elsö (SUT 774)

marada másod magával. az Istennek különösön valo rendelésiböl, Josef pedig tsak (SUT 814)

leg különöseb – 1

hypocritákot. de a mi leg különöseb dolog az alázatoságban., és a (VKT 848)

leg különösebben – 3

egy ház mikor szenteli leg különösebben a kristus szenvedésinek titkait (C/A 438)

Az okoságos dolog hogy leg különösebben imádkozanak azokért. akikel leg nagyob (C/A 675)

egy ház. mikor szenteli leg különösebben a kristus szenvedésinek titkait (C/B 1234)

Különös
Különös – 2

XIV Rész. Némely Különös Imádságokrol (C/A 716)

14 RÉSZ Némely Különös Imádságokrol (C/B 1435)